A drifter.hu-n mindig ki van írva az eddzés.
drifter.hu -- eseménynaptár
Egyébként a legközelebbi IDC vs Hungary bajnokság október 4-én lesz Kakucson! Én megyek, ha másnak is lenne kedve, üljünk össze egy autóba, olcsóbb lesz az út is.
Forum >> DRIFT, avagy erőcsúszás bajnokok!
NaTo25-09-2008 11:23:12 // 844
Seriff25-09-2008 11:03:17 // 843
Hűű, tegnap alaposan el lettem téve keresztbe:D
Barátomnak lassan végre összeáll az AE86osa, elvitt egy darabon, baromi pörgős a moci, szépen viszi a kis kasztnit, bár plussz 50ló nem ártana, de a belengetés, kuplungrugás kisegíti az élelmes sofőrt:)
Barátomnak lassan végre összeáll az AE86osa, elvitt egy darabon, baromi pörgős a moci, szépen viszi a kis kasztnit, bár plussz 50ló nem ártana, de a belengetés, kuplungrugás kisegíti az élelmes sofőrt:)
Wickey22-09-2008 22:33:41 // 842
ez olyan mint a hasmenéses elefánt.
Ennek nem elsőbbséget, hanem utat kell adni :-)
Ennek nem elsőbbséget, hanem utat kell adni :-)
Seriff22-09-2008 22:16:10 // 841
Hűűű:O Van benne kraft:D
Robi22-09-2008 21:52:59 // 840
Marek11-09-2008 19:03:56 // 839
Nem tudom, de kiderítem! Amúgy NaTo is tud jó dolgokat, csak azok messze vannak!
:(
:(
prooF_7510-09-2008 20:10:50 // 838
Ja-ja! És nem tudod mikor lesz megint edzés? Mert drifter.hu-n nem nagyon van kiírva sose...
Marek10-09-2008 10:54:39 // 837
Ja Tököl!
Közel van, ha meghal valaki gépe még haza is tudjuk húzni, költséghatékony, és jó! :))
Közel van, ha meghal valaki gépe még haza is tudjuk húzni, költséghatékony, és jó! :))
prooF_7509-09-2008 21:01:28 // 836
Ugye a tököli reptérre gondolsz? Én mennék szívesen majd, csak még ki kéne cserélnem az első hardyt.
Remélem a gyöngyösi taliig meglesz, és ott aztán lehet csapatni a pályán:))
Remélem a gyöngyösi taliig meglesz, és ott aztán lehet csapatni a pályán:))
Marek09-09-2008 07:25:48 // 835
Hétvégén verseny volt!
Kivittük tesómmal a vasat edzeni és hamár ott voltunk beneveztünk csak a hecc kedvéért! Ügye kímélőbe kellett menni a vassal mert még nincs teljesen kész ( se becsövezve, se deknivédő lemez , gyári fékek Q4 futómű, ami az utcán keménynek tűnt, de a rally pályán igencsak puhának bizonyult...), de motorikusan már megbízható ( 2000 16v Túró - delta integrale HP moci Bartos féle compjuterrel kb.:247 LE), alatta a serres váltó, orkerék hajtás!
Ennek köszönhetően a "király" kategóriába tudtunk csak nevezni ( összkerekes turbósok közé) így aztán végképp csak a heccről lehetett szó! A végén mi lepődtünk meg a legjobban mikor 3-ok lettünk, első egy Imprezza volt a második egy 2,7 turbó Audi kotró...
De ez mind nem lényeg, a szükség úgy hozta, hogy a végén az utolsó futamban pályabíró voltam és pont mögöttem rakták fel a profi driftesek az edzőpályájukat ( erős bömbölők voltak a gépek) !
Gíyönyörű volt amit csináltak és ráébredetem, hogy mennyyire kezdő vagyok még ebben a "szakmában"!! Szóba elegyedtek velem , meséltem nekik a 75 V6-ról meg a drift iránti hódolatomról meg , hogy én is próbálkozom, de nem ilyen szintem, viszont szívesen tanulnék! Vittek is egy-két kört és naygon sok jasznos dolgot láttam ám utasként, mi merre hány méter, kaptam technikai és műszaki eligazítást is!
Valamint meginvitáltak a következő edzésre! :))
Ki kéne mennünk páran már egy kicsit valamikor próbálkozni, akinek lenne kedve az írjon az oldalamra és összehozzuk valamikor, amikor többmindenkinek jó! :)))
Jók legyetek!
Kivittük tesómmal a vasat edzeni és hamár ott voltunk beneveztünk csak a hecc kedvéért! Ügye kímélőbe kellett menni a vassal mert még nincs teljesen kész ( se becsövezve, se deknivédő lemez , gyári fékek Q4 futómű, ami az utcán keménynek tűnt, de a rally pályán igencsak puhának bizonyult...), de motorikusan már megbízható ( 2000 16v Túró - delta integrale HP moci Bartos féle compjuterrel kb.:247 LE), alatta a serres váltó, orkerék hajtás!
Ennek köszönhetően a "király" kategóriába tudtunk csak nevezni ( összkerekes turbósok közé) így aztán végképp csak a heccről lehetett szó! A végén mi lepődtünk meg a legjobban mikor 3-ok lettünk, első egy Imprezza volt a második egy 2,7 turbó Audi kotró...
De ez mind nem lényeg, a szükség úgy hozta, hogy a végén az utolsó futamban pályabíró voltam és pont mögöttem rakták fel a profi driftesek az edzőpályájukat ( erős bömbölők voltak a gépek) !
Gíyönyörű volt amit csináltak és ráébredetem, hogy mennyyire kezdő vagyok még ebben a "szakmában"!! Szóba elegyedtek velem , meséltem nekik a 75 V6-ról meg a drift iránti hódolatomról meg , hogy én is próbálkozom, de nem ilyen szintem, viszont szívesen tanulnék! Vittek is egy-két kört és naygon sok jasznos dolgot láttam ám utasként, mi merre hány méter, kaptam technikai és műszaki eligazítást is!
Valamint meginvitáltak a következő edzésre! :))
Ki kéne mennünk páran már egy kicsit valamikor próbálkozni, akinek lenne kedve az írjon az oldalamra és összehozzuk valamikor, amikor többmindenkinek jó! :)))
Jók legyetek!
prooF_7503-09-2008 02:03:48 // 834
Ezeknek tuti nem tudna már újat mondani!:))) Csak kár hogy motorhang nincs hozzá.
Wickey31-08-2008 15:23:23 // 833
AE86 volt valszeg.
Egyszer összefutottam egy ilyen jóképességűvel. Az is hacsi volt. Mindketten kieszeltük egyszerre, hogy nem állunk be a dugóba, hanem a balrakanyarodó sávban visszafordulunk és B-terv.
Csávó előttem visszafordult, bőgáz, haddszokja szépen módjával. Én is visszafordultam, bőgáz, hadd szokja durrbele alapon. Ő milliméterre kitalálta, mit hova tegyen, nekem "kicsit" sok volt, fishtailinggel estem be mellé a lámpához. Vigyorgott teliarccal, majd mondta, hogy kisebb gázzal indítsam és finomabban rugdossam a pedált. Mondtam hogy könnyű azt mondani, erre meginvitált, hogy menjek edzeni velük. Valahogy elmaradt a dolog. Na mindegy.
Egyszer összefutottam egy ilyen jóképességűvel. Az is hacsi volt. Mindketten kieszeltük egyszerre, hogy nem állunk be a dugóba, hanem a balrakanyarodó sávban visszafordulunk és B-terv.
Csávó előttem visszafordult, bőgáz, haddszokja szépen módjával. Én is visszafordultam, bőgáz, hadd szokja durrbele alapon. Ő milliméterre kitalálta, mit hova tegyen, nekem "kicsit" sok volt, fishtailinggel estem be mellé a lámpához. Vigyorgott teliarccal, majd mondta, hogy kisebb gázzal indítsam és finomabban rugdossam a pedált. Mondtam hogy könnyű azt mondani, erre meginvitált, hogy menjek edzeni velük. Valahogy elmaradt a dolog. Na mindegy.
Marek31-08-2008 14:41:17 // 832
Tegnapelőtt, Tipoval araszolgattam a körforgalom felé ( Nagyköri-Autópiac 19.ker.), pont Én jöttem volna, mikor balról érekzett ehy japán régebbi coupé gép ( talán Toyota lehetett, v. Nissan nem vágom, csak az olasz gépeket :))) ) jobbra kereszt nézte a körforgalom közepét a gép orra, majd kijáratnál, ellentétes oldalra kereszt, szép volt és spontán, úgyhoyg dudáltam és tapsoltam örömömben!
Nem is értem ezért miért büntetnek a rendőrők....
Egyszer engem majdenm megkúrtak a sui utcájába ( Alkotmány út ) ezért - csak épp az egyik haver ismerőse volt a rendőr azé nem, de nagyon elszánt volt - kanyarodnék este 11-kor kia kis utcából a 4 sávols Alkotmányra, sárga villogók, tök üres út, május, útburkolat fellocsolva kicsit, kopott nyári 15-ös hátul, motort ípp üzemmeleg, háát hajará, ki jobbra kereszt, pici ballábfék+elllenkormány, -mee csúszott ám rendesen- kitartottam egy 40 métert, mikor látom a szembe ellentétes irányból érkezőket igazoltató rendőrt, aki műsoromra felkapva figyelmét, mindent eldobva rohant át a négy sávon, hogy megállíthasson. Gáz el, kocsi pici risza, majd egyenes, szabályosan indexelve félreálltam, megálláskor vészvillogót kiraktam, majd látványosan kikötve az övem kiszálltam és átadtam a dokumentumokt! " Ez nem verseny pálya, itt nincs gumimelegítés" -a eere fogtam a driftet, nézi a gumikat, papírokat, minden rendben, "háát szabálytalanul váltott...ill. hsznált két sávot, ezért megbüntetem..." aztán beszélgetten kicsit vele és kiderült vannak közözs barátaink ( Szécshenyi István pl. :)) ), így elmaradt a bünti!
Most mondjam, hogy mázlim volt?!
Nem is értem ezért miért büntetnek a rendőrők....
Egyszer engem majdenm megkúrtak a sui utcájába ( Alkotmány út ) ezért - csak épp az egyik haver ismerőse volt a rendőr azé nem, de nagyon elszánt volt - kanyarodnék este 11-kor kia kis utcából a 4 sávols Alkotmányra, sárga villogók, tök üres út, május, útburkolat fellocsolva kicsit, kopott nyári 15-ös hátul, motort ípp üzemmeleg, háát hajará, ki jobbra kereszt, pici ballábfék+elllenkormány, -mee csúszott ám rendesen- kitartottam egy 40 métert, mikor látom a szembe ellentétes irányból érkezőket igazoltató rendőrt, aki műsoromra felkapva figyelmét, mindent eldobva rohant át a négy sávon, hogy megállíthasson. Gáz el, kocsi pici risza, majd egyenes, szabályosan indexelve félreálltam, megálláskor vészvillogót kiraktam, majd látványosan kikötve az övem kiszálltam és átadtam a dokumentumokt! " Ez nem verseny pálya, itt nincs gumimelegítés" -a eere fogtam a driftet, nézi a gumikat, papírokat, minden rendben, "háát szabálytalanul váltott...ill. hsznált két sávot, ezért megbüntetem..." aztán beszélgetten kicsit vele és kiderült vannak közözs barátaink ( Szécshenyi István pl. :)) ), így elmaradt a bünti!
Most mondjam, hogy mázlim volt?!
NaTo31-08-2008 11:58:22 // 831
Tegnap rossz felé kanyarodtam, és kicsit mérges lettem, ahogy észrevettem pár kilométer után... Budapest külterület... nagy 4es kereszteződés, sehol egy autó... úriasan bőgázzal megfordultam, és ha már fordulaton volt a motor, nem vettem le a lábam a gázról, ellenkormány, és irány az ellenkezőirányba... ráhúztam a kettest, nyikkan a gumi, tol az autó. :) Szemből ekkortájt megérkezett egy Peugeot, és a vezető srác vállig kinyújtott kézzel mutatta, hogy tetszett neki a forduló :)
NaTo01-08-2008 16:05:00 // 830
Az meg! :))
Utcán szörnyű lehet.
Arra lennék kíváncsi, hogy a kormányművet vajon módosították-e? Lehet, hogy jobban "alá lehet szedni"? Csak mert én azt tapasztaltam, hogy ha kicsit komolyabb szögben szeretnék csúsztatni, hiába tekerem koppanásig a kormányt, csak túlfordul a hátulja. Arra gondoltam, ha jobban alá lehetne tekerni, a nagyobb szögeknél is lehetne vezetni az orrát. De ez már csak elmélet, mert sajnálom már a gépet, a gumit, a sperrt, meg hát lóvé sincs mostanában :)
Utcán szörnyű lehet.
Arra lennék kíváncsi, hogy a kormányművet vajon módosították-e? Lehet, hogy jobban "alá lehet szedni"? Csak mert én azt tapasztaltam, hogy ha kicsit komolyabb szögben szeretnék csúsztatni, hiába tekerem koppanásig a kormányt, csak túlfordul a hátulja. Arra gondoltam, ha jobban alá lehetne tekerni, a nagyobb szögeknél is lehetne vezetni az orrát. De ez már csak elmélet, mert sajnálom már a gépet, a gumit, a sperrt, meg hát lóvé sincs mostanában :)
Saughassy01-08-2008 15:44:48 // 829
Ez tenyleg nem ma kezdte. :) De ahogy elnezem a rugozas, mint olyan, meg lett szuntetve. :)
NaTo01-08-2008 14:14:49 // 828
Na itt van egy kis látnivaló.
Egy profi drift 75-ös!
Egy profi drift 75-ös!
Gábor(figi75)01-07-2008 22:49:51 // 826
Mint ugye kiderült nem minden Amerika sperres!!! :-)
NaTo01-07-2008 22:37:45 // 825
bizony bizony bizony :)
prooF_7501-07-2008 22:34:09 // 824
Én felfedezni vélek valami harmónika-féleséget az első lökősön, a füst mögött:) De amúgy tényleg jó kép.
imi15601-07-2008 21:47:06 // 823
Tényleg szép,szabályos karikák:)))!
Gábor(figi75)01-07-2008 21:41:40 // 822
Ez eléggé TS gyanús szabvány körök!:-))))
imi15601-07-2008 21:39:45 // 821
Marek23-06-2008 20:42:30 // 820
Itt milyen csend van, pang, pang, pang..
Gábor(figi75)18-06-2008 11:01:57 // 819
Valahogy így kellen,profin! :-)))
http://www.youtube.com/watch?v=dnBwshRDF-M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dnBwshRDF-M&feature=related
Kazes☻01-06-2008 23:04:15 // 818
prooF_7510-05-2008 11:59:07 // 817
Az ott vagy egy helyben áll, vagy iszonyatosan ki fog pördülni:))
Seriff09-05-2008 21:59:07 // 816
Seriff24-04-2008 14:00:24 // 814
Never too old:
NaTo18-04-2008 01:01:30 // 813
A Hátul hajt a kerék című "remekművem" :) letölthető az Amore FTP-jéről!
Copyright-os levédett zene (mondanom se kell :) ), de nyugodtan másolhatjátok.
Megengedtem... :)
Copyright-os levédett zene (mondanom se kell :) ), de nyugodtan másolhatjátok.
Megengedtem... :)
Föckös11-04-2008 07:10:05 // 812
ha bedől, akkor picit könnyebb lesz ellenkező irányba keresztbevágni, nem kell annyi pacernyák h, adjon neki:-)
ez mondjuk régi zaporozsecces tapasztalat... bár avval száraz aszfalton nem nagyon lehettet, de amikor egyszer amivas talin bekerült a konvojba, akkor kilinccsel előre nyomtuk a clarkádámon! nagyot néztek, nagyot tapsoltak:-)
na az aztán dölöngélt:-)
ez mondjuk régi zaporozsecces tapasztalat... bár avval száraz aszfalton nem nagyon lehettet, de amikor egyszer amivas talin bekerült a konvojba, akkor kilinccsel előre nyomtuk a clarkádámon! nagyot néztek, nagyot tapsoltak:-)
na az aztán dölöngélt:-)
Föckös11-04-2008 07:04:50 // 811
no, Tamás barátom készített egy kisfilmet a dologról, egész szépen van vágva.
Íme
Íme
imi15605-04-2008 22:38:04 // 810
imi15604-04-2008 20:27:47 // 809
Igen,én ott leszek:))))!
Még sosem voltam ilyen drift veresenyen,nagyon kíváncsi vagyok,milyen lesz!
Az egyik BMW-s cimborámmal megyek.
Még sosem voltam ilyen drift veresenyen,nagyon kíváncsi vagyok,milyen lesz!
Az egyik BMW-s cimborámmal megyek.
NaTo04-04-2008 17:52:08 // 808
Holnap King of Europe! Tököl reptér.
Tehát DRIFT!
Valaki megy?
Tehát DRIFT!
Valaki megy?
Kazes☻01-04-2008 23:08:46 // 807
A 3. képért külön köszönet! :D
Seriff01-04-2008 23:07:41 // 806
Gábor(figi75)24-02-2008 20:35:44 // 805
Nagyon" trendi" a kép! :-)
Kazes☻24-02-2008 00:04:13 // 804
Kazes☻18-02-2008 13:34:30 // 803
A mostani főképen azt a szép Giuliát szépen keresztbe tette a fickó, jó kép! :-)))
TDI7512-02-2008 04:58:42 // 802
Tudhat valamit a csávó.
Gábor(figi75)09-02-2008 10:50:37 // 801
Ezt eddig,hogy hagytam ki,a zene a legjobb!:-)
http://www.youtube.com/watch?v=EuWzrTv88x8
http://www.youtube.com/watch?v=EuWzrTv88x8
NaTo10-01-2008 10:32:00 // 800
Így van!
Pro licences hazai drifterek BMW-i dőlnek mint a fa (a kanyarokban)... Nem értem, miért nem keményítik fel? Nekem első dolgom lenne...
Így annyira esetlennek tűnnek azok a jó kis bmw-k, pedig hát mint tudjuk ott is 50-50%-os a súlyelosztás a tengelyek között. Csak azt nem tudom mitől... Nem hiszem hogy elég ha az első tengelyt kitoljuk a kocsi orrának elejébe, így majdnem mögé kerül a motor. Kéne még hátra is valamit rakni... nekem gyanús.
Pro licences hazai drifterek BMW-i dőlnek mint a fa (a kanyarokban)... Nem értem, miért nem keményítik fel? Nekem első dolgom lenne...
Így annyira esetlennek tűnnek azok a jó kis bmw-k, pedig hát mint tudjuk ott is 50-50%-os a súlyelosztás a tengelyek között. Csak azt nem tudom mitől... Nem hiszem hogy elég ha az első tengelyt kitoljuk a kocsi orrának elejébe, így majdnem mögé kerül a motor. Kéne még hátra is valamit rakni... nekem gyanús.
prooF_7509-01-2008 16:15:54 // 799
Ja, itt inkább a fékkel játszanak és csak utána ugornak bele a gázba, az látszik. Meg mintha néha a kézifék után is nyúlkált volna...
Minden esetre az látszott mindkét 75-ösön hogy üvegkemény a futóműve, anélkül nincs is értelme pályára menni.
Minden esetre az látszott mindkét 75-ösön hogy üvegkemény a futóműve, anélkül nincs is értelme pályára menni.
Gábor(figi75)09-01-2008 15:35:33 // 798
Ez nagyon ottvan!:-)
Inkább a csúsztatással és nem gázadással mahinálnak,de nagyon király!:-)
De jólenne 1 ilyen pályára felmenni!
Inkább a csúsztatással és nem gázadással mahinálnak,de nagyon király!:-)
De jólenne 1 ilyen pályára felmenni!
NaTo09-01-2008 15:18:40 // 797
Gábor(figi75)09-01-2008 15:06:05 // 796
A multkor NaTo már belinkelte valahová,és többen áment montunk rá!!!
prooF_7508-01-2008 16:06:43 // 795
Az az alapanyag minőségétől függ. De szerintem inkább a megfelelő kép megtalálására kéne ráfeküdni:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?