Forum >> Alfa tuning
András bácsi07-12-2006 19:16:13 // 5091
Az eleje olyan, mint egy túlfaragott Civic-spoiler.
ALFI15607-12-2006 19:15:18 // 5090
A hátulja és a küszöb nekem még tetszik.Az elejéről egy harcsa pofája jut eszembe.
András bácsi07-12-2006 19:14:11 // 5089
Nagyon nipponos. :(
Seriff07-12-2006 19:13:49 // 5088
Mondtam, csak erős idegzetűeknek:)
Satti07-12-2006 19:12:52 // 5086
Ez elég borzasztó,sehonnan nézve nem jó,csak a szín és a felnik a jók,a többi gáz!
Seriff07-12-2006 19:10:10 // 5085
DCS29-11-2006 13:25:40 // 5084
kando.28-11-2006 14:40:32 // 5083
Akkor azt hallom, nekem mindegy :)))
Lemostad már a vasadat ? :-PPP
Seriff28-11-2006 14:19:55 // 5081
Hagyd már a lambdát:)) A katalizátor hiányában fellépő rezonanciát hallod nem a befecskendezett benzinmennyiséget:DD
kando.28-11-2006 14:16:51 // 5080
,,Ládás'' hangú Alfát már hallottam 1-2-t, akkor lehet, hogy azokban is a L-szonda adta+ magát ?
Seriff28-11-2006 14:11:22 // 5079
Érdekes. Mert én meg határozottan éreztem- mondjuk nekem kiugrott akkor a hátsó-középső dob is és csak a sport hátsó dob volt meg az első-középső bent.
Édesapám is azt mondta hogy jobban megugrik és erőteljesebben húz, szóval szerintem nem érzékcsalódás volt a hang miatt. Rumi cartárs is tanusíthatja by the way. De azzal a hanggal együtt élni nem kellemes:-( A fűnyíró meg ígyis-úgyis fűnyíró...
Kau28-11-2006 14:08:31 // 5078
Nem éreztem változást, pedig 2 évig anélkül nyomtam. Ha van is, az nagyon minimális.
(Szerintem)
Kau28-11-2006 14:05:59 // 5077
Akkor középértékre áll. Hibás Lszonda esetén, ha lehúzzák a csatiját, akkor is ez történik.
Jobb, ha benne van és működik. Alsó tartományban nyomatékosabb a motor. Padlógáznál nincs jelentősége.
Seriff28-11-2006 14:05:37 // 5076
Nem lett erősebb a megugrás amit írtam?
Kau28-11-2006 13:58:14 // 5075
A lambdaszonda a katalizátor előtt van, tehát nem kell vele semmit se csinálnod.
Mint ahogy seriff is írta, a hang megváltozik. Nekem is ladás hangja volt. És ez olyan mértékben zavaró, hogy az ember visszateszi a katalizát.
Nekem nem volt érezhető teljesítmény növekedés.
Seriff28-11-2006 13:48:56 // 5074
Az én gépem érezhetően erősebb lett amior kivettem a katalizátort, csak sajnos "Ladás" hang társult ehhez- ilyen fémes rezgő kipuff-hang- ezért vissza is került a KAT, viszont most kaptam Paco cartárstól egy sportkatalizátort, azt be fogom szereltetni és meglássuk...
Egyébként kat nélkül a TwinSpark motorok 3500-4000körüli megugrása hamarabb bekövetkezett- alacsonyabb fordulaton- és sokkal erőtljesebbnek érződött mint katalizátorral.
kando.28-11-2006 13:14:26 // 5073
A lambda-szonda vezérli az elektronikát, ami szabályozza a gyújtást-befecskendezést, ergo ha nincs L-szonda, akkor a rendszer vagy megzavarodik, vagy beáll vmi előre beállított értékre (vészprogramra).
Nem kéne feltétlen kiszedni, nem lesz attól jobb a gép, ha nincs benne, szvsz.
FRC28-11-2006 13:11:16 // 5072
Szép Napot!
kérdés, ha kidobom a katalizátort akkor a lambda szondát hova kötöm, vagy nincs összefüggés a 2 között? Mennyivel lesz hangosabb a gép? Telyesítmény növekedés várható?
Brad 15623-11-2006 15:52:38 // 5071
Szeva
Ki tud nekem hozni alfa matricákat vasárnap Fehérvárra????
DCS22-11-2006 09:26:16 // 5070
Szia
Egy komplett kupplung szett / gyári/ + beszerelés + fullos váltóolaj =87000 ft
A kipufogóban csak a sajátunkat tudom mondani Neked ,ami már sok autón van,az ára egy 60-as rendszernek:90000 ft, 2 év garival!
Kartervédő....,ha tényleg profit szeretnél ,akkor gyártani kell specko anyagból,az ára kb 60000 ft ,de az mindent véd ! /motor ,váltó ,futómű/
Csaba
Satan20-11-2006 14:02:08 // 5069
Szia Csaba,
Kérlek mondj egy árat szereléssel egy kuplung felújításra. (Tokkal vonóval, ne maradjon semmi régi, és kapjon valami korrekt váltóolajat is.) 1999.12, 145 2.0QV, AR323011xxxx
Illetve izgatja a fantáziámat egy új sport kipuff rendszer is, Supersprint-ben gondolkozom sport katalizátorral, de ha van valami kevésbé horror árú, hasonló minőségű bejáratott márkátok az is érdekes lehet.
Illetve mibe fájna egy könnyű, de strapabíró kartervédő lemez? A t*k*m tele van a fekvőrendőrökkel. :D
DCS16-11-2006 14:37:59 // 5068
természetesen meg lehet csinálni,de nem biztos ,hogy érdemes....,egy tuningolás mindig %-osan javít az autón .Nem mindegy a kiindulási lóerő! 150 lónál 20-30%-k ne3m annyi,mint mondjuk 120 lónál! Az ára viszont ugyanaz!Tehát mi Neked kb 150 lovat tudunk tenni bele maximum!
Ennek az ára mindennel együtt olyan 370000 ft !A fogyasztásod csökken ,sokkal dinamikusabb lesz alul is és ferlül is érezni fogod a különbséget!
zekedani16-11-2006 12:49:56 // 5067
És mindezt meg lehet csinálni egy 130ezret futott motorban is? Az oldalatokon olvastam egy hozzávetőleges árat. Kb. annyiról indulna ez a móka?
DCS16-11-2006 12:34:41 // 5066
hengerfejtuning+ vezfokolás+chip+ kipuf!! :-)
zekedani16-11-2006 11:22:36 // 5065
Értem.
Mit kellene még csinálni vele? Kipuff vagy mit javasolsz? Akkor gondolom így már jóval meghaladná a vége a 6 számjegyű összeget, igaz?
DCS16-11-2006 10:02:44 // 5064
Csak egy chippet nem szoktam javasolni...,az ár és ,amit kapsz érte nincs arányban! :-(
zekedani15-11-2006 15:12:55 // 5063
Sziasztok!
Csaba!
Azt szeretném kérdezni, hogy 1,6TS-t lehet chippelni? Hoz valami plusszt az autóba? Vagy ha már ilyenen töröm a fejem, akkor már máshoz is hozzá kell nyúlni, hogy érezhető legyen a változás? Egyáltalán milyen árban mozogna egy chiptuning ehhez a motorhoz?
Előre is köszi a segítséget!
Goodboy11-11-2006 09:04:28 // 5062
Ebben igazad van köszi ,h regáltál!
kru06-11-2006 20:29:23 // 5061
Most már értem mire utaltál. Igen, ez a megközelítés tetszik nekem, ezért indultam el felétek - csak lassan érek oda :-)))
SKrisz06-11-2006 20:03:13 // 5060
A nagyobb terhelést arra értettem, hogy a turbohoz közelebbi oldalon kopott meg egy kicsit 1 bütyök, a másik tengely valószínűleg hibátlan. A cserénél pedig arra gondoltam, ha már egyszer ilyen maximalista vagyok, hogy csakis tökéletes állapotában érdekel az autóm és így is úgyis tengelyt cseréltetek, hátha lenne ebbe az autóba egy kicsit "okosabb". Szóval félnivalóm nincs semmitől, semmi rendellenesség nincs abban a motorban! :)
DCS06-11-2006 19:38:56 // 5059
Egy auto teljesítménye nem feltétlenül a giganyomástól függ!!
Pl. A Lacus autója 280 lovat tudott 0.8-as nyomással!! A Vitya JTD-je 1.2-es nyomással 9.5-öt tud 201 méteren és 15-öt 402 méteren ! Ez testvérek között is 190 ló minimum!!! :-))
kru06-11-2006 16:31:16 // 5058
Csaba, kifejted majd a 2174 hsz-beli mondatod?
DCS06-11-2006 16:14:58 // 5057
Szia
Természetesen tudok Neked árat ,csak ezt a "nagyobb terhelést" nem értem!!
a Gyári 70000 ft /db lenne!
A Javaslatom mindenképpen az ,hogy derítsétek ki ,hogy mitől kopott el a tengely ,mert magától nem szokott....! A Tied nem forog 9000-t tehát semmiféle nagyobb terhelésről nem beszélhetünk! Nézzetek utána ,mert ,ha beleraksz egy másikat ,akkor az is el fog kopni!
SKrisz06-11-2006 15:19:29 // 5056
Csaba!
A GTV-be kellene vez.tengelyt cserélnem, mert a turbo oldalán eléggé meg van kopva sajnos, a nagyobb terheléstől! Tudsz javasolni valamit, vagy 2 gyári tengelyre árat mondani? Köszönöm!
kru06-11-2006 15:12:32 // 5055
várj, mit tudna 1.5-en? nem maradt le valami a post elejéről?
én asse tudom mennyi a gyári max. nyomás egyébként...
DCS06-11-2006 15:02:23 // 5054
Ezt 1.5 baron tudná!! Nem a nyomástól függ....!! :-)
kru06-11-2006 10:14:20 // 5053
:-))) nem, nem akarok giga nyomást :-)))
köszi, tavasszal felbukkanok majd nálatok, üdv
DCS06-11-2006 09:16:59 // 5052
Szerintem egy jó adagolóval és egy nagyobb turboval és egy új kipuffal 150 -ig simán ,de akár 200ig is !
DCS06-11-2006 09:15:56 // 5051
Szerintem nincs,ha csak nem valami "giga" nyomással szeretnél menni! :-)
Wickey05-11-2006 09:01:14 // 5050
akkor lenne csak rossz, ha nem nézne ki szarul.
Az olajnak, főleg a dízelnél, az az egyik nem elhanyagolható feladata, hogy a koromrészecskéket és egyéb üledékeket lebegteti, nem hagyja lerakódni a motoron belül valami csöndes kis zugba, ahol később galibát okozhatna.
Hozza csak ki a sok dzsuvát az olajcserekor.
ALFI15605-11-2006 08:33:17 // 5049
Igen seléniával 5W40-el.Kiléptem mert láttam nem vagy itt.
kru04-11-2006 21:05:10 // 5048
Csaba, olajkályha esetén a remap mellett van értelme az IC csöveit (meg még amit) rozsdamentes acélra cserélni? Hoz valamit a mentális lóerőkön kívül? Ha igen, csináljátok?
Goodboy04-11-2006 20:47:08 // 5047
Nints miért! Seléniával töltötték fel ugy volt 20 E?
ALFI15604-11-2006 16:13:19 // 5046
Nem tudom milyen árba van,én a multkor levegő,pollel+olajszűrő cserével együtt + persze a 5W40-es olajcserére fizettem 20000.Bocs a késésért csak el kellet szaladnom.
Goodboy04-11-2006 15:42:45 // 5045
Mennyiért tud kend 5w-40w seléniát?Ferrarit gyárilag kezelik metabonddal!
ALFI15604-11-2006 15:31:09 // 5044
Szerintem dieselbe mindegyik,még az új autónál is.Én az 5-40 is 10000-nél legkésöbb lecserélem,nem egy nagy öszeg.
Goodboy04-11-2006 15:26:01 // 5043
Én sem látom nagy értelmét ,de mi van ,ha mégis véd?A Seléniában meg nem bizok 8000-10000 ezer után elég szarul néz ki !
ALFI15604-11-2006 15:18:01 // 5042
Ha jó benn a cucc a fasznak még bele adalék is?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?