Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok

Paco05-11-2004 08:47:26 // 65
Azt látom, hogy most kicsiban van, a kérdés arról szól, hogy meg tudod-e nagyobb felbontásban is csinálni?
Attie05-11-2004 08:45:16 // 64
Wickey! Hehe ez ismerős :)) Amikor megvolt az America akkor én is 5-ben mentem fel a várba :))
wwwSentinelwww05-11-2004 07:52:19 // 63
Ja.. BEE GEE RULEZ ;))
wwwSentinelwww05-11-2004 07:51:45 // 62
Szerintem jó dolog ha kevesebb pénzért messzebbre utazol, ez tény, sokszor megfordul a fejemben és ha hiszitek ha nem volt olyan utam ahol 90 nel mentem az autópályán mert ráértem és spórolni akartam :))))) Persze amikor meguntam akkor jáccottam kicsit az arra jövő ótókkal. Morgás és miegymás mellett dorombolt a kicsi kocsi mer' teccett neki. Az élményt nem lehet megfizetni, de ha menni kell akkor lehet keveset fogyasztva is ;)) Nem kő ahhó Dízel (jeans)
TtK05-11-2004 07:49:49 // 61
Megvan az első topiclogo. Gratula!! :)
Olasz05-11-2004 00:52:10 // 60
Sajna csak 640x480... csak poénból raktam össze gyorsba... :-(((
Olasz05-11-2004 00:50:57 // 59
BeeGee szívemből szólt!!!
Halesz04-11-2004 23:03:05 // 58
Wowwww! Ez kurvajó! :)))))
BeeGee04-11-2004 22:53:12 // 57
Autóválasztás előtt tesztvezettem 1.9 Mjtd-t (150LE-s), mert csak olyan volt sajnos. Hát, jól ment, meg minden, húzott is jól, menet közben szerencsére nem lehetett hallani a hangját (jó hangszigetelés). Piroslámpánál viszont, vibrál a kasztni, kiszálltam és megijedtem a hangjától... Aztán egyértelműen a benzinest választottam. Véleményem: Az Alfa az autózás egyik legendája; kívül-belül gyönyörűek, jól vezethetőek, sportosak, pörgősek, stb., + benzin illatúak és szép hangjuk van - nem csak az utastérben. És egy Alfás azért egoista, valljuk be, szeretjük, ha utánnunk néznek a csajok, stb. De ehhez a stílushoz hogy jön a traktor hang, amit hallat egy jtd, td?? És a korom? És a szag?Agyoncsap mindent, szörnyű!! Persze, néha azért elgondolkozom, hogy mennyivel gazdaságosabb lenne, ha napi 100 km városban nem 2600 ba, hanem csak 1200 Ft-be kerülne. Azt is elismerem, hogy fogy az olaj, az unokámnak már diesel autója sem lehet, szerintem. Azért annyi léből, amennyit a dieselbe feccöltek olyan benzineseket csináltak volna, hogy a marsig elszállnak. Szegény benyás mocik meg megálltak egy szinten, de nem azért mert nincs bennük lehetőség. Európai divat. Így egy kicsit sánta ccm/LE hasonlat. Javaslatom: küldjük át az európai marketingeseket az usába, térítsék meg őket, így marad egy csomó benzin, amit európában korektül fel lehetne használni! :)
BeeGee04-11-2004 22:36:30 // 56
De ráérsz, banyek! :) Én baloldali vagyok!!!
Paco04-11-2004 21:24:18 // 55
Olasz ez k* jó! 1280*1024-ben is prezentálni tudod? Mondjuk mélben? :)
TáDé04-11-2004 20:56:06 // 54
Ha kerozinnal kevered a gázolajat, akkor növeled a cetán-számát és jobban fog menni (kb. 2 évig míg tudtam ócsón szerezni kerozint így jártam a dízellel ...)
Robi04-11-2004 20:13:56 // 53
Ez nagggyon ottvan! Akár egy diesel Alfa! :)))
Bg.04-11-2004 19:50:03 // 52
Tudtommal az emlegetett off Ford motor 2.2-es így az, hogy a 1.9 MJTD-nél pár nyútonméterrel több nem szégyen. Egyébként is 1 évvel későbbi fejlesztés, az MJTD-ből is 1-2 évete ki fög jönni erősebb verzió. Azt az off motor egyébként többek között a harmatos Jag X-type diesel leváltásra is fel fogják használni. 2005 ben lesz erősebb 2.4 és ami fotosabb, végre lesz hathengeres diesel is. A gázolajos egyébként is nagyobb rezonanciával alacsonyabb fordulaton jár. Így a benzinesek jóval csendesebbek a soros 4-5 hengeres olajfalóknál. A V6 nál talán más lesz a helyzet. Legalább is V6 dieselknél (eddig csak offot próbálhattam), tényleg jobb az utazási komfort.
BFMSE04-11-2004 19:41:57 // 51
Olasz! Eleg jo kep :D Ez, hogy a fiatba opel benzinest tesznek ez nagggyon durva... :( Remeljuk azert egy alfaban soha nem lesz opel motor.
Kau04-11-2004 19:34:44 // 50
Ez örök vita tárgya. Én is benzines párti vagyok. Egyébként olyan "turbófütyülést" tud előidézni az én direkt szűrőm is 3000-es fordulaton tartva. De szerintem a lényeg, hogy 15-20mp alatt már 150-en van.
explosive04-11-2004 19:32:33 // 49
Hehe ez nagyon állat:)))) De csak azért is benzingőz!!!!
Olasz04-11-2004 19:23:32 // 48
Nesztek a plakátunk!!!!

ÍÍÍstenííícccsssük saját csapatainkat!!!!!

Olasz04-11-2004 18:42:07 // 47
Minggggyá kaptok olyan képet :-)))))))))
M-GEGE04-11-2004 18:38:30 // 46
Aki kompetens az plíz írjon a 33 1.8TD menetteljesítményéről pár sort. Egy jövőbeli alfa-tulajnak lesz. A honlapomon kérdezte, de jó lesz ide is a válasz, majd átcopyzom, ha lusták vagytok!
Olasz04-11-2004 18:32:40 // 45
EZ VÉRLÁZÍTÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ,hfbaslfvaéhvaébfvkabsvligablfvbqkejbvlabgsdlvclajbfqkbvgaslkvbakbfvlkabfvéqheárpkqwemrféqjbvéiacvhqjngqehnv
Olasz04-11-2004 18:30:19 // 44
Nem véletlenül maradt meg ez a jelző a köztudatban: PÖRGŐS OLASZ Mert ez fő jellemzője a "hazai" :-) gyártmányoknak, és ha a konkurencia miatt nem kéne dieselt gyártani, szerintem az olaszok nem is erőltetnék, max a FIAT gyártana a kisteherek miatt.
Paco04-11-2004 18:07:31 // 43
Hmmm..... Hitvita. No majd szóljon valaki amikor egymás mellett kő mennyi, és akkor hadba lépek a Fastcaristák mezében. Addig is jó szájtépést :-P
Wickey04-11-2004 17:49:16 // 42
Fiat New Large. Na. A Fityó behódolt. GM benzinmotorok. Ha így haladunk, hamarosan kijön az első ECOTEC Alfa. Na, akkor megszavazom a dízel létjogosultságát, mint utolsó igazi Alfa motor.
Wickey04-11-2004 17:46:15 // 41
V6 is felbattyogna :-) Haverom hülyét kapott, amikor ötösben sétáltam fel a visegrádi várhoz. Ő elől ment az 1.6 eszkortyával, kettes padlógázon. Kanyarban kellett csak visszaraknom negyedikbe, nemérdettem, francér nem megy rendesen, váltogathatok összevissza (4-5-4-5) ;-DD
Cacho04-11-2004 17:33:14 // 40
Na, ide mostmár én is beírok :) Vesszenek í dízelek, éljenek a benzinesek :)))
Robi04-11-2004 16:15:23 // 39
Nem tudjátok, mi a jó. Volt már két off benzinesem is, és nem tudtam velük normálisan közlekedni. Pörgetni kell, hogy fel bírjon menni a hegyre, ahol lakom, de ha már pörgetem, akkor nem maradok meg állandó fordulaton, hanem túrom neki. Akárhányszor beültem a benyás autóimba, mindig eszetlen száguldozás lett a vége. A dízel felbattyog 4-esben, de ha meg akarok előzni egy matrica-tuning-csodát, akkor duplakupplung, vissza kettőbe, aztán jön a turbónyomáááááááááááásssss!!!
Cho Simba (TomQ4)04-11-2004 16:05:44 // 38
Ha benzines Alfát nem választhatnék, akkor inkább egy villany Alfára szavaznék. Na az húúúúúúúúúúúúúz mint a mozdony :DDDD
Giorgio04-11-2004 15:34:14 // 37
Találó volt kolléga! Thermal Spa masszírozós :-))))))))) Beépített extra. Vegyék csak a dízelt!!
Giorgio04-11-2004 15:33:13 // 36
Nn na NaTo, én hallottam már Ford dízelt egészen közelről (...épp csak elmentem mellette..) kiábrándítóóóóó!!!! Olyam mintha egy szétgyilkolt 29 éves IFA típusú förmedvény hangja lenne. Tökéletesen megegyezik. Úgy kerepel wazze mint az igazi busójárásos kereplő. Köze nincs a boxerhez, az max cyryppel, mint az enyém. :)
Robi04-11-2004 15:23:37 // 35
Azt, hogy a dízel egyházhoz tartozik.
NaTo04-11-2004 14:43:08 // 34
Egyébként mit jelent az, hogy: Batiánus?
NaTo04-11-2004 14:32:17 // 33
AZ LPG nagyon kiábrándító. Ha sok-sok-sok év múlva majd nem benzinnel, gázolajjal mennek az autók, és nem lesz motorhang, akkor az egész nem fog érni semmit! Egy dolog, hogy legyen szép az autó a szemnek, de szerintem legyen jó a fülnek is! Ha az én autómnak olyan hangja lenne, mint egy opel asztrának, hát nem kéne! Mindenki a csendességre törekszik, de minek? Ezek a gyártók nem az autózás élvezetét helyezik előtérbe, hanem fejfájós, migrénes, idegbeteg vezetőknek gyártanak autót. Hát nekem ilyen autó nem kellene! Eleget szenvedtem, míg a tesóm mucsukijával kellett járnom, mialatt készült az Alfám. Szégyelltem beleülni is. Legszívesebben kiírtam volna az ablakokra, hogy nem az enyém az autó, nekem nem ilyen autóm van! :) De vége a lidércnyomásnak. :) 2 hónap... Komolyan mondom, a második hónapban már jöhetett volna bármilyen Alfa, akár benzines, akár diesel, örültem volna neki... na most jól megmondtam!
Robi04-11-2004 14:30:27 // 32
No majd teszek fojtatlan rendszert a dízelemre, oszt nem győzöd majd nyelni a boldogan és felszabadultan gomolygó füstöt. :) A tied viszont nem tud valamit, amit az enyém. És ezt a dolgot turbófütyülésnek hívják. :) Ez mindenért kárpótol, így már nem is zavar, hogy annyi idő alatt vagy 200-on, mint én 100-on. :)
..04-11-2004 14:25:06 // 31
Seles kolléga hozzászólásával kell egyet értsek. hétköznapokra elmegy a dízel...Élménynek meg benzines kell. Én fiatal vagyok,és hülye,nekem az élmény a fontos:))) Szóval benya.Bármilyen meggyőző,ésszerű is a dízel:) A legcsúcsabb dízel sem forog 6900-at amit a kis TS-em bármikor röhögve, kis durranással lángcsóvával kísérve ad elő.(Folytatlan randszer rulez)
Robi04-11-2004 14:03:46 // 30
Annyi köze van, hogy lehet, hogy attól lettem ilyen fársztó. Bár a közvetlen környezetem lehet, hogy a gyerekkoromra vezetné vissza a dolgot. :)
Robi04-11-2004 14:02:15 // 29
Biztos nem. LPG-vel nem szabad bemenni a parkolóházakba. Arról nem is beszélve, hogy az LPG azért elég rendesen nyűvi a motort.
szutyok04-11-2004 14:02:12 // 28
Jó a meglátás! Bár nem hiszem hogy a ZH-nak ehhez bármi köze is lenne!
Robi04-11-2004 14:00:46 // 27
Ne is tedd, gázolajjal nem menne a géped! (Húúú, lehet, hogy megártott a műszaki kémia ZH?) :))
Olasz04-11-2004 13:55:18 // 26
Autó=benzin!!! Dííízel? akkor már mehetne kerozinnal is. Dííízeles karakterek... Lőnétek LPG-t a benzin mellé?
szutyok04-11-2004 13:50:44 // 25
Én nem békülök! Ez csak a véleményem erről a témáról! Bár sosem cserélném le a benzint gázolajra!
Robi04-11-2004 13:31:14 // 24
Elmegyek ebédelni, erre kibékültök? :) Mi lesz így a topic-kal? :)
szutyok04-11-2004 13:12:45 // 23
Egyet értek Olasz-kollégával! Szerintem is tök mindegy mitől megy az ALFA, mert a lényeg az ALFA! Kortól, nemtől függetlenül!
Olasz04-11-2004 13:08:20 // 22
Jönnek a HYBRID AUTÓK!!!! Reszkessenek a maradiak. Kezdek aggódni. Ha ladám lenne még LPG-t is rakatnék bele. De a lényeg: ALFA ROMEO Itt mindenki örül a benzinnek is a dízelnek is, csak legyen nafta, amit beletolunk!
Attie04-11-2004 13:08:16 // 21
Már miért ne ugyanolyan lökettérfogatú motorokat kéne összehasonlítani??? :-O Hol van itt akkor a fair play? Azonos köbcentis feltöltős bezines és dízel közül melyik fogja körbeautózni a másikat? Akár 30 év múlva is? Amúgy az 1.3-as Wankel motor bezabál vagy 20 litert 100-on! Egyébként egy ügyes kis szerkezet.
Olasz04-11-2004 13:06:09 // 20
Van egy előnye a dííízeleknek: Korosabb éveiben extraként feltűntethető benne a full extrás már-már thermal SPA masszírozó ülések :-))))
NaTo04-11-2004 13:02:00 // 19
Bár nekem 1.8-as benzines Giuliettám van, szerintem is egyre jobbak a dízelek. A fogyóban lévő olajtartalékokat figyelembe véve valószínű, hogy még töb fejlesztés lesz a dízelben, mert tényleg jobb a hatásfoka. Viszont alacsonyabb a robbanási hőmérséklet (öngyúlladás), így alacsonyabb a fordulatszám is. És hát azért szerintem nincs is annál jobb, mikor rendesen kipörög egy motor. Elismerem a dízelek fejlődését, de maradok megrögzött benzines!
SKrisz04-11-2004 12:58:02 // 18
Gyerekek!Savanyú a szőlő???:))) Ne hasonlítsuk az azonos lökettérfogatot benzin vs. Diesel esetében? Eddig verte mindenki a mellét, hogy nem a fogyasztás miatt überisten a diesel, hanem mert milyen faszán megy! Na akkor most mi is van? Fázunk a benzines turbótol mert bedarálja sz aszfalta a TD betyárokat?:PPP
Robi04-11-2004 12:55:27 // 17
Pedig még simán előfordulhat, nagyon kezdenek mostanában ráfeküdni a dízel fejlesztésre. A turbós benzines olyan ritka, mint a nem turbós dízel. De igazából ne hasonlíts össze egy azonos lökettérfogatú dízelt és benzinest, mert egy wankelt se hasonlítasz egy azonos lökettérfogatú otto motorhoz. Akárhogy nézzük, adott mennyiségű üzemanyagból bőven többet hoz ki egy dízel, mint egy benzines. Igazából a legjobb egy dízel wankel lenne. :)
SKrisz04-11-2004 12:47:26 // 16
Nem akarom véresen komolyra venni a vitát, de ugye azt te sem gondolod komolyan, hogy bármikor is egy feltöltős diesel motor csokorbafogja és körbeautózza, ugyanazon elrendezésű és hengerűrtalrtalmú szintén feltöltős benzines társát!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.