Forum >> Direkt légszűrőkről

Buksi07-06-2009 20:17:19 // 1975
Na arra kíváncsi leszek! :-DDD
Krisz15507-06-2009 20:11:33 // 1974
csodákat fog művelni. külön vallás lesz ahol az én 155-ösömhöz fognak imádkozni. fú kezdek fáradni..
Buksi07-06-2009 20:09:44 // 1973
Na, ha azt felteszed, akkor már nem is tartok tőled! :-DD
Krisz15507-06-2009 20:09:13 // 1972
hood protector mindent megold:D
Buksi07-06-2009 20:08:02 // 1971
Inkább te húzzál bele, mert nem lesz egyszerű dolgod! :-DDDD
Krisz15507-06-2009 20:04:47 // 1970
így igaz:) dolgozom is rajta a legszebb 155-ös lesz szal kösd fel a gatyád ha fel akarsz tűnni mellettem:p
Buksi07-06-2009 20:01:14 // 1969
Először legyen rendben a gép, aztán jöhet a tyuning! ;-))
Krisz15507-06-2009 20:00:29 // 1968
azt én se. már így is sokat kell költeni az autóra h jó legyen. javítások +tuning vmi alap. ezt nem raknám bele sose hallottam ilyenről
Buksi07-06-2009 19:56:41 // 1967
Néztem egy jó nagyot, hogy mi is van! :-DD

Ilyen sz@rt meg biztos, hogy nem tennék a verdába! Csak lehúzás az egész! :-/
Krisz15507-06-2009 19:51:53 // 1966
jaaa nem összekevertem ezzel http://magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/jet-air_elektromagneses_rezonator_70-mm_atmeroig_chippel2 1800at mindenképp megér a karterszűrő. az árát összekevertem
Buksi07-06-2009 19:48:46 // 1965
20 ezret??? Milyen kartergáz szűrőt akarsz te venni? :-O
Krisz15507-06-2009 19:47:32 // 1964
csak h megére kiadni érte kb 20-at még a direktszűrő mellé.. hátha van vkinek tapasztalata
Buksi07-06-2009 19:44:31 // 1963
Ez jó kérdés! Ilyenem még nem volt! :-)
Krisz15507-06-2009 19:40:49 // 1962
hát most igazad lesz azt hiszem.. kartergázszűrőnek van értelme?
Buksi07-06-2009 19:39:07 // 1961
De ha bent van a direktszűrő, akkor úgysem tudsz ellenállni a kísértésnek és nyomni fogod neki, mint a barom! ;-))))
Krisz15507-06-2009 19:36:11 // 1960
Buksi neked mindent külön el kell magyarázni.. a fogyasztásról. nem akarok nagyon száguldozni, h ne hajtsam szét a kocsit. ráérek minden második lámpánál fullgázzal indulni. a többivel ne törődj nem lényeg:D
Buksi07-06-2009 19:33:58 // 1959
Te most miről beszélsz?? :-DDDDDD
Krisz15507-06-2009 19:29:36 // 1958
jaj hagyjad már 1.2-es sárga ignis odaver a sportkittel szerelve:D na szal 12 liter az még oké annyit tudok én h az a max. nem akarok én nagyon száguldozni megállít a rendőr mit mondok hol a jogsi? meg amúgyse hajtanám szét szegényt ha nem gond
Buksi07-06-2009 19:21:15 // 1957
Ezzel az érzéssel nem vagy egyedül! ;-)))
Norc07-06-2009 19:18:56 // 1956
Csak tippeltem, de a hang az valami őrület, meg vagyok bolondulva, egész délután csak száguldoznék. :)
Buksi07-06-2009 19:14:45 // 1955
Annyit nem, de nekem volt már 12-es fogyim is! ;-)))))))
Buksi07-06-2009 19:14:07 // 1954
Hát igen, ez az "átka" a direktszűrőnek, hogy amikor nyomod neki, akkor bitang hangja van! Nagyon nehéz megállni, hogy ne nyomja neki az ember! :-))))
Krisz15507-06-2009 19:13:41 // 1953
na de neeee most tényleg lehet 18 literes étvágyat csinálni a 2.0 TS-nek?:( annyit apám Explorere evett 4.0 V6-tal anno. csődbe fogok menni:D
Norc07-06-2009 19:10:58 // 1952
Köszi, akkor marad a szövet, az nagyobb is. A hang amit ad a moci a szíváskor az valami brutális amúgy. :) Ma tuti kihoztam a 15-18 lieres fogyasztást :) Párom most ment el a verdával, szerintem megüti a guta ha ránéz a benyaszint jelzőre :)
Buksi07-06-2009 19:04:45 // 1951
Sztem biztos! :-)
Norc07-06-2009 18:44:01 // 1950
Azt értem én :) csak azt nem tudom hogy a szivacsosat is kell e olajozni?
Buksi07-06-2009 18:39:50 // 1949
A gomba alakú sztem csúnya! :-))))

Autósboltokban meg lehet kapni direktszűrő tisztító szettet! Ebben van egy flakon tisztítószer és egy flakon olajozószer! Rápermetezed a szűrőre a tisztítószert, majd langyos vízben lemosod! Utána meg kell várni, amíg teljesen megszárad és utána rápermetezed az olajat nagyon vékony rétegben! És ennyi! -))
Norc07-06-2009 18:35:26 // 1948
Üdv. Kérdésem az lenne kezdő lévén, van két direktszűrőm, márka ismeretlen (kéz alól vannak) az egyik az normál direktszűrő, a másik meg gomba alakú szivacsos, a hang mindkettővel jó, melyiket használjam? Gondolok itt arra hogy esetleg a szivacsosat egyszerűbb e tisztítani, és az utóbbit hogy kell? Mert az nem néz ki olajosnak.
Krisz15506-06-2009 22:51:24 // 1947
ha meg mégse, akkor kapják a napalmot:D chipen én gondolkoztam korábban csak féltem a motort. de ha már chip akkor nem ilyen boxos sufni hanem rendes
Imyx06-06-2009 22:49:54 // 1946
Azért nem mindenki rohangászik 150 lóval az offosok közül :). Ha többlet lóerőt akarsz, chip tuning. És a hondások szerintem elfognak maradni :).
Krisz15506-06-2009 22:40:39 // 1945
járjon a f@szom 1.4es corsával ha van alfa is. habár sajnos van haverom aki esküszik rá:( fontos h picit jobban menjen épp annyival h egy honda vagy japán "autó" ne tegyen keresztbe. én a szűrő + kipuf megoldásra gondoltam. elvileg akkor befele is gyorsabban áramlik a levegő na meg kifele is..
Imyx06-06-2009 22:37:29 // 1944
Biztos, hogy érezhető egy jó sportkipufogó rendszer. Haverom anno sokáig rally versenyző volt, kipufogó rendszerhez építettek motort :). Annyira nem értek hozzá, de szerintem csak akkor van ebből teljesítmény, ha jól összevan hangolva a motorral. Állítólag egy 1.4-es corsa is jobban megy egy sportdobbal.)
Krisz15506-06-2009 22:29:31 // 1943
persze ott ránéznek és már egy fél 155 árát el is kérték:)kipufogó az megint csak hang vagy az már érezhető?
Imyx06-06-2009 22:27:37 // 1942
Jó kérdés, ezek gyárilag felhúzott, kiélezett motorok. Én a motorhoz nem nyúlnék. De a chip tuning szerintem belefér. DCS-éket megkellene látogatni :). Lóvé..
Krisz15506-06-2009 22:23:33 // 1941
lehet én vagyok túl parás de az nem vágja nagyon haza a motort?
Buksi06-06-2009 22:20:51 // 1940
A direktszűrő mellé egy chip-et, meg sport vezérműtengelyeket, meg stb. ... ;-))
Imyx06-06-2009 22:20:02 // 1939
Chip tuning :-).
Krisz15506-06-2009 22:17:32 // 1938
akkor mit javasolsz h jobban menjen? hátszelet és leejtőt mi?
Buksi06-06-2009 22:08:41 // 1937
Az meg nem egyszerű átalakítást igényelne! :-)
Krisz15506-06-2009 22:07:01 // 1936
kár.. turbóra meg vhogy most épp nem futja
Buksi06-06-2009 22:05:07 // 1935
Hát a direktszűrővel sajna nem fog jobban menni a gép! :-(
Talán csak egy hangyaf@sznyival, de nég az sem biztos!
Krisz15506-06-2009 21:59:22 // 1934
az is jó. fontos a szép hang de azért örülnék ha picit lehetne gyorsítani a gépen nehogy véletlen egy hondás hülyegyerek odavágjon a pirosnál. nem tudom nekem ez a mániám a hondások.. recsegő igénytelen kipufogóval az 1.4es gokart
Buksi06-06-2009 21:07:34 // 1933
Semennyit! Nem éreztem különbséget miután beraktam! De a hangja az brutális! :-)
Krisz15506-06-2009 20:56:45 // 1932
mennyit dob rajta? 15%-ot is olvastam valóságban mennyit érzékelsz?
Buksi06-06-2009 20:50:37 // 1931
Igen, a 155-ben mindenki oda teszi! Máshová nem is lehetne! ;-))
Hogy mire figyelj? A legfontosabb, hogy rendszeresen tisztítsd és olajozd, kb. 5000 km-enként! :-)
Krisz15506-06-2009 20:22:48 // 1930
sziasztok!
ha direkt szűrőt akarok berakni a motorba elvileg a nagykönyv úgy mondja h lehetőleg a légtömegmérőhöz közel legyen és olyan helyen legyen ahol nem kap túl meleg levegőt. namost. a gyári szűrő helyére ha berakom akkor elvileg nagy baj nem lehet ugye? mire kéne figyelni? kezdő vagyok:D
GT Ɨ|ѯ05-06-2009 18:48:38 // 1929
Buksi05-06-2009 18:14:52 // 1928
Ha te mondod! :-D
GT Ɨ|ѯ05-06-2009 18:12:14 // 1927
mégiscsak több db,olcsóbban..:-D
Buksi05-06-2009 16:26:03 // 1926
Nem tudom, még gondolkodom rajta! :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.