Drift- edzés.
Bár csajom pedzzegeti az összeköltözést..... :-) :-/
Forum >> DRIFT, avagy erőcsúszás bajnokok!
MYSKHA11-01-2011 20:37:42 // 1544
LacUS11-01-2011 20:12:01 // 1543
Utcára meg libakergető versenyekre felesleges, profin pályázni kell, de ez már a kib@szott drága kategória.
Egy jó tanács nagyon nagyon konkrétan határozd el,hogy mit szeretnél, mert olyan hogy mindenre jó, és még utcán is, olyan nincs :-)
Egy jó tanács nagyon nagyon konkrétan határozd el,hogy mit szeretnél, mert olyan hogy mindenre jó, és még utcán is, olyan nincs :-)
Gábor(figi75)11-01-2011 09:23:46 // 1542
A szervósnál sokat kell gépészkedni,nem tekeredik vissza szépen terhelésváltásoknál mert rásegít,ezét visszafelé nekünk is segíteni kell,a simával is drifteltem és sokkal kezelhetőbb!!!
prooF_7511-01-2011 09:10:35 // 1541
Kormányműhöz visszatérve: és mi van az olajfolyással? Szerintem létezik olyan típus, ami tovább bírja a gyűrődést!
NaTo: tudom hogy nem kell folyamatosan tekergetni, de azért ha egy gyors terhelésváltással akarod megindítani a hátulját, akkor kényelmesebb ha nem 1 egész fordulatot kell tekerni, csak felet vagy 2/3-ot. Vagy lehet h csak én vagyok ilyen finnyás?:)
NaTo: tudom hogy nem kell folyamatosan tekergetni, de azért ha egy gyors terhelésváltással akarod megindítani a hátulját, akkor kényelmesebb ha nem 1 egész fordulatot kell tekerni, csak felet vagy 2/3-ot. Vagy lehet h csak én vagyok ilyen finnyás?:)
prooF_7511-01-2011 09:03:01 // 1540
Konkrét összeget nem lehet mondani. Függ az állapottól, az eladó "üzleti érzékétől", stb. Lehet hogy kifogsz egy jó kasznit 50-ért, de lehet hogy 100-ért veszel egyet, amire még vagy 50-et kell költened mert lakatolni kell. Többi komponensnél ugyan ez.
Szerintem ha nincs szerencséd, akkor 1m-ben is benne lehet egy erős, üzembiztos vas.
Szerintem ha nincs szerencséd, akkor 1m-ben is benne lehet egy erős, üzembiztos vas.
MYSKHA10-01-2011 22:22:57 // 1539
aszfalt.
Csak nyár végén tudok hozzáfogni szerintem.
Amúgy munkatársamnak is volt régen 75öse nemtudom ismeritek e Petrovics Péter. 3.0 V6 ja volt és a sasadinál kikanyarodtak elé és szétzúzta a jobb elejét talán? Fastcar ról regélt még nekem... Aztán ,hogy ebből mi igaz :D Elég lökött... :D
Csak nyár végén tudok hozzáfogni szerintem.
Amúgy munkatársamnak is volt régen 75öse nemtudom ismeritek e Petrovics Péter. 3.0 V6 ja volt és a sasadinál kikanyarodtak elé és szétzúzta a jobb elejét talán? Fastcar ról regélt még nekem... Aztán ,hogy ebből mi igaz :D Elég lökött... :D
Mester10-01-2011 22:00:29 // 1538
Nem a motorerőtöl függ a szög,ezt olyan profi versenyző mondta akinek 63fokot fordul ki a kerék,és sokszor ezért nem jutott tovább pedig 400le nem kevés 4.4 v8 compressor ! Minél nagyobb szög annál lassabb az autó.
Kisbubi10-01-2011 21:58:23 // 1537
Mire szeretnél autót??? Ez a legfontosabb kérdés. Ilyen állitható futómü sztem felesleges. De ha kell épitünk neked egy autót 75-böl. De tudni kéne h mire gondolsz pontosan. Csak aszfalt v murva is??
MYSKHA10-01-2011 21:55:04 // 1536
Én komolyan gondolom csak anyagilag kell rágyurjak :-)
Mert most sarokcsonttörés miatt buktam 400at.. :-/
Mert most sarokcsonttörés miatt buktam 400at.. :-/
Gábor(figi75)10-01-2011 21:54:01 // 1535
Óvatos kocsikázás a városban ha-ha-ha....................
Ma a penny kanyar szépen kiadta!:-)
Ma a penny kanyar szépen kiadta!:-)
Gábor(figi75)10-01-2011 21:52:26 // 1534
Én mondtam,hogy megcsináljuk neked a 75 drift autót ha akarod,kemény futómű,V6 motor,teljesen zárt difi,hidró kézi,csövezés,stb..............
Ha komolyan gondolod...........
Ha komolyan gondolod...........
Kisbubi10-01-2011 21:48:17 // 1533
Figyelni azt kell, meg nyugodtnak maradni. De igencsak látványos amikor ugy tünik h a kerék ki van törve annyira alá van szedve. Meg néha jol jön a növelt kormányszög "ovatos" városi kocsikázgatás közben is:)
MYSKHA10-01-2011 21:42:06 // 1532
Vagy valami hasonlóra lehetőség? :-)
MYSKHA10-01-2011 21:40:45 // 1531
Amúgy kb mipénzért lehet hozzájutni 75ös kasztni,3.0v6 ,válto kardán difi cuccokhoz? :-)
Ismétlem nyárvégén szeretnék költeni :-)
És a 75 ös futoműjéhez nincs vmi hasonló ami könnyen beszerezhető?..Állitható futómű?.
Bocs ha hülyeségeket beszélek! :-)
Ismétlem nyárvégén szeretnék költeni :-)
És a 75 ös futoműjéhez nincs vmi hasonló ami könnyen beszerezhető?..Állitható futómű?.
Bocs ha hülyeségeket beszélek! :-)
MYSKHA10-01-2011 21:29:56 // 1530
Hát az ttui hogy mentésre jó:-) Hiszen agyontekert kormányhoz iszonyat ló kéne...
VIszont sajnos kezd olyan feelingem lenni hogy bmwe30 al jobban járnék sajnos...Mondjuk nyárvégéig még van idő :D
VIszont sajnos kezd olyan feelingem lenni hogy bmwe30 al jobban járnék sajnos...Mondjuk nyárvégéig még van idő :D
Mester10-01-2011 21:24:21 // 1529
Kicsi pénzből ennyire futja,de ennek is nagyon :)),jobban kell figyelni!
Kisbubi10-01-2011 21:19:04 // 1528
Jó ha van mentésre lehetöség:))
Mester10-01-2011 20:31:15 // 1526
A még nagyobb kormányszök csak arra jó hogy ha baj van akkor mentésre szolgál! A nagy szög lelassít és manapság az a fontos hogy gyors legyél!
Mester10-01-2011 20:28:30 // 1525
A szervós kormánymű teljesen tökéletes csak a csonkálványon és az ősszekötőn kell módosítani és kész!! A gyárit nem tudom mennyi talán 30 fok,módosítással 45fok lett!
LacUS10-01-2011 17:39:25 // 1524
Miért is? Nekem a szervós simán átpörgeti. Más kérdés, hogy ezt a hegesztést nem tartom egy biztonságos megoldásnak.
Gábor(figi75)10-01-2011 16:17:58 // 1523
Ez akkor lesz érvényes ha nem szervós kormányművet teszel bele.
NaTo10-01-2011 15:47:46 // 1522
Én azt gondolom erről, hogy csonkálvány hegesztéssel az eredeti tökéletes drifthez. Nem kell nagyon tekergetni, mert a terhelésváltásnál a kocsi utánfutása miatt szépen tekeredik magától a jó irányba, neked csak rá kell fognod a kellő szögnél :)
prooF_7510-01-2011 14:37:57 // 1521
Szerintetek nagyon macera lenne beleműteni egy másik kormányművet Alfába?
Régebbi típusokéhoz nem is kéne annyit faragni szerintem. (talán a kormányoszlop becsatlakozása, meg persze a kasztnihoz rögzítés, ami más lehet, de gépmunkával/hegesztéssel megoldható)
A 75-ös szervós kormány ugye 3.5-et fordul kopptól koppig, ami elég sok. Más autóban meg van olyan is, ami 2-t fordul csak, tehát sokkal kevesebbet kell kalimpálni kanyarodáshoz. Ezen felül valszeg van olyan is, aminek nagyobb a kitérése (tehát nagyobb kormányszög érhető el vele, csonkállvány módosítás nélkül)...
Mit gondoltok erről?
Régebbi típusokéhoz nem is kéne annyit faragni szerintem. (talán a kormányoszlop becsatlakozása, meg persze a kasztnihoz rögzítés, ami más lehet, de gépmunkával/hegesztéssel megoldható)
A 75-ös szervós kormány ugye 3.5-et fordul kopptól koppig, ami elég sok. Más autóban meg van olyan is, ami 2-t fordul csak, tehát sokkal kevesebbet kell kalimpálni kanyarodáshoz. Ezen felül valszeg van olyan is, aminek nagyobb a kitérése (tehát nagyobb kormányszög érhető el vele, csonkállvány módosítás nélkül)...
Mit gondoltok erről?
Kisbubi09-01-2011 22:53:45 // 1520
A 75 kormányszöge gyárilag nagyon-nagyon kicsi:(
Kisbubi09-01-2011 22:51:36 // 1519
Jó a Ts, az enyém is:))) és eladó.
Köszi az elismerést, de én se tok jól vezetni, de igyekszem nagyon. Nekem a TS is jó csak a stabrudat kell megerösiteni h ne döljön akkorát.
Ha különben 600-ig nézelödni, jáccós autónak van sokfélefajta. De attol függ h jót akarsz autózni v simán autózni és bütykölgetni. Kész autót éri meg venni. Érdemes nézelödni , vagy a duen.hu-n mert van elég nagy választék. Én ladát vennék 2.0 fiat motorral csövezve kagylóval meg sokmindennel amivel hivatalos versenyen is lehet menni. De ha nagyobb , gyorsabb pályakocsikázást akarsz akkor kell a sok LE!!!! Ami a tartósság az nagyköbcentis, sokhengeres, szivómotor. és minnél gyáribb, semmi tuning és átreszelés.
Köszi az elismerést, de én se tok jól vezetni, de igyekszem nagyon. Nekem a TS is jó csak a stabrudat kell megerösiteni h ne döljön akkorát.
Ha különben 600-ig nézelödni, jáccós autónak van sokfélefajta. De attol függ h jót akarsz autózni v simán autózni és bütykölgetni. Kész autót éri meg venni. Érdemes nézelödni , vagy a duen.hu-n mert van elég nagy választék. Én ladát vennék 2.0 fiat motorral csövezve kagylóval meg sokmindennel amivel hivatalos versenyen is lehet menni. De ha nagyobb , gyorsabb pályakocsikázást akarsz akkor kell a sok LE!!!! Ami a tartósság az nagyköbcentis, sokhengeres, szivómotor. és minnél gyáribb, semmi tuning és átreszelés.
MYSKHA09-01-2011 22:40:53 // 1518
Még picit odébbvan sajnos... :-/
Melozok ,hogy legyen lé és imformálodok. :-)
amúgy a 75nek mekkora a kormányszöge? :-)
Melozok ,hogy legyen lé és imformálodok. :-)
amúgy a 75nek mekkora a kormányszöge? :-)
Gábor(figi75)09-01-2011 19:41:38 // 1517
Ha ökörködni akarsz 600-ból,akkor nem kell neked nagyban gondolkodni.
600-ért építünk neked V6 szívót,csak drift vasat,a forgalom kizárva................
Vagy megveszed " peti75TS " vasát 500 ért és szépen kocsikázol vele,néha meg eldobod,arra igen alkalmas lesz és még szép is!!! :-)
600-ért építünk neked V6 szívót,csak drift vasat,a forgalom kizárva................
Vagy megveszed " peti75TS " vasát 500 ért és szépen kocsikázol vele,néha meg eldobod,arra igen alkalmas lesz és még szép is!!! :-)
Marek09-01-2011 19:00:59 // 1516
A TS is 5 csavaros! :)
Motortartó bakk átheggeszt!!!
Motortartó bakk átheggeszt!!!
LacUS09-01-2011 18:54:19 // 1515
Szerintem el kell felejteni ezt a TS jó alapnak. Alapnak mindig a legerősebb modell jó, szerintem. Ami viszont tény, hogy amit E30hoz összedobsz pár 10ezerből, az egy ilyen jó kis transaxle alfánál már pár százezer... :-( De ugye az csak egy lesz a sok jürgenvágen közül, míg egy alfát mindig meg fognak tudni különböztetni a többi indulótól.
Esetleg ha TS akkor turbóson el lehet gondolkodni, bár minőségi kivitelezésben az is sok.
Esetleg ha TS akkor turbóson el lehet gondolkodni, bár minőségi kivitelezésben az is sok.
LacUS09-01-2011 18:50:15 // 1514
Ez pofon egyszerű :-) Ja és occó :-) Vagy mégsem :-)
NaTo09-01-2011 10:26:13 // 1513
V6 osítani lehet :) Kardán, kuplung, váltó, difi, (dedion híd a terhet viszi ugye:))) ), torziós rugók, kerékagy 5 csavaros V6ban, ha ezeket kicseréled, akkor V6osítottál, meg ugye a V6 motor is kell! :)
Tehát V6osítani lehet, America-sítani nem nagyon... :)
Tehát V6osítani lehet, America-sítani nem nagyon... :)
MYSKHA08-01-2011 19:06:25 // 1512
75 2.0 ts is szimpi. alapnak. amúgy azt utána gondolom lehet v6ositani:-)
Köszönöm a válaszaitokat! :-)
Köszönöm a válaszaitokat! :-)
Mester08-01-2011 18:57:52 // 1511
Igen szar az amikor törlöd az ablakot de minek amikor úgyis oldal ablakon nézel ki a fejedből:D
NaTo08-01-2011 18:53:52 // 1510
Igen, Mester is jó lett volna, csak nála sajnos nincs vezetői tudás és tapasztalat... Kezdő még, és nem meri bevállalni a nagyobb szögeket, mert mindig fél, hogy felborul... ilyen na! ...
:D
:D
Mester08-01-2011 18:34:06 // 1509
4 rugó csere anyag gépmunka max 150e,4teló coni állítható új 80e,kormányszög!!,Módosított kuplung,szervó nem fontos nem kell gépészkedni jó a súlypont és jól elosztva. A lényeg a kocsi beton legyen! Ja és speer módosítva! 2.0ts okosítva is elviszi. Láttam Kisbubit versenyen le a kalappal előtte se futómű se szög 2.0ts moci:)) Ha van szöge top8-ban van!
MYSKHA08-01-2011 18:20:36 // 1508
És nemisigazán tudtad kihasználni? Mármint aztveszemki a szavaitokbol,hogy áll a projekt és másra van szükség.. Én egy ökörködős autot mondjuk úgy 600ból szeretnék.Egyáltalán ,hogy tetszik e a dolog:-) Mondjuk abbol kijön szerintem egy e30 utcai szintre..
aztán ,hogy milesz belöle..
aztán ,hogy milesz belöle..
Mester08-01-2011 18:11:04 // 1506
Nem keveset és nagyon sok időt. Ha már tudod hogy miket kell rajta átalakítani és meg vannak hozzá a szakemberek akkor fele annyiból meg van mint az enyém. kb.2
MYSKHA08-01-2011 18:07:41 // 1505
nemakarok a zsebedben turkálni de mennyi pénzt költöttél rá a masinádra? :)
Mester08-01-2011 18:02:55 // 1504
Nem olyan drága ezt megépíteni,mostmár! Az alkatrészeket kitalálni megtervezni és 1 alkatrészt legalább 3-4szer legyártatni és megfelelő szakembert találni na ez a sok pénz!! Először lejárni az utat!
MYSKHA08-01-2011 17:41:49 // 1503
ó sajnálom. Szivesenláttamvolna országosbajnokságban :-)
NaTo08-01-2011 17:39:23 // 1502
Az a Giulietta nagyon összeállt. A V6-oshoz egész évben nem kellett nyúlni. Hibátlanul megy a kis szekér. Már csak az optikai tuning lett volna hátra, de Mesternek már nincs rá pénze, mert most vállalkozásba kell tennie. Szóval a kocsi eladó...
MYSKHA08-01-2011 17:36:55 // 1501
Hát igen:) Köszönöm a hosszas és részletes válaszod.
Nyár végén szeretnék venni vmi játszósat.. :-) Csak addig mág sok más kiadás vár rám.
szivemszerint Alfát vennék. Csak az e30 bömbi célszerübb lenne talán sajnos.... :-(
Mester gépét nézegettem videókon. Tetszik nagyon...
Nyár végén szeretnék venni vmi játszósat.. :-) Csak addig mág sok más kiadás vár rám.
szivemszerint Alfát vennék. Csak az e30 bömbi célszerübb lenne talán sajnos.... :-(
Mester gépét nézegettem videókon. Tetszik nagyon...
NaTo08-01-2011 17:20:28 // 1500
igen. BMW-hez le van gyártva minden, csak megrendeled, kifizeted, és beszereled. Ha meg a 75-ből akarsz Drift autót, akkor sok mindenen kell módosítani. Ha amatőr drift versenyeken akarsz vele menni, akkor nem olyan vészes a dolog, mert megmaradhat az eredeti hajtáslánc, feltéve hogy mondjuk egy V6-osról van szó. A sperdifijéhez lehet rendelni erősebb lamellakészletet, azzal már nyugodtan lehet driftelni, valami 20-30 ezer forint az egész. V6-ban még a motorerő is adott, de kisebb tuning azért javasolt, mondjuk kopmresszió növelés, nagyobb vezérmű tengelyek (164), HF-et polírozni...
Viszont a kormányszög alapból mindenképp kevés lesz! Azt csonkállvány hegesztéssel lehet orvosolni :) Azonkívül a torziós rudakat érdemes erősebbre cserélni, keményebb rugókkal hátul is, hogy ne dőljön a kaszni, és kemény lengéscsillapítókat szerezni, különben az egész szart sem ér ugyebár. :) Aztán egy mászókát belehegeszteni (csövezés), kilomolni a felesleges súlyt (kárpitok, műanyag szarok, ülések stb.) éééés ami még nagyon kell, az a hidraulikus krézifék :)
Ezen "apróságok" után, van egy középszínvonalú driftjárgányod, amivel bátran nevezhetsz amatőr kategóriában bárhol idehaza :)
Ha a profi drift a cél, akkor a motort meg kell tölteni turbóval vagy kompresszorral (Kompresszor 2 okból jobb, alacsonyabb fordulaton megy a V6, és nem kell a kétoldalt leömlőket közösíteni...). Ezen kívül erősebb motorra át kell alakítani a teljes hajtásláncot. A kardánban levő hardi tárcsákat nyugodtan el lehet felejteni, mert úgyis szétszakad, de MESTER már kitalálta a megoldást, a Giuliettájában meg van oldva. Azt nem tudom hogy a gyári váltó és difi meddig bírja a tortúrát, de mintha külföldi oldalakon 350-400 lóerőig írták volna?? Na most egy profi drift autó minimum 350 lóerős... de inkább a felett. Szóval lehet hogy erősített váltó, difi kell majd hozzá, nem beszélve a kuplungról, ami már az amatőr drift 75 verzióban is gyakran el fog melegedni... mondjuk oda célszerű a GTV-ből a duplakuplungot berakni.
Viszont a kormányszög alapból mindenképp kevés lesz! Azt csonkállvány hegesztéssel lehet orvosolni :) Azonkívül a torziós rudakat érdemes erősebbre cserélni, keményebb rugókkal hátul is, hogy ne dőljön a kaszni, és kemény lengéscsillapítókat szerezni, különben az egész szart sem ér ugyebár. :) Aztán egy mászókát belehegeszteni (csövezés), kilomolni a felesleges súlyt (kárpitok, műanyag szarok, ülések stb.) éééés ami még nagyon kell, az a hidraulikus krézifék :)
Ezen "apróságok" után, van egy középszínvonalú driftjárgányod, amivel bátran nevezhetsz amatőr kategóriában bárhol idehaza :)
Ha a profi drift a cél, akkor a motort meg kell tölteni turbóval vagy kompresszorral (Kompresszor 2 okból jobb, alacsonyabb fordulaton megy a V6, és nem kell a kétoldalt leömlőket közösíteni...). Ezen kívül erősebb motorra át kell alakítani a teljes hajtásláncot. A kardánban levő hardi tárcsákat nyugodtan el lehet felejteni, mert úgyis szétszakad, de MESTER már kitalálta a megoldást, a Giuliettájában meg van oldva. Azt nem tudom hogy a gyári váltó és difi meddig bírja a tortúrát, de mintha külföldi oldalakon 350-400 lóerőig írták volna?? Na most egy profi drift autó minimum 350 lóerős... de inkább a felett. Szóval lehet hogy erősített váltó, difi kell majd hozzá, nem beszélve a kuplungról, ami már az amatőr drift 75 verzióban is gyakran el fog melegedni... mondjuk oda célszerű a GTV-ből a duplakuplungot berakni.
MYSKHA08-01-2011 16:57:17 // 1499
Mondjuk egy 75ösnek mik a gyengéi drift szempontból..alkatrészutánpótlás vagy hogy elégsokmindent csináltatni kell mig béjemvéhez meg xarásig van minden?
Buksi08-01-2011 16:11:11 // 1498
Gyönyörűűűű... :-)
NaTo08-01-2011 16:00:06 // 1497
Összkerekes, de szépen driftelget vele :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?