Na ha" Buttonnak nagy arca van már" Akkor itt egy Barrichello nyilatkozat:
Imádom a környéket, imádom a silverstone-i pályát. Nemcsak nyerni, mindent akarok: a pole-t, a leggyorsabb kört és a győztesnek járó serleget is. Előre kell néznem. Jenson most megrészegült a sikertől, minden összejön neki probléma nélkül. De egy napon jön majd a hullámvölgy, és én ott akarok lenni, hogy rögtön lecsapjak a lehetőségre."
"Nem látok esélyt arra, hogy az összes hátralévő versenyt megnyerje. És amint nem fog nyerni, elérkezik az én időm, nem fogom kihasználatlanul hagyni a kínálkozó esélyt."
Ehhez képest Button kettőt nem szól.Akkor nem értem mér nagy arcozzák:(
Forum >> Forma-1
szasza(SW)09-06-2009 19:44:04 // 64842
Ferke09-06-2009 15:45:40 // 64841
Ha tényleg új sorozat indul, szerintem börni agyonkorbácsolja mózlit, az ziher:))
Ferke09-06-2009 15:45:09 // 64840
Ezt most így elképzeltem...durvaaa:))) Azért ez az egész börninek legalább 50x nagyobb érvágás, mint az, hogy a neje elvitte a fél vagyonát:))))
mesa09-06-2009 15:31:37 // 64839
jövőre majd együtt korbácsolják magukat bőrharisnyában a szintén hoppon maradt Börnivel :))))
Ferke09-06-2009 15:16:17 // 64838
De durva! Az előbb, amit belinkeltem, még ennyire nem állították biztosra....jááj de megnézném mózli úr fejét most!:))))
mesa09-06-2009 15:11:43 // 64837
a FOTA áll. aláírta a szerződést a jövő évi sorozatról a spanyol Dornával (MotoGP)
mesa09-06-2009 15:10:12 // 64836
de jó! hurrá! Erre igyunk! :)))
Ferke09-06-2009 15:09:47 // 64835
mesa09-06-2009 15:09:13 // 64834
"Előre kell tekintenem. Jenson él minden lehetőségével, valahogy úgy, mint Michael (Schumacher) anno, ugyanis a helyzetek előtte nyílnak meg, anélkül, hogy bármilyen problémába is ütközne"
Na má' megint kezdi a vén szenilis...
Na má' megint kezdi a vén szenilis...
Ferke09-06-2009 15:08:09 // 64833
Ez volt már? Mózli felszólította a csapatokat, hogy nevezzenek......ha neveznek, akkor lehet tárgyalni....mekkora rafkós az öreg!!!:)))
Kíváncsi leszek a FOTA reakciójára...bár a FOTA sem viccel:
50M eurot fizet minden nagy csapatnak az a nagy csapat, aki belép!:)
...ez durva!:)))
Kíváncsi leszek a FOTA reakciójára...bár a FOTA sem viccel:
50M eurot fizet minden nagy csapatnak az a nagy csapat, aki belép!:)
...ez durva!:)))
bilon09-06-2009 15:02:37 // 64832
ehhh...ebben a témában az utolsó...
a red bull nyert futamot már idén...toyota nem
attól függetlenül, a red bull tűnik(!) nyerőbb csapatnak...
a toyotánál már nem gascoyne van (bármilyen hihetetlen a spyker, majd force india, de innen kiszállt az f1-ből...)
attól még a toyota jó lehet...
de hosszú távon ez a két ember bizonyított (newey, és brawn)...ezek tények...persze lehetne mondani még todt bácsit, williams bácsit, briattore bácsit, vagy dennis bácsit...igaz ők csak(!) csapatvezetők...
ha már mindenképpen kellene mást mondani...
ennyi...itt befejeztem!
:))
a red bull nyert futamot már idén...toyota nem
attól függetlenül, a red bull tűnik(!) nyerőbb csapatnak...
a toyotánál már nem gascoyne van (bármilyen hihetetlen a spyker, majd force india, de innen kiszállt az f1-ből...)
attól még a toyota jó lehet...
de hosszú távon ez a két ember bizonyított (newey, és brawn)...ezek tények...persze lehetne mondani még todt bácsit, williams bácsit, briattore bácsit, vagy dennis bácsit...igaz ők csak(!) csapatvezetők...
ha már mindenképpen kellene mást mondani...
ennyi...itt befejeztem!
:))
mesa09-06-2009 14:57:05 // 64831
Végül is mindent mindenbe bele lehet magyarázni... MIndenben van összefüggés, ha úgy akarjuk.
Én meg azt mondom ennek az épületes cikknek a kapcsán, hogy a Ferrari mindig ott volt az f1-ben, ergo ilyen alapon csak ezt az egy csapatot illethet meg VB cím! :P
:)))))
Én meg azt mondom ennek az épületes cikknek a kapcsán, hogy a Ferrari mindig ott volt az f1-ben, ergo ilyen alapon csak ezt az egy csapatot illethet meg VB cím! :P
:)))))
mesa09-06-2009 14:54:14 // 64830
1. BrawnGP 96p.
2. RedBull 56,5p.
3. Toyota 32,5p.
Nálad hány csapat számít élcsapatnak ? Kettő ? :)))
Megj.: A Toyota közelebb van a RedBullhoz, mint a RedBull a BrawnGP-hez :P
2. RedBull 56,5p.
3. Toyota 32,5p.
Nálad hány csapat számít élcsapatnak ? Kettő ? :)))
Megj.: A Toyota közelebb van a RedBullhoz, mint a RedBull a BrawnGP-hez :P
bilon09-06-2009 14:53:50 // 64829
merthogy 2006-ben nem volt versenyben a ferka sumival (meg brawn-nal) a vb címért? vagy ezt nem értem....
mesa09-06-2009 14:50:22 // 64828
" Az egyetlen kivétel 2008, meg talán 2007"
Meg 2006. Na ennyire pontos egy cikk :P :))
az utolsó mondatodnál pedig azzal vitatkoznék, hogy David Beckham sem lett kevésbé jó focista attól, hogy topligából a kevésbé menő MLS-be szerződött ... :))))
Meg 2006. Na ennyire pontos egy cikk :P :))
az utolsó mondatodnál pedig azzal vitatkoznék, hogy David Beckham sem lett kevésbé jó focista attól, hogy topligából a kevésbé menő MLS-be szerződött ... :))))
bilon09-06-2009 14:45:09 // 64827
most olvasom nincs is már az F1-ben....
bilon09-06-2009 14:21:59 // 64826
tényleg? hány vb címet nyert az általa tervezett autó?
bilon09-06-2009 14:21:10 // 64825
jaja...és csinált egy kiscsapatból élcsapatot...valahogy ez a toyotának nem jön össze...
bilon09-06-2009 14:20:13 // 64824
"Adrian Newey és Ross Brawn. Bármilyen kevéssé is hozza lázba a közönséget egy nyájas hangú, kopaszodó irodarobot, meg egy pocakos, kiugrott ex-fizikus, megkerülhetetlen tény, hogy legalább az egyiküknek 1992 óta mindig volt szerepe a vb-címért folytatott küzdelemben. Az egyetlen kivétel 2008, meg talán 2007"
de elismerem mike is ott van, csak mégsem ennyire...
de elismerem mike is ott van, csak mégsem ennyire...
mesa09-06-2009 14:12:49 // 64823
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
mesa09-06-2009 14:10:06 // 64822
"mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál..."
Newey 2006 óta egy feltörekvő csapatnál dolgozik, ami eddig nem éppen topnak nevezhető.
Newey 2006 óta egy feltörekvő csapatnál dolgozik, ami eddig nem éppen topnak nevezhető.
mesa09-06-2009 14:03:50 // 64821
2003-ban nyertek először a Hungaroringen a híres 110°-os V-motoros Renaulttal. 2005-ben még mindig azt a motorkonstrukciót használták.
De igazad van, akkor már a Toyotánál volt.
De mindez mit oszt, szoroz abból, hogy az f1-ben van, és ugyanolyan jó, mint Adrian Newey??? Most ott van az F1-ben, vagy nincs?
Akkor hülyeség az A5 cikk vagy nem?
De igazad van, akkor már a Toyotánál volt.
De mindez mit oszt, szoroz abból, hogy az f1-ben van, és ugyanolyan jó, mint Adrian Newey??? Most ott van az F1-ben, vagy nincs?
Akkor hülyeség az A5 cikk vagy nem?
mesa09-06-2009 13:55:10 // 64820
Nem lett volna baj, miután a Toyotát ott hagyta, ha a Ferrari alkalmazta volna...
bilon09-06-2009 13:54:36 // 64819
uhhh....2005-ben a toyotánál volt mike úr...
de lehet ő tervezte a rönót is :))))
de lehet ő tervezte a rönót is :))))
mesa09-06-2009 13:49:23 // 64818
Mike Gascoyne fejből
mesa09-06-2009 13:47:33 // 64817
Ha én lennék Monteguzmó, Domenicallit már áthelyeztem volna az utcai autó részleghez. De ezt elmondtam már párszor :)))
bilon09-06-2009 13:47:07 // 64816
ki tervezte a rönó vb győztes autóját? pl? tudod fejből?
de hagyjuk..látom nem érted..bocs..lehet, hogy Te is Fradista vagy, de ezt most nem akarom elmagyarázni...de nincs harag :)))
adrian newey
és szerintem ami itt le van írva, az tök igaz...
de hagyjuk..látom nem érted..bocs..lehet, hogy Te is Fradista vagy, de ezt most nem akarom elmagyarázni...de nincs harag :)))
adrian newey
és szerintem ami itt le van írva, az tök igaz...
mesa09-06-2009 13:41:51 // 64815
Minek nézzek utána??? Hogy tényleg tervezőmérnök-e az egyik a másik meg nem?
LOL
"vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t" -Ezt az ökörséget megint honnan veszed???
Adrian Newey 2006 február óta a Red Bull mérnöke. Ron Dennis pedig 2009 márciusig volt a McLaren csapat főnöke. 2006,2007,2008: rögtön három teljes szezon, amikor már nem dolgoztak együtt ...
Schumi miért rgaszkodott Brawnhoz? Mert jól kijöttek. Nincs ezen mit magyarázni.
Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy miért nem akarták visszavinni az olaszok Ross Brawnt, mikor újra jelentkezett ? ;-)
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
LOL
"vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t" -Ezt az ökörséget megint honnan veszed???
Adrian Newey 2006 február óta a Red Bull mérnöke. Ron Dennis pedig 2009 márciusig volt a McLaren csapat főnöke. 2006,2007,2008: rögtön három teljes szezon, amikor már nem dolgoztak együtt ...
Schumi miért rgaszkodott Brawnhoz? Mert jól kijöttek. Nincs ezen mit magyarázni.
Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy miért nem akarták visszavinni az olaszok Ross Brawnt, mikor újra jelentkezett ? ;-)
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
mesa09-06-2009 13:35:02 // 64814
Mike: általában a top csapatok fikázóinak üzentem, akik most a Brawn GP-re matyiznak :)))
Mike.09-06-2009 11:43:55 // 64813
Ne szapuljuk??!!?? ....Hát mit csináljunk, ha amit csak lehet elbaxnak!?! Vegyük Kimi esőgumiját a száraz aszfalton. Vagy nem küldik ki az utolsó körökre az edzésen és így esik ki! Szóval amíg ilyen bakit csinálnak addig sajnos csak szidni tudom a Ferrarit.
bilon09-06-2009 11:25:47 // 64812
mielőtt ezt kijelented, azért utánanézhetnél...
az oké, hogy egyik ez, a másik az, mégis mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál...
vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t? pedig már a jaguár akarta vinni...
és schumi miért ragaszkodott brawn-hoz?
az oké, hogy egyik ez, a másik az, mégis mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál...
vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t? pedig már a jaguár akarta vinni...
és schumi miért ragaszkodott brawn-hoz?
bilon09-06-2009 11:23:37 // 64811
főleg úgy, hogy ahhoz még kevés köze volt...
bilon09-06-2009 11:23:18 // 64810
jah...1 év alatt azért nehéz csodát csinálni... :P
mesa09-06-2009 11:15:34 // 64809
Brawnnal sem volt sehol a Honda... :P
Csak amióta a Honda motort Mercedesre cserélték, azóta fut a szekér. :))
Csak amióta a Honda motort Mercedesre cserélték, azóta fut a szekér. :))
mesa09-06-2009 11:13:41 // 64808
Na ez megint mekkora szédületes baromság... Ráadásul az egyik csapatvezető a másik tervezőmérnök. :P :))
Ha a csapatfőnököket nézzük van még:
- Flavio Briattore, Mario Theissen, Frank Williams, Martin Witmarsh
Ha a tervezőket nézzük:
- Aldo Costa, Patrick Head, Nicolas Tombazis, Mike Gascoyne
Mindegyik rendkívűli tehetség, egyéniség, meghatározó személyiség, aki képes egy jó húzással futamot, bajnokságot eldönteni.
Ha a csapatfőnököket nézzük van még:
- Flavio Briattore, Mario Theissen, Frank Williams, Martin Witmarsh
Ha a tervezőket nézzük:
- Aldo Costa, Patrick Head, Nicolas Tombazis, Mike Gascoyne
Mindegyik rendkívűli tehetség, egyéniség, meghatározó személyiség, aki képes egy jó húzással futamot, bajnokságot eldönteni.
BMW forever!!!!!!!!09-06-2009 11:02:38 // 64807
meg a ferrari sem,csak estek keltek mint most.Futamot sem nagyon fejeztek be...........
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 11:01:39 // 64806
Brawn nagyon jó szaki főleg hogy mindenből megkapta a legjobbat :) bele értve Button-t is...
bilon09-06-2009 10:58:26 // 64805
hát..brawn előtt nem volt sehol a honda... :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 10:54:21 // 64804
mózli, a honda meg a mclaren :D ez így helyes...
bilon09-06-2009 10:52:36 // 64803
Newey meg 3 alatt a red bullt?
bilon09-06-2009 10:49:57 // 64802
hát...ha azt nézzük Brawn 1 év alatt (vagy kettő?) rendbe rakta azt a csapatot :)))
bilon09-06-2009 10:46:29 // 64801
az A5-ön volt egy jó cikk... az volt a lényege, hogy itt nem csapatok versenyeznek, hanem Brawn és Newey...
és ebben van az igazság...
nem termelt ki az F1 másik meghatározó tervezőt, csapatvezetőt...ennyi...
és ebben van az igazság...
nem termelt ki az F1 másik meghatározó tervezőt, csapatvezetőt...ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 09:58:39 // 64800
nem sajnáljuk őket ügyes gyerekek azért van fejlődés 5-6 futam alatt bent vannak a 10-ben ez a Brawn vagy Exhondának 7 év alatt sikerült :P
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 09:56:49 // 64799
teljesen érthetően és jól összefoglaltad :) aki ezt nem érti meg így azzal nem is érdemes vitatkozni...
BMW forever!!!!!!!!09-06-2009 09:53:14 // 64798
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Szegények............annyira sajnálom őket,ne haragudjatok,de küszködök a könnyeimmel:-))))))))))))))))
Szegények............annyira sajnálom őket,ne haragudjatok,de küszködök a könnyeimmel:-))))))))))))))))
mesa09-06-2009 09:45:39 // 64797
Soprano túl sok kérdés egyszerre :)))
Igen egyetlen kanyaron múlt. Az hogy hogyan alakult közben az év senkit sem érdekel, mert az ellenfélnek is alakultak így-úgy a dolgai. Ha akkor nem elő egy utolsót a csokiember, ugye ...
Igen, a Ferrari vezetés sokat hibázott idén. Mindig van gödör, amiből ki lehet mászni
Igen a többi csapat is megépítette a duplafedeles diffúzort, csak épp az autó nem passzol hozzá. A Brawnoknak a hátsó tengelytől végig az van, a későn kapcsolóknak meg csak az utolsó 10 cm-en. Nem ugyanaz a kettő hatékonysága, remélem belátod
A RedBull autók nagyon jók, én már a második verseny után leírtam, hogy nem a Brawnok a mgelepetés, hanem ők. De megint elfelejted az esetükben, hogy nem kellett KERS-szel szarakodniuk hónapokig, hogy egyáltalán működjön a szisztéma. Elegendő volt egy jól kiegyensúlyozott kocsit építeniük. Szopás a kettős mérce, ugye ;)
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Ha már ilyen kettős mércével méri a szabályokat az FIA, inkább lett volna kötelező +35 Kg súly elhelyezése az összes autóba ami nem használ KERS-t, sokkal igazságosabb lett volna.
Pedig a WTCC-t is Max Moslék felügyeli, ott egész jól ki tudták egyenlíteni az erőviszonyokat ... Itt úgy látszik nem ez volt a cél.
Még valami, mert szóban lett említve, hogy volt már kettős mérce az F1-ben nem is olyan rég, amikor a Minardik az előző rendszer szerinti motorokkal versenyezhettek: igen, de akkor is volt kiegyenlítés, fordulatszám-korlátozással mehettek a kicsik között.
Most viszont a KERS-t nem használó autók semmilyen többletsúlyt, fordulatszámkorlátozást, akármit nem kapnak. Igazságtalan!
Milyen dolog lenne, ha egy 20 kérdéses tesztlap kitöltése után a 20 helyes választ adót ugyanúgy ötösre értékelnék, mint azt aki csak tízet válaszolna meg, igaz azt mind helyesen ???
Igen egyetlen kanyaron múlt. Az hogy hogyan alakult közben az év senkit sem érdekel, mert az ellenfélnek is alakultak így-úgy a dolgai. Ha akkor nem elő egy utolsót a csokiember, ugye ...
Igen, a Ferrari vezetés sokat hibázott idén. Mindig van gödör, amiből ki lehet mászni
Igen a többi csapat is megépítette a duplafedeles diffúzort, csak épp az autó nem passzol hozzá. A Brawnoknak a hátsó tengelytől végig az van, a későn kapcsolóknak meg csak az utolsó 10 cm-en. Nem ugyanaz a kettő hatékonysága, remélem belátod
A RedBull autók nagyon jók, én már a második verseny után leírtam, hogy nem a Brawnok a mgelepetés, hanem ők. De megint elfelejted az esetükben, hogy nem kellett KERS-szel szarakodniuk hónapokig, hogy egyáltalán működjön a szisztéma. Elegendő volt egy jól kiegyensúlyozott kocsit építeniük. Szopás a kettős mérce, ugye ;)
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Ha már ilyen kettős mércével méri a szabályokat az FIA, inkább lett volna kötelező +35 Kg súly elhelyezése az összes autóba ami nem használ KERS-t, sokkal igazságosabb lett volna.
Pedig a WTCC-t is Max Moslék felügyeli, ott egész jól ki tudták egyenlíteni az erőviszonyokat ... Itt úgy látszik nem ez volt a cél.
Még valami, mert szóban lett említve, hogy volt már kettős mérce az F1-ben nem is olyan rég, amikor a Minardik az előző rendszer szerinti motorokkal versenyezhettek: igen, de akkor is volt kiegyenlítés, fordulatszám-korlátozással mehettek a kicsik között.
Most viszont a KERS-t nem használó autók semmilyen többletsúlyt, fordulatszámkorlátozást, akármit nem kapnak. Igazságtalan!
Milyen dolog lenne, ha egy 20 kérdéses tesztlap kitöltése után a 20 helyes választ adót ugyanúgy ötösre értékelnék, mint azt aki csak tízet válaszolna meg, igaz azt mind helyesen ???
Xixo09-06-2009 02:49:31 // 64796
Mondjuk ebben a KERSben csak azt nem értem, hogy ha már bevezették, akkor minek kellett így beszabályozni?? Miért nem lehetett bármennyi ideig bármennyi lóerővel használni? Hová lesz így az innováció???
Xixo09-06-2009 02:43:44 // 64795
Egy kanyaron???
Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Xixo09-06-2009 02:35:07 // 64794
Na a Ferrari tavalyi VB címe legalább annyira nem volt megérdemelt, mint hemiltoné...
Xixo09-06-2009 02:26:39 // 64793
(A RBull talán mostanában készül el a dupladifivel....)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
732
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?