Forum >> DRIFT, avagy erőcsúszás bajnokok!

MYSKHA11-01-2011 20:37:42 // 1544
Drift- edzés.
Bár csajom pedzzegeti az összeköltözést..... :-) :-/
LacUS11-01-2011 20:12:01 // 1543
Utcára meg libakergető versenyekre felesleges, profin pályázni kell, de ez már a kib@szott drága kategória.

Egy jó tanács nagyon nagyon konkrétan határozd el,hogy mit szeretnél, mert olyan hogy mindenre jó, és még utcán is, olyan nincs :-)
Gábor(figi75)11-01-2011 09:23:46 // 1542
A szervósnál sokat kell gépészkedni,nem tekeredik vissza szépen terhelésváltásoknál mert rásegít,ezét visszafelé nekünk is segíteni kell,a simával is drifteltem és sokkal kezelhetőbb!!!
prooF_7511-01-2011 09:10:35 // 1541
Kormányműhöz visszatérve: és mi van az olajfolyással? Szerintem létezik olyan típus, ami tovább bírja a gyűrődést!
NaTo: tudom hogy nem kell folyamatosan tekergetni, de azért ha egy gyors terhelésváltással akarod megindítani a hátulját, akkor kényelmesebb ha nem 1 egész fordulatot kell tekerni, csak felet vagy 2/3-ot. Vagy lehet h csak én vagyok ilyen finnyás?:)
prooF_7511-01-2011 09:03:01 // 1540
Konkrét összeget nem lehet mondani. Függ az állapottól, az eladó "üzleti érzékétől", stb. Lehet hogy kifogsz egy jó kasznit 50-ért, de lehet hogy 100-ért veszel egyet, amire még vagy 50-et kell költened mert lakatolni kell. Többi komponensnél ugyan ez.
Szerintem ha nincs szerencséd, akkor 1m-ben is benne lehet egy erős, üzembiztos vas.
MYSKHA10-01-2011 22:22:57 // 1539
aszfalt.
Csak nyár végén tudok hozzáfogni szerintem.

Amúgy munkatársamnak is volt régen 75öse nemtudom ismeritek e Petrovics Péter. 3.0 V6 ja volt és a sasadinál kikanyarodtak elé és szétzúzta a jobb elejét talán? Fastcar ról regélt még nekem... Aztán ,hogy ebből mi igaz :D Elég lökött... :D
Mester10-01-2011 22:00:29 // 1538
Nem a motorerőtöl függ a szög,ezt olyan profi versenyző mondta akinek 63fokot fordul ki a kerék,és sokszor ezért nem jutott tovább pedig 400le nem kevés 4.4 v8 compressor ! Minél nagyobb szög annál lassabb az autó.
Kisbubi10-01-2011 21:58:23 // 1537
Mire szeretnél autót??? Ez a legfontosabb kérdés. Ilyen állitható futómü sztem felesleges. De ha kell épitünk neked egy autót 75-böl. De tudni kéne h mire gondolsz pontosan. Csak aszfalt v murva is??
MYSKHA10-01-2011 21:55:04 // 1536
Én komolyan gondolom csak anyagilag kell rágyurjak :-)
Mert most sarokcsonttörés miatt buktam 400at.. :-/
Gábor(figi75)10-01-2011 21:54:01 // 1535
Óvatos kocsikázás a városban ha-ha-ha....................
Ma a penny kanyar szépen kiadta!:-)
Gábor(figi75)10-01-2011 21:52:26 // 1534
Én mondtam,hogy megcsináljuk neked a 75 drift autót ha akarod,kemény futómű,V6 motor,teljesen zárt difi,hidró kézi,csövezés,stb..............
Ha komolyan gondolod...........
Kisbubi10-01-2011 21:48:17 // 1533
Figyelni azt kell, meg nyugodtnak maradni. De igencsak látványos amikor ugy tünik h a kerék ki van törve annyira alá van szedve. Meg néha jol jön a növelt kormányszög "ovatos" városi kocsikázgatás közben is:)
MYSKHA10-01-2011 21:42:06 // 1532
Vagy valami hasonlóra lehetőség? :-)
MYSKHA10-01-2011 21:40:45 // 1531
Amúgy kb mipénzért lehet hozzájutni 75ös kasztni,3.0v6 ,válto kardán difi cuccokhoz? :-)
Ismétlem nyárvégén szeretnék költeni :-)
És a 75 ös futoműjéhez nincs vmi hasonló ami könnyen beszerezhető?..Állitható futómű?.
Bocs ha hülyeségeket beszélek! :-)
MYSKHA10-01-2011 21:29:56 // 1530
Hát az ttui hogy mentésre jó:-) Hiszen agyontekert kormányhoz iszonyat ló kéne...
VIszont sajnos kezd olyan feelingem lenni hogy bmwe30 al jobban járnék sajnos...Mondjuk nyárvégéig még van idő :D
Mester10-01-2011 21:24:21 // 1529
Kicsi pénzből ennyire futja,de ennek is nagyon :)),jobban kell figyelni!
Kisbubi10-01-2011 21:19:04 // 1528
Jó ha van mentésre lehetöség:))
Marek10-01-2011 20:56:26 // 1527
Ott a pont! :)
Mester10-01-2011 20:31:15 // 1526
A még nagyobb kormányszök csak arra jó hogy ha baj van akkor mentésre szolgál! A nagy szög lelassít és manapság az a fontos hogy gyors legyél!
Mester10-01-2011 20:28:30 // 1525
A szervós kormánymű teljesen tökéletes csak a csonkálványon és az ősszekötőn kell módosítani és kész!! A gyárit nem tudom mennyi talán 30 fok,módosítással 45fok lett!
LacUS10-01-2011 17:39:25 // 1524
Miért is? Nekem a szervós simán átpörgeti. Más kérdés, hogy ezt a hegesztést nem tartom egy biztonságos megoldásnak.
Gábor(figi75)10-01-2011 16:17:58 // 1523
Ez akkor lesz érvényes ha nem szervós kormányművet teszel bele.
NaTo10-01-2011 15:47:46 // 1522
Én azt gondolom erről, hogy csonkálvány hegesztéssel az eredeti tökéletes drifthez. Nem kell nagyon tekergetni, mert a terhelésváltásnál a kocsi utánfutása miatt szépen tekeredik magától a jó irányba, neked csak rá kell fognod a kellő szögnél :)
prooF_7510-01-2011 14:37:57 // 1521
Szerintetek nagyon macera lenne beleműteni egy másik kormányművet Alfába?
Régebbi típusokéhoz nem is kéne annyit faragni szerintem. (talán a kormányoszlop becsatlakozása, meg persze a kasztnihoz rögzítés, ami más lehet, de gépmunkával/hegesztéssel megoldható)
A 75-ös szervós kormány ugye 3.5-et fordul kopptól koppig, ami elég sok. Más autóban meg van olyan is, ami 2-t fordul csak, tehát sokkal kevesebbet kell kalimpálni kanyarodáshoz. Ezen felül valszeg van olyan is, aminek nagyobb a kitérése (tehát nagyobb kormányszög érhető el vele, csonkállvány módosítás nélkül)...
Mit gondoltok erről?
Kisbubi09-01-2011 22:53:45 // 1520
A 75 kormányszöge gyárilag nagyon-nagyon kicsi:(
Kisbubi09-01-2011 22:51:36 // 1519
Jó a Ts, az enyém is:))) és eladó.
Köszi az elismerést, de én se tok jól vezetni, de igyekszem nagyon. Nekem a TS is jó csak a stabrudat kell megerösiteni h ne döljön akkorát.
Ha különben 600-ig nézelödni, jáccós autónak van sokfélefajta. De attol függ h jót akarsz autózni v simán autózni és bütykölgetni. Kész autót éri meg venni. Érdemes nézelödni , vagy a duen.hu-n mert van elég nagy választék. Én ladát vennék 2.0 fiat motorral csövezve kagylóval meg sokmindennel amivel hivatalos versenyen is lehet menni. De ha nagyobb , gyorsabb pályakocsikázást akarsz akkor kell a sok LE!!!! Ami a tartósság az nagyköbcentis, sokhengeres, szivómotor. és minnél gyáribb, semmi tuning és átreszelés.
MYSKHA09-01-2011 22:40:53 // 1518
Még picit odébbvan sajnos... :-/
Melozok ,hogy legyen lé és imformálodok. :-)

amúgy a 75nek mekkora a kormányszöge? :-)
Gábor(figi75)09-01-2011 19:41:38 // 1517
Ha ökörködni akarsz 600-ból,akkor nem kell neked nagyban gondolkodni.
600-ért építünk neked V6 szívót,csak drift vasat,a forgalom kizárva................

Vagy megveszed " peti75TS " vasát 500 ért és szépen kocsikázol vele,néha meg eldobod,arra igen alkalmas lesz és még szép is!!! :-)
Marek09-01-2011 19:00:59 // 1516
A TS is 5 csavaros! :)
Motortartó bakk átheggeszt!!!
LacUS09-01-2011 18:54:19 // 1515
Szerintem el kell felejteni ezt a TS jó alapnak. Alapnak mindig a legerősebb modell jó, szerintem. Ami viszont tény, hogy amit E30hoz összedobsz pár 10ezerből, az egy ilyen jó kis transaxle alfánál már pár százezer... :-( De ugye az csak egy lesz a sok jürgenvágen közül, míg egy alfát mindig meg fognak tudni különböztetni a többi indulótól.

Esetleg ha TS akkor turbóson el lehet gondolkodni, bár minőségi kivitelezésben az is sok.
LacUS09-01-2011 18:50:15 // 1514
Ez pofon egyszerű :-) Ja és occó :-) Vagy mégsem :-)
NaTo09-01-2011 10:26:13 // 1513
V6 osítani lehet :) Kardán, kuplung, váltó, difi, (dedion híd a terhet viszi ugye:))) ), torziós rugók, kerékagy 5 csavaros V6ban, ha ezeket kicseréled, akkor V6osítottál, meg ugye a V6 motor is kell! :)
Tehát V6osítani lehet, America-sítani nem nagyon... :)
MYSKHA08-01-2011 19:06:25 // 1512
75 2.0 ts is szimpi. alapnak. amúgy azt utána gondolom lehet v6ositani:-)
Köszönöm a válaszaitokat! :-)
Mester08-01-2011 18:57:52 // 1511
Igen szar az amikor törlöd az ablakot de minek amikor úgyis oldal ablakon nézel ki a fejedből:D
NaTo08-01-2011 18:53:52 // 1510
Igen, Mester is jó lett volna, csak nála sajnos nincs vezetői tudás és tapasztalat... Kezdő még, és nem meri bevállalni a nagyobb szögeket, mert mindig fél, hogy felborul... ilyen na! ...
:D
Mester08-01-2011 18:34:06 // 1509
4 rugó csere anyag gépmunka max 150e,4teló coni állítható új 80e,kormányszög!!,Módosított kuplung,szervó nem fontos nem kell gépészkedni jó a súlypont és jól elosztva. A lényeg a kocsi beton legyen! Ja és speer módosítva! 2.0ts okosítva is elviszi. Láttam Kisbubit versenyen le a kalappal előtte se futómű se szög 2.0ts moci:)) Ha van szöge top8-ban van!
MYSKHA08-01-2011 18:20:36 // 1508
És nemisigazán tudtad kihasználni? Mármint aztveszemki a szavaitokbol,hogy áll a projekt és másra van szükség.. Én egy ökörködős autot mondjuk úgy 600ból szeretnék.Egyáltalán ,hogy tetszik e a dolog:-) Mondjuk abbol kijön szerintem egy e30 utcai szintre..
aztán ,hogy milesz belöle..
Mester08-01-2011 18:11:32 // 1507
kb 2m
Mester08-01-2011 18:11:04 // 1506
Nem keveset és nagyon sok időt. Ha már tudod hogy miket kell rajta átalakítani és meg vannak hozzá a szakemberek akkor fele annyiból meg van mint az enyém. kb.2
MYSKHA08-01-2011 18:07:41 // 1505
nemakarok a zsebedben turkálni de mennyi pénzt költöttél rá a masinádra? :)
Mester08-01-2011 18:02:55 // 1504
Nem olyan drága ezt megépíteni,mostmár! Az alkatrészeket kitalálni megtervezni és 1 alkatrészt legalább 3-4szer legyártatni és megfelelő szakembert találni na ez a sok pénz!! Először lejárni az utat!
MYSKHA08-01-2011 17:41:49 // 1503
ó sajnálom. Szivesenláttamvolna országosbajnokságban :-)
NaTo08-01-2011 17:39:23 // 1502
Az a Giulietta nagyon összeállt. A V6-oshoz egész évben nem kellett nyúlni. Hibátlanul megy a kis szekér. Már csak az optikai tuning lett volna hátra, de Mesternek már nincs rá pénze, mert most vállalkozásba kell tennie. Szóval a kocsi eladó...
MYSKHA08-01-2011 17:36:55 // 1501
Hát igen:) Köszönöm a hosszas és részletes válaszod.
Nyár végén szeretnék venni vmi játszósat.. :-) Csak addig mág sok más kiadás vár rám.
szivemszerint Alfát vennék. Csak az e30 bömbi célszerübb lenne talán sajnos.... :-(
Mester gépét nézegettem videókon. Tetszik nagyon...
NaTo08-01-2011 17:20:28 // 1500
igen. BMW-hez le van gyártva minden, csak megrendeled, kifizeted, és beszereled. Ha meg a 75-ből akarsz Drift autót, akkor sok mindenen kell módosítani. Ha amatőr drift versenyeken akarsz vele menni, akkor nem olyan vészes a dolog, mert megmaradhat az eredeti hajtáslánc, feltéve hogy mondjuk egy V6-osról van szó. A sperdifijéhez lehet rendelni erősebb lamellakészletet, azzal már nyugodtan lehet driftelni, valami 20-30 ezer forint az egész. V6-ban még a motorerő is adott, de kisebb tuning azért javasolt, mondjuk kopmresszió növelés, nagyobb vezérmű tengelyek (164), HF-et polírozni...
Viszont a kormányszög alapból mindenképp kevés lesz! Azt csonkállvány hegesztéssel lehet orvosolni :) Azonkívül a torziós rudakat érdemes erősebbre cserélni, keményebb rugókkal hátul is, hogy ne dőljön a kaszni, és kemény lengéscsillapítókat szerezni, különben az egész szart sem ér ugyebár. :) Aztán egy mászókát belehegeszteni (csövezés), kilomolni a felesleges súlyt (kárpitok, műanyag szarok, ülések stb.) éééés ami még nagyon kell, az a hidraulikus krézifék :)
Ezen "apróságok" után, van egy középszínvonalú driftjárgányod, amivel bátran nevezhetsz amatőr kategóriában bárhol idehaza :)
Ha a profi drift a cél, akkor a motort meg kell tölteni turbóval vagy kompresszorral (Kompresszor 2 okból jobb, alacsonyabb fordulaton megy a V6, és nem kell a kétoldalt leömlőket közösíteni...). Ezen kívül erősebb motorra át kell alakítani a teljes hajtásláncot. A kardánban levő hardi tárcsákat nyugodtan el lehet felejteni, mert úgyis szétszakad, de MESTER már kitalálta a megoldást, a Giuliettájában meg van oldva. Azt nem tudom hogy a gyári váltó és difi meddig bírja a tortúrát, de mintha külföldi oldalakon 350-400 lóerőig írták volna?? Na most egy profi drift autó minimum 350 lóerős... de inkább a felett. Szóval lehet hogy erősített váltó, difi kell majd hozzá, nem beszélve a kuplungról, ami már az amatőr drift 75 verzióban is gyakran el fog melegedni... mondjuk oda célszerű a GTV-ből a duplakuplungot berakni.
MYSKHA08-01-2011 16:57:17 // 1499
Mondjuk egy 75ösnek mik a gyengéi drift szempontból..alkatrészutánpótlás vagy hogy elégsokmindent csináltatni kell mig béjemvéhez meg xarásig van minden?
Buksi08-01-2011 16:11:11 // 1498
Gyönyörűűűű... :-)
NaTo08-01-2011 16:00:06 // 1497
Összkerekes, de szépen driftelget vele :))
MYSKHA08-01-2011 15:47:46 // 1496
MYSKHA08-01-2011 15:40:27 // 1495
Joffféle! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.