Forum >> Alkatrészek, kedvezményes vásárlások

admirális06-05-2005 09:36:58 // 166
Sziasztok! Véletlenül találtam az e-bayen egy nagyon ízléses, nyári kabátnak csúfolt alfás ruhadarabot. Hihetetlenül megtetszett nekem, csak az a baj, hogy Kanadába, Nagy Britanniába és USA-ba szállítják ki. Nekem lenne egy lehetőségem, hogy amerikából hazahozassak apró cuccokat, úgyhogy még nem mondtam le arról, hogy hozzájussak. Viszont még soha életemben nem rendeltem semmit az interneten, az e-bayen meg pláne. Valaki pár szóban elmondaná, hogy hogy történik, ez és hogy milyen rizikóval jár? Megköszönném:) Itt a link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19293&item=5193319116&rd=1
bb1805-05-2005 15:33:56 // 165
van olyan spec fogo ami direkt a szimering leszedésére van kitalálva ( nekem is van a FACOM csinálja) a dugót a fesö holtpontra kell álliatani és a gyertya helyén meg lehet támasztani a szelepet a rugo leszedéséhez. ehez is van spec szerszám, de én ugy szoktam csinálni hogy egy hegesztöpálcára rahegesztek egy 8-as anyát és azzal benyulva támasztom meg a szelepet a dogóval. mindent ovatosan nehogy valamit megüssön vagy valami görbüljön. a szimering ált. nincs annyira rajta hogy spec lehuzo kelljen le lehet venni simán kézzel ( a fogoval ) visszarakáshoz az elring anno adott olyan folia kupakot ami a szelepszárra huzva védi a szimeringet nehogy sérüljön a felrakásnál. a felrakást felütővel ( vagy egy pont méretes dugókulccsal vagy esztergált csövel ) el tudod követni. ÓVATOSAN!!
TtK05-05-2005 10:55:10 // 164
A manual szerint egy célszerszámmal kell a szimeringet kihúzni, visszatolni. Azt írja ugyan, hogy a szelepet ki kell előtte venni, de ha a célszerszám belül lyukas, akkor nem feltétlenül kell. Szerintem hengerenként kell csinálni és az adott hengert a felső holtponba állítani, hohy ne essenek bele a szelepek a hengerbe.
TtK05-05-2005 10:47:09 // 163
A 156-ba kéne pár lengőkar: Hátsó keresztlengőkarok, bal első/alsó, jobb első/fölső. Hol és mennyiért a legérdemesebb venni? A jól ismert szőnyeges címét beírná valaki. Pont a vezetőülés szőnyege hiányzik az autóból. Thx!
Gábor16604-05-2005 20:56:59 // 162
Ez francia :-(
Wickey04-05-2005 20:53:23 // 161
ajánlom a 23k4804-es partszámú japán billentyűzetet. Épp ma scrapeltem egyet, ha gondolod belecsempészek egy standard angolt, és kihozom neked a japót, hadd kűzdj vele :-)
Gábor16604-05-2005 20:46:23 // 160
nam lebegőt, hanem levegőt. (Megint a szörnyű billentyűzetes notebookon küzdök)
Gábor16604-05-2005 20:45:25 // 159
A gyertya nyíláson keresztül súritett lebegőt engedve hengerbe, megoldható. A Ladáról (ha más baja nem volt) sosem vettük le. Van olyan hosszú csőrű szimmering lehúzó fogó, amivel ki lehet húzni. Alfán még nem láttam, de ez a technológia. Szerintem...
Bg.04-05-2005 20:38:15 // 158
Szelepszárszimering csere előtt áll az autóm. Körbe kérdeztem pár szervízt ki hogyan mennyiért. A Szamosi szervíz ajánlata az egyik leg érdekesebb. Ők első körben úgy vállalnák, be, hogy nem veszik le a hengerfejet. Volt már valakinek tapasztalata ezzel a techonológiával?
ystuc04-05-2005 17:25:11 // 157
Passz.
bb1804-05-2005 17:19:43 // 156
ki forgalmazza ?
ystuc04-05-2005 17:10:13 // 155
Nagyon kedvezményesen vásárolnék 146-os Alfába állítható Koni lengéscsillapítót hátulra. Ha valaki tud nagyon kedvezményesen ilyet, az szóljon! Köszönöm!
bb1804-05-2005 16:51:04 // 154
nem is vásároltam még ott soha !
András bácsi29-04-2005 07:47:16 // 153
Újonnan érdemes, általában nem egy nagy összeg (ez persze relatív), de általában az olaszalkatrész-forgalmazók tudnak szerezni.
gyugya29-04-2005 07:32:39 // 152
Az ezustfolias muanyag engem is erdekel. Bontokban erdemes nezni? Vagy ujonnan is lehet vajon venni?
András bácsi28-04-2005 12:48:35 // 151
Fémből nehéz lesz találnod. Spiátert talán utoljára a Giulia korszakban használtak. Viszont krómfóliás műa. beszerezhető.
Thomasz26-04-2005 22:28:25 // 150
tud valaki írott betükkel alfa romeo-s feliratot fémből?
Halesz26-04-2005 22:00:54 // 149
Szolg. közl: ebbe a topicba olvasztottam a kedvezményes vásárlásokat is, mert ide illik!
Gordon26-04-2005 10:34:53 // 148
156-hoz keresek, az enyémhez!!!
Wickey26-04-2005 10:22:38 // 147
azér odaírhattad volna hogy mihez keresed. Majdnem rádsóztam egy gtv6 2.5 motort :-)))
Gordon26-04-2005 10:20:53 // 146
Keresek 2.5 V6 motort, max 40-50ezer km-el! Valamint eladó az én 1.6 16V TS-em, jelenleg 40ezer km-el!
Gordon26-04-2005 10:19:31 // 145
AZ SPQR egy nagy szívás!
Gordon26-04-2005 10:19:09 // 144
Tudom, mint azt írtam is én is ott vásároltam!
bb1826-04-2005 09:22:11 // 143
pontositsunk: egyik autogyárto sem dolgozik beszállitók nélkül mert hatalmas összeg a fejlesztés és mindekinek megvan a specialitása. a gyártóra ugy gondoltam, hogy az eredeti gyárto tehát a beszállito. nagyon kevés alkatrész van aminek letiltják a beszállito által valo forgalmazását ( ez általában időleges korlátozás pl. nagyobb autok első elemei ) ha a beszállitotol szerzed a darabot mindig jóval olcsobb. utángyártott alkatrészeknél ugy hivják hogy első beszerelésű, tehát ugyanaz amit a gyár kap ergo gyári minőség.
Bg.25-04-2005 20:19:33 // 142
Milyen gyártó aki mindent gyárt?
Bg.25-04-2005 20:18:53 // 141
A Meta riasztónakvan Mo-on szakszervize - hivatalos forgalamzója. Nagyon korrekt csapa. Nekem is az van az autóban. utólag beszerelve. Amikor megvettem az autót, már benne volt. az érzekenységével voltak bajok - téves riasztás melegben. Elvittem hozzájuk először csak állítottak rajta (ingyen), másodszor - mivel a hiba nem szünt meg, kiderült, hogy rosszul volt bekötve. Hogy ki hol, azt nem tudni. Megcsinálták, azóta semmi gondom vele. A második alkalommal elkértek egy 1000 Ft-ost, és erről számlát is adtak. A XI ker Budafoki úton kell emnni kifelé - a nevükre már nem emlékszem, de nem lehet eltéveszteni: Jobbról elhagyod az Etele beágazást (OMV kút), majd a TTL boltot, és utánna balra kell a (META SYSTEM)táblát figyelni!
bb1825-04-2005 19:11:12 // 140
valamelyik topicban irtam, hogy nincs olyan autógyártó aki mindent gyárt. ha közvetlenül a gyártotol veszed jóval olcsobb és ugyanaz. ez már régi dolog csak a népeket hülyitik a gyári alkatrésszel.
a07-04-2005 12:23:38 // 139
Sajna nincs meg az első ajtóból semmi...
Gordon07-04-2005 11:39:08 // 138


Összetört Alfa 156 a Kontroll-ban :-)
Gordon07-04-2005 11:17:23 // 137


Kezelési útmutató eladó Alfa 156-hoz (1998-2002.04 havi autókhoz)!
Gordon07-04-2005 11:15:47 // 136


Még mindig eladó eza karcolt váltó gomb, Alfa 156-hoz! (bőr borítású)
7500HUF az új!

Ajánlatot, érdeklődést e-mail-en!
Gordon07-04-2005 11:13:52 // 135


Kis mese a riasztóról.

A történet ott kezdődik, hogy a 156-osomban nem volt riasztó. Gondoltam szereltetek egyet bele, mert ugye azért az csak ad valami kis nyugalmat.

Furcsa módon az első alkalommal felkeresett Alfa értékesítési hely, NEM VÁLLALTA a gyári riasztó beszerzését, beszerelését? Majd megtudtam, hogy a META szállítja a gyárnak is a risztókat!

1) bekértem árajánlatot a META-tól, akik kicsit meglepődve, de annál kedvesebben válaszoltak is
2) bekértem árajánlatot a SPQR-től, akik 2 hét után sem válaszoltak, csak a kicsit dorgáló levelem után (ISO minősítés khm... ugye felmerül hogy mit is ér?)

Íme az árak:

META:
1) 5901409 cikkszámú riasztó Alfa
Romeo 156-hoz 47616HUF!!!!
2) riasztó szerelése 18500,-HUF
3) Emelésérzékelő M1603 9108,-HUF
4) Emelésérzékelő szerelése 0,-HUF

SPQR:
Gyári:
5901409csz. 86376,-- Ft
5900084csz. 61494,-- Ft
A gyár beszállítójának (META) megfelelője: 43100,-- Ft
16156,-- Ft

Hogy is van ez?

Vajon mitől "lesz" gyári a META riasztó, mikor mint az a kép is mutatja nekem is szép piros Alfás dobozban adták, csak nem dupla áron!!!

Okulva mindebből az életben, soha, de soha nem fogom sem megkeresni, sem a kocsit szereltetni az SPQR-nél!
Kazes☻17-03-2005 18:57:29 // 134
Szia SN! Első ablakemelő érdekelne. Mennyi /db, ha még meg van?! Köszi
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2005 00:25:02 // 133
Apropó,Breda! Épp most néztem meg a B. márkájú vezműszíjfeszítőimet. (pénteken vettem) Sajna szerda reggel az egyik cserés lesz: el van repedve az öntvény. Korábban nem hallottam róla,ez viszont nem a legjobb bemutatkozás. Szerintem :-(
Stevenson08-03-2005 15:32:38 // 132
Köszi, sikerült találnom 22e-ért/db. A bárdi és a láng 28-30 körül adta volna darabját.
Punisher08-03-2005 15:03:40 // 131
Az biztos, hogy ha mondjuk egy Koyo csapágyat veszel az nem lesz rossz.
Csöri08-03-2005 15:00:21 // 130
Bárdi, Unix, Start ........
András bácsi08-03-2005 14:59:18 // 129
Nézzél Breda csapágyat!
Stevenson08-03-2005 14:22:00 // 128
Sziasztok! Segítsetek légyszíves, hol kapnék 145QV-hez hátsó kerékcsapágyat normális árban?
a07-03-2005 10:08:48 // 127
Beszúrom már ide is... 156 tulajok! Nagy lehetőség! Szétbontunk egy nem karambolos, nem törött, rendben lévő ezüst, 98-as 1,8 TS 16v 156-ot! Az autó eleve alkatrésznek jött be, mert egy töröttre kellett a teteje, az első lököse, a lámpái, meg a motorházteteje. Azok már gazdára is találtak. De a többi része az még megvan! Tehát: komplett első és hátsó futómű! Hibátlan állapotban! Komplett 1,8TS 16v motor! Hibátlan állapotban, papírokkal, mindennel! Komplett belső! Hibátlan, hímzett ülésekkel! Hátsó lámpák! Ajtók! Üvegek! Műszerek! Szóval szinte egy komplett autó! Ha valakit érdekel valami, írjon az itteni címemre, vagy voda négyötvenhét harminckettő nullanyolc.
GEORGE05-03-2005 23:59:27 // 126
Üdv Maseratibi! Mi újság az Alfás kabáttal s ingel amit felraktál? Hol lehet beszerzni?
silversurfer05-03-2005 15:03:19 // 125
Most voltam megnézni, csak gagyi műanyag volt a csávónak :-(((
silversurfer02-03-2005 12:51:16 // 124
Találtam nagy nehezen a neten egy alvázszám - évjárat táblázatot, így a forgalmiba beírt alvázszám szerint az enyém '81-es. De inkább megnézem magam, hogy mi az alvázszám mert lehet, hogy csak az eredetiségvizsgáló volt vak. Vajon motorszámra van valmi hasonló táblázat? Ki kéne derítenem, hogy az idők fojamán mi lett átbuherálva rajta. Ha tényleg '81-es lenne akkor ez megmagyarázza a koszorús emblémákat. 25 éves kortól lehet veteránautó ??? :-))))))
Gabesz02-03-2005 00:28:13 // 123
Helló! Nem tudja valaki,hogy hogyan cserélhetném le a 146-os hátsó Jelét, elég ramaty állapotban van,tud v.ki eladót?
Wickey01-03-2005 22:44:05 // 122
elmondom hogy a kasztnim első szériás, és az összes üveg '80-as benne. papíron 83 az csak... vagy hülyébb vagyok, mint a nagy magyar okádékiroda nyilvántartása :-PPP
silversurfer01-03-2005 20:58:54 // 121
Várjál, akkor inkább én lehetek a nehéz felfogású de ha a te autód (mind a kettő) '83-as akkor a tiédre már az új fajta való (akárcsak az enyémre). Nem?? Viszont én nem vagyok biztos abban hogy az enyém '83-as csak azért mert ez van a forgalmiban...
Peti 14501-03-2005 09:07:29 // 120
Csao! Neked is beszart? hany km van benne? sajna nem tudok segiteni d enekeem is volt ilyen problememam viszonylag hamar, 40k km utan....:(
Wickey01-03-2005 08:55:10 // 119
Nem, évjárattól függ. A koszorús 1982-ig járt. Utána meg a ma is használt volt elvileg.
silversurfer28-02-2005 19:12:14 // 118
Most csináltam egy gyors felmérést a haveroknál és a 145-ön meg a 155-ön is 74mm átmérőjü az embléma nekem meg elöl 55mm körül van, hátul meg a szabványos 74mm. Eredetileg akkor nekünk koszorús lenne elöl és ilyen ezüstszélü csoda hátul???? És ez függ az évjárattól vajon???
Wickey28-02-2005 14:23:00 // 117
Fogalmazásgátlót ehettem reggel. Vagy csak simán kapkodok. Szóval, az enyémre olyan való, mint ami a tieden van. Ellenben új van rajta, olyan, mint ami a képeken van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.