Forum >> Autóvásárlás
W.12-08-2013 18:24:44 // 33603
Ezt ismeri valaki? 147
uaz146ti (kispali kisebbik fia)12-08-2013 10:25:36 // 33602
Üdv!
Eladósorba került a masina: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_2.0_ti_ti-7134305
Eladósorba került a masina: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/146/alfa_romeo_146_2.0_ti_ti-7134305
Fater (Norbi)04-08-2013 09:44:19 // 33600
Köszönöm a tippet, megteszem!
Piritu - 1.000.00004-08-2013 09:43:31 // 33599
Felni ügyben Trencsik-nél is nézz körül. A Spiderre olyat találtam nála, ami szebb, mint az új.
Fater (Norbi)04-08-2013 07:29:58 // 33598
Szia.
Tegnap leteszteltük a verdát és le is foglalóztuk. 13-án fogjuk átvenni minden papír elintézése után. A tulajnak jelenleg 2 (!) db Giuliettája van, egy fekete jtdm, és egy bordó metál QV. Sajnos a felnije nem a legszebb és téli gumik vannak rajta, de tudok venni az eladótól a télihez acél keréktárcsákat. Felni esetében meg körülnézek...
Tegnap leteszteltük a verdát és le is foglalóztuk. 13-án fogjuk átvenni minden papír elintézése után. A tulajnak jelenleg 2 (!) db Giuliettája van, egy fekete jtdm, és egy bordó metál QV. Sajnos a felnije nem a legszebb és téli gumik vannak rajta, de tudok venni az eladótól a télihez acél keréktárcsákat. Felni esetében meg körülnézek...
Buksi04-08-2013 03:27:14 // 33597
Ez jó duma! De igaz! :-DDD
vm03-08-2013 23:11:17 // 33596
Téged kéne beolvasztani, mert letettél egy klasszikust ;-)
Fairlane03-08-2013 22:48:22 // 33595
Szép, de azt a felnit inkább be kéne olvasztani... :)
Zotya 16403-08-2013 21:11:39 // 33594
Basszus !!!! Egy jobb robogó áráért , ilyen vasat! Tudod , most rázom a fejem de nagyon ám.
vm03-08-2013 20:57:21 // 33593
Hát ja.
Már 400-ért is jó vétel volt, de nem vitték el.
A napokban meg bementem a régi szerelőmhöz kicsit beszélgetni, ott volt egy 96-os Ts, de olyan romos állapotban, hogy húúú...
Valami 200-ért vette a tulaj, most rálocsolt még egy százast, és még így is nagyon gáz szegény.
Már 400-ért is jó vétel volt, de nem vitték el.
A napokban meg bementem a régi szerelőmhöz kicsit beszélgetni, ott volt egy 96-os Ts, de olyan romos állapotban, hogy húúú...
Valami 200-ért vette a tulaj, most rálocsolt még egy százast, és még így is nagyon gáz szegény.
Zotya 16403-08-2013 20:52:03 // 33592
Az a valaki jól jár vele. :)
vm03-08-2013 20:07:44 // 33591
Liquid02-08-2013 22:12:41 // 33590
a képekről szép, ráadásul 2.4 és TI :)
De nem ismerem...mindenesetre egy megnézést megér sztem
De nem ismerem...mindenesetre egy megnézést megér sztem
Skodra02-08-2013 21:42:17 // 33589
Szééép!! és ráadásul ritka TI!
linzenbold02-08-2013 18:31:43 // 33588
sparco02-08-2013 17:51:22 // 33587
2010-s AlfaCity-n látható volt ez a gép.
Egy GT pajzsa van ráfabrikálva. Élőben valahogy sokkal szebben néz ki.
Viszont a hangja+ ahogyan a turbó kiereszt, az valami csodás! Láttam régebben elszáguldani a városban! :)
GTV 2.0 V6
Egy GT pajzsa van ráfabrikálva. Élőben valahogy sokkal szebben néz ki.
Viszont a hangja+ ahogyan a turbó kiereszt, az valami csodás! Láttam régebben elszáguldani a városban! :)
GTV 2.0 V6
mizooo02-08-2013 17:01:23 // 33586
Valaki álljon a kipuffnál, nagy gáz amikor a fordulat visszaesett ismét nagy gáz. Nem szabad kékes füstnek jönnie. Bár ha valóban 50 K van benne és vigyáztak rá jónak kell lennie :)
Liquid02-08-2013 16:53:15 // 33585
a futóművet teszteld le valami szar úton ha lehet, ha nyekereg vagy alapjáraton dízelhangja van, vagy a hűtő zöldül esetleg látszik szivárgás nyoma valahol akkor alkualap.
Ezenkívül csak a szokásos dolgok.
Ezenkívül csak a szokásos dolgok.
Fater (Norbi)02-08-2013 16:37:41 // 33584
Sziasztok.
Felhívtam a kiszemelt példányokat és a jtd a mai napon elkelt, így maradt az 50 000 km-t futott jól felszerelt 1.6 TS. Szombaton megyünk megnézni a járművet és lehet, hogy 1 hét múlva már ismét boldog alfás leszek. A jelenlegi tulajnak már van egy másik alfája, ami egy Giulietta.
Mit érdemes a kocsin megnézni?
Az rendben van, hogy márkaszervizbe megy ellenőrzésre, de ezen kívül? Jó lesz próbaút, mindent kipróbálunk a kezelőszervek közül...
Felhívtam a kiszemelt példányokat és a jtd a mai napon elkelt, így maradt az 50 000 km-t futott jól felszerelt 1.6 TS. Szombaton megyünk megnézni a járművet és lehet, hogy 1 hét múlva már ismét boldog alfás leszek. A jelenlegi tulajnak már van egy másik alfája, ami egy Giulietta.
Mit érdemes a kocsin megnézni?
Az rendben van, hogy márkaszervizbe megy ellenőrzésre, de ezen kívül? Jó lesz próbaút, mindent kipróbálunk a kezelőszervek közül...
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2013 14:35:30 // 33583
Igazán a hideg indítások számán kívül nem látok rá okot hogy ne lehetne rövid utakra használni. A katalizátor ami eltömődhet városban, ill az EGR kormolódhat le, de ezek jobbára előbb utóbb eltűnnek a rendszerből...A 120 lovasnál még a vgt ragadhat le, akkor egy tisztítás kell neki és kész. A 105 lovasnál még ez sincs.
A jtd legkényesebb pontja szerintem a kettőstömegű, azt be kell kalkulálni. 250-300e körül új kell bele és kész.
A jtd legkényesebb pontja szerintem a kettőstömegű, azt be kell kalkulálni. 250-300e körül új kell bele és kész.
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2013 14:28:39 // 33582
A jtd teljesen alkalmas erre. A 146 nálam lassan egy éve átminősült pályafalóból ilyen napi 10-15km-t futó városi szaladgálóssá. Semmi baja tőle :-) A fogyasztása meg több mint barátságos így városban is. Igazán olyan motor, ami mindent bír, mindíg ugyanazzal a határozott röffenéssel indul, és ha ilyened van egy idő után elképzelhetetlennek tartod hogy baja tud lenni. Sőt leszoksz a motortér nyitogatásról is :-)
A tjet-ről lebeszélnélek. Jó motor az, csak semmi előnye egy jtd-vel szemben sem városban, sem azon kívül.
A tjet-ről lebeszélnélek. Jó motor az, csak semmi előnye egy jtd-vel szemben sem városban, sem azon kívül.
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2013 13:19:11 // 33581
Én is gondoltam arra is amit most Peti is leírt a falamra,hogy jó választás lehet még egy 145 JTD kevesebb a lengőkar,régebbi konstukció a futómű(Fiat Tipo pepitában).Ugyan nem is annyira kényelmes,rázós,rossz úton pattogós.De ha jó alatta az aszfalt akkor jó a kanyarstabilitás,és nagyságrendekkel olcsóbb.Persze ez csak akkor jöhet szóba hogyha a hölgy lejjebb ad a prémiumérzésből,és megbarátkozik a kockább old schoolosabb formával:)
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2013 12:59:17 // 33580
a 155-nek sokkal strapabíróbb a futóműve mint a 47-56-nak.
ezek elől is két lengőkarosak,és egy csomó,oldalanként szám szerint 5db szilent és 2darab gömbfej van benne.nem olcsóak a lengőkarok,a felújításuk vagy sikerül vagy nem. itt nem a motorral lesz probléma hanem a gyorsabban elkopó futóművel,de ugye erre sem mondhatja az ember hogy szar mert pilóta függvényében kopnak a lengőkarok.
ezek elől is két lengőkarosak,és egy csomó,oldalanként szám szerint 5db szilent és 2darab gömbfej van benne.nem olcsóak a lengőkarok,a felújításuk vagy sikerül vagy nem. itt nem a motorral lesz probléma hanem a gyorsabban elkopó futóművel,de ugye erre sem mondhatja az ember hogy szar mert pilóta függvényében kopnak a lengőkarok.
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2013 12:55:16 // 33579
hát igen a 15 km rövid táv,nem célszerű így használni.De mivel nem 2 hétre veszünk autót,így szerintem vállalható,amikor van lehetőség rá vele kell hosszabb utakra menni,picit kikormolni.
erről a motorról nem sok mindent kell tudni csak hogy kb a világ legjobban sikerült common-rail dízele.
fontos a gázolaj minősége,amiből magyarországon az omv kívül nem sok jó van sajnos.fontos a jó minőségű gázolaj és minden más szűrő,olaj és nem lesz vele probléma:)
erről a motorról nem sok mindent kell tudni csak hogy kb a világ legjobban sikerült common-rail dízele.
fontos a gázolaj minősége,amiből magyarországon az omv kívül nem sok jó van sajnos.fontos a jó minőségű gázolaj és minden más szűrő,olaj és nem lesz vele probléma:)
GTPeti02-08-2013 12:25:13 // 33578
Alapvetően nem ajánlott. Ám pont az 1.9 JTD az, ami talán az Alfa történelmének legrobosztusabb motorja. Nekem van 4 éve egy kollégám, ő szinte naponta használja munkábajárásra 156-osát, néhány km-es utakra. Egyáltalán nem panaszkodik. Szerintem emiatt még akár mászkálós autónak is alkalmas egy ilyen, persze csakis kímélve. (Bár jómagam ennek ellenére inkább benzinest vettem e célra.)
Fater (Norbi)02-08-2013 12:05:41 // 33577
Dízel esetében mennyi megterhelő a motornak, ha rövidebb távon van használva (itt napi 15 km-re gondolok kb. 1/2 évig)?
Lennének közben valószínűleg hosszabb utak is, de most ez várható az év végéig.
Erről az 1.9 jtd (120 Le) motrtípusról tudnál valami bővebb információt mondani?
Köszönöm!
Lennének közben valószínűleg hosszabb utak is, de most ez várható az év végéig.
Erről az 1.9 jtd (120 Le) motrtípusról tudnál valami bővebb információt mondani?
Köszönöm!
Fater (Norbi)02-08-2013 12:02:58 // 33576
Egy hölgynek a prémium érzés szükséges. Sajnos a magyar utak nem kedveznek a minőségi futóművel megáldott autóknak, de az 155-öm esetében a futóműhöz nem kellett hozzányúlnom egyetlen alkalommal sem.
Régebben ültem Fiatban - az alfa eladása előtt - de nem jött be sehogyan a Linea. Nem szeretem, ha a fejemtől 2 cm-re már az ajtó felső része található és gondolom ilyen lenne a grande punto is.
Régebben ültem Fiatban - az alfa eladása előtt - de nem jött be sehogyan a Linea. Nem szeretem, ha a fejemtől 2 cm-re már az ajtó felső része található és gondolom ilyen lenne a grande punto is.
Fater (Norbi)02-08-2013 11:54:53 // 33575
Köszönöm a tippeket!
Mito anyagi okok miatt nem játszik. Az alfát a párom az alfa hiányomra hivatkozva javasolja - legalább azt az érrzét kapjam vissza, ami a 155-ben volt; valamint így tudunk menni alfa találkozókra is.
A fentartás jelentősen befolyásoló futásteljesítmény jelenleg kiszámíthatatlan, mert a párom vállalkozó.
Mivel dízel autónk még nem volt, a tankolt üzemanyag minőségén kívül mire kell odafigyelni a használat során?
Mito anyagi okok miatt nem játszik. Az alfát a párom az alfa hiányomra hivatkozva javasolja - legalább azt az érrzét kapjam vissza, ami a 155-ben volt; valamint így tudunk menni alfa találkozókra is.
A fentartás jelentősen befolyásoló futásteljesítmény jelenleg kiszámíthatatlan, mert a párom vállalkozó.
Mivel dízel autónk még nem volt, a tankolt üzemanyag minőségén kívül mire kell odafigyelni a használat során?
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2013 10:55:12 // 33574
szerintem az első számú jtd-t a hölgynek,az legalább megy is,keveset is eszik,nem bajos motor,nem is ts,meg alfa is,bár lehet egy 3 ajtós jobb lenne de szerintem az a befutó:)
Béci Ɨ|ѯ02-08-2013 10:49:02 // 33573
Ha Grande-t néztek, akkor nézzetek 1.4 16v-t. Viszonylag ritka, de az 95 lovas, 6 sebességes és nem fogyaszt többet a 8v-nél, viszont jobban megy. Csak ha lehet, akkor 2007 vagy utánit nézzetek, előtte elég első szériásak voltak és azokkal vannak gondok is.
.......................02-08-2013 10:12:48 // 33572
A grande punto fele annyiból fenntartható,alkatrészügyileg,
Mito nem jàtszik?
Az màr alfa punto alapra,
Csajos is 5 csillagos törésteszt is
Mito nem jàtszik?
Az màr alfa punto alapra,
Csajos is 5 csillagos törésteszt is
Liquid02-08-2013 09:47:22 // 33571
a konkrét példányokról nem tudok mondani semmit, csak úgy általánosságban...
Sógorék voltak hasonló szituban, csak ott az új Bravo volt a konkurens.
A 147 más dimenzió, ezt leginkább akkor fogod érezni, ha egymás után beülsz mindkettőbe, a Fiat is nagyon jó gép, de csak "FIAT" mindenféle rosszindulat nélkül.
Azonkívül az 1.4TJet se biztos hogy a legjobb dolog a világon. Megy korrektül, de ha ki is van használva sokkal többet kér mint mondjuk egy 1.6TS.
A mérleg másik serpenyőjében viszont ottvan a prémiumság fekete oldala, a sokkal magasabb alkatrészárak, bonyolultabb futómű stb.
Szóval a Punto olcsóbban fenntartható, "fapadosabb" ebből sztem szívó 1.4 , ha elfér a többletköltség akkor pedig egy 1.6TS 147
Sógorék voltak hasonló szituban, csak ott az új Bravo volt a konkurens.
A 147 más dimenzió, ezt leginkább akkor fogod érezni, ha egymás után beülsz mindkettőbe, a Fiat is nagyon jó gép, de csak "FIAT" mindenféle rosszindulat nélkül.
Azonkívül az 1.4TJet se biztos hogy a legjobb dolog a világon. Megy korrektül, de ha ki is van használva sokkal többet kér mint mondjuk egy 1.6TS.
A mérleg másik serpenyőjében viszont ottvan a prémiumság fekete oldala, a sokkal magasabb alkatrészárak, bonyolultabb futómű stb.
Szóval a Punto olcsóbban fenntartható, "fapadosabb" ebből sztem szívó 1.4 , ha elfér a többletköltség akkor pedig egy 1.6TS 147
Fater (Norbi)02-08-2013 09:36:57 // 33570
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2013 23:12:15 // 33568
:-) Jól hangzik, szerezz neki valami rendes Autót :-)
Dévid25-07-2013 18:01:01 // 33567
Kösz a kimerítő választ.
Igazából a 156-omba szeretett bele, főleg a hangjába, de egy diesel Alfa azt (bocs, hogy ezt írom) soha nem fogja tudni reprodukálni. Menettulajdonságokban van amelyik jobb, azt aláírom.
Ő nem akar benzines, és nem akartam soha dieselt, ezért is kérdeztem meg a nagyközönséget. :) Egy 145-öt simán el tudnék képzelni Neki.
Épp most van az ízlésváltó korszakában eddig az Opel és a VW volt a favorit nála, de most belezúgott egy 2.5 V6 24v 156-ba és úgy tűnik összejön a gazdájával is. :)
Igazából a 156-omba szeretett bele, főleg a hangjába, de egy diesel Alfa azt (bocs, hogy ezt írom) soha nem fogja tudni reprodukálni. Menettulajdonságokban van amelyik jobb, azt aláírom.
Ő nem akar benzines, és nem akartam soha dieselt, ezért is kérdeztem meg a nagyközönséget. :) Egy 145-öt simán el tudnék képzelni Neki.
Épp most van az ízlésváltó korszakában eddig az Opel és a VW volt a favorit nála, de most belezúgott egy 2.5 V6 24v 156-ba és úgy tűnik összejön a gazdájával is. :)
GEORGE25-07-2013 14:44:12 // 33566
nincs mit :-)
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2013 14:25:50 // 33565
A 145/146 TD-t én is tudom javasolni. A hitelt nem annyira. 500-ból átírva, szervízelve összehozható egy TD, erre hitelt felvenni...de mindenki maga tudja, szerintem veszélyes móka.
A TD hölgynek ajánlhatóbb mint a 145/46 vagy 156 jtd. A legfőbb indok, a fordulókör. A TD fordulóköre sokkal kisebb, kényelmesebb és könnyebb vele parkolni. Rá lehet legyinteni, hogy tud ő vezetni, de én is azon kapom magam, hogy a TD-vel felüdülés beállni egy bevásárlóközpont parkolójába.
Egyéb praktikus pluszpontok:
-kicsit magasabb futómű, az elejét nehezebb odaverni pl parkoláskor a padkához.
-A kuplungja könnyű, női lábnak inkább való.
-nincs benne kettőstömegű lendkerék
-nincs drágán javítható common rail rendszer, sőt érzékelő se nagyon..ECU sem.
Negatívumok:
- régiek, nagyon meg kell nézni mit vesz az ember (gépészetileg, rozsda ügyileg)
- a hengerfej érzékeny pont, hidegen ésszel a gázzal
- egy turbo csere itt is befigyelhet bármikor
- kényelmében nem lesz 156
- kőkemény futómű (ellenben filléresen javítható)
Ha ezt választja, lehetőleg hátul is tárcsafékeset nézzen, már amennyire válogatni lehet. A dobfékkel is megáll, de a tárcsa sokkal jobban fogja.
A TD hölgynek ajánlhatóbb mint a 145/46 vagy 156 jtd. A legfőbb indok, a fordulókör. A TD fordulóköre sokkal kisebb, kényelmesebb és könnyebb vele parkolni. Rá lehet legyinteni, hogy tud ő vezetni, de én is azon kapom magam, hogy a TD-vel felüdülés beállni egy bevásárlóközpont parkolójába.
Egyéb praktikus pluszpontok:
-kicsit magasabb futómű, az elejét nehezebb odaverni pl parkoláskor a padkához.
-A kuplungja könnyű, női lábnak inkább való.
-nincs benne kettőstömegű lendkerék
-nincs drágán javítható common rail rendszer, sőt érzékelő se nagyon..ECU sem.
Negatívumok:
- régiek, nagyon meg kell nézni mit vesz az ember (gépészetileg, rozsda ügyileg)
- a hengerfej érzékeny pont, hidegen ésszel a gázzal
- egy turbo csere itt is befigyelhet bármikor
- kényelmében nem lesz 156
- kőkemény futómű (ellenben filléresen javítható)
Ha ezt választja, lehetőleg hátul is tárcsafékeset nézzen, már amennyire válogatni lehet. A dobfékkel is megáll, de a tárcsa sokkal jobban fogja.
Ricsi 14725-07-2013 14:13:42 // 33564
Hát így már érdekesebb a dolog... :S Ezért is kérdeztem, hogy ilyen felszereltségel létezhet-e mert ha nem akkor alapból kamu az egész, és ha ebben kamuzik akkor valószínűleg minden másban is, úgyhogy inkább nem kockáztatok vele! Egyébként nálam sem döntő ok ha nincs rajt a felirat, enyémen sincs rajt, meg ha fényezve is van a lökös akkor sincsen semmi...! 17-es felninél én nem is szeretnék nagyobbat, de mind1 is mert ezzel az autóval így már nem foglalkozok! Úgyhogy köszönöm szépen a segítségeteket!
Andy25-07-2013 13:47:45 // 33563
Ezt az autót már hirdették régebben is, nagyjából 8-9 hónapja is láttam. Akkor tartalmasabb fotókkal lehetett megnézni. Ami biztos a hátsó lökös cserélt FL előttire.
Annak idején a fotókról úgy tűnt hogy elölről is törve volt.
A leírása javarészt hülyeség, tipikus lehúzós nepper duma. Reménykedve abban hogy nem ért hozzá a vevő. :))
Az automata: Ebben már a japán váltó van, megegyezhetünk abban hogy sokkal szarabb mint a ZF. Bontottat meg el kell felejteni, (ki lát bele?).
Fogyasztás: Itt Pesten tegnap a 36 fokos melegbe, működő klímával, közepesen erős forgalomban, manuális váltóval 10 felett evett a 2.4 JTD.
6.5 liter fogyasztás az 80-90 kényelmes utazóval, gyakori gyorsítás nélkül. Talán.
Őszintén? A felnije jó, bár szvsz nem 19-es, hanem 18-as. Az is sok rá, szétkapja a futóművet. A többi része átlagos. :)))
Nagyon óvatos lennék ezzel a darabbal.
Annak idején a fotókról úgy tűnt hogy elölről is törve volt.
A leírása javarészt hülyeség, tipikus lehúzós nepper duma. Reménykedve abban hogy nem ért hozzá a vevő. :))
Az automata: Ebben már a japán váltó van, megegyezhetünk abban hogy sokkal szarabb mint a ZF. Bontottat meg el kell felejteni, (ki lát bele?).
Fogyasztás: Itt Pesten tegnap a 36 fokos melegbe, működő klímával, közepesen erős forgalomban, manuális váltóval 10 felett evett a 2.4 JTD.
6.5 liter fogyasztás az 80-90 kényelmes utazóval, gyakori gyorsítás nélkül. Talán.
Őszintén? A felnije jó, bár szvsz nem 19-es, hanem 18-as. Az is sok rá, szétkapja a futóművet. A többi része átlagos. :)))
Nagyon óvatos lennék ezzel a darabbal.
.......................25-07-2013 13:17:13 // 33562
én jol tettem ,hogy halhgattam annak idején GEORGE ra,
ö volt az aki a Mito vàsàrlàSom elött hàlistenek felvilàgositott ,hogy az uj kis turbos benyàsok bizony sokat esznek,
mégegyszer köszi
ö volt az aki a Mito vàsàrlàSom elött hàlistenek felvilàgositott ,hogy az uj kis turbos benyàsok bizony sokat esznek,
mégegyszer köszi
GEORGE25-07-2013 13:04:47 // 33561
A felíratok hiánya, nálam nem gond. Én is azzal kezdtem, hogy leszedtem mikor megvettem a 156-ot.
GEORGE25-07-2013 13:03:42 // 33560
Az általad felsorolt cuccok soha nem léteztek a 166-ban!
Ezt szerintem meg is erősítik a 166-os topicban is.
Nem is értem az adott hirdetőt miért ír valótlant.
Én 159-ket nézegetek mostanában és minden 4.-hez oda írják, hogy Ti, persze max csak parkolhatott olyan mellett, mert 10 Ti-s hirdetésből 8 nem az.
Na mindegy én az ilyen hirdetőt balfasznak tartom és kész, vagy ha ügyvéd lennék akkor szándékos megtévesztőnek :-)
Az automata viszont kényes kérdés.
Alapjában véve ez egy jó automata és ha jól tévesztek 5 sebességes már a 2,4-ben lévő.
Minden automataváltónak van élettartama. Most biztos nem leszek népszerű az automatás 166-ok eladói körében ( amúgy nem érdekel, hogy ki kedvel vagy sem :-D ) de 150-160 e km-től 250-300e km bírja egy váltó. Ha hozzáértő használja akkor a felsőbb tartományba tolódik a felújítás, ha nem akkor lefele lévő kilométer adag elérésekor.
Viszont könnyű felújítani, mert fődarabcserével teszik, de sajnos drága.
Amikor jól működik, akkor frankó dolog.
Én azt javaslom, hogy olyannal menj el megnézni, akinek automatás a 166-ja. Az érezni fogja a különbséget. A vásárlás-megnézés előtt pedig hívjál fel több automataváltó javító céget ( legalább 4-et 5-öt) hogy ki, hol és mennyiért újítja fel.
Akkor lesz támpontod és ha alkudni kell, tudni fogod, hogy az esetleges hibák miatt mennyivel kevesebbet adjál az autóért.
Egyéb iránt meg nem kell félni az automata váltótól. Az is csak egy váltó, mint a kézi. Sok esetben cserélnek kézi váltót is, tehát még csak azt se mondanám, hogy sokkal jobb lenne a kézi. javítás szempontjából talán, de a bontóban egy 2.4-es JTD 20V kézi váltó 120 ezer forint. /Nem rég kérdeztem/ Az automata leggyilkosabb használata, mikor előre menő fokozatokban van, pl 1-2-3 ( attól függ hány fokozatú a váltó, illetve milyen kiosztásokat hagy kapcsolni a gyártó) stb illetve természetesen a "D" állás. Szóval "előre"menő fokozatban hagyják hátrafelé gurulni. Vagy Ha R-ben van és hagyják előre fele gurulni. Ilyenkor súlyos km-kel rövidítik az életét. Nem jó hosszan, fokozatban várakozni sem vele. Olyankor inkább N-be kell tenni.
Menet közben finoman kell működjön, hangos kattanás és rángatás mentesen kell oda-vissza kapcsolgatnia. Nehéz a jó működését leírni, ezért javaslom, hogy mindenképpen olyan 166-os tulajt vadásszál a megnézésre partnerül, akinek automatás a gépe.
Ezt szerintem meg is erősítik a 166-os topicban is.
Nem is értem az adott hirdetőt miért ír valótlant.
Én 159-ket nézegetek mostanában és minden 4.-hez oda írják, hogy Ti, persze max csak parkolhatott olyan mellett, mert 10 Ti-s hirdetésből 8 nem az.
Na mindegy én az ilyen hirdetőt balfasznak tartom és kész, vagy ha ügyvéd lennék akkor szándékos megtévesztőnek :-)
Az automata viszont kényes kérdés.
Alapjában véve ez egy jó automata és ha jól tévesztek 5 sebességes már a 2,4-ben lévő.
Minden automataváltónak van élettartama. Most biztos nem leszek népszerű az automatás 166-ok eladói körében ( amúgy nem érdekel, hogy ki kedvel vagy sem :-D ) de 150-160 e km-től 250-300e km bírja egy váltó. Ha hozzáértő használja akkor a felsőbb tartományba tolódik a felújítás, ha nem akkor lefele lévő kilométer adag elérésekor.
Viszont könnyű felújítani, mert fődarabcserével teszik, de sajnos drága.
Amikor jól működik, akkor frankó dolog.
Én azt javaslom, hogy olyannal menj el megnézni, akinek automatás a 166-ja. Az érezni fogja a különbséget. A vásárlás-megnézés előtt pedig hívjál fel több automataváltó javító céget ( legalább 4-et 5-öt) hogy ki, hol és mennyiért újítja fel.
Akkor lesz támpontod és ha alkudni kell, tudni fogod, hogy az esetleges hibák miatt mennyivel kevesebbet adjál az autóért.
Egyéb iránt meg nem kell félni az automata váltótól. Az is csak egy váltó, mint a kézi. Sok esetben cserélnek kézi váltót is, tehát még csak azt se mondanám, hogy sokkal jobb lenne a kézi. javítás szempontjából talán, de a bontóban egy 2.4-es JTD 20V kézi váltó 120 ezer forint. /Nem rég kérdeztem/ Az automata leggyilkosabb használata, mikor előre menő fokozatokban van, pl 1-2-3 ( attól függ hány fokozatú a váltó, illetve milyen kiosztásokat hagy kapcsolni a gyártó) stb illetve természetesen a "D" állás. Szóval "előre"menő fokozatban hagyják hátrafelé gurulni. Vagy Ha R-ben van és hagyják előre fele gurulni. Ilyenkor súlyos km-kel rövidítik az életét. Nem jó hosszan, fokozatban várakozni sem vele. Olyankor inkább N-be kell tenni.
Menet közben finoman kell működjön, hangos kattanás és rángatás mentesen kell oda-vissza kapcsolgatnia. Nehéz a jó működését leírni, ezért javaslom, hogy mindenképpen olyan 166-os tulajt vadásszál a megnézésre partnerül, akinek automatás a gépe.
Ricsi 14725-07-2013 12:32:34 // 33559
Köszi a kimerítő választ :)! Hát nem valószínű, hogy 80-90-el fogok vele menni a 147-el se megyek annyival, meg hát nem véletlenül lett elvileg 180 lóra felhúzva... :D Igazából én pályán ilyenkor nyáron fogok nyaralások alkalmával autókázni, inkább városban, meg főúton mászkálok én...! Automata mennyire megbízható, mennyit mennek el úgy átlagban? Meg ilyenek, hogy automatikus távolságtartó, elektronikus differenciálzár meg elektromosan állítható fejtámlák tényleg lehetnek benne, vagy ezt a kérdést a 166 topicban tegyem fel inkább? :D Egyébként ha úgy alakul, hogy elmegyek megnézni (ha az asszony nem akad ki, mert ő szerelmes a 147-be :D ) majd szeretnék megkérni innen valakit, hogy jöjjön el velem megnézni!!
tipoatti25-07-2013 12:06:09 // 33558
A faceliftek alja körben színre van fújva. Ennek az autónak a hátsó lököse volt cserés szvsz.
A hiányzó feliratokhoz: nem jelent okvetlenül problémát, nem egy autómról kapargattam már le jómagam is, csak, mert jobban tetszik úgy. A nuvola felirata hátul azonban annyira demonstratív, hogy inkább rajta hagyom! :)
A hiányzó feliratokhoz: nem jelent okvetlenül problémát, nem egy autómról kapargattam már le jómagam is, csak, mert jobban tetszik úgy. A nuvola felirata hátul azonban annyira demonstratív, hogy inkább rajta hagyom! :)
tipoatti25-07-2013 12:03:38 // 33557
"Automatikus távolságtartóra, elektronikus differenciálzár, elektromosan állítható fejtámlák?" Mivaaan?! Na, ilyeneket ne keress még egy utolsó évjáratos collezione-ben sem!
GEORGE25-07-2013 11:59:54 // 33556
Az autó így képről szép.
Vagy az első lökös lett újrafényezve, vagy a hátsó cserélt.
Elöl a legalja is színre van fújva, amit ha jól emlékszem feketén "hagytak" gyárilag ép úgy mint hátul látható.
A fogyasztáshoz annyit, hogy igen elérhető vele a 6 liter is, de nem az lesz a jellemző.
Nekem 156-ban van ilyen motor, de kézi váltóval.
Tartós autópálya menetben, mondjuk Olaszba, Horvátban, Németbe utazva, éjjel békésen haladva 150-160-an tempomatos autókázáskor tudja a 6.5-7-et. Mondom inkább úgy, hogy 7 felett az enyém még ilyen alkalommal nem ivott.
De ha megjön a pályán a forgalom és sorozatosak lesznek a lassítások, gyorsítások akkor tartósan 7 fölé megy a fogyasztás.
Nekem a mindennapokban vegyes használatban 7.5-8,5 közt bármi.
És én ki is élvezem a motorban rejlő lóerőket.
A 166-os nehezebb durván 300kg-al, plusz automata a váltója, így inkább számolj 7-8-9 literes fogyasztással, és akkor nem csapod be magad. nem a könnyű autók közé tartozik a 166-os és a csodák is csak a mesékben vannak. Szóval súly, lóerő, és a kihasználtság mértéke határozza meg a fogyit. De mondjuk ha megállod, hogy tempomat 80-90-el gurulj valahova, akkor valószínűleg várakozáson aluli fogyasztást is tud produkálni egy ilyen autó.Majd te hajtod úgy is kiderül mi is a valóság :-)
Vagy az első lökös lett újrafényezve, vagy a hátsó cserélt.
Elöl a legalja is színre van fújva, amit ha jól emlékszem feketén "hagytak" gyárilag ép úgy mint hátul látható.
A fogyasztáshoz annyit, hogy igen elérhető vele a 6 liter is, de nem az lesz a jellemző.
Nekem 156-ban van ilyen motor, de kézi váltóval.
Tartós autópálya menetben, mondjuk Olaszba, Horvátban, Németbe utazva, éjjel békésen haladva 150-160-an tempomatos autókázáskor tudja a 6.5-7-et. Mondom inkább úgy, hogy 7 felett az enyém még ilyen alkalommal nem ivott.
De ha megjön a pályán a forgalom és sorozatosak lesznek a lassítások, gyorsítások akkor tartósan 7 fölé megy a fogyasztás.
Nekem a mindennapokban vegyes használatban 7.5-8,5 közt bármi.
És én ki is élvezem a motorban rejlő lóerőket.
A 166-os nehezebb durván 300kg-al, plusz automata a váltója, így inkább számolj 7-8-9 literes fogyasztással, és akkor nem csapod be magad. nem a könnyű autók közé tartozik a 166-os és a csodák is csak a mesékben vannak. Szóval súly, lóerő, és a kihasználtság mértéke határozza meg a fogyit. De mondjuk ha megállod, hogy tempomat 80-90-el gurulj valahova, akkor valószínűleg várakozáson aluli fogyasztást is tud produkálni egy ilyen autó.Majd te hajtod úgy is kiderül mi is a valóság :-)
Ricsi 14725-07-2013 11:09:36 // 33555
:) Igen azt gondoltam én is, hogy ott hátul valami lehetett mert a feliratok sincsenek rajta...!
Ricsi 14725-07-2013 11:06:46 // 33554
Nem tudom az mennyire lehet nagy gáz, hogy nem úgy áll ahogy kellene, gondolom nem olyan nagy gond...!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?