Nem nehéz megismerni a képek miatt sem.:)
Nekem már régen megvolt amikor olvastam és tényleg ilyen érzés.
De azért nálam sajna volt kontra is bőven, nem csak pro.
Forum >> Spider
KGBMAN05-11-2009 23:40:53 // 1269
KGBMAN05-11-2009 23:38:52 // 1268
Én inkább nem írom meg.. Mert abban legalább annyi a rossz mint a jó. És ha nem lennék ekkora állat már régen eladtam volna. De hát vajból van a szívem..
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
Rohodi Mihály05-11-2009 23:24:45 // 1267
.....és meggyőződésem, hogy nem rosszabbak (sőt) mint a germán, francia, vagy japo autók......
Rohodi Mihály05-11-2009 23:21:49 // 1266
ennek örülök :-) nyomás mindenki a totalcarra/népítéletre, megírni a pozitív tapasztalatokat, az "átlag" autós is onnan "okosodik" :-))))) ja, és sok képet mellé, ezek az autók örökké gyönyörűek.....
GTPeti05-11-2009 23:20:05 // 1265
Köszönöm. Jó írások. :)
White Lady05-11-2009 23:15:26 // 1264
Nekem nagyon tetszik amit írtál...és minden szó igaz!!!
Rohodi Mihály05-11-2009 22:59:06 // 1263
Rohodi Mihály05-11-2009 22:52:17 // 1262
nem keverted össze, itt más a márkaneve,eszembe jutott, az eredeti gyártó lester (máshol ledl) volt, gondolom más néven is forgalmazzák.
GTPeti05-11-2009 22:51:52 // 1261
Ha dobnál egy linket, én is elolvasnám!
Rohodi Mihály05-11-2009 22:50:07 // 1260
hihetetlen, hogy mindenki megismeri a totalcar/írásomat. :-)))) volt olyan, aki azt mondta, amiatt választott z3 bömös helyett szpájdit :-)))
KGBMAN05-11-2009 22:48:41 // 1259
Igen, tényleg. Én kevertem össze. A carboin betétes verzió nagyon tetszik nekem is :)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:47:00 // 1258
itt más a neve, de igen, ilyen. a frontom cadamuro.
KGBMAN05-11-2009 22:45:12 // 1257
Azt hiszem a Te írásod olvastam a totalcar népítéleten. Nagyon tetszett az egész. Olyan volt, mintha a saját gondolataim olvastam volna :)
GTPeti05-11-2009 22:32:54 // 1255
Ezt a sárgát egy kívülálló meg simán leFerrarizza. Egyebet nem tudok elmondani. :)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:28:45 // 1254
nem autodelta, de ha összevernek se jut eszembe a neve. hiába, öregszem :-)
KGBMAN05-11-2009 22:24:28 // 1253
Autodelta?
Rohodi Mihály05-11-2009 22:13:45 // 1252
KGBMAN05-11-2009 22:06:10 // 1251
Én is gyorsan meggondoltam magam, ne aggódj :DDDDD
GTPeti05-11-2009 22:04:56 // 1250
Ez a küszöb bizony elég ízléses!
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:02:37 // 1249
inkább ne:-)))))))))))))))))))))))))
KGBMAN05-11-2009 22:00:11 // 1248
Pedig már kezdtünk volna neked udvarolni :DDDDDDDDDDDDDD
Rohodi Mihály05-11-2009 21:48:04 // 1247
Rohodi Mihály05-11-2009 21:32:09 // 1246
igen, a csini kakaóscsiga felnikkel :-)
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:31:49 // 1245
Jó kis kép :-)
KGBMAN05-11-2009 21:29:35 // 1244
Az ott meg jobbra Koryy gépe..volt, amíg el nem adta.
Rohodi Mihály05-11-2009 21:23:11 // 1243
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:20:45 // 1242
Kösz hogy gondoltál rám, de nekem a Spider a magyar utakhoz már így is túl alacsony, további ültetés nem nagyon férne el. Egy az úton felvő energiaitalos doboz felett se tudok elmenni :-))
KGBMAN05-11-2009 21:18:40 // 1241
Zender? Nahh az kéne nekem is, de nincs :(
Rohodi Mihály05-11-2009 21:17:52 // 1240
Igazad van :-)
KGBMAN05-11-2009 21:16:36 // 1239
Megnézem majd hogy van belefogatva.
Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)
Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.
A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)
Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.
A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Rohodi Mihály05-11-2009 21:16:35 // 1238
Nagyon jól ismerem: Ez volt az első Spider az országban, a Fiat Magyarország tesztautója volt. Régi kollégám vette meg használtan (Olman Zsolt), mikor még együtt alfáztunk réges régen a Boldizsárban, tőle meg a legjobb barátom. Meg hát egyébként is sokat láttam, sk szereltem ki grafit fényezéshez a középkonzol elemeit, én raktam rá a Zender sárvédőt...+ ebből a színből is talán ha van az országban :-)
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:09:42 // 1237
Nekem is innen jött az ötlet, hogy jó a szúnyogháló, csak nekem finomabb szerkezetű van :-)
KGBMAN05-11-2009 21:09:12 // 1236
Na akkor utána kell járnom, hogy ezt milyen modul végzi és illeszthető-e az enyémhez :DDDDD
KGBMAN05-11-2009 21:08:09 // 1235
Al alja ennek sem gyári :) Szúnyogháló :)
KGBMAN05-11-2009 21:06:11 // 1234
Az alsó hálója már cserélt :) A gyári olyan sűrű, mint ami a fejtámla mögötti elemen van.
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:01:55 // 1233
Talált, ennyiből felismerted a kocsit? :-))
Rohodi Mihály05-11-2009 20:57:26 // 1232
erre válaszoltam a gtv topicban :-) '99-től gyári,de lehet, hogy csak a 3 literesben... nem emlékszem.
Rohodi Mihály05-11-2009 20:55:20 // 1231
:-)))) ezt is én raktam be, ez gyári háló: 2.0 TS, FHB-093, ebben az autóban volt ez előtt a nem gyári, "nem" szélfogó háló.
KGBMAN05-11-2009 20:52:26 // 1230
Jahh hogy a belső!!! Az igen, az tényleg gyanús, néztem én is.
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:52:00 // 1229
Rohodi Mihály05-11-2009 20:47:42 // 1228
Hát, az előző vasam '97-es volt, a mostani újabb, és a tető "vászon" anyaga egyforma volt, csak a belső színes kárpit különbözik: a tető szövet belső része mintha gumírozott lenne - egyébként a tetőjavító kisöreg mondta, hogy pont ez a különbség a Spider, meg a Barchetta tető anyaga között: a Spideré gumírozott vászon, a Barchettáé műanyag. Egyébként sok német cabrio is ugyanezt a vásznat használja...
KGBMAN05-11-2009 20:45:36 // 1227
Az eredeti nem így néz ki. Majd csinálok képet róla.
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:43:39 // 1226
szerintem az enyém se gumis
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:42:52 // 1225
KGBMAN05-11-2009 20:40:54 // 1224
Nekem nem gumis a tető anyaga (96-os). Erős vászon, de gyanús, hogy műszálas.
Rohodi Mihály05-11-2009 20:35:50 // 1222
Ez tényleg tuti, és még jól is néz ki :-))
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:28:28 // 1221
Rohodi Mihály05-11-2009 20:17:46 // 1220
Egy barátomnak volt ilyen, nem gyári hálója, ez sajnos nem sok mindenre jó, mert a dőlésszöge nem stimmel: a gyári teteje az ülés fejtámlája felé hajlik, ez nem. Így pont nem hajtja el a menetszelet. Ha nem gyárit találtok, szerintem erre érdemes figyelni. A gyárinál is megfigyelhető, ha menet közben hátrafelé mozdítod, akkor a levegő, ami addig nem jött be az utastérbe, elkezd örvényleni bent. Talán így látni a különbséget, az első majdnem függőlegesen áll,a gyári előre dől:
Az előző Spiderem hátsó ablakát én is cseréltettem, kiszereltem, és Budapesten a Baross utcában csinálta 10ezer Forintért ha jól emlékszem Katona Kálmán nevű iparos, tuti lett nagyon (bár ez már volt vagy 4 éve). Egyébként tetőket is újít fel, tök ugyanazokat az anyagokat használja, amit a gyár is, van anyagmintája is, több színben. Barchettára csináltattunk nála komplett tetőt is, bár az nem ilyen gumis anyag, mint a Spideré, az is jól sikerült. Remélem él még az öreg, mogorva volt, de nagyon ügyes.
Az előző Spiderem hátsó ablakát én is cseréltettem, kiszereltem, és Budapesten a Baross utcában csinálta 10ezer Forintért ha jól emlékszem Katona Kálmán nevű iparos, tuti lett nagyon (bár ez már volt vagy 4 éve). Egyébként tetőket is újít fel, tök ugyanazokat az anyagokat használja, amit a gyár is, van anyagmintája is, több színben. Barchettára csináltattunk nála komplett tetőt is, bár az nem ilyen gumis anyag, mint a Spideré, az is jól sikerült. Remélem él még az öreg, mogorva volt, de nagyon ügyes.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?