Forum >> Forma-1

Zsolt15505-12-2017 11:18:30 // 106354
Reméljük, hogy a Hondához hasonlóan, most a Saubernek is van valami titkos receptje, amivel az Alfa VB lehet. .
Béci Ɨ|ѯ05-12-2017 08:42:40 // 106353
Ericcson csak a mögött e lévő szponzoroknak köszönheti, hogy ott van még. Szvsz elég kutyaütő. De láttunk már szezon közben pilóta cserét. :)
Taxi33™05-12-2017 08:00:34 // 106352
Ericsson idén még pontot sem szerzett. Azt az 5- öt Wehrlein hozta. Leclerc bizzunk benne , hogy itt is parádés lesz. De meglátjuk. Azért egy jó évvégi szerepléshez kell a két pontgyűjtögető pilóta is. De igen azért a 6- ik helyre én is várnám őket. De láttunk már csodát. Brawn GP. Első évben VB.😉
Kazes☻04-12-2017 21:11:03 // 106351
Végigverjük őket ott az alvégen...! :D
Halesz04-12-2017 17:15:36 // 106350
Huh, az kemény lenne :)
Kazes☻04-12-2017 14:09:54 // 106349
Jó volt, jó volt...! Remélem az 5-6. helyre fel tudnak majd kapaszkodni! :)
Zsolt15504-12-2017 09:58:26 // 106346
De gondolom nem az a célja a cégcsoportnak, hogy az Alfa a Ferrarival versenyezzen. Maximum akkor, ha Mercire és a RedBull-ra egy kör alatt kettőt vernek.
Kazes☻03-12-2017 23:07:52 // 106344
VV603-12-2017 22:23:24 // 106343
Én úgy emlékszem rá, hogy a Toro Rosso hamarabb szerzett első helyet, mint a Red Bull.
Van úgy, hogy az élet másként alakul, mint a tervek.
Kazes☻03-12-2017 21:14:52 // 106342
Most se lenne rossz...! :)
Giuntini03-12-2017 20:07:47 // 106341
Pedig milyen jó volt annak idején, mikor a Carlo Chiti féle Alfa Romeo V12-vel versenyeket nyert Lauda...
Zsolt15503-12-2017 19:44:17 // 106340
Ha nem is az utolsó lesz, de az biztos, hogy nem akarnak a Ferrarinak konkurenciát. Valószínűleg a középmezőnybe hozzák, mint a RedBull a TorroRosso-t. Kell(-het) a költségvetési plafon miatt. Jóeséllyel ennyi a maximum, amit várhatunk. Sajnos.
Kazes☻03-12-2017 17:49:08 // 106339
Egyetértünk... hasonlóan gondolom én is. :)
Giuntini03-12-2017 12:05:07 // 106338
Szerintem Ericson az áldozati bárány. Ez csak színjáték! A pénz nagy úr. Három verseny után beültetik Giovanazzit hiszen az Ferrari utánpótlás. Emlékezzünk hogy tavaly Ausztráliában milyen jól ment a német helyén.
BCS03-12-2017 07:51:39 // 106337
Ha egy Ferrari B lesz a Sauberből az erőforráson kívül pl. váltót is vagy egy csomó más infót is kaphatnak...és ugye az nem Honda, mint a TR-ben. A Saubernek 25 évnyi F1 tapasztalata van, ellentétben a Haas-szal. Ha némi money is jön a Ferraritól, egyáltalán nem gondolom, hogy sereghajtóknak kellene lenniük.

Leclerc gyorsabb pilóta, mint Hartley vagy Gasly, de ahhoz sem kell sok idő neki, hogy egy Grosjean vagy Magnussen szintjére odaérjen. Az egyedüli kérdés számomra az Ericsson, aki szerintem nem F1 szint, õ a tipikus bevásárolt versenyzõ...ha Wehrlein maradt volna, akkor jobban festene a Fahrerkader, de ő ugye Merci nevelt.
pb_02-12-2017 20:36:43 // 106336
Hixel még a mesékben?)) A sauber sereghaytó ls az is marad tök mind1, hogy 17es, vagy 18as Ferrari motort kap. +mondta morrikóne is, hogy nem yó az, ha a sereghaytó nevében xerepel a Ferrari.
BCS02-12-2017 20:24:49 // 106335
Nem biztos az. Mivel a 2018-as Ferrari PU-t fogják jövőre használni, a Haas-t és a Toro Rosso Hondát még akár meg is előzhetik. Mondjuk jó lenne, ha Leclerc mellett lenne egy versenyképesebb versenyző. Ericsson az utóbbi 2 évben 0 pontot szerzett...
pb_02-12-2017 20:20:54 // 106334
+ majd lehet hallgatni, hogy nézd + az F1et az AR ott is az utolsók között kullog.
BCS02-12-2017 19:25:12 // 106333
@Tedi
Marcus Ericsson és Chase Carey ;)

Amúgy ez a festés, tudomásom szerint még nem a végleges verzió. (remélem is) Az autó, ami mellett pózolnak kb. vagy 6 évvel ezelőtti, a C30-ra tippelek. Legalább egy tavalyit használhattak volna, mert ezt így elég gáz prezentálni, még vékonyabb gumikon, régi aeroval.
BCS02-12-2017 18:55:34 // 106332
Igazából 2 célja van szerintem, az első, hogy a Ferrarinak a Haas mellett lesz egy másik fiókcsapata, ahol a fiatalokat el tudják helyezni, illetve nyilván egy csomó infó jut vissza Maranelloba ezáltal. Amolyan B csapat lesz, tudnak új fejlesztéseket élesben rajtuk kipróbálni. Mondjuk Ericsson helyett Giovinazzit jó lett volna látni, de szerintem év közben úgyis kirúgják a svédet.
A másik pedig az Alfa marketing megtámogatása.

Techológia transzfer nyilván nem lesz a közúti autók irányába. Amúgy sincs már jó régóta külön Alfa személyautós fejlesztő csapat. Fiat Powertrain és a maranelloi személyautós csapat csinál tudtommal mindent az összes utcai márkának, legalábbis a hajtáslánc terén.
pompei15502-12-2017 14:04:30 // 106331
Úgy hiszem, Jövőre nagy buli lesz nekünk a a Hungaroringen :-)
Tommi30-11-2017 19:35:35 // 106329
Lényegében igen, erre mondtam, hogy egy átcímkézés, nyilván az Alfa nem fog nekiállni a nulláról kifejleszteni egy F1-es motort, amikor kis túlzással csak le kell emelnie a polcról a készet :)

Apróságokban viszont tényleg jól jöhet és bár a mai F1 már eléggé elrugaszkodott az utcától, néhány dolog talán leszivároghat. Tapasztalat szempontjából viszont jó lesz, hogy nem egy "idegen" csapatól kapják a plusz infókat, hanem gyakorlatilag házon belül lesz minden egy helyen.
deportivo30-11-2017 19:12:37 // 106328
Arra én is gondoltam, hogy az eladások száma ha nem is drasztikusan, de növekedhet is, világszerte.
BeeGee30-11-2017 09:31:10 // 106327
A QV is Ferrari motor, nem? :)
Nekem itt a lényeg, hogy hozzáférnek a tudásközponthoz. Igaz, hogy házon belül a Ferrariéhoz is hozzáférhetnének, de gondolom annak olaszügyvédes akadálya van.

Apró kis reszelgetések F1 tapasztalat alapján, mondjuk az aerodinamikán, elég jól kommunikálható.

A friss technika nem biztos hogy jó, várhatóan sok gyerekbetegség lesz az első évadban.

Minden esetre hajráf :)
Tommi29-11-2017 22:23:41 // 106326
A marketing értéke nagyon jó lesz, de ugye ez gyakorlatilag egy átcímkézett Ferrari technika lesz, amihez az Alfa a néven kívül kb semmit nem ad :) Ez olyan, mint amikor annak idején a Fordból Jaguar lett, házon belül volt a márka, cseréltek egy feliratot a csapaton és ennyi.

De nem is ez a lényeg, nagyon örülök, hogy újra Alfa Romeo feliratú autó fog futni a Forma-1-ben és az egy dolog, hogy a Ferrarinál természetesen nem lehetnek jobbak (amire reális esély se van, de ha lenne is, gondolom Maranelloból nyilván nem hagynák), de remélem azért pontokat meg egy-két dobogót elcsíphetnek :) Elvileg friss technikát kapnak ők is, remélhetőleg fognak tudni élni vele :)
Kazes☻29-11-2017 21:13:42 // 106325
Hakuna29-11-2017 16:22:30 // 106324
Attól függ, olasz vagy svájci lesz a pilóta. :)
deportivo29-11-2017 15:46:01 // 106323
Kíváncsian várom mi lesz ennek a vége, milyen fejlődési pályát mutat a márka számára.
Béci Ɨ|ѯ29-11-2017 15:14:33 // 106322
Ha Giovanazzi lesz a pilóta és ő nyer, akkor mindkettő. :)
Giuntini29-11-2017 14:15:34 // 106321
Ha nyerünk vajon svájci vagy olasz himnusz lesz?
Béci Ɨ|ѯ29-11-2017 12:35:21 // 106320
Juhééééé!!! :) :) :)
Totti (NagyVad)29-11-2017 11:06:49 // 106319
https://www.m4sport.hu/forma-1/cikk/2017/11/29/hivatalos-visszater-az-alfa-romeo-az-f1-be-a-sauber-partnerekent/
Totti (NagyVad)29-11-2017 11:04:01 // 106318
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2017 22:01:12 // 106317
Maximum... a 10. körnél behorkantottam és a 101 kiskutyára ébredttem :)))
Kazes☻27-11-2017 21:51:17 // 106316
És ha még a Ferrari is eredményes, akkor FULL...!:D
Piritu - 1.000.00027-11-2017 21:39:26 // 106315
Nálam ez a "mérce".
Ha bealszom, akkor nem volt izgalmas futam. Ha nem, akkor igen.
Mindkét estben nyertem :-))
Kazes☻27-11-2017 21:31:55 // 106314
Majdnem én is elaludtam... :)
Piritu - 1.000.00027-11-2017 21:01:13 // 106313
Pedig a délutáni szunyókálásra pont jó volt a futam :-)
Jimmi T.27-11-2017 17:51:09 // 106312
sajnos nem otthon néztem, így nem tudtam aludni egy jót.
nemigen fogom nézni , mert ezek a gombnyomogatós tekergetős, mit állítsak és hova gay-ok , nem annyira érdekelnek.
GT Ɨ|ѯ27-11-2017 07:15:41 // 106311
Bőven elég volt annyit...:-)
Kazes☻27-11-2017 01:03:47 // 106310
Neeem... :) Azt hittem lesz valami jó akció, de legnagyobb az volt, hogy Alo leelőzte Massat, ill. Gro Strollt... :P
Taxi33™26-11-2017 20:01:01 // 106309
Mire számítottál? Kiütik egymást Botival?😂
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.