Forum >> Giulietta
Kazes☻13-07-2012 23:58:26 // 5411
Nem dicsérném meg. :)
Gerion26-06-2012 22:38:57 // 5410
Pe-Ti listájához:
"Ha teheted kérj bele extrákat a csomagokban kínáltak jól össze vannak válogatva! Amit ajánlok: xenon kanyarfénnyel, eső+fényszenzor, sport csomag, üvegtető (nekem sajna nincs :-(, ülésfűtés, Blue&Me, parkradar, kartámasz, Brembo fék!"
Extrákban szerintem első a parkolóradar, ez kötelező darab... A kocsiból nagyon rossz a hátralátás!
Xenon, eső+fény, Blue&Me szerintem is.
Szerintem kb 10 ezerért a TomTom navigáció dokkolóját (azt hiszem, My-Port volt a neve) rendeld hozzá a műszerfal tetejére, mármint ha szoktál GPS-szel utazni.
És erősen javaslom a sötétedő belső tükröt is. A tükör eléggé "lelóg" az utastérben, jobb, hogy nem világít szembe esti vezetéskor.
Én a sportfutómű+nagykerékről lebeszéllek, enélkül is jól megy, bármilyen közúti helyzetet meg lehet simán vele oldani, plusz Pe-Ti futóműgondjai ("hátsó teleszkóp gumibak csere (típushiba), első szilent hidegben hangoskodik") is jöhetnek ebből? Nekünk semmi ilyen futóműgondunk nincs.
"Ha teheted kérj bele extrákat a csomagokban kínáltak jól össze vannak válogatva! Amit ajánlok: xenon kanyarfénnyel, eső+fényszenzor, sport csomag, üvegtető (nekem sajna nincs :-(, ülésfűtés, Blue&Me, parkradar, kartámasz, Brembo fék!"
Extrákban szerintem első a parkolóradar, ez kötelező darab... A kocsiból nagyon rossz a hátralátás!
Xenon, eső+fény, Blue&Me szerintem is.
Szerintem kb 10 ezerért a TomTom navigáció dokkolóját (azt hiszem, My-Port volt a neve) rendeld hozzá a műszerfal tetejére, mármint ha szoktál GPS-szel utazni.
És erősen javaslom a sötétedő belső tükröt is. A tükör eléggé "lelóg" az utastérben, jobb, hogy nem világít szembe esti vezetéskor.
Én a sportfutómű+nagykerékről lebeszéllek, enélkül is jól megy, bármilyen közúti helyzetet meg lehet simán vele oldani, plusz Pe-Ti futóműgondjai ("hátsó teleszkóp gumibak csere (típushiba), első szilent hidegben hangoskodik") is jöhetnek ebből? Nekünk semmi ilyen futóműgondunk nincs.
Blade26-06-2012 21:32:09 // 5409
Én a helyedben ezzel nem példálóznék, mert az ittlét/ban "értékben" még mindig messze Te vagy a negatív csúcs:))
Egyébként szerintem hozzád nem illik egy Alfa Romeo, csak megemlítettem a véleményem, ha már aktualizáltad a kérdést. De ezt érzed Te is, hiszem megírtad:
"OFF: amit most nézegetni kezdtem: V40, az Alfánk még nem tudja, pedig lehet, hogy...."
Milyen érzés hogy valamiben egyetértünk?:)
:-)
Egyébként szerintem hozzád nem illik egy Alfa Romeo, csak megemlítettem a véleményem, ha már aktualizáltad a kérdést. De ezt érzed Te is, hiszem megírtad:
"OFF: amit most nézegetni kezdtem: V40, az Alfánk még nem tudja, pedig lehet, hogy...."
Milyen érzés hogy valamiben egyetértünk?:)
:-)
pe-Ti26-06-2012 20:58:52 // 5408
Még nem volt szerencsém hozzá de kipróbálnám viszont napi használatra nem kéne brutálisan megy de cserébe jó sokat fogyaszt.....:-D
Imi26-06-2012 20:42:21 // 5407
1,8TBI hez mit szólsz?Durvább nagyon fogyasztásilag is.
pe-Ti26-06-2012 20:33:08 // 5406
Üdv!
Kis összefoglaló az elmúlt másfél év és közel 30 ezer km után hátha segít a választásban!
Szerintem a mai üzemanyagárak tükrében ha nem mész extrém sokat nem éri meg a dízel! A 170 lovas Multiairt okosan használva 7-8 liter (amikor a párom vezet inkább 6-7 :-) de hajtva sem megy 9-10 fölé ami szerintem egy ilyen dinamikájú autótól abszolút nem sok!
Hátul kicsit szűkös a lábtér de a csomagtartó bőségesen elég a kényelem elsőrangú a bőr-szövet ülés a legoptimálisabb választás!
Ha teheted kérj bele extrákat a csomagokban kínáltak jól össze vannak válogatva! Amit ajánlok: xenon kanyarfénnyel, eső+fényszenzor, sport csomag, üvegtető (nekem sajna nincs :-(, ülésfűtés, Blue&Me, parkradar, kartámasz, Brembo fék!
Ha ügyesen tudod kerülgetni a kátyúkat mehet a 18-as felni lehet vigyázni rá nekem eddig sikerült!
Tuning oldalról is egyre jobb a helyzet már elég sok minden van hozzá egyre bővül a kínálat!
Nálam előjött pár típushiba de nagyrészt sikerült orvosolni garancia keretein belül nem vészes, néhány apróság:váltógomb teteje letört(típushiba), hátsó teleszkóp gumibak csere (típushiba), első szilent hidegben hangoskodik, kp. zár antenna csere, féklámpa kapcsoló csere hirtelen ennyi jut eszembe!
Remélem segítettem a döntésben!
Kis összefoglaló az elmúlt másfél év és közel 30 ezer km után hátha segít a választásban!
Szerintem a mai üzemanyagárak tükrében ha nem mész extrém sokat nem éri meg a dízel! A 170 lovas Multiairt okosan használva 7-8 liter (amikor a párom vezet inkább 6-7 :-) de hajtva sem megy 9-10 fölé ami szerintem egy ilyen dinamikájú autótól abszolút nem sok!
Hátul kicsit szűkös a lábtér de a csomagtartó bőségesen elég a kényelem elsőrangú a bőr-szövet ülés a legoptimálisabb választás!
Ha teheted kérj bele extrákat a csomagokban kínáltak jól össze vannak válogatva! Amit ajánlok: xenon kanyarfénnyel, eső+fényszenzor, sport csomag, üvegtető (nekem sajna nincs :-(, ülésfűtés, Blue&Me, parkradar, kartámasz, Brembo fék!
Ha ügyesen tudod kerülgetni a kátyúkat mehet a 18-as felni lehet vigyázni rá nekem eddig sikerült!
Tuning oldalról is egyre jobb a helyzet már elég sok minden van hozzá egyre bővül a kínálat!
Nálam előjött pár típushiba de nagyrészt sikerült orvosolni garancia keretein belül nem vészes, néhány apróság:váltógomb teteje letört(típushiba), hátsó teleszkóp gumibak csere (típushiba), első szilent hidegben hangoskodik, kp. zár antenna csere, féklámpa kapcsoló csere hirtelen ennyi jut eszembe!
Remélem segítettem a döntésben!
Gerion26-06-2012 18:16:51 // 5405
De amúgy igazad van, tényleg fölösleges.
Gerion26-06-2012 18:11:04 // 5404
Szerinted 5401....? Mert számomra erősen nélkülözhető ez a "jószándékú" tanács.
Gerion26-06-2012 17:02:57 // 5402
Blade26-06-2012 09:13:55 // 5401
Hát, szerintem ez jobban fog hozzád illeni, mint egy Alfa Romeo...
:-)
:-)
Buksi26-06-2012 00:10:55 // 5400
Ááá, ez a Volvo nem szép! :)
Gerion25-06-2012 23:51:33 // 5399
Kíváncsinak én is kíváncsi lennék rá, de sajátnak nem kéne.
(OFF: amit most nézegetni kezdtem: V40, az Alfánk még nem tudja, pedig lehet, hogy....)
(OFF: amit most nézegetni kezdtem: V40, az Alfánk még nem tudja, pedig lehet, hogy....)
Jimmi T.25-06-2012 21:13:40 // 5398
Én ezt a luxust nem engedhetem meg magamnak. Viszont van egy kvázi QV Gium 170 hp-val, két oldalsó LÓhere nélkül.Sőt a felszereltsége + elemeket tartalmaz. Rugalmassága meg ennek is van. Ha meg szét akarom gyorsulni magam megteszem azzal a gépemmel ami 3.7 alatt van százon. :-)
.......................25-06-2012 16:49:06 // 5397
Kazes☻25-06-2012 14:53:18 // 5396
Jól összefoglaltátok! :)
Monnnnnyuk engem amúgy sem kéne győzködni! :)))
Monnnnnyuk engem amúgy sem kéne győzködni! :)))
Jimmi T.25-06-2012 11:58:12 // 5394
Nekem a 170 hp-s multiair benzines van. 37000 km során a motorral nem volt gond. Jól megy,jól gyorsul, nem eszik sokat ha nem tolod ki a szemét. Szép,kívánatos,kényelmes. A sport futóművel eléggé kemény. A diesel amennyivel drágább, e mellett a tervezett futás mellett soha nem hozza be a különbséget. Ajánlható extrák: Brembo fék,gyárilag sötétített hátsó üvegek,komfort csomag,blue &me ,alu pedálok, tolató radar. Ez egy " hot hecsbek" ezért felesleges hasonlítani az egy osztállyal lentebb focizó Mitoval és a fentebb focizó már nem gyártott gyönyörűséges Breraval. Egy nem túl nagy családnak is megfelel. Ebben is lesznek irigyeid nem csak a 159-ben ! :-)
Gerion24-06-2012 23:41:09 // 5393
Nekem a 170Le dízel lett a választás, 1.5 év után 48e km körül járunk. Vásárlás előtt kipróbáltam a benzineseket is. Nyilván Téged és szempontjaidat nem ismerem, szóval szigorúan szerintem:
- a 120 lovas motor szerintem kevés neked, ezt az Általad a reglapodra fotózott, 210-et mutató km órából gondolom.
- szerintem a 235lovas TBI-t se vedd meg, drága, sokat fogyaszt, és értelmetlen.
- A 170Le-vel a Giu tökéletes, nem sokan fognak visszaelőzni ebben biztos lehetsz. :)
- a 170 lovas dízel és benzin között elég nagy az árkülönbség, ezt évi tízezer km-rel nem fogod egykönnyen ledolgozni, pedig a dízel fogyasztása nagyon kedvező. Persze ha sokáig tervezed használni....
- Szóval észérvekkel nézve elsőre a 170lovas benzinest javaslom.
- Viszont ha szereted a dízelt, és nem sajnálod rá a plusz pénzt, ahogy én sem sajnáltam, nagyon príma géped lehet a kétliteres dízellel. A motorral eddig semmiféle gond nem volt, jó konstrukció. Külön tetszik benne, hogy szinte semmi vibráció nincs, nagyon halk, nagyon kulturált.
- a 120 lovas motor szerintem kevés neked, ezt az Általad a reglapodra fotózott, 210-et mutató km órából gondolom.
- szerintem a 235lovas TBI-t se vedd meg, drága, sokat fogyaszt, és értelmetlen.
- A 170Le-vel a Giu tökéletes, nem sokan fognak visszaelőzni ebben biztos lehetsz. :)
- a 170 lovas dízel és benzin között elég nagy az árkülönbség, ezt évi tízezer km-rel nem fogod egykönnyen ledolgozni, pedig a dízel fogyasztása nagyon kedvező. Persze ha sokáig tervezed használni....
- Szóval észérvekkel nézve elsőre a 170lovas benzinest javaslom.
- Viszont ha szereted a dízelt, és nem sajnálod rá a plusz pénzt, ahogy én sem sajnáltam, nagyon príma géped lehet a kétliteres dízellel. A motorral eddig semmiféle gond nem volt, jó konstrukció. Külön tetszik benne, hogy szinte semmi vibráció nincs, nagyon halk, nagyon kulturált.
.......................24-06-2012 21:51:01 // 5392
Julist 120 lóval próbáltunk,nem jött be nekünk
a 170 lovas dízel jól megy és keveset fogyaszt
de miért válsz meg a 159 től?
én a brera és a Mito nem ajánlom a Julist
Mito Qv t igen!
ha pedig véletlenül maradnál 159 nél akkor 159SW TI 2,4 automata,ez nekünk nagyon bejött
a 170 lovas dízel jól megy és keveset fogyaszt
de miért válsz meg a 159 től?
én a brera és a Mito nem ajánlom a Julist
Mito Qv t igen!
ha pedig véletlenül maradnál 159 nél akkor 159SW TI 2,4 automata,ez nekünk nagyon bejött
'''''24-06-2012 21:48:00 // 5391
Igen,az alap futómű van alatta.Sajna az is kemény de jobban fordul mint a 159.
Kazes☻24-06-2012 21:40:16 // 5390
Pardon, a Dr. lemaradt! :)))
Kazes☻24-06-2012 21:38:38 // 5389
Majd Jimmi T. és Gerion is, mint használók tudnak és fognak is tapasztalati leírásaikkal segíteni, de kb. annyit, hogy gyorsan-gyorsan vegyed csak, mert q... jó! :)
De vannak még. :)
De vannak még. :)
Imi24-06-2012 17:25:21 // 5388
Az ültetés nélküli sport futómű van az asszonyéba?
Kazes☻24-06-2012 17:10:53 // 5387
Monnyuk a zöreget sem nagyon adom...! :DDD
Buksi24-06-2012 17:00:48 // 5386
Én sem adnám oda senkinek, az tuti! :-D
Kazes☻24-06-2012 16:44:38 // 5385
Én aztán nem kérdeztelek, de ha már így alakult, hááát én is inkább azt választanám, ám akkor anyának kellene egy külön kocsi, mert ezt nem kapná meg! :DDD
Buksi24-06-2012 16:38:29 // 5384
Ha már így megkérdeztél, akkor én az 1.8 tibit választanám! :-D
Kazes☻24-06-2012 16:28:37 // 5383
Én a második és a harmadik között vacillálnék, ha tehetném és még a futóművével sem lenne gondom. :)
'''''24-06-2012 16:13:55 // 5382
Szerintem vegyél benzinest.Asszony 120lovas Julisa is nagyon fürge.A hely elöl nagyjából megegyezik a 159-el,hátul meg valamivel kisebb.
Nekem egyetlen dolog nem tetszik és az a futómű keménysége.Ha átmész egy ceruzán,simán megérzed.Kisebb lukaknál segberúgós feeling van.
Nekem egyetlen dolog nem tetszik és az a futómű keménysége.Ha átmész egy ceruzán,simán megérzed.Kisebb lukaknál segberúgós feeling van.
Imi24-06-2012 14:00:33 // 5381
Ha sikerül eladni a 159 est guiliettában gondolkodom.Kinek mi a véleménye át ülne valaki 159 ből guiliettába?
Azt se döntöttem el hogy milyen legyen.
Diesel 2.0 170 le
Benzin 1.4 TBI 170LE
Benzin 1.8 TBI 235LE
Évi 10-12000 km járok mint ahogy a 159 óra állása mutatja 63.000
Azt se döntöttem el hogy milyen legyen.
Diesel 2.0 170 le
Benzin 1.4 TBI 170LE
Benzin 1.8 TBI 235LE
Évi 10-12000 km járok mint ahogy a 159 óra állása mutatja 63.000
GTPeti23-06-2012 20:52:16 // 5380
Gerion18-06-2012 16:15:40 // 5379
Nézegetek most egy ilyet, ha már anno megvettem a kocsiba a TomTom dokkolóportot, akkor legyen is hozzá valami. Eddig szükség nem volt rá, de most alakul a külföldi tartózkodás egy időre autókkal-családdal.
Gerion18-06-2012 16:13:16 // 5378
Nekem nincs benne chiptuning, 170 dízellóerővel így is bőven több, mint elég utcára. Az egyetlen "tuning" a kocsin egy első-hátsó lézerblokkoló, na az viszont nagyon szükséges már a gyári alapparaméterekkel is.... :)
Buksi17-06-2012 22:34:06 // 5377
Egy Alfa mindig szép látvány! :)
Nael17-06-2012 18:51:21 // 5376
A német oldal nemcsak elegánsabb, de megy iPadon is, nem Flashben fejlesztettték. Még egy dolog. Rakott-e bele valmelyikőtök v.milyen tuning megoldást? Én pl. a magyar, fékpadi mérésekkel kombináltban gondolkodom: www.ecotuning.hu. Persze nem az eco megoldáson. Szóval, vélemény? Persze legalább hátsó dob cserével. Később persze lehet tovább lépni.
Jimmi T.17-06-2012 15:45:30 // 5375
Jimmi T.16-06-2012 07:15:54 // 5374
mi tagadás,ott vagyunk e szeren. Tom Tom nekem a Rider van. Ugye az a motoros verzió. Ezt használom a Giuban is. A Garmint cseréltem erre,mert az vitt mindenféle udvarokra,telkekre :-)
Gerion15-06-2012 22:56:07 // 5373
Hmm, nagyon pörög a topic..... :)
Gerion11-06-2012 19:45:27 // 5372
Van valakinek TomTom navigációja, mármint a műszerfal tetejére felszerelhető, autó rendszereivel is összekapcsolt verzió....? Mik vele a tapasztalatok?
Jimmi T.11-06-2012 10:47:58 // 5371
Jimmi T.06-06-2012 20:12:56 // 5370
Jimmi T.03-06-2012 21:17:59 // 5369
Giuk Alfacity-n: kék,ezüst,fekete,fehér, ja és a vörös metálok :-)
Tocsa20-05-2012 23:14:23 // 5367
Kazes☻12-05-2012 22:44:59 // 5366
Remek! Természetesen ettől még az ígérvényedet ...
:)))
:)))
GTPeti12-05-2012 22:40:57 // 5365
Csajsziért kattints jobb alul a "Streichele mich"-re! :)
Kazes☻12-05-2012 22:37:27 // 5364
Ne tereljen a T. cartárs...! :)))
GTPeti12-05-2012 22:34:50 // 5363
Kazes☻12-05-2012 22:29:01 // 5362
Hehe! Inkább a képes válaszra vártam volna, mint ilyesfélére... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?