Ha jól látom, minden 150(2001) - 2000(2016) új autóra jutott egy új Alfa Romeo.
Ha felteszem, hogy 3M(?) autó fut az országban és ebből 23000 AR, akkor is 130-ra jut egy AR. Ritka faj.
Nekem egyértelműen látszik a miértje, hogy miért hanyatlottak az eladások. A legnagyobb felfutás a 156 idejében volt, és a típus gyártásának végén csökkentek az eladások. A 2000-es évek elején volt a svájci frankos hitelek legnagyobb felfutása illetve a 156 ár-érték viszonya is nagyon jó volt. A 159 megjelenésével javultak valamennyire az eladások, de a 159 elődjéhez képest jóval drágább volt. A javulásnak a 2008-as gazdasági világválság vetett véget. A Giuliával miért nem lehetett hozni a 159 kezdeti eladásait? Ezt már szakértők is taglalták, szerintem megváltozott az autózás iránya, elindult a kütyümánia, az infotaiment és ebből a szempontból az Alfa nem tudott konkurálni a BMW-vel. Az kínált SW-t, az kínált hathengeres dízelmotort. A Giuliánál belengették a V6 dízelt, az SW-t aztán semmi sem lett belőle. A karbon kardántengely meg nem érdekli az embereket.