A Spider-t is hazahoztam lábon németből. Ha akarják van megoldás. Egyszerűen nem akarják, mert így egy csomó léhűtő nem kaphatna zsét.
Az Alfák a Nápoly melletti gyárból először vonaton Lengyelországba mennek, majd onnan tréleren hozzák vissza Mo-ra. Természetesen az útról senki semmit se tud mondani. Szívesen kísértem volna a trélert is, csak előbb megérkezett Győrbe, mint lekerült volna a gyártó szalagról :-((
Forum >> Autóvásárlás
Piritu - 1.000.00019-02-2011 20:22:14 // 27053
Poló19-02-2011 20:16:38 // 27052
Vinnél magaddal egy P-s rendszámot vagy hogy hoznád haza? Vagy kint forgalomba helyeztetné a gyár? :)
Régebben a magyar piacra készült TT-ket is kivitték Németországba, majd onnan vissza a magyar vevőnek, mert úgy egyszerűbb volt. Ma már nem furikáztatják őket feleslegesen. Amúgy a legtöbb autógyár vasúton szállíttat. Csak ahova már nem vezetnek a sínek, ott használnak teherautókat.
Régebben a magyar piacra készült TT-ket is kivitték Németországba, majd onnan vissza a magyar vevőnek, mert úgy egyszerűbb volt. Ma már nem furikáztatják őket feleslegesen. Amúgy a legtöbb autógyár vasúton szállíttat. Csak ahova már nem vezetnek a sínek, ott használnak teherautókat.
Piritu - 1.000.00019-02-2011 20:02:30 // 27051
Annyira jó, hogy még véletlenül se jut az ember eszébe rétegvastagság mérőt előkapni :-)))
Bgabor19-02-2011 19:56:50 // 27050
Értem:-) Akkor is nagyon tetszik az a pár kép ahogy a szalonban pihen letakarva az új gép:-) Jó érzés lehet átvenni .
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:48:06 // 27049
Ventilátorokat gyártunk, elektronikai tömegcikket. Mégis meg tudok mondani mindent róluk.
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:45:55 // 27048
Miért nem lehet az autót a gyárban átvenni?? Akkor ez az egész mizéria eltűnne, a szállítási sérülésekkel együtt. Személy szerint nagyon szívesen elmentem volna érte, de még azt se tudták megmondani, hogy mikor gyártják le.
A szállító vállalatok által eltett zséből simán haza lehetne hozni, nagy kirándulás lenne és mellesleg összeismerkedne vele az ember. Ja és be is járatná.
A szállító vállalatok által eltett zséből simán haza lehetne hozni, nagy kirándulás lenne és mellesleg összeismerkedne vele az ember. Ja és be is járatná.
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:39:05 // 27047
A gyár változtatott.
Azért vettem át, mert pont azt hagyták ki, amire semmi szükségem se lett volna, az automata ablaktörlőt és az automata lámpakapcsolót. Még jól is jött :-)
Azért vettem át, mert pont azt hagyták ki, amire semmi szükségem se lett volna, az automata ablaktörlőt és az automata lámpakapcsolót. Még jól is jött :-)
GTPeti19-02-2011 18:25:34 // 27046
Ilyenformán megoldható lenne az óratekergetés hagyományos problémája. Egy irányba menne a művelet (előrefelé), vagyis ECU- vagy óracsere esetén be lehetne állítani a valós km-et. Viszont visszafelé állítani fizikailag nem lehetne. Szóval lenne rá megoldás. A kérdés inkább az, mi tartja vissza a gyártókat és a beszállítókat, hogy bevezessék.
GTPeti19-02-2011 18:15:24 // 27045
Erre a megoldás egy PROM lenne, ahol az ECU ténylegesen átégeti az egyes cellákat, tehát irreverzibilis. És a cseréjéhez szét kéne szedni az ECU-t, amit manapság már sokan nem vállalnának be... És BGA tokozású lenne, amit amúgy is nagy élvezet cserélni. Ha meg vki mégis rászánja magát, akkor az üres chip láttán kapcsoljon "self desctruct" módba az ECU. Igazából ugyanez a megoldás kéne, a km-számlálónál is.
pb_19-02-2011 18:12:02 // 27044
Pontosan, ezért ne baxxa szét a kereskedő/nepper a bejáratos motort.
Poló19-02-2011 18:03:33 // 27043
Alig vannak járatva padon a motorok. Amik vannak, azok is csak pár percig.
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2011 18:00:56 // 27042
Oké, kiegyezek a javaslatoddal, legyen benne az ECU-ban, hogy "mit kapott" az autó mielőtt kiadják. És ez nem legyen felülírható adat. Engem se az érdekelne, hogy hogy és hányszor pakolták át, hanem az, hogy az átpakolást végző okostóni ne csapjon vele egy nyélgázas kört mielőtt felteszik a trélerre.
pb_19-02-2011 17:56:13 // 27041
Azért, az nem ugyanaz, hogy x üzemórát járatják padon a motort, mint mikor a kaereskedő gondol 1et, és Lmegy mőkázni a verdával, mert nincxs jobb dolga. Az Lőbbi az Setleges gyártási problémák kiküszöbölésére szolgál, utóbbi pedig átbaxásra.
Hardy19-02-2011 17:47:19 // 27040
Ki az aki elhiszi hogy 0 km s autok vannak. Akkor hogyan kerul a gyartosorrol a depoba onnan a vonatra onnan a kamionra onnan a kereskedohoz. Epp most jovok Ingolstadtbol a gyarbol, ott epp azt nezegettem hogy hogyan furikaznak a 0 km s autokkal, legyen az meztelen vagy mar feloltoztetett szallitasra kesz.
GTPeti19-02-2011 17:35:23 // 27039
Rám ne mondja többet senki, hogy túl precíz vagyok! :)))
Nálunk ezt úgy hívják, hogy QM-Laufkarte, vagy Integrationsliste. De ha az autóhoz kéne ilyet kiállítani... Uhh, az terjedelmes lista lenne. És értelme? Igazából engem nem érdekelne, hogy A. Giovanni, vagy B. Carlo mikor és mit szerelt be. Elég, ha a gyár tudja ezt. Az, hogy mentek vele 20km-t, az sem zavar. Viszont valami olyan kimutatásra érdekelne, hogy mekkora terhelést (max fordulatszámot) kapott a motor. (Ezt igazából a szalonban kéne lehívni a szemem előtt az ECU-ból.)
Azt én is elvárnám, hogy a kereskedés ne autókázzon az autómmal. A számláló nyugodtan mutasson 5km-t, ha ennyit tettek meg a tároláskor és trélerreálláskor.
Nálunk ezt úgy hívják, hogy QM-Laufkarte, vagy Integrationsliste. De ha az autóhoz kéne ilyet kiállítani... Uhh, az terjedelmes lista lenne. És értelme? Igazából engem nem érdekelne, hogy A. Giovanni, vagy B. Carlo mikor és mit szerelt be. Elég, ha a gyár tudja ezt. Az, hogy mentek vele 20km-t, az sem zavar. Viszont valami olyan kimutatásra érdekelne, hogy mekkora terhelést (max fordulatszámot) kapott a motor. (Ezt igazából a szalonban kéne lehívni a szemem előtt az ECU-ból.)
Azt én is elvárnám, hogy a kereskedés ne autókázzon az autómmal. A számláló nyugodtan mutasson 5km-t, ha ennyit tettek meg a tároláskor és trélerreálláskor.
Xixo19-02-2011 17:32:39 // 27038
Ez így jól hangzik, de ezt miért ne tudná itthon ugyan úgy meghamisítani a kereskedő? :)
W.19-02-2011 17:22:12 // 27036
Hasonlóan gondolom. Ha autót veszek, akkor is meg veszem ha sérült-javított volt, mert tetszik! Ez nálam nem olyan nagy gond, akkor ha KORREKT tájékoztatást kapok az eladótól. Persze lehet olyan hiba, amiről elvben nem tud és előjön de a használt autó ezért is lutri. Viszont itt ÚJ autókról volt szó! Ott viszont bárminemű sumákolás megengedhetetlen, mert nem kétfilléres szarról van szó!
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2011 17:20:01 // 27035
A megoldás, legyen benne az extralistában a nyomonkövetés. Legyen az ára mondjuk 100e Ft.
Szerintem kipakolnám cserében a tolatóradart, vagy a csillapítottan visszacsukódó szirszarokat, és ezt választanám 100-ért. Nem lennék vele egyedül, és még lehet a gyár is pluszba jönne vele.
Más kérdés, hogy kiderülne, hogy mennyire fontos ez a vevőknek, és hamarosan ezzel reklámoznák az autókat: "nyomonkövetés felár nélkül, plusz nyócezer év garancia"
Szerintem kipakolnám cserében a tolatóradart, vagy a csillapítottan visszacsukódó szirszarokat, és ezt választanám 100-ért. Nem lennék vele egyedül, és még lehet a gyár is pluszba jönne vele.
Más kérdés, hogy kiderülne, hogy mennyire fontos ez a vevőknek, és hamarosan ezzel reklámoznák az autókat: "nyomonkövetés felár nélkül, plusz nyócezer év garancia"
Poló19-02-2011 17:19:26 // 27034
A gyár magasról szarik arra, hogy te mire vagy kíváncsi a gyártással kapcsolatban és mire nem. Ő vállalja rá a garanciát és nem te.
Az egy másik dolog, hogy nálunk minden le van dokumentálva, de ennek az előnyét csak mi élvezzük ott bent. Ha egy motorral vagy autóval nincs semmi gond gyártás közben, akkor a kutya nem néz utána, hogy mi volt vele gyártás közben, ha viszont van valami probléma, akkor nekünk nagy segítség. Az meg a másik, ha ki lenne nyomtatva, semmi mást nem látnál rajta, csak számokat és színes kockákat, úgyhogy nem tudnád használni semmire. Ami még nem indokolja, hogy ez kellene a vevőnek, hogy 1000-ből 1 ha igényelné.
Az hogy mi van dokumentálva és mi nem, azt meg mi is tudjuk szabályozni, mert ha egy javításról nem írok papírt, akkor már nincs is dokumentálva. Vagy ha valamelyik munkaállomáson kéziben van átengedve a motor, akkor ott papírt kell tölteni, hogy mi történt. Gondolhatod, hogy sok papírt töltenek ki.
Az autógyártás meg ettől jóval bonyolultabb, követhetetlenebb.
Az egy másik dolog, hogy nálunk minden le van dokumentálva, de ennek az előnyét csak mi élvezzük ott bent. Ha egy motorral vagy autóval nincs semmi gond gyártás közben, akkor a kutya nem néz utána, hogy mi volt vele gyártás közben, ha viszont van valami probléma, akkor nekünk nagy segítség. Az meg a másik, ha ki lenne nyomtatva, semmi mást nem látnál rajta, csak számokat és színes kockákat, úgyhogy nem tudnád használni semmire. Ami még nem indokolja, hogy ez kellene a vevőnek, hogy 1000-ből 1 ha igényelné.
Az hogy mi van dokumentálva és mi nem, azt meg mi is tudjuk szabályozni, mert ha egy javításról nem írok papírt, akkor már nincs is dokumentálva. Vagy ha valamelyik munkaállomáson kéziben van átengedve a motor, akkor ott papírt kell tölteni, hogy mi történt. Gondolhatod, hogy sok papírt töltenek ki.
Az autógyártás meg ettől jóval bonyolultabb, követhetetlenebb.
Vikking 31119-02-2011 17:08:52 // 27033
"az is dokumentálva van, ha f.ngassz a raktárban. Leltárba veszik és leselejtezik..."
Na ezen beszartam :DDDD Az én fingomat ne selejtezzék má le! Ki tudja, mire lesz még jó... :D
Na ezen beszartam :DDDD Az én fingomat ne selejtezzék má le! Ki tudja, mire lesz még jó... :D
BeeGee19-02-2011 17:04:01 // 27032
Igen, a világ ott tart hogy minden le van dokumentálva, hogy tudják mekkora lesz a költségük és a profit. És ez a kulcs, ahol tudnak spórolnak. A vásárlók 99%-a nem várja el azt, hogy 0-100ig dokumentálva legyen az autója, akkor nem fognak arra költeni, és nem írják bele a szerződésbe vállalásként. Lehet hogy csak 1 centbe kerülne, de 0,01 centen is spórolnak..
Nálatok sem annyi lenne a termék, amennyi, ha ezektől eltekintenétek. A minősége sem, de ez pont az utolsó amire figyel egy autógyár manapság.. :(
Nálatok sem annyi lenne a termék, amennyi, ha ezektől eltekintenétek. A minősége sem, de ez pont az utolsó amire figyel egy autógyár manapság.. :(
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2011 16:51:19 // 27031
Felár? Ne viccelj, a csomagküldők 20e-ért elvisznek egy csomagot a világvégéig, így, dokumentálva. Jó. 20e-t simán adok érte. A világ már nem ott jár, hogy megrendeltem a Trabantomat 3 éve, osz't majd szólnak ha ott van a Merkúrnál. A gyártás eleve ISO xxx szerint dokumentált. Anno a pesti munkahelyemet akkor hagytam ott, amikor ezzel vacakoltunk. Annyit azért leszűrtem belőle, hogy még az is dokumentálva van, ha f.ngassz a raktárban. Leltárba veszik és leselejtezik...
BeeGee19-02-2011 16:47:01 // 27030
Ha megfizeted a felárát, biztos van rá lehetőség pár gyárnál :)
Olaszoknál max a ferkától várnék el ilyet.. :)
Olaszoknál max a ferkától várnék el ilyet.. :)
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2011 16:41:55 // 27029
Ez így rendben is volna. Manapság amit én elvárnék: Legyen az órában mondjuk 30km. És kapjak egy dokumentációt, miszerint a motor x percig tesztüzem alatt volt, ennek kérném az eredményeit, igazolva, hogy a motorom az előírt specifikációknak a megállapított szóráson belül megfelel. Ha kiugró érték van, akkor minimum jelölni és véleményezni, hogy a normál működést befolyásolja/nem befolyásolja.
Ezután mint egy DHL csomagnál, egy tracking dokumentáció. Gyárból kigurult ekkor és ekkor, x km óra állással. Trélerre került, szállították, trélerről leálltak. Esetleges szállítási sérülés dokumentálva, javítása úgyszintén. Közben mindíg km óra állás.
Én ezt várnám el. És így nyugodtan venném át 20km-rel az órájában az új autómat.
És ez nem irreális elvárás, a gyártás legtöbb helyen alkatrészre pontosan dokumentálva van. Ki, mikor mit szerelt bele. Gondolom a tesztüzem is.
Ha mi kiszállítunk egy műszert, mellékeljük a teszteredményeket, a pixel hibákat(!), annak korrekcióját, kalibrációs görbéket. Én is ezt várom el, ha egy műszaki eszközt sok-sok millióért újonnan megveszek. Lehet szakmai ártalom, de így a tiszta ügy.
Ezután mint egy DHL csomagnál, egy tracking dokumentáció. Gyárból kigurult ekkor és ekkor, x km óra állással. Trélerre került, szállították, trélerről leálltak. Esetleges szállítási sérülés dokumentálva, javítása úgyszintén. Közben mindíg km óra állás.
Én ezt várnám el. És így nyugodtan venném át 20km-rel az órájában az új autómat.
És ez nem irreális elvárás, a gyártás legtöbb helyen alkatrészre pontosan dokumentálva van. Ki, mikor mit szerelt bele. Gondolom a tesztüzem is.
Ha mi kiszállítunk egy műszert, mellékeljük a teszteredményeket, a pixel hibákat(!), annak korrekcióját, kalibrációs görbéket. Én is ezt várom el, ha egy műszaki eszközt sok-sok millióért újonnan megveszek. Lehet szakmai ártalom, de így a tiszta ügy.
mreni19-02-2011 16:24:03 // 27028
pár km-t igen.max 10 általában...de 40 már túlzás...
Mike.19-02-2011 16:22:40 // 27027
Lehet, hogy hülye vagyok, de ha valami sérült azt vagy közlöm, vagy inkább nem adom el. pl a telefonról és rajta a karcolásokról makró képeket készítettem, úgy adtam el. Biztos, hogy utólag nem szidhatnak az eladott termékeim miatt. Szerintem ez még szimpatikusabb is mintha fényezném magam és a cuccaimat.
BeeGee19-02-2011 16:19:31 // 27026
Visszanullázással nagyjából egyetértek, de csont 0 km-es autó is naiv elvárás. Gyár válogatja, hogy hány km-t kell mennie a kocsinak mire gyárból kikerül az átadó szobába. Gyár udvar, logisztika, stb. Ezek egy pár kmig indokoltak, vaszeg ezért húzta meg a ford is 20 kmnél a limitet. Tudtommal a motorokat is járatják még beszerelés előtt, az nem zavarja a kedves vevőt? :) Vagy egy 0 métert mozdult autón kiderül, hogy nem dugták rá a benzincsövet, akkor megérte? Akkor már inkább legyen pár km a kocsimban.
Egyébként a 156os kb 40 km-el az órában vettem át, és tök nem zavart. És a mai napig hibátlanul futja a kmeket, ahogy hallom. A GT-t 3 km-el vettem át és benzines műszerfallal.
Maximum abba lehet belekötni, hogy a vevőt nem tájékoztatják megfelelően arról, hogy az új autó muszáj, hogy menjen pár km-t, hiszen amúgy neki kéne elmenni a gyárig érte.
Azt mindenképpen elítélem én is, ha a kereskedő saját örömére meghajtja az új autódat és utána tekeri vissza 0 km-re.
Egyébként a 156os kb 40 km-el az órában vettem át, és tök nem zavart. És a mai napig hibátlanul futja a kmeket, ahogy hallom. A GT-t 3 km-el vettem át és benzines műszerfallal.
Maximum abba lehet belekötni, hogy a vevőt nem tájékoztatják megfelelően arról, hogy az új autó muszáj, hogy menjen pár km-t, hiszen amúgy neki kéne elmenni a gyárig érte.
Azt mindenképpen elítélem én is, ha a kereskedő saját örömére meghajtja az új autódat és utána tekeri vissza 0 km-re.
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2011 16:02:07 // 27025
Ha ez így megy, németországban kell autót venni...
Amúgy meg a visszanullázást sima sunyiságnak gondolom. Milyen dolog már? Maga a tény, hogy nullázva van, a vevő átcseszése. Ja, hogy 20km-rel nem venné át? Igaza is van. Annyi pénzért amennyibe egy új autó kerül szerintem az a minimum, hogy új legyen az az autó. A kereskedő csak az autót látja, meg a remélt nyereséget. Az embert aki vásárol azt ritkán. És vannak olyanok, akik úgy akarnak új autót venni, hogy ők gurulják az első métereket vele. Nem is kevesen. Sőt szerintem a legtöbb újautót vásárló ezzel a hiú ábránddal megy átvenni az autóját. És a legtöbbet átverik, és még szabályba is van foglalva, hogy mennyivel lehet? Szerintem ez egyáltalán nem tisztességes. Ha nem ez lenne a többség igénye, nem tekergetnék vissza 20-60km-ről. De ezek szerint a vevők többségének nem venné be a gyomra még a 20km-t se. Tehát finoman átverik őket...
Amúgy meg a visszanullázást sima sunyiságnak gondolom. Milyen dolog már? Maga a tény, hogy nullázva van, a vevő átcseszése. Ja, hogy 20km-rel nem venné át? Igaza is van. Annyi pénzért amennyibe egy új autó kerül szerintem az a minimum, hogy új legyen az az autó. A kereskedő csak az autót látja, meg a remélt nyereséget. Az embert aki vásárol azt ritkán. És vannak olyanok, akik úgy akarnak új autót venni, hogy ők gurulják az első métereket vele. Nem is kevesen. Sőt szerintem a legtöbb újautót vásárló ezzel a hiú ábránddal megy átvenni az autóját. És a legtöbbet átverik, és még szabályba is van foglalva, hogy mennyivel lehet? Szerintem ez egyáltalán nem tisztességes. Ha nem ez lenne a többség igénye, nem tekergetnék vissza 20-60km-ről. De ezek szerint a vevők többségének nem venné be a gyomra még a 20km-t se. Tehát finoman átverik őket...
BeeGee19-02-2011 16:02:06 // 27024
A lényege az akart lenni, hogy annyi 100% becsületes autó eladó van, ahány 100% becsületes asztalos, fogorvos, hereprotézisbeépítő, kőműves, akármi.
Alábbi példákkal eltértem ettől, feleslegesen :)
Alábbi példákkal eltértem ettől, feleslegesen :)
LacUS19-02-2011 15:54:20 // 27023
Én mondjuk azért súlyoznám ezeket. Én autót mindig úgy adtam,hogy mindent elmondtam.(Eddig csak 5 alkalom volt.) Magamból kiindulva én jobban szeretem tudni mi volt az előélet, ha tetszik/jó az ár/ belezúgtam úgyis megveszem. Pl amikor offos családi vasat néztem a Q4 helyett (még most is sírok, a hülyeségemen bocsánat.) akkor több Volvo S70-et megnéztem beszéltem a tulajokkal, mindenki meggyőzött,hogy tulajdonképpen szalonautót veszek, ha megveszem. Egy idősebb figura volt, azt mondta vannak hibák,de látni kell. Addigra kiábrándultam teljesen,de gondoltam max kirándulok Sukróra. Minden javítás számlával igazolva (a törést is ami elejét érte,és elmondta), elmondta mi az amit cserélni kell hamarosan és drága. Beültem kipróbáltam, fizettem,mentem.. Kicseréltem amit mondott az öreg, és hibátlan volt... Ezzel szemben az americát agyon fényezte a tulaj, friss motor, miegymás vezérlés.... A blogban látható hogy nézett ki...Egyedül a kasztni az ami tényleg jó állapotban volt. Pedig alfabuzi volt állítása szerint. Szegény Rohodi Misi akié korábban volt biztos elsírta volna magát ha látja... :-(
BeeGee19-02-2011 15:38:02 // 27022
Ácsi, nem azt mondtam, hogy átbaszós :) Azt nem feltételezném senkiről itt.
Egyszer leejtett telefonról elmondani a tényt, mikor semmi sem látszik rajta vagy használt gumi esetén pár km lefelé kerekíteni, vagy laptophoz kapott de elhagyott care DVD helyett azt mondani hogy nem is volt :)
Olyan apróságokról beszélek, amiken a leendő vásárló kattogna és alkudozna, de Te és amúgy ő is tudja, hogy semmivel sem kap kevesebbet a pénzéért ezek miatt.
Egyszer leejtett telefonról elmondani a tényt, mikor semmi sem látszik rajta vagy használt gumi esetén pár km lefelé kerekíteni, vagy laptophoz kapott de elhagyott care DVD helyett azt mondani hogy nem is volt :)
Olyan apróságokról beszélek, amiken a leendő vásárló kattogna és alkudozna, de Te és amúgy ő is tudja, hogy semmivel sem kap kevesebbet a pénzéért ezek miatt.
Mike.19-02-2011 15:27:30 // 27021
Jelentkezem! :-)
Eladóként még nem volt átbaszós üzletem.
Eladóként még nem volt átbaszós üzletem.
BeeGee19-02-2011 15:19:21 // 27019
Persze, sajnos így van. Ezt szoktuk meg, mi is ilyenek vagyunk ezért álszentek se legyünk. Mondj itthon egy olyan szakmát, szolgáltatást, céget, akitől 100% biztonságban kapsz valamit. Legyen az autókereskedő, orvos, műszaki cikk, asztalos, stb.
És tegye fel a kezét, aki még nem tüntette fel az eladandó cuccát a valósnál szebb állapotnál. A nagy többség elvárja, hogy 100%-os valósággal vegye meg az autóját, és ugyanekkora többség, mikor eladja, a valós dolgok nagy részét elfelejti megemlíteni. Akkor mit várunk..? :)
És tegye fel a kezét, aki még nem tüntette fel az eladandó cuccát a valósnál szebb állapotnál. A nagy többség elvárja, hogy 100%-os valósággal vegye meg az autóját, és ugyanekkora többség, mikor eladja, a valós dolgok nagy részét elfelejti megemlíteni. Akkor mit várunk..? :)
vm19-02-2011 14:48:56 // 27018
Mondjuk neked lehet hogy tényleg el kéne menned egy rontáslevételre a Lui Padre-hoz :DD
W.19-02-2011 14:24:01 // 27017
Nem, ez csak Sattinak jár...:))
ystuc19-02-2011 14:22:25 // 27016
Ez azt jelenti, hogy akinek ilyenje van, az mind kiszúrásból kapta? :-)
W.19-02-2011 14:19:04 // 27015
Ha tovább bosszant beteszek egyet neki pedig.:)))
GTPeti19-02-2011 14:08:50 // 27014
Szerintem egy hereprotézisnak semmiképpen sem örülne. Akár orig. akár használt. :)
W.19-02-2011 14:07:00 // 27013
Ne haragudj Sattikám, de pl. te mit szólnál, ha egy másik betegből kivett hereprotézist akarnék újként rádsózni, miután lemostam hidegvízzel(tudom vulgáris a példa, de...) ?? Nehogy már ÉN MINT VÁSÁRLÓ keressek megoldást az engem éppen átb@szni igyekvő kereskedő portékájának vizsgálatára! Ne bosszants fel...:))
W.19-02-2011 14:04:00 // 27012
Jó, ha ilyen kereskedő is van csak nem ez a jellemző.
Xixo19-02-2011 13:37:41 // 27011
Nem olvastál valami figyelmesen... :)
Kareszka198419-02-2011 13:33:36 // 27010
most komolyan annyira jól áll mindenki, hogy ilyen 10-20km pluszokon megy a vita? :D
már bocs, de ez több, mint röhelyes :D
már bocs, de ez több, mint röhelyes :D
Xixo19-02-2011 13:30:21 // 27009
Vazze, te skizó vagy? Vagy csak simán meghazudtolod, amit tegnap írtál?
Bgabor19-02-2011 13:18:07 // 27008
Ez nem túl jó arány :-( Még szerencse hogy használat során beváltak az autók.
"a megrendelés és a legyártás között változott az extralista. Nem az lett legyártva" ezt hogy csinálták ?Miért vetted át ?(persze ez csak akkor kérdés ,ha nem egyeztetett veled idő közben a kereskedő)
"a megrendelés és a legyártás között változott az extralista. Nem az lett legyártva" ezt hogy csinálták ?Miért vetted át ?(persze ez csak akkor kérdés ,ha nem egyeztetett veled idő közben a kereskedő)
GTPeti19-02-2011 13:11:59 // 27007
Nagy vágyam egy ilyen ponyva... B)
Gegee19-02-2011 12:31:20 // 27006
Osztom a hsz-od! Mikor megrendeltem, csak az átvételnél jöttem rá, h az csak egy dolog, h milyen extrák voltak a megrendelő lapon. Pár dolgot kihagytak belőle a gyárban. Első használt 47-esemnél is átb@sztak. Eddig nekem is csak rossz tapasztalatom van. Ez van. :)
BeeGee19-02-2011 11:59:15 // 27005
Én speciel ismerek ilyet. Az a titka, hogy ismerje jól a szerviz világot és a kinti szokásokat és így is tud nyereséget csinálni. Németben a szállítási sérült autókat egyből félreállítják, a megrendelő pedig másikat kap. A sérült autókat ledokumentálják, és szép engedményekkel adják el, javítás nélkül. Ő megveszi ezeket, dokumentálva megjavítja és úgy árulja. Hozzáteszem, főleg szervizzel foglalkozik már, nem autóbehozatallal.
Piritu - 1.000.00019-02-2011 11:40:39 // 27004
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
428
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?