Forum >> Forma-1
Tom1209-11-2009 19:20:36 // 75932
Kösz, már visszaestem a földre...;-)
Xixo09-11-2009 19:13:42 // 75931
Például nem vehet fel Ferraris ruhákat. Hacsak nem magánemberként veszi meg a shopban, szembe a gyárral... :)))
Xixo09-11-2009 19:08:06 // 75930
Pénz lenne benne! Nem is hülyeség!! :)
Tommi09-11-2009 16:37:07 // 75929
Olvastam róla, az is komoly lesz, de ez a hivatalos gyári ünnepségsorozat lesz egy héten keresztül :)))
Tom1209-11-2009 16:34:35 // 75928
Még meglátom, mert lehet, hogy SpaItalia lesz a vége, ott is jó buli lesz...:-)
Tommi09-11-2009 16:03:17 // 75927
Ott is lehetsz, 2010 június végén Milánóban, az Alfa klub szervez utat :) Mi tutira megyünk Édesapámmal :))) 10.000 Alfát várnak a városba a világ minden részéről :)
Tom1209-11-2009 16:00:12 // 75926
Pár "durranás" csak segíthet, már előre örülök...;-))
Tommi09-11-2009 15:52:57 // 75925
Jövőre leszünk ugye 100 évesek és az alfisti.com-on látható előkészületekből ítélve tutira lesz egy-két nagy durranás :)
Idén 90 éves a Citroen, 100 éves az Audi, ők is kihasználják a lehetőséget. A Kia meg majd az unokáinknak fogja reklámozni a "100 évesek vagyunk" koosságokat :)
Idén 90 éves a Citroen, 100 éves az Audi, ők is kihasználják a lehetőséget. A Kia meg majd az unokáinknak fogja reklámozni a "100 évesek vagyunk" koosságokat :)
Tom1209-11-2009 15:50:52 // 75924
Így van, csak kicsit eleresztettem a fantáziámat...:-))
Egyébként nemrég a Renaultnak is volt egy jó kis reklámja /német RTL/, amiben a csóka bement a márkaszervizbe valamit "megnézetni" az autón, felvették a rendelést és mikor kérték a kulcsot, lerakta az asztalra a jókora kurblit... :-))
Szerintem az Alfának sem ártana már egy ilyen "általános" a múltra alapozó reklám, még ötleteim is lennének, de talán már készül... /?/ :-)
Egyébként nemrég a Renaultnak is volt egy jó kis reklámja /német RTL/, amiben a csóka bement a márkaszervizbe valamit "megnézetni" az autón, felvették a rendelést és mikor kérték a kulcsot, lerakta az asztalra a jókora kurblit... :-))
Szerintem az Alfának sem ártana már egy ilyen "általános" a múltra alapozó reklám, még ötleteim is lennének, de talán már készül... /?/ :-)
Tommi09-11-2009 15:35:00 // 75923
És a végére mégegy gondolat: az elmúlt évtizedekben gondosan felépített imázst nem fogják lerombolni azzal, hogy napjainkban leégetik magukat. Szerintem többek között a Jaguar is azért szállt ki az F1-ből, mert az autóiknak ("viszonylag") jó hírük és presztízsük van, nem fogják égetni magukat több évnyi sikertelenséggel, nem éri meg nekik, mert az emberek csak legyintenének, hogy "ez már nem az a Jaguar, ami annak idején..." És ezt több más gyártó is elmondhatná magáról. Megmarad a kialakult hírnév, amivel el tudják adni az autóikat, de ennyi... :) Nem véletlen, hogy a WTCC-ben pl a Seat annyira töri magát, vagy hogy a GT bajnokságban nyomult a Saleen. Ezek is viszonylag fiatal márkák, amiket ismertté és elismertté kell tenni. A WTCC-ben a BMW-nek már nem kell bizonyítania, a GT-ben meg mondjuk a Maseratinak vagy a Porschénak nem kell, mindenki tudja róluk, hogy mire képesek.
Szerintem :)
Szerintem :)
Tommi09-11-2009 15:27:37 // 75922
Nem fognak...
Ezek a márkák annak idején, nagyjából a 30-as és 50-es évek közötti időszakban a Mille Miglián, Le Mans-ban és az egyéb akkori versenyeken, majd 1950-től a Forma-1-ben alapozták meg a hírnevüket. Az olaszok mellett a Bentley, a Jaguar, a Mercedes, a BMW és még pár gyártó is annak köszönhette ismertségét és presztízsét, hogy az akkori körülmények között ők gyártották a legjobb autókat.
Manapság sokkal nehezebb dolguk van, mert sokkal élesebb a verseny, sokkal több a jó autó. Akkoriban volt mondjuk mittomén, 10 autógyártó, aki "számított", manapság van 20 (ez most csak egy példa). Tehát sokkal nehezebb kimagasló teljesítményt nyújtani, míg akkor elég volt "csak" a 9 másik gyártónál jobbnak lenni. Ha megnézitek az 50-es évek F1 versenynaptárját, hogy hány autó/pilóta és hány futam volt egy évben és mennyi van ma, régen "könnyebb" dolguk volt, mint ma.
A másik pedig az idő. Egy Kia, egy Hyundai, egy akármilyen keleti gyártó hiába gyárt jó autókat, ha hiányzik mögüle a "múlt". A legtöbb európai és amerikai autógyár elmondhatja magáról, hogy 1931-ben megnyertük a Mille Migliát (ebben az évben pl pont az Alfa), a Le Mans-i 24 órást, az Indy 500-at, stb... Ekkoriban még elég kevés japán gyár volt, a koreaiak sehol és manapság hiába sulykolják, hogy mennyire jók, a 80-100 éves múlttal nem vehetik fel a versenyt.
A Citroen már 50 éve megépítette a korszakalkotó DS-t, a Ford 100 éve kerekekre tette Amerikát a szalagon gyártott T-modellel, stb... Nem kezdek el példálózni, mindenki ezernyi dolgot fel tudna sorolni.
De ez csak az én egyéni véleményem, ettől függetlenül biztos jó autók, de számomra mind csak egy "mai" tömegtermék és nincs meg benne az, ami az olaszok mellett megvan egy Merciben vagy egy Renault-ban is (és itt most kizárólag a múltban elért sikerekre gondolok).
Pár éve a BMW-nek volt egy jópofa reklámja, 75. születésnapját ünnepelte a motorkerékpár-gyártó részlegük és a reklámban egy veterán motor volt a következő szöveggel: "Ez a 75 éves BMW motorkerékpár ma is kifogástalanul működik - kell ennél több?". És rohadtul igazuk van, nem kell :)
Ezek a márkák annak idején, nagyjából a 30-as és 50-es évek közötti időszakban a Mille Miglián, Le Mans-ban és az egyéb akkori versenyeken, majd 1950-től a Forma-1-ben alapozták meg a hírnevüket. Az olaszok mellett a Bentley, a Jaguar, a Mercedes, a BMW és még pár gyártó is annak köszönhette ismertségét és presztízsét, hogy az akkori körülmények között ők gyártották a legjobb autókat.
Manapság sokkal nehezebb dolguk van, mert sokkal élesebb a verseny, sokkal több a jó autó. Akkoriban volt mondjuk mittomén, 10 autógyártó, aki "számított", manapság van 20 (ez most csak egy példa). Tehát sokkal nehezebb kimagasló teljesítményt nyújtani, míg akkor elég volt "csak" a 9 másik gyártónál jobbnak lenni. Ha megnézitek az 50-es évek F1 versenynaptárját, hogy hány autó/pilóta és hány futam volt egy évben és mennyi van ma, régen "könnyebb" dolguk volt, mint ma.
A másik pedig az idő. Egy Kia, egy Hyundai, egy akármilyen keleti gyártó hiába gyárt jó autókat, ha hiányzik mögüle a "múlt". A legtöbb európai és amerikai autógyár elmondhatja magáról, hogy 1931-ben megnyertük a Mille Migliát (ebben az évben pl pont az Alfa), a Le Mans-i 24 órást, az Indy 500-at, stb... Ekkoriban még elég kevés japán gyár volt, a koreaiak sehol és manapság hiába sulykolják, hogy mennyire jók, a 80-100 éves múlttal nem vehetik fel a versenyt.
A Citroen már 50 éve megépítette a korszakalkotó DS-t, a Ford 100 éve kerekekre tette Amerikát a szalagon gyártott T-modellel, stb... Nem kezdek el példálózni, mindenki ezernyi dolgot fel tudna sorolni.
De ez csak az én egyéni véleményem, ettől függetlenül biztos jó autók, de számomra mind csak egy "mai" tömegtermék és nincs meg benne az, ami az olaszok mellett megvan egy Merciben vagy egy Renault-ban is (és itt most kizárólag a múltban elért sikerekre gondolok).
Pár éve a BMW-nek volt egy jópofa reklámja, 75. születésnapját ünnepelte a motorkerékpár-gyártó részlegük és a reklámban egy veterán motor volt a következő szöveggel: "Ez a 75 éves BMW motorkerékpár ma is kifogástalanul működik - kell ennél több?". És rohadtul igazuk van, nem kell :)
Satti09-11-2009 15:26:59 // 75920
A Bentley és a Bugatti a VW konsternhez tartozik és ők nem nagyon érdeklődnek az F1 iránt.
Satti09-11-2009 15:26:11 // 75919
Jaguár már volt, nem is voltak sokáig versenyben a fiúk.
Tom1209-11-2009 15:13:50 // 75918
Az is érdekes lenne, ha beszállna pl. a Jaguar, Bentley, Bugatti, stb... :-))
Tom1209-11-2009 15:10:48 // 75917
majd Kobayashi tesz róla, hogy ne járjanak úgy...:-DDD
...vagy nem. :-)
...vagy nem. :-)
Tommi09-11-2009 15:09:26 // 75916
Igen, de az már egy másik mese... :/
Tom1209-11-2009 15:08:43 // 75915
...és a Lotus végének a kezdete... :-/
Tommi09-11-2009 15:07:03 // 75914
Ez lett volna a következő gondolat, hogy elég csak pár évet kihagyni és akkor is lemaradna egy csapat, nem kell hosszú idő.
Én is kíváncsi leszek rájuk, csak ne járjanak úgy, mint anno a Jaguar...
Én is kíváncsi leszek rájuk, csak ne járjanak úgy, mint anno a Jaguar...
Tommi09-11-2009 15:05:54 // 75913
Így van, az 1985-ös Portugál Nagydíj volt Senna első győzelme a legendás arany-sárga John Playeres festésű autóval :)
Tom1209-11-2009 15:04:39 // 75912
Nem ennyi év után, hanem 2 - 3 év után is ez lenne a helyzet, szerintem annyi elég lett volna, hogy "újjáéled a Lotus". Mindenféle az, vagy nem az a csapat nélkül, hamár egyszer Lotus, de mindegy, a lényeg, hogy majd mit produkálnak. A Brawn után már "mindenre nyitott" vagyok.:-)))
Tommi09-11-2009 15:03:39 // 75911
Pont ezt mondtam én is, hogy a nevet megvehették, de ténylegesen semmi közük hozzá. Jogutódlás szempontjából talán presztízsértékkel bír, hogy az akkori Lotus "utódai" (ha tényleg így van), de ezenkívül nem sok kapcsolat van közöttük.
Szerintem a cikk így érthette, hogy semmi köze hozzá. Mert azért valljuk be, egy Lotussal indulni az F1-ben nem hangzik rosszul, de ennyi erővel én meg csinálok egy mittomén, Electrolux nevű csapatot, ami ugye háztartási gépekben utazik és kevés köze van az F1-hez és kb azonos esélyekkel indulna a két csapat, mert "csak" a név különbözik, nekik is annyi közük lenne a versenyzéshez, mint nekem :) Szerintem itt is ez van, hogy a név megvan, de ennyi... :)
Szerintem a cikk így érthette, hogy semmi köze hozzá. Mert azért valljuk be, egy Lotussal indulni az F1-ben nem hangzik rosszul, de ennyi erővel én meg csinálok egy mittomén, Electrolux nevű csapatot, ami ugye háztartási gépekben utazik és kevés köze van az F1-hez és kb azonos esélyekkel indulna a két csapat, mert "csak" a név különbözik, nekik is annyi közük lenne a versenyzéshez, mint nekem :) Szerintem itt is ez van, hogy a név megvan, de ennyi... :)
Satti09-11-2009 15:00:45 // 75910
Ez a ronggyá alázott mindenkit, ez tetszik .:-))
Annak idején, ha jól emléxem, az első futamgyőzelmét Senna is azzal szerezte.
Annak idején, ha jól emléxem, az első futamgyőzelmét Senna is azzal szerezte.
Tom1209-11-2009 14:58:19 // 75909
Lehet, csak az az érdekes, hogy a cikk szerint "semmi közük" a "régi" Lotushoz... /nem pont szó szerint, de "ez jött le"/
Egyébként a Hummer meg pár hete kínai, csak hogy képben legyünk az "adásvételekkel"...:-))))
Egyébként a Hummer meg pár hete kínai, csak hogy képben legyünk az "adásvételekkel"...:-))))
Tommi09-11-2009 14:57:30 // 75908
Vagy kicsit másfelé kanyarodva: annak idején a Lancia, a Maserati, a Porsche, a Ford meg még jópár gyár szerepelt már a Cirkuszban, közülök sokan nyertek vb-t is. De ha ma visszatérne valamelyik motorbeszállítóként, gyakorlatilag a nulláról kéne újrakezdeniük, mert abból nem élnek meg, hogy 10-20-30 éve ők már építettek F1-es motorokat. És a csapatoknál is ugyanez a helyzet.
Oké, hogy Lotus, de a néven kívül tényleg nem sok köze van a Chapman-féle legendához, ami annak idején ronggyá alázott mindenkit :)
Oké, hogy Lotus, de a néven kívül tényleg nem sok köze van a Chapman-féle legendához, ami annak idején ronggyá alázott mindenkit :)
Tommi09-11-2009 14:53:53 // 75907
Vagy megvették a nevet...? Azt mondjuk nem tudom, hogy az utcai gyártás kinek a kezében van, de gyanítom ugyanaz a háttér.
Ez ugyanolyan, mint ahogy a Land Rovert is megvette a Ford annak idején az angoloktól, utána meg valami indiai ipari birodalom vette meg az amcsiktól. De ugyanúgy Angliában gyártják, stb... csak a tulaj lett más. Gondolom itt is valami ilyesmi lehet.
Ez ugyanolyan, mint ahogy a Land Rovert is megvette a Ford annak idején az angoloktól, utána meg valami indiai ipari birodalom vette meg az amcsiktól. De ugyanúgy Angliában gyártják, stb... csak a tulaj lett más. Gondolom itt is valami ilyesmi lehet.
Tom1209-11-2009 14:44:01 // 75906
A Lotus megtiszteltetésnek veszi Kobayashi érdeklődését
:-)
Azért ezt nem igazán értem:
"Ez nem összekeverendő a legendás Lotus-szal, csupán a név egyezik. A gárda malajziai kezekben van, és újoncként fog szerepelni a 2010-es szezonban."
A Lotus márkanév szerintem régen "le van védve" - szerintem.
Ezek szerint én is indíthatok egy Ferrari csapatot - de ez nem az a Ferrari lesz ám... :-)))
:-)
Azért ezt nem igazán értem:
"Ez nem összekeverendő a legendás Lotus-szal, csupán a név egyezik. A gárda malajziai kezekben van, és újoncként fog szerepelni a 2010-es szezonban."
A Lotus márkanév szerintem régen "le van védve" - szerintem.
Ezek szerint én is indíthatok egy Ferrari csapatot - de ez nem az a Ferrari lesz ám... :-)))
Tommi09-11-2009 13:35:01 // 75904
He-he :)
Tehát üléspróbát csinálhat, smúzolhat mindenkivel, megmondhatja milyen legyen a kormány, mindezt "magánemberként". Akkor mit nem csinálhat? :))) Teszttilalom van még, tehát autót amúgy sem vezethetne.
De lehet, hogy csak én nem értek valamit :)
Tehát üléspróbát csinálhat, smúzolhat mindenkivel, megmondhatja milyen legyen a kormány, mindezt "magánemberként". Akkor mit nem csinálhat? :))) Teszttilalom van még, tehát autót amúgy sem vezethetne.
De lehet, hogy csak én nem értek valamit :)
Grando09-11-2009 13:32:22 // 75903
Nem indítunk mi is egy ilyen oldalt? :DDD
Mondjuk őket nehéz lesz lenyomni cikkszámban, de hátha. Csak súlykolni kell erősen mindent, és kismilliószor átfogalmazni meg összezagyválni a híreket. Csakis elfogult és ultragáz provokatív írások mehetnek. + majd jön magától jó sok idióta, akik kommentelgenek... Na? :DDD ;)))
Mondjuk őket nehéz lesz lenyomni cikkszámban, de hátha. Csak súlykolni kell erősen mindent, és kismilliószor átfogalmazni meg összezagyválni a híreket. Csakis elfogult és ultragáz provokatív írások mehetnek. + majd jön magától jó sok idióta, akik kommentelgenek... Na? :DDD ;)))
Xixo09-11-2009 13:25:17 // 75902
Ezt? Most már igen, pont azért nem is futottam neki, mert már volt máshol. Azért kemény, hogy egy "tiszteletem"-ért is ki lehet kapni! :))
Sajna rengeteg a birka, akik bármit elhisznek, amit hallanak-olvasnak...
Sajna rengeteg a birka, akik bármit elhisznek, amit hallanak-olvasnak...
Grando09-11-2009 13:18:04 // 75901
Az Alonso-s hírt nézted?
Megint ultragáz... :DDDD Gyártottak egy cikket két régiből. A kommentek meg... Egy csóka szóvá tette, a többi meg ugatja lefelé. Essszméletlen! :DDDD
Megint ultragáz... :DDDD Gyártottak egy cikket két régiből. A kommentek meg... Egy csóka szóvá tette, a többi meg ugatja lefelé. Essszméletlen! :DDDD
Xixo09-11-2009 12:47:15 // 75900
Fogynak a helyek: Buemi is hosszabított
pb_09-11-2009 07:54:20 // 75899
NM baj, Lőbb utóbb csak sikRülni fog.))
Xixo09-11-2009 01:13:56 // 75897
Ja, azt nem tudtam, hogy amit itt olvasok azt mind-mind ténykén kezelhetem! :)))
Xixo09-11-2009 01:10:58 // 75896
Két év alibizés után nem olyan meglepő, hogy megköszönték a szolgálatait. :)
Ha én ilyen mentalitással dolgoznék, kb egy hónapom se lenne...
Ha én ilyen mentalitással dolgoznék, kb egy hónapom se lenne...
Xixo09-11-2009 01:08:04 // 75895
Tudsz egy linekt is mutatni, ahol a Ferrari csapat Kimit hibáztatja az idei szereplésért??
Mert ilyen nem volt!
Mert ilyen nem volt!
Tom1209-11-2009 01:00:29 // 75894
Itt van feketén - fehéren, mi kell még? Ne legyél már olyan telhetetlen! ;-)))
Xixo09-11-2009 00:59:16 // 75893
Vazze, Te még a boxba is ott vagy? :))))
Xixo09-11-2009 00:58:03 // 75892
Egy linket kérhetnék a hivatalos bejelentésről? :)
Tom1209-11-2009 00:50:19 // 75891
Ja, valahogy így... :-)
Tom1209-11-2009 00:48:44 // 75890
:-DDDDD
Ezt komolyan gondolod? Mármint a "savanyú pofákat"? :-)
Nem azért, de szerintem minden idők "legsavanyúbb pofája" a F1 történetében ez a Kimi gyerek. "Szép" dolog, hogy kitalálta ezt a "terminátor imázst", de én még nem láttam versenyzőt ilyen rezzenéstelen arccal "ünnepelni". Sokszor még a dobogó legfelső fokán is, olyan képet vágott, mikor meghúzta a pezsgőt, mintha valami "kerítésszaggató ecetre" cserélték volna az üveg tartalmát...:-))
"Legalább van kiről, miről beszélni."
...sajnos...
Nem valami szórakoztató, elhiheted... :-/
Ezt komolyan gondolod? Mármint a "savanyú pofákat"? :-)
Nem azért, de szerintem minden idők "legsavanyúbb pofája" a F1 történetében ez a Kimi gyerek. "Szép" dolog, hogy kitalálta ezt a "terminátor imázst", de én még nem láttam versenyzőt ilyen rezzenéstelen arccal "ünnepelni". Sokszor még a dobogó legfelső fokán is, olyan képet vágott, mikor meghúzta a pezsgőt, mintha valami "kerítésszaggató ecetre" cserélték volna az üveg tartalmát...:-))
"Legalább van kiről, miről beszélni."
...sajnos...
Nem valami szórakoztató, elhiheted... :-/
Tom1209-11-2009 00:37:39 // 75889
Van egy olyan érzésem, hogy, ha szerinted nem küzdöttek, akkor tényleg valami más bajnokságot néztél...
"nekem innen a másik oldalról az látszódott, hogy tövig nyomta a gázt a Ferrariban"
Bakkkkker, Te is belátsz az autókba, ezt hogy csináljátok? :-)
"Mielőtt még nekem esik itt minden antiKimi rajongó, stb...közlöm, nem vagyok pilótafan. Csak Ferrari. ;)"
...nem úgy néz ki... :-)
Egyébként meg én sem vagyok "antiKimi rajongó", ez csak egy fóbia - féle, ami mögött "meg lehet húzódni", ha valaki akár a legtárgyilagosabban megmondja a véleményét és az nem kimondottan pozitív...
"nekem innen a másik oldalról az látszódott, hogy tövig nyomta a gázt a Ferrariban"
Bakkkkker, Te is belátsz az autókba, ezt hogy csináljátok? :-)
"Mielőtt még nekem esik itt minden antiKimi rajongó, stb...közlöm, nem vagyok pilótafan. Csak Ferrari. ;)"
...nem úgy néz ki... :-)
Egyébként meg én sem vagyok "antiKimi rajongó", ez csak egy fóbia - féle, ami mögött "meg lehet húzódni", ha valaki akár a legtárgyilagosabban megmondja a véleményét és az nem kimondottan pozitív...
Tom1209-11-2009 00:25:59 // 75888
Erről van szó, de aki/k/ nem akarja megérteni, annak hiába is magyarázod...
Tom1209-11-2009 00:23:41 // 75887
"megtett mindent amit csak tudott"
Hmmmm, Te nyomtad helyette, hogy ilyen biztos vagy benne? :-)
...de mindegy, amint már írtam, nekem semmi "bajom" nem lenne Kimivel, ha...
...de minek is magyarázzam, ha nem láttad...
Csak azt nem értem az egészben, hogy miért kell mindig MS-t belekeverni a Kimi "témába" /amitől egyébként már lassan kiütést kapok/ csak ez a 2 ember létezik a F1-ben? Ők két véglet, hogy is lehetne őket folyamatosan hasonlítgatni? :-)
...ami meg az 5 milliós "gázsiját /MS/ illeti, én nem irigylem, kapja meg, ha szerintük megérdemli, sőt, ha 10-et kapna, az sem érdekelne.:-)
Hmmmm, Te nyomtad helyette, hogy ilyen biztos vagy benne? :-)
...de mindegy, amint már írtam, nekem semmi "bajom" nem lenne Kimivel, ha...
...de minek is magyarázzam, ha nem láttad...
Csak azt nem értem az egészben, hogy miért kell mindig MS-t belekeverni a Kimi "témába" /amitől egyébként már lassan kiütést kapok/ csak ez a 2 ember létezik a F1-ben? Ők két véglet, hogy is lehetne őket folyamatosan hasonlítgatni? :-)
...ami meg az 5 milliós "gázsiját /MS/ illeti, én nem irigylem, kapja meg, ha szerintük megérdemli, sőt, ha 10-et kapna, az sem érdekelne.:-)
Grando08-11-2009 22:51:43 // 75886
Nem ezt írtad. :))
A szerződésekkel kapcsolatban pedig megoszlanak a vélemények. Räikkönen nemcsak idén nem hozta azt, amit elvártak tőle. Tavaly sem volt a helyzet magaslatán, tavalyelőtt meg... végülis mindegy, VB lett, úgyhogy "csak-a-pont-számít" alapon úgy kell tekinteni, hogy vette az akadályt.
Azt pedig, hogy Alonso sikeresebb lett volna-e, qrvára nem tudhatjuk. Elszántabb? Talán. Massa amíg versenyben volt, sikeresebb volt - idén is. Jövőre meg maj' lássuk... :)))
A szerződésekkel kapcsolatban pedig megoszlanak a vélemények. Räikkönen nemcsak idén nem hozta azt, amit elvártak tőle. Tavaly sem volt a helyzet magaslatán, tavalyelőtt meg... végülis mindegy, VB lett, úgyhogy "csak-a-pont-számít" alapon úgy kell tekinteni, hogy vette az akadályt.
Azt pedig, hogy Alonso sikeresebb lett volna-e, qrvára nem tudhatjuk. Elszántabb? Talán. Massa amíg versenyben volt, sikeresebb volt - idén is. Jövőre meg maj' lássuk... :)))
Vinnie08-11-2009 22:40:42 // 75885
Nem. Ezt ott érzem, ahogy elintézték a dolgot a versenyzővel. A pilóta (át)igazolásokra gondolok...Persze ettől még tévedhetek én is. Csak a sajtóból és innen tudom építeni a véleményemet. :) Szerintem, Alonzo sem tudott volna sikeresebb lenni idén ezzel a géppel.
pb_08-11-2009 22:26:27 // 75884
Pontosabban, így is lehet.))
Grando08-11-2009 22:25:45 // 75883
A csapat részéről egy rossz szó nem hangzott el a versenyzők felé. Vmit összekeversz (talán a szezont a fazonnal). Ferrari rajongóként mindenesetre furcsának találom...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
708
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?