Forum >> Forma-1

Inner Circle11-07-2005 14:26:15 // 2431
"Ha olyan szar lenne az idei autó mivel magyarázzátok, hogy az idény első felében rendre a Ferrarik futották a leggyorsabb köröket, jobb időket mint a pole időt megszerző McLarenek vagy Renault-ok. Hiszen semmi más nem változott a futam alatt csak a gumik állapota." Eltekintve attól hogy nem futottak rendre leggyorsabb köröket: pontosan. A válasz egészen egyszerű: a Ferrari az évad elején nem tudott rendesen kvalifikálni, viszont a versenyen jó volt. Ebből annyira elegük lett, hogy bizonyos mértékben beáldozták a versenytempót a kvali miatt (ld. még Toyota). Nem találnak olyan beállítást, ami mindkét esetben gyors lenne. És Silverstone-ban MS a jó kvali után talán a 40. leggyorsabb kört futotta, mert sehol sem volt a race-pace.
11-07-2005 14:19:16 // 2430
Rubens meg egy fax ha ezt hagyja. Pedig biztos tud róla ha ez számodra ilyen nyílvánvaló. ;)
11-07-2005 14:17:38 // 2429
"Azért Imolában tudott a Ferrari egy "kicsit" tesztelni. Ha jól megnézed egyedül ott mutatott meggyőző teljesítményt. " Indianapolisban pedig Ferrari 1-2 !!! :)
11-07-2005 14:15:38 // 2428
Időmérőre meg bedobnának egy Powerail2-t oszt haladjá ....
11-07-2005 14:14:32 // 2427
Ifjú családos úri emberek nem kockáztatnak ha xar a gumi inkább nem indulnak :))
11-07-2005 14:13:19 // 2426
És mi van akkor ha az idei évre már nem invesztálnak különösebben, hogy megfeleljenek a szabályoknak mikor jövőre újabb szabályok lesznek?
zolee14511-07-2005 13:39:47 // 2425
ez igaz, csak találgatunk:)
zolee14511-07-2005 13:38:46 // 2424
nekem a legnagyobb felháborodásra még mindig Schumacher előre engedése ad okot, még most vert helyzetben is ezt csinálják!!! szánalmas!
joe7511-07-2005 13:38:26 // 2423
Nem, de az az 1 mp körönként amit elbuknak a gumin épp elég hogy verseny végére a lemaradásuk kb. 1 kör legyen. De végül is ezt bizonyítani nem nagyon lehet, így marad a találgatás.
zolee14511-07-2005 13:32:49 // 2422
Azért Imolában tudott a Ferrari egy "kicsit" tesztelni. Ha jól megnézed egyedül ott mutatott meggyőző teljesítményt. Nem azt mondom hogy jó a Bridgestone, sőt szerintem azonos tapadásnál jobban kopik, ha meg nem kopik nem is tapad, szóval szarabb mint a Michelin, de nem biztos hogy CSAK a gumi gyenge!
zolee14511-07-2005 13:29:46 // 2421
ez rossz ötlet! a turbot már betiltották, egy szívódízel meg elég lassú lenne F1-nek :DDD
joe7511-07-2005 13:29:29 // 2420
Miután most jártunk a szezon felénél így persze hogy az eleje vagy ha jobban tetszik az első fele. Ha hozzá vesszük hogy A nyitó futamon kiesett, Bahrein-ben kiesett, valamint Barcelonában kiesett mindig a verseny korai szakaszában, akkor nem is rossz arány. Egy alapjaiban rossz autóval lehet egyáltalán egyetlen versenyen is leggyorsabb kört futni? Kötve hiszem. A szar autóval hogy lehetett imolában 2 mp.-et adni körönként mindenkinek? Miért nem fogyott el a gumi? UFO-k mégis léteznének?
Bati11-07-2005 13:17:28 // 2419
mindig a legegyszeröbb megoldások a legjobbak csak a profik mindig valami egetrengetö bonyolult és összetett megoldáson gonolkoznak azt milyen 1x ü a dolog jövöre is lenne 2.4 motor idén meg menne a 3.0 mjtd beta oszt annyi zabálnák a kormot a szerencsétlen versenytársak
zolee14511-07-2005 13:17:06 // 2418
"mivel magyarázzátok, hogy az idény első felében rendre a Ferrarik futották a leggyorsabb köröket, jobb időket mint a pole időt megszerző McLarenek vagy Renault-ok." Rendre???:) első sor a futam, majd a pole-t, és a leggyorsab kört elérő versenyző neve: Melbourne Fisichell Alonso Sepang Alonso Raikkonen Sakhir Alonso De la Rosa Imola Raikkonen MSchumacher Barcelona Raikkonen Fisichella Monaco Raikkonen MSchumacher Nürburgring Heidfeld Alonso Montreal Button Alonso Indyanapolis Trulli MSchumacher Magny Cours Alonso Raikkonen Silverstone Alonso Raikkonen Ha a szezon elejének vesszük Imolát, Monacot, és Indyanapolist akkor igazad van!:)
joe7511-07-2005 13:13:27 // 2417
Elég lenne egy 60 literes tank, és nyerő lenne a kiállás nélküli taktika. :))) Na küldjünk egy mailt Todt-nak.:)
Bati11-07-2005 13:08:13 // 2416
szerintem a FERRARIN csak egy MJTD moci segithet DIESEL-t a FERRARI-ba mozgalmat ezennel elinditottnak tekintem
joe7511-07-2005 12:56:37 // 2415
Az idei Ferrari még közös munka volt, lévén még a múlt évben kezdték fejleszteni és Byrne végig felügyelte. Ha olyan szar lenne az idei autó mivel magyarázzátok, hogy az idény első felében rendre a Ferrarik futották a leggyorsabb köröket, jobb időket mint a pole időt megszerző McLarenek vagy Renault-ok. Hiszen semmi más nem változott a futam alatt csak a gumik állapota. A Bridgeston próbálkozik. De tartósan jól teljesítő gumi nem akad. De az autó önmagában jó! Persze a McLaren fanatikusok számára jó lenne a tudat hogy végre jobb autót csináltak, pedig csak idén jobb cég szállítja nekik a gumikat.
zolee14511-07-2005 12:50:56 // 2414
ha ilyen korán viszik F1-re, a kis Monty már az oviba is hallókészülékkel megy majd!:)
Inner Circle11-07-2005 12:48:07 // 2413
És ahhoz mit szóltok, hogy Heidfeld is apa lett? Idén már ő a harmadik, Montoya és Trulli után. Vénül a mezőny! A fiúk lassan a homokozóba mennek futam után a kicsikkel a kocsma helyett (na azért Kimi még sokáig fogja a pultot támasztani) :D
zolee14511-07-2005 12:43:11 // 2412
"nem valószínű. Mint ahogy az sem, hogy a Ferrarinál egyik pillanatról a másikra elfelejtettek volna autót építeni." DE! Pontosan ez történt! Már korábban páran írták, hogy a Ferrari eddigi főtervezője nyugdíjba ment, és a "jobbkeze" csinálta az idei gépet! Ennyit a csapatmunkáról! Nem véletlenül hálálkodott Schumák mindig a CSAPATnak! Ennyit számít akár csak egy ember kiválása is.
Inner Circle11-07-2005 12:41:52 // 2411
"Persze lehet beállítás is, csak jelen esetben nem valószínű. " Miért is? "Mint ahogy az sem, hogy a Ferrarinál egyik pillanatról a másikra elfelejtettek volna autót építeni." Mint ahogy az sem, hogy Rory Byrne agyát átplántálták Aldo Costába, aki az idei Ferrarit tervezte. Sőt a fentiek közül ez a legvalószínűtlenebb :D
joe7511-07-2005 12:36:40 // 2410
Persze lehet beállítás is, csak jelen esetben nem valószínű. Mint ahogy az sem, hogy a Ferrarinál egyik pillanatról a másikra elfelejtettek volna autót építeni. Az igazság akkor derülne ki ha feltennék a michlein pacskerokat belőnék hozzá a futóművet és had szóljon. Csak a ferrari a strartégiai partnerét nem fogja állandóan szídni. Nyertek velük zsinorban 6 csapat és 5 egyéni VB címet most ezt meg benyelik. De ettől még a gumi szar, az pontosan látszik hogy egész évben ezen megy a műsor. Sebaj 2006-ban visszavágunk. :)
zolee14511-07-2005 12:29:59 // 2409
azért én szépen lassan kezdem ám unni Trullit! Csinál egy jó időmérést, majd a futamon olyan lassú hogy annál lassabb már nem is lehet, és jaj annak aki az első kanyar után is mögötte van, mert az az első kerékcseréig ott is marad, pedig lassabb az élmezőnynél úgy 2mp-cel. Oké tudom, autóverseny, tessék megelőzni, de akkor is idegesítő a fazon...
Inner Circle11-07-2005 11:57:05 // 2408
"azért ez a kanyarban lassú egyenesben gyors, ez lehet a beállítás miatt is." Pontosan. Vagy a kaszni miatt is. Állítólag idén a McLaren egyik legnagyobb fegyvere, hogy a kaszni aerodinamikája nagyon kíméli a gumit, ezért bátran rá lehet tenni még egy kis leszorítóerőt, ami pont a kanyarokban sokat számít. A Ferrari kaszni viszont nem sikerült túl jól, vigyázniuk kell a gumira (MS jobb elsőjéről az egyik barázda le is kopott), és máris megvan, hogy miért mászik rá Rajkó Mihályra a kanyarban, és hogy ez miért nem a gumik hibája.
zolee14511-07-2005 11:30:44 // 2407
azért ez a kanyarban lassú egyenesben gyors, ez lehet a beállítás miatt is. Persze tény hogy a Bridgestone lassú, illetve biztonságos, elnézést...:))) Montoyának örültem, az egyik kedvenc versenyzőm (van még pár, és igazán kedvenc meg Senna óta nincs). A futam az eddigiek alapján akár jó is lehetne, végülis nem volt teljesen unalmas. Engem kevésbé zavar hogy nincs az elején piros szín, volt elég az elmúlt években. Egy dolog nagyon zavart: az eddigi futamok alapján bebizonyosodott, hogy a Ferrarinak nincs idén reális esélye a vb címre! Ezt jó lenne elmondani ott valakinek Maranelloban, mert szegények még mindig azt csinálják mint eddig, valamilyen csellel RB-t MS mögé teszik. Ez vicc, hogy taktikát váltottak! Egyszerüen RB-t Schumák mögé rakták, pedig ennek már semmi jelentőssége! Jó lenne végre egy olyan szezon ahol a két Ferrari pilóta versenyezhet egymással. Nem is értem mire gondoltak?! Jól jén még ez az 1 pont MS-nek a végén! Mihez? A 6. vagy a 7. helyhez??? Nevetséges!
joe7511-07-2005 10:14:15 // 2406
Végignézve a futamot elég lehangoló volt a látvány. A Ferrarik látványosan szanvednek. És tudom hogy unalmas a gumikat kárhoztatni, sőt egyesek már már megengedik maguknak azt a luxust hogy azt mondják ez már nem a gumik miatt van, pedig DE ! A mostani közvetitésből nagyon jól látszott akár a belső kamárkból akár a külsőkből, hogy MS a Ferrarival a kanyarokban ahol kéne a tapadás látványosan lassabb volt. Ott trulli elszakadt, Raikönen meg rámászott. A Kigyorsításoknál, vagy az egyenesekben MS mindig elhúzott, beérte Trullit, majd jöttek a kanyarok. Hiába ha remek teljesítmmény ha a gumikkal nem lehet átvinni az aszfaltra. Idén talán Monzában teremhet némi babér, mert ott az egyenesek dominálnak, de belegondolni is rossz, mi lesz a hungaroringen....:((
SzJ11-07-2005 10:14:00 // 2405
Az senkiben nem merült fel, hogy esetleg a Ferrari valamilyen üzletet kötött Bernivel? Nem tudom elképzelni, hogy ekkorát estek vissza, a másik két csapat meg ekkorát fejlődött.
Inner Circle11-07-2005 09:36:20 // 2404
Tom azt mondta, a szabályváltozás ellenére nem jobbak a versenyek mint tavaly. Ez egyértelműen nem szakmai hanem érzelmi vélemény, erre reagáltam.
11-07-2005 09:20:42 // 2403
Motorsport iránti kielégítetlen vágyaimat este bepótoltam a NASCAR-al. :) Visszatérve, Montoya jól nyomta. Tetszett, hogy oda tette magát a spanyol suhancnak.
11-07-2005 09:18:10 // 2402
Na ezt fejtsd ki légy szives, hogy tudjunk valamin rágódni hamár a futammal kapcsolatban nem sok megbeszélni való van.
11-07-2005 09:16:34 // 2401
A futam elején pár körön keresztül pedig RS-nek hitte JT-t. :(
Inner Circle10-07-2005 17:09:51 // 2400
És ha lenne még egy ütőkéőes csapat a McLarenen kívül ahol mindkét pilótájukat győzni hagyják, akkor az már annyira vérfagyasztóan izgalmas lenne hogy csak behunyt szemmel nézhetnénk :D Ez a verseny azért kétségtelenül jobb volt mint bármelyik tavalyi, talán Monaco kivételével.
Tom1210-07-2005 16:51:09 // 2399
Nehogy legyen netán 3 vagy 4 ütőképes csapat, mert még nem bírnám az izgalmakat...:))))
Tom1210-07-2005 16:49:31 // 2398
vátam= vártam
Tom1210-07-2005 16:48:57 // 2397
Ezt vátam!:D
Inner Circle10-07-2005 16:45:09 // 2396
Azért mindenképpen előrelépés, hogy 2 csapat nyer, nem 1. A versenyek máris 2x olyan jók :DDD
Tom1210-07-2005 16:43:46 // 2395
Én is a német RTL-t szoktam nézni/PC-n/, csak a "hecc kedvéért" TV-n megy a "Palik csapat" is.:))
kando.10-07-2005 16:20:10 // 2394
Hát, én inkább az osztrákon, németen nézem az F1-et, mert ezt a két-három f*szt már nem bírom... (évek óta nem bírom... na, nem mintha az álmosságos D.Sándor jobb lett volna...) Ha adná ezt is az Eurosport, talán lenne jobb magyar komment is....
Tom1210-07-2005 16:16:27 // 2393
Nem tudom, kinek tetszenek ezek a versenyek Ferrarik "nélkül"...:(( Van egy olyan érzésem, hogy a FIA átesett a ló másik oldalára ezekkel az idei szabályokkal. Sikerült még unalmasabb versenyeket "összehoznia", ahol megint ugyanott vannak, van 1 -2 csapat, akiknek bejöttek ezek a szabályok, de ettől nem lett érdekesebb semmi, csak a színek változtak... Kicsit örülök, hogy legalább Montoya nyert, már járt neki ez. Nem rossz versenyző, csak sok helyzetet "elkapkodott" az utóbbi időben, vagy "helyzetbe" sem került. Már akkor tetszett, mikor még az Indy-ben ment. Érdekes, a múltkori "istenítős" témáról jutott eszembe: Ross Brown-t, amíg halomra nyert a Ferrari mindent, a Palikék mindenféle "csodaatomfizikusfejszámolóművészfélistennek" elmondták, most, hogy így mennek, csak "röhögnek" rajta a "szakértő" kollégájával, hogy "na ez sem jött össze, Ha Ha Ha...". Meg Coulthard előzésének az ismétlése: Palik: "Ezt most mé ismétlik ? Mellőle a hang: "Mert körbeautózott valakit..." Palik: "Dehogy, nem autózott az körbe senkit, most ezt minek ismétlik???" Legalább a monitort nézné, ha már ott kell unatkoznia...:))) - mert tényleg igaza volt a kollégájának a "körbeautózással" kapcsolatban...
ALFA75td10-07-2005 16:02:06 // 2392
Hát leggalább ennyi örömünk van. De azért a Muraközit kicserélhetné a Ferrari egy Lipicai csödörre
feszti10-07-2005 15:56:29 // 2391
Akkor jó. Kevéske pontot azért begyűjtöttünk :)
ALFA75td10-07-2005 15:53:05 // 2390
Szia nem sokat vesztettél
feszti10-07-2005 15:47:57 // 2389
Sikerült felébrednem a kockás zászlóra.... :(((
Blacky10-07-2005 14:00:27 // 2388
Ne sétáltass már!!!!!!
GEORGE10-07-2005 13:59:48 // 2387
OFF!!! A Blacky lemaradt!!!
Blacky10-07-2005 13:59:13 // 2386
Majd a csajok oda hozzák az asztalra. Szépen megkérjük Őket:)))
GEORGE10-07-2005 13:59:10 // 2385
OFF!! Gyere már át ebbe a szobába valami vacakol ezen a gépen!! Köszi!
GEORGE10-07-2005 13:58:16 // 2384
Pia, ez, az, amaz előkészítve??? :-))
Blacky10-07-2005 13:53:58 // 2383
Gyerünk:))
GEORGE10-07-2005 13:52:32 // 2382
:-(((( Akkor nézzük most mire képes a gumi-Sumi páros!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.