Forum >> Forma-1
Apacs27-04-2005 23:06:41 // 737
Hát lehet, hogy jobb lenne, ha izgalmasabb lenne, de azért a ferrari fölényt is lehet szeretni. 88 óta követem napi szinten a forma1-et. 13 évet seggeltem egy ferrari világbajnoki címért és már most tudom, hogyha izgalmasabb is lesz a forma1 az unokáimnak erröl a zsinórban elnyert 5 világbajnoki címröl fogok mesélni....
raga27-04-2005 16:07:32 // 736
Tommi27-04-2005 15:55:37 // 735
Nem ezt mondtam én is? :)))))))
zolee14527-04-2005 14:53:57 // 734
nagyon szép, de nagyon rózsaszín!:)))
Tommi27-04-2005 14:52:38 // 733
Nem akarok OFFolni, de ha megnézed a ralit, ott több embernek/autónak van esélye nyerni. Ha nagyon bele akarok menni, emlékezz vissza, néhány éve Philippe Bugalski egy F2-es autóval lealázta a teljes WRC mezőnyt a Korzika ralin és ő nyerte meg a futamot. Vagy nézd meg a világbajnokokat: a jelenlegi mezőnyben ott van Grönholm, Solberg és az aktuális menő Loeb. Nemrég meg ott volt még Makinen, Sainz, McRae, Kankkunen (nekem ő az isten a mai napig), tehát sokkal erősebb mezőny volt, mint mondjuk akkoriban vagy akár most a Forma-1-ben. De hagyjuk a ralit, ez a topic nem erről szól :)))
Szeirntem a Forma-1-nek kicsit az a baja, hogy van pár menő, akik "mindent visznek" és a többiek meg csak szaladnak utánuk. Mennyivel izgalmasabb lenne egy szezon, ha mondjuk a Ferrari-Renault-Williams-McLaren-BAR csapatoknál nemcsak az egyik, hanem akár mindkét ember ott lenne a topon. Lenne 5-6-8-10 vb-esélyes, akik bevállalós versenyzők, jó alattuk a technika és elég tökösek ahhoz, hogy kinyomják egymás szemét :))) De ez csak szép rózsaszín elképzelés :)))
Apacs27-04-2005 07:36:05 // 732
Újításoknál kétségtelenül nincs akkora tere a tervezőknek mint régebben, de azért akkor a szabályok sem voltak ennyire kötöttek. Ma már pl hengerszám is kötött 20 éve még lehetett választani a feltöltős és a szívómotpr közül.....
Pilóták képességeiröl annyit lehet elmondani, hogy Schumi az első 3 világbajnoki címét nem a mezőny legjobb autójval szerezte. Minardival persze nem nyerne versenyt, de ha körönként adsz 2 mp-et a csapapttársadnak következő évben elvisz egy jobb csapat és 1-2 éven belül lesz esélyed a győzelemre. Alonso és Webber is minardival kezdte!
Mika Saló Irvine mellé ugrott be és tisztán emléxem a magyar nagydíjra ahol 18. helyért csatázott az arrowsokkal.....érthetetlen volt....
Raliban légyszíves mondj egy futamot amit a Hyundai vagy Skoda nyert vagy egy olyan pilótaát a mai élmenők közül amelyik ezzeal az autóval világbajnok lenne.....sztem nagyon hasonlatosak a 2 sportágban a viszonyok....
Tommi27-04-2005 00:45:43 // 731
Apacs!
Én csak azt mondtam, hogy az utóbbi időben már nem tudnak olyan jelentőségű tachnikai újításokat csinálni, amilyeneket korábban az említett dolgok jelentettek. Nem a II. vh. előtti autókra gondolok a 20-as és 30-as évekből, hanem most szigorúan csak a Forma-1-re.
A pilóták képességeihez még csak annyit, hogy ők ugye elvileg a világ legjobbjai. Tehát "nagyjából" azonosak a képességeik. Egy Minardival pl a Sumák sem tudna pole-t szerezni, mert hiába ad bele mindent, a kocsi eccerűen annyit bír. Fordítva viszont, Zsolti is tudna jó helyezést elérni egy piros szekérrel. Lásd Mika Salo, amikor beugrott a kettős lábtörés miatt Rubens mellé és sorra hozta a dobogós helyeket. Vagy lásd Damon Hill nyűglődése az Arrows-nál. Hiába világbajnok meg király srác, szar autóval neki sem ment a dolog.
A rali egy teljesen más világ. Igaz, hogy a franciák jól nyomják, de azért ha megnézel ott egy szezont, sokkal többen nyernek versenyt, nemcsak egy-két ember/márka. Másrészt sokkal összetettebb, három nap, két ember, eső, hó, jég, hőség, murva, aszfalt, stb... A körülmények is sokkal jobban próbára teszik az embert és a gépet egyaránt. Év végén meg nem 120-130 ponttal lesz valami bajnok, örül, ha 60-80 pontot össze tud szedni. Nézd meg pl a futamgyőzelem-ranglistát a két ágban: Schumi valami 70 felett jár, a raliban meg valahol 20-25 körül van a csúcs.
Szeretem mindkét sportot, de úgy vagyok vele, hogy a rali az ínyencebb dolog, pontosan a nehézsége és összetett jellege miatt. Most lehet, hogy ezért meg fogtok kövezni :)))
bubble26-04-2005 22:46:57 // 730
Tommi
erről beszéltem, hogy apuci mindenáron, minél hamarabb a forma1-ben akarta tudni gyermekét és ennek az áldozata lett.
Apacs26-04-2005 20:19:51 // 729
Időmérőben a 2*1 óránál korlátlan esetleg 12 körrel üres tankal jobb nincs, csak sajnos 1* sem kerülne a képernyőre a minardi és a jordan. Mivel a futamon sem láthatóak ezért tuti becsődölnének.....
Apacs26-04-2005 20:17:03 // 728
Így van az is Ferrari ellenes törvény és ráadásul több mint 50 éves tradiciót rúgtak fel vele....
Apacs26-04-2005 20:15:15 // 727
Lehet, hogy a egészversenyes gumit nem a ferrari ellen hozták, de az első 3 futam ráment és ha belementek volna a korlátozásba akkor az egész év is.....
Apacs26-04-2005 19:56:46 // 726
Szerintem a fejlődési tendencia nem 1értelmü. A számítógépek elterjedése a 90-es években sokkal nagyobbat dobott az egészen mint elötte. Tény, hogy utóbbi 5 évben nem volt nagy dobás.
Hőskorban sokkal nagyobb különbség volt az autók között mint most. Eleinte csak a súly volt meghatározva, késöbb jött csak a köbcenti. Nézd meg a II világháború elött mennyivel jobbak voltak a német kocsik az állami pénzeknek köszönhetően...
Relatív az is , hogy a versenyzők között nincsenek nagy különbségek. Ha valaki lekörözi a csapattársát az körönként 1mp-el gyorsabb töle. Ez szerintem nagyon sok....
Rali VB: Utobbi években a franciák tarolnak és jópár WRC soha nem nyert futamot...ezek az egyforma vasak?
Az hogy egyszerübb vezetni F1-es autót mint régen relatív. -Jelenleg csomó más dologra is kell figyelni amire régebben nem viszont cserébe vannak segítségek. Azt hiszem amikor Lauda kipróbálta a Jaguárt néhány éve és 2 kavicságyas kör lett a vége mindenre választ adott....
Tommi26-04-2005 17:52:24 // 725
Jó, lehet, hogy kicsit télleg "hazabeszéltem" a Toyota kapcsán :))) De tény, hogy kezdik összeszedni magukat.
Ugyanez a helyzet a BAR-ral is, évekig nyűglődtek, aztán tavaly másodikok lettek az összetettben. Az idei évük eddig khm... felejthető :)
Aki(ke)t még csodálok, az a Sauber. Kis privát csapat és most tekintsünk el attól, hogy Ferrari-hátszél meg ilyenek. Néha tudnak meglepetéseket okozni, pontokat szereznek és elég régóta ott vannak a cirkuszban. A lehetőségeikhez képest a maximumot nyújtják.
bubble!
Lehet, hogy a Zsolti emberileg szimpatikus, de itt a tehetségről volt szó :) Egyébként szerintem pár évet még várnia kellett volna. Versenyezzen még egy kicsit F3000-ben, gyűjtsön tapasztalatot és utána ugorjon fejest a Forma-1-be. Kicsit az volt az érzésem, hogy "gyorsangyorsanerőltessükbe" és inkább a menedzsernek meg a kapcsolatoknak köszönheti, hogy bekerült, semmint a kugró zsenialitásnak. A váltást nem igazán értettem, miért kellett lecserélni azt a menedzsert, aki az elejétől ott volt mellette/mögötte. Ráadásul évad vége után, az átigazolások főszezonjában. Tuti az lehetett, hogy nem tudott épkézláb szerződést intézni és Zsoltiék meg türelmetlenek voltak.
Tom1226-04-2005 16:33:59 // 724
A felesleges "olyan" nélkül.:-)
count M26-04-2005 16:32:24 // 723
"Három dologra nem szoktam emlékezni: a nevekre, az arcokra... a harmadik most nem jut eszembe." :DDD
r.cM
Tom1226-04-2005 16:32:16 // 722
Közben elvittem agyerekeket angolra.:) Hol is tartunk? A Zsoltival kapcsolatban engem az lepett volna meg a legjobban, ha jobb eredményeket ért volna el. Az biztos, hogy szimpatikus, szerény, meg hasonlók, de ez kevés a jó eredményekhez. Igen az autó nagyon az "aljáról" került alá, de ez volt a helyzet Webberrel is... Nem tudom miért, de olyan úgy éreztem, hogy Zsolt úgy vezetett, hogy "Jaj, csak el ne rontsak valamit". Az az igazi "tűz" hiányzott belőle. Nekem , legalább is...
bubble26-04-2005 16:29:28 // 721
Télleg...!!! :)))
Név meg arc egyszerre nem megy nekem. Vagy egyik, vagy másik. :))))
count M26-04-2005 16:28:19 // 720
Egyszer se találkoztam vele, de szerintem Frank Tamásnak hívják. :P ;)
bubble26-04-2005 16:20:17 // 719
Pedig, ha ismernéd, megváltozna a véleményed.
Egy nagyon szerény, kedves kissrác. Ráadásul úgy tudott ilyen maradni, hogy a szülei pont az ellenkőzét képviselik.
tehetsége vitatható, persze én azt mondom, hogy másik technikában kellene megtekinteni mit tud. Valószínűleg nem véletlen, hogy a Forma 3000-ben, meg a forma 3-ban és az az előtti versenyekben is nagyon jól szerepelt.
Én úgy tudom, hogy ki akarták kerülni a Frank-ot és az apa akarta menedzselni a Zsoltot. Így járt, megérdemli. Nem volt szimpatikus a Zsolt soha. Kiváncs lennék ha a Sumi vagy Alonso vagy bárki más az menőbbek közül beülni a Minardiba mit produkálni. Lehet, hogy jobbak lennének mint a Zsolt ha bírná az autó.
bubble26-04-2005 16:06:15 // 717
Ne bántsátok már a Zsoltit.
Szegény a körülmények áldozata lett, főleg a faterjáé.
Ő döntötte el ugyanis, hogy forma1-es pilótát farag a gyerekből. Ezért képes volt bármit beáldozni. Ráadásul szvsz neki minden azonnal kellett volna.
A Minardihoz is baromi nagy anyagi áldozatok árán került be. Így valószínűleg második évre már nem futotta. Ráadásul talán sikerülhetett volna, ha a Frank Jánost (remélem így hívják a menedzserét, csak párszor találkoztam vele :) ) nem teszi ki a csapatból a fater. /nekem csak Főnök :)/
Mindez valószínűsíthetően azért tette, mert kevesellte az elért eredmények alapján az ajánlatokat. Nem látta be, hogy ennyire futotta és kész. Így két szék közül a pad alá esett szegény gyerek.
Szegény azt gondolta, hogy lehet úgy viselkedni, mint a szalonjában és csak úgy következmények nélkül rugdoshat ki embereket, mégis megy a bolt tovább. Hát nem!
Szerintem
Zsoltit elnézve nekem inkább átlagon alulinak tűnt mint erős közepesnek. Jó lehet, hogy szerzett egy pontot mert mindenki kihullott előle de bevállalós dolgai nem voltak. Most meg kilincsel a Minardinál egy teszt pozícióra. Lóvé nyista tehetség szintén, tesztvezessen a rönőnál, az nekünk jó. :)
Becsülöm pl a Toyotát, akik szépen lassan, hosszú kemény és tudatos munkával kezdenek egészen jók lenni
Ez igaz, még úgy is ha egy kicsit hazabeszélsz. :)
Tommi26-04-2005 15:37:39 // 715
Sziasztok :)
Látom ez lett az egyik legjobban pörgő topic :)))
Néhány gondolat:
- szerintem ha megnézitek a Forma-1 történelmét, valami olyasmi tendencia van, mintha rajzolnánk egy függvényt, ami mindig csak közelít a tengelyhez, de sosem éri el (matekból sosem voltam jó, nemtom mi ennek a neve :) ). Régebben nagyobb lépésekkel fejlődtek: szárnyak 1968-ban, szekvenciális váltó, aktív futómű, stb... Manapság már csak pici finomításokat tudnak eszközölni, mert szerintem nem lehet világraszóló újdonságokat kitalálni, amivel jelentős előnyre tehetünk szert
- a hőskorban kurvára nem számított a nézettség, a szponzorok, ott még télleg maga a VERSENY volt a lényeg. Ki tudja lenyomni a másikat, ki a bevállalósabb. Nem volt akkora különbség az autók között, a pilóta vérmérséklete döntötte el, hogy mi lesz a futam vége
- manapság tény, hogy a Ferrari a No1. Legjobb szakemberek, legjobb mérnökök, legjobb pilóta, legjobb háttér, legtöbb $$$, legjobb minden. Adott körülmények, szabályok között ők képesek a legütöképesebb autót összerakni és a többieknek ez nem tetszik. Igyekeznek mindenféle legális és nem legális trükköt bevetni, hogy keresztbe tegyenek nekik. Ahelyett, hogy összekapnák magukat és csinálnának egy versenyképes technikát
- szerintem a versenyzők között relatíve nincsenek akkor különbségek, az autó sokkal jobban számít. Kicsit másfelé kanyarodva nézzétek meg a rali-vb-t. Ott sokkal összetettebb a dolog: az autók kb egyformák, a szabályok sokkal kötötebbek és inkább a pilóta egyénisége jön ki
- régebben sokkal több múlt a versenyzőn, mint az autón. Manapság ezek a srácok el vannak kényeztetve, egy csomó kütyü segíti a munkájukat, nekik csak kormány-gáz-fék a feladatuk. Jó, ez kicsit talán sarkított, de valahol ez az igazság :)
- ha megnézzük a jelenlegi mezőnyt, kétségtelen, hogy Sumák a legjobb (függetlenül attól, hogy szeretjük-e vagy sem). Rajta kívül Alonsot, Raikkonent tartom még igazi egyéniségnek, tehetségnek. A többiek meg szépen elautózgatnak. Pl nézzük meg a Zsoltit: tavaly egy szezont versenyzett, idén meg nem kapott helyet sehol. Erős közepes képességűnek tartom. Ha akkora zseni lenne, kapkodtak volna utána idén év elején
- a Ferrarihoz még annyit, hogy ott tényleg CSAPATmunka van. A többieknél meg civakodás, morcizás, egymás anyázása, lásd pl McLaren vagy Williams. Ők sem felejtettek el autót építeni és nem véletlenül nyertek már korábban x vb-címet, de ha nincs összhang a népek között a csapatban, akkor nem fog menni a dolog. Becsülöm pl a Toyotát, akik szépen lassan, hosszú kemény és tudatos munkával kezdenek egészen jók lenni
Bocsi a hosszért, hirtelen ennyi jutott eszembe :)))
Még van egy mentő övem. Hívjuk fel Tony Maylan-t. :)
zolee14526-04-2005 15:03:19 // 713
Elvettem belőle 3-at! maradt Enzo Ferrari, megjelölöd???:))))
Mintha a rönó mostanában újra versenyezne ....
A piac pedig arra vevő amit el lehet adni. Ha ez a "nem nyerünk" forgatókönyv akkor azt kell eladni. A rönó ha jól emlékszem nem a toppon szállt ki.
Nem, nem tudom kiről van szó de kérdezzük meg a közönséget.:)
Lauda szegény a kalapjában nagyon aranyos de még mindig érzi a lényeget. TSak azt nem értem miért öltözik olyan fűtés szerelősnek. :)
A német RTL-t érdemes nézni, mindent közvetítenek, warm up, időmérő +egy kicsit többet is. Egy baj van vele, hogy minden angol szöveget németre fordítanak (szinkronba) azt meg nem érteni, de végül is ez egy német csatorna, jön az asszony azt jó lefordítja.
zolee14526-04-2005 14:54:13 // 710
szerintem az! Minden csapatnak érdeke az izgalmas, ezáltal NÉZETT verseny, hiszen az a reklámérték, a szponzornak is és a gyárnak is. Emlékszel miért szállt ki a Rönó??? Már nem az volt a hír ha nyert, hanem ha nem nyert...
csak egy olyan gyárat ismerek ahol a tulaj azt mondta hogy "azért gyártunk autókat, hogy legyen pénz versenyezni!" sztem tudod kiről van szó...:)
Szolidaritás KO:
„Vagy a Ferrari csatlakozik a többi csapathoz, vagy pedig nekünk kell egy más megoldást találnunk, mellyel nem kerülünk hátrányba, és kiegyenlítődnek a viszonyok.” – magyarázta az elnök. „Máskülönben az emberek könyörtelen tesztekbe fognak kezdeni. Szerintem mindenki azt mondja, hogy amit csinál, az helyénvaló, és korrekt, azonban a Ferrari tesztprogramja azt fogja előidézni, hogy más csapatok is követni fogják a példájukat. Ezt diktálja a józan ész.” - Howett, Toyota a forrás.
A Ferrari nem fog szolidálni.
bubble26-04-2005 14:48:26 // 708
Hát ez az, ráadásul nem elég, hogy külön mennek, még nem is látom a második és mindent eldöntő időmérőt, csak másnap összefoglalóban. :(
Tényleg, a német adón azt leadják eredetiben?
Egyébként láttam német közvetítést. Szegény Lauda volt a szakkomentátor.
zolee14526-04-2005 14:48:14 // 707
az időmérés, hmm, jó téma!
arra gondoltak hogy a vezetői hibák, meg az időjárás miatt talán ideig-óráig sikerül összekavarni a mezőnyt! ez néha be is jön, de így nehéz izgalmas futamot csinálni...ez mesterséges izgalomkeltés:)))
Szolidaritás több száz millió USD kockázatával? Mesében esetleg. Ha neked lenne ennyi lóvéd Te szolidálnál a kis csapatokkal? Hogyan tennéd? Miért nem adnak nekik fejenként 20%-ot és tesztelhetnének annyit amennyit akarnak.
Soha nem lesznek állandóak a szabályok, tehát ebből a szempontból minden év kisérleti. Ha változtatsz akkor érdekes ha folyamatosan változtatsz akkor folyamatosan érdekes lesz. Ez olyan mint a más formájú üvegbe töltött sör. A beltartalom nem változik de egy lendület miatt némi növekedés következik be az eladásban. S az új palackot vásárlók közül néhányan meg is maradnak a márkánal és elmondják, hogy hmmmmmm ittam az új ...... sörből nagyon jó ez az új sör és a formája sem rossz. Face lift? Miről is szól?
Az időmérő tényleg unalmas, sokkal jobb volt a tavalyi de leginkább a mindenki 1xre időmérőt szerettem. Az majdnem olyan volt mint egy futam.
zolee14526-04-2005 14:39:20 // 704
a teszttilalom csak a két legkisebb csapatnak lenne előny, a többinek van rá pénze, ez egyfajta szolidaritás a privát csapatokkal, mert ők is kellenek az F1-be!
zolee14526-04-2005 14:37:48 // 703
nincs fűrészem, de ha lenne akkor sem keverném vele össze az ujjaimat, legalábbis nem szeretném:)
zolee14526-04-2005 14:36:01 // 702
én inkább azt mondom, hogy a "szabályt a Ferrari ellen" című mondat mögé bújva jön a gyors szabályváltoztatás, ki tud gyorsabban reagálni dolog és ez mélyíti a szakadékot. Abban egyetértünk, hogy a Ferrari használja ki a legjobban az adott lehetőséget, de volt olyan amivel a Ferrari is kísérletezett, de nem jött nekik össze így betiltották: Mclaren dupla fékpedál. (ami amúgy sztem baromság, de náluk működött)
A teszt tilalom is csak egy hirtelen felmerült ötlet volt a 9-ek által. Hátha így sikerül korlátozni a Ferrarit. Nekem ezzel pusztán annyi a bajom, hogy úgy akarnak előnyt szerezni, hogy korlátozni akarják a Ferrarit. Ez így tisztességtelen. Miért nem tesztelnek ők is mint a vadbarmok és gyűrik le a Ferrarit? Van aki már erre rájött és lassan elkezdenek majd több mint 30 napot tesztelni.
Összekeverted?
A 8 hónapos lányom pont most elmélkedik a kérdésen. A játék, karikára kötött kulcsok mindig más sorrendben helyezkednek el miután megrázza ellenben az ujjaival gondban van. Hiába az új a legjobb játékszer. :)
Tom1226-04-2005 14:31:45 // 699
Ez egy kísérleti év szerintem. Ezek a szabályok is változni fognak rövidesen, mert elég sok hibájuk van és nem egészen érték el velük, amit akartak...
Ha ez így van akkor nagyon rosszul gondokodnak. Nem a szabályokat kell változtatni hanem azokat az embereket akik alkalmazkodnak a szabályokhoz. Mindig az erősebbek a túlélők ez így van már évezredek óta.
bubble26-04-2005 14:27:48 // 697
zolee
Persze, hogy nincs olyan, amit csak a Ferrarinak szabad és másoknak nem.
Azt mondom, hogy a szabályok betartásával a Ferrari használja ki maximálisan a legjobban a lehetőségeket.
Ezt mások nem tudják megtenni, így hoznak még szabályokat, hogy ha másképp nem megy, hát így próbáljanak meg némileg felzárkózni.
Ennyi az egész. Eddig burkoltan tették mindezt, most már nyíltan, lásd gumikérdés!
zolee14526-04-2005 14:27:38 // 696
nana, azért ha láncfűrésszel próbálod összekeverni!!!:)))
Hát lehet benne valami mesterséges mesterkedés. Üzleti oldalról teljesen érhető (nem biztos, hogy etikus) és egy jó forgatókönyv mellett haladva akár kifizetődő is lehet. Két olyan üzlet ember mint börni és Luca szavak és egyeztetések nélkül is képes táplálni egy üzletet ha van benne fantázia.
Egy kicsit olyan ez mint a meló, mindig másképp kell csinálni a dolgokat de a végén alapvetően nem változik semmi. Viszont adtunk munkát egy csomó embernek lett egy csomó bevételünk stb stb. Próbáld meg össze keverni az ujjaidat. :) A végén mindig ugyaz a sorrend marad.
bubble26-04-2005 14:19:22 // 694
Igaz, de az régebben volt és kopik a memóriám. :)
Pl.: hasmagasság változtatása még ugye.
Nem felkészült, csak érdeklődő. :)
Tom1226-04-2005 14:18:54 // 693
Szerintem nem konkrétan Ferrari ellen irányult szabályokról van szó, hanem úgy gondolták, hogy a Ferrari olyan, mint valami gomba, hogy csak azok a szabályok a jó "táptalaj" nekik és ha ezt megváltoztatják, meg plusz a "klímát" is, csak nem fog tudni annyira alkalmazkodni, hogy megint lekörözzön mindenkit és addig is időt nyernek a többiek, amíg "magához tér". Ez részben bejött: Renault.
...........mindeki kidobja (Sauber) a Bridgestone-t csak a Ferrari nem. Viszont csak a Ferrari-nak fognak fejleszteni ........... futják a sok teszt km-et, mivel a teszt korlátozásba nem mentek bele és majd lesz egy olyan de olyan gumijuk .... hamarosan.
A gumi csere tiltása inkább költség oldali megközelítés mintsem a Ferrari-val való kiszúrás. De lehet, hogy a Michelin áll a dolgok mögött. :) Vagy nincsnek is mögöttes gondolatok, szándékok.
Tom1226-04-2005 14:10:15 // 691
Lehet, hogy ez a "gyengélkedés" a Ferrarinál is csak a haditerv része? Én már ezt is el tudom képzelni...
zolee14526-04-2005 14:08:42 // 690
még mindig nem mondtad el azt hogy mi az a szabály ami szerint valami lehet a Ferrarinak ami a többieknek nem, és ezt eltörölték! Nincs olyan szabály ami ne mindenkire vonatkozna, és így az eltörlése ne mindenkinek jelentene könnyebbséget! az hogy a többiek nem tudnak vele élni az az ő bajuk, de ezt nem szeretem hallani amikor azt mondják hogy a Ferrari ellen hoznak szabályt!
Sőt, a dolog másik oldala: új szabály=új autó, a leggyorsabban reagálni képes csapat előnybe kerül. Ki tud a leggyorsabban reagálni? Az aki szenved az idei autóval, vagy az aki az év második felében már az új autón dolgozik??? Ha jól belegondolunk a folyamatos változtatás a Ferrarinak kedvez!:)
A slick gumi eltörlése?
Felkészült vagy. :)
Ez igaz, tényleg nem minden előzés végződik töréssel. Valahol meg kell találni az egyensúlyt a befektetések és a kivett lóvé között. Arra már rájöttek, hogy előzgetni nem fognak a csapatok. Valahogy másképp kell vonzóvá tenni az F1-et pl. szabály módosítással, gyengélkedő majd megerősödő Ferrari-val stb stb. Ez egy qrva nagy biznisz ahol meg kell adni mindenki számára a játék lehetőségét.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
576
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?