Forum >> Forma-1
Belga07-09-2008 14:06:33 // 49442
:)
Karakot07-09-2008 14:06:26 // 49441
Na, Massa fanok? Kimi úgy ment el mellette, mintha lekörözés lett volna. :)
Ferko07-09-2008 14:05:58 // 49440
Nos, MAssát nem gyengén nyomta le Kimi!:-DDDDDDD
Remélem így fog csinálni mindent a futam végéig!:-DDD
Remélem így fog csinálni mindent a futam végéig!:-DDD
Tom1207-09-2008 14:05:34 // 49439
Na, ez "emberes" húzás volt Kimitől...:-)
Sanyi07-09-2008 14:05:08 // 49438
Kimi előzött. :-D
Jééééééééééééééééééééééééééé
Jééééééééééééééééééééééééééé
HátvédRomeo07-09-2008 14:05:07 // 49437
Fasza volt a rajt.
Ferko07-09-2008 14:04:57 // 49436
Hoppá Kimi hoppáááááááááá!:-DDDDDDDDDDDDDD
Tom1207-09-2008 14:03:49 // 49435
Ki ez a Massa fan - így értettem.:-))
Ferko07-09-2008 14:03:28 // 49434
Biztos meglátták a Neved!:-DDDD
Xixo07-09-2008 14:02:55 // 49433
ezek buzik, direkt idegesítenek...
Xixo07-09-2008 14:01:20 // 49432
EZ???? Tán "Ő",nem??? :))))
lackóék már most idegesítenek...
lackóék már most idegesítenek...
HátvédRomeo07-09-2008 14:00:41 // 49431
Nekem az fogta meg a fülemet, hogy a nélkülözésből jutottak el az F-1-ig.
Hát aki a kölykét 20 éves korára eljuttatja az F-1-ig, azt a nélkülözést én is elfogadtam volna! :/ Gyulám ma többet meg se szólalj!!
Hát aki a kölykét 20 éves korára eljuttatja az F-1-ig, azt a nélkülözést én is elfogadtam volna! :/ Gyulám ma többet meg se szólalj!!
Tom1207-09-2008 14:00:03 // 49430
Ez ki? - elég régen jártam már itt, meg itthon is..-))
Ferko07-09-2008 13:58:49 // 49428
Asszongay gyuszó, hogy Lujíz jól megy esőben.
Ja, csak tavaly is megszopatta Vettelt.
Ja, csak tavaly is megszopatta Vettelt.
Xixo07-09-2008 13:58:44 // 49427
Megtisztelem a futamot!! :)))
Tipp:
1.Massa
2.hemi
3.Kimi
Tipp:
1.Massa
2.hemi
3.Kimi
HátvédRomeo07-09-2008 13:58:10 // 49426
Indítsd a vasat, megyünk eléjük takarítani!! :DD
Ferko07-09-2008 13:56:51 // 49425
Szasz!:-DDDD
Tom1207-09-2008 13:56:49 // 49424
Kellemes délutánt és jó szurkolást mindenkinek! ;-)
Az én tippem, ha Massa + Hami nem "áll fejre" az első kanyarban, akkor közülük kerül ki a győztes.:-)
Az én tippem, ha Massa + Hami nem "áll fejre" az első kanyarban, akkor közülük kerül ki a győztes.:-)
Ferko07-09-2008 13:56:33 // 49423
Cicaaaaaaaaa:-DDD
HátvédRomeo07-09-2008 13:56:10 // 49422
Szevasztok! :))
Minggyyá rajt. :-)
Minggyyá rajt. :-)
Ferko07-09-2008 13:54:59 // 49421
Jaja. volt valami zuhé!:-DDD
Sanyi07-09-2008 13:54:32 // 49420
Egen.
10-11 körül asszem.
Huhh micsoda Nick.
:-D
10-11 körül asszem.
Huhh micsoda Nick.
:-D
Ferko07-09-2008 13:54:03 // 49419
Igen, erre elég nagy az esély!:-DDDD
Sanyi07-09-2008 13:53:30 // 49418
Jó napot és jó szurkolást mindenkinek!
:-D
:-D
Xixo07-09-2008 13:53:01 // 49417
Esett az eső reggel? (most keltem) :))
Sanyi07-09-2008 13:52:15 // 49416
Ma megint több hülyeség lesz akkor összehordva mint máskor.
:-DD
:-DD
Ferko07-09-2008 13:51:28 // 49415
Na itt van már a pöTS Dakar Lacika.
Ferko07-09-2008 13:50:58 // 49414
Szasz FoTos koma!:-DDDD
Jaja. Biztos lesz széftikár!:-DD
Jaja. Biztos lesz széftikár!:-DD
FoToS07-09-2008 13:50:14 // 49413
jó kis meccs lesz
Ferko07-09-2008 13:35:15 // 49412
Sziasztok!:-DDDDDD
Jó szurkolást Mindenkinek!:-DDDD
A tippem:
1. Kimi
2. Hemi.
3. Massa
Jó szurkolást Mindenkinek!:-DDDD
A tippem:
1. Kimi
2. Hemi.
3. Massa
Iniezione07-09-2008 13:19:48 // 49411
ez kétségkívűl a néhai SENNA és KIMI pályája ha F1-es verda van alattuk és nem gokart:)))))és ezek tények ugye mert megtörténtek,mostmeg úgynézki McLaren pálya lesz:((
Belga07-09-2008 13:08:39 // 49410
Technikai módosítások Spára:
Ferrari új orrkúp szárnyacska

A felső lengőkar bekötési pontok alatt helyezték el, és segítségével csökkentik a turbulenciát a felfüggesztés körül, amivel javul az autó sebessége a nagy tempójú részeken.
Ferrari módosított hűtő nyílások

A McLaren megoldásával ellentétben a Ferrari a kiáramló levegő áramát módosítva ért el hatékonyabb hűtést. Megváltoztatták a nyílások oldalát, egy kis L alakú résszel, ami segít hogy a radiátor forró levegője gyorsabban távozzon. Ez a változtatás hatással van a hátsó szárnyakra is, növelve a nyomást az alacsony profilú szárnyon.
McLaren módosított hűtő nyílás

Szerintük a hideg időjárás miatt nem kell annyira hűteni a motort, és egy speckó aero elemet terveztek a hűtőhöz. Nekik is csökken a turbulencia a kasztni ezen részén, ezáltal növekszik az autó végsebessége a hosszú egyenesekben.
Ferrari új orrkúp szárnyacska

A felső lengőkar bekötési pontok alatt helyezték el, és segítségével csökkentik a turbulenciát a felfüggesztés körül, amivel javul az autó sebessége a nagy tempójú részeken.
Ferrari módosított hűtő nyílások

A McLaren megoldásával ellentétben a Ferrari a kiáramló levegő áramát módosítva ért el hatékonyabb hűtést. Megváltoztatták a nyílások oldalát, egy kis L alakú résszel, ami segít hogy a radiátor forró levegője gyorsabban távozzon. Ez a változtatás hatással van a hátsó szárnyakra is, növelve a nyomást az alacsony profilú szárnyon.
McLaren módosított hűtő nyílás

Szerintük a hideg időjárás miatt nem kell annyira hűteni a motort, és egy speckó aero elemet terveztek a hűtőhöz. Nekik is csökken a turbulencia a kasztni ezen részén, ezáltal növekszik az autó végsebessége a hosszú egyenesekben.
Ádi_390007-09-2008 12:45:49 // 49409
Massa volt a jobb (megint), nem kétséges, nem kívánom fényezni sem Kimit, csak arra reagáltam, hogy azért a 4. hely, és a teljes edzés alapján azért szerintem túlzás, hogy csak Massa mentette a ferrari becsületét. Ennyi.
Belga07-09-2008 11:56:58 // 49408
Ma reggeli Kimi interjú az autosport.com-ról:
(esetleges fordítási hibákért elnézést, próbáltam nem nagyon kiszinezni) :o))
Q. Hogy sikerült az kvalifikáció?
KR: Ami biztos, hogy az autó jobban viselkedett, és ez pozitív dolog. Túl szélesen vettem egy kanyart,de ettől eltekintve minden rendben ment. Igazából jobb pozícióban lennénk, ha a hibám nem lett volna, de ebből a pozícióból is megpróbálunk valamit kihozni.
Q. Hogy van a térded a baleset után?
KR: Minden rendben.
Q. Mit vársz a futamtól?
KR: Nem lesz egy könnyű futam igy, hogy a negyedik pozícióból rajtolok, de elég sok fog múlni az időjáráson. Nagyon hosszú verseny lesz, és reménykedek benne, hogy fel tudok majd jönni pár helyet. Nehéz lesz.
Q. Vizes vagy száraz futamot szeretnél inkább?
KR: Vizen mindig több lehetőség adódik az előzésre, de úgy gondolom most az autóm egyébként is elég jó.
Q. Aggódsz a motor problémák miatt?
KR: Nem
Q. A tempód még mindig befolyásolja a hideg időjárás?
KR: Az atóm most rendben van. Mint ahogy említettem az előző kérdésnél, az eredményemet az befolyásolta, hogy kisordódtam egy kanyarban. A versenytempó sokban függ a benzinmennyiségtől, ennek az egy tényezőnek nagy hatása van a gyorsaságra. Tehát talán nem a legideálisabbak a feltételek, de azért alapvetően nem rossz a helyzet.
Q. Előzőleg háromszor nyertél már itt. Mik az érzéseid a versennyel kapcsolatban?
KR: Némileg jobb. Természetesen csalódott voltam a hibám miatt az edzésen, de legalább elmondhatom, hogy az autó jobb az előző futamokohoz képest. Már jobban közelít ahhoz, amit én szeretnék, és ez számomra egy jó dolog. A hibám amit vétettem kicsinek mondható, de elég fájdalmas és nehéz lesz előzni, de ebben az időben, mint említettem bármi történhet.
Q. Úgy érzed, hogy történtek előrelépések az autó rád hangolása terén, és az edzésbeállításokban?
KR: Mindenképp. Sokkal boldogabb vagyok a jelenlegi beállításokkal, mint az előzőekkel. Nem tudtunk mindent megvalósítani az edzésen amit szerettünk volna, de az autóm jobbnak tünik.
Q. Úgy tekintesz erre a futamra, mint az utolsó esélyedre a bajnokságban?
KR: Hát nem tudom. Még mindig egész sok futam van hátra, és biztos ha az előttem lévő pilóták folyamatosan a futamokon is előrébb végeznek, akkor bajban leszek. Hosszú az út még a végéig.
Q. A McLaren edzés tempóját látva, még mindig úgy érzed, hogy nyerhetsz Vasárnap?
KR: Egész gyorsnak tűntek, valóban. Jóval gyorsabbak voltak tőlünk üres tankal, viszont azt nem tudom, hogy a futamom mik lesznek az arányok. Elég gyakran történt már, hogy hasonló időjárási körülmények között az ő autójuk jobban működött, tehát akár ott is hasonló tempót diktálhatnak majd.
(esetleges fordítási hibákért elnézést, próbáltam nem nagyon kiszinezni) :o))
Q. Hogy sikerült az kvalifikáció?
KR: Ami biztos, hogy az autó jobban viselkedett, és ez pozitív dolog. Túl szélesen vettem egy kanyart,de ettől eltekintve minden rendben ment. Igazából jobb pozícióban lennénk, ha a hibám nem lett volna, de ebből a pozícióból is megpróbálunk valamit kihozni.
Q. Hogy van a térded a baleset után?
KR: Minden rendben.
Q. Mit vársz a futamtól?
KR: Nem lesz egy könnyű futam igy, hogy a negyedik pozícióból rajtolok, de elég sok fog múlni az időjáráson. Nagyon hosszú verseny lesz, és reménykedek benne, hogy fel tudok majd jönni pár helyet. Nehéz lesz.
Q. Vizes vagy száraz futamot szeretnél inkább?
KR: Vizen mindig több lehetőség adódik az előzésre, de úgy gondolom most az autóm egyébként is elég jó.
Q. Aggódsz a motor problémák miatt?
KR: Nem
Q. A tempód még mindig befolyásolja a hideg időjárás?
KR: Az atóm most rendben van. Mint ahogy említettem az előző kérdésnél, az eredményemet az befolyásolta, hogy kisordódtam egy kanyarban. A versenytempó sokban függ a benzinmennyiségtől, ennek az egy tényezőnek nagy hatása van a gyorsaságra. Tehát talán nem a legideálisabbak a feltételek, de azért alapvetően nem rossz a helyzet.
Q. Előzőleg háromszor nyertél már itt. Mik az érzéseid a versennyel kapcsolatban?
KR: Némileg jobb. Természetesen csalódott voltam a hibám miatt az edzésen, de legalább elmondhatom, hogy az autó jobb az előző futamokohoz képest. Már jobban közelít ahhoz, amit én szeretnék, és ez számomra egy jó dolog. A hibám amit vétettem kicsinek mondható, de elég fájdalmas és nehéz lesz előzni, de ebben az időben, mint említettem bármi történhet.
Q. Úgy érzed, hogy történtek előrelépések az autó rád hangolása terén, és az edzésbeállításokban?
KR: Mindenképp. Sokkal boldogabb vagyok a jelenlegi beállításokkal, mint az előzőekkel. Nem tudtunk mindent megvalósítani az edzésen amit szerettünk volna, de az autóm jobbnak tünik.
Q. Úgy tekintesz erre a futamra, mint az utolsó esélyedre a bajnokságban?
KR: Hát nem tudom. Még mindig egész sok futam van hátra, és biztos ha az előttem lévő pilóták folyamatosan a futamokon is előrébb végeznek, akkor bajban leszek. Hosszú az út még a végéig.
Q. A McLaren edzés tempóját látva, még mindig úgy érzed, hogy nyerhetsz Vasárnap?
KR: Egész gyorsnak tűntek, valóban. Jóval gyorsabbak voltak tőlünk üres tankal, viszont azt nem tudom, hogy a futamom mik lesznek az arányok. Elég gyakran történt már, hogy hasonló időjárási körülmények között az ő autójuk jobban működött, tehát akár ott is hasonló tempót diktálhatnak majd.
Mike.07-09-2008 11:04:57 // 49407
Szeretem az ilyet amikor pl. most is , kiemeled, hogy jobb volt a Q 2 ben. Igen, igazad van jobb volt egy tizeddel. Na de akkor említsük meg hogy a két másik szakaszon meg Massa volt jobb. pl. az elsőben mindjárt visszavette azt az egy tizedet a harmadikban meg adott még vagy 3-at.
Még jó, hogy ez Kimi pályája. :-P
Még jó, hogy ez Kimi pályája. :-P
Surcy07-09-2008 07:55:42 // 49406
Én attól tartok,hogy ha a merci lendülete végig kitart akkor még Massa sem fog tudni vele menni :-}Nem,hogy kimi bejön másodiknak!Reméljük csak a szokásos" később melegszik a gumi" gond van a kocsival vagy az sem baj ha egy kicsit több a nyál!Hajrá fijuk!!!!
Xixo07-09-2008 02:29:34 // 49405
Ezért mondtam, hogy az elmúlt futamokon még hátvédnek is kevés volt...
És sajna a nagy csoda most se történt meg. Persze várjuk még meg a futamot is, hátha be tud jönni Massa mögött másodiknak!! :))))))))))
És sajna a nagy csoda most se történt meg. Persze várjuk még meg a futamot is, hátha be tud jönni Massa mögött másodiknak!! :))))))))))
Xixo07-09-2008 02:15:39 // 49403
Raj hibázott az utolsó gyors körén, na ennyit a sok benzinről... :(((
Belga07-09-2008 01:44:41 // 49402
Massa napról napra szerényebb lesz. Szimpatikus. :P
Q. Felipe, it will be a very tight first corner going into the Belgium Grand Prix.
Felipe MASSA: To be honest, I did a great lap, I did almost a perfect lap but it was not enough. Sometimes you do a great lap and you are still missing something. On the qualifying these guys showed definitely a better performance than us and we need to understand why. I think yesterday we had a great car. I did a great job in qualifying but it was not enough.
Q. Felipe, it will be a very tight first corner going into the Belgium Grand Prix.
Felipe MASSA: To be honest, I did a great lap, I did almost a perfect lap but it was not enough. Sometimes you do a great lap and you are still missing something. On the qualifying these guys showed definitely a better performance than us and we need to understand why. I think yesterday we had a great car. I did a great job in qualifying but it was not enough.
Belga07-09-2008 01:41:35 // 49401
"On my second run in Q3 I made a small mistake, running wide at Turn 7. A shame, as it cost me valuable time which would have seen me move slightly higher up the order on the starting grid," said Raikkonen.
"All the same, I am reasonably happy with my car, which seems to be behaving the way I like.
"Of course, I'm a bit disappointed, as I would have liked to have done better: fourth place is far from ideal to go looking for the win, but it doesn't mean I've given up hope.
"We know we have a good potential, especially in race trim. The weather will however be a key factor and we will have to try and assess it as well as possible."
"All the same, I am reasonably happy with my car, which seems to be behaving the way I like.
"Of course, I'm a bit disappointed, as I would have liked to have done better: fourth place is far from ideal to go looking for the win, but it doesn't mean I've given up hope.
"We know we have a good potential, especially in race trim. The weather will however be a key factor and we will have to try and assess it as well as possible."
Ferke06-09-2008 23:23:18 // 49400
Úgy néz ki kimi lófax volt ma is.:( Engem már nem idegesít, mert a forgatókönyv fix. Holnap elstartol, bukik 1,v agy 2 pozíciót, majd talán befut a rajtpozícióban. Ez talán még elvárható tőle. :(
Tényleg nem kéne a vasra fogni. Már észrevettem, hogy legbelül utálod az olasz vasat. Gondolom a fostalicska ford motor jobban bejönne?!:))))
Tényleg nem kéne a vasra fogni. Már észrevettem, hogy legbelül utálod az olasz vasat. Gondolom a fostalicska ford motor jobban bejönne?!:))))
BMW forever!!!!!!!!06-09-2008 22:54:08 // 49399
nem vesztettél semmit,sőt.megkímélted magad egy vicctől!
HátvédRomeo06-09-2008 22:52:46 // 49398
Húhhúú ne is mond. Majd szétrobbantam mikor hallottam. Azt nem láttam.
BMW forever!!!!!!!!06-09-2008 22:50:14 // 49397
de nem csak a motor a baj!volt itt olyan gyermeteg hiba is amit talán még a legkissebb csapatoknál se lehet látni(silverstone)itt a fejekben van zűrzavar!nagy a nyomás elhiszem,de hát egy ferrarinál meg kéne tudni birkózni ezzel.igen,innen könnyen beszélek,de ezek az emberek elméletileg rutinos profik.ilyen szinten tudjunk már számolni vagy valami!!!
HátvédRomeo06-09-2008 22:46:01 // 49396
Ezaz. Kurva öntvény. Dugó gyártót fölrúgnám. Mit hitt tampont gyárt??!!
BMW forever!!!!!!!!06-09-2008 22:43:36 // 49395
és hát a ferrari motor idén nem a megbízhatóságáról hires!
BMW forever!!!!!!!!06-09-2008 22:42:02 // 49394
azért mondtam,mert utánna számoltam.az 5 tized az csak az időmérő!de versenyben amikor feltartanak,lesz az 7-8 tized is.spa-ban nem kell sok idő egy kiállásra,mert rövid a box.csak figyeld.de mondom ez akkor él,ha mindkét merga elsőnek fordul.
HátvédRomeo06-09-2008 22:41:57 // 49393
Egyszerű pálya, lehet itt nyerni a Ferkáknak. Viszont a motorokat is szét lehet küldeni rajta. Ha erre figyelnek és jó a rajt meg a köridők , akkor tutti nyernek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
521
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?