Forum >> Direkt légszűrőkről

moltib24-10-2005 20:40:22 // 375
Hali ! Én megcsináltam nem kell szétbarmolni mert egyszerű és nagyon jó hatással van a gépre. Nekem direktszűrővel lassabb volt, 13litert evett csak a hang lettt brutál,semmi más!!!!!!!!!!!
mszabika24-10-2005 15:00:03 // 374
én is erre gondoltam :))) köszi
SKrisz24-10-2005 14:58:55 // 373
Sima zsíroldós mosogatószer a legjobb tisztításra. Nem kell semmilyen hókuszpókusz! Kimosod, hagyod megszáradni és után egyenletesen, hogy fedje mindenhol befújod az olajjal!:)
mszabika24-10-2005 14:55:34 // 372
Srácok!!! Mivel tisztítsam ki a szűrőt ha nincs benyám?! mással is kilehet?! Ha megszáradt, akkor utána mennyire kell befújni légszűrő olaj sprayvel?
Kau13-10-2005 20:00:53 // 371
Amikor bent van, nem is tűnik olyan koszosnak.

Gabriel06-10-2005 13:07:24 // 370
Jó neked :-(
Tom1206-10-2005 12:30:29 // 369
Alfa márkaszervizben rendeltem, kb. 1 hét alatt itt volt, 4500,- Ft-ba került úgy, hogy kerestek is valami aprót rajta :), a többi a beszerelés...
Mike.06-10-2005 12:26:36 // 368
Bocsi. Visszaolvastam pár hszt. :-)
Mike.06-10-2005 12:10:39 // 367
Mennyibe van az a "levegő cső" amit a szűrő helyére betettél, és honnan?
Tom1206-10-2005 12:06:07 // 366
Nincs. Én is félreraktam "biztonsági okokból" az eredeti cuccot, amit kivettünk, de úgy néz ki, marad a garázsban...:-)) Talán annyi nem fog ártani, ha valamivel gyakrabban cserélek levegőszűrőt, mert ahogy néztem elég poros volt a belső fala a réginek is...
Mike.06-10-2005 12:01:43 // 365
Akkor, ha mégsem tetszik visszalehet álítani eredeti állapotra ? pl. nem kell fúrni, nincs semmi nyoma? :-)
Tom1206-10-2005 11:57:44 // 364
Szerintem igen. Ártani nem árt semminek, csak annyi, hogy "könnyebben veszi a levegőt" és semmit nem kell "szétbarmolni", ez csak egy csere. /Amint említettem néhány változatban eredetileg is ilyen cső van.:-)/ Nekem kb. 6000 Ft-ban volt az egész/szereléssel - szervizben/. Most indulok egy hosszabb útra, lesz idő kipróbálni...:-))
Mike.06-10-2005 09:45:49 // 363
Hali! Még gondolkodom a dolgon. Nem nagyon szeretném "szétbarmolni" az autót. :-)
mszabika06-10-2005 09:40:51 // 362
Hali! Sztem fater is megcsinálja, szal ha kell akkor az elkövetkező időben rendelhetünk 2-t is :)
Mike.06-10-2005 09:37:23 // 361
Köszi! Az írásodból azt veszem ki, hogy érdemes megcsinálni. :-)
mszabika06-10-2005 07:44:27 // 360
Én még nem is raktam be a képet :)
Így nézne ki a direktszűrő :)

Még a polírozás hátra van :(
Tom1206-10-2005 00:33:04 // 359
Elnézést, hogy én válaszolok, de ma cseréltük, még friss az "élmény".:-) Szóval alulról kell cserélni, a bal oldalon, a lámpa mögött van belül, 1 csavar tartja. Ezen keresztül szívja a levegőszűrőbe a motor a levegőt. Jó nagy darab műanyag "cipődoboz", ezt kell kivenni és helyette berakni a 60630490 számú műanyag szívócsövet /ez sem kicsi :-)/, amit a V6 és a JTD 156-osoknál használnak. A szám szerint bármelyik Alfa szervizben meg lehet rendelni. Igaz, nem sok lehetőségem volt "tesztelni", de az első tapasztalataim, hogy rugalmasabb a motor, jobban gyorsul visszaváltás nélkül is. A feleségem megjegyezte, hogy: "De hangosabb lett"... Igaz, minimálisan "hangosabb" lett, vagyis "komolyabb hangja" lett, de nekem meg így jobban tetszik.:-)) Meg annyi, hogy fürgébben "felugrik" a fordulat, ezt egy kicsit szokni kell, mert városban pl. 50-60 km-es sebesség 3-ason nagyjából alapgáz, ebből kiindulva a fogyasztásnak is kisebbnek kéne lenni valamivel, ha kibírja a "pilóta", hogy csak "legyintgesse" a gázpedált...:-))
Tom1206-10-2005 00:02:21 // 358
Sajnos, úgy néz ki, hogy a 147-esbe nem fér be, vagy valahogy máshogy van megoldva a dolog... /A szervizben még nem kérdeztem/
Mike.05-10-2005 10:12:52 // 357
Bocsi, hogy értetlen vagyok. De mit kell kiszedni és mit betenni? Kicsit részletesebb útmutatót tudnál adni? Privátban is jó!
Tom1205-10-2005 00:23:13 // 356
O.k., megnézem. Lehet, hogy a 147 ben nincs ott annyi hely, vagy más alakú?
kru05-10-2005 00:20:27 // 355
Nem a motor a lényeg, hanem a rezonátor ház a légszűrő doboz alatt a 156-ban. De egy ePer cédén pill. alatt kiderül, csak nekem nincs kéznél...
kru05-10-2005 00:18:45 // 354
Nem, úgy tudom nem jó. Csak 156 és csak TS motorok.
Tom1205-10-2005 00:13:13 // 353
Ugyanaz a 2.0 TS motor, szerintem jónak kéne lenni, de majd rákérdezek a szervizben.:)
ystuc04-10-2005 14:58:04 // 352
pozitívum direktszűrővel: - igaz, hogy karbantartást igényel, viszont egy tisztítócsomag + direktszűrő ára hosszútávon jobb befektetés, mint szűrőt cserélni x kilométerenként. - nekem a fogyasztásomn is jobb lett a nyitottabb rendszer miatt - nem utolsósorben szerintem szép szívóhangot ad ki...
Gabriel04-10-2005 14:37:04 // 351
Nem pont direktszűrő és csak 156 TS motorokhoz, emiatt bocs, de az oldalamon írtam a squadra féle V6 intake mod-ról. Sorry, ha volt már róla szó, de többen félreértettétek, ami írtam, egy kis kiegészítést megér a dolog. Ez nem chip. Ellenben egy, csak gyári alkatrészekkel történő "kegyes" és olcsó átalakítás... Annál is inkább, mert a 2000 utáni vezérlések (fekete bicska kulcsos) chip-pelése nem olyan egyszerű dolog. Akkor ez 147-hez nem jó még akkor sem ha ugyanaz a motor van benne mint a 156-ban? :-((((((
Poczy28-09-2005 19:07:08 // 350
Ok. köszke, meggyőztél :-))
bb1827-09-2005 19:48:39 // 349
jo ez a direkt szürö. csak... - folyamatos karbantartást igényel ( mosás olajzás ) és nem olcso - valamit valamiért alapon ahoz hogy több levegö menjen át, a szürés hatékonyságábol kell áldozni - ha nem versenyezni akarsz akkor meg minek ? inkább egy szolid chip tuning vagy hasonlo. legalább a motorodat nem teszed tönkre hosszu távon.
Poczy26-09-2005 22:26:57 // 348
Help !! Direktszűrő 146 boxiba ? Kinek van ? Tapasztalat ? Milyen tip. érdemes venni, kb. mennyibe fáj ? / csak ennyi kérdésem lenne :-) /
csocsi22-09-2005 14:32:32 // 347
Ebben megint egyetértünk
GEORGE22-09-2005 14:28:31 // 346
Igen igen igen igen!!! Tökéletesen egyet értek veled, hisz az ilyen gyakori meghibásodásokra nincs más épeszű magyarázat, mint a természetes kilöködés!! fos bosch az összes bosch mérnők mondjon le! :-(
Tommaso 15922-09-2005 12:00:46 // 345
A hang az nagy,de az nem baj!Semmi baja,ha szar lenne,akkor nem itt hirdetném Nektek,hanem bedobnám az újságba!Összejött egy váratlan kiadás,és most az a 18E is,amiért adnám segítene rajtam!
Mike.22-09-2005 11:58:35 // 344
Most raktad be és már eladó? Mi a baj, nagy a hang? Mi az ára?
csocsi22-09-2005 11:58:05 // 343
Ez az igazság!!
mszabika22-09-2005 11:56:02 // 342
:DDDDDDD Ez a 2. beszólás!!!!! Nagyon SEHR!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))
csocsi22-09-2005 11:50:38 // 341
Azért mert az alfa is olyan mint a szervezet: a selejtes dolgokat kilöki magából!!!!!!! Igaz George!!
Tommaso 15922-09-2005 11:49:59 // 340
A kép itt is lemaradt:
Tommaso 15922-09-2005 11:49:15 // 339
ha valkit érdekel anyagi okok miatt eladó!Green Filter direkt, 147 1.6 TS-hez, tisztítólöttyel!!!!!!Kaposújalkon meg lehet hallgatni,nagyon cooool!!!!!
19-09-2005 12:16:08 // 338
Népitéletben van egy nagyon jó beírás a Bosch cucokkal kapcsolatban. ;-))))
Cacho19-09-2005 12:13:05 // 337
Ja, fateromnak a Gtv-ben behalt gyári szűrővel is :((( Százvalamennyi volt az ára...
GEORGE19-09-2005 11:28:02 // 336
Sz@rok azok a boschok azért halnak be!! :-(
Cacho19-09-2005 11:26:51 // 335
Ez így igaz. Mondjuk nekem a 16v-s-ben 130e km óta van benne a direktszűrő és az lmm még ok.
GEORGE19-09-2005 06:50:09 // 334
Nekem télen-nyáron éjjel-nappal bent van 2001 óta / 155-146 /nem volt bajom vele! :-)
GEORGE19-09-2005 06:43:16 // 333
Nekem a 155 2,0 TS 8v 110ezer km-et ment a direktszürővel és semmi baja nem lett a légtömeg mennyiségmérőnek, a 146 ti-vel meg 44 ezeret mentem és most kellett cserélni, de szerintem azért mert hitvány a minősége a légtömegmérőnek mert fos német bosch. De sokunknak nics is direktszürője és mégis tönkre megy a légtömegmérője!? Akkor az mitől??
17-09-2005 14:25:17 // 332
100e mentem direktszűrővel és 180e körül adta meg magát az LMM. Szerintem nem rossz.
Tommaso 15916-09-2005 15:49:10 // 331
:)))A hang az tényleg komolyka lett!!!!
KKY16-09-2005 15:36:03 // 330
Ja, látom készülsz Szombatra és erősíted a gépet, hogy jól haladjon felfelé a hegyen.
KKY16-09-2005 15:34:55 // 329
Én annyit hallottam róla, hogy a szűrőről leváló apró olajcseppek kavarhatnak be, de egyébként nem értek hozzá, Mvikinget kérdezzétek meg.
Tommaso 15916-09-2005 15:31:54 // 328
Egyébként én ezt a légtömegmérős baromságot nem értem, vagy nem látok benne logikát!
Tommaso 15916-09-2005 15:31:10 // 327
Én berektam a Green Filter tegnap,de nem ajánlom senkinek,mert 5000 alatt sha nem fogod elváltani,annyira brutál hangja lesz!Én meghalgattam kivülről is,és komolyan mondom ,h olyan hangja van ebben atartományban,mint egy 3.0 V6 nak!!!!!!Csak az egyetlen bajom,h szerintm ot nagyon melg levgőt kap,amit ugyan a teljesítményen nem veszek észre,de szrintem jobb lenne egy kicsit távolabb vezetni!Szerintem!!!
Zséke16-09-2005 13:10:37 // 326
egy tuning boltban azt mondták, hogy nem ajánlják a 147-eshez, mert "kiverheti" (vagy valami hasonló) a levegő mennyiség mérőt ami utánna van, és az sokba kerülhet... igaz ez az 5-6000 ft-os kategóriába tartozott.. A drágább vigyáz rá nehogy kiverje? Pffff. Nevetséges. Ha józan ésszel belegondolunk, akkor hamar rájövünk, hogy emberünk akkora f@szságot mondott, hogy az már fáj. Miért a gyári szűrőn nem megy át a levegő?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.