Forum >> Autóvásárlás

pb_06-03-2013 00:06:21 // 32902
Nem gondoltam volna.D
Azt bizony nem árt, sőt, sőt...)))
Xixo05-03-2013 23:58:09 // 32901
Ezek szerint igen! :)
Jó tisztába lenni az esetleges típushibákkal, hogy tudjuk mire kell odafigyelni, de azért nem árthat megnézni azt az adott autót sem, amit meg akarunk venni, mielőtt messzemenő következtetéseket vonunk le...
pb_05-03-2013 23:39:16 // 32900
Azt is kellene?D
Piritu - 1.000.00005-03-2013 23:36:32 // 32899
A gond az, hogy akinek NINCS gondja, az valahogy kimaradt a tanulságok leszűrése során...
Xixo05-03-2013 23:33:42 // 32898
Azt nem szokás kiblogolni, hogy újabb x kilométert tettem meg hiba nélkül... :)
DieselManiaco(NagyVad)05-03-2013 23:26:20 // 32897
elnézést hogy megsértettelek,de mivel ahogy te is mondta hogy ez egy alfás közösség így én is szoktam a cartársak blogjait olvasni,és ezeket az írásokat látva szóltam a témához,rolee156,dévid,marklar
ettől független persze lehet kifogni egy tökéleteset minden bizonnyal,vagy építeni egyet a romjaiból ha ez megéri.
mesa05-03-2013 22:53:57 // 32896
Basszus ez egy alfás közösség nem? Lassan egyesek úgy írják, mintha a Népítéletből olvasnának fel: "ne vegyél TS-t, nekem ugyan nem volt, de azt hallottam, hogy ...", vagy "ne vegyél Selespeed-et, nekem ugyan még nem volt, de azt hallottam, hogy..."

Nekem csak TS motoros Alfáim voltak, 8 és 16 szelepes és EGYIK SEM ette az olajat. Vezérlésmódosítót sem kellett eddig cserélni. Igaz kevés Km-t teszek egy évben az autómban, ezért lehet 12 évesen még mindig csak 130 e Km a kocsimban.

Ha nekem lehet ilyen szerencsém, akkor másnak miért ne lehetne? :P

Röviden: csak olyan tanácsot adjunk vásárláshoz, amit saját magunk tudunk igazolni, nem olvastuk, hallottuk valahol SZVSZ
Piritu - 1.000.00005-03-2013 22:41:12 // 32895
Itt van tető, adott esetben be lehet kalkulálni.
pb_05-03-2013 22:06:02 // 32894
"Kezdem kapizsgálni, hogy a régi tagok már miért nem járkálnak fel amore-ra illetve miért nem szólnak hozzá témákhoz, mert ha megteszik, mindjárt megpróbálnak vitát szülni belőle."
Van benne valami.)(
pb_05-03-2013 22:02:53 // 32893
Rendesen + kell csinálni, ez a lényeg.) Tudni, mit hogyan.)
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:52:29 // 32892
Nem beszélve arról, hogy egy Spider nem igazán első autó. Lehet igazi nyári autó is, télen lehetett garázsban, akkor a 80 nem sok.
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:51:23 // 32891
Nagyon sanszos. A sózást leszámítva lásd az enyémet. (Meg azért számold le belőle, hogy új autót csinálok éppen belőle.)
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:46:27 // 32890
1- Északon valószínűleg erősen sózzák az utakat, nagyon meg kellene nézni az alját.
2 - Ez sose volt 99-es Spider. a facelift előtti modell (felni, scudetto, középkonzol) utolsó kiadása. A kormány már az újé. Ilyen az enyém is. Nyugodtan veheted 97 decemberi gyártásnak. A 99/06 azaz "EZ", vagyis az első forgalomba helyezés. Vajh, mit csinált másfél évig?
3- "Xenonscheinwerfer," - xenon sose volt a Spiderben. Utólagos, ami ugye a sünök miatt ciki, vagy csak beírta.
4 - A legjobb a "Schiebedach", vagyis az eltolható napfénytető :-DD
5 - "ESP" is kizárt, sose volt a Spiderben.
6 - Arról nem is beszélve, hogy a facelift előttiek (tudtommal) csak euro 2-es . Bár a motortérről nem tett fel képet. Ha alu fedeles, akkor euro 2, ha műanyag, akkor 3
7 - Az ülések már a faceliftesből vannak, utólag lettek berakva. Az eredetiben nincs hurkásítva az ülés (lásd enyém)
8 - A legfontosabb rész a tető. A hátsó ablak hajlamos az öregedésre, nem olcsó mulatság. A vászon még nagyobb falat, cseremotort lehet venni egy új tető áráért. Ezt kell a legjobban megnézni. A képeket semmit sem látni, ügyesen lettek készítve.
Liquid05-03-2013 21:35:28 // 32889
rendben, no harag, de ha ilyeneket írsz óhatatlanul felmerül a párhuzam
Nekem volt TS-em, 145e-rel vettem, 199-rel adtam el, (ránézésre stimmelt a km) és abszolut semmi baja nem volt, pedig kapta a kiképzést. Sok 156-os ismerősöm van akinél a 2.0 TS hibátlanul teszi a dolgát, nagyságrendekkel több a + mint a -.
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:31:53 // 32888
Nem mondható egészségesnek, nem tudom honnan veszed. 1 liter a határérték.
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:26:29 // 32887
"az olajfogyasztás a gyenge pontja a TS motornak, akár 1 liter t is megeszik 1000km en" - a dolog ezért nem ennyire egyértelmű. A Pók 158 ezer után gyakorlatilag nem fogyaszt olajat. A volt 146 TS-emben meg 310ezer van és a mostani gazdi nem panaszkodott, hogy sokat kell utántöltenie :-P
Az viszont tény, hogy az előző tulaj "szakértelme" tudhat kellemetlen meglepetést okozni.
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:23:03 // 32886
"Piritu blogját az övé is `99 es," - pontosítsunk: 97-es :-P
Piritu - 1.000.00005-03-2013 21:22:13 // 32885
A motor hangja a legkisebb lehetséges kiadás. Bár mondjuk egy vezmódosító/vezérműszíj kombó cseréje sem kis kiadás.
Egy kissé szétszaladt első/hátsó futóműre és fékekre többet lehet locsolni, mint egy komplett motor.
DieselManiaco(NagyVad)05-03-2013 19:16:53 // 32884
nem saját hanem mások tapasztalatait elolvasva próbáltam én is véleményt nyílvánítani,és nem próbáltam vitát szülni.
mizooo05-03-2013 19:16:39 // 32883
Én is cumiltam a TS-el, mikor szétdobtuk a motort, haver megkérdezte ebben nem cseréltek soha olajat? Napokig sikálták belűlről is. A felújítás óta 40 000 Km körül mentem vele, teljes nívóról 3-4 mm fogy belőle 10 000 Km alatt, nem kell hetente nézegetnem a szintet mint előtte :D... Egyértelműen gondozásfüggő a dolog.
DieselManiaco(NagyVad)05-03-2013 19:14:44 // 32882
ez természetes,biztosan van tuti ts is csak ismerni kell az előéletét és csak olyan gazdától aki szakszerűen és kellő intervallumban szervízelte,stb..
DieselManiaco(NagyVad)05-03-2013 19:11:16 // 32881
abszolút nem,az olasz autókat szeretem, a ts tulajok blogjaiban pedig többször van szó motorcseréről mint más motortípusoknál. csak erre próbáltam következtetni.
Wickey05-03-2013 17:33:30 // 32880
mondjuk nekem az ÖSSZES V6-om jobban zabálta az olajat, mint a Spiderem TS-e. :)
Gegee05-03-2013 15:17:53 // 32879
Igen, elég nagy a valószínűsége, nem tagadom.
BeeGee05-03-2013 15:17:45 // 32878
De ez ugyanúgy igaz V6-ra, JTD-re.
.......................05-03-2013 14:54:55 // 32877
a kolléga 99 es autót nézett,
szerinted mennyire sanszos ,hogy gondos kímélö gazdija volt?
kb 10%
föleg az ár tükrében ami 1800 euró
Gegee05-03-2013 14:38:07 // 32876
Detto. Első ts-el én is buktam, nem kicsit, nagyot, mert nagyon jó gazdája volt! Aztán a második ts-em újonnan került hozzám, decit nem zabál. Igen, én is így látom, gazdán múlik elég sok minden.
Gegee05-03-2013 14:29:39 // 32875
Itt senki nem vitatkozott, csak véleményt nyilvánított és a legtöbben saját tapasztalatuk alapján negatív illetve pozitív érvekkel járultak hozzá. Talán én rosszul választottam meg a szavaimat és lehet szosza erősnek érezte, amiért elnézést is kértem. Ebben nem tudom mi a frászkarika van, de nem vita az biztos. Kezdem kapizsgálni, hogy a régi tagok már miért nem járkálnak fel amore-ra illetve miért nem szólnak hozzá témákhoz, mert ha megteszik, mindjárt megpróbálnak vitát szülni belőle. Komolyan mondom.. óvoda.
BeeGee05-03-2013 14:26:45 // 32874
Mert ez annyira tény, mint amennyire nem eszi. Hülyeség általánosítani.
Két TS-em volt, egyik egy használt, fosszar, az evett mindent, a másik újkorától nálam, egy decit sem evett. Hol az igazság? Igen, a gazdában :)
Liquid05-03-2013 14:13:09 // 32873
ismét előjött a dolog :(
"hála istennek nem volt ts-em nem is lesz, hogy nem a legjobb konstrukció,eszi az olajat hajtókarosak,minden bajuk van"
nem érzel párhozamot az olaszautó fikázás és e-között?
DieselManiaco(NagyVad)05-03-2013 14:00:42 // 32872
nem tudom minek vitatkoztok ezen,a tény külső szemlélőként is hála istennek nem volt ts-em nem is lesz, hogy nem a legjobb konstrukció,eszi az olajat hajtókarosak,minden bajuk van. és azért valljuk be hogy egy 99-esben már van kilométer még ha a németek lezsírozva bakon tartották akkor is,mert ugye a magyarnak ami németből van az csak jó lehet. szóval nem csoda hogy le akarják beszélni a cartársat a ts-ről. elég megnézni pl marklar blogját hogy már nem is tudom hanyadik motor van a 155-ben,meg hát ugye sorolhatnánk.
RoliQ405-03-2013 13:56:10 // 32871
Buksi kiszökött... de az 8v... nem mind1 :-)
Dévid05-03-2013 12:36:59 // 32870
A Spiderről nem tudok semmi okosat mondani, nem volt nekem. A 2.0 TS-ek egyetlen baja, hogy sokan sportautónak veszik, pedig csak sportos autó. Irtó jó hangja van fordulaton, de tartósan nem szereti. Az olajszintre és az olaj minőségére ügyelni kell, és időben cserélni. Vezérlést szintúgy. Ha jól tudom a módosított intervallum 70.000 km.
Az előélet fontos, sajnos ha nem foglalkoztak vele, akkor belenyúlhatsz szar példányba is, de ez minden autónál így van. Vezérlésmódosító még meghalhat benne, egyes vélemények szerint a maximumon tartott olajszint meghosszabbítja az életét.

Ha veszel egy normális példányt, szeretni fogod, azt így látatlanban le merem fogadni. Lényeg, hogy ne kapkodd el.

Én is imádtam a 2.0 TS-emet, csak sajna hulladék volt már vásárláskor is, én meg még rúgtam bele párat a szervizeléssel az évek során. :(

Tudom, általánosságokat írtam. :)
Ferke05-03-2013 12:02:29 // 32869
Mekkora merketingot nyom az első! Hatalmas:)))
Kazes☻05-03-2013 11:55:22 // 32868
Nem csodálom, hogy izé... úgy szólván beleakadtál... :)
Liquid05-03-2013 11:52:49 // 32867
az enyém se ette még egy kicsit se, a 2.0TS-nél (ha minden rendben van) akkor meglátásom szerint ez nem olyan gyakori
Imyx05-03-2013 11:38:43 // 32866
Szoktad 7000-ig forgatni a motort? ;). Ha igen, lehet, hogy Nálad is másképp lenne a helyzet ;-)).
davidbagyo05-03-2013 11:26:45 // 32865
Az asszonynak már vettünk egy 1.6TS-t és nem eszi az olajat. Minden hétvégén megnézem és egyenlőre nem kelett rátölteni. Szóval bizodalmam a TS motor felé megvan. :)
Az 1.9JTDM 159 esem pedig ette a castrol olajat, de mióta Selénia van benne nem tapasztalok olajfogyást.
Kareszka198405-03-2013 11:11:36 // 32864
sosem tagadtam, hogy az enyém eszegeti a racinget...1.6TS...ez van, attol még az enyém és vigyázok rá :)
rég néztem olajszintet, lehet nem ártana, na majd ha hazaértem.
davidbagyo05-03-2013 11:09:50 // 32863
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=175098277

Ez néztem ki és már alkudtam is 200 Eurot. Átirással regisztrációval olajcserével vezérléscserével megáll 1 milkából.
A belseje korrektnek tünik mint gondoltok?
A faszi azt mondja (amit megértek) hogy észak németroszágba nem kell senkinek cabrió ponyvatetővel. Ezért ennyi az ára. Hát nem tudom várom a videot meg a közelebbi fényképeket.
Gegee05-03-2013 11:07:58 // 32862
Nem vettem magamra. :) Nem is értem, hogy miért ez jött le a hsz-omból. Talán a fika szó okán... hm akkor elnézést!...Ismét tanultam valamit, hogy miért ne írjak sehova. Csupán annyit szerettem volna kihozni, h nem mindegyik eszi és mivel szerencsés vagyok ezért szerencsére csak mosolygok, mikor véleményezed a ts-t. Én is segíthettem a kollégának annyival, h nem mindegyik ts moci eszi az olajat. Szerencsére van kivétel!
.......................05-03-2013 10:54:36 // 32861
Te szerencsés vagy,
de más sajna nem ilyen ,ez a 147 topikban olasható..
Van egy pár ismerösöm akinek 147 1,6 TS e van,sajna majdnem mindegyik eszi az olajat,áki nem figyelt a szintre annak még újra is kellett építeni a motort..

én is végigjártam az olajfogyasztós használtautó kínjait,Selenia racing 10-60,
aztán a szerelök azzal áltattak ,hogy biztos a szelepszárszimmeringnál eszi,
hát persze ,hogy nem lett jobb,de még folytathatnám,
a vége az lett ,hogy eladtam a gépet..

Nem értem miért is veszed magadra ezt,
segíteni akartam a kollégának,
gondolhatod hogy nem a te kocsidat akarta fiakázni bárki is..
Buksi05-03-2013 10:54:20 // 32860
Ebben teljesen igazad van! ;-)
tipoatti05-03-2013 10:53:25 // 32859
Egészen más kávéház, mint a 16V, ugye. ;))
tipoatti05-03-2013 10:51:38 // 32858
Pedig egyáltalán nem mond butaságot szosza, nem ő találta ki a dolgot... ha valamelyik, akkor a TS moci pedig tud olajat fogyasztani jó állapotában is. Elhiszem, hogy nem mindegyik , de ez a jelenség általában erre a motorvariánsra jellemző. Ettől még nem rosszak. Az 1l/1000 km. olajfogyi még a csudálatos VW-nél ( régebbi benzin motorok ) is megfelelő érték egyébként.

Az 1,6 TS-em anno 35K km.-rel kifejezetten szerette enni az olajat, az 1,8TS 80K-nál jóval kevésbé tüntette el.
Buksi05-03-2013 10:49:28 // 32857
Az én 2.0 8V TS mocimba 10.000km alatt (két olajcsere közt) kb. fél liter olajat szoktam utántölteni! ;-))
mreni05-03-2013 10:49:08 // 32856
na jó de azért pl a V6-ra közel nem annyira jellemző ez a probléma mint a TS-re,ez nincs mit vitázni.
Kareszka198405-03-2013 10:45:11 // 32855
ne felejtsük el a gyári adatot, miszerint 1000km-eren 1 liter olajfogyi még egésségesnek mondható :) én ezen mosolygok sokat :)
Gegee05-03-2013 10:38:19 // 32854
1 liter olajat eszik a ts 1000 km alatt.. lehet, ha szar az előélete a mocinak. De más motor is megzabálhatja, ha csesznek rá. Verdámban nincs sok km, de rohadtul nem töltöttem még rá 1 csepp olajat sem. Tetszik az, ahogy fikázod a ts-t. Visszamenőleg is olvasható. Jókat mosolygok rajta. :))
.......................05-03-2013 09:56:29 // 32853
az olajfogyasztás a gyenge pontja a TS motornak,
akár 1 liter t is megeszik 1000km en
soha nem fogod tudni mennyire van szétkopva a motor,
mert elfelejtettek olajat önteni bele,
én V6 ot vennék,az nem ilyen..
és a hangja is szebb..

nézd meg Piritu blogját az övé is `99 es,tiszta rozsda volt ,mert a németek szétsózzák az utakat,
szóval alá is kell nézni
vagy olyat kell venni amit nem használtak télen
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.