hát innen a fotelből csak találgatni tudok, de:
- a P0420 az nyilván nem attól van, hogy a katalizátort magát méri az autó, hanem az előtte/utána lévő lambdák jelének különbségéből próbál valamire következtetni.
- szerintem helyesen tapogatóztok a lamba csere felé
- visszamértétek-e az új lambdát, hogy most már jó értékek jönnek-e? símán lehet csatlakozó vagy kábelhiba is, hiába új a szonda
- meg kéne nézni eseteg a felső lambdát is
- meg kéne nézni, hogy a kettő lambda közt nem fúj-e ki valahol a kipuff rendszer? (pl. flexicső)
((4 év alatt 19000-et futott német autó nem lehetetlen, de azért én kicsit kutakodnék, hogy tényleg annyi-e...))
Forum >> Giulietta
pettinke27-04-2023 09:17:28 // 13160
nemmate26-04-2023 20:45:11 // 13159
Sziasztok!
Már lassan egy éve követem csendesen a fórum eseményeit, és eddig boldog Giulietta tulajdonosként szeltem az utakat. Vagyis igazából szelem boldogan most is csak zabszemmel a... ugyanis jött egy nagyon érdekes probléma a kocsimon amiben remélem ti hátha segíteni tudtok, ha mással nem pár biztató szóval..
Szóval a történet: a kocsi február végén egy dunakanyaros kirándulás közben bedobta a check engine-t. Másnap mire hazaértünk Debrecenben mentem is vele egyből a szerelőmhöz, a hiba kód P0420 - katalizátor hatásfok csökkenés. Mivel a kocsiban ekkor nemegészen volt több mint 38.000km-nél 5 évesen, és semmi chiptuning, vagy silány minőségű üzemanyag tankolásról nem volt szó, így kizártnak tartottuk, hogy a katalizátornak lenne baja. Viszont a diagon az alsó lambdaszonda értékei nem voltak túl biztatóak, így őt tartottuk a ludasnak. Megbeszéltük, hogy 40.000-hez közeledve és 5 évesen esedékes lesz egy vezérlés csere + a 10.000km-hez is közeledtem az olajjal, így majd akkor kicseréjük a lambdaszondát.
Nos ez a csere 2 héttel ezelőtt meg is történt. Ami, nagyon furcsa volt, az az, hogy az alsó lambdaszondán már volt egy lambdaszonda kiemelő, amit akkor szoktak ugye rárakni, ha kezd vacakolni a katalizátor. Ez nagyon érdekes volt mivel 19.000 km-el lett vásárolva a kocsi szóval már valószínűleg az előző tulajnak is bedobhatta ezt a hibakódot. Megmérte a szerelőm a lambdaszondát, ami már nem is működött tökéletesen, így indokolt volt a csere, szóval gondoltuk biztos csak a hibás lambdaszonda okozhatta a problémát, szóval ki is cseréltül egy új gyárira. Olajcsere, vezérléscsere, lambdaszonda csere végre nincs check engine boldogság. 100 km-el később azonban kidobta újra, és a hibakód újra P0420. Kicsit se lettem ideges.
Most a katalizátort leszedtük nem tűnik, hogy bármi baja lenne. A felső lambdaszonda szép tiszta szóval a motor oldalról se lehetne probléma elvileg. Rossz katalizátorra utaló jele nincs a kocsinak. Ugye vacak katalizátornál kellemetlen záptojásszagot lehetne érezni, de az nincs. Nem lenne teljesítménye, azzal sem érzek semmilyen problémát. Bár nincs összehasonlítási alapom más 1.4 TB-hez képest, de én úgy érzem szedi a lábát rendesen. Vagy nagyobb fogyasztás lenne, nekem az nagyátlagban 7,5-8 között szokott lenni, ami a mások tapasztalati szerint is normális. Szóval semmi baja amúgy a kocsinak, csak bedobálja a hibakódot.
Ezzel a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy szerintetek mégis mi lehet a katalizátornak a problémája egy 40.000 km-t futott 5 éves Giuliettánál? Hogyan, vagy milyen oldalról lehetne még a problémának utánajárni? Esetleg tapasztalt már más is ilyen problémát?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Már lassan egy éve követem csendesen a fórum eseményeit, és eddig boldog Giulietta tulajdonosként szeltem az utakat. Vagyis igazából szelem boldogan most is csak zabszemmel a... ugyanis jött egy nagyon érdekes probléma a kocsimon amiben remélem ti hátha segíteni tudtok, ha mással nem pár biztató szóval..
Szóval a történet: a kocsi február végén egy dunakanyaros kirándulás közben bedobta a check engine-t. Másnap mire hazaértünk Debrecenben mentem is vele egyből a szerelőmhöz, a hiba kód P0420 - katalizátor hatásfok csökkenés. Mivel a kocsiban ekkor nemegészen volt több mint 38.000km-nél 5 évesen, és semmi chiptuning, vagy silány minőségű üzemanyag tankolásról nem volt szó, így kizártnak tartottuk, hogy a katalizátornak lenne baja. Viszont a diagon az alsó lambdaszonda értékei nem voltak túl biztatóak, így őt tartottuk a ludasnak. Megbeszéltük, hogy 40.000-hez közeledve és 5 évesen esedékes lesz egy vezérlés csere + a 10.000km-hez is közeledtem az olajjal, így majd akkor kicseréjük a lambdaszondát.
Nos ez a csere 2 héttel ezelőtt meg is történt. Ami, nagyon furcsa volt, az az, hogy az alsó lambdaszondán már volt egy lambdaszonda kiemelő, amit akkor szoktak ugye rárakni, ha kezd vacakolni a katalizátor. Ez nagyon érdekes volt mivel 19.000 km-el lett vásárolva a kocsi szóval már valószínűleg az előző tulajnak is bedobhatta ezt a hibakódot. Megmérte a szerelőm a lambdaszondát, ami már nem is működött tökéletesen, így indokolt volt a csere, szóval gondoltuk biztos csak a hibás lambdaszonda okozhatta a problémát, szóval ki is cseréltül egy új gyárira. Olajcsere, vezérléscsere, lambdaszonda csere végre nincs check engine boldogság. 100 km-el később azonban kidobta újra, és a hibakód újra P0420. Kicsit se lettem ideges.
Most a katalizátort leszedtük nem tűnik, hogy bármi baja lenne. A felső lambdaszonda szép tiszta szóval a motor oldalról se lehetne probléma elvileg. Rossz katalizátorra utaló jele nincs a kocsinak. Ugye vacak katalizátornál kellemetlen záptojásszagot lehetne érezni, de az nincs. Nem lenne teljesítménye, azzal sem érzek semmilyen problémát. Bár nincs összehasonlítási alapom más 1.4 TB-hez képest, de én úgy érzem szedi a lábát rendesen. Vagy nagyobb fogyasztás lenne, nekem az nagyátlagban 7,5-8 között szokott lenni, ami a mások tapasztalati szerint is normális. Szóval semmi baja amúgy a kocsinak, csak bedobálja a hibakódot.
Ezzel a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy szerintetek mégis mi lehet a katalizátornak a problémája egy 40.000 km-t futott 5 éves Giuliettánál? Hogyan, vagy milyen oldalról lehetne még a problémának utánajárni? Esetleg tapasztalt már más is ilyen problémát?
Köszönöm a válaszokat előre is!
István00212-04-2023 22:51:53 // 13158
Köszönöm. Akkor reggel nem rohanok a közértbe. ;)
forrasr12-04-2023 21:31:06 // 13157
Száraz teflonos kenőanyag kell a csuszkákra(https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Motip_090201_szaraz_PTFE_(Teflon)_spray_500_ml-18723?gclid=CjwKCAjwrdmhBhBBEiwA4Hx5gzgs6imKMrGC3GF5klvPY8-Wg2vNspGGizv0Wq_8Tbq27ZtLpC2EShoCnqoQAvD_BwE), a gumira gumiápoló/talkum. Lehetöleg szilikon mentes legyen szerintem.
Piritu - 1.000.00012-04-2023 15:23:47 // 13156
A tetőablakhoz nekem anno “száraz” kenőanyagot ajánlottak, az olajok megkötik a port.
pettinke12-04-2023 13:27:09 // 13155
melyik részéhez? :)
szilikon spray-t a tömítéshez el bírom képzelni, ha nagyon le akarod ápolni. a láncolajozót nem féltétlenül fújnám rá a mechanikára, mert az gyárilag valami zsírral van kenve.
szilikon spray-t a tömítéshez el bírom képzelni, ha nagyon le akarod ápolni. a láncolajozót nem féltétlenül fújnám rá a mechanikára, mert az gyárilag valami zsírral van kenve.
BenuGT12-04-2023 12:52:48 // 13154
Köszönöm!
István00211-04-2023 20:04:40 // 13153
Lidlben lesz most láncolajozó és szilikon spray is. Tetőablak beolajozáshoz melyiket ajánlanátok? Még nem volt tetőablakos autóm.
Public Enemy10-04-2023 09:59:00 // 13152
225/35x19
BenuGT10-04-2023 08:32:32 // 13151
Sziasztok! Aki használ 19”-es felnit Giuliettán , azt mekkora gumi mérettel teszitek?
sty07-04-2023 20:13:03 // 13150
A fiam részére keresek QV vagy QV Line-t, akinek van az írjon már rám az üzenő falon. Köszi
Norby05-04-2023 12:33:26 // 13149
Köszönöm, kipróbálom.
Németh Lajos31-03-2023 13:25:23 // 13148
A Blue&Me modulod döglött meg. Húzd le és utána menni fog hiba nélkül a proxirendezés.
Norby30-03-2023 19:51:04 // 13147
Norby30-03-2023 19:47:32 // 13146
Liquid30-03-2023 19:12:55 // 13145
így távolról sajnos nem tudok :(
Nem jársz Győr fele? :)
Nem jársz Győr fele? :)
Norby30-03-2023 18:44:33 // 13144
misike7618-03-2023 08:38:03 // 13143
Sziasztok! Autó csere előtt állok, és benne van a kalapban a GIULIETTA is. Keret kb 3-3.5millió. Évi kb.12-14000km-t megyek, szinte csak országúti használat. Ha Giulietta lesz, akkor mire kell odafigyelnem vásárlásnál? Mit javasolták, dízel, vagy benzin?
CseBali14-03-2023 09:18:27 // 13142
Sziasztok,
Tervezem az autóm eladását (még nem hirdetem sehol).
Ha érdekel valakit, keressen bátran :-)
Főbb paraméterek:
1,4l 120 LE
2016-os gyártás, 2017-es forgalomba helyezés.
Teljesen magyar én vagyok a második tulaj.
46.000 km, évente szervizelve a győri Rieglernél - természetesen törés és javítás mentes
Pár dolgot leszámítva (üveg tető, nagy navi, deréktámasz, motoros ülések) gyakorlatilag full extrás - pl: Xenon, fűthető bőr ülések, Carbon pack, park radar elöl-hátul...
A színe kívül Nero Etna, belül "Pelle Rossa"
ár: 6,1 MIO
Tervezem az autóm eladását (még nem hirdetem sehol).
Ha érdekel valakit, keressen bátran :-)
Főbb paraméterek:
1,4l 120 LE
2016-os gyártás, 2017-es forgalomba helyezés.
Teljesen magyar én vagyok a második tulaj.
46.000 km, évente szervizelve a győri Rieglernél - természetesen törés és javítás mentes
Pár dolgot leszámítva (üveg tető, nagy navi, deréktámasz, motoros ülések) gyakorlatilag full extrás - pl: Xenon, fűthető bőr ülések, Carbon pack, park radar elöl-hátul...
A színe kívül Nero Etna, belül "Pelle Rossa"
ár: 6,1 MIO
Föckös13-03-2023 13:28:21 // 13141
Srácok, nekem van benne blúendmi, és simmmmán bedugtam mellé egy LOUDLINK-et,
teszi a dolgát mindkettő, LOUDLINKkel zenélek, Youtube számokat akár kormányról léptetve stb. BM meg kihangosítóként dolgozik.
A korábbi autómban csak a Loudlink volt, az is tud kihangosítóként működni.
Csak beülök a kocsiba, és mindkettő párosul rögtön, nagyon jó!
teszi a dolgát mindkettő, LOUDLINKkel zenélek, Youtube számokat akár kormányról léptetve stb. BM meg kihangosítóként dolgozik.
A korábbi autómban csak a Loudlink volt, az is tud kihangosítóként működni.
Csak beülök a kocsiba, és mindkettő párosul rögtön, nagyon jó!
Németh Lajos12-03-2023 09:00:47 // 13140
Szia. Rendelj kábelt,hasznos lehet. A Fiat/Alfa kicsit különbözik a többitől.
Ez a típus kell. Ez biztosan működik vele, ilyet használok: https://netdigi.hu/spd/1356/USB-ELM327-V1-4-OBDII-EOBD-CANBUS-FT232RL-usb-fiat
Kell hozzá a sokszínű adapterkészlet is: https://netdigi.hu/FIAT-DIAGNOSZTIKA-FIATECUSCAN-KABEL-ADAPTEREK-ABS-
Ez a típus kell. Ez biztosan működik vele, ilyet használok: https://netdigi.hu/spd/1356/USB-ELM327-V1-4-OBDII-EOBD-CANBUS-FT232RL-usb-fiat
Kell hozzá a sokszínű adapterkészlet is: https://netdigi.hu/FIAT-DIAGNOSZTIKA-FIATECUSCAN-KABEL-ADAPTEREK-ABS-
Németh Lajos12-03-2023 08:55:54 // 13139
Szia. Valószínűleg az átvezetőben tört meg a kábel. Giulietta betegség.
Németh Lajos12-03-2023 08:54:00 // 13138
Szia. A Blue&Me modul rendelhető új is. Szeptemberben vettem belőle újat, a Natural Invest kft.-től (alfaalkatreszek.hu). Akkor annyira le volt árazva, hogy olcsóbban jöttem ki egy új példánnyal, mint a döglött javíttatásával. Rajtuk kívül az Elaforg és Trencsik is be tudja szerezni.
Bontott példányokkal nem tudom mennyire érdemes kísérletezgetni, de annak a berakása után is kell proxit rendezni. Egy nem hozzá való vagy döglött példánnyal kísérletezgetés, tud más hibákat is produkálni pl. összezavarja a légzsák vezérlőt és arra is hibát fog dobni.
Javítani is lehet a blue&me-t. A bikázás szokta kinyírni. Legjobb esetben csak a Km számláló villog, de szokása leszívni az akksit is. Egy tatai cég foglalkozik a javításával: https://autoecu.hu/ Egy IC-t kell benne cserélni és újra flash-elni.
Proxi rendezésnek csak a blue&me egység lehúzása után van értelme. Ha rádugva hagyod, akkor a convergencia modulnál, egy hibaüzenettel le fog állni a proxi rendezés.
Nem nagy dolog kiszedni a blue&me-t. A jobb oldali műszerfalpanelt egy csavar és patentok tartják. Ha kinyitod a kesztyűtartót, a felső részénél van egy gumidugó. Azt kiszeded és hozzáférsz az egyetlen csavarjához. Utána csak le kell pattintani. Viszonylag nehezen jön le, ha nem volt még leszedve.
Bontott példányokkal nem tudom mennyire érdemes kísérletezgetni, de annak a berakása után is kell proxit rendezni. Egy nem hozzá való vagy döglött példánnyal kísérletezgetés, tud más hibákat is produkálni pl. összezavarja a légzsák vezérlőt és arra is hibát fog dobni.
Javítani is lehet a blue&me-t. A bikázás szokta kinyírni. Legjobb esetben csak a Km számláló villog, de szokása leszívni az akksit is. Egy tatai cég foglalkozik a javításával: https://autoecu.hu/ Egy IC-t kell benne cserélni és újra flash-elni.
Proxi rendezésnek csak a blue&me egység lehúzása után van értelme. Ha rádugva hagyod, akkor a convergencia modulnál, egy hibaüzenettel le fog állni a proxi rendezés.
Nem nagy dolog kiszedni a blue&me-t. A jobb oldali műszerfalpanelt egy csavar és patentok tartják. Ha kinyitod a kesztyűtartót, a felső részénél van egy gumidugó. Azt kiszeded és hozzáférsz az egyetlen csavarjához. Utána csak le kell pattintani. Viszonylag nehezen jön le, ha nem volt még leszedve.
BenuGT08-03-2023 18:11:11 // 13137
BenuGT08-03-2023 18:09:02 // 13136
Sziasztok! Segítséget kérek , mert nem tudom mi lehet. Nem ég a hátsó jobb oldali köd lámpám illetve tolató lámpám. Rendeltem bele új izzókat , a bal oldalit ki is cseréltem mert ez az oldal se működött, csere után okés lett. Viszont a jobb oldali továbbra sem. Kiszedtem az izzó foglalatot/vagy panelt, nem tudom mi a pontos neve, ès megcseréltem a bal oldalival kiváncsiságból , és itt sem működött. Ekkor jött az ötlet , hogy valószínüleg ez a panel a hibás akkor. Viszont erről a panelról megy a hejzetjelző is, ami hibátlanul működik. Ezért nem értem teljesen, hogy mi lehet a hiba oka? Csatoltam egy képet mellékletként róla. (A képen nincs benne a ködlámpa izzó , csak a ledes tolató)
István00205-03-2023 07:54:07 // 13135
Szia!
17.07.55 szoftvert itt éred el. Enél újabbat nem lehet még törni.
https://mega.nz/folder/xcAFUAiI#NN45vT5zoXbNUFw0kMPaJw
Most csináltam meg a frissítést, 2022 térképekre.
17.07.55 szoftvert itt éred el. Enél újabbat nem lehet még törni.
https://mega.nz/folder/xcAFUAiI#NN45vT5zoXbNUFw0kMPaJw
Most csináltam meg a frissítést, 2022 térképekre.
pakai9328-02-2023 14:12:17 // 13134
Sajnos nincs MES-em, a közvetlen ismerősi körben bár van egy, de ott meg a szükséges sárga csatlakozó nem áll rendelkezésre. Tudtok valakit ajánlani esetleg? Zala és környező megyék, akarom mondani vármegyék előnyben lennének. :)
Piritu - 1.000.00028-02-2023 14:03:07 // 13133
A km számláló azért villog mert a belső busz rendszer olyan egységet keres ami már nincs ott (rossz BM egység). Ha lehúzod az egység csatiját és csinálsz egy proxi rendezést (mondjuk MES-sel) a villogás megszűnik.
pakai9328-02-2023 13:34:03 // 13132
Ha esetleg ki van szedve a teljes Blue&Me egység és a helyettesítése végett beépítsére kerül egy CD-tárnak álcázott Bluetooth modul akkor a km számláló villogás megszűnne vajon? Van valami más alternatíva még a gyári megoldás kiváltására ami működőképes? Felmerült még bennem egy aftermarket 2 din-es fejegységre való csere is, de mivel a beépítőkeret tartalmazza a fél műszerfalat is nagyon drága lenne a teljes kiépítés.
pakai9328-02-2023 12:24:50 // 13131
pettinke28-02-2023 11:57:15 // 13130
hát .. ez egy nehéz sztori, mert B&Me modul csak bontottam lesz, az meg ugyanolyan öreg, mint a mostanid, ami halódik...
fejegység csere a FL előtti Giuliettában sajnos műszerfal lemez cserével jár.
esetleg azt kéne még megnézni, hogy a reggeli hideg indításkor nem véletlenül az akku szint kúszott le 10 V tájékára, és akkor időlegesen meghülyül a B&Me, de ha következő alkalomra kap rendesen tápfeszt (akku feltöltve v. cserélve), akkor megy tovább
fejegység csere a FL előtti Giuliettában sajnos műszerfal lemez cserével jár.
esetleg azt kéne még megnézni, hogy a reggeli hideg indításkor nem véletlenül az akku szint kúszott le 10 V tájékára, és akkor időlegesen meghülyül a B&Me, de ha következő alkalomra kap rendesen tápfeszt (akku feltöltve v. cserélve), akkor megy tovább
pakai9328-02-2023 11:24:58 // 13129
Sziasztok! Ma reggel nem kapcsolódott a telefon bluetoothon keresztül az autóhoz, illetve elkezdett villogni az össz. km számláló is az autóban. Ha jól értesültem ez a Blue & Me modul halálát jelzi. ePer-ben alvázszám alapján a 50521871 cikkszámú modult hozza az autóhoz, de ilyet még véletlenül sem találtam sehol. Jó lehet az autóba más cikkszámú modul is? Illetve valakinél nincsen elfekvőben? Minden tippet, tanácsot szívesen fogadok. Előre is köszönöm a segítséget nektek! Az alany egy 2013-as facelift elötti Giulietta.
SD23-02-2023 18:19:23 // 13128
nyamm nyamm:) ERŐRMÉRŐ VOLT MÁR?:)
BenuGT18-02-2023 15:00:32 // 13127
Sziasztok! Aki cserélt már ki hátsó dobot dízel Giuliettán sima csőre , leírná tapasztalatát hang szempontjából? Lenne hallható változás? A DPF meg a kati benne van. (Első dízel alfám ,2.0JTD :) )
mesa11-02-2023 00:10:32 // 13126
MAP update-nél ki lehet törölni a felesleges országokat és egy karcsúbb, mondjuk csak MO térkép frissítést is rá lehet tenni USB-re és elvégzi a frissítést? Valahol azt olvastam, hogy egy-egy ország csupán pár perc, teljes EU viszont 50
a ROM és a térképek verzió függetlenek-e egymástól? Vagy frissebb térképhez újabb ROM is kell?
Márkaszervizben kb. milyen költség lehet egy 7.6 SW update?
A 17-es verzióban használhatóbb már az mp3flac lejátszó? Az enyémen nem g9rgeti a dal címeket és így eléggé használhatatlan.
Egy könyvtárban vannak dalo és a képernyőn csak anynit látni:
Depeche Mode Ghosts..
A pontok után vanank a mixek nevei és egyikről sem látszik, hogy melyik, sem Media sem More kijelzőn :'(
a ROM és a térképek verzió függetlenek-e egymástól? Vagy frissebb térképhez újabb ROM is kell?
Márkaszervizben kb. milyen költség lehet egy 7.6 SW update?
A 17-es verzióban használhatóbb már az mp3flac lejátszó? Az enyémen nem g9rgeti a dal címeket és így eléggé használhatatlan.
Egy könyvtárban vannak dalo és a képernyőn csak anynit látni:
Depeche Mode Ghosts..
A pontok után vanank a mixek nevei és egyikről sem látszik, hogy melyik, sem Media sem More kijelzőn :'(
Marcika05-02-2023 17:40:19 // 13125
Sziasztok!
Más probléma kiszűre közben, diagnosztikai céllal levettük a hosszbordás szíjat a főtengelyről - egy zajt akartunk kizárni.
Feltűnt, hogy nem jelzett elégtelen töltést, vagy töltési szintet a műszerfal.
Leírásban kikerestem most, hogy az F87-es biztosíték a töltésállapot érzékelő - ezt megnézem holnap - de volt már valakinek hasonló?
Ami érdekes - ha nem jár a motor, és teszek rá gyújtást, akkor sem látni. De testvérem 159-esében sem.
A leírás azt írja, hogy a töltésvisszajelző "egyes változatoknál". Tudtok olyanról - röhej lenne - de nincs?
Illetve: amikor levettem a szíjat - és nem járt a generátor - automatikusan megemelte a fordulatszámot ~1100-ra.
Esetleg tudja valaki miért?
Azért kérdezem, mert kb eddig két alkalommal előfordult indítás után, hogy megemelte a fordulatot.
Előre is köszi!
Más probléma kiszűre közben, diagnosztikai céllal levettük a hosszbordás szíjat a főtengelyről - egy zajt akartunk kizárni.
Feltűnt, hogy nem jelzett elégtelen töltést, vagy töltési szintet a műszerfal.
Leírásban kikerestem most, hogy az F87-es biztosíték a töltésállapot érzékelő - ezt megnézem holnap - de volt már valakinek hasonló?
Ami érdekes - ha nem jár a motor, és teszek rá gyújtást, akkor sem látni. De testvérem 159-esében sem.
A leírás azt írja, hogy a töltésvisszajelző "egyes változatoknál". Tudtok olyanról - röhej lenne - de nincs?
Illetve: amikor levettem a szíjat - és nem járt a generátor - automatikusan megemelte a fordulatszámot ~1100-ra.
Esetleg tudja valaki miért?
Azért kérdezem, mert kb eddig két alkalommal előfordult indítás után, hogy megemelte a fordulatot.
Előre is köszi!
Piritu - 1.000.00029-01-2023 20:52:00 // 13124
Begurulsz a Rieglerhez és ott tuti adnak jót :-)
alfa15629-01-2023 13:56:19 // 13123
Sziasztok, Győrben hol tudok ablaktörlő lapátokat venni a Julisra? Néztem univerzálisat, egy csomó adapter volt hozzá de egyik se jó. Milyen való rá?
Marcika21-01-2023 16:26:37 // 13122
Sziasztok!
Volt már olyan valakinek, hogy hideg időben indítás után amíg be nem melegszik, ciripel valami, ciklikusan?
Úgy értem van ilyesmi tipikus hiba?
Kicseréltettem a hosszbordás szíjat, a feszítőket és a generátor szabadonfutót.
A klímakompresszor tavalyi a vezérlés 2020 ( igaz van benne 70e km).
A generátor működik és a szerelő szerint szépen forog rágódás nélkül.
Esetleg volt valakinek ilyen? (2011, 1.6jtdm)
Volt már olyan valakinek, hogy hideg időben indítás után amíg be nem melegszik, ciripel valami, ciklikusan?
Úgy értem van ilyesmi tipikus hiba?
Kicseréltettem a hosszbordás szíjat, a feszítőket és a generátor szabadonfutót.
A klímakompresszor tavalyi a vezérlés 2020 ( igaz van benne 70e km).
A generátor működik és a szerelő szerint szépen forog rágódás nélkül.
Esetleg volt valakinek ilyen? (2011, 1.6jtdm)
pettinke19-01-2023 09:06:58 // 13121
szomorú :-( nekem Budaörsön csinálták.
pettinke19-01-2023 09:06:41 // 13120
6.5" navis, igen. a szoftver verziót majd megnézem, fejből nincs meg, még 2018-ban az akkor elérhető legfrissebb került rá (az autó 2015-ös).
performance menüről nem tudok.
performance menüről nem tudok.
Josh.8118-01-2023 23:20:11 // 13119
Neked egyébként milyen szoftver fut a Giulietta Uconnect fejegységében? Neked is 6,5" Navis van ugye? És van performance menüje? köszi, hali
Josh.8118-01-2023 23:17:05 // 13118
Az a baj ezzel Peti, hogy Debrecenben megszűnt az Alfaromeo márkaszervíz, az Autóméry visszaadta pár éve az AR 'teljes jogot'! Lassan már a Fiat is megszűnik náluk.:( helyette Mazda lett :( A következő AR márkaszervíz pedig Nyíregyházán van ami nem nagy táv ide de őket inkább ilyen témában hanyagolnám...! Voltam már náluk, ismerem őket, hadjuk,máshogy oldom meg ami folyamatban is van. Azért köszi az infót, szia.
Zolibácsi16-01-2023 20:44:03 // 13117
Ezeket próbáld meg, nemrég nekem jók voltak. Van egy bugos fájl, elvileg az is ott van a forumon, ha nem találod meg és neked is előjön a hiba akkor szólj és elő bogarászom a gépemről.
https://mega.nz/folder/kURhTCbJ#uJhKPMyGiESbvQSDb33CvQ/folder/YQAG0YpL
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-map-update-2018.1173061/page-21
https://forum.xda-developers.com/t/uconnect-6-5-alfa-fiat-root-access.3828426/page-55
https://mega.nz/folder/kURhTCbJ#uJhKPMyGiESbvQSDb33CvQ/folder/YQAG0YpL
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-map-update-2018.1173061/page-21
https://forum.xda-developers.com/t/uconnect-6-5-alfa-fiat-root-access.3828426/page-55
pettinke16-01-2023 15:42:20 // 13116
fejegység szoftvert azt egész egyszerűen frissített nekem a márkaszerviz
Josh.8116-01-2023 10:41:59 // 13115
Sziasztok!
A 6,5" Uconnect NAV firmware frissítéséhez nincs meg valamelyikőtöknek véletlen lementve a frissítéshez szükséges tömörített mappa?
-Nem a térkép frissítésére gondolok,csak a fejegység szoftverére;a 17.07.55 változat vagy annál újjabb esetleg..?
Sajnos az elérési linken lévő oldalt törölték amin még pár éve elérhető volt(az alfaoner.com-on keresztűl is)
Legyen szíves írjon már akinek megvan és ha átküldi valahogy vagy megosztaná azt nagyon megköszönném hálás lennék.A sajátomban frissíteném. Köszönöm előre is!
Ezeken voltak elérhetőek eddig;
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-6-5-firmware-update.1070562/
És ez sem elérhető már..:(
https://forum.clubalfa.it/threads/uconnect-6-5-aggiornamento-software-17-07-55.112304/
A 6,5" Uconnect NAV firmware frissítéséhez nincs meg valamelyikőtöknek véletlen lementve a frissítéshez szükséges tömörített mappa?
-Nem a térkép frissítésére gondolok,csak a fejegység szoftverére;a 17.07.55 változat vagy annál újjabb esetleg..?
Sajnos az elérési linken lévő oldalt törölték amin még pár éve elérhető volt(az alfaoner.com-on keresztűl is)
Legyen szíves írjon már akinek megvan és ha átküldi valahogy vagy megosztaná azt nagyon megköszönném hálás lennék.A sajátomban frissíteném. Köszönöm előre is!
Ezeken voltak elérhetőek eddig;
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-6-5-firmware-update.1070562/
És ez sem elérhető már..:(
https://forum.clubalfa.it/threads/uconnect-6-5-aggiornamento-software-17-07-55.112304/
mesa13-01-2023 23:24:06 // 13114
Ó, ebben is vacak az ülés!
Az enyémben a legkomolyabb, 3 memóriás, 3 fokozatos fűtéses, elektromos deréktámaszos full bőr ülés van és nem ér egy petákot sem a GT üléseihez képest...
Egyszerűen megszokhatatlan. A gázpedál túl közel van, az ülőlap pedig így nem támasztja alá a jobb láb combnál és jön a derékfájás, lábfáradás, hamar.
Vagy az ülés nem passzol, vagy a pedálok vannak rosszul belőve. Az az érdekes, hogy ugyanebből a GM korszakból van egy Cromám is, abban pl. az egész ülést lehet tengelyében dönteni és így megemelkedik az ülőlap eleje a combnál, ami hihetetlen kényelmessé teszi.
A sokkal régebbi GT-vel 1000 km-t egy menetben letudtam úgy, hogy semmi kellemetlen érzés nem volt
Az enyémben a legkomolyabb, 3 memóriás, 3 fokozatos fűtéses, elektromos deréktámaszos full bőr ülés van és nem ér egy petákot sem a GT üléseihez képest...
Egyszerűen megszokhatatlan. A gázpedál túl közel van, az ülőlap pedig így nem támasztja alá a jobb láb combnál és jön a derékfájás, lábfáradás, hamar.
Vagy az ülés nem passzol, vagy a pedálok vannak rosszul belőve. Az az érdekes, hogy ugyanebből a GM korszakból van egy Cromám is, abban pl. az egész ülést lehet tengelyében dönteni és így megemelkedik az ülőlap eleje a combnál, ami hihetetlen kényelmessé teszi.
A sokkal régebbi GT-vel 1000 km-t egy menetben letudtam úgy, hogy semmi kellemetlen érzés nem volt
mesa13-01-2023 23:12:44 // 13113
a QV Line ugyanaz a kényelmi, optikai felszeeltság, mint a QV-é, csak diesel / gyengébb motorral. Mint a bajoroknál az "M optika"
forrasr09-01-2023 10:33:58 // 13112
Szia, 2014-15-ös modellévben volt egy ilyen csomag ami választható volt az első facelift után.
A korábbi modellnél facelift előtt még Sportiva csomag volt.
https://autocatalogarchive.com/wp-content/uploads/2018/07/Alfa-Romeo-Giulietta-2014-NL.pdf
26.-oldalon igaz hollandul de meg van mit tartalmaz.
google fordítással:
• Sötétszürke belső burkolat
• Matt króm külső tükörsapkák
• Fekete fejléc
• Oldalszoknyák
• Sportfelfüggesztés
• Bőrborítású multifunkciós sportkormány,
piros varrással befejezve
• Alumínium sportpedálok
• Sötétre színezett hátsó oldalablak és hátsó ablak
adatvédelmi üveg
• Alumínium koptatólemezek Quadrifoglio Verde logóval
• Matt króm első ajtókilincsek
• Sportiva jelvények a test oldalán
• Extra erős Brembo fékrendszer piros színnel
körző
• Quadrifoglio Verde üléshuzat egyben
bőr és Alcantara kombinációja
• Quadrifoglio Verde stílusú műszerfal
• 18 colos könnyűfém keréktárcsák (négy típus közül választhat)
225/40-es gumikkal (kivéve az 1.4 TCT-t, ami az
17 colos könnyűfém keréktárcsákkal felszerelt,
típusú Super Sport, 225/45-ös gumikkal)
A korábbi modellnél facelift előtt még Sportiva csomag volt.
https://autocatalogarchive.com/wp-content/uploads/2018/07/Alfa-Romeo-Giulietta-2014-NL.pdf
26.-oldalon igaz hollandul de meg van mit tartalmaz.
google fordítással:
• Sötétszürke belső burkolat
• Matt króm külső tükörsapkák
• Fekete fejléc
• Oldalszoknyák
• Sportfelfüggesztés
• Bőrborítású multifunkciós sportkormány,
piros varrással befejezve
• Alumínium sportpedálok
• Sötétre színezett hátsó oldalablak és hátsó ablak
adatvédelmi üveg
• Alumínium koptatólemezek Quadrifoglio Verde logóval
• Matt króm első ajtókilincsek
• Sportiva jelvények a test oldalán
• Extra erős Brembo fékrendszer piros színnel
körző
• Quadrifoglio Verde üléshuzat egyben
bőr és Alcantara kombinációja
• Quadrifoglio Verde stílusú műszerfal
• 18 colos könnyűfém keréktárcsák (négy típus közül választhat)
225/40-es gumikkal (kivéve az 1.4 TCT-t, ami az
17 colos könnyűfém keréktárcsákkal felszerelt,
típusú Super Sport, 225/45-ös gumikkal)
sty08-01-2023 21:00:33 // 13111
Valaki meg tudna mondani hogy a QV- Line pontosan mit is takar?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?