Forum >> Autóvásárlás

Deani24-08-2008 22:01:41 // 13151
Meg kell venni!!!
Te teljesen ideális helyen vagy a használhatóságához is!
Kriszo24-08-2008 16:17:42 // 13149
Hát azt nem tudom hogy csinálja nekem 10 fölé még eccer sem ment.)
9 volt dugóba klímával...
GT Ɨ|ѯ23-08-2008 14:14:03 // 13148
és a legtöbbet ( is ) fog veszíteni 1-2 év alatt az árából..:-)
Wickey21-08-2008 15:25:46 // 13147
fészinek a 2.4 lándzsa bezabál 13-14et is városban ha elfogy a gyógyszere :D
tipoatti21-08-2008 14:12:37 // 13146
Az tény, hogy én kifejezetten nyugis, öreguras sofőr vagyok. Rugdosással kajál 10-et is, az is tény.
Wickey21-08-2008 13:24:43 // 13145
azér ennél tud többet is. :-)
ystuc21-08-2008 12:08:27 // 13144
Köszi mindenkinek a felvilágosítást. Tetszik ez az autó, jövő héten megnézzük, aztán meglátjuk... Az biztos, hogy a használtautón a 2,4-es facelift előttiek között ez a legdrágább, de ha valóban jó állapotban van, akkor érdemes lehet foglalkozni vele.
sztane21-08-2008 12:06:04 // 13143
nekem az egy éves átlagom 6,84 durván 40e km átlagában
tipoatti21-08-2008 11:58:30 // 13142
Télen a városban dugózgatva volt 8,05!!! :)
tipoatti21-08-2008 11:57:16 // 13141
Annyi. Nekem a nyári átlagfogyasztásom 6,7.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:47:01 // 13139
igen lenne mert az mjet 140-nél pörög 2300-at a 8V meg 3000-et :))
ystuc21-08-2008 11:46:44 // 13138
És mennyi a 2,4-es fogyasztása normális használat mellett?
tipoatti21-08-2008 11:44:32 // 13137
Fogyasztásnál számít ám.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:42:55 // 13136
azért kedden egy S-type hondát lezavartam az M7-ről :)))
tipoatti21-08-2008 11:42:54 // 13135
ööö... köszi... :)
Wickey21-08-2008 11:42:02 // 13134
ez van vaze. Egy citrom AX-el csak nem mászkálhatok :D
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:40:41 // 13133
áh krat-kruty-truty-pruty :)))) de azért szeretem no meg erre van keret...
Wickey21-08-2008 11:37:49 // 13132
2.4-esbe gyárilag hosszabb ötös váltó van mint az 1.9-esben. Abba nemkell a hatos váltó. Amúgy fogyasztás. Más előnye nincs. Az 1.9 8V -be esetleg van értelme a hatosnak. A 2.4-esben gyárilag elég hosszú az ötös.
ystuc21-08-2008 11:35:48 // 13131
Ebbe a 2.4-esbe, amit megnézek majd bele lehet rakni a 6-os váltót? És ha igen, akkor milyen előnnyel jár ez?
Wickey21-08-2008 11:34:17 // 13130
katt-katt-katt-katt :-))
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:28:10 // 13129
hát igen lehúzott ablaknál nem is merek menni mikor rotyog a babosfőzelék elől :)))
Wickey21-08-2008 11:26:34 // 13128
namost. Az 1.9 mjet meg a 2.4 10V közül nekem a 6os váltó miatt az mjet kéne. A biztosítás miatt is, de az nem tétel. A 2.4 hangja nemrossz, de a faszom... ekkora impotenciát, hogy az ember dízelmotor hangjára hegyezzen... na, annyira rosszul még nem állunk. :-)
tipoatti21-08-2008 11:25:22 // 13127
Akkor egy kicsit kezdek én is parázni, hiszen MÁRIS 131K van a verdámban... ;) :D
tipoatti21-08-2008 11:23:57 // 13126
:) véhat vs. kályha... OK., erről nem fogok vitát nyitni! :)

Az öt henger gyak. nem igényel több nyálat a "kicsinél", és a hangja, meg a nyomatéktöbblet más dimenzióba helyezi nálam az 1,9 JTD-től... Hozzáteszem, vezettem kiskályhát is nem 1x ...
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:23:09 // 13125
na igen a feeling a V6...no de mióta vannak az Mjet-ek nekem biztos nem kéne 2,4-es ha csak nem hetente járnék németországba...amúgy a 175 meg a 150 ló között nagy különbség nincs....
Wickey21-08-2008 11:20:28 // 13124
137.000 km, vaze, és már kuplungot kellett cserélnem :-PPP
Wickey21-08-2008 11:19:59 // 13123
azt is nézd meg hogy hova szalad, én is azon filóztam hogy kivezetékelem. Az elektronyika kell, hogy tudja, csak pár tyúkbél kérdése ELVILEG.
tipoatti21-08-2008 11:19:27 // 13122
A többi hsz. tükrében term. az általam írottak a kb. 2001-2003 évj.-ról szólnak. Az én verdám órája is 131000-et mutat, ránézni jó, de hülye én sem vagyok... :)
Wickey21-08-2008 11:18:59 // 13121
a frászt.
A hihetetlen különbség feelingben a V6 benzines és a 4hengeres olajkályha közt van :-)
Ezért nem voltam hajlandó erősebb dízelt venni, kell a kontraszt :-)
Najó... 2,4-est nem akartam venni, 1.9 mjet viszont meg még nem volt elérhető árkategóriában 2006 elején.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:17:13 // 13120
ejh ez a kapkodás mindig :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:16:45 // 13119
jó lebontom :) de a 2003-ban benne kell lennie...
tipoatti21-08-2008 11:16:18 // 13118
Odaadnám szívesen, de még a vásárlás napján 'hál Istennek visszavásárolta Oszi... bár qrvára nem volt boldog, mondjuk én sem...
Wickey21-08-2008 11:15:49 // 13117
azért előtte nézd meg vaze, én is rácsesztem :D
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:15:31 // 13116
vesz egy 3om éveset abban sok olyan van ami 150k alatt futott :))
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2008 11:14:37 // 13115
átveszem tőled a tempomat kapcsolót nekem elméletileg ki van vezetve :))
tipoatti21-08-2008 11:13:09 // 13114
. A 2.4 meg az 1.9 csak egy extra hengerben különbözik.

Meg a hiheteten különbségben feelingileg... :)
tipoatti21-08-2008 11:11:45 // 13113
Ötlet?? Kivezetékelni... :)
tipoatti21-08-2008 11:10:59 // 13112
156SW, rosso, vagy nero színben, 2,4-es diesel, max valós 150K futással.

Na, itt sajnos csúnyán besül a mutatvány... szerintem ilyen NINCS az egész bolygón! :(

Szvsz. ezt a km. dolgot sem kéne túllihegni, ezt az "örökséget" a jó magyar autókereskedő-mentalitásnak köszönhetjük csak. Egy szervízelt, jó állapotú 2,4 JTD megbízható előélettel simán vállalható 250-300K km.-el is, a realitás úgyis kb. ez.

A 2,4 mociról annyit, hogy nekem szerintem soha többet nem igazán kéne 4 hengeres dízel... :)
Amennyire én tapasztalom, gyak. az egyik legjobban eltalált motor.

Láttam személyesen Piri 166-osát 700K (!!!) km.-el, gyak. kutya bajjal!
Wickey21-08-2008 11:02:42 // 13111
turbó ne legyen szétesve, és ne ömöljön orrán száján az olaj. Egyébként meg a rendszeres vezérműszíj, vízpumpa és olajcsere a lényeg. Normális olaj, normális használat. Nemtudom. Nekem nem volt vele gondom. A 2.4 meg az 1.9 csak egy extra hengerben különbözik.
Wickey21-08-2008 11:01:36 // 13110
szólj, ha van valami ötleted a megoldásra.
tipoatti21-08-2008 11:00:10 // 13109
Ezeket a digókat lehetetlen nyomon követni... A tempomat-kábelek miatt én is ki vagyok feszülve, hiába vettem meg a tempomatos kormánykapcsolót... :)
ystuc21-08-2008 10:12:09 // 13108
Amúgy a 2.4 Diesel-el mik a szervíztapasztalatok? Mennyire és mire kell odafigyelni?
Wickey21-08-2008 10:09:27 // 13107
de vannak 98 ezret futott 5-6 éves autók jónevű kereskedésekben, ha gondolod :-)
Wickey21-08-2008 10:08:16 // 13106
2.4D-nél a max valós 150k km-et el is felejtheted, hacsak nem 2005-ös vagy 2006-os autót akarsz venni. :D
ystuc21-08-2008 10:05:32 // 13105
Az a baj, hogy marha nagy elvárásaim vannak. :-)

Ami szóba jöhet:
156SW, rosso, vagy nero színben, 2,4-es diesel, max valós 150K futással.
166-nál ugyanez, de kizárólag facelift előtti.
Szal nehéz. Ez az SW tetszik, jövő héten megnézzük. Nem akarok mindenáron autót venni, még meg sem hírdettem a 146-ost. Egyelőre tapogatózás. :-)
Wickey21-08-2008 09:57:06 // 13104
az én autóm eper szerint 2002 04. havi, és faceliftes már.
A legeslegelsők közül.
Ideges is vagyok, mert ebben MÉG nem volt benne a tempomatos kábelkorbács mint pl. Blacky-nek.
tipoatti21-08-2008 09:43:37 // 13103
2002 07.-től van belső facelift.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.