Forum >> Alfa tuning
EngineCoffeeTables15-11-2011 17:07:54 // 21241
nem annyira vészes, egy árban van az eredeti gyári dolgokkal, igaz az a gtvnél és a v6-oknál általában brembot jelent.
mreni15-11-2011 16:46:04 // 21240
az komoly...nem kis pénz egy garnitúra
EngineCoffeeTables15-11-2011 15:56:02 // 21239
mármint hozzá való ebc tárcsákkal
EngineCoffeeTables15-11-2011 15:55:27 // 21238
Én se, nekem is meglepi volt, de a durva az volt hogy elöl hátul a hozzá való(fúrt-mart,mart) tárcsákkal volt fenn.
mreni15-11-2011 15:18:12 // 21237
még hasonlót sem hallottam az ebc-ről... durva
EngineCoffeeTables15-11-2011 10:08:32 // 21236
Nekem itt azt küldik alapból szervízes rendelésre (brembo gyári fék) nincs vele baj.
EngineCoffeeTables15-11-2011 10:07:23 // 21235
a greenshite betétekről: a 156nál a ferodol leugrott a fémről 1 hátsó betéten, két első betétnél csak a felület fele esett le. A maradékokat elküldtem vissza az ebc-nek de azt mondták biztos sokat állt az autó és elöregedtek a betétek....
ystuc15-11-2011 10:03:44 // 21234
Ööö, nem tudom, azt nem ismerem. Mit kell róla tudni, és mi pénz?
EngineCoffeeTables15-11-2011 09:30:25 // 21233
mreni15-11-2011 08:22:49 // 21232
én is bánom már,hogy nem azt vettem...majd jövőre :) :D
Lali7515-11-2011 07:47:01 // 21230
Mert másik olajpumpától nem fog változni az olajnyomásod.Csapágyas akkor tud lenni,ha elmelegszik az olaj,vagy ha megszorul a csapágy.Megszorulni köszörülési,illesztési hiba miatt tud.Az olaj melegedését lehet csökkenteni az olajhűtővel.Érdemes hőfokmérőt is beépíteni,így szemmel tartható a hőfoka.
GTPeti14-11-2011 22:19:24 // 21229
Hogyhogy nem Greenstuff-ot teszel be? Úgy tudtam manapság az a nyerő.
ystuc14-11-2011 21:58:11 // 21228
Akkor menj, és próbáld ki! :-P
:-D
:-D
mreni14-11-2011 21:56:32 // 21227
passz,nekem az van,de nem mentem még vele :D
ystuc14-11-2011 21:48:30 // 21226
Akkor egy gyors kérdés:
A Brembo fékbetétek milyenek? Van valakinek tapasztalata? Hozza azt a szintet, mint a Jurid, vagy az ATE?
A Brembo fékbetétek milyenek? Van valakinek tapasztalata? Hozza azt a szintet, mint a Jurid, vagy az ATE?
mreni14-11-2011 21:39:26 // 21225
nyilván nem azt mondtam,hogy a drágábbat kell feltétlenül megvenni,de spórolni sem érdemes,szerintem :)
ystuc14-11-2011 21:32:57 // 21224
Nyilván nem olcsó egy ilyen project, de azért feleslegesen nem fogok többet költeni, mint amennyit feltétlenül szükséges. Főleg, hogy van még tervben egy még nagyobb project, amihez meg minden megtakarításra szükség lesz. :-)
mreni14-11-2011 21:31:04 // 21223
érdemes szétnézni rendesen :)
ystuc14-11-2011 21:28:47 // 21222
Majd még utánajárok. Egyelőre a terv megvan, meglátjuk, hogy milyen árak lesznek hozzá.
mreni14-11-2011 21:27:03 // 21221
de nem mindegy milyen állapotú... felújító szett elég necces árban van hozzá
ystuc14-11-2011 21:22:32 // 21220
Na de ha 40-ért is beszerezhető...?
mreni14-11-2011 21:21:21 // 21219
nem feltétlen sok érte...
ystuc14-11-2011 21:08:03 // 21218
Ja, csak ennyi? Pénzt keresni is csak okosan lehet. Nem így. :-D
ystuc14-11-2011 20:58:33 // 21216
Na, a lehúzósok már beindultak. A nyereg Trencsiknél 40ezer a kettő bontottan. Most kaptam egy ajánlatot 60-ról, egy nem Alfástól. Vajon mi járhatott a fejében, mikor ezt így leírta...? :-D
ystuc13-11-2011 20:22:48 // 21215
Bizony! :-)
Annyi van, hogy az eredeti terv a teljes Brembo szett lett volna, de aztán megtudtam az árát. Úgyhogy más megoldás lesz, a 166-os nyergekkel. Ez kicsit bonyolultabb, de elméletileg gazdaságosabb megoldás...
Annyi van, hogy az eredeti terv a teljes Brembo szett lett volna, de aztán megtudtam az árát. Úgyhogy más megoldás lesz, a 166-os nyergekkel. Ez kicsit bonyolultabb, de elméletileg gazdaságosabb megoldás...
ystuc13-11-2011 20:19:55 // 21213
gekki13-11-2011 20:14:55 // 21212
ennek a videónak valszeg nem itt lenne a helye, de nem baj, nekem nagyon tetszett, hátha más is szívesen nézi meg :
the race with Alfa Romeo's :-o
the race with Alfa Romeo's :-o
gekki13-11-2011 19:36:57 // 21211
GT Ɨ|ѯ04-11-2011 10:03:08 // 21210
Hajszárító elég, nem ráncosodik, csak folyamatosan simítsad kihűlésig.
Dévid01-11-2011 21:17:37 // 21208
No, majd ha belevágok, akkor itt megkonzultáljuk merre induljak. :)
Liquid01-11-2011 21:17:24 // 21207
a 2.0TS-en asszem van valami olajhűtő féle, illetve inkább úgy mondom, hogy azt gondoljuk hogy az az :)
mert szemből nézve balra az olajtekbő mellett van egy másik nagydarab bordázott vas is. emiatt kellett alakítani az alsó toronymerevítőn
mert szemből nézve balra az olajtekbő mellett van egy másik nagydarab bordázott vas is. emiatt kellett alakítani az alsó toronymerevítőn
mreni01-11-2011 20:57:50 // 21206
én is mondtam már,hogy kipróbálhatná valaki TS-en,nincs veszteni való...
Zotya 16401-11-2011 20:49:43 // 21205
Mindenki elkezdi valahogy. Nekem sincs hőlégfúvóm , ekkora hajlatokhoz elég a hajszárító is.....bőven. Ahogy GT írta..."vágj bele! "... menni fog az! Jól zsírtalanítsd a behúzandó felületet és simítsd ki frankón. :)
Szabeee01-11-2011 20:47:19 // 21204
hát polietilén fóliával én is dolgoztam már :D
ystuc01-11-2011 20:44:23 // 21203
Én igen. Tettem alufóliát a rántott húsra, mielőtt betettem a hűtőbe. :-D
Szabeee01-11-2011 20:42:35 // 21202
hát az is csak fólia, de soha nem dolgoztam még fóliával :)
GTPeti01-11-2011 20:39:30 // 21201
SZVSZ vágj bele magad. Az is csak fólia. Fontos, hogy jól zsírtalanítsd a felületet!
Szabeee01-11-2011 20:31:14 // 21200
ha nincs mondjuk hőlégfúvóm és a melegitést hajszáritóval oldom meg, a hajlatokban nem ráncosodik a fólia?
GT Ɨ|ѯ01-11-2011 20:18:13 // 21199
Nem veszélyes:-)
zsírtalanított felületre rásimítod, éleknél melegíted, simítod, majd szike és tűreszelő ill finom smirgli, szaténlakk még mehet rá a végén, ennyi.
zsírtalanított felületre rásimítod, éleknél melegíted, simítod, majd szike és tűreszelő ill finom smirgli, szaténlakk még mehet rá a végén, ennyi.
Lali7501-11-2011 10:04:05 // 21197
Inkább olajhűtőn kellene gondolkodni.-Szerintem....
Dévid01-11-2011 01:13:22 // 21196
Nekem a motor miatt kell főként, mert már a 2. blokk ment szét, és most szeretnék olyan autót építeni, ami csak 156 alkatrészekből áll, plusz vannak apróságok, amik hiányoznak, vagy nem működnek. Az elektromos rendszerben is vannak fura megoldások, azokat is cserélném eredetire.
Liquid31-10-2011 23:43:37 // 21195
hát abban igazad van, hogyha úgyis "szét van borítva" akkor legyen a lehető legjobban összerakva
Szabeee31-10-2011 23:37:27 // 21194
Mennyire nehéz 3D karbonfóliával bánni egy teljesen kezdőnek, aki még nem is fogott ilyet a kezében? pl egy középkonzol bevonása nagyon rosszul végződhet? inkább bizzam profira?
Szabeee31-10-2011 23:11:55 // 21193
én is gondolkodtam donor autón, de nem vettem meg, motor nélkül, motorháztető nélkül 150€ az egész, bőr ülésekkel
Dévid31-10-2011 23:03:04 // 21192
Nevezd aminek akarod, az a lényeg, hogy olyan autót szeretnék, ami 4000-es fordulat felett sem megy tönkre. Inkább legyen picit túlbiztosítva, minthogy még egy motort cseréljek. Már unom, és hidd el, nem gyilkoltam a gépet, rendes olajjal ment, mégis megadta magát. Szétvet az ideg, de mindegy, tavaszig még van időm motort építgetni. Szerintem venni fogok egy donor autót, az olcsóbb lesz, mint alkatrészenként összeszedni mindent.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?