Nekem volt, de több hátránya van mint érdeme.
- kinyitva rettenetesen zajos, a nyitott Spiderben nincs ekkora szélzaj (nem véletlenül bújik elő egy "vitorla" ha kinyitod, azt lenyomva még rosszabb a helyzet)
- bevilágít rajta a nap, némi szerncsével a rádióban visszatükröződik és vakít. Nagyon zavaró.
- ugyan így este a lámpák alatt haladva stroboszkóp kerül a kocsiba,
- a redőnyt el lehet húzni, de akkor meg minek,
- a tetőn bevilágító fény még akkor is belátást biztosít a kocsiba ha sötétített az üveg, jól látni hogy miért érdemes feltörni a kocsit.
- magában kinyitva nincs légmozgás, azt akarsz a hátsó ablakokat kell leereszteni,
- még csak nem is hasonlít a kabrió fílingre,
- nyáron nem gáz, behúzod a rolót és klíma, sötétített ugyan de roló nélkül pont a fejedre süt a nap.
- eladáskor valószínűleg előny volt, mert az új gazdája nem ismerte a hátrányait.
- nálam összesen pár órát volt nyitva.
Szóval - szerintem - semmi értelme.
Forum >> Giulietta
Piritu - 1.000.00020-05-2020 17:50:58 // 11720
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2020 17:50:35 // 11719
Autó ügyben bonyolultak vagyunk ám nagyon XD Egyiknek sem utódja lenne, vagy még nem tudjuk melyiknek :-) A jelenlegi autóparkunk érdekes megoldás a napi mobilitásra, de nem különösebben normális. Van egy napi városozós, és egy autópálya gép, ami majdnem jó is így, és mégsem. A használhatóságukban vagy egy nagy holt tér, így valójában két autóval sem tudjuk lefedni a "mindere jó" fogalmát. :-) És ez engem piszokul zavar :-)
Más szempont, hosszú táv. A 146 oké hogy fel lett újítva, mégis egy 24 éves autó. Hány évre tervezzek vele? Őszintén, ötletem sincs, meddig lehet elketyegtetni egy ilyen traktort. Előbb utóbb úgyis eljön a pont, hogy le kell tenni. Persze ki is várhatnám, amíg letérdel, aztán irány egy Giuliettáért. De ezt így nem szeretném.
És nem utolsó szempont a biztonság. Öregszem, sok gyerek, sok felelősség = besz@ribb az ember :-) Fene tudja, amíg én a 2.4-es páncélteremmel hasítok, és kis családomnak autózási ingere van valamerre, ne már egy 24 éves autó védje őket. Ha ritkán is van ilyen, de van. Az ördög meg nem alszik.
Más szempont, hosszú táv. A 146 oké hogy fel lett újítva, mégis egy 24 éves autó. Hány évre tervezzek vele? Őszintén, ötletem sincs, meddig lehet elketyegtetni egy ilyen traktort. Előbb utóbb úgyis eljön a pont, hogy le kell tenni. Persze ki is várhatnám, amíg letérdel, aztán irány egy Giuliettáért. De ezt így nem szeretném.
És nem utolsó szempont a biztonság. Öregszem, sok gyerek, sok felelősség = besz@ribb az ember :-) Fene tudja, amíg én a 2.4-es páncélteremmel hasítok, és kis családomnak autózási ingere van valamerre, ne már egy 24 éves autó védje őket. Ha ritkán is van ilyen, de van. Az ördög meg nem alszik.
G-MANN🍀20-05-2020 17:46:27 // 11718
Tető bukóra ki, jobb hátul ablak picit le és máris olyan mint egy klíma, csak úgy repül ki a meleg, én imádtam 😉 és nincs huzat érzés😁
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2020 17:16:56 // 11717
Így van :-)
Kazes☻20-05-2020 16:37:13 // 11716
Eladásról nem volt sző! :P Csak vásárlásról! :D
RomeoOne20-05-2020 16:24:48 // 11715
Még most csináltattátok meg a zöldet, már el is adnád?
RomeoOne20-05-2020 16:22:12 // 11714
Nem kellett volna neki eladni :D
tdemeter20-05-2020 16:05:52 // 11713
Szia!
Én egyszer beleugrottam egy ilyen "Csináljunk normális audiot a 159-be" játékba és 400-ban állt meg a projekt...
Szóval amiket felsoroltál mind pénz, de mondjuk én komolyan is gondoltam.
Kicseréltem hát a 8 hangszórót, kibéleltettem amit lehetett, mélynyomó+erősítő a csomagtérbe és persze egy akkor igen komoly Android autos kenwood fejegység. Ehhez hozzájött még a sok kábel, a kormányvezérlés (ami nekem nem is volt, úgy cseréltem ki a kormány takaróval) de a végeredmény olyan lett amit máig visszasírok.
Gyönyörűen szólt, fantasztikus dinamikával, tulajdonképpen átlényegülni jártam az autómba, mert a vezetési élmény mellé még betársult a hangzási élmény is...
A Giulia gyári HK hangrendszere egy vicc ahhoz képest....
Az egészben az a legszörnyűbb, hogy mikor eladtam nem volt szívem kivenni belőle, bízván, hogy az majd sokaknak nyomós érv lesz az autóvásárláskor. Csakhát aki megvette az autót közölte, hogy nem szeret zenét hallgatni, pláne nem vezetés közben...
Erre nehéz volt bármit mondani...
Én egyszer beleugrottam egy ilyen "Csináljunk normális audiot a 159-be" játékba és 400-ban állt meg a projekt...
Szóval amiket felsoroltál mind pénz, de mondjuk én komolyan is gondoltam.
Kicseréltem hát a 8 hangszórót, kibéleltettem amit lehetett, mélynyomó+erősítő a csomagtérbe és persze egy akkor igen komoly Android autos kenwood fejegység. Ehhez hozzájött még a sok kábel, a kormányvezérlés (ami nekem nem is volt, úgy cseréltem ki a kormány takaróval) de a végeredmény olyan lett amit máig visszasírok.
Gyönyörűen szólt, fantasztikus dinamikával, tulajdonképpen átlényegülni jártam az autómba, mert a vezetési élmény mellé még betársult a hangzási élmény is...
A Giulia gyári HK hangrendszere egy vicc ahhoz képest....
Az egészben az a legszörnyűbb, hogy mikor eladtam nem volt szívem kivenni belőle, bízván, hogy az majd sokaknak nyomós érv lesz az autóvásárláskor. Csakhát aki megvette az autót közölte, hogy nem szeret zenét hallgatni, pláne nem vezetés közben...
Erre nehéz volt bármit mondani...
Kazes☻20-05-2020 15:45:58 // 11712
Az is igaz... viszont a vez. mód. szereti az olajat a nívón tartva... de szerintem azzal sincs különösebb gond(om). :)
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2020 14:54:26 // 11711
Még egy kérdés nem hagy nyugton. Akinek van/volt tetőablakos Giuliettája, érdemes ilyet is megnézni? Sosem volt tetőablakos autónk, engem vonz az ötlet, pláne mióta ültem egy panorámatetős Stelvioban. Az egy életöröm hatványozó extra, komolyan. Olvastam AO fórumon, hogy zajos, ez nem gond, a bejövő fény kell, a tető nélküli feeling másodlagos.
Viszont nyáron mennyire büntetés? Gondolom felér egy palánta keltetővel ha rendesen odatűz rá a nap. Klímát ritkán használunk, inkább ablak le, könyök ki XD
Viszont nyáron mennyire büntetés? Gondolom felér egy palánta keltetővel ha rendesen odatűz rá a nap. Klímát ritkán használunk, inkább ablak le, könyök ki XD
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2020 14:45:35 // 11710
Király, köszönöm! XD
Akkor megerősítetted a gyanúmat, hogy ez se akkora mint a névleges mérete. Próbáltam már guglizni, de pontos adatot nem találtam, csak fél információkból rakosgattam, ezek szerint majdnem pontosan.
Csak szorozzátok össze ;-) Az én számológépem szerint nem 350 jön ki. A 146 indított el a méricskében, az sem 370l-es, nagyon nem.
A Giulietta egyre esélyesebb nálunk mindenes autónak. Régóta vissza vissza térünk az ötlethez, de talán most kezdünk ráfordulni a dologra.
Akkor megerősítetted a gyanúmat, hogy ez se akkora mint a névleges mérete. Próbáltam már guglizni, de pontos adatot nem találtam, csak fél információkból rakosgattam, ezek szerint majdnem pontosan.
Csak szorozzátok össze ;-) Az én számológépem szerint nem 350 jön ki. A 146 indított el a méricskében, az sem 370l-es, nagyon nem.
A Giulietta egyre esélyesebb nálunk mindenes autónak. Régóta vissza vissza térünk az ötlethez, de talán most kezdünk ráfordulni a dologra.
Zolibácsi20-05-2020 14:09:53 // 11709
kerékdobok között 101 cm
ülés háta - perem 74 cm - alul mérve nem fenn a zárnál
padlótól a kalaptartóig 52 cm
ülés háta - perem 74 cm - alul mérve nem fenn a zárnál
padlótól a kalaptartóig 52 cm
Zolibácsi20-05-2020 14:07:59 // 11708
igen, én is ilyesmiben gondolkodtam mint C terv. Köszi
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2020 13:54:39 // 11707
Én vettem egy másod telefont. Az autós cuccok sosem érik utol a mobil eszközök színvonalát. Már a második másod telefon, mert az elsőt a gyerekek lenyúlták, az online suli pedig végképp megpecsételte a sorsát XD
Lényeg, hogy egy társ sim-et vettem bele, ami a fő sim netjét használja. Telefonszáma nincs, csak net elérést tud. Tökéletes a célra, sőt zenét is onnan srtreamelek, nem pittyeg bele a whatsapp, a levelező és a kitudja mi. Külön saját gmail címet regisztráltam hozzá, így a munka és hobbi dolgokat is ügyesen külön eszközön lehet kezelni Nekem bevált így. :-)
Lényeg, hogy egy társ sim-et vettem bele, ami a fő sim netjét használja. Telefonszáma nincs, csak net elérést tud. Tökéletes a célra, sőt zenét is onnan srtreamelek, nem pittyeg bele a whatsapp, a levelező és a kitudja mi. Külön saját gmail címet regisztráltam hozzá, így a munka és hobbi dolgokat is ügyesen külön eszközön lehet kezelni Nekem bevált így. :-)
Zolibácsi20-05-2020 12:22:54 // 11706
Igazából a cél az, hogy ne a telefon legyen navigációnak használva. Tehát egy jó waze navigációs eszköz is megfelelne
Zolibácsi20-05-2020 11:47:08 // 11705
Párom el gondolkozott, hogy cseréljem le neki a sima autórádiót a Giuliettában, de szemben találtam magam pár dologgal:
Rádió panel csere - 55 Eur
2Din Rádió 250-300 EUR
Can bus adapter a kormány gombokhoz ??
Blue&ME funkciója meg maradna? Össze lehet kötni aftermarket Rádióval?
Csinált már valaki ilyet?
Blue&me jelenlegi használati módjának a megmaradása a szűk keresztmetszet.
Rádió panel csere - 55 Eur
2Din Rádió 250-300 EUR
Can bus adapter a kormány gombokhoz ??
Blue&ME funkciója meg maradna? Össze lehet kötni aftermarket Rádióval?
Csinált már valaki ilyet?
Blue&me jelenlegi használati módjának a megmaradása a szűk keresztmetszet.
Piritu - 1.000.00020-05-2020 11:44:35 // 11704
Cserébe egy csomó más alkatrész meg NINCS hozzá, mert nagyon kevés készült abból a motorból. A sima TS-el meg tele a polc.
Kazes☻20-05-2020 09:37:06 // 11703
Akkor arra talán egy jó állapotú 105 lovas lenne a legjobb, mert abban még vez. mód. sincs. Amúgy minden ápolás ugyanúgy jár neki, mint rendesen. :)
AlfaWatch20-05-2020 08:57:46 // 11702
Hát bevallom a literek a legkevésbé sem érdekelnek. Az 1,4 tb 12 körül eszik, de az offos, ami 1 literes is 8at megeszeget.
Birja a napi strapát, annyi a cél, hogy megbízható legyen és évente ne 100ezreket költsek rá.
Birja a napi strapát, annyi a cél, hogy megbízható legyen és évente ne 100ezreket költsek rá.
Kazes☻20-05-2020 08:25:02 // 11701
Sima 1,6 Ts még bírná is, de nem fog elmenni 5 literből... :)
AlfaWatch20-05-2020 07:44:05 // 11700
Üdvözlet és nagy gratula!
Második autó leváltás gondolatánál eljátszom mostanában egy 147esre cserére, csak kérdés BPre, napi 3 kmes szakaszokra mennyire érdemes az oreg offosat lecserélni, mert csak városban van használva...
Második autó leváltás gondolatánál eljátszom mostanában egy 147esre cserére, csak kérdés BPre, napi 3 kmes szakaszokra mennyire érdemes az oreg offosat lecserélni, mert csak városban van használva...
Robi7518-05-2020 09:33:33 // 11699
Sziasztok
Egy Giulietta-val több a magyar utakon. Eltelt 4 év hogy "Alfás" lettem, és most jött el az ideje, hogy tovább lépjek. Ez a lépés csakis Alfa lehetett. Régi vágyam volt egy igazán erős Alfa...most talán meg lett egy 235 lóerős Giulietta QV-ban. És igen ez tényleg egy élmény autó...Imádok oda lépni neki "D" állásban, valami fantasztikus. Az öröm egy kis bánattal is társul, mert így kevesebb figyelem jutna a hálás kis 147-esnek. Biztos sok örömet okozhat még másnak, legyen az egy kezdő vagy haladó alfás....
Egy Giulietta-val több a magyar utakon. Eltelt 4 év hogy "Alfás" lettem, és most jött el az ideje, hogy tovább lépjek. Ez a lépés csakis Alfa lehetett. Régi vágyam volt egy igazán erős Alfa...most talán meg lett egy 235 lóerős Giulietta QV-ban. És igen ez tényleg egy élmény autó...Imádok oda lépni neki "D" állásban, valami fantasztikus. Az öröm egy kis bánattal is társul, mert így kevesebb figyelem jutna a hálás kis 147-esnek. Biztos sok örömet okozhat még másnak, legyen az egy kezdő vagy haladó alfás....
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2020 23:00:23 // 11698
Srácok! Valaki megtenné, hogy megméri a Giulietta csomagtér méreteit? A kerékdobok közt, az ülés hátától a peremig, és a kalaptartótól a csomagtér aljáig a legszűkebb pontokon. Mekkora hasáb férne bele? A kis zegzugok most mindegy. Köszi 😃
Szabolcs 15909-05-2020 16:28:29 // 11697
Szabolcs 15904-05-2020 17:44:00 // 11696
Az lesz onnan indulok aztán meglátom meddig jutok
Piritu - 1.000.00004-05-2020 17:40:10 // 11695
Ha szerencséd van a pedálok felett be tudsz nyúlni.
Szabolcs 15904-05-2020 17:29:46 // 11694
Piritu - 1.000.00004-05-2020 17:23:04 // 11693
Akkor egyértelmű :-(
Először megpróbálnám kézzel "átmozgatni" hogy nem szorult-e meg a lapát. Más kérdés hogy hogyan lehet hozzáférni...
Először megpróbálnám kézzel "átmozgatni" hogy nem szorult-e meg a lapát. Más kérdés hogy hogyan lehet hozzáférni...
Szabolcs 15904-05-2020 16:41:45 // 11692
B1905-15 hibakód törölni nem tudom, bal oldali terelő motor
poteka04-05-2020 12:23:04 // 11691
Köszönöm a helyesbítést, akkor félreértettem, amit annak idején a szoftverben láttam.
Illetve nekem a jobb oldal makkant meg, nem volt hajlandó fűteni, csak a kinti levegőt fújta be, de mintha fura értékeket is mutatott volna hőmérsékletre - de mindez már csak távoli emlék szerencsére.
De az tény, hogy a jobb oldali állítómotorral volt valami, illetve nekem nem sokkal később a fűtőmotor is megkotlott, azaz a féloldalas fűtésből semmilyen fűtés lett.
Illetve nekem a jobb oldal makkant meg, nem volt hajlandó fűteni, csak a kinti levegőt fújta be, de mintha fura értékeket is mutatott volna hőmérsékletre - de mindez már csak távoli emlék szerencsére.
De az tény, hogy a jobb oldali állítómotorral volt valami, illetve nekem nem sokkal később a fűtőmotor is megkotlott, azaz a féloldalas fűtésből semmilyen fűtés lett.
pettinke04-05-2020 08:55:14 // 11690
A két oldalnak nincs külön hőmérője ... A bal oldalon van érzékelő, és a jobb oldalit a bal érzékelő + beállított (J-B) hőfok különbségre vezérli.
Én mindenképpen állítómotorra, vagy esetleg megszorult terelőlapra tippelek.
Én mindenképpen állítómotorra, vagy esetleg megszorult terelőlapra tippelek.
Szabolcs 15904-05-2020 04:13:16 // 11689
Nagyon szépen köszönöm ma meló után megnézem
poteka03-05-2020 21:32:32 // 11688
Gondolom duál digit klímád van. Vagy az van, hogy bal oldalon a kinti levegőt fújja be, mert megmakkant az állítómotor, ez sajnos nem ritka jelenség. Vagy a bal oldali hőmérséklet érzékelése téves és úgy érzi, hogy nem kell hűtenie.
Nekem ugyanez volt, csak a jobb oldalon. Multiecuscan ki tudja olvasni a klímarendszer terelőlapjainak helyzetét és megtornáztatja a motorokat, megmutatja a mért értékeket (lapátszög és hőmérséklet-értékek).
Próbáld ki, hogy klímázás helyett fűtesz, elvileg akkor meg a jobb oldalon jönnie kell a forróságnak, bal oldalon meg jóval langyosabbnak attól függően, hogy kint milyen idő van.
Persze célszerűen állítsd azonos hőfokra a két zónát. Ha a fűtés egyformán meleg, mindkét oldalon, akkor inkább a hőmérséklet-érzékelésre tippelnék, ha a fűtés is a jobb oldalon működik jól, akkor meg inkább a bal állítómotorra.
Nekem ugyanez volt, csak a jobb oldalon. Multiecuscan ki tudja olvasni a klímarendszer terelőlapjainak helyzetét és megtornáztatja a motorokat, megmutatja a mért értékeket (lapátszög és hőmérséklet-értékek).
Próbáld ki, hogy klímázás helyett fűtesz, elvileg akkor meg a jobb oldalon jönnie kell a forróságnak, bal oldalon meg jóval langyosabbnak attól függően, hogy kint milyen idő van.
Persze célszerűen állítsd azonos hőfokra a két zónát. Ha a fűtés egyformán meleg, mindkét oldalon, akkor inkább a hőmérséklet-érzékelésre tippelnék, ha a fűtés is a jobb oldalon működik jól, akkor meg inkább a bal állítómotorra.
Szabolcs 15903-05-2020 17:36:35 // 11687
Sziasztok ma próbáltam a klímát hogy hogy hűt és arra lettem figyelmes hogy jobb oldalon jéghideg bal oldalon meleg mi lehet a gond?
Piritu - 1.000.00002-05-2020 19:41:52 // 11686
Pedig - szerintem - jobb lenne lekapni a borítást. Nem lehet nagy ügy.
Egyrészt mert látod hogy merre folyt a víz, másrészt kiderül ha a belső panel tömítése szált el és ezért ázik be...
Egyrészt mert látod hogy merre folyt a víz, másrészt kiderül ha a belső panel tömítése szált el és ezért ázik be...
Chianti02-05-2020 13:50:56 // 11685
Mondjuk az az igazság, hogy a hátsó ajtók nagyon ritkán vannak használva, jóformán csak takarítás céljából nyitom ki őket, meg ha le kell valami miatt dönteni a hátsó ülés támláit. Mindenesetre nagyon bízom benne, hogy sikerül megoldani a problémát a kárpit leszedése nélkül.
Piritu - 1.000.00002-05-2020 10:55:07 // 11684
ismerős Z3-asából is évente engedem le a vizet...
Piritu - 1.000.00002-05-2020 10:54:34 // 11683
Pedig gyakran előfordul más kocsiknál is.
pl a céges Skodáknál volt amelyiknél többször is.
pl a céges Skodáknál volt amelyiknél többször is.
Kazes☻02-05-2020 09:59:05 // 11682
Igen... sajna ez van. A másik amivel találkoztam, az a belső vízvédő fólia leszakadása, vagy hiánya... de ilyen új autónál ez gondolom nem játszik.
Sok sikert! :)
Sok sikert! :)
Chianti02-05-2020 08:49:51 // 11681
Ez az látod, ezt én sem gondoltam volna, hogy a 21. században ilyesmi előfordulhat egy alig pár éves autónál... Mindenesetre köszi, utána nézek...
Kazes☻02-05-2020 00:21:55 // 11680
Ilyen új Giuliattán még szerencsére nem matattam ilyet, de az ajtó alján, általában a külső perem felé, a gumitömítés alatt/mögött szokott lenni kis ovális likak.
Chianti01-05-2020 19:02:21 // 11679
Köszi a választ! Ettől tartottam. És a Giunál ez mennyire bonyolult? 159-nél egyszer le kellett bontanom a két hátsó ajtó kárpitot, az ajtó határolók miatt. De az elég simán ment, nem voltak törős bolhák, vagy ilyesmi. Egyébként hol vannak ezek a kifolyó nyílások? Próbáltam már ilyeneket keresni az ajtó alján, de én nem találtam semmit.
Kazes☻01-05-2020 14:04:03 // 11678
Ez általában olyankor szokott előfordulni, amikor az ajtó alján lévő kieresztő/kifolyó nyílások eltömődnek és az ablakoknál amúgy normálisan befolyó víz nem tud megfelelő ütemben, vagy egyáltalán távozni alul. Ekkor a hangszóróknál, vagy egyszerűen az ajtók belső lemez peremén át jutnak be az utastérbe. Ehhez le kell szerelni a kárpitot, hogy tudd ellenőrizni és belülről kitakarítani az ajtok alját belül, lefolyónyílásokat átpucolni.
Chianti01-05-2020 10:16:09 // 11677
Szevasztok! Elég régóta nem jártam errefelé, de hát igazából nem volt semmi gondom az autóval. Most viszont lenne egy olyan problémám, ami elég bosszantó, és igazából már lassan egy éve tart. Szóval az van, hogy beázik az autó, de nagyon durván. Most elkezdhetném fikázni, hogy hogy fordulhat ez elő egy 2016-os autóval, de mindegy, ezen már túl vagyok. Mindkét hátsó ajtó beázik, de csak és kizárólag akkor,, ha eső esik. Ha pl. nagynyomású mosóval mosom a kocsit, egy csepp víz nincs belül. Én úgy látom, hogy valahogy az ablakok és a gumitömítések között folyik be a víz ami aztán az ajtó alján távozik, egyenesen a belső szigetelő kéderek tetejére, onnan pedig befolyik az utastérbe, a hátsó lábtérbe.
A kérdésem csupán annyi lenne, hogy valaki találkozott-e már hasonló problémával, és ha igen, akkor mi volt a megoldás? Gondoltam már rá, hogy le kéne bontani az ajtó kárpitot, de nem merek belevágni, mert nem tudom hogy kell, és nem akarok semmit eltörni.
A kérdésem csupán annyi lenne, hogy valaki találkozott-e már hasonló problémával, és ha igen, akkor mi volt a megoldás? Gondoltam már rá, hogy le kéne bontani az ajtó kárpitot, de nem merek belevágni, mert nem tudom hogy kell, és nem akarok semmit eltörni.
Kazes☻30-04-2020 10:51:04 // 11676
Az biztos! Csak az a sárga rámpa ne lenne ott... :)))
AlfaWatch30-04-2020 08:51:03 // 11674
Köszi, meg is néztem!
szelod929-04-2020 21:24:28 // 11673
Sziasztok!
Leírtam a blogomban a teljes futómű állítás sztoriját, ha valakit érdekel.
Illetve továbbra is eladó két darab hátsó stabilizátor szilent.
Leírtam a blogomban a teljes futómű állítás sztoriját, ha valakit érdekel.
Illetve továbbra is eladó két darab hátsó stabilizátor szilent.
Josh.8126-04-2020 21:40:35 // 11672
Kazes☻12-04-2020 23:18:24 // 11671
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
417
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?