Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok

joe7518-12-2006 20:40:44 // 2565
Nem jártam erre mostanában, jól bepunnyadt a társaság.:)
Attiska18-12-2006 20:39:27 // 2564
Életre kel ez magától is. ;)
joe7518-12-2006 20:36:01 // 2563
Na mi van ? Meghallt a topic? Be kell büntessek pár benzintemetőt hogy életre keljen? :))
SKrisz09-11-2006 08:41:48 // 2562
Nem. Szerencsére nem ilyen jellegű... Sima "sportbaleset" volt, csak a végeredmény lett 3 havi ágyhozkötöttség...
Rumi08-11-2006 17:07:39 // 2561
oh. autós/motoros baleset? igen, a kilncvenen még kellenne kicsit erőszakolni hogy ráérj a lábtartóra ;) bocs :(
SKrisz08-11-2006 16:53:54 // 2560
Az nem fog menni, mert egy korábbi baleset miatt nem tudom hajlítani a bal lábam 90foknál jobban... Így ez a stílusu motor, nálam nem nyert hangszórót!:)
Rumi08-11-2006 16:48:02 // 2559
remek :) cserébe én is viszlek egyet az enyémmel :DDDDD, de az kicsit kényelmetlenebb mint említettem, és kapaszkodósabb is :DDDD
SKrisz08-11-2006 16:42:37 // 2558
Ha meglesz, ennek semmi akadályát nem látom! :))
Rumi08-11-2006 16:41:56 // 2557
ha háttámla is van, meggyőztél. király kis gép. kellemes cruizolást vele. ha nem vagyok tolakodó, remélem azért elviszel majd egy körre ;)
SKrisz08-11-2006 16:27:22 // 2556
Ehhez még van ugye opcionálisan támla is, de ilyen felszerelt hátsó üléssel:
Rumi08-11-2006 15:31:44 // 2555
hm :) nem túl kekeny a hátsó ülés. mert nálam monjuk nem egy leányálom hátul ülni az tény. de egy ilyen monstumon pont az a jó hogy kénylmes, elől is hátul is. csak hát a képek alapján nehezen tudom elképzelni hogy hátul is az
SKrisz08-11-2006 15:25:53 // 2554
A hátsó ülés/takaró fel-le szerelhető igénytől függően! :)
SKrisz08-11-2006 15:25:07 // 2553
Remélem úgy lesz! :)))
Rumi08-11-2006 15:24:02 // 2552
ez csak egy személyes?
Rumi08-11-2006 15:22:23 // 2551
nem is a sebesség, a kanyar ;) álom szép hangja lehet a V2nek. iszonyatos a brummogása, gyorsításkor a hörgés, gázelvételnél meg... bruális. irigyellek is érte titeket. de a motor az = gixxer :DDDDDDD
joe7508-11-2006 15:10:39 // 2550
Elég morc! :) Márc. vége? Az jó az már itthon is szezon! :)
SKrisz08-11-2006 15:09:01 // 2549
Simán... Max. oda is GTV-vel érkezem! :))) Ha minden klappol akkor márc. végére lesz meg a vas! :)

/ Ha nem lenne meg, őróla van szó:





:))) /
joe7508-11-2006 15:01:41 // 2548
Tavasszal csapunk egy Motoros találkozót?:)
SKrisz08-11-2006 15:00:20 // 2547
Nem vagyunk egyformák... Én már kinőttem a grillcsirkék közül!:)) Egy IGAZI motoron nem a sebesség a lényeg! :)))
SKrisz08-11-2006 14:59:27 // 2546
...és gyönyörű az a vas... Majd tavasszal! :))
joe7508-11-2006 14:41:36 // 2545
Akkorát biztos nem mint egy speedmotorral. De én vizszintesen már csak az ágyban szeretek lenni.:)))) Öreg ember nem rakéta.:) A Harley motorban olyan mint autóban az Alfa. Beleszeretsz a szépségébe, és a feelingje egyedülálló. Persze van gyorsabb, könyebb, olcsóbb, de szebb és kényelmesebb szvsz nem sok.:)
Rumi08-11-2006 14:37:46 // 2544
meglehet. de addig is inkább egy ilyennel döntögetek a ringen. bár a V2 hangja mámorító, és a Harley iszonyat jól néz ki. csak sajnos nem lehet vele kanyarodni :PP :DD
joe7508-11-2006 14:25:28 // 2543
Majd ha már Te is vén ember leszel mint Mi, akkor Te is leszállsz a műanyag koporsóról, és átülsz valami rendes vasra.:)))
Rumi08-11-2006 14:09:03 // 2542
ugyanmár, mi ez az über köbcenti mánia. 750, max ezer megfelelően kalibrált ccm. és 150-180Le áll rendelkezésedre, nem 250 hanem csak 160-180 kg-ra ;) ezt hivják kétkerekűnek :))))
joe7508-11-2006 13:13:55 // 2541
1800? Az tényleg szerény.:)
SKrisz08-11-2006 13:08:06 // 2540
Neked V-Rod nekem meg majd, egy szerényebb kis VZR1800... tavasszal... :)
joe7508-11-2006 13:06:44 // 2539
De azért a V-Rod-ba benzint teszek.:) És a V2 9000/min- nél szépen beszél.:) Csak nem lenne ilyen kurva hideg odakint..:)
SKrisz08-11-2006 13:00:33 // 2538
Hát igen... Ez elég baráti! :)))
joe7508-11-2006 12:52:33 // 2537
Úgy a jó ha mindkettőből van jó sok. A dieselnél ehhez még társul az emészthető fogyasztás. :) Az én dieselem most úgy megy amit egy 3.0 V6 24V 166 fogyasztani meg annyit eszik mint egy 147 1.6 TS ha azt is csak kíméletesen hajtod.:)
joe7508-11-2006 12:49:47 // 2536
Most már hogy a 2,4- be is benne a Novitec elektronika és kipuff rendszer is, az autó ~ 220 LE-s és 450-460 Nm. Elég meggyőző. :) nagyon mozgatja a nagy bálnát, és fogyaszt ~ 8 litert a naftából 100 km-ként.:)))
SKrisz06-11-2006 11:46:20 // 2535
Az én kedvemért? Ne tegyél ilyen őrültséget! Eredménye úgysem lesz! :)))))
Selmak31-10-2006 11:03:01 // 2534
Én meg tervezem bele a motort. 4.0 V8 MJTD. :)
Wickey31-10-2006 08:04:02 // 2533
hmmm... Építek a kedvedért egy MJTD nuvola gtv-t. Jó? :-)
Vega27-10-2006 12:19:44 // 2532
Ohh :) Na hat az van, hogy en nem vagyok elvakult benzines....hanem azt mondom mind a ket tipusnak megvannak az elonyei es hatranyai....Tolem a diesel sem all tavol...es itt inkabb azon vitaztunk ,hogy nyomatek vagy teljesitmeny :)
SKrisz27-10-2006 11:14:18 // 2531
Engem próbáljon már megtéríteni valaki! Na az valóban kemény dió lesz! :)))))
BFMSE27-10-2006 10:46:07 // 2530
Kemeny dio lesz ahogy nezem :))) Tenyeg, hogy szuperal az uj vas? Jobban megy mint a 156? Hogy fogyaszt?
joe7525-10-2006 12:05:14 // 2529
Úgy látom Vega erősen megérett ahhoz hogy megtérítsük! :))
Poló23-10-2006 21:01:52 // 2528
A 147 valóban könnyebb pár kilóval, viszont a légellenállása nagyobb, mint a 156-nak. Nézd meg példának a 147 GTA és a 156 GTA gyorsulási adatait. Hiába könnyebb a 147, 0-100 mindkettő 6,3 sec alatt gyorsul. Az 1000 méteres sprinten már elvérzik a 147 a 156-tal szemben.
Paco23-10-2006 20:53:19 // 2527
Kar ,hogy alapveto kivaltsaga a diesel motornak a feltoltes...senki eszebe nem jutna ,hogy igenis feltoltott benzinesekkel kene osszehasonlitgatni :) Dehogynem olvasd csak elaz első pár száz hozzászólást.
Paco23-10-2006 20:51:41 // 2526
Az érdi emelkedő kb kétszer akkora mint a ttbányai és meredekebb..... :)
Vega23-10-2006 01:13:21 // 2525
Igen, de ez ugyan ilyen formaban igaz a feltoltott benzinesekre is...es egy feltoltott benzines minden szempontbol legyilkolj a diesel motorokat.....ellenben a diesel mellett szoljon a magas hatasfok magyarul az alacsony fogyasztas...meg hat regebbi dieselek lelkiismeretfurdalas nelkul meg faradtolajjal is vigan kerepelnek :))))))) Kar ,hogy alapveto kivaltsaga a diesel motornak a feltoltes...senki eszebe nem jutna ,hogy igenis feltoltott benzinesekkel kene osszehasonlitgatni :)
Selmak22-10-2006 16:49:31 // 2524
Diesel égése valóban lassabb mert heterogén a levegő üzemenagy keveredése, benyás esetében a keverék homgén fázisban van mert a befecsekendezés után a benzin elpárolog és az alkán gáz állapotba kerül. Ezért tud a benyás nagyobb fordulatot elérni. A diesel a feltöltő miatt jóval nagyobb menyiségű levegőt képes befogadni a lökettérfogatába mint a szívó benyás. Több levegő több gázolajat tud elégetni, ezért alacsonyabb fordulaton nagyobb a diesel nyomatéka.
Vega19-10-2006 23:52:04 // 2523
Persze, nincs akkora jelentosege :) mar csak pofajartatas celzattal irtam le :)
kru19-10-2006 23:40:52 // 2522
:-)) hehe monnyuk nem tudom a kiszáll-beszáll 2 ember milyen arányban áll ahhoz képest, hogy kiveszel-beteszel mondjuk 30% max. nyomatékot plusz laposabb lesz a nyomatékgörbéd... gőzöm sincs. de mindegy is. csak hülyéskedem.
Vega19-10-2006 23:33:49 // 2521
Igenam..de ha ki vagy beszall ket ember maris megint nem idealis az attetelezesed :)) Talan tulzas volna ilyesmivel foglalkozni... De van ra pl egy peldam...ugye a volt unom 191 lovas volt..valamivel tobb mint 300 Nm-t tudott...Ebben az esetben mar cserelni kellett az 5. fokozatot mert siman leforogta magat es mar csak orditott a motor...siman vonszolta magat hosszabb attetelezessel is...250 folott tudott... Tekintve ,hogy alig volt tobb mint 700 kilo es 1.3-as volt..ez erdekes elmenyt nyujtott :))))))
Vega19-10-2006 23:29:16 // 2520
jo ,hogy kiragadtad ezt a mondatot....Miert gyorsulnank ugy ,hogy kedvezzunk a dieseles motor karakterisztikajanak??? uyg gyorsulunk ,hogy kihasznaljuk a motor leheto legnagyobb teljesitmenyet...jo , hogy nem adunk a dieseles autonak 30 meter elonyt is ,hogy elonyben legyen.. Miert nem azzal peldalozunk ,hogy 70% ala nem lehet engedni a fordulatot? :)) DE azert sem igaz a felteves mert a 3000-es fordulat a diesel fordulatszamtartomanyanak mondjuk kb a 60%-a! Mid a benzines fordulatszamtartomanyanak kb a 40%....na hat ha figyelembe vesszuk azt miszerint a teljesitmeny a forgatonyomatek es a fordulatszam szorzataval aranyos akkor a diesel ebben az esetben kb +50%-al tobb teljesitmenyt kepes leadni ezen a fordulaton.... Ezert mondtam az elozo hozzaszolasomban is ,hogy ne fordulatszammal peldalozzunk hanem aranyokkal...teszem azt 50%-ig forgatjuk a motort! Es bocsanat az elobb rosszul fogalmaztam!!! aZe lobb pont azt mondtam ,hogy ha 50% volna meghatarozva akkor biztos a diesel nyerne...pedig nem! kiegyenlitett volna averseny...abban az esetben nyerne a diesel amit Te is mondtal...ha azonos fordulatig volna forgatva aket motor! Bar neha mar en is ellentmondasokba utkozom...ha eszreveszitek, szoljatok, nem akarok hulyeseget beszelni!
Vega19-10-2006 23:20:53 // 2519
"az érvelésed már az első bekezdésekben hiányos / hibás. Nem írod le, de azt feltételezed, hogy a két, teljesen egyforma erejű motor 100%-os teljesítményen dolgozik. Ebben az esetben (és csakis ebben az esetben!) igazad van, egyszerre érnek fel. Ennek egy reális kivitelezési módja létezik manapság: CVT váltó teljesítménymaximumhoz tartozó fordulatszámon járatva a motort állandóan. Ekkor tényleg egyforma lesz. Minden más szituációban egyforma erejű motorokat feltételezve a turbódízel lesz a nyerő, mert ugyan a teljesítménygörbéje nem, de a nyomatékkarakterisztikája jóval kedvezőbb." Ez nem igaz! Te ugy szoktal gyorsulni ,hoyg nem nem nyomsz padlogazt ? :)))))) Mind a ket motor eseteben kb ugyan annyi veszteseged lesz....mind a 2 auto eseteben valtani kell...feltetelezzuk ,hoyg az ugyan annyi ideig tart...es hasonlok...a ket motornak egyformak a feltetelei! Az a baj, hogy nagyon leragadtok ennel a nagyobb nyomatekgorbenel de elfelejtitek ,hogy ugyan annyival hosszabb is az attetelezese a valtonak..magyarul az erokar is hosszabb.... VAgy felolem rakhatunk a diesel moge benzines valtot is...ugy fog rugni az elejen mint az allat...csak eppen nem halad mert 5000-nel legkesobb elvaltasz amig a benzinesnel 7000-nel! NE sarkitsuk ki a dolgokat....feltetelezzuk azonos korulmenyeket es a motor teljesitmenyenek leheto legnagyobb kihasznaltsagat...es akkor egyik sem lesz jobb a masiknal....teljesen egyforman fognak gyorsulni....
kru19-10-2006 23:17:39 // 2518
én ebből az egészből azt is leszűrtem magamnak, hogy egy komolyabb tuning nem állja meg a helyét a váltóáttételek tuningja nélkül, mert ha elmászik a teljesítmény és nyomatékgörbe, akkor a korábban belőtt áttételek már nem az optimális módon/tartományban hajtják ki a motort.
kru19-10-2006 23:14:00 // 2517
Ellenben: ha mindkét motort csak teszem azt 3000-es fordulatszámig forgatva használod, akkor a sebességfokozatok kiosztásában levő különbség ellenére is a dízel lesz az eredményesebb. és miért? hát mert úgy szól a lecke, hogy a gyorsulás mértékét a forgatónyomaték határozza meg és a dízelek nyomatékgörbéje ebben az esetben (1000-3000 tartományban) számunkra kedvezőbb. vagy még mindig nem értem?!
Vega19-10-2006 23:13:33 // 2516
Azt hiszem elbeszelunk egymas mellett... Ertelem szeru , hoyg nem fogok vesztesegekkel szamolgatni ezert is irtam direkt igy az elejen...de meg le is szogeztem ,hogy miert teszem! Mind a ket motornak egyformak a feltetelek...sima ugy! Ne felejtsd el ,hogy ok ,hogy a dieselnek nagyobb a nyomateka...meg ha a teljesitmenyuk ugyan akkora is!...de nem veletlenul hasznalnak mas attetelezest mind a ket motor eseteben..Ertelemszeruen a legidealisabban valasztjak meg a valtoattetelezest ahhoz ,hogy a motor a leheto legnagyobb teljesitmenyet le tudja adni az adott fokozatokban...Amennyivel nagyobb a diesel nyomateka annyival kisebb is az erokar..azaz hosszabb a valtoja! Mit ertek erokaron? Ebben az esetben a valtot kell erokarkent ertelmezni...ez teljesen helyes...az erokart itt nem ugy ertelmezed ,hoyg egy kar a fotengely vegen...az attetelen atmeroje azaz a sugara adja az erokart.... Amivel talan a legjobban megmagyarzhato ,hogy miert is nem lesz kulombseg 0-100-ra a ket motor kozott...ha a sulyuk a teljesitmenyuk nagyjabol azonos....Hogy amig 0-100-ra gyorsult elfogyasztasz 2 fokozatot is...gyakorlatilag 2x leforogja magat mind a ket motor...mind a ket motor teljes tartomanyban dolgozik... Egyik sem lesz elonyben a masikkal szemben..Ha az volna a feladat ,hogy mind a ket motort csak 50%-ig lehet forgatni akkor biztos a diesel nyerne...de a feladat nem ez! Hanem az ,hogy 0-100ra ki gyorsul elobb...Forditva is nezhetjuk a dolgot...ugy kel gyorsulni ,hogy a teljes fordulatszamtartomany 70%-a ala nem engedjuk a fordulatot...a diesel el fog verezni! Hagsulyozni szeretnem ,hogy 50% es nem konkret fordulatszam mert a ket motor fordulatszama semmilyen korulmenyek kozott nem osszehasonlithato! Amig elfogy 1-1 fokozat kb. 5 mp telik el...ennyi ido alatt a nem optimalistol az optimalis tatrtomanyig mindenhol dolgozik a motor...nincs az ,hogy leragadunk valahol es kedvezunk ezzel az egyik motornak... valami ilyesmi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.