Éééén neeeem! :-))))))
Egyenlőre most még 2 oldalra szurkolok! ;-)))
Forum >> Forma-1
Buksi16-01-2010 12:09:49 // 78382
Xixo16-01-2010 05:07:16 // 78381
Te is áruló vagy? :)))
Grando15-01-2010 15:29:02 // 78380
Az öregre odafigyelek, még ha csak félszemmel is. ;)))
mesa15-01-2010 15:21:57 // 78379
Grando barátom, elnézést, úgy látszik te tájékozottabb vagy Mercedes-ügyileg :))
Most már csak azt nem értem, mit kereshetett ott egy Merci főmérnök a GP2-es tesztelésen?
Most már csak azt nem értem, mit kereshetett ott egy Merci főmérnök a GP2-es tesztelésen?
Buksi15-01-2010 14:38:44 // 78378
Mondtam én! :-DD
Grando15-01-2010 14:37:28 // 78377
...és télleg vazze...
:DDD
![](http://www.f1-live.hu/f1live/UserFiles/Image/fer2.jpeg)
Buksi15-01-2010 14:33:27 // 78376
És most van a kászting! :-DDDD
Buksi15-01-2010 14:21:39 // 78374
Lehet azért síelnek annyit, mert alapítani akarnak egy Ferrari sí csapatot is! :-DD
Grando15-01-2010 14:15:05 // 78373
Mert nekik nincs olyan. Az a mekié. Vagy a hondáé. ;))
Grando15-01-2010 14:14:04 // 78372
Ahogy mondod. Na csak hát a többieknek ugyanúgy nyitva áll ez a lehetőség, mégsem éltek/élnek vele. Sőt! A Ferrarinak semmiből sem állna kipaterolni az egész bandát Mugelloba, leporolni két F2007-et, és teszt-tesztelést végezni. Felébreszteni a csapatot a téli álomból, amennyire csak lehet.
A síelősdi is szolgál vmi hasonló cél, legalábbis csapatépítési szempontból. Na de hol van ez a valódi melótól?
Nem lepődnék meg, ha ez a későbbiekben gyakorlattá válna. :DD
... és már megint Schumacher az, aki a végletekig nyomul, és a legapróbb nüanszokat is kihasználja. :DDD
De csak azért is: HAJRÁ FERRARI! :))))
![](http://static.f1hirek.hu/huge/100012eve_1000.jpg)
A síelősdi is szolgál vmi hasonló cél, legalábbis csapatépítési szempontból. Na de hol van ez a valódi melótól?
Nem lepődnék meg, ha ez a későbbiekben gyakorlattá válna. :DD
... és már megint Schumacher az, aki a végletekig nyomul, és a legapróbb nüanszokat is kihasználja. :DDD
De csak azért is: HAJRÁ FERRARI! :))))
![](http://static.f1hirek.hu/huge/100012eve_1000.jpg)
Buksi15-01-2010 14:05:02 // 78371
Nekem aztán mindegy! :-D
Xixo15-01-2010 14:00:27 // 78370
Akkor ezek szerint csak vettek egy-két tesztnapot?!
De miért nem mennek a merci egy régebbi modelljével? :))
De miért nem mennek a merci egy régebbi modelljével? :))
Buksi15-01-2010 14:00:26 // 78369
De egyébként mindig is ilyen volt, szal ez nem újkeletű dolog nála! ;-))
Grando15-01-2010 14:00:15 // 78368
Kettőt és könnyebbet. :DD
Schumacher szempontjából kb. tökmindegy. :))
Schumacher szempontjából kb. tökmindegy. :))
Buksi15-01-2010 13:58:37 // 78367
Hát ha ezen múlik... :-D
Cro16615-01-2010 13:50:17 // 78366
Ezekben a GP2 ben Renault moci van?
Grando15-01-2010 13:43:44 // 78365
Honnan tudjam? Nem én írkálom össze azokat a cikkeket. :))
Nyilván profitálnak abból, ha egy Schumacher tesztel nekik. Egyéb esetben nem létezne maga a tesztelés, mint olyan. Na de ez már megint mellékszál... ;))
Nyilván profitálnak abból, ha egy Schumacher tesztel nekik. Egyéb esetben nem létezne maga a tesztelés, mint olyan. Na de ez már megint mellékszál... ;))
Xixo15-01-2010 13:39:19 // 78364
Ez rili? És akkor mi az a kamu, hogy a GP2-eseknek tesztel-fejleszt?
Grando15-01-2010 13:38:25 // 78363
Ne idegesícccsé te is vazze! :DDD
Xixo15-01-2010 13:34:32 // 78362
Nem a GP2-es mérnökökkel tesztel? Nem hiszem, hogy a mercisekkel lenne ott...
Xixo15-01-2010 13:27:34 // 78361
De pont azért jó neki a dojcseteknik a Ferka után, mert egy áruló ficc.
Grando15-01-2010 12:54:24 // 78359
Videó... 0:54-től
"...teamplayer Schumacher has with him his race-engineer, and his assistant from MercedesGP-Petronas..."
Bazzeg, fél óráig kerestem ezt a xart. :DDD
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00275/00275433t.jpg)
"...teamplayer Schumacher has with him his race-engineer, and his assistant from MercedesGP-Petronas..."
Bazzeg, fél óráig kerestem ezt a xart. :DDD
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00275/00275433t.jpg)
Kazes☻15-01-2010 12:11:52 // 78358
Pontosan, erre a 2.-ra gondoltam, mint még használatos "humánusabb" megoldásra. De inkább 'lapozzunk'. :)
mesa15-01-2010 12:04:17 // 78357
Ez nagyon jól hangzik. ellenben annyiból cáfolom az elméleted, hogy az ex Brawnosoktól, újonnan Mercedes GP-től senki nem vehetett részt Jerezben.
Tehát nincs akivel összeszokjon abból a csapatból, rá ugyanúgy vár még az az ismerkedési szakasz, vagy ég jobban azokhoz képest ahol nem változott a felállás.
Magának jó visszajelzés valóban, mert le tudja szűrni, hogy a kommunikációs készsége megmaradt-e a régi, ami a fejlesztésekhez elengedhetetlen.
Mindezeket figyelembe véve és elutastíva :) ott van még bőven pikantéria, a GP2-es kocsik mindegyike Ferrari.
Schumákot meg álíltólag a GP2-es kocsik fejlesztésére hívták (jó kis kamu duma)
Na, ezen lehet összeesküvés elméleteket gyártani
Tehát nincs akivel összeszokjon abból a csapatból, rá ugyanúgy vár még az az ismerkedési szakasz, vagy ég jobban azokhoz képest ahol nem változott a felállás.
Magának jó visszajelzés valóban, mert le tudja szűrni, hogy a kommunikációs készsége megmaradt-e a régi, ami a fejlesztésekhez elengedhetetlen.
Mindezeket figyelembe véve és elutastíva :) ott van még bőven pikantéria, a GP2-es kocsik mindegyike Ferrari.
Schumákot meg álíltólag a GP2-es kocsik fejlesztésére hívták (jó kis kamu duma)
Na, ezen lehet összeesküvés elméleteket gyártani
mesa15-01-2010 11:58:43 // 78356
A kettő nem zárj aki egymást.
Ellenben az akasztásnak is van két válfaja: az egyikben fulladásos halál a végkifejlet, amikor a nyakra tekert hurok lassan szorítva meggátolja a delikvenst a lélegzetvétel általi oxigénbeviteltől. Ez a durvább
A kivégzéseknél humánusabb okok miatt használatos rántásos megoldás (pl. kirúgják alóla széket) azonnali, fájdalommentes halálhoz vezet, itt ugyanis a gerincvelőben teljes keresztmetszetű szakadás lép fel.
Ellenben az akasztásnak is van két válfaja: az egyikben fulladásos halál a végkifejlet, amikor a nyakra tekert hurok lassan szorítva meggátolja a delikvenst a lélegzetvétel általi oxigénbeviteltől. Ez a durvább
A kivégzéseknél humánusabb okok miatt használatos rántásos megoldás (pl. kirúgják alóla széket) azonnali, fájdalommentes halálhoz vezet, itt ugyanis a gerincvelőben teljes keresztmetszetű szakadás lép fel.
Kazes☻15-01-2010 11:56:14 // 78355
Nem hiába lett az aki. :)))
Grando15-01-2010 11:50:46 // 78354
"Michael pontosan tudja, mit csinál"
... és mennyire igaza van. De még mennyire, hogy tudja. A minap a GP2-es tesztje és az erre vonatkozó nyilatkozatai kapcsán jutott eszembe, hogy nagyon ravasz az öreg.
Egy dolog, hogy régen nem vezetett komoly gépet, az izmokat kicsit "be kell durrantani", az új mérnökökkel szokni kell a dolgokat. Ez így is van, hiszen ebből a szempontból valóban lemaradásban van a többiekkel szemben. Ezzel el is könyvelhetnénk a dolgot.
Na de. Most, hogy túl van ezen, sztem nemhogy behozta a lemaradását, hanem egy kicsit túl is lépett a többieken. Hiszen ő és a közvetlenül vele dolgozó emberek máris ritmusban vannak, összehangolódtak, ráállt az agyuk a teszteléses melóra. Az első hivatalos teszteken náluk elmarad majd az első néhány óra totyogása, a "belelendülési" fázis.
Talán nem olyan nagy dolog ez, de biztos, hogy számít. És persze említette is ezt az öreg Sith. Csak éppen amolyan elbagatellizált "behozom a lemaradást" "régen vezettem már" szemszögből, nem pedig "jól beelőzöm a többieket, amíg ők viháncolnak vagy alszanak, én már készülök, nyomulok, melózok" kontextusban. Ügyes. :)))
... és mennyire igaza van. De még mennyire, hogy tudja. A minap a GP2-es tesztje és az erre vonatkozó nyilatkozatai kapcsán jutott eszembe, hogy nagyon ravasz az öreg.
Egy dolog, hogy régen nem vezetett komoly gépet, az izmokat kicsit "be kell durrantani", az új mérnökökkel szokni kell a dolgokat. Ez így is van, hiszen ebből a szempontból valóban lemaradásban van a többiekkel szemben. Ezzel el is könyvelhetnénk a dolgot.
Na de. Most, hogy túl van ezen, sztem nemhogy behozta a lemaradását, hanem egy kicsit túl is lépett a többieken. Hiszen ő és a közvetlenül vele dolgozó emberek máris ritmusban vannak, összehangolódtak, ráállt az agyuk a teszteléses melóra. Az első hivatalos teszteken náluk elmarad majd az első néhány óra totyogása, a "belelendülési" fázis.
Talán nem olyan nagy dolog ez, de biztos, hogy számít. És persze említette is ezt az öreg Sith. Csak éppen amolyan elbagatellizált "behozom a lemaradást" "régen vezettem már" szemszögből, nem pedig "jól beelőzöm a többieket, amíg ők viháncolnak vagy alszanak, én már készülök, nyomulok, melózok" kontextusban. Ügyes. :)))
Kazes☻15-01-2010 11:41:50 // 78353
Aki kíváncsi, hamar megöregszik! :DDD
Én is várom már és gondolom itt mindannyian. :D
Én is várom már és gondolom itt mindannyian. :D
Kazes☻15-01-2010 11:40:39 // 78352
Az is elég, ha felakasztják.
Buksi15-01-2010 11:40:15 // 78351
Eszemben sincs, csak már nagyon kíváncsi vagyok! :-)
Buksi15-01-2010 11:39:54 // 78350
Na jó, meggyőztél! :-DD
Köszi a kiigazítást! :-)))
Köszi a kiigazítást! :-)))
Kazes☻15-01-2010 11:39:11 // 78349
Az jó lenne, de ne siettesd az időt! :)))
mesa15-01-2010 11:37:16 // 78348
Nem. A nyakban is (csigolya) csont az ami eltörhet.
Akkor hal meg valaki, ha a gerincvelő teljes keresztmetszetében szakadás lép fel
(pl elveszti a fejét, kettévágják stb.) Ha részleges a szakadás, annak pedig legrosszabb esetben bénulás a következménye, nem halál
Akkor hal meg valaki, ha a gerincvelő teljes keresztmetszetében szakadás lép fel
(pl elveszti a fejét, kettévágják stb.) Ha részleges a szakadás, annak pedig legrosszabb esetben bénulás a következménye, nem halál
Buksi15-01-2010 11:36:13 // 78347
Bár csak március lenne már! :-))
Kazes☻15-01-2010 11:33:47 // 78346
Két klasszis! :)))
Buksi15-01-2010 11:33:15 // 78345
A hangsúly a törésen van! :-)
pb_15-01-2010 10:19:17 // 78344
Csigolya sérülésnél nem hinném.
Buksi15-01-2010 10:17:21 // 78343
Most nem Schumira gondoltam, de ha eltörik valakinek a nyaka, az nem hal meg???
pb_15-01-2010 10:06:03 // 78342
"Talán Nigel Mansell volt az első, aki bebizonyította, hogy a versenyzők iszonyúan fittek, amikor eltörte a nyakát, és mégis visszatért." "
Buksi15-01-2010 10:04:54 // 78341
Fejlődőképes... ez jó! :-DDDD
Inkább meg sem látszik rajta a kihagyás! ;-)))
Inkább meg sem látszik rajta a kihagyás! ;-)))
mesa15-01-2010 09:56:46 // 78340
Sőt, egyes források szerint keddi idejével a tavalyi GP2 mezőnyben bőven meglett volna neki a jerezi pole is ... :) Nem rossz, nem rossz. Fejlődőképes az öreg
Buksi15-01-2010 09:55:55 // 78339
Azt hiszem megint nagyokat fognak csatázni ők ketten! :-)
Buksi15-01-2010 09:55:01 // 78338
Azért ez nem semmi teljesítmény! Nagyon tud! ;-))
De azért írtak hülyeségeket is:
"... amikor eltörte a nyakát, és mégis visszatért."
"... megsérült a gerince, mely gyógyulása eltart egy darabig..."
![](http://kep.ivpicture.hu/279317.jpg)
De azért írtak hülyeségeket is:
"... amikor eltörte a nyakát, és mégis visszatért."
"... megsérült a gerince, mely gyógyulása eltart egy darabig..."
![](http://kep.ivpicture.hu/279317.jpg)
mesa15-01-2010 09:54:51 // 78337
A nap őszintéje:
Amikor Michael távozott, valami hiányzott a Forma-1-ből. Nekem személy szerint a motiváció, hogy legyőzzem a legnagyobb riválisom (..) Minden versenyzőt nagyon tisztelek, de mindenek előtt Schumachert. Michael pontosan tudja, mit csinál. Tudja, hogyan kell versenyeket nyerni. Ezt nem felejtette el. Épp ellenkezőleg: a teste inkább regenerálódott a stresszmentes életviteltől, és most még jobb
(Fernando Alonso)
Amikor Michael távozott, valami hiányzott a Forma-1-ből. Nekem személy szerint a motiváció, hogy legyőzzem a legnagyobb riválisom (..) Minden versenyzőt nagyon tisztelek, de mindenek előtt Schumachert. Michael pontosan tudja, mit csinál. Tudja, hogyan kell versenyeket nyerni. Ezt nem felejtette el. Épp ellenkezőleg: a teste inkább regenerálódott a stresszmentes életviteltől, és most még jobb
(Fernando Alonso)
Átok79146TD15-01-2010 09:51:55 // 78336
facaaaa..:))))
Buksi15-01-2010 09:49:08 // 78335
Na az ő számukra van egy rossz hírem! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)15-01-2010 09:48:07 // 78334
Schumi egy mp alatt a körrekordtól nedves pályán...klikk.. az öreg még mindig érzi a vasat :D
mesa15-01-2010 09:46:47 // 78333
Lehet, hogy ezzel nem csak a Schuminak szólt oda. Van egy pár arc, aki szeretne visszakerülni az F1-be. Köztük van olyan, aki a Ferrarinál szándékozott befejezni a karrierjét. Aztán időközben elvesztette a motivációját is. De szeretne visszakerülni, akár egy-egy futamra is ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?