Forum >> Autóvásárlás

GEORGE01-01-2010 18:10:37 // 21652
Neked a 156-ba halt be a motor mielőtt vetted utána meg miután eladtad......csak szólok, hogy ez is egy példa.
és minden TS eszik olajat, még az is amelyik jó!!!!

érdekes, hogy egyből a jtd jut eszedbe, pedig van még egy jó pár Alfa moci ami jobb a TS 16v től.

A TS alapjában egy igen jó kis moci, de csak a 8V verziókkal bezárólag.
Tetszik vagy sem, ez a valóság.
RB01-01-2010 18:09:54 // 21651
Lehet írni valós dolgokról, de ne nehezítsük egymás helyzetét vagy a márkáét..

Így jobban hangzik:-)))
RB01-01-2010 18:08:13 // 21650
Ööö, nem sértődtem be, csak megemlítettem egy dolgot, ez asszem nem egyenlő a besértődéssel!:-))

Lehet írni valós dolgokról, de nehezítsük egymás helyzetét vagy a márkáét.
Én így látom ez az én véleményem, én is írok róla, ha szabad.:-))
Én is láttam már szerelőnél V6-ot is meg dízelt is.
Ha arányaiban nézzük lehet majdnem ugyanaz lenni mint a TS-eké.

No mindegy, én kedvelem annyira azt aki Alfával jár hogy ne minősítsem ismeretlenül (a besértődésre gondoltam), és ne vitatkozzak vele vérremenően.:-))
Satti01-01-2010 18:05:52 // 21649
Amelyik TS motor jó állapotban van, az nem eszi az olajat, nekem sem a 145, sem a 146 és a 147 sem ette egyáltalán, egy picit sem, persze azokban valódi, 89 ezer, 68 ezer és 130 ezer km volt.
RB01-01-2010 18:02:51 // 21648
Nem nevesítettem hogy ő meg ő!:-)))

De mint írtam csak megemlítettem, hogy esetleg nem nyilvánosan kellene megbeszélni.
Nyilván mindenkinek van véleménye amit el akar mondani, és ez így rendben is van, csak gondoljunk már egymásra egy kicsit.:-))
Biztos minden motorhoz tartozik valami típushiba, máskülönben szegény autószerelők munka nélkül maradnának.:-))
Satti01-01-2010 18:01:53 // 21647
Igen, ebben van vmi, mert nagy általánosságban nincs gond a TS-el, nem kell állandóan lehúzni.
A legtöbb Alfában '95 óta benne van az a motor, amennyiben szar lenne, gondolom nem tették volna bele az összes Alfa típusba.
Mostanra már nyílván elavult, de elég sokáig jól szolgált és azért mert méhány emberhez olyan példány kerűlt, amit előtte nem szervízeltek rendesen, azért még nem kell általánosítani.
A jtd sem sebezhetetlen, azzal is tőrténhet bármi, ha nem jó kezekbe kerül.
GEORGE01-01-2010 17:59:15 // 21646
Hiába sértődsz be a valóságot nem tudod megváltoztatni.
2003 óta járok a barátom szervizébe, mindig van nála 1-2 db széthullott TS 16v aztán más szervizekben szintén van a földön TS 16v

Én nem istenítem a nem TS motorokat, de ettől még szintén nem lesz jobb a TS16v
Aztán azért sem kell felháborodni, mert nem is te gyártottad a TS16v.


Amúgy miért is nem lehet írni valós dologról????????????

Engem se bántsatok :-)

Ja és kívánom minden TS 16V tulajnak, hogy messze kerülje el ölet a TS betegség
ystuc01-01-2010 17:55:02 // 21645
Bocsi, nekem eszembe se jutott lefikázni... Egy ártalmatlan beszélgetésből jutottunk idáig. De mint ahogy más is írta, van ellenpélda is bőven.
RB01-01-2010 17:45:34 // 21644
Köszönjük a TS-t használók nevében, hogy ismét lefikázzátok a motort!!
Ezt beszéljétek meg egymás oldalán, vagy valamelyik zárt fórumban, mert pölö ha valaki most szeretné eladni a TS motoros autóját (én nem), és esetleg a leendő kuncsaft csak úgy benézne az amoréra -mert ugye ott biztos talál fontos tudnivalókat- ezeket olvasva biztos eláll a vásárlási szándékától, és lehet alaptalanul. Az hogy tíz vagy húsz embernek megállt a TS motorja, még nem bizonyítja a megbízhatatlanságát.
A többi motorral is biztos volt és lesz is baj, de mivel a TS-ből van a legtöbb ezért nyilván a nagy (obb) számok törvénye alapján több is a meghibásodás, de nem biztos hogy átlag feletti.

Nem kardoskodni akarok a TS-ek mellett, de legalább az ezt használó cartársakkal ne "csesszetek" ki.
Tudom külső források is azt írják hogy a TS-ek beállnak, de ott inkább csak a szíjszakadást "preferálják".

Nem is vitatkozni akarok (ne bántsatooook)!:-)))
Csak egy ötlet.:-))
Wickey01-01-2010 17:33:20 // 21643
pontosan.

Fiat motor: EPIC fail. :-)
GEORGE01-01-2010 17:21:20 // 21642
Ugyan ezt tudom megerősíteni én is szintén saját tapasztalat alapján.
Sajnos gyengék lettek a TS 16V-k :-(

Többen azt mondták, hogy nem azért álltak be a motorok mert rossz konstrukció hanem azért mert a tulaj olaj nélkül használta. Na de az olajat ki "itta" meg a tulaj??
Ferke01-01-2010 17:04:40 // 21641
A kérdés igazából az, hogy egy adott motorral hány km-t tettél meg....
Szilárd01-01-2010 16:59:22 // 21640
A másikkal semm volt semmi bajom,pedig abban jóval több km volt...
ystuc01-01-2010 16:41:31 // 21639
Hát, azért neked nem sok a km benne... :-)
Szilárd01-01-2010 16:40:57 // 21638
Szerencsére az enyémmel sincs semmi gondom...
ystuc01-01-2010 16:10:39 // 21637
Ezért mondom, hogy vannak jó tapasztalatok. nekem sajna nem vált be. És ezen az oldalon is többen vannak, akiknek nem annyira jött be.
Igazából szerintem a korábbi tulajok ténykedésére is vissza lehet ezt valahol vezetni...
GT Ɨ|ѯ01-01-2010 16:04:14 // 21636
A második 2.0TS motort 'fogyasztom', de hibátlan:-)
Azzurro01-01-2010 15:15:59 // 21635
A bizalmam nekem sem olyan stabil, mint ahogyan neki indultam az egésznek.De ez van sajna.Ha jól alakul minden akkor lecserélem egy 147 jtd-re, és minden kételyemet elfelejteti velem a márkával szembe.
ystuc01-01-2010 15:11:16 // 21634
Én is reméltem.. :-)
De ha szerencséd van, akkor nem lesz gond. Sajnos nekem megrendült a bizalmam a TS-ekkel kapcsolatban, saját tapasztalat alapján. És még csak azt sem mondhatom, hogy a km sok lett volna benne... Nem visszatekert órájú kocsi volt, külföldi szervizkönyvvel, reális futásteljesítménnyel.
Azzurro01-01-2010 15:09:02 // 21633
Én is sokat költöttem a Ts-re, és remélni tudom nem lest vele gond egy jó darabig.
ystuc01-01-2010 15:04:57 // 21632
Hiába vigyáztam a TS-re, egy év alatt majdnem fél millát költöttem szervizelésre. Pedig korábban minden rendben volt, az olajcsere is nagyon sűrűn megtörtént. És ez csak a motor... Vannak kivételek itt az Amorén, pl Poló autója, de nekem sajnos nem hálálta meg a törődést... :-(
ystuc01-01-2010 15:01:07 // 21631
Szerintem ha esetleg drágább is a diesel, kevesebbszer kell alkatrészre költeni.
Azzurro01-01-2010 14:55:38 // 21630
A fogyasztásba nem kételkedem, hiszen mint írtam ez szinte természetes dolog, mivel disel.
Azzurro01-01-2010 14:54:08 // 21629
Ezekből a hozzászólásokból csak arra jöttem rá, amit eddig is tudtam.Azt hogy sokkal kevesebbet eszik.
Én szerviz költségekre lettem volna kíváncsi, és a kopó alkatrészek árára.
Az hogy 145 benzines, vagy egy 147-es disel?És nem kényelmi szempont számít.
Ferke01-01-2010 14:46:53 // 21628
Akkor a feltett kérdésedre meg is adtad a választ, nem?:)))
ystuc01-01-2010 14:46:37 // 21627
Ott vannak a blogomban a fogyasztási adatok, az magáért beszél... :-)
És azért csak van alattam 385 Nm... :-D
Ferke01-01-2010 14:45:12 // 21626
Megmondom őszintén, nekem már a kevés használatnál is számít. A kis boxer is 10et kajál, keveset járok vele, de kvára tud idegesíteni, hogy ha odalépek neki, akkor szemlátomást behorpad a tank.
Soprano 147-esével voltunk grandékat nézni, kiváló az a 147, de amikor 160 fölé mentem, megszűnt a gravitáció az üzemanyag mutató környékén.
Na mindegy, ez az én véleményem, minden esetre jól esik, hogy a Graz-ig meg vissza elkocsikázok nem kis tempóban, lazán 180-nal, amíg haverom az off 1.6-ossal 2x tankolt ugyanezen a távon....
ystuc01-01-2010 14:45:07 // 21625
És sajnos több is velük a gond...
Azzurro01-01-2010 14:42:51 // 21624
Azért egy Ts motor régebbi konstrukció mint egy Jtd.Ez olyan mint ha most összehasonlítanám a Ts a Jts-el.Az is egy sokkal újabb rendszer.
Ferke01-01-2010 14:40:57 // 21623
Ja, nekem a cooler cső, ami az akksi felett megy el. Szétrepedt.
Satti01-01-2010 14:40:25 // 21622
Nem is kérdés, hogy a jtd egy jó motor és kevesebbet eszik mint az 1.6 TS és még jobban is megy, viszont egy jó diesel az tényleg legalább 250, akár 300 ezerrel többe is kerülhet. Aknek megér és van rá pénze, az sztem is azt vegye meg. Levés évi használathoz kevesebb pénzért megfelelő az 1.6 TS is.
Ferke01-01-2010 14:40:11 // 21621
Mázlista:) Én már 2 vezérlésszakadáson túl voltam, direkt nem akartam a véletlenre bízni. Kb 800 km-t mehettem vele a megvételtől számítva. Egyébként nem is a vezérlésem szakadt (volna) el, hanem a hosszbordás adta meg magát, és bement alul a főtengelynél egy spegettidarab a vezérléshez...
ystuc01-01-2010 14:39:22 // 21620
Gondolom az ár függ attól is, hogy melyik cső. Nekem a hűtő mögötti volt problémás.
Ferke01-01-2010 14:38:02 // 21619
Jaaj, hazudtam,e gy turbocsövem nekem is volt:)) Akkoriben még csak 12e volt a cső, 2 éve:D
Ferke01-01-2010 14:37:10 // 21618
Van 2 komplett motor itt, eladásra, de senkinek nem kell JTD cucc, csak a TS cuccokat viszik, de azt mint a cukrot...nemtod, miért lehet ez?:))))))))
ystuc01-01-2010 14:36:30 // 21617
Sajnos ilyen távú tapasztalataim még nincsenek. Nálam az egy év alatt volt egy nagyszerviz vezérlés cserével (120ezernél), meg egy turbócsövem megadta magát, de kiderült, hogy a szar beszerelés miatt. Az egy 20-as volt...
Ferke01-01-2010 14:35:47 // 21616
Hát nem tudom, akkor lehet, hogy én élek úri körökben, de most már körülöttem is inkább megveszik a 10 éves passzatot, mint az 5 éves benzines puntot, pláne az, aki nem kettesben él, és mondjuk lemenne a Balatonra nyáron 2 gyerekkel.
Viszont ugye onnan indultunk ki, hogy benzines AR vagy jtd?
Benzines AR-ből nem kapsz 1.2 8v 60Le-s 6 litert zabáló fenevadat, az alsó fok az 1.6 ts, ami meg kicsit más kategória:)
Wickey01-01-2010 14:34:55 // 21615
nekem kibírt tízezret amíg eljutottam vele Pirihez :D
Satti01-01-2010 14:34:44 // 21614
Vegyél a biztonság kedvéért egy másik motort tartalékba, akkor nem kell újítgatni, ha bekrepálna, ha meg nem romlik el, eladod az autóval együtt, emeli az értékét is. :-))
Wickey01-01-2010 14:33:41 // 21613
persze. A 10 litert fogyasztó gtv6 mellé nem voltam hajlandó 10 litert fogyasztó 156 1,6 vagy 1,8TS-t venni. 2 literesből meg értelmes alig volt a piacon. Mindenképp dízelre utaztam. Ha már fiat, akkor kattogjon.
Ferke01-01-2010 14:32:58 // 21612
Én 3 év alatt kerek 110 ezret tettem bele. Megvételkor vezérlés szakadás, de csak mert én hüly azt hittem, kibír egy hetet. Ezt tehát egy nagyszervíz árában számolnám csak...most volt még egy nagyszervíz. 10ezrenként olajcsere, és ennyi. A futóművet nem számolnám, ami a benzines alatt is ugyanilyen.
Szerintem ez egy igen jó eredmény, főleg, hogy eléggé kapja az ívet, bp-en, rövid távokon van használva....
Satti01-01-2010 14:32:04 // 21611
Az itthoni helyzetről beszélek, egyenlőre itt élünk, azt hogy mi van nyugat eu.-ban, az egy teljesen más téma, sajnos sztem, soha, vagy csak nagyon nagyon sokára jutunk el egy olyasmi, hasonló szintre, ahol azok az országok vannak. Ami itthon van, azt kell szeretni, vagy elviselni.
Ferke01-01-2010 14:29:45 // 21610
Jééé, azt én is néztem! Akkor a 72500-as km volt a sláger, amikor én voltam! Vicc ez is, komolyan:( Enyémben is szerintem 300e lehet kb, szóval megvárom, míg Satti összeírja a listát, hogy mit vegyek meg gyorsan hozzá:)))
Azzurro01-01-2010 14:29:14 // 21609
Én csak szeretnék jól dönteni.
Ferke01-01-2010 14:27:52 // 21608
Értem én Satti, és nem megbántani akarlak, de a saját eladásod, sőt, még +10 autókereskedő eladása még nem egy autentikus forrás egy európai statisztikai eredmény kialakításához.
Itt nálunk talán így van, de próbálj már meg rábeszélni egy németet arra, hogy most benzinest vegyen, amikor az audi olyan 3.0-ás dízelt csinál, hogy versenypályának nézi az összes autópályát vele.
Az, hogy itt nálunk a szegény csórónak egy 1.1-es puntora fussa, még nem európai statisztika, inkább a nyomorúság tükre:(((
ystuc01-01-2010 14:25:46 // 21607
És ár/érték arányban, illetve fogyasztás/szervizelés tekintetben megérte megvenni?
Gondolom igen... Legalábbis én ezen a véleményen vagyok, pedig nem használom annyit, mint Te. :-)
Wickey01-01-2010 14:24:03 // 21606
óra szerint? 186ezer. De miután mágikus 64500-al állt a sorban a többi 64500-at futott mellett a Classic Autónál, úgy tippelem a belga cégautó múltjából fakadóan alsóhangon 60 de inkább 100ezerrel vissza lett csévélve 3.5 éves korában.
ystuc01-01-2010 14:23:33 // 21605
Egy éve van nálam.
Azzurro01-01-2010 14:23:03 // 21604
Ez nem 2 hónap.
Satti01-01-2010 14:22:42 // 21603
Ezek a tények, nem amit én gondolok, általánosságban a kis benzines autókat keresik jobban a használtban, mivel ez a munkám, tudom, mit beszélek. 2009-ben egészen pontosan 154 db autót adtam el, ebből nagyjából 30% volt a diesel. Ks és alsó középkategóriából, am a jobban fogyó fajta, általában a benzinest veszik meg, persze a nagy átlag, nem s megy sokat évente.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.