Forum >> Forma-1
Rajtautomatika? A renault azóta rajtautomatika nélkül is nagyobb rajtol mint azzal.
joe7514-07-2005 13:44:45 // 2580
Kocsmában F-1-et nézni veszélyes. Vigyél magaddal mindenféle sapkát, Pirosat, Kéket szűrkét, és látványosan szurkolj annak akinek a legrészegebb és legerősebb is szurkol a kocsmában. :)))))
Csak az a baj míg régen ritkaság volt a szabálymódosítás ma már minden éveben van így kevés idejük marad a fejlődésre. Azért kérdeztem mi lesz még változtatva jövőre mert együttesen lehet, hogy lassulni fognak.
Esetleg SMS-ben hozzá szólhatnál a vitához. Halesz addigra le is tudná kódolni. :))
Már látom ahogy a futam után telefonon egyeztetsz zolee145-el, hogy mit is írjatok ..... :))) Persze ez csak just a joe akarom mondani joke.
Jó pihenést természetesen, gyomorsavra vigyázni ! :)
joe7514-07-2005 13:37:56 // 2577
Az a baj veled hogy bedőlsz az ilyen baromságoknak! :PPPP
joe7514-07-2005 13:36:56 // 2576
Valamelyest biztos lassulni fognak, de pár év alatt utolérik magukat. Ez így szokott lenni. Biztos emlékszel amikor a nyomtáv szélességét csökkentették hogy lassítsák a kocsikat. Végül is a kanyar sebesség csökkent, viszont a végsebesség a kedvezőbb légellenállás miatt nőtt nem is kicsit. Így a nagy lassításnak az lett az eredménye hogy elötte sosem látott végsebességeket értek el. Monzában bőven 360 km/h fölött.:)
Kötelező pohártartóba helyezni az itókát. :) Dopping kizárva. :)
Inner Circle14-07-2005 13:34:39 // 2574
A pangás olyan szintre jutott, hogy már többször egyetértünk :DDD
Vasárnaptól nyaralni megyek, ha minden igaz csak egy futamról fogok lemaradni, de valami Tisza-parti kocsmában azt is megpróbálom majd megnézni :)
Inner Circle14-07-2005 13:33:27 // 2573
Tényleg, most hogy mondod, rájöttem hogy Joe-nak azért a mániája a boxból leszabályozott fordulatszám, mert ha jól emlékszem ő is túlpörgette az autóját 255-ször :DDD
Ezért furcsálom én is. Nyilvánt ezt tudták előre a FIA-nal is.
Pangósabb időszak, retró korszakát éli a forum is. :)
zolee14514-07-2005 13:32:39 // 2571
már régen nem tudom követni az aktuális változásokat...
gondolom a hátsó szárny függőleges terelőlapjait meghosszabítják 1m-esre, beiktatnak még 2 barázdát a gumikba, a motornak 4 hétvéget kell kibírni, kedden el kell dönteni milyen gumival mennek a hétvégén, betiltják az összes elektronikát, még a hátsó lámpának is petróleummal kell működni, 5 fokozatú "H" váltó, ami persze szinkronizálatlan (dupla kupplung), elöl-hátul dobfék,
viccet félre téve tényleg nem tudom, és már lassan nem is fog érdekelni. Leülök a tv elé, és nézem a versenyt.
joe7514-07-2005 13:25:14 // 2570
Gondoljunk bele, a V8 kissebb, könnyebb, kevesebbet fogyaszt, vagyis egy csomó súlyt megspórolnak amiben a balansztot lehet optimalizálni. Kissebb motorból könnyebb nagyobb LE/liter teljesítményt kihozni mivel kissebbek a surlódási felületek. A 3000 V10 esetében ugye valahol 300-320 LE/liter volt a jellemző. A 2.4 V8-nál ez az érték biztosan fokozható 350-360 LE/liter értékre, így arányaiban annyival nem lesz gyengébb az új motor mint a régi volt. Azt pedig hogy a teszteken használt autók egyáltalán megfelelnek-e a FIA szabályainak senki sem figyeli.
Futottak egy jó kört, csináltak belőle egy hírt amire mindenki felkapja a fejét, és beszélnek róla. Jól jön ez egy pangósabb időszakban.:)
Milyen változtatás lesz még jövőre a V8-on kívül?
zolee14514-07-2005 13:19:28 // 2568
persze lehet ebben egy kis marketing is:)
Asszongya a Gászkony, ha finomra hangoljuk az autót jobbak is lehetünk. :))) Börni, Börni ez sem fog bejönni.
zolee14514-07-2005 13:10:26 // 2566
a haladást lehet lassítani, de megállítani nem!
erről szól az F1: hoznak valami marha jó szabályt, ami majd jól lelassítja az autókat, majd szépen hátradőlnek a bőrfoteljaikban, amiből aztán szépen kiszédülnek amikor eljön az első futam, és kiderül, hogy 1-2 mp-vel megint gyorsabbak az autók.
Nos, ha ez így lenne akkor már rég becsukhattam volna boltot. :)))
Na de tényleg F1.
V8, Toyota, 3mp-al lasabb mint a V10 Ralf-al. Vélemény?
zolee14514-07-2005 13:04:44 // 2564
utálom azokat akik nem adnak mások véleményére! :)))
na tényleg megpróbálok ON lenni...
szóval ez minden amit az F1-ről mondhatok...:)))
Munkában erre azt szoktam mondani, hogy nem az a feladatom, hogy szeressenek. :)))
zolee14514-07-2005 13:01:30 // 2562
utálom azokat akik kötözködnek! :)))
Kötözködés ON
Neked elég sok bajod lehet a világgal. :)
Kötözködés OFF
joe7514-07-2005 12:50:25 // 2559
Én nem rég vettem a neten a Limewire pro prigit 18$-ért. Na az megérte.:)
zolee14514-07-2005 12:48:43 // 2558
útálom az olyan progikat amik többe kerülnek mint egy cd ára:)))
na nem offolok tovább
joe7514-07-2005 12:45:31 // 2557
Az már fizetős. De nem néztem mostanában. Egész már dolgok kötoik le az időmet.....:((
zolee14514-07-2005 12:43:52 // 2556
rosszul látod:)))
OFF LFS alpha-ról mit tudsz? az már fizetős móka? ON
joe7514-07-2005 12:40:19 // 2555
frigy lesz ebből én már látom.:)))))
Akkor még egy dolog amibe 1@ értünk. Lassan meg is kedvellek. :)))))
Mindenki magából indul ki ! Bi bi bííííííííííííííííííííííííííí :)
joe7514-07-2005 12:22:36 // 2551
Rohanok! Te meg a dieselesbe! :)
Most nem olvasom vissza ki mikor és hol írta, hogy eltúlozzák. De, hogy elbaszták az TÉNY !!!
Ti didididi. Szolgálati közlemény !!!
JOE, NÉZZ MAJD ÁT A MÁRKASZERVIZES TOPIC-BA GARIS FUTÓMŰ ALKATRÉSZEKRŐL VAN SZÓ ! Gondolom érdekel.
2004-ben egyértelműen rosszabb volt a Michelin. Szerintem a szezonzárón sem ÖNERŐBŐL kapták el a Ferrarit, hiszen ahogy írtad már mindegy volt nekik. A Ferrari magasan xart bele mi lesz a végredmény.
A gond az, hogy Imola óta Mihály elfelejtett mászni mert mindig ott van egy Trulli. :) Trulli nélkül 1-2 helyett biztosan előrébb lehetett volna Ő is és Kimi is.
zolee14514-07-2005 12:15:29 // 2547
ha szar hírt kapunk a postást haraptatjuk meg a pitbullal :)))
joe7514-07-2005 12:14:30 // 2546
de nekem címezted vazze! :)
zolee14514-07-2005 12:13:31 // 2545
a többes szám Ferrari szurkolót jelent, nem konkrétan joe_156 :)
joe7514-07-2005 12:11:06 // 2544
Én nem mondtam hogy Indy-t eltúlozták. Inkább egyszerűen elbaszták. sajnálatos, de ez van. Viszont az csak 1 futam, a 19-ből. belefért.
zolee14514-07-2005 12:07:33 // 2543
amikor azt mondja a Michelin, hogy életveszélyes Indyanapolis-ban a gumi, és ne versenyezzenek a Michelines csapatok akkor nem hisztek neki, ááá, csak kamuzik, felfújja a dolgot.
ha olyat mond ami nektek tetszik akkor 100%-osan igaza van. Ha a Ferrari Michelinnel menne nem lehetne megverni...
hogy lett a veszélyt eltúlzó Michelin főnökből hirtelen az F1 leghitelesebb figurája???:)))
joe7514-07-2005 12:06:51 // 2542
Talán 2004-ben nem, de 2003-ban mindenképp! Sírtak is a csapatok rendesen.
Inner Circle14-07-2005 12:04:27 // 2541
Na, ott Düskakárki egyértelműen hazudott! Nem kell érvelnem, a futamok beszélnek helyettem: a Michelinek 2004-ben ÖNERŐBŐL kizárólag a szezonzárón tudták elkapni a Ferrarit, amikor azoknak már teljesen mindegy volt, addig egyértelmű volt a recept: időmérőn jobbak voltak, aztán a futamon egy-két kör után a béka segge alá estek, míg a Bridge egyre jobb és jobb lett, ez tagadhatatlan (emlékszik valaki, hogyan mászott rá Mihály Buttonra Imolában?)... Nem hiszem el, hogy valaki 2004-ben a Michelint tartsa jobbnak...
joe7514-07-2005 11:55:37 // 2539
Támadták a csapatok a Michlein-t a Ferrari fölénye miatt, mire a Michlei főnök válasza az volt, "ha a Ferrari is a Mi gumiainkat használná, akkor többé nem lehetne versenyről beszélni" magyarul az hogy néha meg tudták fogni a vörösöket, főleg azért volt mert a Michlein annyival jobb hogy kompenzált valamennyit a többi autó gyengeségéből.
Na azt a hsz-t meg is jelölöm az unokáim számára akik mint azt IC jóindulatúan kívánta III-as szívó Golffal fognak menni a keresztelőre.
"De akkor is kitartok a véleményem mellett! "
A "csak" típusú válaszra nem lehet mit mondani. :( Természetesen Ők a hibásak mert "háttérszövetségben" mindent ledumáltak.
Javítottam:
A királyi többes a csapatokra vonatkozott és nem az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :))
Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
A királyi többes a csapatokra vonatkozott és az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :))
Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
Boxkiállások előtt? Mármint a versenyen?
Gondold le, milyen jelentősége van a "spórolásnak" ha az időmérő után is odaszolnak, hogy a levezető kört milyen módon tegye meg. Összességében ez a szabály módosítás megrázta a mérnököket minden szempontból. Kicsit fáj, hogy még ki sem heverik a változások okozta sokkot és máris jönnek az új szabályok. De ez most úgy tűnik nem a Ferrari ellen szól .:)
Más, Toyota V8. 3mp-el lassabb mint Ralf körideje a V10-el. Muhaha ... :) Még a végén gyorsabb is lesz az F1. :))
Inner Circle14-07-2005 11:39:43 // 2534
Jó, akkor még csak azt áruld el, hogy még ha fel is tesszük hogy Indyben a lehető legmocskosabb módon viselkedtek a Michelines csapatok, akkor is marad a tény hogy ilyen eset még egyetlen se volt az F1 történetében, akkor ebből az egy példából miért következik hogy "nyavalyogni szoktak"? :D
Inner Circle14-07-2005 11:38:01 // 2533
Hát az valóban nagy élmény, mikor bekapcsolják a tím rédió-t, és az ember azt hallja: "Wááássshhhh, kármassshhh dússhhhjú viivásshhhhra ssshhhgenn, ssshhhkenjúdúdet?" Ilyen pillanatokban nem szívesen lennék kommentátor :D
zolee14514-07-2005 11:37:31 // 2532
ebben teljesen igazad van! De akkor is kitartok a véleményem mellett! Ezt a helyzetet a Ferrari és a Bridgestone "háttérszövetsége" idézte elő. Nem kell sírni, tessék tesztelni, korlátozás nélkül, csak úgy "sportszerűen"ahogy az Ferrariéknál menni szokott...:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?