Forum >> Dízelmánia

zender04-02-2007 08:44:26 // 2202
Sziasztok! Koromszűrőt tetetett már be vki utólag 2.4 vagy bármilyen JTD-be? Milyen lehetőségek vannak, és mennyiért?:) Zöld ujjat (kipufogót) akarok növeszteni..:))
kru03-02-2007 18:54:33 // 2201
egy pont ugyanilyen sztorit hallottam én is, szerelő ismerős járt így valami offos verdával, mondjuk nem kimosta az ic-t gázolajjal, de az eredménye ez volt valami hibának :-))
Selmak03-02-2007 18:47:31 // 2200
Ismeretségi körömben történt ilyen, de mit vár az ember egy pin@logós békaevő motortól amiben oláh turbo van?
Goodboy03-02-2007 18:41:45 // 2199
Igen amit irtál ismerös!BMW 320 d 2003 évj ,igazgatom kocsija Bulgáriában megállt,bevonszolták szervizbe azt haza jöttek !Na már most Bulesz törvényei szerint ,ha kocsival lépted át a határt akkor azzal is kell távoznod ,vagy feltételezvén azt ,h te eladtad az autodat vagy igy vagy ugy (biztositási csaláS),ki kell fizetned az adot stb(Pár milla)amit visszaadnak ,ha megjelensz a vassal !!!Jo mi??? Na a vas a szervizben BMW pár nap föltárták a hibát ,turbo megállt ,megrendelték az ujat ,de 2 hetente jön csak áru a szervizbe és ,hogy hogy nem lemaradt az aktuális szállitásrol,ujjabb két hét!!Megvettük mi a turbot osztrákiában azt go Bulesz,összerakták és indit na itt jött a jelenség a turbo belőkte a cooleerböl az olajat és azt sem tudték mitöl pőrgött fel a motor ,kulcs ki sikit a diesel ,pánik stb ,mig meg nem állt a vas !Jav költség egy turbo miatt 1.47 Millna nesze BMW szerviz!!!!!!
Robert-jtd03-02-2007 15:42:14 // 2198
Akkor sok örömteli km-t az új gázolajossal cartárs!:)
GTPeti03-02-2007 15:26:48 // 2197
Wickey, hagy reagáljak. A karcokon polírozással lehet segíteni. A kőfelverődéseket fóliával meg lehet előzni és ha mégis bekövetkezik Korant rozsdaátalakító (by Ferrokémia), és festék (pl. by Procolor). A bőrülést ápolni kell és akkor nem repedezik. A nívópálcás olajfolyást gondolom egy apró tömítés cseréje megoldja. Az olajos turbócsövekkel is lehet mit kezdeni. (Ehhez sok topictárs jobban ért.) A zörgés sem reménytelen dolog. Igaz bele kell ölni egy kis időt, de megéri. Egy ködlámpa ára utángyártottban nem a világ, egyébként meg Marklar vagy Bandi kolléga beszerez bármi bontott cuccot.
Piritu - 1.000.00003-02-2007 15:10:46 // 2196
Gázolajos szép napot mindenkinek! Immáron 230 km van mögöttem a sötét oldalon. NEM SEMMI AHOGY EZ A MJET MEGY! Még nem forgattam 3000 fölé, de amit alatta művel, az hihetetlen. Tele a kocsi a családdal, iszonyú szembeszél, de mindegy. A benzinesen rendesen érezni a terhelést, családdal 1000-el feljebb kellett tolni a kapcsolási határokat. Itt meg nem győzöm tartani a lábamat -:)) Szóval tetszik -:))) Valaki kérdezte: a 140 és 150 lovas között nincs különbség, csak a program más.
Wickey03-02-2007 11:38:25 // 2195
Másik hasonló sztori: Renault dCi motor, a szakma csúcsa. Elfosta magát a turbója, és elkezdte a levegőoldalba belenyomni a motorolajat. A dízelmotor egész jól elműködik motorolajjal is üzemmelegen, az is elkezdett feketén füstölve mint az állat úgy forogni, amíg el nem fogyasztotta a kritikus mennyiségű motorolajat, és be nem állt a motor.
Robert-jtd03-02-2007 11:37:04 // 2194
Lekopogom az oilt nekem sem eszik 15e/km csere és eddig még sohasem kellett utántöltenem.A haverom azt állitja,hogy a kartergáz+turbó is egy kicsit elenged oilt azért olajos belülről de szerinte ez csak a forró oil gőzpárlat. Az Ic cső meg egyszerien ilyen minőségű sajna,hogy ez a oil párlat átszivárog rajta:(De mondom az öreg lanciámon cseréltük 1x igaz abban már vagy 300e/km volt utánna olyan 50e/km és ugyan olyan olajos és dzsuvás volt.Nemkel félned az csak attól dzsuvás,hogy a por ráragad kivülről az átivakodott IC csőre.De az a cső belsejébe nem tud átjutni,mert mikor levettük az bévül olajos volt de tiszta.
Wickey03-02-2007 11:36:23 // 2193
az jó, csak ki ne mosd gázolajjal az intercoolert.:) Vagy ha igen, akkor valamivel a gázolajat is mosd ki belőle, különben úgy jársz mint az okosok. Föltették az IC-t, motor beindít, iszonyatmód elkezd forogni. Gyújtás levesz, kulcs kihúz, és néztek bután, miért forog ötezret a dízel. Utólag belegondolva logikus: nem kapott az adagolóból gázolajat, de volt elég az intercoolerben, amit a turbóval megnyomott levegő vitt is magával rendesen.
kru03-02-2007 11:26:57 // 2192
70e környékén, a cső gyári, a motor olajat nem eszik, én hiszek az olasz szerelő ismerősödnek, hogy felesleges kicserélni, de ha tiéd sincs kiszakadva, bilincs jó, akkor csak az lehet, hogy a cső ilyen béna minőség, vagy mikrorepedések. a másik még, amin töprengtem, tfh. felrakok valami rozsdamentes acél + szilikoncső kombót, jól megbilincsezve, hogy nem fog kifújni sehol, akkor meg az lesz, az olaj nem jön ki, hanem megy az IC-be, rontva gondolom a hatásfokát. ez van, lassan bele kell, hogy törődjek. végül is nem dől orrán-száján, csak pont annyira, hogy idegesítsen.
kru03-02-2007 11:23:15 // 2191
a turbo és ic közötti kis rugalmas cső dzsuvás kívülről, nem vészesen, de az. magát a csövet nem szedtem le, de nem tudom máshogy magyarázni a jelenséget, hogy belül is az lehet és kifújja valahol. azért aza cső csak fel-fel fúvódik menetközben :-))) de nem vészes, csak én azt szeretem, ha olyan minden, ahogy lennie kell, azaz ahol nincs olaj, ott ne is legyen. v6tb-nél illetve benzines turbóknál nincs ilyen?
Robert-jtd03-02-2007 11:14:09 // 2190
És mennyi km van a kocsidban jelenleg? Az enyémben már 220e/km van és ez még a gyári orginál IC cső. De a haverom aki kint olaszban szerelő asztmondta,hogy fölösleges kicserélni mert az új is 50-60e/km után ugyan ugy fog kinézni:( Pedig az enyém sincs kiszakadva sehol sem,és a bilincsek is jól bevannak húzva:) És ő is azt álitja,hogy elméletileg ot nem szabadna oilnak keringeni és mégis ott az oil belülről.
Robert-jtd03-02-2007 11:05:25 // 2189
Nekem sem tetszik,hogy olajos kivülről de nem is aggódom emiatt:-)))
Goodboy03-02-2007 10:20:42 // 2188
Kru!Nekem az is jo ha szerzel egy ilyen mocit azt ráfaragom a vasat!:):)
Goodboy03-02-2007 10:19:34 // 2187
Mán ideje ,h utat mutacc nekünk,hol volt kend eddig???
Goodboy03-02-2007 10:18:12 // 2186
aszta qurta élet,mi vaaan??9 bar,ne szivass az már nem is dizel hanem léghajo!!!!Milyen dugo,hengfej birja ezt a nyomást?ÁÁ én is ilyent akarok ,azt goooooo!!
Don Gombóc03-02-2007 10:17:31 // 2185
Most akkor hol olajos? A turbóból a kompresszortól megyen a levegő az intercoolerbe, az olajos? Mert ha az a trutyis akkor vagy egy mikro repedés van rajta vagy a bilincsnél nyomja ki, akkor egy szélesebb bilincset kell megpróbálni ha lehet. A turbó eheti az olajat, sőt előbb utóbb fogja is. Ha ez nem zavar vagy nem érint anyagilag nagyon, akkor lehet utántöltögetni, de az is lehet hogy csak hidegebb állapotában nyomja ki egy kicsit míg a hőtágulás után beállnak a hézagok, az még nem gáz.
kru03-02-2007 10:14:02 // 2184
höjjje :-)))) még mindig nincs hír injektor csúcsokról. de találtam egy site-ot, ahol az állatok 9BAR!!! HALLOD ZEPI????? 9BAR-ral fújják meg a dízel masinát, bosch vezérlés, valami spéci injektor, majd még ráolvasok, csak nem volt sok infó. 2 spéci turbó, mindkettő 2.5-3barral tölt, egymás után kötve, így szorzódik. állítólag ez a jó a dízelben, hogy extrém nagy töltőnyomásnál sem lesz instabil a gázolaj, ellentétben a benyással, ahol elég hamar eléred a korlátokat. mit szólsz, zepi?????? 9BAR BAZZ!! nem csalás nem ámítás. mondjuk ezek verseny dragsterek, azok állatok ott USA-ban odaát.
Goodboy03-02-2007 10:10:56 // 2183
Léptem Uraim ,kellemes hétvégét nektek!!
Goodboy03-02-2007 10:10:03 // 2182
semmi sem tökéletes föleg a mai világban ,vedd meg használd ,dobd el!!Meg aztán igy leg szoba állsz velem,ugy hogy én örülök,h dzsuvás!!:):):)
Goodboy03-02-2007 10:07:49 // 2181
azé cseréld le még ha qrva drága is mee 1-2 évig no olaj és nyugodtan aluszkálsz!!EZ megéri nem?Hétföre megmondom mi a rajz!!
kru03-02-2007 10:07:42 // 2180
:-)))) nekem máshol nincs olaj szerencsére, ahol nem kellene, csak ez a kicsit dzsuvás IC cső, hogy dögöljön meg. de mondjuk az enyém oviba jár még a te km-eidhez képest :-)))
kru03-02-2007 10:06:00 // 2179
cserélek, de a gyári b#@ztt drága és minek, ha 1-2 év múlva megint ilyen lesz. azért kérdezz utána, ha tudsz, biztos megvan a magyarázata.
Goodboy03-02-2007 10:05:59 // 2178
Mondj egy jo árat tezsvérem aszt megalkuszunk rá áráncsillág,majd én nézegetem azt hol olájosz a páripá!:):)Engem is bosszant ,és ezé szét is boritom a mocit és rendbevágom ,na de ezen sziv már 265.000 futott nem is akár hogy,és nem mondanám h muszály volna!!
Goodboy03-02-2007 10:02:27 // 2177
Kru tényleg nem tudom mi a cerkáért van ez ,de tény ,h olajnak nem kéne ott lenni ahol a levegönek an helye,de mégis van és ez uj autoknál is igy van mint nálad is,de utána nézek mit miért!!!Cserélj csövet!!
kru03-02-2007 10:00:41 // 2176
de nekem ne legyen kívül se olajos, na! :-)) én nem aggódom, csak nem tetszik :-))
kru03-02-2007 09:57:33 // 2175
akkor lassabban :-) nem tudom, nekem száraz-e belülről, mert nem vettem még a fáradtságot leszedni, csak elméleti kérdés volt. hogy miért van/lehet belül olaj? mert ott levegő megy elvileg... mit keres ott olaj?
Robert-jtd03-02-2007 09:56:20 // 2174
Ne aggódj cartárs az bévülről nem dzsuvás csak olajos:) Én anno még a lancia themán az is 2.5td volt cseréltem mert az már nygyon olajos volt és dzsuvás:)De bévülről a cső csak simán olajos volt. De egy 50-e km után már az a cső is kezdett átereszteni:(
Goodboy03-02-2007 09:55:40 // 2173
Hééy -héy Kru tezsvérem egyszerre csak egyet még reggel van!:)Én nekem belül is állt az oil,de most jöttem rá miért is!Hát mert a turbogoz nagyon közel volt a kartergáz csö becsatlakozása és a nagy szivohatás felrántotta az olajpárát ami leüllt a coolerben és a csövekben is!Az ,h neked a csövek belülröl szárazak kivül olajos ,hát biza komám az jo kérdés!!a TURBOM NEKEM SZAKIK SZERINT IS HIBÁTLAN ,NEM LOG A TENGELY STB MÉGIS OLAJOS PICIT!!dE MAJD MOST ,H KIKÖTÖTTEM A KARTGÁZ CSÖVET MEGLÁTJUK! Bocs a nagy betüjéé nem kiabázok csak e qrtam!:)
kru03-02-2007 09:47:46 // 2172
dehogy :-) magyarul neked az ic és a turbo között tök száraz kívülről minden? és belülről is? mert azt nem értem, ha a cső átereszt, akkor belül is dzsuvás kell legyen, de az jó, ha belül olyan? és miért olyan? így működik a turbo? ha meg belül száraz, akkor miafaszt ereszt át? ehh...
Goodboy03-02-2007 09:45:58 // 2171
Üdv neked dieseles -testvérem!!!
Goodboy03-02-2007 09:44:24 // 2170
Kru!Nehéz neked tanácsot adni,ugy h te már visszafele jössz onnan ,ahová mi még csak tartunk,de,igen a csö a xar és átereszt ,az én csöveim nem eresztik át az olajat!!!
Goodboy03-02-2007 09:40:47 // 2169
Don Mester javára legyen irva,h ö egy igazi ur,és aki ur,az a pokolban is ur!!!!
kru03-02-2007 09:40:30 // 2168
Tessék, nekem volt(van) konkrét kérdésem, de még soha senki nem mondta meg a választ, korábban sem, mindenki azt mondja, ne izgasson, de engem meg érdekel: wickey: Engem az sem vígasztal hogy mind ilyen, a motorolajnak a motorban a helye. A f@szér' jön az ki akárhol is. :-)) kru: engem sem!!! azért kérdeztem!! olyan szar az a cső, hogy átereszt vagy mi a szar? nekem egyébként csont száraz a motor körül, alatt, mindenhol, egyedül ez az egy retek IC cső, amin mintha átjönne, a bilincs meg van rendesen húzva stb. már gondoltam rá, hogy kicseréltetem valami normális szilikon csőre vagy nem tudom.
Don Gombóc03-02-2007 09:37:20 // 2167
Egyetértek, mert mi a neve ennek a topicnak? Dízelmánia? Akkor arról kéne szólnia hogy aki dízelpárti az itt osztja meg a másikkal a gondjait bajait. Vagy megkellene változtatni Dízelszarozómánia topicra. :) Egyébként én is nagyon gázolajszagú közegben ültem a halászcsárdában, de azért tűrtem rendesen iga?
Robert-jtd03-02-2007 09:35:18 // 2166
Most a szivemből beszélsz dieseles testvérem!!! Én is mindenkinek asz szajkolom a környezetemben,hogy soha rosszabb alfám+dieselem nelegyen!-)))
Goodboy03-02-2007 09:26:29 // 2165
Uraiiim ,uraiiii!Még mi elött minden külcsinyt a dizel szekér hibájának ronátok fel nézzük azért meg a körülményeket!Biztos,h a külsérelmi nyomok és kül esztétikai hibák, csak a dizel fostalicska hibái ként emlithetö meg?És az,h olaj ittt ott felelhetö oda nem illö helyen az is csak dizelnél fordulhat elö?Na látjátok ,semmivel sem tudtok több érvet felsorolni ellene mint egy bármely más kategoriánál!Én összeteszem a kezemet ,h két ilyen xar dizelem is lehet ,amellyek gyönyörüen járnak ,keveset fogyasztanak és megbizhatoak a végtelenségig ,ha foglalkozol vele ,és ezt ugy hivják ALFA ROMEO!!!!
kru02-02-2007 23:44:51 // 2164
Engem az sem vígasztal hogy mind ilyen, a motorolajnak a motorban a helye. A f@szér' jön az ki akárhol is. :-)) engem sem!!! azért kérdeztem!! olyan szar az a cső, hogy átereszt vagy mi a szar? nekem egyébként csont száraz a motor körül, alatt, mindenhol, egyedül ez az egy retek IC cső, amin mintha átjönne, a bilincs meg van rendesen húzva stb. már gondoltam rá, hogy kicseréltetem valami normális szilikon csőre vagy nem tudom.
Wickey02-02-2007 23:32:16 // 2163
figi te legalább azzal is büszkélkedhetsz hogy az összes létező olajfajta amit ismer az emberiség nyomokban föllelhető a motorteredben, ideértve a repce és a napraforgóolajat is :) Esküszöm, ha nagyítóval keresek, az üzemanyagtartályodban még egy fél sültkrumplit is találnék :-))))))))) pííííííííísz :DDDDDDD
Wickey02-02-2007 23:29:44 // 2162
A kép sötétebb mint a valóság. Voltaképpen egészen megkedveltem az autót, elvégre soha nem hagyott ott, az olajat nem eszi (15ezres cserénél a nívópálcán észlelhető fogyás nincs, ami engem kicsit meglepett elsőre, de a harmadik csere után már egész hozzászoktam), viszonylag tűrhető a fogyasztása (6.5 körül megáll vegyesben), jól néz ki, iszonyat csendes (a zörgést leszámítva), mikellmég? Ködlámpát meg légbeömlőt tudnék venni ha nem lennék lusta elugrani valamelyik bontóba, a szélvédőjavítás sem lenne megoldhatatlan (már egy éve így vettem az autót, kavicsosan, azóta se kezdett el repedni, szóval úgy döntöttem inkább nem piszkálom hátha akkor kezdene el repedezni).
kando.02-02-2007 23:28:02 // 2161
:)))) hja..
Wickey02-02-2007 23:24:48 // 2160
Nemtudom pontosan, nem én nézegettem, engem hidegen hagy a dízel motortér. (Alfa V6ból viszont ledoktorálok bármikor :DDD) Robi nézegette a legutolsó olajcserénél, ő mondta hogy a turbó környéke tiszta szutyok. Engem az sem vígasztal hogy mind ilyen, a motorolajnak a motorban a helye. A f@szér' jön az ki akárhol is. :-)) Ezért utálom az összes dízelt, szutykos dzsuvás mind, még a legújabbak is, akármihez hozzányúlsz rajtuk tuti hogy tiszta retek leszel.
kando.02-02-2007 23:23:00 // 2159
NEkem is, nem ? :) Ráadásul annak egy ,,kerékkel'' kevesebbje is van.. :)))) Enyimé is olajos, meg ott má' minden olajos
Kompressz úr02-02-2007 23:21:22 // 2158
Hát, részvétem. :(
Gábor(figi75)02-02-2007 23:20:48 // 2157
Mind1 hát,én már elbírom a kritikát!:-( Csak 1 ilyen régi "sz@r" dizelem van!:-)))
kando.02-02-2007 23:16:16 // 2156
Mindegy Neked úgyis Figi, nem ? :))) ,,megint nincs rajta sapka'' :)))
Gábor(figi75)02-02-2007 23:13:42 // 2155
Kaine panic!!! Az enyém is olyan,de inkább nem szólok itt mert lerágják a fejemet!:-)
kru02-02-2007 23:05:53 // 2154
a turbó csövei vastagon olajsárosak wickey, a turbó-ic közötti csőre gondolsz vagy mellik? nekem az ic felé menő cső olajos kívül (illetve por beleragadva), nem vészes, de az miért? szerelőm mondta mind ilyen. de miért???
Wickey02-02-2007 22:53:08 // 2153
ja, mindezek ellenére azt kell mondanom hogy az enyém még így is kivételesen jó állapotban van egynémely egyedhez képest... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.