Forum >> Forma-1
Andy02-08-2010 23:18:59 // 88531
Oda meg nem kell. Marad a Webber - Vettel páros.
Kazes☻02-08-2010 23:10:03 // 88530
A Ferrari szerint apadni fog a Red Bull előnye
Reméljük így is lesz, sőt! :)
Viszont,
Kitűzték a Ferrari meghallgatásának időpontját
Reméljük sima lesz. :)
Reméljük így is lesz, sőt! :)
Viszont,
Kitűzték a Ferrari meghallgatásának időpontját
Reméljük sima lesz. :)
Gabesz02-08-2010 20:15:13 // 88529
Abba már tuti nem :) a Red Bull-ba örülnék neki
Andy02-08-2010 19:36:09 // 88528
De nem a Ferkába! :))
Gabesz02-08-2010 18:53:23 // 88527
Egyébként Vettel kicsit kezd hasonlítani Räikkönenre :) Láttátok, mikor a dobogón a pezsgőzés ment, először kortyolt bele egyet. Ja, és az utolsó körben megfutott gyors kör is. (a nem előzést szándékosan nem említem, mert ez sok körülménytől függ)
Egyébként kint a Ringen érezhető volt, hogy hiányzik Kimi, voltak zászlók: Kimi Comeback. Úgy érzem, nem volt olyan nagy szurkolás, mint pl 2 éve Kiminek. Akkor a legtöbb szurkolója neki volt. Most voltak Schumacheresek, Vettelesek, a sok lengyel Kubicának szurkolt, Hamilton fan nem nagyon volt, sőt, mikor kiesett, mindenki tapsolt. És a Ferrari szurkolókból is kevesebb van, sokan nem kedvelik Alonsot (én sem, ezért nem drukkolok neki), Massa pedig "csak" Massa, nem sik szurkolója van. KIMIT a F1-be :)
Egyébként kint a Ringen érezhető volt, hogy hiányzik Kimi, voltak zászlók: Kimi Comeback. Úgy érzem, nem volt olyan nagy szurkolás, mint pl 2 éve Kiminek. Akkor a legtöbb szurkolója neki volt. Most voltak Schumacheresek, Vettelesek, a sok lengyel Kubicának szurkolt, Hamilton fan nem nagyon volt, sőt, mikor kiesett, mindenki tapsolt. És a Ferrari szurkolókból is kevesebb van, sokan nem kedvelik Alonsot (én sem, ezért nem drukkolok neki), Massa pedig "csak" Massa, nem sik szurkolója van. KIMIT a F1-be :)
Cro16602-08-2010 18:49:24 // 88526
MMVI02-08-2010 15:29:37 // 88525
:).Aha...Barrichello-t is pusztán jóindulatból akarta felkenni a falra.... Bár lehet, hogy egyre nagyobb rajta az öregkor hatása: "a jó Rubens, úgyis visszavesz majd, hiszen én vagyok az első számú pilóta a csapatban...":)
Satti02-08-2010 15:20:51 // 88524
Most'mé?? :-) Rendes gyerek ez a Schumák öcsi. :-))
MMVI02-08-2010 15:03:35 // 88523
mesa02-08-2010 14:14:01 // 88522
Te sportot űzöl a szavak kiforgatásából, vagy egyszerűen csak nem ismered a smiley-k jelentését ? :P
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 13:42:12 // 88521
pedig pont úgy van ahogy mondta a cartárs
Xixo02-08-2010 13:31:50 // 88520
Köszönöm, hogy kerülted a személyeskedést és hogy megosztottad velem mérhetetlen F1-es szaktudásodat!
(Érdekes, hogy ennek ellenére máskor látni azonos gumikon is előzéseket, még kisebb teljesítménykülönbségű autóknál is.)
(Érdekes, hogy ennek ellenére máskor látni azonos gumikon is előzéseket, még kisebb teljesítménykülönbségű autóknál is.)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 13:24:34 // 88519
az hát Alonso kapott 20mp-et úgy hogy Webbernek volt egy kiállása azaz kapott 40mp-et ...tényleg szar akkor a többi autó mi? ultrafos?
Blade02-08-2010 13:09:30 // 88518
Ezt Te sem gondolod komolyan. Szerintem ez túl erős kijelentés ahhoz képest amennyire közöd van az F1-hez. Vettel megtett mindent, ebben biztos lehetsz. A vettel előzési kísérletei ,és Barrichello előzése között az a különbség, hogy vettel a kemény guminak köszönhetően az autójának a tapadása inkább az aerodinamikai tapadásból állt össze, míg barrichellonak a puha gumi miatt a mechanikai tapadása volt jelentősebb. Ugye tudod mi a különbség a kettő között?
Ezért volt az hogy Barrichello ott tudott maradni schumacher mögött és jól kigyorsítani. Amíg vettel ezt nem tehette meg, mert ő a tapadását nem a mechanikai tapadás miatt nyerte, hanem az aerodinamikai miatt, ami jelentősen csökken főleg az autó elején amikor egy másik versenyző mögött megy.
A Red Bull jobb konstrukció mint a Willams, jobb a mechanikai tapadása is alaphelyzetben, de a mechanikai tapadás eredője a gumi, az hozza a legtöbbet.
Ezért volt az hogy Barrichello ott tudott maradni schumacher mögött és jól kigyorsítani. Amíg vettel ezt nem tehette meg, mert ő a tapadását nem a mechanikai tapadás miatt nyerte, hanem az aerodinamikai miatt, ami jelentősen csökken főleg az autó elején amikor egy másik versenyző mögött megy.
A Red Bull jobb konstrukció mint a Willams, jobb a mechanikai tapadása is alaphelyzetben, de a mechanikai tapadás eredője a gumi, az hozza a legtöbbet.
Selmak02-08-2010 13:02:24 // 88517
A kanyargós részen meg kaptak több mint egy másodpercet.
mesa02-08-2010 12:46:40 // 88516
a cseresznye már lefutott. most a szilvára kell készülni
Xixo02-08-2010 12:40:57 // 88515
Igaz is lenne, amit mondasz, ha már vége lenne a VBnek és Webber megnyerte volna 4 ponttal, csak nem ez a helyzet. Így meg lufasz különbség a 4pont.
De úgyfest hiába ragozom ezt, direkt nem akarsz megérteni...
De úgyfest hiába ragozom ezt, direkt nem akarsz megérteni...
mesa02-08-2010 12:25:50 // 88514
Pedig a Ferrari nem is hozta a Hungaroringre az F-csatornát
Azt' még így is gyorsabbak voltak az egyenesbe'
Xar a Redbula
:D
Azt' még így is gyorsabbak voltak az egyenesbe'
Xar a Redbula
:D
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 12:19:37 // 88513
MS annak idején volt a piros hetes, ő mindent vitt de ez már történelem ....
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 12:18:30 // 88512
1 ponttal több is elég a VB győzelemhez ...de ahhoz elől kell lenni, az autó csak egy dolog, a pilóta meg a csapat a második, a cseresznye meg a harmadik...
Xixo02-08-2010 12:12:13 // 88511
Nem, csak ha kihasználnák az autójukban rejlő potenciált, akkor 50-60 ponttal vezetnék a VB-t és lassan hátra is dőlhetnének. A 4 pont lufax.
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 12:06:31 // 88510
jah nálad új pontozási rendszer van minimum 20 ponttal kell nyerni az elsőnek? :)
Gabesz02-08-2010 12:06:27 // 88509
Egyetértek.
Vettel azt mondta a verseny után, hogy a Ferrari az egyenesben nagyon gyors volt, ezért nem tudta megelőzni. Mi ott ültünk az utolsó kanyarnál, látszott, hogy próbál közelebb kerülni Alonsohoz, de nem ment neki.
Vettel azt mondta a verseny után, hogy a Ferrari az egyenesben nagyon gyors volt, ezért nem tudta megelőzni. Mi ott ültünk az utolsó kanyarnál, látszott, hogy próbál közelebb kerülni Alonsohoz, de nem ment neki.
Xixo02-08-2010 12:01:13 // 88508
4 ponttal, nem semmi, igazi sztár! :))
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:45:01 // 88507
talán ha nem aludt volna el a sc mögött akkor első is lehetett volna...talán
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:43:55 // 88506
tényleg nem elvégre Webber vezeti a VB-t nem is tudom mit kéne még tennie talán háttal ülve vezetni és akkor lenne ász :P
Xixo02-08-2010 11:35:31 // 88505
Talán rendesen rá kellett volna fordulnia a célegyenesre és ott lett volna esélye... de már tök mindegy, ő meg se próbálta, ahogy sose szokta, ez nem kivételes eset volt...
A redbull meg szerintem van annyira jó idén, mint tavaly a brawn, csak egyik pilótájuk se tud felnőni a feladathoz.
A redbull meg szerintem van annyira jó idén, mint tavaly a brawn, csak egyik pilótájuk se tud felnőni a feladathoz.
bilon02-08-2010 11:33:12 // 88504
nem mindegy hol gyorsabb, mert egy körön lehet gyorsabb 1 mp-cel, de abban a szektorban ahol előzni lehet, lehet épp lassabb :)
vettel pont ott volt szarabb, ahol az előzés szempontjából a legfontosabb jó lenni, a célegyenesre ráfordítóban...
máshol meg max kilökni tudta volna alonsot...
bari pont ott volt sokkal jobb schuminál...ezért tudta megelőzni :)
vettel pont ott volt szarabb, ahol az előzés szempontjából a legfontosabb jó lenni, a célegyenesre ráfordítóban...
máshol meg max kilökni tudta volna alonsot...
bari pont ott volt sokkal jobb schuminál...ezért tudta megelőzni :)
Grando02-08-2010 11:30:38 // 88503
Idén nem is kérdés, hogy van-e esélye. Még szép! 7 futam még hátravan. Hogyne. :))
Na csak a pár éven belül kitételben nem lennék annyira biztos. Nem a tehetsége (vagy épp tehetetlensége - kinek hogy tetszik) miatt, hanem sokkal inkább az autót és a szabályváltoztatásokat tekintve. Igencsak megkavarodhat a mezőny megint. :))
Na csak a pár éven belül kitételben nem lennék annyira biztos. Nem a tehetsége (vagy épp tehetetlensége - kinek hogy tetszik) miatt, hanem sokkal inkább az autót és a szabályváltoztatásokat tekintve. Igencsak megkavarodhat a mezőny megint. :))
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:29:37 // 88502
persze minden "hülye" ha fél idényben meg van az 1mp előny, mint tavaly Buttonnak...
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:26:10 // 88501
de a kanyargós szakaszon igen az egyenesben meg a Ferrari nyúlott el...szóval hol is kellett volna előznie vagy netán alatta esetleg fölötte átmenni?
Xixo02-08-2010 11:23:41 // 88500
Pedig állítólag egy jó autóval minden hülye tud nyerni... :))
(Legalábbis tavaly ezt mondta mindeni Bátönre.)
(Legalábbis tavaly ezt mondta mindeni Bátönre.)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:20:01 // 88499
még idén is van esélye :) remélem a Ferrari is fejleszt gőzerővel csak jobban örülnék :P
Xixo02-08-2010 11:19:35 // 88498
És gondolom nálad a redbull nem is volt gyorsabb több mint 1mpel... :)
Grando02-08-2010 11:15:26 // 88497
Kérdés, hogy át tudják-e menteni az előnyüket a következő szezonra. Lesz azért némi felfordulás. Dupla diffúzor kukába, újfajta gumik, KERS vissza... :))
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:04:19 // 88496
szerintem megint más futamot néztél..... MS kemény keveréken ment, Barika lágyon, Alonso meg Vettel keményen...Vettel pár éven belül VB lesz nem kell aggódnod :P
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 11:01:17 // 88495
az akkor volt most meg most van :)
Grando02-08-2010 10:41:03 // 88494
:DDD
Te bulvárkalóz! :DD ;)))
Te bulvárkalóz! :DD ;)))
Xixo02-08-2010 10:39:28 // 88493
Aki közel 30 körön át nem tud előzni egy jóval gyorsabb autóval, az ne akarjon VB lenni (érdekes módon Barinak sikerült). Nem tudom hány év kell még Vettelnek, hogy "beérjen"??
mesa02-08-2010 10:37:08 // 88492
Ha ezt írom, senki nem nézi meg, ezt már leközölték a sajtók :))
Különben is Rajkő óta hiánycikk a laza szöveg... :D
Különben is Rajkő óta hiánycikk a laza szöveg... :D
Grando02-08-2010 10:31:18 // 88491
Schumi:
Az volt a dolgom, hogy az utolsó kanyart pontosan vegyem. Ehhez legfeljebb 5 cm-rel véthettem el az ideális vonalat. Az ominózus körben nyilvánvalóan egy kissé szélesen vettem a kanyart, megcsúsztam, és így a kigyorsításom nem volt optimális. Tudtam, hogy jön, úgyhogy befelé mozogtam azért, hogy egyértelművé tegyem számára, hogy "menj a másik oldalra, ott több helyed van". Nem ezt a lehetőséget választotta, úgyhogy szoros lett a dolog.
A többi stimmel. ;)))
Az volt a dolgom, hogy az utolsó kanyart pontosan vegyem. Ehhez legfeljebb 5 cm-rel véthettem el az ideális vonalat. Az ominózus körben nyilvánvalóan egy kissé szélesen vettem a kanyart, megcsúsztam, és így a kigyorsításom nem volt optimális. Tudtam, hogy jön, úgyhogy befelé mozogtam azért, hogy egyértelművé tegyem számára, hogy "menj a másik oldalra, ott több helyed van". Nem ezt a lehetőséget választotta, úgyhogy szoros lett a dolog.
A többi stimmel. ;)))
pb_02-08-2010 10:09:05 // 88490
Jah az 1S kanyaron kívül(kivéve mansLl) kb úgy lehet Lőzni, mint burgR, vagy sNna.
bilon02-08-2010 10:02:16 // 88489
a mai f1-ben a hungaroring nem az igazi...persze a többi pálya sem...
régi futamokat nem lehet összehasonlítani a maiakkal...ma nincs olyan, mint anno, hogy körönként oda-vissza előzgették egymást, mint gilles viileneuve-ék...
több hosszú egyenes kell a végén lassú kanyarral, és nem gyors kanyarok egymás után...a hungaroring is jó lenne, ha pár kanyart átvágnának...
azért, mert a többi pálya is szar, még a hungaro is :)
de miénk és szeretjük :)
régi futamokat nem lehet összehasonlítani a maiakkal...ma nincs olyan, mint anno, hogy körönként oda-vissza előzgették egymást, mint gilles viileneuve-ék...
több hosszú egyenes kell a végén lassú kanyarral, és nem gyors kanyarok egymás után...a hungaroring is jó lenne, ha pár kanyart átvágnának...
azért, mert a többi pálya is szar, még a hungaro is :)
de miénk és szeretjük :)
mesa02-08-2010 10:01:46 // 88488
Schumacher interview : "Há' hagytam neki öt centit" :D
Ugyanerről Barrichello: "Tényleg minden idők legveszélyesebb manővere volt? Há', ja" :DD
Ugyanerről Barrichello: "Tényleg minden idők legveszélyesebb manővere volt? Há', ja" :DD
mesa02-08-2010 09:55:10 // 88487
Én értem, de erről nem a magyar futam tehet
Hungaroringi visszatekintés
Mansell előzi Sennát
Piquet előzi Sennát, minden idők legszebb manővere :)
Berger előzi Brundle-t
Hungaroringi visszatekintés
Mansell előzi Sennát
Piquet előzi Sennát, minden idők legszebb manővere :)
Berger előzi Brundle-t
pb_02-08-2010 09:52:21 // 88486
Ehhez nM kLl, hogy a digin legyN.)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2010 09:50:03 // 88485
elhiszem viszont a mostani F1-re unalmas ha csak nincs valami SC vagy pattogó hátsó kerék ...
pb_02-08-2010 09:49:17 // 88484
Aha, de gondolom, vled nM.)
Blade02-08-2010 09:46:38 // 88482
Erre szokták azt mondani, hogy "veled is csak többen vagyunk" :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?