Forum >> Giulietta

GTPeti12-05-2012 22:25:21 // 5361
Miért, látsz képeket? :PPP
Kazes☻12-05-2012 22:20:09 // 5360
Még semmi?! :)
Gerion09-05-2012 17:23:05 // 5359
Elő a scannert, 300 dpi és lássunk szép képeket...! :)
Kazes☻09-05-2012 09:24:53 // 5358
Király!
Kíváncsian várjuk, de aztán tényleg...! :)))
Jimmi T.09-05-2012 08:39:07 // 5357
Többet kell nézni a superbike-ot. A főszponzor az alfa :-)
Jimmi T.09-05-2012 08:37:35 // 5356
Így könnyű,ha még ért is az ember a computerhez :-)
GTPeti08-05-2012 20:29:08 // 5355
Az imént jött egy kis csomag Frankfurtból a Fiat (na jó, Alfa :) promó osztályáról. Van benne 5 Giuliettás képeslap. (Amiket majd bescannelek.)
No meg azt is írják, hogy az ams-ban állítólag 2012 autójának választották a Juliskát.
'''''08-05-2012 19:12:52 // 5354
Láttátok a hétvégén az Eurosporton a superbeik bajnokságot?Szép volt a HÁROM felvezető Giu!
Gerion08-05-2012 18:27:10 // 5353


Pár gyors kattintás, és a Giulietta mindenkit lenyom! :)
Jimmi T.08-05-2012 11:48:51 // 5352
Szerintem is ott van ! Különösen a sok " maciarcozás " után. Nincs rajta semmi szégyellnivaló ! :-)
GT Ɨ|ѯ07-05-2012 19:43:22 // 5351
Ez 10s kép:-)
Buksi05-05-2012 05:15:02 // 5350
Igazából megnyomjátok a "ne mutasd a csevegést" gombot és már nem is láttok minket! Ezért lett kitalálva, nem? De rendben van, nem akarok vitázni senkivel! Elnézést kérek Kazes pajtim és a magam nevében, ha valakit esetleg zavartunk volna! A továbbiakban fokozottan figyelni fogok erre!
Vikking 31104-05-2012 17:21:41 // 5349
:DDDDDDDDDD ... :D Akarom mondani igen - igen! :D
Tedi04-05-2012 16:40:02 // 5348
A lóf@sznak is van vége.
Gerion04-05-2012 15:19:08 // 5347
Tedinek tulajdonképpen igaza van, értelmetlen szófosás volt oda-vissza.
Buksi04-05-2012 12:19:02 // 5346
Mi a baj? Csak csevegünk!
Tedi04-05-2012 11:45:10 // 5345
Lassan akár be is fejezhetitek
Kazes☻04-05-2012 11:36:07 // 5344
Még, hogy ééén...?! Te akadékoskodtál azzal a csodás képpel, vazze! :DDD
Buksi04-05-2012 08:43:19 // 5343
Ma nagyon negatív vagy! :-DD
Kazes☻04-05-2012 08:00:23 // 5342
De inkább ne...! :DD
Buksi04-05-2012 07:45:32 // 5341
Jónak jó, csak mondom... :-D
Kazes☻03-05-2012 20:13:57 // 5340
Akkor is jóóó...! :D
Buksi03-05-2012 16:34:05 // 5339
Akkor is! :-D
GTPeti03-05-2012 14:24:17 // 5338
Jó kép! B)
Kazes☻03-05-2012 12:16:59 // 5337
De ez így illik ide teeeeeeee...! :D
Buksi03-05-2012 11:09:33 // 5336
Én nem vagyok elégedetlen, de azért lehetne több Alfa is a képen! :-D
Kazes☻03-05-2012 11:00:15 // 5335
Van itt olyan...?! :)
Jimmi T.03-05-2012 10:55:24 // 5334

Ezt csak úgy,az elégedetlen tömegeknek :-)
GTPeti28-04-2012 14:52:07 // 5333
Szépek ezek a vonalak. B)
Gerion28-04-2012 14:12:16 // 5332
Kilátsz még a kocsiból ettől a rengeteg sok matricától....? :)
Jimmi T.27-04-2012 20:33:49 // 5331

felkészülés a hosszú hétvégére
Kazes☻13-04-2012 21:26:39 // 5330
A végén csak kikötsz egy Julisban ...! :)
Gerion13-04-2012 19:50:32 // 5329
Amikor anno vettem a Giut, néztük az akkor szintén új Opel Astrat, pontos számokra már nem emlékszem, de valamivel drágábban adták volna ugyanezt a felszerelést és teljesítményt.
Minden nézőpont kérdése, nekem a 3 ajtó miatt éppen a MiTo lenne teljesen használhatatlan, mint ahogy Brerat sem vennék. Ettől persze azok még bőven lehetnek jó kocsik, csak hát kinek a pap, kinek a.... :) :)

A (romló minőségű) műanyagok és általában a minőségromlás térhódítása is sajnos adott mindenhol, harc a költségek lefaragásáért... Mondjuk a Giulietta sebváltó gombjának a megoldása eléggé vérlázító még ehhez képest is, de talán azóta már javítottak a konstrukción.
Egy barátom olyan cégnél logisztikai vezető, akik autóipari beszállítók is. Mindig meséli, hogy a régi munkakapcsolat ellenére folyamatos nyomás van rajtuk a megrendelő nagy részegységgyártó cégek felől, és rendszeresen lebegtetik nekik, ha nem tudnak árat csökkenteni, akkor keresnek helyettük más, pl Kínában. Miután apró dolgokat szállítanak, így akár szó szerint filléres különbségeken megy a huzavona.
Amúgy szintén ő mesélte, hogy pl. náluk is a tervező software-ekben az anyagok méretezésénél van élettartamot kalkuláló funkció...
'''''13-04-2012 18:46:32 // 5328
Ha megnézed ezt a listát,látod,hogy semmivel nem drágább a Giu a Mitónál,főleg hasonló lóerővel.Én pont ezért nem vettem Mitót,meg a gyerek miatt.Méretben meg sokkal nagyobb.

Persze izlések és pofonok......
.......................13-04-2012 13:34:09 // 5327
Konkrétan ,nem a tejesitménnyel van baj,jól megy,jól fogyaszt,nagyon szép,
egy igazi Alfa Romeo
csak azok az olcsó müanyagok ne lennének,
lehet csak a tesztautó amit próbáltam az volt olyan so-so

Szóval a Mito után nem adnék +2..2,5 milliót ,mint ahogyan a mito került,

röviden:
Szupi kocsia Giu,csak nem éri meg szerintem az árát
(OFF mint ahogy a golf ,és társai sem a 8 misit)
Jimmi T.13-04-2012 13:17:53 // 5326
"nekem a Giu NAGY csalódás! "
a szerencse az, hogy 10 óra körül amikor vitte el a cimbi a mosóba, és utána néztem hosszan , nekem nem ez ugrott be. Amikor visszahozta akkor sem. Amikor vezetem és átugrok előttem piszmogókat vagy amikor csak csordogálok és szereplek a kívülállóknak, akkor sem. Hála Istennek ! :-)
Gerion12-04-2012 19:12:41 // 5325
"Viszont főúton is szeretem a pálya tempót. Ott jó igazán a blokkoló ( amíg még lehet )"

Na, kb ez a helyzet velem is! :)
Jimmi T.12-04-2012 15:57:02 // 5324
Én nem tolom neki pályán sem annyira. Viszont főúton is szeretem a pálya tempót. Ott jó igazán a blokkoló ( amíg még lehet ) Nem igazán azért írtam az előző hsz.-t hogy bárkit is oktatni szeretnék,csak úgy hogy ne keverjék már egyesek a szezont a fazonnal :-) a Qv az nem arra van hogy szétspóroljuk az agyunkat :-)
Gerion12-04-2012 15:48:10 // 5323
Nekem hol így, hol úgy... Autópályán mostanában 140+/-valamennyi körül szoktam menni egyenletes tempomattal, ezzel lehet haladni, de nem kell állandóan tolni a lassan félrehúzódókat, vagy akik direkt oktatni akarnak. Megdöbbentő, hogy az utóbbi időben mennyi autó megy 130 sőt akár 100 alatt is a pályán! 130-al már szinte folyamatos előzésben tudsz lenni M3-on! :) A fed.computer adatait is többnyire pályán nézegetem.
Országúton jobban szoktam sietni a forgalom átlagához képest, ott jobban van gyorsítás-lassítás, ott én sem a fogyasztást nézegetem. :)

A rendőrök tavasszal szépen kirajzottak, szinte minden utamon besípol a blokkoló 2-3 alkalommal, néha kifejezetten ravasz helyekről támadnak. Pl. jövök Bpest felől az M3-on, a gödöllői dombokon kanyarog a pálya. Van egy szakasz, ahol egy meredekebb dombról jössz le, a végén egy élesebb balos kanyar. A kanyar simán vehető 130 fölött is, de ők ott pár száz méterre kiraktak egy 100-as táblát. A kanyar a sövény miatt nem belátható. Jössz ki a kanyarból (még mindig 100 a hivatalos), és egyszercsak a leállósávban ott néz veled szembe kovácsfőtörzs a betechnikázott kocsijából. A szembejövők nyilván nem jeleznek, ha nincs blokkolód azonnal telitalálatot lőtt rád, meglepődni sincs időd. Azután persze bízom a blokkolóban, meg minden, de egy kicsit csak ott van mindig a para, hogy de tényleg kivédte-e.
Neked? Vagy te a blokkoló védelmében gondolkodás nélkül tolod neki? :)
Jimmi T.12-04-2012 10:56:45 // 5322
Aki tempósan menne az nem a kijelzőt bámulja,hogy jajj mennyi ! A gazdaságosság és ha tolja neki az ember ,nem összeegyeztethető. A QV meg valszeg nem annyira harmatos. Ha a multiair is úgy megy mint a mérgezett egér.
Kazes☻11-04-2012 18:58:32 // 5321
Képzelem...! :)))
droberto11-04-2012 18:47:54 // 5320
Nekem ami még tetszett, hogy a kormány rásegítés gyengül. Normálban az 59-től eltérően lágy.
Ezen a tolva-húzva tartáson én is leakadtam!
Köszi a beszámolót! Sok szép km-t!
Gerion11-04-2012 18:22:37 // 5319
Ez a 170 lovas dízel, fed.comp. szerint stabilan 6 alatt eszik vegyesben, tempósan hajtva.
A DNA-tól elsőre én is oda voltam, meg vissza, de hamar rájöttem, hogy nélkülözhető. Azóta többnyire Normal állásban van, így is nagyon megy, simán lehet előzni bárhol és szinte bármit. A DNA-t Dynamicba tolva a kocsi inkább idegesebb lesz, gázpedálra érezhetően jobban harap, de szerintem összességében nem megy jobban, illetve közúton értelmetlen pluszt ad. Abba az előzésbe, ami Normallal már nem menne, csak a Dynamic +1-2%-a oldaná meg, amúgy is okosabb nem belemenni.
Azután van még az All-Weather nevü télies üzemmód, lehet, hogy ennek is van valamennyi hatása, de összességében mindegy. A kocsi szerintem Normalban tökéletesen vezethető, és a dízelmotorral kifejezetten jó élményt ad. A rendszeres DNA-váltogathatnékot csökkenti még, hogy nem nagyon esik kézre a kapcsolója, illetve kissé nehézkes az átváltás menet közben, pár sec folyamatosan nyomva kell tartani, mindehhez kissé végig előredőlve.
Szóval nekem a Normal az alap.
droberto11-04-2012 18:15:41 // 5318
Miután bemelegedett a DNA-t D-be tolva kapott is gazdagon! Volt hogy 42 l / 100 km volt a pillanatnyi fogyasztás... Mondom húhhh.... :)
droberto11-04-2012 17:53:53 // 5317
Ez sem ment rosszul, de csipett is rendesen.
Igen a 170 ló ehhez s kasznihoz egy Alázógép!
A DNA-ban lehet valami...
A tied mennyit fal és, hogy használod a DNA-t?
Kazes☻11-04-2012 17:46:09 // 5316
Legalább be van járatva! :)
droberto11-04-2012 17:42:29 // 5315
Ügyes! Áhh, mondom tegnap nem a használtautón keresek, hanem mobile-n, gondoltam itthon jó ha fehérben találok, nemhogy QV-t. Erre te meg tessék! Telitalálat! :)
Hát igen, most van benne 7k km! Alapjáraton kicsit ingadozott az alapjárat, azt hittem csak a kevés benzin és a lejtőn való parkolás miatt!
Akkor most már összeállt a kép. Pedig mondta is, hogy azért csak félig tankoljuk meg, hogy nehogy teletankos vasat vigyenek el!
.......................11-04-2012 15:09:34 // 5314
Nem csodálkozom,hogy semmit nem adnak el,tesztauto 7milláért,SOK!
mindenki átment már rajta
.......................11-04-2012 15:07:11 // 5313
Pedig a QV nek nagyon kellene mennie!
Ha nem az maradt meg benned ,hogy brutálul megy akkor valami nem OK
nekem a Giu NAGY csalódás!
Gerion11-04-2012 15:03:21 // 5312
Próbáld ki dízellel, az megy rendesen.... :) A DNA elsőre nagyon frappáns, de a gyakorlatban szinte teljesen nélkülözhető.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.