Forum >> Autóvásárlás

nagyferi8113-02-2009 11:33:26 // 16903
Szerintem meg a kasztnit. :-D
Buksi13-02-2009 11:30:36 // 16902
Lehet, hogy csak átcserélték a műszerfalakat! :-DD
nagyferi8113-02-2009 11:24:45 // 16901
Emléxem hogy láttam. Na mind1.

Akit érdekel van faceliftes 75-ös eladó, vagy a háttérben egy Pontiac Trans am



:-D
Trombozis13-02-2009 10:26:06 // 16900
Ez cspcili-é. Volt neki egy 146osa is. Tuti onnan a kép. :-)
Kazes☻13-02-2009 10:23:10 // 16899
Eltévedt a cartárs a fotói között, na. :DDD
nagyferi8113-02-2009 10:09:48 // 16898
Nagyon szép belseje van ennek a 156-nak. :-D
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2009 20:50:48 // 16897
az első akku tényleg szar volt mivel 7végén hoztam az autót s a boltban nem volt akkum ezért a fosánban vettem egyet ...1 hónapig bírta :) nagy nehezen adtak másikat....a másik akkuval nem volt gond ..
kru12-02-2009 20:42:40 // 16896
ehh... legalább az akkukat gariban bírtad becserélgetni?

nekem meg mikor elszállt az akku, gyorsan kellett valami és kicsit magasabb volt csak polcon, sajnos a motortér belső szigetelést már szétbaszta az egyik csavar. valamit kellett volna ráhúzni az elosztóra, de mire észrevettem, már mindegy volt.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2009 20:36:18 // 16895
úgy kezdődött hogy bele került az új akku aztán 1 hónap múlva se kép se hang aztán másik akku eltelt 2 hónap se kép se hang indításnál, bekerült egy 3. akku és minden ok...aztán kettőt tekert az akku szünet megint tekert kettőt szünet 5. indításra elindult jött a mínusz minden ok :), jött a plusz megint fos...önindító le pucc, minden ok 20-ból 20x indul aztámn 1 óra pihi megint fos és menet közben kigyullad az összes visszajelző majd elalszik másnap megnéztük a pozitívon az elosztót és az egyik 14 csavart kézzel lehetett tekerni...meghúzva azóta minden ok 1 hónapja :)
kru12-02-2009 20:26:03 // 16894
Szerinted ebből kitaláltam?! :)
Valami nyiszogott a motor körül és fél évik keresték a mesterek? Ilyesmi?
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2009 19:33:49 // 16893
amiért leszedték az önindítót :DDD feleslegesen...
kru12-02-2009 17:46:06 // 16892
Mi ez a 14-es csavar sztori?
Satti12-02-2009 17:11:57 // 16891
Akik általában túlbonyolítják a vásárlást, azok szokták beszopni vmi sz@rral.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2009 16:28:40 // 16889
azért nem szeretem ezt a "használt autónál hogyan legyünk okosak" mert ha belenyúlsz akkor belenyúltál ha nem akkor mákod van, vihetsz oda bárkit vagy bármit a motorba nem látnak bele, a turbóba sem az előéletét meg senki sem meséli el töviről hegyire ...én egy 14-es csavar miatt szoptam 6 hónapig ami nem volt meghúzva pl...persze a rétegmérés stb stb alap de azt is ki lehet játszani és azt sem mondom ha sérülve volt az autó az szart sem ér mert mindent meg lehet csinálni szépen na de hogy pont pl egy Sokda Fábia vásárlása előtt nem csinálnék ekkora cirkuszt :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2009 15:14:31 // 16887
senki nem fúj 100 mikront...nem is kell ha bontottan veszel ugyan olyan színű elemet :)
kru12-02-2009 15:03:41 // 16886
Korrekt. Mondjuk ez a senki nem fúj 100 mikront kicsit sántít, nem? Engem az érdekelne, hogy nyugatra mennyi a svindli aránya. Ott is tuti van. A másik, hogy szerződésben lemondhatsz-e, mint vevő a szavatosságrol? Mert a rejtett hiba az rejtett hiba, kérdés, van-e olyan eset, h beszivtad, mint vevő.
kru12-02-2009 14:55:50 // 16885
No igen. Ennyi pénzért már lehet autót is kapni... Bocs, bocs, bocs, tudom, nem volt szép. De a 159 no go nálam.
Mike.12-02-2009 13:41:12 // 16884
Akkó' gyüjtögess rá. Sokan nem kapkodnak érte. :-))
GEORGE12-02-2009 12:38:33 // 16883
csomagtartó rögzitő sín, nekem spec tetszik itt is és a 156-on is :-)
GEORGE12-02-2009 12:36:55 // 16882
4 kerekes 2,4-el nem mentem, kivi lennék mennyit fog vissza rajta?
GEORGE12-02-2009 12:35:41 // 16881
rettentően :-)
GEORGE12-02-2009 12:35:09 // 16880
Hüüü de frankó Ti SW, de még gyüjtenem kell hozzá......
Azok az ülések rettően kényelmesek :-)
Ferko12-02-2009 12:24:58 // 16879
Hát azért abban csak van erő.:-)
Satti12-02-2009 12:20:59 // 16878
DVD-én a 3 film bővített változata kb. 10 és fél óra.:-)
Satti12-02-2009 12:19:40 // 16877
Nem olvastam el, mindent tudok.:-))
kru12-02-2009 11:32:17 // 16876
Lehet, h gyenge neki... Vagy rájött, h akármi van, csak dízel marad.
Ferko12-02-2009 10:58:40 // 16875
Húúú, ez naon pöpec. Kiváncsi lennék, hogy miért adják el ilyen fiatalon? :-)
Buksi12-02-2009 10:48:01 // 16874
Na, az nem lesz egyszerű! :-D
tipoatti12-02-2009 09:05:40 // 16873
Azt még filmen is megszenvedte az alfelem rendesen... :)
tipoatti12-02-2009 09:03:48 // 16872
De elég korrekt, nem? Minden le van írva...
tipoatti12-02-2009 09:03:01 // 16871
Na de mostantól mindenki tudhatja, hogyan kell autót venni... be is zárhat akár a topik... :))
Mike.12-02-2009 08:14:56 // 16870
:-DD
Satti12-02-2009 07:58:59 // 16869
Ez majdnem olyan hosszú, mint a Gyűrűk ura, könyvben.:-))
Otto12-02-2009 07:50:31 // 16868
Húú bazz! Fél napi olvasmány!:)
Mike.12-02-2009 07:48:13 // 16867
Jó-jó, de az a kapaszkodó a tetején ....?!? :-)
tipoatti12-02-2009 07:45:07 // 16866
Beollózom a Totalcar egyik cikkjének kommentjei közül ezt az irományt, bőségesen tartalmazza az összes lehetséges instrukciót egy esetleges autóvásárlás esetén:

Néhány jó tanács amit össze írtam mire kell figyelni használt autó vásárlásakor. Futott Km-től függetlenül.
Az első drágább kopóalkatrészek cseréjére 120-180 ezer kilométer között lesz szükség ? pl. tengelykapcsoló-szerkezet, lengéscsillapítók, kipufogórendszer elemei. Egy sokat futott autónál rá kell kérdezni arra, hogy ezek közül melyiket cserélték már. Amihez még nem nyúltak hozzá, azt alighanem mi fizetjük.
Az autó fődarabjai tartósak, a motorhoz, sebességváltóhoz 250-300 ezer kilométer előtt biztosan nem kell hozzányúlni. A régebbi, nyolcszelepes benzinmotorok (és a turbó nélküli dízelek) megfelelő bánásmód mellett ennek a dupláját is képesek lefutni nagygenerál nélkül.
Az autó előéletére számtalan, a különböző alkatrészeken megfigyelhető jelek engednek következtetni.
Karosszéria:
Feltétlenül figyeljük meg, egy vonalban futnak-e végig a karosszéria oldalán az esetleges vonalak, élek, díszlécek. Nézzük meg, mennyire egyforma hézagok vannak a fényszórók és a motorházfedél, a motorházfedél és a sárvédők, a sárvédők és a szélvédő oszlopok, a csomagtérfedél és a hátsó sárvédők, a lökhárítók és a karosszéria között!
Azonosak-e a színek a karosszérián (pl. a sárvédő és a motorházfedél azonos árnyalatú)?
Záródnak-e az ajtók? Ha valamelyik nehezebben, nézzük meg, mennyire illeszkedik a karosszéria többi eleméhez és mennyire azonos a színe?
A karosszériaelemeket, zárhidat, lámpákat stb. rögzítő csavarok legyenek egyformák, a csavarok lapján ne legyen felfedezhető szerelés nyoma. Az eleve festett csavarok (karosszéria elemek rögzítőcsavarjai) fejein ne legyen sérült a festék, a gyárilag nem festett csavarokon (pl. lámpatesteket rögzítő csavarok) viszont nem jó jel festéknyomot találni. A motortérben általában látszik a két első sárvédőt rögzítő csavarok fejeinek sora. Ha a csavarfejeken sérült a festék, akkor le volt szerelve a sárvédő, esetleg cserélve is. Pláne, ha a csavarfejek nincsenek lefestve a kocsi színére.
A lámpatestek legyenek eredetiek (Taiwanon sohasem gyártottak eredeti Skoda lámpatesteket!), rögzítőfüleik ne legyenek ragasztgatva, látványosan meghekkelve.
Figyeljük meg, az adott évjárathoz passzol-e a hátsó lámpák vagy az első indexlámpák, esetleg az oldalindexek színe, kivitele? Bizonyos évjáratig egyes típusokban az indexbúra sárga volt, az újabbakban meg fehér és az izzó van sárgára színezve.
Meg vannak-e a kerékjáratot védő műanyag doblemezek?
Ha kilátszanak a hossztartók, feltétlenül nézzük meg, nem sérültek-e?
Ha túlságosan csili-vili az autó, érdemes az ablakokat szegélyező tömítéseken, műanyag díszléceken, lámpák gumitömítésén festék illetve fehér színű polírozópaszta nyomait keresni. Szinte mindig lehet találni pasztanyomot!
Legjobb esetben csak a picit már lemattult fényezést frissítették polírozással, de az is lehet, hogy egy vagy több elem újra lett festve és mivel a friss festék nagyon elüt a régi, esetleg már megmattult felületektől, összepolírozták az egészet szép fényesre.
A valóság feltárása persze leginkább a festék réteg vastagságát mérő műszerrel lehetséges. Ha nincs ilyenünk, lehet akár bérelni is, de a kereskedőnek biztosan van, hiszen Ő is úgy vesz meg egy autót, hogy előtte gondosan körbeméri. Ha letagadja, akkor biztos, hogy javított az autó.
A rétegvastagságmérő a karosszéria fémlemezei és a szerkezet érzékelője közötti távolságot, azaz gyakorlatilag a festékréteg vastagságát méri. A gyári fényezés a legprecízebb: Skodák esetében 90-180 mikron közötti fényezés (alapozó + festék + lakk) borítja a fémlemezeket. Elemcsere esetén a márkaszervizek által használt gyári technológiával sem igen érhető el 240-280 mikron alatti rétegvastagság, a javított karosszéria elemeken pedig ennek a többszörösét is mérhetik.
A rétegvastagságmérőt célszerű saját kezűleg használni, és elemenként nyolc-tíz ponton is végigmérni a karosszériát. Nemcsak a réteg vékonysága, de egyenletessége is fontos bizonyítéka az elem sérülésmentességének. Ritka esetekben előfordulhat, hogy egy autó gyári fényezése vastagabb, mint 180 mikron, ha például a fényezés során hibát találtak, és valamelyik fázist újra elvégezték az autón. Ebben az esetben is egyenletes lesz azonban a fényezés vastagsága a különböző karosszériaelemeken, illetve a karosszériaelemek egyes pontjai között.
Az orrsérült autóknál különösen fontos, hogy ellenőrizzük a tornyokat: a futómű felfüggesztéséért felelős karosszériaelem nem kap lakkréteget, ezért az itt mért értékek sérülésmentes előélet esetén 50-100 mikron közöttiek. A javított tornyú autókat célszerű elkerülni, ezeknek a futóműve sosem lesz már teljes értékű.
Érdemes megnézni a motortér belső műanyag borításait, gumikédereit is. A hiányzó elemek adott esetben korábbi sérülésre, ráadásul nem kifejezetten igényes javításra utalnak.
Gyanú esetén különösen figyelmesen végezzük a küszöb vizsgálatát: egy javított küszöb szintén komolyabb balesetre utal. A küszöböt kinyitott ajtónál, az ajtó által takart belső részeken kell mérni. A küszöb külső oldalán gyárilag az alvázvédő anyagra fényeznek rá, ezért ott a rétegvastagság sérülésmentes autónál is magas.
Az egyéb elemeken szétszórtan felfedezhető javítási nyomok a legtöbb esetben nem adnak okot komoly aggodalomra: egy önmagában javított hátsó oldalajtó például valóban lehet parkolói sérülés áldozata, ami az autó használati értékét nem befolyásolja, ugyanakkor komoly alkualap lehet.
Ilyenkor megnézhetjük az adott elemhez tartozó ablaküveget is: az üvegeken többféle számsort látunk, majd alattuk egy magában álló egyjegyű számot. Ez a gyártás évének utolsó számjegye. Ha az üveg eredeti, de a karosszériaelemet fényezték, talán nem volt túl komoly a sérülés. Azért a küszöbre is rá kell mérni, meg az újrafényezett elem feletti tetőrészre, méghozzá minél több ponton.
Mivel használt autóról van szó, nehéz makulátlan autót találni, de a festékleverődések, látványos karcok, horpadások alkualapot jelentenek, miközben jó tudnunk, hogy léteznek technológiák a gyors és tökéletes javításra, tehát nem feltétlenül kell majd egy negyven centis karccal együtt élnünk.
Azonosítók, címkék:
Az autók alvázszáma egyezményesen egy 17 karakteres kódsorozat, mely betűk és számok halmaza. Egyes gyártók ebbe az azonosítóba (VIN kód) az adott autó felszereltségével, kivitelével kapcsolatos információkat is kódolnak.
A forgalmi engedélybe beírt alvázszámot meg kell tudnunk találni az autó karosszériáján legalább egy, de mostanában több helyen is. Újabban már a szélvédő környékén is feltüntetik egy kis táblán.
Amennyiben az alvázszám AF-es, azaz ezzel a kódsorozattal kezdődik, az azt jelenti, hogy valami gond volt az eredetiség vizsgálaton, az eredeti kódsorozat nem volt kiolvasható ezért a magyar hatóságoktól kapott egy alvázszámot az autó.
Az ilyen autó belföldön gond nélkül használható, de esetleg külföldi út során egy ellenőrzéskor gondjaink akadhatnak és az autó későbbi eladásánál értékcsökkentő tényező! Mindenképpen alku tárgyát kell képeznie egy ilyen alvázszámnak!
Az alvázszámba Skoda esetén be van kódolva a modellév, a 2000. utáni autóknál pedig egészen biztosan a felszereltség (pl. Classic), a motor típusa, a légzsákok száma, a gyártóüzem kódja is.
A biztonsági öv címkéjén általában megtalálható a gyártás éve. Amennyiben fiatalabb az autónál, akkor már cserélni kellett, ami leginkább akkor szükséges, ha valamilyen ütközés során az öve megfeszült és ezáltal anyaga elveszítette rugalmasságát. Az ilyen öv egy esetleges újabb ütközéskor már nem látja el jól funkcióját, ezért minden esetben cserélni kell!
Az övvisszahúzó, felcsévélő mechanika esetleges meghibásodása esetén is előfordulhat övcsere, ezt gyanús esetben tisztázni kell az eladóval.
Üvegek:
Az összes üvegre rá van írva a gyártás éve egy számjeggyel. Pl. 2006 egy 6-os formájában, 1998 egy 8-as formájában. Megjegyezném, hogy 1997 és 2007 is 7-essel jelölendő?
Érdemes megfigyelni, hogy azonos gyártmányúak-e az üvegek. Általában nem gyári üveggel pótolják a sérült üvegeket, hanem utángyártottal, de a gyártási kódok eltérése is üvegcserére és ezáltal korábbi sérülésre utalhat, kivéve, ha az autó gyártási événél maximum 1 évvel öregebb üveget találunk. Előfordulhat, hogy pl. nem széria hátsóablaktörlő esetén a hátsó ablaktörlőhöz használandó üvegből nem fogy olyan gyorsan a gyári készlet és esetleg egy évvel korábban gyártott üveg kerül beépítésre. Az autó gyártási évétől később gyártott üveg azonban semmi esetre sem!
Érdemes átnézni a fűtőszálak épségét, mert bármelyik szál sérülése (szakadt, anyaghiányos állapot) esetén a hátsó szélvédő fűtésünk működőképessége a tét. A fűtőszálak két villamos csatlakozásának épsége is fontos, különben nem is tud áram kerülni a fűtőszálakba!
A szélvéső üveg repedtsége utalhat arra is, hogy borult az autó és nem sikerült úgy kiegyengetni a karosszériát, hogy a szélvédő nem feszüljön benne. Ebben az esetben újból és újból el fog repedni a szélvédő. Erre lehet következtetni abból is, ha az autó szélvédője már nem gyári (gyártmány vagy gyártási év kódja alapján) és meg van repedve.
Amennyiben az ablakok fóliázva vannak, feltétlenül kérjük el a fólia tanúsítványát megtekintésre, autóvásárlás esetén pedig örökbe. Ha ilyesmi nincs, akkor gondban lehetünk egy közúti ellenőrzéskor, de legkésőbb a következő műszaki vizsgán.
Fóliázott oldalüvegek esetén érdemes kipróbálni az ablakemelő mechanikát, a kilincseket, mindent, ami az ajtóval kapcsolatos, mert elképzelhető, hogy darabokra volt szedve az ajtó belső része és valami nem került a helyére.
Érdemes nedvességnyomok után kutatni az ajtó- és a padlókárpiton valamint az ülések szélén is, mert előfordulhat, hogy nem jól lett tömítve az ajtó összerakáskor.
Motortér:
A motorházat kinyitva célszerű ellenőrizni a fagyálló hűtőfolyadék színét. Semmiképp se legyen olajos, szivárványos vagy habos! Lila vagy piros színű kell, hogy legyen, szintje a min. felett, de a max. alatt legyen! Nem gyári fagyálló folyadékok használata az alumínium hűtőt korrodálhatja.
Az olajszintjelző pálcán az olaj lehetőleg a min. és max. jelölések között legyen, fekete vagy barna legyen a színe. A 30.000 km-es szerviz intervallumú autókban úgynevezett Longlife olaj van, ez nagyon híg és még 20.000 km körüli használat után is inkább aranybarnás színe van.
Az olajbetöltő nyílás kupakját lecsavarva barnás-fehéres színű anyaggal találkozhatunk. Ez nem feltétlenül utal arra, hogy valamilyen hiba folytán a motor a fagyálló folyadékkal keveredik. Hosszabb városi használat során természetes az ilyen lerakódás, amely egy országúti menet után viszont magától eltűnik, ilyenkor a kupak belső részén csak olaj lehet!
Nézzük meg, nem repedtek-e a gyújtáskábelek (a Fabia-tól kezdve már gyújtógyertyánként 1-1 db gyújtótrafó van felszerelve a gyertyapipára, így nagyfeszültségű kábelt nem találunk a motortérben).
Az alsó motortakaró meglétét ellenőrizzük. A motorborítás is legyen a helyén. Figyeljük meg, minden cső, vezeték a helyén van-e. Általában mindennek megvan a maga helye, a gyári elképzelések szerint semmi nem lóg a levegőben. Bizonyos csöveken láthatunk egy kis műanyag ?akasztót?, amibe egy másik csövet lehet bepattintani, hogy ne fityegjen a levegőben. Előfordul, hogy több, egymás mellett futó kábelt egy fésűszerű műanyag alkatrésszel merevítenek oly módon, hogy a fésű fogai közötti résbe vannak a kábelek bepattintva. A motortakaró burkolat alsó részén is találhatunk olyan kis tartófület, amibe valamilyen cső vagy kábel kell, hogy legyen bepattintva. Ha látunk ilyen üresen árválkodó tartófüleket, akkor biztos, hogy volt már szétszedve a motor valamely része, előfordulhat, hogy nem teljesen hozzáértő vagy lelkiismeretes, igényes ember által.
Ha frissen mosott a motor, elképzelhető, hogy valamilyen olajszivárgást akarnak leplezni vele. A próbaút után nézzünk szét alaposan a motorblokk környékén!
Vessünk egy pillantást az akkura is, nyissuk ki a dobozát! Az akkuk általában 4 évet biztosan kibírnak, ha ilyesmi korú az autó, akkor várható, hogy az első fagyos reggelen feladja a motor beindítására irányuló küzdelmet! Különösen jól látható jele ennek az, ha valamelyik sarura zöldes-fehéres anyag csapódott ki. Nézzük meg, nincs-e rozsdásodás a fém felületeken az akku közelében, ha igen, akkor lehet, hogy szivárgott vagy szivárog a sav az akkuból.
Ellenőrizzük a generátort meghajtó ékszíj illetve hosszbordás szíj állapotát, ne legyen kirepedezve, esetleg a hosszbordás szíj hosszában széthasadva valamelyik borda mellett.
Gumik:
Az alufelnivel szerelt autók pótkereke általában az alufelnivel megegyező méretű, de acélfelnin van!
A gyári gumik 40-60.000 km közötti futásteljesítménynél kopnak el.
A gumiabroncsok oldalfalán a sok adat között lehet látni egy ?DOT? feliratot, az utána következő számsor pedig a gumiabroncs gyártási idejét jelöli. Pl. a DOT 4905 azt jelenti, hogy a gumit 2005. 49. hetében gyártották, tehát ha az autó 2005. augusztusi, akkor nem az eredeti abroncsok vannak a kerekeken.
A gumik oldalfalán esetleg előforduló dudor az abroncs oldalfalát merevítő acélszálak valamelyikének szakadására utal, ilyen gumival közlekedni életveszélyes!
Barum gumin láttam már olyan dudort, mely nem szálszakadás miatt keletkezett, hanem az abroncs jellegzetessége, de érdemesebb inkább gumissal megnézetni az ilyen dudoros abroncsokat, vagy eleve lealkudni a gumicsere árát.
Érdemes megnézni a futófelületet is, a futófelület belső szélén jelentkező erőteljesebb kopás például arra utalhat, hogy a kerékösszetartás rosszul van beállítva és a gumik nem teljesen párhuzamosan futnak, hanem kicsit egymás irányába, egymás ellenében forognak. Ez általában bizonytalan egyenesfutás formájában jelentkezik vezetés közben. A jelenség kiváltó oka lehet 1-2 durvább kátyúba huppanás, de akár egy korábbi sérülés során keletkezett és ki nem korrigált futómű elállítódásra is utalhat. Érdemes megvizsgálni a karosszéria hossztartóit és javítások nyomát keresni. Bármilyen rendellenes kopás esetén érdemes a futómű alkatrészeit közelebbről is megvizsgálni, esetleg hozzáértővel megvizsgáltatni.
Érdemes tudni, hogy a gumiabroncsok 5-6 év alatt a Napból eredő UV sugárzás és az időjárás hatásaira elöregednek, megkeményednek, kirepedeznek. Az ilyen abroncsok tapadása leromlik, nő a fékút és könnyebben kialakul a vízenfutás nagyobb sebességeknél. Ezeket az abroncsokat mindenképpen érdemes lecserélni, ennek költségét érdemes bekalkulálni!
Az első kerekeken és a hátsókon is páronként azonos gumiknak kell lenniük! A magyar jogszabályok ezt írják elő, de saját érdekünkben érdemes azonos gyártmányú és méretű gumikat használni mind a 4 keréken!
Ha egy autó tengelyén különböző gumikat látunk, az ébresszen bennünk kételyeket az előző tulaj lelkiismeretességét illetően.
Fontos tudnivaló, hogy elsőkerék hajtású autókon a kopottabb gumik hátsó kerekekre való felszerelése az autó stabilitását jelentős mértékben csökkenti, hajlamos lesz az autó hátulja kitörni, megcsúszni a kevésbé jól tapadó felületeken (pl. víz, hó, jég).

Utastér, kárpitok:
A pedálok gumi taposófelületének kopottsága, a kormánykerék kifényesedése, a váltógomb fényesedése, a fokozatkiosztás lekopása mind magas futásteljesítményre utaló jel! Nem mindenki használja kéziféket, de fogantyújának kopottsága is árulkodó lehet. Érdemes megnézni a vezető oldali ajtóbehúzó fogantyút, a kilincset. A jobb első ajtó kopottsága (a zsanérok lógása, a kárpit kopottsága könyökmagasságban, a behúzófül kifényesedése) taxi üzemmódra utal.
kru12-02-2009 05:32:36 // 16865
:) egyezkedjetek dzsordzsal... ;)
Xixo12-02-2009 02:08:48 // 16864
Az a baj, hogy kevés a megszállott!! :))))

Én se kevés ideig árultam az eddigi vasakat, pedig egyik se volt szar állapotban. Igaz nekem egyik se volt sürgős és idővel meg is jött mindegyikre a vevő.
Buksi12-02-2009 00:17:36 // 16863
Hűűűű, ez gyönyörű! :-OO
Ilyet nekem is nézhetnél! ;-)))
grande bandi11-02-2009 17:09:30 // 16862
Nem ez nem az az 1.6-os volt.
Andy11-02-2009 16:59:36 // 16861
Nem ezt árulták a múlt héten Dunaújvárosban 480 000 Huf-ért? Gyanús!! :))
Akkor kicsit több kép volt róla és láthatóan rettenetes javításokat eszközöltek. Totálkár biztos ha ez volt. Mert azóta eltűnt a múltheti hirdetés.
kru11-02-2009 16:10:10 // 16860
Tessék, ezt néztem neked: azokat a TI üléseket elfogadnám :)
159 2.4 Q4 TI
Ferko11-02-2009 16:06:09 // 16859
Szerintem a 2.0 TS partnere az 1,9 mjet,


Sőőt, bármily hihetetlen is de még az 1.8 TS is partnere a 1.9 Mjetnek. Ha jól tudom, akkor a GT 1.8 TS és az 1.9 Mjet 0-100-ra ugyanannyi idő alatt gyorsul. De lehet, hogy tévedek.:-)
Otto11-02-2009 16:06:03 // 16858
Ezt a 156-ot ismeri valaki?
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2009 15:47:09 // 16856
csak annyi ember van elszállva a dízelektől mint ahány benzines pajtás :D
én pl nem csak élményautónak vettem az autómat ha hétvégi autó kéne biztos nem dízelt vennék...de nem is egy sima benzinest :DDD egy rücsköst :DDDDDDDD
Otto11-02-2009 15:45:50 // 16855
:D
Ez a QV motor került a volt 155-ömbe és bontottam el a vasat.
Bitang kis motor volt...
Poló11-02-2009 15:39:34 // 16854
Én elhiszem, hogy megy a diesel meg jó a diesel és tudom is ezt. De páran itt nagyon el vannak szállva a dieseltől (nem rád gondolok GEORGE, neveket nem említenék), hogy szinte minden benzinest megesznek. Ez hülyeség. Szerintem a 2.0 TS partnere az 1,9 mjet, a 2,5 V6-nak pedig a 2,4 mjet. És itt most ne jöjjön egyetlen dízeles cartárs se Kaposújlakkal, az nem igazi gyorsulási verseny, ne jöjjön senki a piszkált dízellekkel, mert a benzinest is meg lehet piszkálni. Piszkált 1,9 mjet 156 (VZalán) a piszkált 145 QV ellen, QV nyert. video

Az viszont tény, hogy kellemesebb érzés egy erős benzinest vezetni, mint egy erős dízelt. A dízelt viszont kellemesebb tankolni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.