Forum >> Forma-1
Cselentano03-07-2005 14:39:27 // 2229
elindult a futam, lemaradtam az elejéről
Gondoltam előhozom a topic-ot a "süllyesztőből", hogy ott legyen a friss topicok között délutánra. :)
Sumák ööööö akarom mondani a Ferrari harmadik. :) Jó futamnak látszik. Kimi-t már +10 pozícióval indul alapból .......
raga01-07-2005 17:32:48 // 2226
www.formula1.com
Live timing
Regisztrálni kell, látod az időket, innen nézik a TV közvetítéseknél is.
Apacs01-07-2005 16:24:16 // 2225
Hol a legjobb online-ban követni az edzéseket?
Tom1201-07-2005 13:58:20 // 2224
Csak most értem haza... Jókor...
Fisi ment egy 24.4-et a harmadik szektorban hopp Sato is. Pedrot nemigen tudják megfogni.
Inner Circle01-07-2005 11:51:05 // 2222
Most 8. Button ott van előtte - szerintem az a szerencsétlen idegösszeomlást fog kapni. Idén már a Minardinak és a Jordannek is van pontja, a BAR meg, a tavalyi második, még labdába sem rúgott, valami mindig keresztbe tesz nekik :D
Elkezdődött, nézi valaki? Sumák 5., nem olyan rossz hely. Kimi, Pedro vannak az élen.
Tom1201-07-2005 10:09:05 // 2220
Akkor bizony tesék reklamálni!! ...lehet, hogy kárpótlásként küldenek még valami + ferraris órát is, vagy "csip" tuningot... :)))
Tom1201-07-2005 10:05:04 // 2219
"Részemről a téma lezárva, várom a Francia futamot! :)"
Na végre!!!:))))))) Idáig ez volt a legkonstruktívabb hozzászólás.:) A számból vetted ki a szót! Pont ezt akartam még reggel hozzátenni, de megelőztél. Ilyen a F1...:) Legalább kitöltöttük a "lyukas" két hetet, amit F1 nélkül kellett "átvészelnünk".:) Én is várom a manyi kúr-i /ahogy Sele "magyarosította":DD/ futamot!
Kellemes szórakozást mindenkinek!
zolee14501-07-2005 07:24:28 // 2218
az egy dolog hogy nem megy 300-zal, de a trehány olaszok még a Ferrari emblémákat meg feliratokat is lefelejtették a kocsimról...:)))
zolee14501-07-2005 07:10:54 // 2217
"Nem csak a "Ferrari hívők hajtogatják", hogy biztonságosabb a Bridgestone, ezt a Michelin ismerte be azzal, hogy nem ajánlotta a csapatoknak, hogy induljanak"
és
"A "jobb" elég tág fogalom. Attól függ, miben. "Gyorsabb" - az biztos, "tartósabb" - hmmm... miért is nem ajánlották , hogy induljanak...?"
úgy látom Neked minden kérdésre az a válasz, hogy "a Michelin nem ajánlotta a csapatoknak, hogy induljanak az USA nagydíjon" :)))
De! Csak a Ferrari hajtogatja, hogy biztonságosabb a Bridgestone! Ez egy pálya volt, és annak is egy kanyarja, amivel még így sem hiszem hogy gond lett volna, csak éppen olyan változtatásokat hajtottak végre ami jelentősen befolyásolta a gumi elhasználódását.
Az "odakészítésről: igen mindig ott vannak a gumik, szépen becsomagolva a kis paplanjukba ott pihennek a box ajtajában. Ha kell kéznél van. Nem kicsomagolva, és odarakva a "helyére" , és pláne nem CSAK a bal hátsó...
Részemről a téma lezárva, várom a Francia futamot! :)
Vagy elfelejtett váltani. :)
Tom1230-06-2005 22:34:19 // 2215
Gondolom, az első útja rögtön az autópálya volt, hideg motorral.:))) Ezt inkább a "Pihent agyúakba" kellett volna betenni. ...vagy befutott a villanyszámla az öregnek azért kérte vissza a pénzt...:)))
Tom1230-06-2005 22:29:08 // 2214
A tiéd sem megy 300-al ? :)))) ...nahát!!!
Tom1230-06-2005 22:27:40 // 2213
Nézzen be Winterberg úr néha a "VÉGSEBESSÉG őrültek!!!!!!!!!!!!!!!!" topicba, aztán meg tudja, hogy mérje le a végsebességet pontosan:DD
Tom1230-06-2005 22:20:29 // 2212
Nem csak a "Ferrari hívők hajtogatják", hogy biztonságosabb a Bridgestone, ezt a Michelin ismerte be azzal, hogy nem ajánlotta a csapatoknak, hogy induljanak.
Továbbra is tartom, hogy a Michelin jobb, gyorsabb, és tartósabb a Bridgestone-nál.
A "jobb" elég tág fogalom. Attól függ, miben. "Gyorsabb" - az biztos, "tartósabb" - hmmm... miért is nem ajánlották , hogy induljanak...?
Ezek után bennem felmerül a kérdés, hogy az "olynagyonbiztonságos" Bridgestone gumival szerelt Ferrarihoz miért volt odakészítve a cserekerék???
Azért voltak odakészítve, mert máskor is oda vannak készítve, csak nem azon van a hangsúly a közvetítésben, meg olyan "pánikot" keltett a Michelin, hogy valójában senki nem tudta, hogy mennyit is fognak kibírni versenytempóban a gumik. Nem azért mondom, de lehet, hogy a Michelinek is kibírták volna végig, de nem folytatom, mert megint én leszek a "gyilkos"...:))))
Látom, a rajtszám témát meg már a cartársak kifejtették...
Apacs30-06-2005 21:55:31 // 2211
Nem már 96-ban bevezették, csak akkor a vb címvédő vite az 1-est. 95-ben volt az utolsó szabad, hiszen Alesi-Berger még 27-28-al ment.
Inner Circle30-06-2005 16:09:02 // 2210
Eszerint egy év eltérés volt a Schurrari-korszak és a VB-alapú rajtszámozás bevezetése között?
Inner Circle30-06-2005 16:07:43 // 2209
Na de a Ferrari éppen annyival nagyobb kategória a Porschénél, ami ebből az autóból hiányzik. Ez olyan mintha mikor a Samarából átültem a 33-ba (közben ugyan volt Alfetta GTV-m is, de azt hagyjuk mert teljesen más tészta :-) ), akkor nem vártam volna el hogy gyorsabban menjen 150-nél, annyit tudott a Tajga Réme is... nem bazzeg, nekem éppen az a nyavalyás néhány tucat km/h meg LE kellett! :-)
Apacs30-06-2005 15:40:40 // 2208
Schumi a ferrarihoz 1-es számmal ment mert aktuális világbajnok volt. A következő évtöl a csapatsorrend határozta meg a rajtszámokat. Miböl gondolod, hogy büdös 27-es szám???
Már azt hittem Manyi kúrban rosszul mennek ..... :)
zolee14530-06-2005 14:43:13 // 2206
szinte vicc, hogy ezért vissza akarja adni...
ha lenne egy 550 maranellom és nem tudná a 325-öt, csak mondjuk 250-et az sem érdekelne...tudom hogy ez "gazdagéknál" nem így megy, de azért a Porsche (bár tetszik) nem összehasonlítható egy Ferkával...nem egy kategória
Inner Circle30-06-2005 14:32:57 // 2205
Na ha a Michelinnek piacveszteség volt az USA balhé, akkor mit szóljunk a Velorex-sportmodelleket árusító Ferrarihoz? :D
zolee14530-06-2005 14:18:39 // 2204
ezt eddig is tudtuk...:)))
SzJ30-06-2005 14:03:54 // 2203
Lassú a Ferrari.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.06.30.&227605
zolee14530-06-2005 13:59:20 // 2202
pont akkor hozták ezt a szabályt amikor Schumáknak kellett volna 27-essel menni? Tényleg nem tudom, majd utána nézek.
Inner Circle30-06-2005 13:31:46 // 2201
Asszem nem túl régi szabály, hogy a VB pontverseny szerint osztják ki a rajtszámokat. Addig csak az 1-es volt megkötve, egyébként mindenki ment amivel akart vagy tudott :-)
Inner Circle30-06-2005 13:30:18 // 2200
Hagyjuk már ezt a "Michelinnek csak a győzelem a fontos, bezzeg a Ferrari a biztonságra törekszik" szöveget, hát senki sem látta az 1999-es Silverstone-i versenyt, vagy a 2003-as Magyar Nagydíjat? Előbbi esetben ráadásul azóta sem mondták meg szemtől-szembe, hogy mi volt a baj, a Michelin pedig igen...
"most már /majdnem/ mindenki belátja, hogy a gumik voltak a "hibásak", mert "túl biztonságosak","
Hát ezt igencsak MAJDNEM látja be mindneki, leginkább MAJDNEM minden Tifosi látja be... De sokat lendítene a dolog belátásán, ha ezen a bevallottan speciális pályán kívül mutatnál egy veszélyes Michelin-meghibásodást. (Nincs ilyen.)
A Ferrari kaszni egyébként deformálódik és ez koptatja a gumikat. Nem hiszem hogy ez a biztonság érdekében van :D
zolee14530-06-2005 13:07:20 // 2199
Indy óta minden Ferrari hívő azt hajtogatja, hogy a Bridgestone a biztonságra ment rá, ezért lassabbak. Hogy mennyire tartós a japán gumi arról Barrit kellett volna megkérdezni miután feladta a Maláj nagydíjat...
Továbbra is tartom, hogy a Michelin jobb, gyorsabb, és tartósabb a Bridgestone-nál. 1 pálya 1 kanyarjáról van szó, aminek a burkolatát úgy módosították, hogy erősen igénybe veszi a gumit. Erre a Bridgestone fel tudott készülni, a Michelin nem. Az ok egyszerű, a japánok itt tudtak tesztelni, a franciák nem.
Ezek után bennem felmerül a kérdés, hogy az "olynagyonbiztonságos" Bridgestone gumival szerelt Ferrarihoz miért volt odakészítve a cserekerék??? nem kevés tesztkilóméter van a Bridgestone/Firestone mögött, méghozzá verseny körülmények közt, kb 40-50 km/h-val nagyobb tempó mellett, mint az F1, ráadásul nehezebb autókkal.
A japánoknak a kis székeikben hátradőlve kellett volna nézni az USA nagydíjat, ami ráadásul nem is volt az a kifejezetten nagy verseny tempó. ehhez képest rendesen be voltak ők is szarva.
Most képzeld el a Michelint a fenti tesztlehetőségek nélkül...
Más: a Ferrari miért nem használta a 27-est MS óta??? vagy nincs különösebb ok csak Schumáknak "büdös volt" a legnagyobb rajtszámmal körözni?
Tom1230-06-2005 12:35:33 // 2198
Ha már ennyit "idézgetünk":
az, hogy valamilyen okból széthasad, vagy van egy ok ami széthasítja, és ez az ok minden körben egyszer jelentkezik nem ugyanaz!
Szerintem ez minden pályán, minden körben jelentkezik, azért nem bírják a gumik egész idény alatt - egy kis túlzással :)
Tesztelni ott nem lehet, mert ott nincs hivatalos F1 teszt, ha jól tudom.
A fenti idézet második részében viszont igazad van: én sem értem miért nem tudott a Michelin felépíteni egy Indy pályát Franciaországban?! :DDD
Persze, hogy nem lehet minden pályán tesztelni. Érdekes, amíg nem ugrott ki ez a balhé, addig a most "kemény Michelines-ek" /rajongók/ elkönyvelték, hogy NA VÉGRE, sz.r a Ferrari, pedig most már /majdnem/ mindenki belátja, hogy a gumik voltak a "hibásak", mert "túl biztonságosak", nem csak a győzelem a lényeg./Akkor kinek ér többet az emberi élet?/ Most, hogy a M-esek elindították a lovat ezzel az egy kanyarral, most mindenki ezen lovagol /majdnem/
A második részben a ":DDD" elég félreérthető. Pl. mint Perdix155 beszólása a Site fejlesztés... topicban. Most szerinted vicces, vagy tényleg igazam van, hogy a Michelin nem menne abba tönkre, ha a tesztpályába beépítene egy hasonló minöségű kanyart, de lenne erre egy rakás más megoldás is. persze, ha hosszú távon gondolkodik a F1-el kapcsolatban. Nem mondtam, hogy csinálja meg az Indy.-pályát 1:1-ben.
A versenyzők úgy ülnek be a kocsiba, hogy lehet hogy meghalnak. DE: az azért más hogy "nyomjad neki nyugodtan, nem biztos, hogy meghalsz!"
szóval nagy rá az esély, de nem 100%... Ezt ugye csak viccnek szántad???:)
Először is: Persze, hogy nem egészen komolyan gondoltam, kicsit "felnagyítottam" a nagyobb hatás érdekében. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy mindenki olyan 100%-os abban, hogy az említett kanyarban a michelineseknek sorra durrogtak volna ki a gumijaik. Az az 1 példa bizonyíték? Akkor tavaly is vissza kellett volna hívniuk a versenyből az összes M-es autót, mikor R.S. kicsúszott...
Az edzésen "csak" az 1 esetet is azért írtam, mert, ha láttam volna, hogy csak kínlódnak szegény M-es gumikon az autók és egyiknek a másik után "rongyolódott" volna le a gumija, azt mondom, hogy ezt tényleg nem lehet így csinálni és igazuk van. Gondolod, hogy Alonso-t, meg Raikkonen-t úgy kellett volna visszatartani erőszakkal, ha látták volna, hogy életveszélyesek a gumik? Szerintem valakinek a saját élete többet ér bármilyen világbajnoki ponttól... Ők tényleg közelről látták, mi a szituáció, mégis menni akartak:)
Egy eset nem számít! Igazad van, pl 94-ben Imolában a futamon is "csak" egy versenyző halt meg. Ja, meg egy az edzésen, de az ugye szombaton volt, szóval egy az nem sok...
Ez egy egész más eset volt. Nem vagyok egy vérszomjas állat, hogy azért nézném a versenyeket, hogy ki hal meg. Ha hiszed, ha nem azután az imolai hétvége után jó ideig úgy éreztem magam, mintha valami rokon halt volna meg a családból... Igaz, sose voltam igazi Senna rajongó, pl. Ő is hozzájárult
a F1 unalmassá tételéhez, mikor mindent halomra nyert, de vérbeli versenyző volt és ezt tiszteltem benne! Ha már itt tartunk: Szerinted miért Tom12 a nicknevem? Nem azért, mert csak kettőig tudok számolni:)) Mert G. Villeneuve ezzel a rajtszámmal indult a Ferrarinál:) Igaz, a 27 lett a "mágikus szám" a köztudatban, de az nem szimpatikus, mert azzal fejezte be 82-ben... "Röviden" ennyi... Majd folytatjuk, most mennem kell:)
az, hogy valamilyen okból széthasad, vagy van egy ok ami széthasítja, és ez az ok minden körben egyszer jelentkezik nem ugyanaz!
Szerintem ez minden pályán, minden körben jelentkezik, azért nem bírják a gumik egész idény alatt - egy kis túlzással :)
Tesztelni ott nem lehet, mert ott nincs hivatalos F1 teszt, ha jól tudom.
A fenti idézet második részében viszont igazad van: én sem értem miért nem tudott a Michelin felépíteni egy Indy pályát Franciaországban?! :DDD
Persze, hogy nem lehet minden pályán tesztelni. Érdekes, amíg nem ugrott ki ez a balhé, addig a most "kemény Michelines-ek" /rajongók/ elkönyvelték, hogy NA VÉGRE, sz.r a Ferrari, pedig most már /majdnem/ mindenki belátja, hogy a gumik voltak a "hibásak", mert "túl biztonságosak", nem csak a győzelem a lényeg./Akkor kinek ér többet az emberi élet?/ Most, hogy a M-esek elindították a lovat ezzel az egy kanyarral, most mindenki ezen lovagol /majdnem/
A második részben a ":DDD" elég félreérthető. Pl. mint Perdix155 beszólása a Site fejlesztés... topicban. Most szerinted vicces, vagy tényleg igazam van, hogy a Michelin nem menne abba tönkre, ha a tesztpályába beépítene egy hasonló minöségű kanyart, de lenne erre egy rakás más megoldás is. persze, ha hosszú távon gondolkodik a F1-el kapcsolatban. Nem mondtam, hogy csinálja meg az Indy.-pályát 1:1-ben.
A versenyzők úgy ülnek be a kocsiba, hogy lehet hogy meghalnak. DE: az azért más hogy "nyomjad neki nyugodtan, nem biztos, hogy meghalsz!"
szóval nagy rá az esély, de nem 100%... Ezt ugye csak viccnek szántad???:)
Először is: Persze, hogy nem egészen komolyan gondoltam, kicsit "felnagyítottam" a nagyobb hatás érdekében. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy mindenki olyan 100%-os abban, hogy az említett kanyarban a michelineseknek sorra durrogtak volna ki a gumijaik. Az az 1 példa bizonyíték? Akkor tavaly is vissza kellett volna hívniuk a versenyből az összes M-es autót, mikor R.S. kicsúszott...
Az edzésen "csak" az 1 esetet is azért írtam, mert, ha láttam volna, hogy csak kínlódnak szegény M-es gumikon az autók és egyiknek a másik után "rongyolódott" volna le a gumija, azt mondom, hogy ezt tényleg nem lehet így csinálni és igazuk van. Gondolod, hogy Alonso-t, meg Raikkonen-t úgy kellett volna visszatartani erőszakkal, ha látták volna, hogy életveszélyesek a gumik? Szerintem valakinek a saját élete többet ér bármilyen világbajnoki ponttól... Ők tényleg közelről látták, mi a szituáció, mégis menni akartak:)
Egy eset nem számít! Igazad van, pl 94-ben Imolában a futamon is "csak" egy versenyző halt meg. Ja, meg egy az edzésen, de az ugye szombaton volt, szóval egy az nem sok...
Ez egy egész más eset volt. Nem vagyok egy vérszomjas állat, hogy azért nézném a versenyeket, hogy ki hal meg. Ha hiszed, ha nem azután az imolai hétvége után jó ideig úgy éreztem magam, mintha valami rokon halt volna meg a családból... Igaz, sose voltam igazi Senna rajongó, pl. Ő is hozzájárult
a F1 unalmassá tételéhez, mikor mindent halomra nyert, de vérbeli versenyző volt és ezt tiszteltem benne! Ha már itt tartunk: Szerinted miért Tom12 a nicknevem? Nem azért, mert csak kettőig tudok számolni:)) Mert G. Villeneuve ezzel a rajtszámmal indult a Ferrarinál:) Igaz, a 27 lett a "mágikus szám" a köztudatban, de az nem szimpatikus, mert azzal fejezte be 82-ben... "Röviden" ennyi... Majd folytatjuk, most mennem kell:)
zolee14530-06-2005 11:41:11 // 2197
"ezzel egyetértek, de nem nagy újdonság, mert a F1-ben az esetek 90%-ában ott hasad el a gumi, lehet bármilyen márkájú"
az, hogy valamilyen okból széthasad, vagy van egy ok ami széthasítja, és ez az ok minden körben egyszer jelentkezik nem ugyanaz!
"de azt még mindig nem értem, hogy "szegény kicsi Michelinnek" már nem futotta volna arra, hogy csináljon pár tesztet a már "felcsiszolt" pályán is, vagy legalább "otthon" nem tudtak volna hasonló felületet szimulálni??"
Tesztelni ott nem lehet, mert ott nincs hivatalos F1 teszt, ha jól tudom.
A fenti idézet második részében viszont igazad van: én sem értem miért nem tudott a Michelin felépíteni egy Indy pályát Franciaországban?! :DDD
"nem biztos, hogy halomra haltak volna ott a versenyzők"
A versenyzők úgy ülnek be a kocsiba, hogy lehet hogy meghalnak. DE: az azért más hogy "nyomjad neki nyugodtan, nem biztos, hogy meghalsz!"
szóval nagy rá az esély, de nem 100%... Ezt ugye csak viccnek szántad???:)
"Az edzésen is csak az az 1 eset volt"
Egy eset nem számít! Igazad van, pl 94-ben Imolában a futamon is "csak" egy versenyző halt meg. Ja, meg egy az edzésen, de az ugye szombaton volt, szóval egy az nem sok...
Tom1230-06-2005 11:25:50 // 2196
Nem ismerem ezt a "Lökdbeneky Kemény Farkas" nevű "valóban hozzáértő" rajongót /ezek szerint csak ő ért hozzá igazából/, ez az első olvasmány tőle, amit olvastam. Ő a Michelin embere?
"Olyan kopás érte a futófelület és az oldalfal találkozásánál a gumit, hogy a karkasz szétnyílt (kihasadt), ez durrdefektet jelent. Meg lehet nézni a képeket, ott is elég jól látszik." - ezzel egyetértek, de nem nagy újdonság, mert a F1-ben az esetek 90%-ában ott hasad el a gumi, lehet bármilyen márkájú. Az is igaz, hogy egy kopott felületű aszfalt, aminek a tetején már csak a "sóder" van csúszik, mint vaj, ezt bárki kipróbálhatja saját autóval is /főleg magasabb sebességnél/. Messziről /TV-n keresztül/ a WTCC legutóbi futamán a mexikói pálya nézett ki ilyennek, de azt még mindig nem értem, hogy "szegény kicsi Michelinnek" már nem futotta volna arra, hogy csináljon pár tesztet a már "felcsiszolt" pályán is, vagy legalább "otthon" nem tudtak volna hasonló felületet szimulálni?? Itt akkor most az a kérdés, mikor történt az újraaszfaltozás/csiszolás. Volt-e idejük összehozni egy olyan gumit, ami bírta volna? A többieknek volt, úgy láttuk... ...vagy az "új" gumikat akarták utólag elhozni hazulról? Azért, mert R.Schum.-nak "nem megy" az a kanyar, nem biztos, hogy halomra haltak volna ott a versenyzők csak a gumi miatt... Az edzésen is csak az az 1 eset volt. /Na, jó, tudom, az jóval rövidebb, mint a versenytáv - mindenre van kifogás.../ Barrichello is összetörte már ott Bridg.-on az autóját és...? Másnap is "engedték" versenyezni...
zolee14530-06-2005 11:22:57 // 2195
igaz, elcsesztem
Inner Circle30-06-2005 10:18:50 // 2194
Ez így ebben a formában nem igaz; nem BÜNTETHETI mert nincsenek szerződéses viszonyban, viszont minden további nélkül PERELHETIK egymást oda-vissza az okozott károkért. Szép is lenne ha minden per feltétele lenne a szerződéses viszony, asszem kiürülnének a bíróságok :-) De mégis igazad van, én alapvetően a csapatokra gondoltam, akiknek viszont a Michelin a támadható pontjuk a perben, így végülis Michelin vs. FIA meccs lenne.
Inner Circle30-06-2005 10:13:16 // 2193
Itt van egy valóban hozzáértő F1-rajongó véleménye az Indexről, ő nem csak úgy ugatja a témát, mint én.
Inner Circle30-06-2005 10:11:14 // 2192
Állítólag tényleg, és limitált... Lehet hogy ma veszek :-)
Én már nem lepődök meg semmin. Lehet akkora lesz bennük a bizonyítási vágy, hogy el sem indulnak .... :)))
zolee14530-06-2005 09:25:48 // 2190
meglepne ha arról a pályáról nem lenne adatuk:)))
Tegnap a törökbálinti korában fél órát sasoltam a 6 doboz Red Bullt.
Tényleg 1500 Ft-ért pénteken meg lehet nézni a szabadedzést vagy még be kell küldeni valamit utána részt veszek az elő, közép és utó sorsoláson majd kihúzzák a nyertest az 1 köbméteres gömbből?
Elolvastam 3x, nem találok benne kiskaput a leírás szerint tényleg.
Ja, előjönnek a mentális lovak a csomiból.
A Mislenre visszatérve, naon kivácsi leszek a Manyi kúri futamra. Szerintem lázasan készülődnek a csiga zabálók. :)
zolee14530-06-2005 09:09:27 // 2187
csak azért vettem komolyan, mert néhányan tényleg elhiszik, hogy olyan kocsijuk van mint amit a tv-ben láttak versenyezni, és leállnak gyorsulni az 1,4 16V (75LE) Seat Toledoval, mert a multkor a Seat mindenkit "lealázott" a pályán, és akkor most ő is büntetni fog...szánalmas!
Ezt Tony Stewart mondta, aki valami NASCAR emberke vagy micsoda, de amerikai. És az amerikaik azt teszik amit mondanak nekik meg amit a TV-ben látnak. :)
Nekem még sose volt Mislen papucsom de ezek után tutira nem is lesz. Ne vedd már ilyen komolyan. :)))
zolee14530-06-2005 08:57:42 // 2185
magadtól idéztél?:)
nekem most is Michelin van a kocsimon, és ezután is azt fogok venni, mert meg vagyok vele elégedve...
az utcai, és a versenyautóknek nem sok köze van egymáshoz.
Nem fogok elszállni magamtól, hogy milyen marha gyors kocsim van, ha a WTCC-ben nyer egy futamot az Alfa, de megijedni sem fogok, ha az F1-ben kap egy defektet a Michelin.
A WTCC-ben nem az 1998-as széria 145 1,6 TS versenyez, és az F1-ben sem 185/60R14 Michelin Energy E3A-t használnak. Ez ilyen egyszerű, de néhányan szeretik azt hinni, hogy a típus azonosság jelent valamit. Oké, jelent, de nem sokat.
Van benne valami ... de elég kockázatos, visszafelé is elsülhet.
Tommi29-06-2005 23:23:11 // 2183
Tipikus "mindegy mit írnak rólunk, csak írjanak" :)))
Tom1229-06-2005 23:11:30 // 2182
Látom, nem vagyok egyedül a "gyanakvásommal".:) Még azt szerettem volna előbb hozzáfűzni, hogy ez a "recept" a politikában is jól bevált: Egy kis botrány figyelemfelkeltésnek, aztán "jó fiú vagyok", aztán "mégjobb", aztán "mégjobb"...
Tommi29-06-2005 23:08:48 // 2181
Izé... hírverés :) Nem vertek meg egyetlen írt sem :)))
Tommi29-06-2005 23:02:54 // 2180
Igen, erre már én is gondoltam, hogy csak a cirkusz és szenzáció kedvéért csinálták. De nem tudom, hogy egy ennyire negatív írverés jót tett-e a Forma-1-nek... Majd meglássuk. Nem hiszem, hogy a Misi ekkora balek lenne, hogy xar gumikat szállít. 100 éves cég, mindenhol mindenre szereltek már gumit, aminek kereke van, egy ilyen "hiba" esélye konvergál a nullához :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
438
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?