Erre nem gondoltak a nagy zöld "mindenkinek elektromosautót" lobbisták? Ebből is látszik, hogy.menyire nem rendszerszemléletben élnek! Ráadásul még el sem terjedtek az elektromos meghajtású autók.
Nincs más lehetőség, csak a korlátozás
Felkészületlenül érte Hollandia villamosenergetikai-rendszerét az elektromos autók állományának robbanásszerű bővülése. [...] Emiatt pedig a fejlett világban már szinte ismeretlen intézkedésre szánta el magát a szolgáltató: Amszterdam egyes kerületeiben este hat és kilenc óra között korlátozza a töltőpontokból felvehető áram mennyiségét, hogy megelőzze az érintett transzformátor túlterhelését.
Kazes☻06-03-2020 18:58:56 //
2156
Szeppuku, harakiri, vaszabi, akármicsoda...! :D
Aztán ha semmi nem jön be, akkor még mindig ott marad nekik a szeppuku. 😅😅😅
Kazes☻06-03-2020 17:56:11 //
2154
Miért félnének? Van náluk szamuráj, ninja, kamikaze, vagy legvégső esetben jakuza... ;)
Ettől Gréta nagyon mérges lesz! Nem félnek ezek a japánok?
Satti06-03-2020 14:47:26 //
2151
Ma délelőtt M5 autópályán Nissan Leaf szakadó esőben, rossz látási viszonyok között világítás nélkül ( csak az első menetfény volt ) kb. 90-100 km/ó tempóval, mert gondolom spórolni kellett, hogy eljuthasson a végcélig....jó ez a villanyautó...ja nem.
carver06-03-2020 13:00:06 //
2149
Tegnap olvastam hogy a finneknél is erősen esett a villanyautók eladása, pedig ott van villany.
Akármit csinálsz tökönszúrás lesz. Atomerőműből is kell még pár csak Mo-ra is ha mindent villanyosra cserélünk....
Az autópályán is mindenki szembe jön :-DDD
de mikor tényleg 50%-os lesz a részarány az elektronyos autókból hány szénerőművet fognak felhúzni, hogy legyen delej és mekkora tökönszúrás lesz ez a földnek és akkor mi fog jobban szennyezni .... több kérdésem nincs is :DDD
Mindenkinek elment az esze? :-(
Kazes☻06-03-2020 09:25:07 //
2141
Küldjél nekik pár pasztillát, némi szóróanyaggal...! ;)
Japán furcsa döntése: visszatér a szénerőművekhez
A csaknem tíz évvel ezelőtti fukusimai nukleáris katasztrófa járulékos következménye, hogy Japán, miután drasztikusan visszafogta atomerőmű-programját, szénből nyert energiával kívánja pótolni a kiesést.
Mert olyan kiforrott technológia a megújuló villamosenergia termelés, hogy még a high-tech Japán is csak szénerőművet tud építeni, ha lemond az atomról...
Azért a kormány Természetvédelmi Akciótervében egy kicsit másként szerepel már ez a hír.
https://www.kormany.hu/download/9/d4/c1000/ITM_Klima_es_Termeszetvedelmi_Akcioterv.pdf#!DocumentBrowse
"... A tiszta levegő biztosítása és a klíma védelme érdekében indított Zöld Busz Program keretében 2022-től csak elektromos buszt lehet üzembe helyezni a 25 ezer főt meghaladó lélekszámú településeken. Tíz éven belül minden második busz környezetbarát lesz a nagyvárosok helyi tömegközlekedésében. ..."
Forrás: kormany.hu
carver01-03-2020 21:01:20 //
2138
az lesz a legegyszerűbb része a jövő közlekedésének sztem hogy hogyan segítség egymást az önvezető autók.
Az ELTÉ-sek már
2014-ben kifejlesztettek egy drónrajt ami autonóm módon tudott repülni a
madárrajok mozgásának elemzése alapján.
Azóta ez a csapat kinőtte magát és megcsinálták pl
ezt meg
ezt.
De a madárrajok mozágásának is külön tudománya van, aminek a lényege hogy nincs vezér, a raj bármelyik résztvevője tud pl veszély esetén irány változtatni, és mivel a madarak mindig a mellettük repülőket figyelik. ezért azonnal tudnak reagálni bármilyen eseményre.
Ezt kombinálva egy az utak, járművek állapotát folyamatosan megosztó rendszerrel akár a távolabbal lévő járművek is azonnal tudnak alternatív útvonalat keresni egy dugó vagy karambol (kukásautó) stb esetén.
Kazes☻01-03-2020 20:31:35 //
2137
Föckös01-03-2020 18:29:57 //
2136
na azért elég buta önvezető lenne, ha nem mérné fel a közeledő jármű sebességét...
bizony felmérné, biztosabban, mint egy ember
Amikor a BKK járműveivel egy 10-12km-es út kb.másfél.óra, autóval 25-40 perc egy irányban, akkor te melyiket választanád?
A gond, hogy sokan csak átutaznak a városon, mert 30 éve építik az M0-ást és még ráadásul állandóan faragják. Epítik a lakótelepeket (lakópark), a külvárosban elbontanak egy régi kertesházat és az építési próbálkozó rögtön 2-3-4 házat épít oda. Ergo háromszor annyian laknak ugyan azon a helyen. De sem az utakat sem a koözössegi közlekedést.nem fejlesztik. Így egyre többen autóznak. Meg ugye a gyereket is ide-oda hozni-vinni kell, ami busszal mondjuk.kivitelezhetetlen. Itt is csak az egyéni közlekedés marad.
Haldokló kapitalizmus! Itt vannak jogai a munkásoknak. Ebédidő,.csendespihenő és nagyan vigyáznak, hogy 4 után (bocs, fél4 után) már ne dolgozzanak, mert haza kell érniük a családhoz.
Egyébként tényleg szégyen amit itthon előadnak. Szerintem ha az EU következő 7 éves költségvetését csak a magyar utak minőségének a javítására fordítanák sem nem.lenne elég, sem nem készülne el 7 év alatt.
Mi lenne a közösségi közlekedéssel? A sok szemelyautó - a magas darabszám miatt - elnyomná a buszok vagy a villamosok előbbségét? Sok helyen úgy vannak a lámpák beállítva, hogy a közösségi közlekedést segítse. Ha viszont a rendszer megfordítja az egyirányú forgalmat, akkor például a buszok a rossz oldalukkal állnak be a megállóba. 🤔☺
Szerintem a vasútnál magasabb az indulások gyakorisága. 🤔
HaNGyA28-02-2020 13:44:39 //
2128
Mondjuk igaz, hogy kb. 4 éve összetörtem egy klasszik zöld HA-s rendszámú honvédségi Astra-t, és azóta sem kerestek, hogy fáradjak a kasszához. Simán szétbontották, hogy a többi példányt életben tartsák a szerveiből.
Megjegyzem, imádtam, mert ha rend őrei meglátták, csak tovább intettek és tisztelegtek. :-)
már nem kötelező jó pár éve , régen mi is firkantottuk bár az a durva a 14 év alatt egyszer sem kaptunk büntit cégesre... :)))
HaNGyA28-02-2020 13:17:08 //
2126
Ezek szerint csak én dolgoztam olyan cégeknél, ahol a menetlevél szent volt és érthetetlen... :-)
menetlevél kötelező lenne akkor nincs kibúvó, ott van ki vezette ... az a baj ez nem érdekli őket csak a pénz
A cégen múlik, hogy rád tolják e. Alapvetően nem is kérdezik a hivatalos iratban, hogy ki vezette az autót. Kaptam már céges gyorshajtás büntit :-) Ha szó nélkül elutalod a büntetést, akkor téma lezárva.
HaNGyA28-02-2020 12:19:58 //
2123
És rögtön jönne a belső céges utasítás, hogy az átok a garázsmesterre v. a flotta ügyintézőjére szál tovább. Derítse ki ő a hunyó személyét, hajtsa be rajta, vagy vigye el a balhét...
Így van, a bevétel a fontos nem a rendrakás.
No az érdekes lenne, hogyha pl a másik gyárunkban a német ügyvezető kapna pontot, aki nem is él itt :-)
Liquid28-02-2020 11:39:15 //
2120
de ez senkit se érdekel, csak jöjjön a pénz
csak egy törvénymódosítás cégnél, ha nem mondják meg ki vezette az ügyvezető kapja a pontot... ennyire egyszerű ez a kérdés
Hozzánk csak a "csekk" jött a céghez, hogy be kellene fizetni mert a céges autó gyorsan ment. Elutaltam, de a cég nem nyilatkozott hogy ki vezette az autót úgyhogy nem hinném hogy tudták emberhez kötni a dolgot.
ezért mondtam hogy nem elég csak kirakni a háromlábút...
A kollégám cégessel volt és négy pontot kapott :-)
HaNGyA28-02-2020 11:23:15 //
2116
Na, ezért van pontosan leírva a közös közlekedési játékszabályban, hogy a lekanyarodáshoz mikor kell kisorolni.
De nézd onnan, hogy legalább indexelt! Ma már ez is nagy szó! :-)
Azért gyanítom, hogyha a önvezető paripán ülsz, ezt a szitut benézte volna az agy és kihajt a kisoroló autó elé. Te meg végre élőben tesztelhetted volna az intelligens vészfékasszisztenspótlóhelyettesgyakornok alkalmazást! :-)
De gyanús, hogy majd a mesterséges intelligencia nem tud mit kezdeni az intelligencia hiányával, mert léte így öntagadásba fordul és depressziós lesz. Lesz@r mindent és nem megy el sehová! Ilyenkor már a szakszervíz kevés lesz, és közlekedésgépészeti-pszichológushoz kell vinni a kocsit, aki ablakmosóba keverhető antidepresszánsokat fog felírni, amit lesötétített, csendes garázsban kell beadagolni a tartályába. Majd kis pihentetés után a tesztpályás-szituációs kontrollvizsgálat eredményei alapján dönti el egy IT-konzílium, hogy újra forgalomba mehet-e a vas. Ha nem, akkor egy nagyfeszültségű gyorstöltővel elektrosokk, feltörlik alóla az akaratlanul ürített akkusavat és újratelepítik, de már sajnos sosem lesz a régi... :-)
Na, ezért nem fog soha működni Magyarországon az önvezetés!
Stef28-02-2020 11:08:01 //
2115
A Fiat 500e egy jó kis autó a maga kategóriájában, de nem igazán összehasonlítható az i3-al. Sem árban, sem teljesítményben, sem szolgáltatásaiban. Azt sugallni pedig hogy minőségben és megbízhatóságban
az 500e űberszuper az i3 felett, az egyenesen a Pihentagyúakba való kijelentés... :)
HaNGyA28-02-2020 10:54:08 //
2114
Nem tudom, hogy magáncégeknél hogyan működik a dolog, de az közigazgatási flottánál nem csak a büntetést kapja meg a dolgozó pontostúl-csekkestül, aki éppen vezette az adott vasat, de még kár esetén a casco önrészét is levonják a fizetéséből.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.