Forum >> Autóvásárlás

GEORGE01-01-2010 19:13:08 // 21702
:-)))))))

én sem a szó szoros értelmében írtam, inkább olyan költőien értettem :-)




De tudo azért mert azt írom le amit páran olvasni akarnak, attól még a saját gondolatom nem fogom átírni :-)
Bár utálom az ilyen kirakat politikát, de ha a "népnek" ez kell :-))))))))))))))))
pb_01-01-2010 19:12:48 // 21701
Ezt sztM magad sM gondoltad komolyan.)
110 kW @ 6200 1/perc
186 Nm @ 4200 1/perc
RB01-01-2010 19:10:05 // 21700
Eddig sem csuklott szerintem, mert azért van itt annyi kultúra kérem szépen, hogy ne kelljen neki!:-))))

De ez már olyan PR szöveg ami inkább illik a ARC és az amore törekvéséhez!:-)))
ystuc01-01-2010 19:08:39 // 21699
Hány tulaj kapott a használt autó mellé használatit? :-)
Én spec kaptam, de németül volt. :-) Úgyhogy megvettem az uccsó magyar nyelvű darabot a FIAT Mo-nál. :-D
Szilárd01-01-2010 19:08:25 // 21698
Én elolvastam és megfogadtam:)))
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:07:30 // 21697
Megjegyezném, hogy agyár már a kocsi használati utasításában is ajánlja a sportosabb használóknak a jobbik olajat :-))

Költői kérdés: Hány tulaj olvasta el a kocsi használati utasítását és közülük hány tartja be a benne foglaltakat ???
GEORGE01-01-2010 19:07:22 // 21696
Meghajlok a Ts-ed futásteljesítménye előtt.

meg tudod mit?, minden TS 16V halála a balfax gazda számlájára legyen írva, és a világ legjobban sikerült motorja a TS 16V.

Remélem így már nem fog csuklani szegény anyukám :-)))))
Satti01-01-2010 19:06:59 // 21695
No, vmi hasonlót írtam már jópár hsz-el lejjebb, a motor állapota a lényeg, amennyiben normálisan van szervízelve, semmi gond nem lehet vele.
RB01-01-2010 19:05:42 // 21694
Én sem tudom, de az is tény hogy a boxernek sem volt túl jó híre a megbízhatóság terén.
Lehet túl drága volt az előállítása, meg hülyén hangzott volna a Fiatokban.:-)))
ystuc01-01-2010 19:04:05 // 21693
Ha jól emléxem a gazdaságtalan előállítás volt az érv ellene.
pb_01-01-2010 19:03:54 // 21692
1et LfelejtSZ, fogyasztói társadlomban élünk, és nM az a lényeg, hogy 1 motor/autó minél tovább húzza.) Ez igN jól +figyLhető a 16v TS motorkon, ill a 90es évek közepe utáni időszaktól.
Erhard 242 (Pure Energy)01-01-2010 19:03:25 // 21691
azért az a tervező faxsága hogy egy 7-8e-et pörgő autóba 10w40-es olajat rak minden más márkába ami ennyit pörög 5w40-es kell, ami nem is fogy....
Satti01-01-2010 19:03:01 // 21690
Nem tudni, miért váltották le, több oka is lehetett, az biztos, hogy akkorra már elavult volt, de lehetett volna fejleszteni gondolom, mert a Subarukban azóta s van boxer, nem s akármilyen és akkor még a Porschéról nem is beszélve, persze az már egy másik kategória.
Piritu - 1.000.00001-01-2010 19:02:29 // 21689
egy kicsit közbekotyognék, eddig 360 ezret mentem TS-el...
"Hívogasd fel az Alfa szervizeket és majd ők elmondják a frankót. nem kell hinned nekem."
Személyesen szoktam a szerelőkkel beszélgetni a szervizben és nagyon érdekes dolgokat meséltek a sufniműhelyekben javítgatott autókról. Hogy hány meg hány kontár módon javított motort kellett újra összerakniuk/megcsinálniuk.
Szóval, nem ártana némi önvizsgálatot s tartani és feltenni a kérdést magunknak: Mindent megtettem hogy szakszerűen legyen a kocsi javítva és ne menjen tönkre a motor? Itt az Amore-n is gyakran olvasni kontár módon megcsinált motorkárokról, a legutóbb valaki azt írta hogy nyomatékkulcsot csak akkor láttak a főtengely csapágyait tartó csavarok, amikor ő kitekerte őket :-(
GEORGE01-01-2010 19:00:46 // 21688
Nem értelek barátom, és kicsit értetlenül állok a hsz előtt.

Tényleg írtam olyant, hogy senki ne vegyen és ne használjon TS 16V motorú Alfákat mert mindegyik rossz???

Nem tudom mit nem értesz meg azon, hogy a TS 16V nem olyan jó mint anno a TS 8V!
Ettől többet nem állítottam!
RB01-01-2010 18:59:03 // 21687
Akkor erősítsétek a PR-t mert nagyon ráfér a márkára, de ahhoz szemléletváltás kell de nagyon!;-)
Mike.01-01-2010 18:57:34 // 21686
Bizos igazad van, ne is vegyen, használjon senki TS motorral szerelt autót mert mindegyik rossz!
Satti01-01-2010 18:56:53 // 21685
Figyelmesen kell olvasni, mert arra a kicsivel több mint 10 évre írtam, amíg a TS 16V motorokat tették az Alfákba.
RB01-01-2010 18:56:38 // 21684
De biztos a boxer sem volt jó ha már leváltották!:-))))
pb_01-01-2010 18:55:36 // 21683
A 64bN és a 75bN ugyanabban az évbN mutatták be a 8v TSt.
Mike.01-01-2010 18:55:23 // 21682
Az lehet, hogy az AR boxer motor híresebb, de azt is vallom, hogy a TS motorral szerelt 156 és 147 ek húzták ki a ganyéból az AR gyárat, ami már nem létezne ez nélkül.
RB01-01-2010 18:55:12 // 21681
Az a lényeg hogy ezen az oldalon elvileg azon fáradozunk hogy az Alfa megítélése jobb legyen, de amíg nem vagyunk tisztába hogy ki mit miért mond addig halott az ez irányú törekvés.Például ezért mondom hogy nem ITT kellene megbeszélni, és nem azt állítom hogy aki látott már TS motoros Alfát szerelőnél annak nincs igaz és inkább az optikust látogassa nem az amorét!:-))
Beszéljük meg a problémákat, de ne úgy hogy közben romboljuk a márka egyébként is labilis imidzsét.
Vannak problémák motorokkal de itt már-már lassan TS üldözés folyik.:-))
GEORGE01-01-2010 18:54:29 // 21680
Hívogasd fel az Alfa szervizeket és majd ők elmondják a frankót. nem kell hinned nekem.
Azt, hogy milyen posztot töltök be az ARCM-nál az egy dolog. Ettől még se a benzin se más egyéb nem lesz olcsóbb és nem változik meg.
Továbbra is tartom a leírtakat, ha ezt valaki nem osztja velem, hát ne ossza, de attól még nem változik semmi sem.
Továbbra is rajongója vagyok a márkának és továbbra is legalább annyira odateszem magam az ARCM-nál lévő munkához mint eddig.
Satti01-01-2010 18:53:02 // 21679
Akkor az biztos úgy is van, de sztem semmilyen, nemcsak Alfa 4 hengeres motornak nem egészséges az 5 ezres fordulat, mert mint mondtam, ezek nem sportmotorok, egyszerű hétköznapi használatra vannak szánva, de ettől persze, mindenki úgy használja, ahogy akarja, de nagy valószínűséggel egy átlagban kissebb fordulaton használt motorral kevesebb lesz a gond, többet fog kibírni.
pb_01-01-2010 18:52:57 // 21678
NM eGszN, az AR hírnevét nem a 16v TS motorok alapozták +, hanM sokkal inKbb a nord, a V6 és a boxer.
pb_01-01-2010 18:49:35 // 21677
AZrt Rről ne legyél szentül +gyózódve.)) Volt olyan motor, amit majd 25 évig gyártottak az AR törTneTbN.)
Mike.01-01-2010 18:49:31 // 21676
Egy Alfás oldalon, főleg tőled aki nagy tisztséget töltesz be az ARclubnál, nekem nem tetszik, hogy azért harcolsz, hogy bebizonyítsd, hogy ez a TS motor xar.
Lehet, hogy volt, van köztük rossz, de közel sem ilyen rossz a helyzet mint ahogy itt te lefested.
Részemről nem kívánok többet ezzel foglalkozni.
GEORGE01-01-2010 18:46:31 // 21675
5500 után vált át a szívócső........én meg mint műszaki beállítottságú, továbbra is azt mondom NEM SZABAD, HOGY 5000 FORDULATON JÁRATOTT MOTOR BEHALJON.
Satti01-01-2010 18:44:57 // 21674
Egyébként nagyon egyszerű a helyzet, aki szereti pörgetni, nyomni neki, az ne szarozzon, csak V6 benzinest vegyen, aki takarérékoskodni akar és szeret a nyomatékos kormost, az deselt vegyen, aki csak átlagosan akar autózni, nap mnt nap, annak teljesen megfelelő a TS.
GEORGE01-01-2010 18:44:31 // 21673
Mike felőlem szarozd a jtd-ket, bár úgy emlékszem, hogy én ma azt hogy "szar a TS "nem írtam le. Ettől még semennyivel nem lesz jobb a TS 16V.
De tudod mit a te TS-ed király :-)

A ts mocis 146-om jól ment és ezt mondom most is!
De ettől még voltak gondjaim vele.
Az hogy egy motor konstrukciósan nem a legjobb nem zárja ki azt, hogy jól mozgassa azt a kasznit amibe beépítették!

Korábban pedig kellett hogy olvassál tőlem olyan írásokat, hogy nem olyan jó a TS 16V, mert ezt nem most találtam ki. Szóval az, hogy nem olyan jó a TS, meg hogy hogy vitte a 146-os kasznit az két különböző dolog.
RB01-01-2010 18:43:16 // 21672
Pontosan, az arányok sem mellékesek!
Satti01-01-2010 18:40:17 // 21671
Fogalmam sincsen, de valószínűleg korábbi probléma miatt, gondolom egyszer vmit nem jól raktak össze, de továbbra s úgy vagyok vele, hogy ezeknek a motoroknak hosszú távon nem való a 4 ezer felett, 5 ezer közeli fordulatszám, ezek egyszerűen nem arra valók.
Mike.01-01-2010 18:38:29 // 21670
Persze, hogy sok a xar belőle, mivel a TS motorokból gyártottal csak annyit mint jó pár év alatt az összes motorból. Nem is azt állítom, hogy nem volt velük baj, de sokkal többen vannak akik 200 e km-t mentek el eddig minden gond nélkül. Éppen ezért nem valós lexarozni. Amúgy én is láttam a múltkor 1,9 es jtd motort a szervízben ... biztos mindegyik egy rakás xar. :-)
És nem állítok én valótant! Biztos itt az amoren is találok pár évvel ezelőtti olyan írást töled, ahol dícsérted az autódat, hogy milyen szuper volt , ki mindenkit gyorsultál, előztél le vele. Akkorjában nem olvastam tőled "xar ez a 16VTSmotor" jellegű írásokat.
GEORGE01-01-2010 18:35:06 // 21669
A TS-nek mitől lett gondja miután eladtad?
Ezek szerint te nem járattad 4ezren, de még is széthullott.....
GEORGE01-01-2010 18:34:05 // 21668
Mondom neked is, hogy nem használhatatlan a TS 16v.
RB01-01-2010 18:33:32 // 21667
Ja és nekem sem ette az olajat sem régebben sem most!:-))
GEORGE01-01-2010 18:33:16 // 21666
Ki ne találd már, hogy egy 7300-at forgó motort nem lehet tartósan 4-5ezerrel használni!

Ha meg nem lehet akkor sajnos nem jó az a motor!

Soha nem hajtottam meg hidegen, üzem melegen meg nyugodtan lehet forgatni, hisz ez egy gép nem ember.
RB01-01-2010 18:32:47 // 21665
Valóban, ha nem ismerem pontosan a motor előéletét akkor érhetnek meglepetések.Arra meg ugye nincs lehetőség hogy vásárlásnál szétkapjuk a motort atomjaira.:-))
Valószínűleg a motorok nagy többsége nem garanciás éveiben mennek gallyra egyik márkánál sem.:-))
Szilárd01-01-2010 18:32:15 // 21664
Inkább 2.0 PDTDI motorok,amelyekkel sokkal több probléma van...

Részemről annyit,hogy eddig is TS motoros autóim voltak és a következő is nagy valószínűséggel egy TS motoros Alfa GT lesz...
Satti01-01-2010 18:31:23 // 21663
Mondjuk a te 146 Ti-dnél az is lehetett a gond, hogy volt neki taposva rendesen, ami nem feltétlen előny, mert a folyamatos 4-5 ezres fordulatot nem bírják hosszútávon, ez nem sportkocsi, csak sportos, de aki nyomni akarja és pörgetmi, annak a V6 a jó választás.
GEORGE01-01-2010 18:28:37 // 21662
A 8v TS szerintem még most is sztár :-)


Az új motorok megbízhatóságára én is kivi vagyok.
Satti01-01-2010 18:27:27 // 21661
Valóban sztem is a lényeg a motor állapota, igaz én nem megyek, mentem annyira sokat, de pl. a 146-tal 18 ezer km-et mentem, minden gond nélkül és OLAJFOGYASZTÁS nélkül, a 145-tel 12 ezer km-et mentem, szintén ugyanúgy!
GEORGE01-01-2010 18:27:19 // 21660
Köztudottan szarok a VW 1,9 pdtdi motorjai és ennek ellenére még is veszik-vették mint a cukrot.....
GEORGE01-01-2010 18:25:49 // 21659
Valótlant állítasz barátom!

Mikor TS 16v volt gondjaim voltak vele nem is kevés, ergo messze nem voltam megelégedve vele!
Sőt kurvára utam, hogy sokat volt a szervizbe, éjszakába nyúlóan szereltük.
A 155-ben viszont nagyon elégedett voltam a 8v-s TS-el.
Már amikor az első gondok jelentkeztek akkor meg lett itt beszélve, hogy sajnos nem olyan megbízhjató a 16V mint a 8v. Ez van barátom, ha tetszik ha nem.
Szerintem ez az oldal nem a TS motorok miatt jött létre.

és akkor leírom még1szer, hogy nem azt állítom, hogy használhatatlan a TS16v, hanem csak annyit hogy megbízhatatlanabb a 8v-től.
Evvel nem taposom földbe az Alfa hírnevét és ugyan úgy szeretem a márkát-
Satti01-01-2010 18:23:51 // 21658
Majd kíváncsi leszek, hogy kb. 10 év múlva is ugyanez lesz-e a vélemény a most még csodaszámba menő multiair motorokról, azokkal vajon mi lesz a gond addigra, mert jópár éve még a TS volt a "sztár".
RB01-01-2010 18:23:34 // 21657
Nekem volt pici problémám vele, de ennek ellenére kardoskodom mellette, mert tudom hogy mi volt a gond...és nem biztos hogy ez minden motornál előfordul és ez csak egy rajongói oldal, ahol nem széthúzni hanem összetartani kellene.:-))
Valós probléma vagy sem, de úgy van beállítva mintha minden második motor beállna.

Az is lehet hogy pont nem ez alapján választ valaki TS-t, de lehet hogy van egy vagy két ember aki igen, és ők tovább adják bizony másoknak is, ezzel erősítve az Alfák egyébként is jó hírét.Sztem, jegyezném meg halkan:-)))

Egyébként csípném a JTD motoros Alfát is meg a V6-ot is, sőt 159-et valszeg csak dízellel.:-)
GEORGE01-01-2010 18:19:14 // 21656
Szerinted a gyárnak az jó, ha esetleg rendelgetnek csak külön motorokat?
Szerintem igen, mert az pénz nekik.

A TS jó régi moci már a 75-ben isvolt csak az még 8 szelepes volt.
nem az első dolog a világon, hogy ha valamihez hozzányúlnak akkor utána nem lesz olyan jó mint előtte.
nem azt írtam, hogy használhatatlan a TS 16v, csupán csak annyit, hogy rosszabb lett mint a 8v és sok a meghibásodás.
Mike.01-01-2010 18:16:09 // 21655
Kicsit szokatlan egy Alfás oldalon azt látni, hogy egy Alfát imádó azért kardoskodik, hogy egy Alfa motor egy kalap xar. Amíg neked is az volt akkor az volt az istenkirály. Biztos van amelyik rossz, de nem kellene általánosítani. Az alfa nem lenne sehol a TS motorok nélkül mert ez lett az eddig legsikeresebb 156 és 147 típusokba beépített motor. Így nem lenne neked sem dizel alfád, de még ez az oldal sem létezne.
GEORGE01-01-2010 18:16:04 // 21654
Persze beszéljünk a dolgokról és minél kulturáltabban, mert hát ez lenne a normális.
De mikor valós dolgot írtam-tunk egyből nekem-künk támadtak azon tulajok akiknek még nem volt gondjuk, hogy ezek baromságok és persze nem igazak, mert nekik még soha semmi gondjuk és bezzeg......
Én örülök annak, hogy bármely Alfa tulaj meg van elégedve az adott Alfájával főleg ugy hogy hibamentesen működik nála. De ettől még létezik a gond :-(

Azt meg én vallom, hogy ide leírjuk páran, hogy nem egy sikeres konstrukció a TS 16V attól még nem fog minden vásárló elfordulni a TS motoros Alfáktól.
Satti01-01-2010 18:15:03 // 21653
Akkor azt nem értem, hogy akik értenek hozzá és gyártották az Alfákat, miért tették a legnagyobb számban a TS 16V motorokat az autókba, több mint 10 éven keresztűl? Sőt a GT-ben még most is lehet kapni az 1.8TS-t. Nem értek hozzá, csak kérdezem. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.