Forum >> Autóvásárlás
Robert-jtd08-05-2008 20:05:00 // 11753
Többek között itt nálunk is úgy kb-5éve! Ezt itt átvették a nyugati országoktól mert ott ez nem volt szokás.
Robert-jtd08-05-2008 20:03:02 // 11752
Nem mert itt nyelvi(szlovák) problémái adódnának:))
Grando08-05-2008 20:01:47 // 11751
Hát igen. Lásd például: a motorszámot a legtöbb országban nagy ívben... nem tartják nyilván. Vagyis cserélhető fogyóeszköz. Na nálunk aztán nem! Mert ezért is lehet jó pénzeket beszedni.
Robert-jtd08-05-2008 19:55:35 // 11750
Pedig kinn nyugatabra az autót úgy kezelik mint használati tárgyat,és minél tovább használják úgy megy le az értéke!-mármint az egyszerű utcai kocsiknak:)
A drága sportkocsik meg a luxus autók ott más a tészta:)
Ez így kellene,hogy működjön mindenhol szerte a világban,nem pedig a forditotja lásd(M.o).
A drága sportkocsik meg a luxus autók ott más a tészta:)
Ez így kellene,hogy működjön mindenhol szerte a világban,nem pedig a forditotja lásd(M.o).
Grando08-05-2008 19:45:37 // 11749
Vagy nagyon hamar intéznék sorsát...
András bácsi08-05-2008 19:43:23 // 11748
Nem akarjátok Ferit elvinni miniszterelnöknek? :))))) Egyből rendet tenne ott is.
Grando08-05-2008 19:27:57 // 11747
Köszi, hogy leírtad. Végre nem csak úgy körülbelül alítjuk, hogy mégis mennyi az annyi. Sztem senki nem veszi ezt tőled dicsekvésnek, ne hülyéskedj! Sajnos nagyjából tisztában vagyunk vele, hogy milyen idióta szabályozásokat erőltetnek ránk - saját választott(?) uraink... :(((
Robert-jtd08-05-2008 18:42:54 // 11746
Na ez eléggé sajnálatos amit nálatok művelnek a behozott autók terén!!
Akkor most,hogy jobban összetudd hasonlitani a kiadásokat leirom itt nálunk(szlovákia) mennyibe jönne ki ugyanez a kocsi.
Mivel jómagam is járok ki Né.o-ba autókereskedésekbe havonta 1x legalább és viszek vevőket is a kisbuszommal(szem/3000sk) az kb. 22-23e/Huft. A kocsit jelen esetben a 99-es 3.0 V6 -os 166. ami 3000euro +70euro a sárga ideiglenes rendszám tábla(5 napig érvényes) vagy 120eur a piros(4hétig érvényes) amivel haza tudsz jönni és a kötelezö biztositás is benne van. Továbbá mivelhogy ez 3L -es max 100eur a benya +az osztrák matrinya. Itthon nálunk 2150sk a szlovák forgalmi +2000sk a reciklációs alapba kell befizetni. A műszaki vizsga 2000sk+3500sk az eredetiség vizsgálat(ez nálunk kötelező idén januártól). Ha megkapta a szlovák forgalmit a kocsi utolsó körben a rendszámok átvétele a rendőrségen ez 2000Sk . Na és persze a német forgalmi +adásvételi leforditása 1500sk. Asszem nem hagytam ki semmit,mivel a héten is 2kocsit papiroztam ezért ilyen pontosan tudom az adatokat!
Tehát a 99-es 3.0 V6-os 166-os nálunk behozatala szlovák rendszámmal ellátva (1eur/32,50sk)kurzussal 120 000Sk ba jönne ki,ami forintra leforditva 1sk/7.50 Huft 900 000e/HUFt max1000 000-lla ha 1sk/ 8HUFt -ttal számolunk(nemtudom,hogy éppen ma milyen a kurzus). Ezzel nem akartam a kedvét elvenni eggyetlen-eggy Magyarországi cartársnak sem,és nem is azért írtam hogy most dicsekedjek itt mennyivel olcsóbb az autó nálunk. Sajnos nálatok is ugyan ennyibe kéne,hogy jöjjön eggy kocsi behozatal ugyanúgy mint bárhol máshol az unióban!
Akkor most,hogy jobban összetudd hasonlitani a kiadásokat leirom itt nálunk(szlovákia) mennyibe jönne ki ugyanez a kocsi.
Mivel jómagam is járok ki Né.o-ba autókereskedésekbe havonta 1x legalább és viszek vevőket is a kisbuszommal(szem/3000sk) az kb. 22-23e/Huft. A kocsit jelen esetben a 99-es 3.0 V6 -os 166. ami 3000euro +70euro a sárga ideiglenes rendszám tábla(5 napig érvényes) vagy 120eur a piros(4hétig érvényes) amivel haza tudsz jönni és a kötelezö biztositás is benne van. Továbbá mivelhogy ez 3L -es max 100eur a benya +az osztrák matrinya. Itthon nálunk 2150sk a szlovák forgalmi +2000sk a reciklációs alapba kell befizetni. A műszaki vizsga 2000sk+3500sk az eredetiség vizsgálat(ez nálunk kötelező idén januártól). Ha megkapta a szlovák forgalmit a kocsi utolsó körben a rendszámok átvétele a rendőrségen ez 2000Sk . Na és persze a német forgalmi +adásvételi leforditása 1500sk. Asszem nem hagytam ki semmit,mivel a héten is 2kocsit papiroztam ezért ilyen pontosan tudom az adatokat!
Tehát a 99-es 3.0 V6-os 166-os nálunk behozatala szlovák rendszámmal ellátva (1eur/32,50sk)kurzussal 120 000Sk ba jönne ki,ami forintra leforditva 1sk/7.50 Huft 900 000e/HUFt max1000 000-lla ha 1sk/ 8HUFt -ttal számolunk(nemtudom,hogy éppen ma milyen a kurzus). Ezzel nem akartam a kedvét elvenni eggyetlen-eggy Magyarországi cartársnak sem,és nem is azért írtam hogy most dicsekedjek itt mennyivel olcsóbb az autó nálunk. Sajnos nálatok is ugyan ennyibe kéne,hogy jöjjön eggy kocsi behozatal ugyanúgy mint bárhol máshol az unióban!
GTPeti08-05-2008 18:27:27 // 11745
Na várjunk csak! Neked milyen is a másik a autód? :)
Robert-jtd08-05-2008 18:06:05 // 11744
Azért az ottani autók többsége kicsit jobb minőségű utakon közekedik mint az itthoniak!:)
Továbbá az ottani üzemanyag kicsit jobb minőségű mint az itthoni(nékem valahogy mindig kevesebbet fogyaszt a kocsim az ottani ü.anyaggal)sőt kicsit jobban is húz !:)
Majdnem minden kocsiban ott virít az a kis bőrtáska (a szervizkönyvvel,a kezelési útmutató+a rádióhoz is) csak sajnos németül. Sőt még a TÜV(műszaki vizsga )-ról a bizonylat is sok kocsiba ott van.
Ja és ha épp 300-vagy 450e/km van a szivében akkor annyi ott nem buherálják,mint itthon és ha kell a kocsi akkor tudod,hogy annyi km-vel vetted:)
Ellenben itthon a kintről hozott off. kocsik többsége pl.(passatok Tdi) amiben 300e/km van az már itthon jól kipolírozva max 150e/km-vel kínálják.
Továbbá az ottani üzemanyag kicsit jobb minőségű mint az itthoni(nékem valahogy mindig kevesebbet fogyaszt a kocsim az ottani ü.anyaggal)sőt kicsit jobban is húz !:)
Majdnem minden kocsiban ott virít az a kis bőrtáska (a szervizkönyvvel,a kezelési útmutató+a rádióhoz is) csak sajnos németül. Sőt még a TÜV(műszaki vizsga )-ról a bizonylat is sok kocsiba ott van.
Ja és ha épp 300-vagy 450e/km van a szivében akkor annyi ott nem buherálják,mint itthon és ha kell a kocsi akkor tudod,hogy annyi km-vel vetted:)
Ellenben itthon a kintről hozott off. kocsik többsége pl.(passatok Tdi) amiben 300e/km van az már itthon jól kipolírozva max 150e/km-vel kínálják.
Robert-jtd08-05-2008 17:51:31 // 11743
Pedig ez 99.é-járatú volt mert láttam az oldalsó ablakok sarkában!:)
aztán lehet é.-eleji kiadás volt azt mán nem tudom.
aztán lehet é.-eleji kiadás volt azt mán nem tudom.
Robert-jtd08-05-2008 17:49:21 // 11742
Annyira nem, vagyok képben a 146-os modelleket illetően! De az eggyszer biztos,hogy az a 146-os annyit megért mivel saját szememmel láttam és eléggé jó állapotban volt!!
sőt abból az árból még min. 100-150eurt. biztos lefaragtam volna ha konkrétan érdekelt volna!!:) Ez tapasztalatból mondom! Én ezzel a képekkel csak azt mondtam,hogy ott kinn igen jó áron lehet alfát venni!:)
sőt abból az árból még min. 100-150eurt. biztos lefaragtam volna ha konkrétan érdekelt volna!!:) Ez tapasztalatból mondom! Én ezzel a képekkel csak azt mondtam,hogy ott kinn igen jó áron lehet alfát venni!:)
Tom1208-05-2008 16:48:57 // 11741
...de Robert-jtd Szlovákiából van, ott nem nyúzzák meg ilyen reg. adókkal... ...és megint témánál vagyunk... /cégalapítás Szlovákiában :-)/
Satti08-05-2008 14:02:02 // 11740
Amúgy a '99-es 3.0 V6-os 166-nak, ami még csak eu 2-es motor a reg adója, másfél millió Ft! Ha 3000 euro az ára, meg mire hazaérsz vele, és az itthoni forg.-ba helyezési kőltségeket számolom, akkor a végén majdnem 2.5 millába lenne az az autó, ami ha jó állapotban van, max. ér 1.8-2 milliót.
Satti08-05-2008 13:57:05 // 11739
Át lehet, de macerásabb, meg ez kinnt nem divat, van olyan hely, ahol ha ilyet kérnél egy 3-4 ezer euros autóra, hülyének néznének.
Mike.08-05-2008 10:00:54 // 11738
Miért, a kintit nem lehet átvizsgálni?
Satti08-05-2008 09:58:45 // 11737
Az a baj, hogy ezekre, főleg a 166-ra nagyon sok a reg.díj, hiába olcsó kinnt, mire hazaér, és magyar rendszámot kap, már annyibe lesz, amennyiért itthon is lehet találni, igaz, elméletileg a kinti jobb állapotú, bár nem mindig, egy itthonit, meg teljesen átvizsgáltathatod vásárlás előtt.
Satti08-05-2008 09:56:51 // 11736
Ez pl. nem is tűnik rossznak. 146 1.6 TS
GEORGE07-05-2008 21:25:12 // 11735
JTD csak a 3. faceliftes verzióban létezett, ez még 2,0 TD mocis, ez még csak a 2. facelift.
Longman07-05-2008 21:12:48 // 11734
Igen, nem írtam a lényeget, hogy évjárat szerint ennek 1.9 JTD-nek kellene lenni. :)
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)07-05-2008 20:55:32 // 11733
Sziasztok végre sikerült megszabadulin a családi Rönyótól. Most már szabad a pálya a 146 osok felé létszi segítsetek minnél jobb álapótút és fiatal kocsit találni max 800.000ft ért 1.6 ts-t.ha tudtok valami jó gépet akorlétszi írjatok köcci:))
GEORGE07-05-2008 20:55:05 // 11732
Tdi-t nem irták sose alfára azt csak a Tempra Tipokra írták amugy ugyan az a 1929 TD moci mint a Lanciakban meg a Fiatokban...csak az Alfára 2,0TD írtak...gondolom a kereskedő az intelcooler miatt írta oda a TDi-t..
Longman07-05-2008 20:38:14 // 11731
Azért kint is vannak furcsaságok. Biztos az is "arab" kereskedés ahol az a 146 áll. Szélvédő szerint 1.9 TDi, a hátulja szerint 2.0 TD. Az évjárat 1999, de akkor mért a régi fajta maszk, első -és hátsó lökös van rajta? Sőt mintha a műszerfal is a régi lenne..
Selmak07-05-2008 20:36:35 // 11730
A TwinStageTurbo JTDt nem a GM csinálta hanem ugyanúgy a FIAT, csak a próbababa nem az Alfa lett, mint annak idején a 156, hanem a SAAB.
Robert-jtd07-05-2008 20:20:41 // 11729
Satti06-05-2008 16:42:38 // 11728
Jó kifogás, sosem rossz...:-))
Satti06-05-2008 16:41:43 // 11727
Azért 200 ló az már nem olyan rossz:-)
Most árulnak is egy elég szépnek tűnő 3.0 V6 Griffin-t a használtautón normális áron.
Most árulnak is egy elég szépnek tűnő 3.0 V6 Griffin-t a használtautón normális áron.
ribipeti06-05-2008 15:37:24 // 11726
Hát igen, most az Aerojuk asszem 2.8V6 turbóval. Szakíthat rendesen. :) A 2.3t soros motorjuk ölég jól sikerált, évek óta nyomták, most lett lecserélve. Mondjuk 250LE nem is hangzik jól egy soros motorral együtt. Ehhez a V6 kedvesebb választás. :) A kedvencem a 3.0V6 motorjuk, amit a GM erőltettett rájuk az Opletől. Egyszerűen nem tudták azt a turbónyomást, amit az eredeti Saab motorok, egyszerűen széthulltak. Ezért tud asszem a 3.0V6 turbójuk 200 lóerő körül. :) Nesze neked német technika.
András bácsi06-05-2008 15:34:53 // 11725
Nem. Ez legalább jól megy, és könnyű eltűnni az üldözőboly elől, mert jön a füstfelhő.
ribipeti06-05-2008 15:33:30 // 11724
Kényszer? Egy Swift 1.0 is keveset fogyaszt, és még kormot sem termel. Szóval zöld is. :) Meggyőztelek? :)
Grando06-05-2008 15:20:59 // 11723
Akárcsak Bandi bátyám, én sem túrós dízelre gondoltam. Az van Alfában is. Elég lenne egy db turbó is, csak benyásra tegyék. És ha lehet, ne fűnyíróra. Az 1.8 már ippeg határeset - lenne, de abból is mikor lesz vmi...
András bácsi06-05-2008 15:13:43 // 11722
Kényszerből. :)))
Ha Feri már nem lenne, és felfelé dübörögne a gazdaság, akkor V6 lenne inkább.
Ha Feri már nem lenne, és felfelé dübörögne a gazdaság, akkor V6 lenne inkább.
ribipeti06-05-2008 15:11:57 // 11721
Akkor minek vásárolsz csettegőt? :P
András bácsi06-05-2008 15:03:27 // 11720
Füstokádó sárkányok. :( Valami rendes benzines, és normális hengerszámú autü kéne. Nekem legalábbis.
ribipeti06-05-2008 15:03:07 // 11719
Téllleg? :O :P
A Saabban is. :)
A Saabban is. :)
ribipeti06-05-2008 15:02:03 // 11718
Ezekre is rámászott a GM, mint az Alfára a Fiat. Csak a GM az sokkal nagyobb getci. Van a 9.3 oszt szevasz. a 9.5 olyan ocsmány, hogy megvenni vétek a 9.7 vmi amerikai retek Saab jelvény alatt. És a 98 óta kapható 9.5 még marad néhány évet, mire lecserélik.
Viszont ezek megcsinálták az 1.9JTD duplaturbós változatát, és már gyártásban is van. Nálunk ez még várat magára.
Viszont ezek megcsinálták az 1.9JTD duplaturbós változatát, és már gyártásban is van. Nálunk ez még várat magára.
András bácsi06-05-2008 15:00:49 // 11717
Ejnye-ejnye, hiszem az alfákban német elektronika van. :))
ribipeti06-05-2008 14:56:42 // 11716
Tényleg van saját egyénisége. Pl múltkor Csörinél voltam a Saabbal, és ott is kijött, hogy ezeknek is tök egyedi felnijei vannak. Nem ezek az átlagfelnik, amik a tucatautókon vannak. De pl, hogy szar az olasz elektronika ez tök fals. Dec közepe óta van meg a svéd, és már 600 izzó égett ki a műszerfalon, 400 pedig kocogtatással felébreszthető. Jó, mondjuk több égő is van mint az 156-omban volt, de abban egy sem égett ki soha, és kocogtatnom sem kellett.
Youri06-05-2008 14:56:20 // 11715
Ezért marad ÁLOM...
Xixo06-05-2008 14:54:33 // 11714
És olcsóbb már ez se lesz!!
Kazes☻06-05-2008 14:45:10 // 11713
Cccccssssodaszééééééééép!!! :-)))
Xixo06-05-2008 14:14:56 // 11712
Grando06-05-2008 13:34:23 // 11711
Na igen. A nagyobb túrós benyásokat azért remélem jobban erőltetik majd a későbbiekben. ;)))
Satti06-05-2008 13:30:28 // 11710
Természetes, hogy a lezser déli életvitelt , nem lehet összehasonlítani a hűvős északi intelligenciával:-)) A Saab-ban az tetszik, hogy annak is van egyénisége, mint az Alfának, nem lehet összetéveszteni.
ribipeti06-05-2008 13:28:32 // 11709
Vagyunk így ezzel a meghülyüléssel egypáran. :)
A Saabbal mi is haverkodunk, egyre jobban tetszik, de teljesen másban domborít, mint egy Alfa. Csocsit idézve azért tényleg nincs más márka. :)
A Saabbal mi is haverkodunk, egyre jobban tetszik, de teljesen másban domborít, mint egy Alfa. Csocsit idézve azért tényleg nincs más márka. :)
Satti06-05-2008 13:15:45 // 11708
Nem csak....de most még jobban:-))
Mike.06-05-2008 13:14:49 // 11707
Csak mostanában?? :-O
:-DDDD
:-DDDD
Satti06-05-2008 13:13:16 // 11706
Most még nem aktuális, de pár hónap múlva elméletileg az lesz, még bármi lehet, mostanában úgy is meg vagyok hülyülve!:-))
Képzeld, még Saab-okat is nézegettem, persze csak szigorúan turbo benzinest:-))
Képzeld, még Saab-okat is nézegettem, persze csak szigorúan turbo benzinest:-))
ribipeti06-05-2008 13:11:24 // 11705
Ne szarozz. Megéri. :)
Mike.06-05-2008 13:09:29 // 11704
Jaa, azokra rá kell készülni. :-))
Nekem nagyon tetszett ez a cabriózás. A kis puntó cabriókat meg már elég olcsón lehet venni, így azokat nézegetem mostanában, hátha ... :-)
Nekem nagyon tetszett ez a cabriózás. A kis puntó cabriókat meg már elég olcsón lehet venni, így azokat nézegetem mostanában, hátha ... :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?