Adjon a Teremtő megnyugvást, elfogadást, Nektek!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet új topicot indítani a fórumon? már ha egyáltalán lehet?!
Köszönöm!
Forum >> Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)
Altair25-09-2010 16:04:45 // 369175
Kazes☻23-09-2010 18:20:05 // 369174
Kazes☻22-09-2010 18:24:24 // 369173
satya21-09-2010 22:21:44 // 369172
Remélem az idő enyhülést hoz a fájdalmatokra. :((
Tommi21-09-2010 21:30:33 // 369171
Totti koma!
Tegnap már beszéltünk ugyan telefonon, de ezúton mégegyszer szeretném megerősíteni, hogy mellettetek vagyok és számíthattok rám mindenben! Sajnálom... :(
Tegnap már beszéltünk ugyan telefonon, de ezúton mégegyszer szeretném megerősíteni, hogy mellettetek vagyok és számíthattok rám mindenben! Sajnálom... :(
Totti (NagyVad)21-09-2010 21:28:30 // 369170
Kedves barátok ismerősők!
Biztosan sokan tudjátok már hogy mi történt. Bence kisfiúnk tragikus módon a mai napon 17:33 kor halva születtet! Sajnos nem tudták már meg menteni a kis életét!
Ez a seb nagyon fájó és nagyon lassan gyógyul majd.
Ezért úgy gondoljuk ,hogy felénk nézve az lesz a leghumánusabb és legkevésbé fájó ha megtudjátok, és itt osztjátok meg velünk együtérzéseteket , mint hogy személyes találkozáskor, vagy valamelyik találkozon egyesével jöttök oda és teszitek ugyanezt!
Mindenkinek elöre is köszönünk mindenent!
Tica, Totti és a Gyászóló Család!
Biztosan sokan tudjátok már hogy mi történt. Bence kisfiúnk tragikus módon a mai napon 17:33 kor halva születtet! Sajnos nem tudták már meg menteni a kis életét!
Ez a seb nagyon fájó és nagyon lassan gyógyul majd.
Ezért úgy gondoljuk ,hogy felénk nézve az lesz a leghumánusabb és legkevésbé fájó ha megtudjátok, és itt osztjátok meg velünk együtérzéseteket , mint hogy személyes találkozáskor, vagy valamelyik találkozon egyesével jöttök oda és teszitek ugyanezt!
Mindenkinek elöre is köszönünk mindenent!
Tica, Totti és a Gyászóló Család!
Azzurro20-09-2010 12:04:21 // 369169
Gondolom, ha már elaludtatok közben. :-)))Én sem igen szeretem a fantasztikus filmeket!Szeretek a földön maradni. : -)))Tessék elmult a hétvége, és itt a jó idő. :-(((
Alfa_156_lapi19-09-2010 22:32:34 // 369168
Soma nézett valami röpködős, varázslós, szellemes sci-fit. Én elaludtam a bőrkanapén szokás szerint. Mindig elalszom ha a bőrkanapén punnyadok..:-) Kissoma meg a fotelba aludt. Biztos jó film volt...:-)))
Azzurro19-09-2010 21:34:06 // 369167
Oké, Alfa testvér!!!:-)))beszéltem délután a Somával telefonon.:-)))Mondta hogy moziztatok.Mit néztetek?
Alfa_156_lapi19-09-2010 19:44:49 // 369166
Csörizz meg ha ráérsz, esténként, késő du.-n ráérek. Tényleg nagyon tré idő van, egész nap esett..:-(
Azzurro19-09-2010 09:56:39 // 369165
Sajna esik az eső, így átrakjuk másik időpontba.:-((((Már nagyon unom ezt az állandó esőt, nem igaz hogy nem tud úgy szar idő lenni, hogy ne essen az eső.:-))
Kazes☻18-09-2010 22:41:01 // 369164
Azzurro18-09-2010 22:16:39 // 369163
Most arról a gyerekes csajsziról van szó???Az a baj hogy ő minden nőbe szerelmes, szóval szerintem ezen is túl lesz.Holnap mard írok vagy felhívlak, hogy mi legyen a megbeszélt programmal.Ha szar idő lesz, akkor természetesen törölve.
A robogó téren meg csak annyi, hogy neked is jó volna egy, a Lancia helyet.Főleg nyáron, amikor az autóban meg lehet gyulladni.:-(((
A robogó téren meg csak annyi, hogy neked is jó volna egy, a Lancia helyet.Főleg nyáron, amikor az autóban meg lehet gyulladni.:-(((
Alfa_156_lapi18-09-2010 18:20:28 // 369162
Most itthon punnyadok, Soma tiszta szerelmes, teljesen kész van attól a nőtől. Kibékültek a múltkori kis nüansz után, most dúl a láv...:-)
Azzurro18-09-2010 18:16:55 // 369161
Minden képen!!!!Merre jártál?Mi van a Somával?
Alfa_156_lapi18-09-2010 18:11:05 // 369160
Legyen így. Csörizz meg holnap.
Azzurro18-09-2010 17:57:59 // 369159
Oké!Nem tudom milyen idő lesz holnap, mert ha jó, akkor meg kellene csinálni a megbeszélt közös fotót az Amoréra.Mit szólsz hozzá??:-))))
Alfa_156_lapi18-09-2010 12:49:27 // 369158
Holnap sztem ráérek, csörizz rám.
Azzurro18-09-2010 12:39:39 // 369157
Nem!!Most én is autóval vagyok, egész héten azzal jártam.Mikor tudnánk összefutni?
Alfa_156_lapi18-09-2010 11:17:42 // 369156
Elmentem fuvarba, most értem vissza. Nagyon tré idő van, remélem nem motorozol...:-)
Azzurro18-09-2010 10:52:02 // 369155
Na, végre!!most akkor élvezed a 2l motor tulajdonságait???Köszi én jól vagyok, éppen a hétvégét élvezem, és természetesen itt vagyok az Amorén.:-))))
Nagyon jól jártál ezzel a vassal, nem győzőm hangsúlyozni.Én is az Alfával jártam a héten dolgozni, és minden alkalommal amikor beleülők élvezettel tölt el a vezetése.Főleg hogy nem minden nap használóm, olyan mint ha mindig új autóm lenne.:-))))
Nagyon jól jártál ezzel a vassal, nem győzőm hangsúlyozni.Én is az Alfával jártam a héten dolgozni, és minden alkalommal amikor beleülők élvezettel tölt el a vezetése.Főleg hogy nem minden nap használóm, olyan mint ha mindig új autóm lenne.:-))))
Alfa_156_lapi18-09-2010 10:46:12 // 369154
Teljesen jó, folyamatosan javul az alapjárat, lehet érezni,hogy "tanul" az autó. Remélem nem lesz vele probléma.Mizu veled?
Azzurro18-09-2010 10:43:05 // 369153
Szia!Olvastam a blog-ban, hogy megjavult a vas.Akkor most tuti a vas, és lehet hajtani bele a km-et.
Kazes☻17-09-2010 20:12:18 // 369152
Kazes☻17-09-2010 13:15:01 // 369149
Kazes☻17-09-2010 09:38:18 // 369148
Kazes☻15-09-2010 10:31:05 // 369147
Buksi14-09-2010 17:48:49 // 369146
Nyugi, én sima víztisztítót használok! ;-)))))))))
Kazes☻14-09-2010 13:14:03 // 369144
Azzurro12-09-2010 10:24:52 // 369143
Szia!Mi a helyzet a cégnél?
Buksi10-09-2010 11:25:08 // 369142
Mindörökké Ámen! :-D
Kazes☻10-09-2010 10:18:36 // 369141
Dicsértessék! :D
Buksi10-09-2010 00:04:27 // 369140
Jézus mindenhol ott van! :-DDD
Kazes☻09-09-2010 18:05:29 // 369139
Kazes☻09-09-2010 12:11:47 // 369138
Kazes☻08-09-2010 15:08:21 // 369137
GEORGE06-09-2010 13:40:54 // 369136
Nem értelek félre.
Mivel volt mindkét fajta üzemanyaggal működő Alfám így bátran kijelentem, hogy a JTD nagyon is jó választás, mondjuk a JTD-ken belül is a 16V, 20V-k a legjobbak ( legújabbak )
Szinte alapjárattól megindul és rettentő rugalmas a nagy nyomaték miatt.
A mindennapokban lényegesen jobban használható mint bármelyik TS16V.
A 156 2,4 JTD20v a szintén 156 2,5V6 24V-vel egyenértékű rugalmassággal bír, igaz 0-100-ra 1.1,3sec lassabb.
Vagy még egy példa.
156 2,4 JTD 20V kontra 166 3,0V6 24 autópályán 80-160 közti tempókról megindulva 200km/h-ig a benzines nem tud közelíteni a dieselhez, majd 200km/h felett el kezd felzárkózni, olyan 210-215 körül mellé ér és avval a lendülettel finoman távolodik.
230-at képes a diesel megfutni......szóval míg ilyen paraméterekkel bír a 2,4 JTD 20V addig nem lesz benzines Alfám. Nekem ez a Bp-Sz.fehérvár "récsing" 9,5 L/100km került a 3.0 V6-nak meg 15,5L/100km.....szóval menteteljesítményben szinte egál, illetve amennyivel többet tud legfelül a 3.0V6, ahhoz képest durván többet kér 100km-re üzemanyagból.
A 2,4 JTD 20 és a 1,9 JTD 16V-hez meg ne hasonlitsál Ford és Skoda dieseleket, mert nagyon nem egy kategória a kettő.
Továbbá kérdezzél meg diesel motorokat felújító illetve diesel motor alkatrészeket árusító emberkéket, hogy hány JTD fordul meg náluk illetve mennyi porlasztócsúcsot keresnek JTD-hez. garantáltan meg fogsz lepődni.
Mivel volt mindkét fajta üzemanyaggal működő Alfám így bátran kijelentem, hogy a JTD nagyon is jó választás, mondjuk a JTD-ken belül is a 16V, 20V-k a legjobbak ( legújabbak )
Szinte alapjárattól megindul és rettentő rugalmas a nagy nyomaték miatt.
A mindennapokban lényegesen jobban használható mint bármelyik TS16V.
A 156 2,4 JTD20v a szintén 156 2,5V6 24V-vel egyenértékű rugalmassággal bír, igaz 0-100-ra 1.1,3sec lassabb.
Vagy még egy példa.
156 2,4 JTD 20V kontra 166 3,0V6 24 autópályán 80-160 közti tempókról megindulva 200km/h-ig a benzines nem tud közelíteni a dieselhez, majd 200km/h felett el kezd felzárkózni, olyan 210-215 körül mellé ér és avval a lendülettel finoman távolodik.
230-at képes a diesel megfutni......szóval míg ilyen paraméterekkel bír a 2,4 JTD 20V addig nem lesz benzines Alfám. Nekem ez a Bp-Sz.fehérvár "récsing" 9,5 L/100km került a 3.0 V6-nak meg 15,5L/100km.....szóval menteteljesítményben szinte egál, illetve amennyivel többet tud legfelül a 3.0V6, ahhoz képest durván többet kér 100km-re üzemanyagból.
A 2,4 JTD 20 és a 1,9 JTD 16V-hez meg ne hasonlitsál Ford és Skoda dieseleket, mert nagyon nem egy kategória a kettő.
Továbbá kérdezzél meg diesel motorokat felújító illetve diesel motor alkatrészeket árusító emberkéket, hogy hány JTD fordul meg náluk illetve mennyi porlasztócsúcsot keresnek JTD-hez. garantáltan meg fogsz lepődni.
GEORGE06-09-2010 13:25:28 // 369135
Igazad van, én a 146-hoz hasonlítottam.
Valóban a 156-nak fényévekkel komolyabb a hangszigetelése.
De mivel mentem már párszor 156 TS-el így azt mondom, hogy a 2.4 jtd-nek még attól is kevésbé szűrődik be a hangja nagyobb tempónál.
Ennek akár az is lehet a magyarázata, hogy jóval kisebb a fordulata a dieselnek.
Valóban a 156-nak fényévekkel komolyabb a hangszigetelése.
De mivel mentem már párszor 156 TS-el így azt mondom, hogy a 2.4 jtd-nek még attól is kevésbé szűrődik be a hangja nagyobb tempónál.
Ennek akár az is lehet a magyarázata, hogy jóval kisebb a fordulata a dieselnek.
Azzurro06-09-2010 09:13:36 // 369134
Délutános vagyok és ilyenkor ha szabadidőm engedi mindig az első az Amore.:-)))
Nincs gond a benzinesekkel hiszen én is jobban szerettem, mivel nekem még disel nem volt.
Tudod az a gond ezzel a kényes kérdéssel ( benzin-disel ), hogy nagyon sokan azért vesznek csak disel-t mert sokkal kevesebbet eszik.Így indul az egész.Reménykedve hogy beválik.Az más kérdés hogy használat után megtetszik az embereknek a menet tulajdonsága és onnantól kezdve már azt lehet állítani hogy jobb.De amikor gond van, akkor az tuti hogy zsebe nyúlósabb.
Nekem is volt olyan ismerősöm aki nagyon sokat szenvedett a disel, és azt mondta ezek után csak benzines, még akkor is ha többet iszik.:-(((
Nincs gond a benzinesekkel hiszen én is jobban szerettem, mivel nekem még disel nem volt.
Tudod az a gond ezzel a kényes kérdéssel ( benzin-disel ), hogy nagyon sokan azért vesznek csak disel-t mert sokkal kevesebbet eszik.Így indul az egész.Reménykedve hogy beválik.Az más kérdés hogy használat után megtetszik az embereknek a menet tulajdonsága és onnantól kezdve már azt lehet állítani hogy jobb.De amikor gond van, akkor az tuti hogy zsebe nyúlósabb.
Nekem is volt olyan ismerősöm aki nagyon sokat szenvedett a disel, és azt mondta ezek után csak benzines, még akkor is ha többet iszik.:-(((
Alfa_156_lapi06-09-2010 09:04:51 // 369133
Szép jó reggelt! Nem melózol? Már korán reggel amore...Igyekeztem védeni a benzines alfák becsületét....
Azzurro06-09-2010 08:53:07 // 369132
Példa beszédek könyve!!:-)))Mindenesetre lehet hogy több Alfa disel van, de azért meg kell mondani őszintén, hogy egy igazi Alfa az benzines.Ugyan úgy mint egy BMW vagy Bugatti.:.))))
Ismétlem önmagam, mielőtt vitákat szülne ez a dolog, nem azért gondolkodtam JTD-be mert jobban szerettem, hanem mert gazdaságosabb.
Nekem is mindig benzines autóm volt, soha nem kezeltem disel-t, így nem tudom a fenntartását.:-))
Ismétlem önmagam, mielőtt vitákat szülne ez a dolog, nem azért gondolkodtam JTD-be mert jobban szerettem, hanem mert gazdaságosabb.
Nekem is mindig benzines autóm volt, soha nem kezeltem disel-t, így nem tudom a fenntartását.:-))
Hédi05-09-2010 19:11:46 // 369131
Boldog névnapot kívánok minden Viktornak !! :))
Alfa_156_lapi05-09-2010 19:07:31 // 369130
Ne érts félre nekem nincs bajom a JTD-vel, egyszerűen nem fogadja be a lelkem dieselt és kész.Mint ahogy sok más embernek sem.
A dieselekről meg pusztán annyit, hogy biztos azért fut "több" diesel Alfa, mert annyival megbízhatóbb, mint a benzines. Nekem a cégesautó diesel tapasztalatom (Ford, Skoda) mondatja az éves szinten több fenntartási ktg-t, mint az Alfa JTD tapasztalat. Tökmindegy miről beszélünk, ettől a tény tény marad.
Neked bejön a JTD, mint ahogyan másoknak is, nekem és másoknak nem. Ettől kerek a világ.
Azurro példájára visszatérve:
- inkább egy tökéletesen rendberakott, kiismert145 2.0 TS, mint egy több mint kétszer, esetleg háromszor annyiba kerülő, ismeretlen (esetleg leharcolt) 147 1.9 JTD.
Végig a financiális szempontokról beszéltem és nem arról, hogy melyik a jobb. Biztosan mutatósabb a 147 valakinek, viszont a 145 tökéletes állapotban, komolyan rendberakva sokkal költségtakarékosabb mint egy ismeretlen 147.
Legalább olyan "csajozós" kocsi (amilyen Azurronak általában jól jön :-), mint egy 147.
Ennyit szerettem volna, köszönöm a felvilágosítást, sok-sok boldog kilométert a verdákhoz.
A dieselekről meg pusztán annyit, hogy biztos azért fut "több" diesel Alfa, mert annyival megbízhatóbb, mint a benzines. Nekem a cégesautó diesel tapasztalatom (Ford, Skoda) mondatja az éves szinten több fenntartási ktg-t, mint az Alfa JTD tapasztalat. Tökmindegy miről beszélünk, ettől a tény tény marad.
Neked bejön a JTD, mint ahogyan másoknak is, nekem és másoknak nem. Ettől kerek a világ.
Azurro példájára visszatérve:
- inkább egy tökéletesen rendberakott, kiismert145 2.0 TS, mint egy több mint kétszer, esetleg háromszor annyiba kerülő, ismeretlen (esetleg leharcolt) 147 1.9 JTD.
Végig a financiális szempontokról beszéltem és nem arról, hogy melyik a jobb. Biztosan mutatósabb a 147 valakinek, viszont a 145 tökéletes állapotban, komolyan rendberakva sokkal költségtakarékosabb mint egy ismeretlen 147.
Legalább olyan "csajozós" kocsi (amilyen Azurronak általában jól jön :-), mint egy 147.
Ennyit szerettem volna, köszönöm a felvilágosítást, sok-sok boldog kilométert a verdákhoz.
Poló05-09-2010 17:11:38 // 369129
Azt ne felejtsd el, hogy 146 vs 156, lehet a 156-nak jobb a szigetelése. Én szeretem az autóm hangját, pont annyit enged be, amennyit kell, nem zavaró. Ha szól a zene, akkor alig venni észre a motorhangot. 160 felett meg inkább csak a szélzajt hallani.
Poló05-09-2010 17:08:33 // 369128
Igaz.
Csak mivel a turbó-benzinesek nincsenek annyira elterjedve, így csak a dízelekre értettem. Tudom- tudom, most kezdenek elterjedni :)
Csak mivel a turbó-benzinesek nincsenek annyira elterjedve, így csak a dízelekre értettem. Tudom- tudom, most kezdenek elterjedni :)
GEORGE05-09-2010 17:02:48 // 369127
Ez minden turbós motorra igaz, hogy nem szabad leállatni legalább 1 percig a megállás után.
GEORGE05-09-2010 17:01:22 // 369126
Miről beszélsz???
A 156 2,4 jtd 20V-vel ami 175 lovas dinamikus autózással 7,4-7,7 közt iszik....10 akkor vág be, ha pályán szó szerint padlógázzal megyek ami 225-230 közti haladás és navival mérne nem km-ról leolvasva.
A párom 147 JTD 8V-je mindig beérte 6-6,5 L/100km. mindegy volt, hogy avárosban járkált, vagy autópályán használta...
szerintem ha nincsenek konkrét tapasztalataid akkor ne írj valótlant.
Léteznek emberek akik benzinesen akarnak vezetni egy dieselt, max ők fikázhatják.....
Nekem volt TS 16V-m 3.000 alatt halott, a JTD-nek odalépek 1500-tól elindul 1800-1900-től meg beleprésel az ülésbe......mindezt 8 liter alatti fogyiból.....
De azt is megsúgom neked, hogy nagyon sok emberke váltott 2,0 Ts 16V-ről 1,9 jtd 16V meg 2,4 jtd 20V-re.
A búgó pörgésről meg annyit, hogy 180-nal haladva nem hallod a 2,4 jtd hangját!!
ezt sokan tudják igazolni.
Ha 2500-3000 elváltogatod, nem hallani be a motorhangot.....3.000-el 6.-ban 160km/h a sebesség.
3800 200-at megy. a 146ti-m 160-nál is már rendesen hangos volt, nem beszélve, hogy 200-már nagyon hangos volt, és utána már a klíma se ment mert 6.000 felett leold a kompresszor......
A 156 2,4 jtd 20V-vel ami 175 lovas dinamikus autózással 7,4-7,7 közt iszik....10 akkor vág be, ha pályán szó szerint padlógázzal megyek ami 225-230 közti haladás és navival mérne nem km-ról leolvasva.
A párom 147 JTD 8V-je mindig beérte 6-6,5 L/100km. mindegy volt, hogy avárosban járkált, vagy autópályán használta...
szerintem ha nincsenek konkrét tapasztalataid akkor ne írj valótlant.
Léteznek emberek akik benzinesen akarnak vezetni egy dieselt, max ők fikázhatják.....
Nekem volt TS 16V-m 3.000 alatt halott, a JTD-nek odalépek 1500-tól elindul 1800-1900-től meg beleprésel az ülésbe......mindezt 8 liter alatti fogyiból.....
De azt is megsúgom neked, hogy nagyon sok emberke váltott 2,0 Ts 16V-ről 1,9 jtd 16V meg 2,4 jtd 20V-re.
A búgó pörgésről meg annyit, hogy 180-nal haladva nem hallod a 2,4 jtd hangját!!
ezt sokan tudják igazolni.
Ha 2500-3000 elváltogatod, nem hallani be a motorhangot.....3.000-el 6.-ban 160km/h a sebesség.
3800 200-at megy. a 146ti-m 160-nál is már rendesen hangos volt, nem beszélve, hogy 200-már nagyon hangos volt, és utána már a klíma se ment mert 6.000 felett leold a kompresszor......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
400
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?