Aha, 2.5V6. Amit tipikusan nem azért vesznek az emberek, mert oviba akarják vinni a gyereket. Ha az külföldről behozott autó, akkor god save us, egy igazi humántorpedó mint olvashattuk lejjebb :-)
Német kollega mesélte, hogy ő csak olyan 5 éve, mióta nagy csóróság van, járkál dízel autóval dolgozni, merthogy 90km-re lakott Mainz-tól. Az akárhogy is számolom évente 50ezer km csak dolgozni járni, nulla magánhasználattal. Egészen addig az öreg 911-es Porschéjával rongyolt, de 2003-ban vett egy 2.5 V6 TDI Audit "mászkálósautónak". Kérdeztem is tőle, hogy wtf, de aszongya, hogy nem gáz, szinte végig autópálya, 70-valamennyi km, csak 8-9km van otthon elővárosi - gyorsforgalmi utas valamint 7-8km városi forgalomban a cégnél. Mindkét "bevezető" szakasz bőven elég ahhoz, hogy megmozgassa az izületeit az autó (víz, motor és váltóolaj bemelegszik vagy lehűl), a pályán meg ami a csövön kifér: 45-50 perc alatt simán beért ha nem volt dugó reggelente. Egyik autó se kért enni a kötelező dolgokon felül.
Forum >> Autóvásárlás
Wickey17-08-2008 08:41:46 // 13053
Átok79146TD17-08-2008 08:39:06 // 13052
Vazz én meg kerestem az övtáskát a képein:DDD
no mindegy...:)))
no mindegy...:)))
Don Gombóc17-08-2008 08:36:19 // 13051
Azért reggel nem kéne ilyeneket beszólni, mert itt szarok be a pc mellett. :)
Wickey17-08-2008 08:32:04 // 13050
Nem is néztem. '98-as autója van, és itt edukál? :-) "Polóravett övtáskával?" :-))
Don Gombóc17-08-2008 08:31:24 // 13049
Megyek én is kikukázom a 350 ezres verdámat a faszba, a latin szinesfém kereskedőknek ezek után. Az igaz hogy nem adnám oda a használzautón hírdetett 80 ezres verdák bármelyikéért sem. Szóval azt szűrtem le hogy mindegy milyen állapotban van egy verda 250 ezer után, az nem számít. A kilométer óra a tuti. Dobd ki te is a szaraidat a kukába, de azért hívj fel hol van az a kuka. :)
BMW forever!!!!!!!!17-08-2008 08:29:14 // 13048
Perdix gyanús:-DDDDD
BMW forever!!!!!!!!17-08-2008 08:28:27 // 13047
most lusta vagyok visszaolvasni a hsz.-eket,de az ő 98!!!!!!!-as vasában mennyi km. van? netán Okm-es?
BMW forever!!!!!!!!17-08-2008 08:26:26 // 13046
ezt még fel kell dolgoznom:-D...irigylem dundun-t,mert ami másnak érték(nem kicsi),az neki egy sapka szar,hiába,neki sikerült az élet.-DDDDDDDD
GT Ɨ|ѯ17-08-2008 08:24:07 // 13045
vazze-Qrva korrekt-gratula!:-))
Átok79146TD17-08-2008 08:23:13 // 13044
és milyen szép is lett a kasztni...:DDD
hiába na..akkor is értéktelen:DDD
hiába na..akkor is értéktelen:DDD
Wickey17-08-2008 08:22:58 // 13043
Látod, jól átbasztak :-)
Fizettél azért, amit mások kidobnak :-PPP
Fizettél azért, amit mások kidobnak :-PPP
Wickey17-08-2008 08:21:18 // 13042
És ez? Csak 109k km van benne.
Ez még jó 140235 kilométerig, és csak utána kuka? :-)
Ez még jó 140235 kilométerig, és csak utána kuka? :-)
Wickey17-08-2008 08:18:21 // 13041
Ja, vaze, meg is murdált az egyik izzítógyertya a múltkoriban. Mondjuk bekussolok, mert ezeknek is csak ilyen max. 100ezer km-et kell(ene) elszaladniunk. Régen az öregek aszondták, hogy tökmindegy benzines vagy dízel a verda, gyertyát akkor is cserélgetni kell: benzinesen max. 15-20ezrenként, dízelben 30-50ezrenként. Namost, az enyémben még gyáriak vannak valszeg. Érdekes is lesz kibányászni a hengerfejből :-)
ja, meg még valami eszembe jutott. Csak úgy filozófiailag. A kipudvásodott gtv, amiben technikai értelemben véve 7-800ezer kilométer van, kap egy bő 2.5-3 milliós felújítást, amiből ugye a kasztni már megvan. Akkor is "csak" egy értéktelen hulladék marad? :-PP
ja, meg még valami eszembe jutott. Csak úgy filozófiailag. A kipudvásodott gtv, amiben technikai értelemben véve 7-800ezer kilométer van, kap egy bő 2.5-3 milliós felújítást, amiből ugye a kasztni már megvan. Akkor is "csak" egy értéktelen hulladék marad? :-PP
BMW forever!!!!!!!!17-08-2008 08:18:08 // 13040
vazze.......tegnap vettem egy 16 éves 155-öst,most azon gondolkozom,hogy melyik sarkon hagyjam ott,hogy ne büntessenek meg szemetelésért:-DDDDDDDD
Wickey17-08-2008 08:10:53 // 13039
Na, eddig csak szórakoztam rajtad, de mostmár kezd felszaladni a bal szemöldököm.
Magyarázd már el, hogy (ne menjünk messzire, és induljunk ki a munkagépemből mert azt ugye ismerem) egy 2002-es, 200ezer+ kilométert futott 1.9 JTD-vel közlekedni mitől lenne horror és felelőtlen (ez utóbbit nem vitatom ismerve a közlekedési stílusom, de én kétütemű trabanttal is gyorsabb vagyok mint az átlag parasztok 70%-a), amikor a legdurvább dolog, ami tönkrement rajta és nem kopó fogyó alkatrész, az két hátsó rendszámtábla izzó, meg két első helyzetjelző égő??
A többi meg? Ember, tudod te, mi az hogy autó? Nem csak a nullaszázalékosbeülős rönótáliák vannak a világon 30ezres szervizperiodussal. Vannak használtak is. Nem is kevés. Még akkoris, ha újonnan vetted. Lássukcsak:
- Vezérműszíjat 120ezernél legkésőbb minden autón cserélni kell. Plusz használt autó vásárlásakor azonnal. Tehát erről ne is essék szó.
- Hosszbordásszíj: lásd vezműszíj
- Olaj és szűrő csere annyira egyértelmű, hogy meg se említem.
- Levegő, pollen és gázolajszűrő: lásd olaj és levegőszűrő
- Futómű és fék alkatrészek valamint kuplung: Tádááám... Kábé 150 ezer alatt elfáradt a gyári eredeti futómű, kapott előre négy új lengőkart, 200ezer alatt elpusztult a kuplung kapott újat. Ná und, most megint jó vagyok 100-150ezer kilométerig. Dobjam ki a verdát új kuplunggal? :-P
- Vízpumpa és termosztát: lásd vezműszíj.
jajj
horror
igazad van
belenéztem a kis táblázatomba
és tudod mit találtam a lepusztult fospumpa autómmal kapcsolatban? El is felejtettem, mert annyira felidegesített akkor az a dolog, hogy röpke három óra alatt megoldottam egy lájtos délután, ebből egy és egynegyed órát ücsörögtünk a dugóban Robival az Árpád-hídon odavissza, amíg elrongyoltunk a Unixba alkatrészért. Szóval képzeld: elkezdett melegedni az autó. Nem vészesen, nem forrt föl, de amikor jött a dögmeleg, padlógázzal fölrepeszteni budán a hegyre már nem volt vicces, a szokásos 82-90 fok helyett bőven 90 fölé ment, a végére asszem nagyfokozaton kapcsolt a ventillátor, ami az álmos könyv szerint 98 foknál történik (alacsony fordulaton 93 fok körül kezd el járni). És képzeld: ez annyira kiverte nálam a biztosítékot, hogy hűtőt cseréltem, azóta patika, olyan mint új korában: pikkpakk bemelegszik, majd völgyvidéken és hegygerincen át tartja a 82 fokot.
Na, ittvan egy (óra szerint) 165ezret futott 1989-es Alfa 75-ös. Hogy legyen mit köpködni. Hogyismondjam. Tartós(sági)teszten.
És csak annyit tennék hozzá: ha olaj és víz van benne, meglepően tartós darab. :-)
Magyarázd már el, hogy (ne menjünk messzire, és induljunk ki a munkagépemből mert azt ugye ismerem) egy 2002-es, 200ezer+ kilométert futott 1.9 JTD-vel közlekedni mitől lenne horror és felelőtlen (ez utóbbit nem vitatom ismerve a közlekedési stílusom, de én kétütemű trabanttal is gyorsabb vagyok mint az átlag parasztok 70%-a), amikor a legdurvább dolog, ami tönkrement rajta és nem kopó fogyó alkatrész, az két hátsó rendszámtábla izzó, meg két első helyzetjelző égő??
A többi meg? Ember, tudod te, mi az hogy autó? Nem csak a nullaszázalékosbeülős rönótáliák vannak a világon 30ezres szervizperiodussal. Vannak használtak is. Nem is kevés. Még akkoris, ha újonnan vetted. Lássukcsak:
- Vezérműszíjat 120ezernél legkésőbb minden autón cserélni kell. Plusz használt autó vásárlásakor azonnal. Tehát erről ne is essék szó.
- Hosszbordásszíj: lásd vezműszíj
- Olaj és szűrő csere annyira egyértelmű, hogy meg se említem.
- Levegő, pollen és gázolajszűrő: lásd olaj és levegőszűrő
- Futómű és fék alkatrészek valamint kuplung: Tádááám... Kábé 150 ezer alatt elfáradt a gyári eredeti futómű, kapott előre négy új lengőkart, 200ezer alatt elpusztult a kuplung kapott újat. Ná und, most megint jó vagyok 100-150ezer kilométerig. Dobjam ki a verdát új kuplunggal? :-P
- Vízpumpa és termosztát: lásd vezműszíj.
jajj
horror
igazad van
belenéztem a kis táblázatomba
és tudod mit találtam a lepusztult fospumpa autómmal kapcsolatban? El is felejtettem, mert annyira felidegesített akkor az a dolog, hogy röpke három óra alatt megoldottam egy lájtos délután, ebből egy és egynegyed órát ücsörögtünk a dugóban Robival az Árpád-hídon odavissza, amíg elrongyoltunk a Unixba alkatrészért. Szóval képzeld: elkezdett melegedni az autó. Nem vészesen, nem forrt föl, de amikor jött a dögmeleg, padlógázzal fölrepeszteni budán a hegyre már nem volt vicces, a szokásos 82-90 fok helyett bőven 90 fölé ment, a végére asszem nagyfokozaton kapcsolt a ventillátor, ami az álmos könyv szerint 98 foknál történik (alacsony fordulaton 93 fok körül kezd el járni). És képzeld: ez annyira kiverte nálam a biztosítékot, hogy hűtőt cseréltem, azóta patika, olyan mint új korában: pikkpakk bemelegszik, majd völgyvidéken és hegygerincen át tartja a 82 fokot.
Na, ittvan egy (óra szerint) 165ezret futott 1989-es Alfa 75-ös. Hogy legyen mit köpködni. Hogyismondjam. Tartós(sági)teszten.
És csak annyit tennék hozzá: ha olaj és víz van benne, meglepően tartós darab. :-)
dundun17-08-2008 07:36:32 // 13038
Így csak egy felelőtlen ember autokázik. Horror amiket leirkálsz!
BMW forever!!!!!!!!16-08-2008 22:18:01 // 13037
minden hátsó szándék nélkül kérdezem:a te vasadban mennyi km-van?
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2008 21:47:25 // 13036
szóval kipudvásodott alólad a GTV na de Wickey :))) Látom már te egy alfa gyilkos vagy a traktoron is mindent tönkrevágsz :))
Wickey16-08-2008 21:43:50 // 13035
Te igenhülye vagy. Ki fog egy 4-5 éves autót kidobálni, csak mert van benne 250-300ezer kilométer, pláne ha kifogástalanül működik? Vaaaagy te is pénzzel törlöd a segged? :-PPP
Elárulok valamit, én képes voltam napi szinten olyan gtv6-tal közlekedni, amibe csak magyarországon beleraktak 500ezret, és a jóég tudja, hogy 8 éves koráig (amikor az országba került) mit kapott. Rendben, hogy motort cseréltem benne, mert lusta voltam időben vezműszíjat cserélni. Az is rendben, hogy végül a kasztni az A oszlopnál kettétörött, úgy kirohadt alólam. Az is oké, hogy a fiatalfák már nem ilyen tartósak, de könyörgöm. Dobjuk ki az összes 33-ast, 75öst, 145/6-ost 155-öst, 164-est, és a 147-esek, 156-osok, 166-osok nyolcvan százalékát, csak mert szerinted vicckategória szaros negyedmillió kilométer? :-))
hmm..
tudodmit? Szólj, hogy mikor teszed ki a szemetes mellé a 250 ezret futott autóidat, esküszöm, odamegyek kukázni. :-D
Elárulok valamit, én képes voltam napi szinten olyan gtv6-tal közlekedni, amibe csak magyarországon beleraktak 500ezret, és a jóég tudja, hogy 8 éves koráig (amikor az országba került) mit kapott. Rendben, hogy motort cseréltem benne, mert lusta voltam időben vezműszíjat cserélni. Az is rendben, hogy végül a kasztni az A oszlopnál kettétörött, úgy kirohadt alólam. Az is oké, hogy a fiatalfák már nem ilyen tartósak, de könyörgöm. Dobjuk ki az összes 33-ast, 75öst, 145/6-ost 155-öst, 164-est, és a 147-esek, 156-osok, 166-osok nyolcvan százalékát, csak mert szerinted vicckategória szaros negyedmillió kilométer? :-))
hmm..
tudodmit? Szólj, hogy mikor teszed ki a szemetes mellé a 250 ezret futott autóidat, esküszöm, odamegyek kukázni. :-D
dundun16-08-2008 19:51:05 // 13034
A vas ekkor már érték nélküli eldobandó kategória, nem komoly, megbízható szerkezet. 250 ezernél már vicckategória!!!!!
admirális16-08-2008 17:23:14 // 13033
Erről beszélek én is. Bár én úgy tudom, hogy nem a kopás okozza a galibát, hanem a szívó oldali tengely rosszkor nyitja a szelepeket. A módosított vez.tengelyen kívül újfajta computert is alkalmaznak az újabbakon, valószínű a gyújtás vezérlését módosították a szoftverben.
Kriszo16-08-2008 17:22:06 // 13032
Szerintem nem lehet annyira mellényúlni vele, amugy meg így képről jó, bár mondjuk énis megnéztem egy két 166 ot ami képről jó volt aztán élőbe jujuj..)
SzJ16-08-2008 17:08:02 // 13031
A korai JTS-nél felmerült a veztengely kopás lehetősége.
GabCsi16-08-2008 14:36:53 // 13029
Hát ha esetleg összejön, remélem nem nyűlok mellé vele.
Poló16-08-2008 14:29:59 // 13028
Attiskának volt JTS-e, abban ültem is, múltkor Csörinél volt, pollenszűrőt cserélt benne, utána meg termosztátot, de sokat ő sem szerelt belőle, mert nincs belőlük sok.
Kriszo16-08-2008 13:41:56 // 13027
Facelift előttibe is volt már Jts
admirális16-08-2008 13:19:36 // 13026
Úgy tudom, az újakban mind az van, és valamikor 2003 első hónapjaiban módosították.
GabCsi16-08-2008 12:53:37 // 13025
Azt honnan lehet tudni melyik az uj és a régi jts? VAgy a facelift-be mindbe az uj van?
admirális16-08-2008 12:50:08 // 13024
Ebben már az új fajta JTS van, amin javítottak egy komoly típushibát.
GabCsi16-08-2008 12:28:09 // 13023
Ezt az utóbbit már megnéztem 3szor :D Körbe lett mérve, bal hátsó ajtó van fújva rajta.
Belül is szép kárpit sehol sem kopott még a padló sem.
Csak azt nem tudom továbbra sem milyen lehet a motor, bárkit kérdeztem még senki nem szerelt jts-t. Ami lehet jó jel is akár. Reménykedem:)
Belül is szép kárpit sehol sem kopott még a padló sem.
Csak azt nem tudom továbbra sem milyen lehet a motor, bárkit kérdeztem még senki nem szerelt jts-t. Ami lehet jó jel is akár. Reménykedem:)
Poló16-08-2008 12:21:36 // 13022
Képről jól néz ki, de ez nem jelent semmit. Egyik haverommal voltunk fent Pesten Punto-t nézni, képen nagyon jól nézett ki mindegyik, élőben meg ratyik voltak.
Ha kavics mentes, akkor vagy városban használták, vagy újra lett fújva az eleje, vagy 70-nél többel nem nagyon mentek vele (amit egy 2000-es autó esetében kizárhatunk).
Ha kavics mentes, akkor vagy városban használták, vagy újra lett fújva az eleje, vagy 70-nél többel nem nagyon mentek vele (amit egy 2000-es autó esetében kizárhatunk).
GabCsi16-08-2008 12:16:16 // 13021
Ő az. Előnye hogy ittvan a kerületben és engedik elvinni saját szerelőmhöz átnézetni. Hátránya hogy kicsit sok pénz, a lökös alul repedt, és a vezető ajtón sok apró horpadás, gondolom seggel belökdösés miatt. Viszont kavicsmentes.
Poló16-08-2008 12:09:42 // 13020
Mutasd azt is. A váltógomb és a kormány hamar kopottas lett sok 56-osban.
GabCsi16-08-2008 12:07:12 // 13019
Igazából nem ezt néztem, hanem a másikat. Ebbe sok a km és kicsit tartok a seles-től.
Mondjuk a másikba 88ezret ir, azt megnéztem, lyukasra van kopva a bőr a váltón, meg a kormány is elég kopottas...
Mondjuk a másikba 88ezret ir, azt megnéztem, lyukasra van kopva a bőr a váltón, meg a kormány is elég kopottas...
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2008 10:52:18 // 13017
ez nem igaz ... én sem tekerek soha pedig megtehetném....
Poló16-08-2008 09:41:41 // 13016
Ezt már egy ideje hirdetik, valaki már betette ide régebben a "pillangóváltó" miatt :)
De ez betudható annak is, hogy 2000-es meg Selespeed. Pikado-nak van ilyene, neki talán vannak tapasztalatai a motorról és a váltóról is.
De ez betudható annak is, hogy 2000-es meg Selespeed. Pikado-nak van ilyene, neki talán vannak tapasztalatai a motorról és a váltóról is.
GabCsi16-08-2008 09:31:52 // 13014
Jó reggelit!
Következő kiszemelt áldozatom, egy 2.0 JTS.
Van valami amit érdemes tudni erről a típusú motorról?
Következő kiszemelt áldozatom, egy 2.0 JTS.
Van valami amit érdemes tudni erről a típusú motorról?
Poló16-08-2008 09:20:56 // 13013
Köszi! :)
Autókkal hogy állsz? Van valamid? Alfát szeretnél?
Autókkal hogy állsz? Van valamid? Alfát szeretnél?
Wickey16-08-2008 09:15:55 // 13012
Sőt! Akár 250 ezer is!!!
és? Kitérdekel? Azt a faszfejt, aki majd 10 évesen 2012-ben meg fogja venni tőlem?
Pont érdekelni fogja mit mutat az óra egy 10 éves kombi dízelben. Engem? Leszarom, Piriék megcsinálták az abszolútnagyszervízt az óra szerint 75ezernél, onnantól kezdve szépen vezetek egy xls táblát benne a nagykönyv szerint előírt kötelezően ellenőrizendő és cserélendő dógokkal. Téged? Ugyanmár, csak próbálod elmagyarázni, hogy kék az ég. Mindenki tudja, hogy a km óra az enyhén szólva sem tekinthető minősítő adatnak.
Kapcsolódó sztori. VALÓS 1500km-el kaptam meg egy ötös gófot, 1.6 benzin, igazi állat versenygép volt. Namost, miután az első forgalombahelyezés dátuma három héttel azelőtt volt hogy megkaptam volna, légyszives ne találd ki, hogy tekergették az óráját. Nos, elég az annyi, hogy elmentem vele ezer km-et cseszkóba oda-vissza autópályán, már odafele megkajálta a nívópálca min-max jelzése között az olajat, visszafele pedig az M1-M7 bevezetőnél kigyulladt az olajnyomás lámpa amikor lelassult a forgalom, mire Vácra értem vele, kopogott a motorja. Ennyi. 2500 km után egy tányér meleg lecsót nem ért a motorja, ellentétben az én 200e? 250e? 300e? km-et futott olajkályhámmal (amivel mellesleg ugyanolyan tempóban közlekedek).
és? Kitérdekel? Azt a faszfejt, aki majd 10 évesen 2012-ben meg fogja venni tőlem?
Pont érdekelni fogja mit mutat az óra egy 10 éves kombi dízelben. Engem? Leszarom, Piriék megcsinálták az abszolútnagyszervízt az óra szerint 75ezernél, onnantól kezdve szépen vezetek egy xls táblát benne a nagykönyv szerint előírt kötelezően ellenőrizendő és cserélendő dógokkal. Téged? Ugyanmár, csak próbálod elmagyarázni, hogy kék az ég. Mindenki tudja, hogy a km óra az enyhén szólva sem tekinthető minősítő adatnak.
Kapcsolódó sztori. VALÓS 1500km-el kaptam meg egy ötös gófot, 1.6 benzin, igazi állat versenygép volt. Namost, miután az első forgalombahelyezés dátuma három héttel azelőtt volt hogy megkaptam volna, légyszives ne találd ki, hogy tekergették az óráját. Nos, elég az annyi, hogy elmentem vele ezer km-et cseszkóba oda-vissza autópályán, már odafele megkajálta a nívópálca min-max jelzése között az olajat, visszafele pedig az M1-M7 bevezetőnél kigyulladt az olajnyomás lámpa amikor lelassult a forgalom, mire Vácra értem vele, kopogott a motorja. Ennyi. 2500 km után egy tányér meleg lecsót nem ért a motorja, ellentétben az én 200e? 250e? 300e? km-et futott olajkályhámmal (amivel mellesleg ugyanolyan tempóban közlekedek).
SERPENTE16-08-2008 09:15:02 // 13011
szia,
...garantàlt km òra àllàslegyen benne a vételi jkv.-ben,.....ha még mindig agyalsz....nézettesd meg M.o.-on a motorkopàs értékét, abbòl lehet következtetni...ezt lefordìttatod s kiküldöd faxon.....a teljes forgatòkönyvet nem ìrom mert nem tudom....
de biztos vagyok benne , rosszul nem jàrsz...
...garantàlt km òra àllàslegyen benne a vételi jkv.-ben,.....ha még mindig agyalsz....nézettesd meg M.o.-on a motorkopàs értékét, abbòl lehet következtetni...ezt lefordìttatod s kiküldöd faxon.....a teljes forgatòkönyvet nem ìrom mert nem tudom....
de biztos vagyok benne , rosszul nem jàrsz...
dundun16-08-2008 09:00:51 // 13010
Az óra 170 e -t mutat!
Poló16-08-2008 08:56:47 // 13009
A tiedben mennyi van?
dundun16-08-2008 08:55:14 // 13008
Mindent tekernek, mindenki teker........10 ből 10 et!!!
dundun16-08-2008 08:54:22 // 13007
Van abban 237 ezer is!!!
Poló16-08-2008 08:53:47 // 13006
Szóba jött ez a megoldás is.
Wickey16-08-2008 08:22:22 // 13005
Hallod, ráadásul 60ezer km-en vitatkoznak, ami egy év munkája jobb helyeken.
Engem már az sem érdekel, hogy 200, vagy 300ezer km van az enyémben. Egy biztos, hogy a km óra 137ezret mutat, és hogy eszerint lassan időszerű lesz a 140ezernél következő nagyszervíz.
Engem már az sem érdekel, hogy 200, vagy 300ezer km van az enyémben. Egy biztos, hogy a km óra 137ezret mutat, és hogy eszerint lassan időszerű lesz a 140ezernél következő nagyszervíz.
SERPENTE16-08-2008 08:19:20 // 13004
http://www.hasznaltauto.hu/2261005_alfa_romeo_spider_2002
VIGYÀZAT!!! EZ AZ AUTO EGY KIRAKÒS JÀTÉK VÉGEREDMÉNYE! HA NETALÀN MÉGIS RÀ FÀJJ A FOGATOK, LEGYETEK VELE TISZTÀBAN!
...a 2. csattanàsbòl nehéz lesz kiszàlni!...
VIGYÀZAT!!! EZ AZ AUTO EGY KIRAKÒS JÀTÉK VÉGEREDMÉNYE! HA NETALÀN MÉGIS RÀ FÀJJ A FOGATOK, LEGYETEK VELE TISZTÀBAN!
...a 2. csattanàsbòl nehéz lesz kiszàlni!...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
427
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?