Forum >> GT coupé

Halesz24-04-2009 13:23:04 // 5622
Na, meg is van a neve, látod, Vasony!? :)
Seriff24-04-2009 13:05:33 // 5621
Elment LiLuKa? :(
Halesz24-04-2009 12:59:23 // 5620
hahaha :)
Csöri24-04-2009 08:46:47 // 5619
Az uj kocsi az mindig is nagy feeling. Legalábbis egy darabig.:))))
Tibe24-04-2009 08:42:32 // 5618
Az új autó olyan mint a szűz lány, neked kell "bejáratni" :)))
Xixo23-04-2009 23:35:53 // 5617
Az is igaz! :)
Mondjuk valamit szarul csinálsz, ha így AC után se tudsz kp-re megvenni egy V6-ot!! :))))))))))))
Halesz23-04-2009 23:24:31 // 5616
Majd még kiderül. De nem bántam meg, mindenképpen akartam váltani! Azért egy újba beleülni is jó lehet :)
Xixo23-04-2009 23:19:55 // 5615
Nem is JUK-as!! :))

Amúgy nem bántad meg???
Mert ha nem 3.2 lesz, akkor nem is lesz akkora különbség. Vagy de?
Attie23-04-2009 21:57:56 // 5614
2,3? Vazz :-O :((
Szilárd23-04-2009 21:28:58 // 5613
Nálunk már drágultak...
Tibe23-04-2009 21:26:29 // 5612
Nem mondták a kereskedésben hogy drágulni fognak az új autók? Én mindenhonnan ezt hallom mostanság....
Szilárd23-04-2009 21:23:39 // 5611
Azt gondolom.
Nekem sem akar összejönni a GT...
Szilárd23-04-2009 21:21:31 // 5609
Mennyi most egy Q2?
Szilárd23-04-2009 21:20:48 // 5608
Akkor most gratuláljak,vagy sem?:)
Halesz23-04-2009 21:14:44 // 5607
Nem szeretném azt a megoldást...
Tibe23-04-2009 21:01:04 // 5606
Az miért baj ha nem magyar rendszámos lenne a gép?
Halesz23-04-2009 20:54:26 // 5605
LOL :D:D:D
Mike.23-04-2009 20:48:57 // 5604
Ahh, pedig most akartam megvenni! :-)))
Halesz23-04-2009 20:47:02 // 5603
Már másnál pihen :) Most írtam róla blogbejegyzést is :D
Mike.23-04-2009 20:41:50 // 5602
Most akartam, kérdezni, hogy mi van az autóddal?
Halesz23-04-2009 20:36:34 // 5601
Meg lehet, csak nem jól sajna, mivel használt. És az eurotax szerint egyáltalán nem ér annyit, mint a vételára. És akkor még nem beszéltünk a 2,3 misis regadóról sem...
Attie23-04-2009 20:21:13 // 5600
Hogy hogy nem lehet meghitelezni?
Attie23-04-2009 20:20:51 // 5599
:-(
Ezek mindig szomorú pillanatok.
Halesz23-04-2009 20:15:13 // 5598
Bye bye baby! Az utolsó képek Róla.
dyRo23-04-2009 19:54:02 // 5597
(Vegyél 1,8 vagy 2,0 benzinest és irány Londonban az autodelta) ;)
Halesz23-04-2009 19:48:47 // 5596
Mivel még az újabb is kb. olcsóbban kijön, mint a külföldről behozott, páréves V6-os (amire ugye semmi rendes hitelt nem adnak), lehet, hogy igen... Még dilemmázom.
Szilárd23-04-2009 17:33:18 // 5595
Az nem lehetett olcsó...
Szilárd23-04-2009 17:31:30 // 5594
Újat veszel??
Szilárd23-04-2009 17:29:13 // 5593
Pedig nekem pont ebben a színben tetszik a legjobban...
BeeGee23-04-2009 15:13:15 // 5592
Doboz, Steinbauer.
Tibe23-04-2009 14:50:49 // 5591
Szoftvert írták át, vagy tuningboxod van?
BeeGee23-04-2009 14:38:24 // 5590
177LE / 375 Nm
Igen, papírformát hozták az autók. Állót nem néztünk mondjuk, csak 80-140ről elindulást ~220ig.
dyRo23-04-2009 14:25:59 // 5589
170le-s GT 8,2 alatt van 100-on, csabié 7,9. a tiéd hány lóerős lett? nagyjából stimmel, hogy pariban volt a két autó.
BeeGee23-04-2009 14:19:56 // 5588
Benne vagyok. Vasárnap hazafelé a pályán Csabival fej fej mellett mentünk (najó, egymás előtt/után :) )
Csak füstöl, mint az atom nagy tempónál (országúti, városi tempóban szerencsére nem), azon akarok valamit segíteni.. Prémium dízel, több levegő, több ötletem, amit én is meg tudnék csinálni, nincs :)
dyRo23-04-2009 14:18:24 // 5587
ja, az előzőelöttit az 1,75ös turbóról írták... :)
BeeGee23-04-2009 14:16:27 // 5586
Váltóáttételezés is más lehet.
Kíváncsi vagyok mindenesetre. A mito 1.4essel tud durci kis autó lenni, csak nagyobb tempónál (130 felett) fogy ki a szuflából. 1.8nál lehet hogy ez az érték 160 körül van.
dyRo23-04-2009 14:15:30 // 5585
igen, tudom ;)

már gondoltam is rá, hogy összefuthatnánk és kipróbálhatnánk a különbséget!
dyRo23-04-2009 14:14:41 // 5584
na még egy kicsi, ez áll a honlapon:

A fajlagos forgatónyomaték 185 Nm/l, az egyik legkiemelkedőbb a mai motorok között, az 1400/perces fordulatszámon ébredő 320 Nm-es nyomatékcsúcs pedig abszolút rekordnak számít. Ezekkel, a mutatókkal különlegesen jó rugalmassági, és gyorsulási értékek érhetők el, ráadásul a széles fordulatszám tartomány miatt menet közben a sebességváltóhoz sem kell gyakran nyúlni. A nagy literteljesítmény mellett (115 LE/l) a 200 lóerős csúcs is kellemesen alacsony, 4750/perces fordulatszámon ébred, és egészen 5500/percig változatlan.

Nyomatékcsúcs 1400-as fordulaton, max teljesítmény 4750-nél?? Gyerekek, ez dízel ;))
BeeGee23-04-2009 14:12:28 // 5583
Nekem már van, nem gyári :)
dyRo23-04-2009 13:57:37 // 5582
nézegettem kicsit az olasz oldalra feltett teljesítményadatokat, mert már fenn van az új vörzsön adatai, sőt a 170LE-s 2,0 dízelé is.

előszöris én már nem emléxem pontosan, de vhogy úgy rémlik, h a brera régen 1600kg volt, és abból faragtak 50-et. na most a 210le-s dízel brera 1575 kg. akkor lehet h 1625 volt régen? talán csabi tudja ;) nos az övé 7,9s alatt van 100on, 28,4s alatt tesz meg 1000m-t.
Ezzel szemben az 1,75T 7,7 alatt van 100-on, de 28,9 kell az 1000m-hez, pedig csak 1430kg!

ebből azt látom, hogy 0-s startja jobb az 1,75T-nek, de később jobb a dízel. kanyarban viszont a 145 kg nagyon nagy előny. a 2,0jtd viszont nagyon elmarad mind2-től.

Hát ennyi, az alfa úgy látszik azért még mindig a mezőny elött jár, amikor kihozták a common rail dízelt elkezdtek teret hódítani a dízelek. Egyértelműen jobbak voltak benzines (ár)kategóriatársaiknál, de most talán visszajönnek a benzinesek. én nem bánnám, fő a változatosság ;) az árakat mondjuk még nem tudom..

a másik dolog meg amit megnéztem, hogy az olasz honlapon a GT adatlapján már csak az 1,8-as benyás és a két 150 és 170 le-s dízel van. az adatlap alapján a 170 le-s verzió 1 másodperccel gyorsabb 0-100-ra mint a 150le-s! azért ez durva... kell az a gyári chiptuning ;)
BeeGee23-04-2009 13:26:56 // 5581
Nyomaték a turbó miatt van :)
Sztem a brera 1.8Tvel hozza már az elvárt menetteljesítményt.
Könnyű moci, jobb vezethetőség, kevésbé orrnehéz, stb. Jó gép lesz az.
dyRo23-04-2009 13:01:51 // 5580
de a dízel a nyomatékkal jobban elbánik a nagy tömeggel, az 1,8T vagy 2,0T a GT-be kellene, hátsókerékhajtással. brera-ba a 3,2 is haldoklik... szerintem ;)
SKrisz23-04-2009 11:52:44 // 5579
Én nem azt mondom, hogy rosz lesz, de a GT-ben sokkal jobban kijöhetne a karaktere. Majd meglátjuk mi lesz! :)
Halesz23-04-2009 11:47:38 // 5578
A Brerában sem lesz rossz szerintem annyira. Az egy könnyebb motor, mint a 2,4 jtd, szóval az autó is könnyebb lesz.
dyRo23-04-2009 11:44:52 // 5577
ja, és a 190le-s motort is betehetnék a GT-be. mondjuk most szerintem a legjobban valaki egy 2,0-es benzinessel járna, amire rádob egy autodelta turbót és lesz 220le...
SKrisz23-04-2009 11:43:56 // 5576
Tömegben pedig nem kicsit van feljebb... :( Azt hiszem az az 1.8T a Breraban elég vérszegény lesz. GT-ben tényleg optimális választás lenne...
dyRo23-04-2009 11:42:55 // 5575
Na ezaz, én is így tudom, hogy a hardver ugyanaz, csak a szoftver más ;)

esetleg nem lehet valahogy módosítani a 150-est, hogy 170 legyen belőle? ;) gondolom ez az egesz egy gyári chip-tuning... és azért a gyári programban jobban bíznék mint egy off-os tunerében. :D
Tommi23-04-2009 11:42:54 // 5574
És a 2.0 JTS? 165 LE és még a fogyasztása is elviselhető, szerintem az se rossz motor a GT-be :)
Halesz23-04-2009 11:29:13 // 5573
Ez is jelzi, hogy a GT fejlesztésébe már nem nagyon akarnak pénzt ölni, nem tervezik már bele ezt a motort, azaz még 1-2 évet jósolok neki. Pedig az egyik legjobb alfa a mostaniak közül...

Azért a Brerában is jó lesz az a motor, csak ugye egy árkategóriábal feljebb van az az autó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.