szelod909-08-2019 00:09:29 //
11173
Köszönöm a válaszokat.
Turbónyomást megtaláltam, működik is szépen. Elkezdek keresni akkor ilyen pótkerék szettet.
Sajnos a fékeket szemrevételezve nem tűnt kopottnak sem a tárcsa, sem a betét. Viszont a számlák alapján 34 ezer kilométerrel ezelőtt voltak cserélve elől. Meg is mérték a fékerőt (lásd csatolt kép) és egyértelműen látszik a hiba. Fékekből ti milyet használtok?
Az antenna szár cserés lett, egy állatnak nagyon megízlett a vége...
A váltógombom kopott. Azt vagy újra fújom, vagy cserélem. Meglátom...
Valamint elég erősen elgondolkodtam egy pár QV logón. Elvégre látszatra nagyon hasonló (van valami különbség??) és a teljesítmény is közel azonos.
KrTibi08-08-2019 19:28:03 //
11172
Létezik. 159 vagy Giulietta 17-es mankókerék kell neked, a nagy Brembo nyergek miatt. A Bose mélynyomó belemegy a 16-osba is, de azt csak hátsó tengelyre tudod feltenni. Bose hifis autókban az emelő egy zsákban az egyik oldalsó fakkban, a szerszámok a szőnyeg alatti tálcán vannak egy szivacs betétben.
rádió tükrözést ki kell kapcsolni hozzá a műszerfalon és utána lesz elérhető
Nem biztos hogy üt. A nagyféknek elég sok kell hogy összeérjen. Pont olyan mintha ütne a tárcsa.
szelod908-08-2019 14:20:12 //
11169
Köszönöm a válaszokat, kipróbálom. Következő kérdésem az lenne, hogy létezik-e pótkerék Bose mélynyomóhoz? Jelenleg csak egy javító szettem van hozzá, de a pótkerék megnyugtatóbb lenne :D Valamint féktárcsa-féknyereg kombinácóra mi vált be nektek? Nagyfékes verzió. Most Brembo tárcsa és Brembo betét kombó van fent, de sajnos ütnek a tárcsák, hiába újszerűek.
ha D-módba rakod a DNA választót, akkor a jobb bajusz végén lévő gombbal lapozható képernyők közül az egyik a turbónyomás lesz.
Nekemakkor teszi oda ha D-be teszem
szelod908-08-2019 00:54:28 //
11166
Igen. Csak még nem volt időm itt frissíteni a dolgokat
szelod908-08-2019 00:16:59 //
11164
Friss tulajos kérdés következik :D Hogy lehet kirakni a műszerfalra a turbónyomást? Több helyen láttam már, de nem találom a módját.
KrTibi07-08-2019 22:24:09 //
11163
Ha belefér egy esetleges Multiair modul csere (~250e ft+munkadíj), akkor vedd, sokkal jobban megy, és picit kevesebbet is fogyaszt, mint a sima TB.
Mozes8707-08-2019 19:12:28 //
11162
Sziasztok.Giulietta vásárlás előtt állok.Körülbelül 4.000.000 ft-ig tudok nyujtózkodni.Abba kérném a segítségeteket ha esetleg van eladó akkor osszatok meg velem.Amiről szó lenne.2015-nél ne legyen idősebb 1.4 TB . A Multiairről lebeszéltek erről esetleg vélemény?Előre is köszönöm a válaszokat.Aki esetleg küldeni leírást küldhetitek az e-mail címemre is. baros6@gmail.com
Kazes☻07-08-2019 08:28:55 //
11161
Csudálatos, grat és sok boldog km-t kívánok! :)
Udv a csapatban😁!
Szep darab! Sok boldog kilometert kivanok!
Szép autó és szabad tudni mit kérnek külföldön most egy ilyenért?
szelod907-08-2019 01:02:30 //
11157
Nem tudtam ott hagyni. 2.0 JTDm ~200le és 400nm. Ragazzon sport kipufogó, Eibach 30mm ültetés. Panoráma tető, bixenon, full bőr. És a legfontosabb, hogy Rosso! 😁😁 Sikerült 5,8-as átlaggal hazaérni Németből, lendületes tempó mellett. Szóval egyelőre nagy a boldogság. Holnap kezdődik a kozmetika😀

hát akkor nem sikerült a csere során nullázni a számlálót.
SakraF05-08-2019 11:43:59 //
11155
Köszönöm.
2000 km-el ezelőtt lett cserélve.
Nem tudom , nem szoktam megvárni hogy figyelmeztessenek .
SakraF04-08-2019 20:52:20 //
11152
Üdv
A Giuliettámon indítás után pirosan villog az olaj lámpa a műszerfalon, valamit azt írja: Change engine oil. Jól gondolom, hogy csak az aktuális olajcserére figyelmeztet?
Köszönöm
Az egr fedél repedést nagy valószínűséggel nem látod, nekem minden nyom nélkül szállt el. Ha nem volt cserélve alkualap, nyugodtam mondhatod hogy ezt azonnal meg kell ejteni. A hivatalos ára majd 50e + munkadíj, szóval löttycserével egy százast nyomhat lefelé az áron :-)
180 ezer felett a gyári lendkerék már kotyoghat, ez dynamic uzemmodban alacsony fordulaton érezhető a legjobban. Egr hűtő elől van szemmel látható ha folyik a víz.
Nekünk a váltó kicsit akad neha egyből kettobe mióta meg vettük, de azóta el mentünk 45 ezret és nem lett rosszabb. Eléggé megbízható szerkezet ez a motor, inkább rozsdat keresnék a kocsin. Fék, alja, zár szerkezet, kipufogó ezeken mind látszódik ha osztrák kocsi mert erősen rozsdás. Ha jól kárba volt tartva akkor 200 ezer km felett is meg lehet venni.
szelod904-08-2019 14:51:55 //
11149
Sziasztok. Jövő héten megyek megnézni egy Giuliettát. 2.0 JTD 170 paci. 2012 évjárat. Mit érdemes megnézni rajta? Bármi gyenge pontja a szerkezetnek? EGR hűtő hiba hogyan vehető észre?
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Motor-Sports-Airfilters/BMC-Sports-Air-Filter::6541.html
Korrektek, gyorsak, beszélnek angolul. Már az Eibach rugóimat is tőlük vettem, aznap válaszolnak a megrendelésre, megnézik a raktárkészletet, lecsekkolják, hogy biztosan az kell-e az autódhoz, amit leütöttél náluk. Nekem a BMC szűrő postával, PayPal fizetéssel együtt volt 22 ezer ft környéke és 3-4 nap alatt meg is jött.
Ti honnan szereztétek be ?
Nekem 8 éve megy BMC-vel , jobb, sportosabb , direktebb lett tőle. akkor veszem észre amíg átmenetileg visszamegy a papír és tompább lesz. + a Ragazzon rendszerrel is nagyon jól összejött :-)
Nekem BMC betétszűrőm van a Multiairben fél éve, kb. 10 ezret mentem vele eddig. Igazából hangosabbnak a motort nem mondanám, a turbót hallani jobban és magát a lefújást is, nekem tetszik, de én ezért is akartam. 22 ezer körül volt Alfistiről, 3-4 olajcserénél már meg is térül, mivel ez tisztítható, amúgy pedig MANN Filtert használtam. Alsó- és középtartományban talán jobban reagál a gázra a gyárihoz képest, de erre azért nem mernék megesküdni. :)
'''''30-07-2019 20:37:18 //
11141
Rontod ErHard üzletét! :-)))
Minek? Egyszer összeszedtük egy másik topikban hogy akinek volt az cserélt LMM-et is. Volt aki nem is egyszer. Más előnyét nem látom....
Hali ! Valakinek sportlègszűrővel tapasztalata ?
Öcsi27-07-2019 08:33:22 //
11138

Levettem a jobb első dobbetétet, ezt találtam mögötte. (már volt ez téma a fórumon, megéri levenni)
A két kuplung felváltva dolgozik, tehát darabonként elvileg kisebb a kopás mint egy manuálisnál.
Bento25-07-2019 13:38:19 //
11136
Beneveznék rá, de én egy idegen és vad országban (Szerbia) élek, ahol nem gyakori a mo.-i autók importja. De ez jó hír, hogy a TCT bírja a kiképzést. Ha Giuliettát veszek, szeretném egy félmilló kilométerig használni (a 147 jtd-m most tart 430-nál óra szerint, a valós valahol 500-600 ezer között lehet).
Az enyém hamarosan eladó lesz :-)
A cserére nem tudtak árat mondani, mert az általam ismert Alfás szerelők ilyet még nem csináltak. Ezek szerint azt se kell sűrűn cserélni.
Bento25-07-2019 11:42:34 //
11134
Egy ideje nézegetem a 2.0 jtdm Giuliettákat beszerzési céllal és a TCT-t kizártam, de ezt ezek szerint rosszul tettem.
Amúgy mennyit kóstálhat vajon egy kuplungcsere a TCT rendszerben?
Engem inkább a hozzá tartozó kuplung tartóssága érdekel. Elvileg tovább kellene bírnia mint a "simának", mert nem egy falábú sofőr nyomogatja.
Steewy224-07-2019 11:52:47 //
11131
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy nektek már történt e olyan hogy a kormánymű elkezdett kopognak ha a egyik oldalról a másikra vette az irányt alohelyeztben ha igen akkor mitől lehet köszönöm
Bilux20-07-2019 08:54:02 //
11130
Sziaztok!
Offline workshop manual létezik ehhez a típushoz?
egy ePER is jól jönne.
Köszönöm
Elvégre Alfa!
Üdv az élet szebb oldalán;-)!
Qstagi11-07-2019 19:19:32 //
11127
Sziasztok!
Új tag vagyok, jöttem bemutatni nektek a Az Autót.
2016 augusztusi, 1.6JTDm Super, TCT-váltóval. Két hét múlva lesz egy éve, hogy nálam van, akkor hoztam Németországból. Az első 32ezer kilométerét a nürnbergi Alfa kereskedőnél, a Kumich-nál élte le. Egy év alatt beletettem még 30ezer kilométert. Hibája nincs, remélem, nem is nagyon lesz, megy mint a svájci óra. :D

Nincs valakinek egr eladó? 2.0 jtdm 170 le
Ki pucoltam meg minden de miután meg melegszik újra dobálja a hiba kódokat


Én 150 ért hirdetem jó Continental gumikkal. De a kutya sem érdeklődik
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.