gyml25-07-2010 20:30:00 //
2395
Kár érte. Pedig kevés az ilyen faceliftes darab. Remélhetőleg azért használhatóra összerakták. Még a gyári cd-s fejegység is benne van. Pedig az is ritkaság.:)
Az a kocsi volt az , ami miatt úgy döntöttem, hogy külföldről hozok egyet.
Andy25-07-2010 20:25:57 //
2393
Import, törötten jött be. Aztán a biztosítóval itthon is kifizettették. Utoljára a Rieglernél fújták telibe. Visszatekert km-óra. Nagyon unfrankó verda. :)))
gyml25-07-2010 20:25:27 //
2392
Nemrég vehette a srác, mert korábban nem láttam,pedig szoktam arra járni.
Remélem egyszer összefutok vele és jobban megnézhetem.:)
Felni, szín, belső, facelift stimmel. Az Amoren nem láttam, ma néztem végig a GTV/Spider tulajokat.
Amit én láttam azzal biztosítóztak, többször volt újrafestve. Egy dolog árulkodott, a sok kis fehér pötty az ülésen, a higító vagy valami más vegyszer kimarta. Innentől nem érdekelt, meg drága is volt. amúgy jól nézett ki, annak már nem jártam utána, hogy miért festették át.
gyml25-07-2010 20:17:34 //
2390
Valamelyik nap lefotózom. Nem gyári a kipufogója és 17-es sűrű küllős felni van rajta. Fekete bőrös ülései és oldalkárpitja van. A belseje és külseje az utolsó faceliftes. Ha itt a tulaj akkor hagyjuk, nem szeretném hogy elkeserítsük, de ha nincs,akkor kíváncsi lennék mi volt vele, mert a külsején nem látszik semmi. Mondjuk csak gyorsan körbenéztem és picit esett az eső is.
a kereskedésben nem volt rajta rendszám, lehet hoyg ez nem az.
Anno néztem én is a kocsit (szerintem ez az), többször kapott komplett festést. Szép volt, de amiket hallottam róla kiábrándító volt.
Hátsó, felül van a rugótól balra

gyml25-07-2010 19:56:13 //
2386
Sziasztok,
Győrben a Royal Parkvárosban állt ma egy Pók JTG-333 rendszámmal. Gyönyörű sötétkék színű és 2003 utáni kiadású és 2.0 JTS. Itt van a gazdája az amore-n?
KGBMAN25-07-2010 19:03:16 //
2385
De ez első kerékről van vagy hátsóról??
Tudtommal a G-szemek ebben vanak:

pl itt:
Ami rémlik, abban még talán az is le volt írva, hogy egyikről le kell esztergályozni valamennyit és a méret is oda volt írva.
Most lenne jó, ha a blogokban is lehetne kerestetni :-(
KGBMAN25-07-2010 16:17:02 //
2383
Őszinte legyek? Nem emlékszem már. Akkor azt hiszem az összes hátsó szilent és g-szem ki lett cserélve.
itt a másik hátsó lengőkarról írsz, nem?
KGBMAN25-07-2010 13:24:57 //
2381
Ez első vagy hátsó? Ha hátsó akkor az enyémben :)
Valakinek a blogjában olvastam cikkszám szerint, hogy mi megy bele, csak most nem találom.
GT Ɨ|ѯ25-07-2010 12:12:17 //
2379
pár db ezres, de hívd fel őket:-)
( nekem nem itt csinálták, hanem a futóműves-blogomban megtalálod )
KGBMAN25-07-2010 12:09:09 //
2378
Itt is szahara egy idő van és ezt kivételesen nem a melegre értem :(
mibe fáj egy ilyen akció?
GT Ɨ|ѯ25-07-2010 10:48:00 //
2376
Lehet cserélni ebben a lengőkarban a szilenteket? Ha igen, milyen kell bele?

Sikerült szereznem egy párat bontottan és fel szeretném készíteni a téli cserére :-)
Gané egy idő lett a hétvégére, nem nagyon lehet errefelé autózni :-(
17 fok és ezerrel fúl a szél, elég lenne kiállni az út közepére és már lobogna is a haj :-))
Kazes☻24-07-2010 15:30:34 //
2373
Hehe! A többiektől megkaptam a rendes választ is. :)))))
KGBMAN24-07-2010 13:16:44 //
2372
Hát ha az enyém panaszkodna, akkor lecserélném :)))) Sőőőt.. Inkább ő az aki később húzza fel az ablakot. Jobban élvezi hogy a haját lobogtatja a szél, mint én. Igaz, nekem 2cm hajam se nagyon van :)) De legalább nem tekeri a fejemre a huzat :)))
KGBMAN24-07-2010 13:13:53 //
2371
Az ülés kényelme független a sebességtől :)))
Azt szoktam csinálni, hogy várasba érve ablak le, majd országúton újra fel :-)
gyml24-07-2010 12:06:56 //
2369
én lehúzott ablakkal szeretek cabrio-zni,mert akkor érzem a huzatot.:) Így egyébként 90-110 között még nekem kellemes (persze max 200km-t) viszont felhúzott ablakkal nekem a 130-140 sem zavaró. Menetzaj van, beszélgetni nem olyan,mint egy zárt autóban,de a feeling.......:) Ha meg barátnőm panaszkodik, hogy huzat van,akkor felcsukom a tetőt.
Még valami, felhúzott ablakkal sokkal komfortosabb, lehúzottal jobban kavarog a szél.
Az ezres mutyukik erőlködnek általában, az meg ugye (ha jól tudom) 6V ami nem sokban különbözik a V6-tól :-))
100-110 teljesen rendben, beszélgetni is lehet (szélfogó hálóval) - 130-140 szintén rendben, csak már nem lehet beszélgetni, a rádiót is alig hallani.
Végül is nem a huzattal van gond, hanem a menetzajjal.
Ráadásul a szél nem is előlről, hanem hátúlról fúj, kevésbbé zavaró. A szélvédő mögöt vákum keletkezik és hátúlról jön ide be a levegő. Ezért kell a szélfogó háló is.
Kazes☻23-07-2010 23:55:14 //
2365
Na jó, persze, de úgy értem komfortosan. :)))
KGBMAN23-07-2010 23:47:22 //
2364
Kinek mi a jó. Mentem már vele nyitva 225-öt :)) Ott már volt cúg doszt :))
KGBMAN23-07-2010 23:46:45 //
2363
Hááát.. Attól függ milyen az az offos.. :)) De amelyiknek kisebb az autója és van esze az a 4 trombita és a V6 felirat láttán nem kezd szarakodni az emberrel... :)
Kazes☻23-07-2010 23:20:32 //
2362
Amúgy meddig jó nyitva? km/h? :)
Nekem a Spider-el valahogy derogál leállni az OFF-okkal, bár felcsukva volt már rá példa.
Inkább barátságosan integetek nekik a nem létező tetőn keresztül két kézzel :-))
.. mármint gyorsulást hasonlítani.
Egy viszont tény, amikor max 100-al közlekedtem nyitott tetővel, valami csoda folytán 7 litert fogyasztott. A mai napig nem hiszem el :-)
Hm, ez még eszembe se jutott :-)
gyml23-07-2010 15:35:15 //
2358
Persze, V6-nál olyan sok ló van, hogy észre sem veszed, ha egy-kettő lesántul.:) Egyébként én sem szoktam ennyire nyomni neki, de keménykedett egy Swift II. :)
KGBMAN23-07-2010 07:36:58 //
2357
Nem tudom, tény hogy kicsit lassabb. De nyáron nem érdekel, ezért kabrió. Télen meg keménytető van :)
Fogyasztásban is látni. Keménytetővel eszi a legkevesebbet, vászonnal többet, nyitott tetővel még jobban, és a leglegleg az, amikor még az ablakokat is lehúzod.
gyml23-07-2010 07:16:28 //
2356
Próbálgattátok már a gyorsulást csukott/nyitott tetővel? Én azt vettem észre, hogy nyitott tetővel 140-től 200-ig jóval lasabban gyorsul ki,mint csukott tetővel. Persze logikus is a megnövekedett légellenállás miatt.
GT Ɨ|ѯ22-07-2010 14:34:47 //
2355
kapott volna gondolom 1 sallert..:-))
Kazes☻22-07-2010 12:06:43 //
2354
Nem is szép. :)
Tommi21-07-2010 14:59:55 //
2353
Osztrák autó volt, mit vársz :)
Egyébként érdekes volt, mert egyrészt nagyon cicás autót nem láttunk, másrészt mindegyik Alfa szépen rendben volt, hulladék-összetákolt gép sem volt.
Nekem mondjuka króm felni se nagyon jön be, olyan jürgenvágenes :-)
Tommi21-07-2010 14:56:44 //
2351
Én sem mondtam, hogy tetszik :)))
eddig se volt hagja :-)
Sokak szerint nem volt semmi baja a kocsinak, csak újat akarok belőle csinálni :-)
Egyedül az esztétika miatt cseréltem (rozsda), aztán kiderült, hogy a lengőkar végén a gumiharang is szakadt volt.
GT Ɨ|ѯ21-07-2010 11:50:02 //
2349
kicsit kevesebb pimp-el nagyobb pump lett volna...:-)
GT Ɨ|ѯ21-07-2010 11:47:31 //
2348
vágom, de az áthaladáskor futóműhang van végre:-)))
Grando21-07-2010 09:06:36 //
2347
Igaz, hogy adott egy pofont az esztétikának, de legalább hatékonyabbá tette a hűtést. :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.