Forum >> Forma-1
bszl10-09-2006 13:52:59 // 15081
Nem tudom miért kell miden életképes újítást betiltani. Anno az egyetlen autó a mezőnyben turbóval a Renault volt. Azt sem tiltották be, sőt az azt követő évben az összes turbós lett. (aztán persze később kb. 10 évvel az egész turbós sztorinak vége lett).
Ezek az apró technikai trükkök (szárnyak, lengéscsillapító újításai) szerintem előre viszik az F-1-et, nem kellene mindenre így reagálni.
mesa10-09-2006 13:35:11 // 15080
Ekkorát lódítani, vazze ... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
El sem hiszem, hogy te voltál az ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mesa10-09-2006 13:33:44 // 15079
IC, IC... már megint elborult az agyad ! :DDD
Azt is írd le, hogy a Renault gátlói 2005 óta megvannak és most idény közben, egyik versenyről a másikra tiltották be őket
IC, azt is írd le, hogy 2005 végétől 2006 közép-elejéig csak függőleges irányban mozogtak azok az ellensúlyok !.
Betiltani akor tiltották, amikor előre hátra is elmozdultak azok a súlyocskák :P Apró különbség. Igazán csekélység...
mesa10-09-2006 13:30:13 // 15078
Blade,
érdekes információkkal rendelkezel F1 ügyben... Sajnos ki kell ábrándítsalak, az egész F1 története során végig jellemző volt, hogy azok az újítások, amik túl nagy előnyt jelentettek másoknak, azt egy idő után betiltották! Ezzel cáfolom állításod, hogy 10-20 éve mindent szabad lett volna. Szerintem szerezz be F1 könyveket és olvass!
a renault meg még a honda igen nagy fejlesztoi potenciállal rendelkezik (ez vitathatatlan)
Számodra. Rendes vagy, hogy vita elkerülése céljából rövidre zárod a zárójeles részt. Egy a bibi ezzel: a Honda motorjai főnek meg legtöbbször az idényben, a Dácsia pedig mozgó ballaszt használt, ami szabálytalan, a Honda pedig kettős tankkal trükközöt...
Én a Hondát egyáltalán nem tartom jó csapatnak. Szerintem a BMW és a McLaren az aki bármiko rképes felvenni a kesztyűt a többiekkel.
A fejlesztői potenciálról meg annyit, hogy év közben 4 futamon győzedelmeskedett zsinórban az év elején lemaradt Ferrari, és tette nyilvttá az idényt.
Persze ha te mindezt más szemmel nézed, akkor nem ugyanazt látod :PPP
Grando10-09-2006 13:26:24 // 15077
A német rtl-en már megy a műsor. :)
Satti10-09-2006 13:20:17 // 15076
Még 40 perc,és útjára indul a gyönyör:-)
Grando10-09-2006 13:19:08 // 15075
"Érezted az erő sötét oldalát? Az tett ilyen gyorssá!" :DDD
Satti10-09-2006 13:18:17 // 15074
Az Öreg elmond egy-két dolgot a Padawannak:-)
Grando10-09-2006 13:00:32 // 15073
Satti10-09-2006 12:54:14 // 15072
Grando10-09-2006 11:18:44 // 15071
Írod, hogy a retyó gátlói 2005 óta megvannak (voltak). Ez tehát igazolja szted, hogy szabályosak?
A szokásos schumibaxtatásod megint sántít.
Az F1-et pedig télleg leunalmasozták folyton, amikor a Ferrari dominált.
Neked meg kék és sárga köd van a szemed előtt. Vagy egyszerűen csak utálod a Ferrarit és Schumachert. Nem vagy külömb nálunk, max. annyiban, hogy te folyton "lehülyézed" a többieket.
Apacs10-09-2006 11:17:02 // 15070
Hát annakidején, ha valami gáz volt leintették piros zászlóval a futamot, majd új rajt volt, de az urolsó kör eredményeit hozzászámolták (magyarán nem veszett el a megszerzett előny). Szerintem sokkal igazságosabb volt az a rendszer, mint a biztonsági autós különbségek törlése. Csak az volt a gáz, hogy fél órán át nem történt semmi és gondolom ezt akarták kiküszöbölni. Viszont azzal a piros zászlóval nehéz volt játszani.
Inner Circle10-09-2006 11:11:11 // 15069
Lehet hogy csak sárga zászlózták a pályát, vagy piros zászlóval tartották függőben a versenyt. Nem tudom, a saját szememmel nem láttam, csak olvastam róla... helyi haver irányította a versenyt, enyhén szólva kifogásolhatóan.
Inner Circle10-09-2006 11:09:23 // 15068
"amit ők találnak ki, azt egyből betiltatják(látsd szárnyak), de amit a többi és esetleg szabálytalan, azt valamiért "véletlenül" csak a sezon végére veszik észre, hogy ne lehessen belőle balhé"
Erről már volt egyszer szó... mi van, mindenki amnéziás? :D itt van helyből a gátló amit egy év után, szezon közben tiltottak be, vagy a McLaren diffije 2000-ből. Ja és ezek szabályosak voltak a FIA szerint. Amik szabálytalanok, mondjuk a Williams fékhűtői meg a BAR benzintankja, azokat azonnal betiltották és kizárták a csapatokat a versenyből - ellentétben a Ferrarival, amit Sepangban szabálytalan szárnnyal is hagytak érvényesülni. És idén se zárták ki őket azokról a futamokról, amiken szabálytalan volt a szárnyuk... de ha tudsz példákat hozni arra, amit te írtál, akkor várom :D
Apacs10-09-2006 11:09:12 // 15067
Szerintem 94-ben jött be Senna már biztonsági autó mögül halt meg...
Inner Circle10-09-2006 11:06:27 // 15066
Nahát, ennyi butaságot egy hozzászólásban... a vörös köd egy dolog, de hogy már a való világ körvonalai se derengjenek mögötte...
"1 hete, amikor a Ferrarit a fékek miatt kóstolgatták, senki sem írta le, hogy szégyenletesek ezek a taktikai lépések. a hajlékony szárnyaknál szintén nem. De a rönó gátlóinál már szégyenletes."
Azt is írd le, hogy a Renault gátlói 2005 óta megvannak és most idény közben, egyik versenyről a másikra tiltották be őket. A Ferrari szárnyai már kezdésnek gyanúsak voltak, a kerekeit meg nem tiltották be. Köszi.
(Komolyan nem értelek titeket: ezek közismert tények, mire számítotok, hogy majd amikor 42-edszer feledkeztek meg róluk, akkor majd mi is elfelejtjük és a fejünkhöz kapunk, hogy ja, tényleg?)
"A következőben meg újra úgy nyerni, ahogy pl 2003-ban. Hagyva a rönót gátlózni, alonzót csalni, fékezve fenyegetőzni, és mindezek ellenére a VB-t megnyerni."
Fékezve fenyegetőzni, pályán összevissza csalinkázni, a másiknak nekimenni és ezért a másikat megbüntetni: erről szintén Schumacher ugrik be az átlagos F1-kedvelőnek...
"Persze ez esetben a Ferrariköpködők ismét előállnának a 2003-as formával: az F1 így unalmas, és xar"
Gondolom magadat definiálod "Ferrariköpködő"-nek, merthogy más csapatnak drukkolótól ilyet 2003-ra még nem hallottam... akkor mostantól így szólítlak :D szóval kedves Ferrariköpködő, 2003-ból beszéljünk mondjuk a rövidgatyás fickóról, aki visszatolta MS-t a pályára, hm? :D
bszl10-09-2006 10:19:56 // 15065
Emlékeim szerint nem volt. Sőt A 80' évek végéig nem emléxem semmi biztonsági autósdira...
Brezó10-09-2006 08:48:05 // 15064
:)
Pedig előfordulhat csak tekintsünk kicsit vissza :(
Apacs10-09-2006 08:17:52 // 15063
Rosbergék idejében volt biztonsági autó?
Xixo10-09-2006 02:06:49 // 15062
Ne nekem mond, én tudom, hogy így van!!! :-))
Kuci10-09-2006 02:01:19 // 15061
Jah...és akárki akármit mond, akkor is: FORZA FERRARI és SCHUMI!!! :P :) :) :)
Kuci10-09-2006 01:59:23 // 15060
A Ferrari nincsen hátrányban, sőt...ott van az élen(azt elismerem, hogy osztozkodva a nagy csapatokkal), de amit ők találnak ki, azt egyből betiltatják(látsd szárnyak), de amit a többi és esetleg szabálytalan, azt valamiért "véletlenül" csak a sezon végére veszik észre, hogy ne lehessen belőle balhé. Már a gyárakban el akarják dönteni, hogy ne Ferrari siker legyen. Ez gusztustalan szerintem. Ugyanez a büntetésekkel. Schumacher pislant, büntetés, Alfosó (vagy akármelyik másik) csak a súlyos kihágásokért kap büntetést(vagy nem kap!!!). Ezzel nem értek egyet. Eklesztőn úr igazán megmondhatná nyilvánosan is, hogy a Ferrari most nem nyerhet még jópár évig, amíg vissza nem szerzik a szurkolókat megint a Forma1-nek.
Xixo10-09-2006 01:31:56 // 15059
A fejlesztések betiltása nekem se tetszik!!!
Én azt hittem, hogy az F1 arról szól, hogy ki tudja a leggyorsabb kocsit csinálni!! Erre no motorfejlesztés, egy gumiszállító, most a légterelőket is kezdik megreformálni....
Szerintem mindenki fejlesszen csak nyugodtan, nehogymár az F1 is valami szériabajnokság legyen a végén!!!
Na persze azzal már nem értek egyet, hogy ezesetben a Ferrari hátrányban lenne.... :-))))))))))
Blade10-09-2006 01:20:21 // 15058
Hát ja, pont ez a baj hogy ha valamelyik csapat kitalál valami ujitást (és ha mukodik!!!) akkor azt mindárt betiltatják.Pedig ez vinné elore a sportot, de komoly szálat szakitanak igy meg,ami az utcai autok fejlodését is hátráltatja.Én csak ezt sajnálom.Én szeretem a ferrarit,viszont ha mindegyik csapat szabadabb kezet kapna a fejlesztésekben(mint akár még 10-20 éve) és nem tiltanának be állandoan mindent,szal lehet a ferrari enyhén szolva hátrányban lenne.Mert a renault meg még a honda igen nagy fejlesztoi potenciállal rendelkezik (ez vitathatatlan), azaz rendelkezne.Ebbol a szempontbol a forma 1 hasonlit a SBk Vb-re.
Lehet ezt a dolgot ragozni hogy ki mikor hibázott meg ki milyen buntetést érdemel vagy sem, ez csak szoforgatás és semmi értelme. Mindenesetre ti irtátok le legtobbszor hogy a ferrari csal:)) Az aki kissé pártatlanabb, egszer sem :PPP
Xixo10-09-2006 01:15:08 // 15057
Ferraris nyilatkozatok
Jean Todt, csapatfőnök:
"....Mik lesznek a döntő tényezők holnap? A szokásosak, ami a megbízhatóságot, a gumik teljesítményét, a stratégiát, a csapatmunkát és a versenyzőink teljesítményét jelenti. Itt van egy olyan elem is, ami különbözik a többi versenytől, mégpedig a hazai szurkolóink támogatása, akik nagyobb számban jelentek most meg, mint bármikor valamelyik hazai futamunkon. A számukat növelik a gyárunk dolgozói is, akik a családtagjaikkal érkeztek és akiknek az örömét nagyon jóleső érzés látni.”
FORZA FERRARI!!! FORZA ITALIA!!!!! :-))))))))))
Xixo10-09-2006 01:10:13 // 15056
Nem én rágódok rajta, pont ellenkezőleg: NAGYON ÖRÜLÖK NEKI!!!! :-)))))
Csak aztán nehogy megint korán örüljek és holnap megbüntessék Sumit is. Simán kinézem a csaló rönyó-FIA szerelmespárból!! :-)))))))))
Xixo10-09-2006 01:06:59 // 15055
Mondjuk más sportágakban tényleg van bünti sportszerűtlenségért...
Grando10-09-2006 01:06:43 // 15054
Végül is - ahogy Blade kolléga mondta - télleg kár ezen rágódni. Várjuk a holnapi rajtot! ;)
Jó éjt mindenkinek! :)
Xixo10-09-2006 01:05:18 // 15053
mesa10-09-2006 01:04:45 // 15052
Akkor lenne igazság, ha
- MS Monacoi büntetését kapja most Alfonsó = a mezőny végére
- Hungaroringen CSAK Alfonsó kap büntit
- Hungaroringen kizárták volna Alfonsót, mert 2 nap alatt 2x csinálta a befékezős manöverét
- Kizárják a VB pontversenyéből Alfonsót a sorozatos cselekményei miatt
- Kizárják a Renaultot a lengéscsillapító miatt
- Kimi Raikönnen megkapja a 2005-ös VB címet
Akkor igazság lenne.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Xixo10-09-2006 01:02:53 // 15051
Jól van fiam, aztán gyertek majd!!! Éccakát!!!
Xixo10-09-2006 01:02:03 // 15050
Itt van az indoklás kicsit egyértelműbben is!!!
Az indoklásban három pont szerepelt:
1. Fernando Alonso a felvezető körön volt. Felipe Massa felzárkózott mögé, így akadályozás történt.
2. Szabálysértést követ el az, aki egy másik versenyzőt akadályoz az időmérő edzés alatt (Sportszabályzat 116b cikkely)
3. Ilyen szándékosság nélkül is megtörténhet
Ferke10-09-2006 01:01:50 // 15049
Nem mondok már semmit. :) jóccakát, lépek, mer korán reggel megyek a nagyfiúért, már hiányzik..:)))
Xixo10-09-2006 00:58:10 // 15048
Sajnos mindig az a vége, hogy mi csalunk... :-(((((
Én elismerem a vörös ködöt a szemem előtt, de még így is reálisabban látom a dolgokat, mint az antiFerrarisok!!!!
Ferke10-09-2006 00:56:15 // 15047
Nem lehet kizárni, mert nincs piros autója.:)
Xixo10-09-2006 00:56:06 // 15046
És tényleg!! Kemények!!! :-))))))
Ferke10-09-2006 00:55:26 // 15045
Ez is az ascari-ra hivatkozik. Erről beszéltem...
mesa10-09-2006 00:52:26 // 15044
m1 :)) csekkold ! ;)
Ferke10-09-2006 00:51:30 // 15043
Lééégyszi számold már ki nekem, mert ostoba vagyok, és magamtól nem tudom. Köszi...:P
Potosan ezt nem értem! Miért kell ennek ekkora feneket keríteni?Be kell nyelni a büntit, és kész!
1 hete, amikor a Ferrarit a fékek miatt kóstolgatták, senki sem írta le, hogy szégyenletesek ezek a taktikai lépések. a hajlékony szárnyaknál szintén nem. De a rönó gátlóinál már szégyenletes.
Komolyan inkább hagynia kéne a Ferrarinak a francba ezt az évet. A következőben meg újra úgy nyerni, ahogy pl 2003-ban. Hagyva a rönót gátlózni, alonzót csalni, fékezve fenyegetőzni, és mindezek ellenére a VB-t megnyerni.
Persze ez esetben a Ferrariköpködők ismét előállnának a 2003-as formával: az F1 így unalmas, és xar + a szokásos 1. számú szabály még így sem lenne elkerülhető: A Ferrari csal!!!
Xixo10-09-2006 00:50:27 // 15042
Na ja, talán a kizárás észhez térítette volna...
Nagyképű kis pöcs!!
Xixo10-09-2006 00:47:59 // 15041
Ez melyik adónak sikerült??? :-)))))))))))))
Xixo10-09-2006 00:46:36 // 15040
Belinkelem harmadszorra is, mert látom, hogy van aki még nem fogta fel:
Miért és kik büntették meg Alonsót?
Xixo10-09-2006 00:45:00 // 15039
Jajjj, na ne csináld már!! A dácsiánál nincs ilyen csapatsorrend!!! Szegény fiszkónak volt egy váltóhibája, aztán meg véletlen nagyobbat fékezett...
Ők nem csalnak, hiszen nem piros az autójuk....
Xixo10-09-2006 00:43:17 // 15038
Amúgy meg szerintem Massának sem nem tök mindegy, hogy 4. vagy mondjuk első helyről indulhat.......
mesa10-09-2006 00:43:12 // 15037
Ugye ez a kijelentésed él arra az esetre is, amikor szemlátomást gyorsabb Fisico Alfonsónál, mégis maga elé engedi, majd hab a tortán : amikor a kis VB kisodródik a fűre, Fisico satuféket nyom, nehogy megelőzze a kis majomképűt ... Remélem még emléxel. :P :DDDDDD
Grando10-09-2006 00:42:12 // 15036
Most ebbe is belekeverni az öreget... Ne már!
Xixo10-09-2006 00:42:08 // 15035
És amit a Hungaroringen csinált alfonzó, az mi volt???
Tudod, amikor befékezett Sumi előtt és amiért késöbb meg is buntettés (MS-t)!!!
Az nem volt aljas húzás?????????
Xixo10-09-2006 00:39:38 // 15034
Kár, hogy Haleszék nem olvassák ezt a topicot...
Ne törődj vele, az élteti, ha másokat bosszanthat....... :-(((
Blade10-09-2006 00:38:24 // 15033
3-4száz méternél nincs szélárnyék. Massa azt mondta legalább 3tizedet elvett tole.Átlagban méterben mennyi 3 tized ezen a pályán? Ha nem megy kiszámolom neked. logikus... De amugy nem értem miért kell ennek ekkora feneket keriteni? Hisz Massa igy is Alonso elott van,meg ha nem buntetik meg Alonsot akkor is elotte lett volna.Igy megtudja játszani a hátvédet és védeni Schumachert. Szégyen hogy a mai forma1ben ilyen taktikai (és szerintem a sport szempontjábol teljesen konstruktiv ) lépések elofordulhatnak,legtobbszor a ferraritol. Régen jobban volt forma1,akkor az gyozott aki a jobb, szemol szembe
farki10-09-2006 00:37:39 // 15032
Upsz!
Ez kemény volt! ;-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?