Forum >> Spider
Piritu - 1.000.00009-07-2017 21:42:30 // 4790
A 156-nál 0,6-al jobb a JTS adata....
Piritu - 1.000.00009-07-2017 21:41:09 // 4789
Érdekes dolgot vettem ma észre.
A 150 lovas TS motorral is 8,4-et adnak meg gyorsulási adatként és a 165 lovas JTS-el is. Ez azt jelenti, hogy nem jelent semmit az a +15 ló? :-O
A 150 lovas TS motorral is 8,4-et adnak meg gyorsulási adatként és a 165 lovas JTS-el is. Ez azt jelenti, hogy nem jelent semmit az a +15 ló? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2017 20:18:40 // 4788
Ma kellmes meglepetés ért még a tükör is elektronyos :))) Mentem vele pár kört jövö 7en mehet müszakira
Piritu - 1.000.00007-07-2017 17:24:36 // 4787
A mechanikus tetőt is csak gyújtás nélkül tudod nyitni-zárni.
A következő motoros lesz.
A következő motoros lesz.
W.07-07-2017 17:06:09 // 4786
A tetővelén is szívtam nemrég. Mégpedig úgy, hogy egyszerűen nem nyitott, majd működött majd nem zárt, tehát teljes bizonytalanság volt. Elvittem Zé-hez, ahol kívülről megtáplálva működött a tetőfedél reteszelése. Hozzáteszem: új motort tett bele az előző tulaj. Ezután megint jó volt egy darabig, majd tegnap megint nem ment. Egy helybéli mester vette kezelésbe és kb. 10 perc után meglett az ok: a bovdenek nem voltak jól befogatva plusz a motor vezeték csatlakozónál az egyik szál egyszerűen kimozdult. Ezt orvosolva minden rendben. Más. Mint lentebb is olvasható, az elektromos tető vésznyitása egy vicc. Csak gyújtás nélkül megy a mechanikus mozgatás. Nem véletlen, hogy én jobban szerettem a mechanikus tetőt.
Piritu - 1.000.00007-07-2017 12:13:03 // 4785
Létezik valahol rajz erről a fogaskerékről?
Most hogy automata tetős felé kacsingatok elkezdett érdekelni a dolog.
Most hogy automata tetős felé kacsingatok elkezdett érdekelni a dolog.
Rohodi Mihály06-07-2017 17:20:47 // 4783
Sziasztok!
Tegnap este minket is elért az "elektromos tető átka": nem tudtam felcsukni a tetőt, hiába nyomogattam a vezérlő gombot.
Az autóm szerethet valószínűleg, nem szívatott meg, mert 16 éves korában jött elő az első gond az elektromos tetővel, és az is otthon, a kabriózás után, már a garázs előtt :-)
(2001 márciusi gyártás, most épp 51.999 km futással - nem, az ott nem légzsák hiba jel az utolsó képen , hanem kikapcsolt utaslufi piktogram a babahordozó miatt :-) )
Tavaly volt már egy pici hiba, most már tudom, akkor kellett volna szétszedni a tető fedél reteszelést végző motort. Akkor sem működött, rákopogtam egy picit a megszorult motorra, és azóta semmi baja sem volt, tegnap estig.
Kezelési könyv elő, vész zárás funkció elolvas. Mondom mindenkinek, felesleges, hasonló szituban ne tegye, mert az elektromos tető vésznyitás-zárás funkciójára azt írja a kezelési, hogy ugyanúgy kell, mint a manuális vész üzemét, pedig nem. Tudom, volt manuálisom is :-)
Szóval este azért felcsuktam a tetőt a reteszelő kiiktatása után kb. 2 perc alatt manuálisan, és ma szétszedtem a motort. MInt a fotókon látható, a műanyag fehér gyári fogaskerékből kitört egy szem fogacska, az szorult meg, és emiatt nem működött a tető.
Visszalapoztam itt Willy régi hozzászólására (hsz. 4550 és 4555), mert rémlett, hogy ezzel a hibával már Ő is küzdött, és ma már a kezemben is volt az utólagosan legyártott, polcról azonnal levett megfelelő pótalkatrész. Lenti képeken a kék színű az.
A teljes kiszerelés-szétszerelés-visszaszerelés max. 25 perc.
(Hozzá kell tennem, hogy a hiba megoldható úgy is, ha a fogaskereket kiveszed, és 90, vagy 180 fokkal elforgatva rakod vissza, mert olyan kicsit fordul végállástól végállásig, hogy mindig cirka ugyanaz a cirka 8 fog dolgozik csak.)
Reményeim szerint jön újabb 16 hiba mentes év :-)
Tegnap este minket is elért az "elektromos tető átka": nem tudtam felcsukni a tetőt, hiába nyomogattam a vezérlő gombot.
Az autóm szerethet valószínűleg, nem szívatott meg, mert 16 éves korában jött elő az első gond az elektromos tetővel, és az is otthon, a kabriózás után, már a garázs előtt :-)
(2001 márciusi gyártás, most épp 51.999 km futással - nem, az ott nem légzsák hiba jel az utolsó képen , hanem kikapcsolt utaslufi piktogram a babahordozó miatt :-) )
Tavaly volt már egy pici hiba, most már tudom, akkor kellett volna szétszedni a tető fedél reteszelést végző motort. Akkor sem működött, rákopogtam egy picit a megszorult motorra, és azóta semmi baja sem volt, tegnap estig.
Kezelési könyv elő, vész zárás funkció elolvas. Mondom mindenkinek, felesleges, hasonló szituban ne tegye, mert az elektromos tető vésznyitás-zárás funkciójára azt írja a kezelési, hogy ugyanúgy kell, mint a manuális vész üzemét, pedig nem. Tudom, volt manuálisom is :-)
Szóval este azért felcsuktam a tetőt a reteszelő kiiktatása után kb. 2 perc alatt manuálisan, és ma szétszedtem a motort. MInt a fotókon látható, a műanyag fehér gyári fogaskerékből kitört egy szem fogacska, az szorult meg, és emiatt nem működött a tető.
Visszalapoztam itt Willy régi hozzászólására (hsz. 4550 és 4555), mert rémlett, hogy ezzel a hibával már Ő is küzdött, és ma már a kezemben is volt az utólagosan legyártott, polcról azonnal levett megfelelő pótalkatrész. Lenti képeken a kék színű az.
A teljes kiszerelés-szétszerelés-visszaszerelés max. 25 perc.
(Hozzá kell tennem, hogy a hiba megoldható úgy is, ha a fogaskereket kiveszed, és 90, vagy 180 fokkal elforgatva rakod vissza, mert olyan kicsit fordul végállástól végállásig, hogy mindig cirka ugyanaz a cirka 8 fog dolgozik csak.)
Reményeim szerint jön újabb 16 hiba mentes év :-)
Piritu - 1.000.00006-07-2017 16:59:27 // 4782
Még valahol vár...
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2017 09:12:21 // 4781
no akkor jöhet az újabb :)
Zselé06-07-2017 06:47:59 // 4780
Szombaton Zánkán megmutatom:)
Forsberg05-07-2017 18:53:19 // 4779
Köszi, az komoly. :) Remélem nem lesz szükség rá. :)
Zselé05-07-2017 18:48:27 // 4778
Reméljük ide is vissza talál :) Az utód?
Zselé05-07-2017 18:42:53 // 4777
A két felnyíló fül alatt, két oldalt 1-1 gumírozott fül... az ujjpercedet leszakítja mire kinyitod vele :))
Piritu - 1.000.00005-07-2017 15:49:56 // 4776
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2017 16:39:37 // 4775
no jó híreket kaptam a Spider állapotáról, karosszéria ügyileg teljesen rendben van az előző tulaj kilakatoltatta sehol sincs rozsda, a nyúlványok is rendben vannak, a gátlók is cserélve lettek, a váltótartó bak kuka de 9 rugó az új erősített, a spirálrugókat viszont cserélni kell valószínű törött pár darab érdekesen ül... azt nem tudom, hogy a gyári méretezésűt vegyem meg vagy van hozzá sport is ami 30mm-et ültet, a kipuff rendszer is teljesen fel van újítva, a klíma kompresszor elforog nem tudom miért lett lekötve megy a klímáshoz felújításra, a generátor is meg szerintem az önindítót is elküldöm, akkor legyen már minden felújítva.
Forsberg01-07-2017 11:11:50 // 4774
Nem is tudtam, hogy van olyan vésznyitó. :) Az hol van?
Forsberg01-07-2017 11:10:53 // 4773
A Tiédhez csak olyan illik. Az úgy egész. :)
Zselé01-07-2017 09:40:45 // 4772
Nálam még pluszpont is volt, hogy kézi... No persze, mióta meg lett csinálva az automata kipattintó, és nem a vésznyitó füleket kell huzgálnom, sokkal jobb az élmény:))
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2017 08:53:28 // 4771
Az enyém is kézi, de egy kezes pár mp-es... nem zavar söt, igy retro
Forsberg01-07-2017 06:08:43 // 4770
Az enyém 99-es, de kézi. Amit egyáltalán nem bánok.
Csöri30-06-2017 23:15:26 // 4769
98 után is extra volt.
Piritu - 1.000.00030-06-2017 23:03:15 // 4768
Az első generációnál (95-98) extra volt. Az enyém pl kézi nyitású.
98 után már nem találkoztam kézi nyitásúval a hirdetett autók közt.
98 után már nem találkoztam kézi nyitásúval a hirdetett autók közt.
Bati30-06-2017 12:28:54 // 4767
Nem is írtam hogy 916-os rá gondolok
Bati30-06-2017 12:13:56 // 4766
Sziasztok. Mikortól lett motoros a tető nyitás vagy az külön extra és volt mindig is ??
Piritu - 1.000.00025-06-2017 20:08:01 // 4765
Szerintem őrült meló, aztán retteghetsz hogy mikor romlik el.
Bontóban kell venni egy komplett cuccot és beapplikálni. Szerintem nem nagyon fogsz találni olyat, aki már csinálta.
Tuti nem állnék neki.
Bontóban kell venni egy komplett cuccot és beapplikálni. Szerintem nem nagyon fogsz találni olyat, aki már csinálta.
Tuti nem állnék neki.
frenk25-06-2017 12:41:07 // 4764
Sziasztok ! Manuál tetőnyitást elektromossá tenni nagy melo,tudtok valakit ajánlani aki már csinált ilyet? Köszi
Chianti22-06-2017 22:45:23 // 4763
Gratula az új szerzeményhez! Biztos nem rossz az Evoque, de egy igazi Alfás nem lehet sokáig Alfa nélkül! :o)))
Zselé22-06-2017 22:38:01 // 4762
Gratula! :) Várjuk a képeket!
Piritu - 1.000.00021-06-2017 17:38:47 // 4761
Hajrá! :-)
Nekem 6.233 fényképem van a javításokról :-P
Nekem 6.233 fényképem van a javításokról :-P
Kócosw21-06-2017 11:25:27 // 4760
meg a bico az ajtobol...
:D
:D
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2017 10:01:17 // 4759
megpróbálom dokumentálni a javítási folyamatokat, képek hamarosan jönnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2017 10:00:07 // 4758
simán, csak a fejem lóg ki a szélvédőnél :DDD
Forsberg21-06-2017 08:07:31 // 4757
Gratulálok!
Várjuk a további képeket. :)
Várjuk a további képeket. :)
Kócosw21-06-2017 07:47:21 // 4756
Beleférsz te egy Spiderbe testvér? :)
Piritu - 1.000.00021-06-2017 06:49:35 // 4755
Üdv a fedetlen fejűek közt! :-)
Liquid20-06-2017 21:54:15 // 4754
ez a csávó egy buzi, azt képzeli hogy nagyon cool-type, pedig nem...
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2017 21:45:27 // 4753
holnap érkezik meg a Spider, indul a felújítási rulez :D
Piritu - 1.000.00015-06-2017 21:56:14 // 4752
Az egész műsor egy kicsit furi, nem is mindig bírom végignézni. Most is egy kicsit "furi", hogy egy nyitott autót télen, zártan mutat be. De hát ez van....
Az új kerékcsapágy tényleg dimenziókat javít a komforton, még akkor is ha a régi hangja még nem is volt feltűnő.
Az új kerékcsapágy tényleg dimenziókat javít a komforton, még akkor is ha a régi hangja még nem is volt feltűnő.
Forsberg15-06-2017 21:52:03 // 4751
Nem bírom ezt a fickót, de az autó nagyon szép. :)
Ma végre Zé-nél ki lett cserélve a búgó kerékcsapágy. Szinte új lett tőle az autó. :D
Ma végre Zé-nél ki lett cserélve a búgó kerékcsapágy. Szinte új lett tőle az autó. :D
Piritu - 1.000.00015-06-2017 21:41:43 // 4750
Lehet hogy "vótmá", de én most találtam meg: SportVerda
Zselé04-06-2017 08:39:58 // 4749
Segítségeteket kérem, mert tönkre ment az autó, pedig jövő hét végén egy 1100km túra vár ránk: középállás környékén néha nyikorog/huhog egyet a kormánykerék, mint egy rossz játszótéri hinta. A hang inkább az utastérből jön. Van valakinek ötlete mi lehet ez, elég idegesítő?:)
Piritu - 1.000.00002-06-2017 20:44:44 // 4748
innen indult...
Zselé02-06-2017 18:14:33 // 4747
Cseréled a pókot, vagy mi?
Zsé93902-06-2017 15:31:04 // 4746
Sziasztok,
volt már valakinek problémája a 939 Spider tetőnyitásával?
volt már valakinek problémája a 939 Spider tetőnyitásával?
Piritu - 1.000.00002-06-2017 13:02:57 // 4745
Nem.
Főleg nem bebukócsövezettbe nem. Iszonyú meló lehet nyom nélkül eltüntetni.
Főleg nem bebukócsövezettbe nem. Iszonyú meló lehet nyom nélkül eltüntetni.
Forsberg02-06-2017 12:10:21 // 4744
Hazai autóban nem is gondolkodsz?
Ez pl. pont olyan színben, amit keresel.
Ez pl. pont olyan színben, amit keresel.
Forsberg01-06-2017 18:22:26 // 4743
Nagyon tetszik ez is.
Ilyen ülést nem is láttam még, csak a képeken a blogodban.
Ilyen ülést nem is láttam még, csak a képeken a blogodban.
Piritu - 1.000.00001-06-2017 17:21:34 // 4742
Zselé01-06-2017 09:12:02 // 4741
Így fekete ülésekkel viszont nekem is tetszik!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?