Forum >> Forma-1

zolee14512-04-2006 12:48:04 // 7559
ha Te sumáknak szurkolsz az azt jelenti hogy mindenki mással szemben kárörvendő vagy? Nem hiszem. Nem értem hogy a sumák fanoknak miért olyan érthetetlen az hogy más estleg másnak szurkol? Az Alfa szeretet és a ferrarinak drukkolás közt mi az összefüggés?? Az hogy mindkét márka tulajdonosa a Fiat? Láttam a ringen bimmerből kilógó Ferrari zászlót...:)
mesa12-04-2006 12:47:39 // 7558
Dehogy. Rosszul látod. Ez itt a "Köpdössük a hétszeres bajnokot" topik!
mesa12-04-2006 12:45:29 // 7557
figyelj, hozod a színvonalt, megint! :D ms esetében a továbbhaladás feltétele volt a pályára visszakerülés miért, ha valakit a fák közül tolnak vissza a rallye pályára, ott nem totál ugyanez a helyzet ? A továbbhaladáshoz a pályára kell szerintem előbb kerülni... szerintem. :))) Tudod, kijelölt pályán kell megtenni a versenytávot. Aki azon kívűl próbálja meg,azt kizárják, mint Aschenbrennert Szombathelyen :P Egyébként ennyire fáj neked ez a pályára visszatolós: Az, hogy Palik hülye és nem ismeri a szabályokat, és elkezd üvöltözni, hogy ezt nem szabad, azt nem szabad, nem kell elhinni! Ha jól emléxem elmondták utána világosan, hogy és amennyiben jár az autó motorja, egy tengellyel a pályán tartozkódik a kicsúszott autó, akkor a balesetveszély elkerülése végett is, visszatolhatják a versenyautót a pályára. De erről láttunk már példát Monacoban is. Ott is volt aki benézett a szűk utcába, és ketten visszatolták, betette egyesbe és ment tovább (RS). De ha úgy kezdesz egy mondatot, hogy "érdekes módon" , akkor abból a sértődöttség és nem az objektivizmus szól. Na ugye! ;)
Alfista12-04-2006 12:40:55 // 7556
Helló Mindenki! Elhülve olvasok itt egy-két olyan megjegyzést, hogy jó lenne már ha jól megvernék Sumit, meg hasonló Sumi és Ferrari ellenes megnyilvánulások. 1. Miért örültök a másik bajának? Vagy legszebb öröm a káröröm?! 2. Azért ez mégis csak egy Alfa fórum és a többség kedveli a Ferrarit! Akinek inge, csak az vegye magára! :)
Satti12-04-2006 12:36:28 // 7555
2003-ban,bocsi.
Satti12-04-2006 12:35:19 // 7554
2004-ben ezzel a visszatolással lett VB,midössze 2 ponttal Kimi előtt.Azon az ominózus futamon kapott 4 vagy 5 pontot,ha jól tudom.
zolee14512-04-2006 12:31:46 // 7553
hol látod te az eredményeket?
zolee14512-04-2006 12:25:59 // 7552
remek hsz volt, de értelme is van vagy csak úgy mondtad? ms esetében a továbbhaladás feltétele volt a pályára visszakerülés, amit saját erejéből nem tudott megtenni. Erre visszatolta németországban a német személyzet. A szabály szerint, ami egyébként eléggé egységes, tehát a magyar nemzeti bajnokságra is kb ugyanaz vonatkozik, az van, hogy külső segítséget nem vehet igénybe a továbbhaladáshoz. Ez persze nem vonatkozik a boxban történő kerékcserére, vagy tankolásra (mielőtt még belekötnél), mint ahogy a szervízpark is azért van a raliban, hogy szervizeljék az autót. érdekes módon ugyanolyan esetben olaszországban az olasz személyzet nem tolta vissza alonsót. Valaki hazudik: vagy vissza lehet tolni, vagy nem, de olyan nincs hogy sumákot vissza lehet tolni alonsót nem. A pályabíró nem mérlegelhet, hanem az adott poszt főnöke adja neki az utasítást, az pedig a pályabírók főnökétől kap utasítást, ilyen egyszerű. A mezei pályabíró be sem mehet a pályára míg engedélyt nem kap.
Satti12-04-2006 12:22:39 // 7551
Kimi a király,és kész!
Inner Circle12-04-2006 12:21:56 // 7550
Rajkó máris sztrájkba lépett a McLarennél: ő az egyetlen Barcelonában, aki még nem tett meg mért kört a pályán. (Szerintem még most hegesztik össze a verdáját.) Sok értelme mondjuk nem is lenne, mert de la Rosa a másik McLarennel 1 mp-re van Alonso legjobb idejétől.
zolee14512-04-2006 12:17:45 // 7549
elhiszem, de az F1 olyan mint a katonaság: olyan nincs hogy megyek haza, csak olyan hogy voltam otthon.:)
zolee14512-04-2006 12:15:55 // 7548
a csak ő az kicsit túlzás, tessék visszakeresni a hasonló eseteket, van. Ami a sok kütyüt illeti, a gumi melegítéshez általában kikapcsolják a kipörgésgátlót, azon kívül meg sokminden nincs ami befolyásolja a megpördülést. Nincs ESP az f1-esekben. ettől függetlenül mondom, és már mondtam korábban is, hogy elbaxta, nincs ezen mit szépíteni. Az is tény viszont, hogy ugyanott esett le a pályáról mint sumák, de Montoya megfogta az autót, az istenetek meg úgy falhoz csapta hogy gondolom TK-ra vették...
mesa12-04-2006 12:15:49 // 7547
Továbbhaladás és pályára visszakerülés két különböző fogalom... még a rallyeban is! ;)
Mike.12-04-2006 12:14:59 // 7546
Én arra lennék kíváncsi Kimi mit produkálna azonos autóval ilyen idősen? Sajnos ezt nem fogjuk látni. Különben meg közel a 40-hez már remegni fog Kiminek a keze a sok cefrétől. :-D
mesa12-04-2006 12:13:28 // 7545
Majd egy éve kipattant már ez az aláírás dolog. De te még most sem hiszed ... Tedd feltételes módba akkor is, ha majd tűzpiros overallban körözget :) Én nem lepődnék meg, sőt szeretném tiszta szívemből, hogy két ilyen tehetséges pilóta versenyezzen a Ferrarinál megint !!!
Mike.12-04-2006 12:09:52 // 7544
Nekem meg meggyőződésem, hogy nem tudni mit hoz a jövő... Ez így van, de sejteni azért lehet, mert ugye szarból nem lehet várat építeni! .... vagyis lehet .. szar várat! :-))
Satti12-04-2006 12:09:48 // 7543
Az hogy Kimi a Ferrarihoz megy,akkor biztos,ha hivatalosan mindkét fél bejelenti,addig csak találgatás,bár remélem így lesz,főként ha a Ferrari jövőre összeszedi magát.
Mike.12-04-2006 12:08:49 // 7542
Mivel hosszú a hsz.-ed ezért kimásolom amire reagálok 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké És még is csak ő perdült meg a felvezető körben, holott az autó tele van minden kütyüvel ami elősegíti a vezetést. Itt még csak gyorsan sem ment és neki így is sikerült bakizni. Tehát alkalmatlan az F1-es autó vezetésére. :-)
Willy12-04-2006 12:00:32 // 7541
Én is ebben bízom. Végre jól el lenne verve az öreg.
zolee14512-04-2006 11:52:46 // 7540
ha tényleg megy Kimi a ferkához akkor viszont remélem, hogy sumák marad még egy évig, mert kíváncsi lennék rájuk azonos autóval. lehet hogy meglepődnének a sumákfanok...
Tedi12-04-2006 11:43:22 // 7539
A pletkya szerint Raikönnen már egy évvel ezelőtt(vagy töbvb éve, hirtelen nem rmélik pontosan :)) aláírt Maranelloba.
Willy12-04-2006 11:41:54 // 7538
Ezt most magyarul is lécci. :-)))
Inner Circle12-04-2006 11:41:18 // 7537
Hm: Kimi signed Ferrari deal long ago Raikkonen reportedly under Ferrari contract 12/04/06 10:44 For more than a year now, Kimi Raikkonen's signature has appeared on a long-term Ferrari contract for 2007 and beyond. That is the claim of a Ferrari 'source', who told Switzerland's Blick publication that the information is common wisdom up and down the corridors of Maranello. “I am surprised that the (news) was not made official a long time ago,” the newspaper quoted the source as saying. The red-coloured destination of McLaren's 26-year-old Finn has been spoken about at Ferrari 'for months', the source added.
zolee14512-04-2006 11:38:39 // 7536
hmm, ha kicsit korábban kelnék akkor nem egyszerre kellene válaszolnom.:) Szóval: 7513) az eredményesség, meg a tehetség nem feltételei egymásnak, csak részben. Biztos vagyok benne, hogy ha Baumgartner ül az elmúlt években a ferrariban akkor nem nyer vele annyit mint sumák, de az is baromság, hogy bárkivel szemben tud 1mp-et azonos technikával. Ha jól tudom épp egy Kovalainen nevű srác alázta meg az isteneteket, azzal a technikával amit éppen alájuk tettek. Aztán ez a Kovalainen mégsem nyerte meg a GP2-t, mert jött a semmiből a kisRosberg. Nem kétlem, hogy Barrihoz képest hozta az 1mp-et, de vannak a mezőnyben pilóták is... 7514) ha jól tudom Montoya eddig ahol indult ott nyert is, csak ugye ahogy haladunk az F1 felé egyre jobban kezd a dolog autóverseny lenni, vagyis kevésbé a pilóták versenye, inkább az autógyáraké. 7515) mesa! úgy látom Te bárkivel egyetértessz aki sumákot tartja az istennek, bármit is mondjon. a drogfutár dolognak nem látom értelmét, de erről már beszéltem. Nem kell sokat visszamenni a történelemben, hogy sumákra találjunk jelzőt nemzetisége alapján, csakhogy ennek semmi köze a sporthoz... az hogy Montoya mit érhet el a jövőben te pont úgy nem tudod mint én, azt pedig megint nem szabad elfelejteni, hogy ms vb címeiből van néhány megkérdőjelezhető, pl 94. 7518) a szabály úgy szól, hogy külső segítséget nem lehet igénybe venni a továbbhaladáshoz! Emlékszem olyan rali versenyre amikor a navigátor tolta a szervízparkba a gépet, közben meg ordibált a nézőkkel, hogy ne érjenek az autóhoz. sumák nem tudni hogyan, de rögtön emlékezett rá, hogy ha jár a motor, és még egy kerék az aszfalton van akkor vissza lehet tolni, hiszen az is a szabály része, hogy a lehető leggyorsabban el kell távolítani a bukótérben ragadt autót, és a nürburgringen az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy visszatolják. Igen ám, de még abban az évben alonso ugyanúgy járt, monzában. Ő is integetett, hogy tolják vissza, neki is volt kereke az aszfalton, és járt a motorja... úgy néz ki, hogy sumák azt a bekezdést is ismerte, hogy mindez csak piros autóban ülő német pilótára vonatkozik... 7520) Rajkó most is elindul futam után a kocsmába, arról nem tehet hogy a többiek nem vesznek részt az összetartáson:))) 7525) Nekem meg meggyőződésem, hogy nem tudni mit hoz a jövő...
Inner Circle12-04-2006 11:38:16 // 7535
Webber alatt megállt a Williams.
Inner Circle12-04-2006 10:54:17 // 7534
Részemről befejeztem, egyértelműen igazam volt abban hogy a Ferrari tesztelt F2004 V10-zel, hogy V8-cal IS, azt meg sose tagadtam. Ennyi.
Inner Circle12-04-2006 10:53:07 // 7533
Egyébként egyáltalán nem tagadom hogy a Ferrari tesztelt öszvér V8-ast (de ugye a vita nem erről szólt). Sőt, még olyan V8-asuk is volt, amit a V10-ből alakítottak át, hogy már az új motor elkészülte előtt legyen valami támpontjuk, hogy mégis mire lehet képes egy V8-as F1-es. Annak idején vakartuk a fejünket a mérnök kollegákkal, hogy ezt hogyan csinálták, mert pusztán két henger kiiktatása a feje tetejére állítaná az egész motort. Azóta sem derült ki pontosan. Gondolom tettek bele egy vadiúj főtengelyt. Különben ma nagy teszt megy Barecelonában, épp Heikki Kovalainen vezet, mögötte meglepetésre Barrichello. Mögöttük Gené, Massa, Alonso, Rajkó.
mesa12-04-2006 10:52:26 // 7532
Én is tettem eléd a tényt, de csak adod a bolondot, makacsul :) Te IC, ezt olvassák rajtunk kívűl mások is! Gondoltam csak szólok, mielőtt tovább merülnél e dolgodban! :)))
Inner Circle12-04-2006 10:25:11 // 7531
Csak mondogasd, és talán valóra válik :-) "His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme." Látod, mondom én hogy úgy beszélgetünk komoly dolgokról, ahogy eddig: én eléd teszem a tényt, te pedig nem tudod elfogadni.
mesa12-04-2006 10:19:59 // 7530
Totál mindegy hogy összehasonlítják-e vagy csak a motor tartosságát tesztelik-e (és arra mindegy melyik kaszniban). Itt a lényeg, hogy az F2004 témakört buktad ! :D
Inner Circle12-04-2006 10:13:25 // 7529
Az egy dolog, hogy te miről hiszed hogy buktáztam, a valóság meg egy másik dolog. Ezen nincs mit magyarázni: "His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme." Ne akard már megmagyarázni nekem, hogy ha az egyik teszten V8-as F2004 megy, akkor a másikon nem mehet V10-es F2004 :D Amúgy meg a lényegen az sem változtatna, ha csak az F2005-ben lenne V10: akkor is úgy hasonlítanák össze az autókat, amiről te azt mondtad hogy nem sok értelme lenne.
Mike.12-04-2006 09:41:03 // 7528
Igaz! Akkor legyen CART de ez a lényegen nem változtat. :-)
mesa12-04-2006 09:39:00 // 7527
Na akkor most komolyra fordítva a szót : "Ferrari have conducted testing on the 26th and 27th of October with Felipe Massa testing an F2004 fitted with a V8 engine at Vallelunga. The team continues testing this week at Vallelunga with Felipe Massa and Luca Badoer running an F2004 and an F2005 for comparitive tests and tyre development. The Ferrari team were running a F2004 with a V8 and F2005 with a V10 running in simulated V8 conditions and the times set are similar. " vagy találomra egy másik teszt: "4th day of testing at Barcelona with 8 teams present and 14 drivers setting lap times. Once again Felipe Massa driving the F2004 V8 set the fastest time of the day ahead of Rubens Barrichello and Giancarlo Fisichella" Szerintem, ezt a F2004 témakört buktáztad. Abban V8 motor volt, az F2005-ben meg lefolytott V10-es.
Inner Circle12-04-2006 09:24:12 // 7526
Montoya sohasem versenyezett az Indy Racing League-ben, ehelyett CART-bajnok volt és elsőre megnyerte az Indianapolis 500-at - ami ugye nem összekeverendő az IRL-lel :D
Inner Circle12-04-2006 09:21:18 // 7525
Hát ne hagyd ki a magas labdát, de azért vigyázz! Ismered azt a viccet, hogy: Bemegy a süketnéma a gyógyszertárba óvszert venni, de nem értik hogy mit akar. Erre kiteszi a farkát a pultra, mellétesz egy ötszázast és mutogat rá. A patikus vállat von, kiteszi a saját farkát a süketnémáé mellé és elteszi az ötszázast. A süketnéma őrülten mutogat, de a patikus ismét csak vállat von: - Hja, ha nem tudsz veszteni, nem kell fogadni! "Ferrari kicks off Vallelunga test 04 April 2006 Tuesday was the first day of testing this week for Ferrari, working today at Vallelunga, on the outskirts of Rome. The two official test drivers, Luca Badoer and Marc Gene were in action today. The Italian driver used a 248 F1, working on development of the V8 engine and new components. His Spanish colleague was at the wheel of an F2004, fitted with a regulated power version of the V10 engine and began a Bridgestone tyre development programme. Badoer covered a total of 150 laps, setting a best time of 1'13"388. Gene did 113, the quickest in a time of 1'13"052. Testing at this circuit continues tomorrow: Luca Badoer will be partnered on track by Michael Schumacher" Még csak nem is márciusban volt, hanem nem egészen egy hete. Szóval tudsz veszteni? :DDD (A dologban az az igazán szép, hogy ha a saját linkeden lejjebb mégy egy kicsit és nem csak a Király Sumákra fókuszálsz, akkor láthatod Badoert egy F2005-össel... ugye a vita onnan indult, hogy összehasonlítható-e az F2005 az idei autóval...) Hát így fogunk komoly dolgokról vitatkozni, ahogy eddig is... megy minden, mint rendesen :DDD
Mike.12-04-2006 09:18:41 // 7524
Meggyőződésem, hogy Monty csak egy pilóta és nem lesz belőle F1-es VB. Az indy-ben jó volt, de itt egy-két futamtól eltekintve nem sok mindent villantott. Bár most a legutóbbi felvezető körben mutatott dolog nem egy szokványos mutatvány volt. :-D
Inner Circle12-04-2006 09:10:50 // 7523
Ellenkezőleg, Montoya rendkívül tehetséges pilóta - az más kérdés, hogy milyen versenyző. 2001-ben már az első F1-es edzésén Ausztráliában megmutatta, hogy nagyon durván uralja a technikát, még emlékszem a kommentátorok véleményére: "The Columbian's amazing control of powerful machinery shows". (Ugye traction control csak 2001 Silverstone-tól volt, Imola volt az utolsó elektronika nélküli futam, DC indult a pole-ból, de szétpörgette a kerekeit és Ralf beelőzte, aztán unalmas futamon nyert is, Miska hosszú középmezőny-beli szenvedés után fékhibával kiesett, asszem Barrichello harmadik helye volt a gyógyír a Ferrari sebeire, Hakkinen meg tán ötödikként kocogott be.) Valaki a Williams-tól azt nyilatkozta, hogy Montoya tehetségét beárnyékolják az agyon-optimalizált autók, mert a kiforratlan Williams-ben sokkal jobb volt Ralfnál, aztán ahogy finomították az autót, úgy tűnt el lassan a különbség.
pb_12-04-2006 09:07:53 // 7522
Nem tudod véletlenül mikor indul az a sorozat? Kegyetlen jó volt az a verseny.
mesa12-04-2006 09:04:09 // 7521
Bocs, ezt a magaslabdát nem hagyhatom ki : ebben az igazán szép az, hogy a Ferrari még februárban is (de talán március elején is!) még simán tesztelt az F2004M-mel (még csak nem is az F2005-tel!). Ha ők összehasonlítják a két kocsit... IC! Ennyire tájékozatlan vagy ? De hisz az még csak nem is a 2004-es autójuk, hanem egy összvér, V8-as motorral ! Nem tudtad ? Ó, hogy fogunk komoly dolgokról vitázni ezentúl ? :P
Inner Circle12-04-2006 09:03:59 // 7520
"Én úgy emlékszem,hogy a szabály úgy szól,hogy mindenkit vissza lehet tolni a pályára,csak,nem szállhat ki a versenyautóból" Ez két különböző dolog. Ha lecsúszik a pályáról és ott marad, akkor kiesett, viszont ha leveszi a bukósisakját, akkor feladja a versenyt. A versenyautóból akár ki is szállhat, láttunk már olyat hogy valaki betolja az autóját (pl. Mansell Dallasban) vagy hogy a boxban kiszáll a harcképtelen autóból, amit aztán összefoltoznak neki, visszaszáll és kimegy még pár körre tesztelni. "Nézd meg,hogy egy rally versenyen hány autót tesznek vissza a pályára a nézők:)" A nézők semmiképp sem tolhatnának vissza egy F1-est, itt csak a pályaszemélyzet adhat segítséget. Ez egy kissé elszigeteltebb sport, mint a rally :-)
Mike.12-04-2006 09:02:25 // 7519
És a verseny után egymást támogatva, ölelgetve mentek a kocsmába dumcsizni. Na ez az egyik ami itt az F1-ben nagyon hiányzik. Az egymás megbecsülése, tisztelete. Nekem mindig jól esik látni beszélgetbratyizó F1-es pilótákat. Még a motoGP-ben is így mükszik a dolog.
Inner Circle12-04-2006 08:58:16 // 7518
"Szerintem meg kéne próbálnod pár meghallgatást a McLarennél, hátha a bölcselleteid nyomán utilaput kötnének Ron Dennis talpára,és felvennének téged a helyére! :DDD" És te kifizeted neki Ron Dennis résztulajdonát a McLarenben, ugye? Ezt ne hagyd ki, Zolee, most ajánlottak fel neked néhány (tíz)millió dollárt! :D "Tavaly V10-es motorokkal versenyeztek, egy teljesen más kasznival, teljesen más gumikkal (egy hétvégés), amiket nem is cserélhettek. Lényegében csak a versenyző változatlan, az is csak 50%-ban, mert RB helyett jött FM. Ezek után ha te összehasonlítod a két kocsit ... hát, te tudod! :)" És ebben az igazán szép az, hogy a Ferrari még februárban is (de talán március elején is!) még simán tesztelt az F2004M-mel (még csak nem is az F2005-tel!). Ha ők összehasonlítják a két kocsit... hát, ők tudják (jobban)! :DDD
Lacza12-04-2006 08:55:54 // 7517
Én úgy emlékszem,hogy a szabály úgy szól,hogy mindenkit vissza lehet tolni a pályára,csak,nem szállhat ki a versenyautóból,ez ha jól tudom így van a rallyban is. Nézd meg,hogy egy rally versenyen hány autót tesznek vissza a pályára a nézők:)
Inner Circle12-04-2006 08:55:48 // 7516
"mert szerintük,már nincsenek olyan reflexek,mint fiatalabb korban,nem érdemes kockáztatni" Mansellék a Grand Prix Legends szériában nem így gondolják, és az ötvenéves taták sarokkal nyomták a gázt Dél-Afrikában, meg úgy lökdösődtek mint a Hazárd Megye Lordjai :DDD szerintem anyáztak is egymásra, tuti több fákkot szórtak ki, mint Montoya húsz év alatt :DDD
mesa12-04-2006 08:46:40 // 7515
Ráfér egy kis utánképzés ...

mesa12-04-2006 08:39:12 // 7514
Na ja. pontosan :DD Mindig lenne mibe kössenek az antisumákok :DD Hakkinen meg egy gyáva, aki a pálya széli sírása után hazaszaladt anyucihoz. Neki is a csúcson kellett volna abbahagynia, akkor legalább nem kellett volna minden versenyen legalább 3 perc műsoridőben a rusnya feleségét látnunk! :)) zolee145, mondd meg, hol van Sumák számára a csúcs, és akkor valószínűleg ott abba is hagyja ! ;) De attól drogfutár Montoya még mindig egy lúzer lesz, nem kerül közelebb egy VB címhez :DD
Mike.12-04-2006 06:33:06 // 7513
Írígy vagy? :-) Szerintem meg az agresszív kolumbiai drog huszár nem kellett volna ide. Sok mindent nem tett le az asztalra idáig. Amit még is, az meg nevetséges. :-) De van még egy-két senki pilóta, aki nem hiányzik/zott senkinek. Ha Sumi 2004-ben abbahagyja akkor meg azon fanyalogtatok volna, hogy nincs benne tűz mert elmenekül a további csatáktól. :-b
Xixo12-04-2006 02:46:45 // 7512
Vazzze!!! Hogy TI mennyire kész vagytok!!! Májkülsumi hétszeres világbajnok! Ez tény. Ha Alfonzó vagy Rajkókimi beérik, akkor lesznek vele egy szinten. Szerintem. Lehet fikázni Sumit, de azért én becsülöm benne, hogy ilyen vén fejjel is odateszi magát és egy kudarctól még nem vonul vissza mint pl. Mikiheki...
zolee14512-04-2006 00:51:26 // 7511
na vegyük sorra a dolgokat, persze a 7510-ben történt sértegetéstől eltekintenék, ne legyen off a hsz-em. az hogy rádión szóltak-e dc-nek nem bizonyítható, viszont a telemetriát megnézhetik azok akik mondjuk kivizsgálnak egy balesetet. Ahogy én a Mclaren által elmondottakra tudok támaszkodni, úgy neked is csak az istened elmondása van. Egyébként abban az értelemben kanyar előtt voltak, hogy minden egyenes, sőt még az enyhe ív is kanyar előtt van. Ők akkor pont egy jobbos ívben voltak, még bőven féktávon kívűl, és dc tényleg gyorsított, bár nem olyan ütemben, mint máskor, amikor épp nem akart elengedni egy leköröző autót. köd nem volt, csak eső. Tegyük fel igazad van (nincs, de tegyük fel): dc köcsög, és tényleg meg akarta ölni sumákot, ahogyan azt állította is. Nem úgy van, hogy aki elöl megy az választ tempót, aki lassabb nála lemarad, aki gyorsabb megelőzi. Ez még akkor is így van ha lekörözésről beszélünk. Mindössze arról van szó, hogy egyértelműen el kell foglalni a pálya egyik oldalát, bár mióta ms elkezdett a rajtnál keresztbe menni azóta valahonnan előkerült egy olyan szabály, hogy egyszer lehet teljes szélességében keresztezni a pályát. Lehet hogy volt már régen ilyen szabály, csak valahogy az ilyenek mindig sumáknak jutnak eszébe. (Mint ahogy az is hogy csak piros autót lehet visszatolni a pályára) az ellentmondásról: egy f1 autó soha nem megy állandó sebességgel, csak a boxban, vagy a szállító kamionban. fentebb írtam, még nem érték el a féktávot, de pont azért nem gyorsított az előző körökben is megszokott tempóban, mert szóltak neki rádión, hogy engedje el sumákot. (pár napja már írtam: olvasni, értelmezni, gondolkodni!) uborkát cseresznyéhez... lehet, de az biztos, hogy tavaly mindenki azt hajtogatta, hogy a kerékcserék hiánya okozza a bajt. Most van kerékcsere, a ferrari pedig pont ott van mint tavaly. Idén már nincs mire fogni. továbbra is tartom, hogy a csúcson kell abbahagyni! Azért mert már többen elkövettek egy hibát az még hiba marad...
mesa12-04-2006 00:30:48 // 7510
Nagyon bölcs vagy. Valóban, most már látszik hogy 2005-ben nem csak a gumi volt a gond, mert azt most 2006-ban cserélhetik is... Szerintem meg kéne próbálnod pár meghallgatást a McLarennél, hátha a bölcselleteid nyomán utilaput kötnének Ron Dennis talpára,és felvennének téged a helyére! :DDD Ne zavarjon, hogy az uborkát hasonlítod a cseresznyéhez! Tavaly V10-es motorokkal versenyeztek, egy teljesen más kasznival, teljesen más gumikkal (egy hétvégés), amiket nem is cserélhettek. Lényegében csak a versenyző változatlan, az is csak 50%-ban, mert RB helyett jött FM. Ezek után ha te összehasonlítod a két kocsit ... hát, te tudod! :) A csúcson kell abbahagyni : Mondd ezt Montoyának a Cart után, mondd ezt Villeneuve-nek a Cart és az F1 címe után, és ha visszamész az időbe a sok ellaposodó egyszeres világbajnok közé, akkor mondd meg Damon Hillnek, hogy a csúcson kéne abbahagynia, és nem szégyenszemre aláírni következő évben az Arrows Yamahához ! :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.