Forum >> Forma-1
Buksi02-09-2009 20:30:51 // 70433
Na, ez még viccnek is rossz! :-DDDDDDD
GT Ɨ|ѯ02-09-2009 20:26:48 // 70432
Satti02-09-2009 20:24:27 // 70431
Ez bizony így van, kell a rafkósság is a sikerhez! :-)
Buksi02-09-2009 20:17:22 // 70430
![](http://kepfeltoltes.hu/090902/DV533470_1000__Custom__www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Buksi02-09-2009 19:52:21 // 70429
Akkor az a baja! :-D
Zsolesz02-09-2009 18:57:58 // 70428
Oké, de ha már arról beszélnek hogy a pálya poros részére kimennek, akkor ott milyen rossz mert nincs tapadás, akkor nehogy már egy bukótérben jobb legyen mint a pályán bárhol.
És mint az előbb írtam Button is ott ment. Neki miért nem volt nagyobb íven nagyobb sebessége? Lehetett volna és senkit nem bírt megelőzni.
Vagy Badoer (bár ő más kategória), aki ráadásul ugyan azzal az autóval megy mint Kimi.
És mint az előbb írtam Button is ott ment. Neki miért nem volt nagyobb íven nagyobb sebessége? Lehetett volna és senkit nem bírt megelőzni.
Vagy Badoer (bár ő más kategória), aki ráadásul ugyan azzal az autóval megy mint Kimi.
pb_02-09-2009 18:48:47 // 70427
Na igen, és a nagyobb ívet, nagyobb sebességgel is lehet bevenni.
Zsolesz02-09-2009 18:43:54 // 70426
Nem újrakezdeni akarom az egész vitát, de ezzel a nagyobb íven kanyarodással már kezd tele lenni a cipőm. Nézzük meg Buttont, ő is ott ment. Mire ment vele? Semmire. Akkor lehet valamit Kimi másképp csinált, de csak vele foglalkoznak a többiekkel nem.
Szóval szép volt ez így, a ravaszság is hozzá tartozik egy jó versenyző tulajdonságaihoz. Így tovább!
Szóval szép volt ez így, a ravaszság is hozzá tartozik egy jó versenyző tulajdonságaihoz. Így tovább!
GT Ɨ|ѯ02-09-2009 17:21:34 // 70425
nem szedi már régen:-D
GT Ɨ|ѯ02-09-2009 17:21:14 // 70424
Fisichella,bocs...:-)
Buksi02-09-2009 17:00:32 // 70423
Hát ennek elgurult a gyógyszerer! :-DDDDD
Kriszo02-09-2009 16:56:36 // 70422
Nemhiszem el hogy nincs egy fiatal tehetség akit be lehetne ültetni..
Mér kéne fishichella???Jo szegény Lucanal biztosan jobb de azér nem is olyan nagy szám sztem...Ült már ő vb autoban azzal sem mutatott valami nagyot...
Mér kéne fishichella???Jo szegény Lucanal biztosan jobb de azér nem is olyan nagy szám sztem...Ült már ő vb autoban azzal sem mutatott valami nagyot...
GT Ɨ|ѯ02-09-2009 15:06:54 // 70421
Satti02-09-2009 14:33:46 // 70420
Néha jó az "öreg" a háznál! :-))
Whiteskull02-09-2009 14:26:22 // 70419
Melyik betű nem megy? :))))
Ferke02-09-2009 14:25:38 // 70418
Ezt jó, hogy betetted ide, mert a hosszú cikkeket sosincs kedvem elolvasni:)) Tök jogos minden, ami le van írva...
GT Ɨ|ѯ02-09-2009 12:28:37 // 70417
Ferka szendvics volt a befutó vazze:-DDDDD
az első & utolsó között a mezőny....
az első & utolsó között a mezőny....
someday02-09-2009 10:45:58 // 70414
ezzel kb le lehet zárni az egész ügyet
Satti02-09-2009 10:44:47 // 70413
Ja, és mégegy lényeges részlet.
"És még egy apró részlet: szegény Luca Badoer ismét annyira lemaradt, hogy Kiminek össz-vissz két rosszabb köre volt az ő legjobb körénél (üzemanyag-korrigáltan pedig csak egy). Ennek fényében érthetetlen, hogy miként futhatta meg zsinórban négyszer, a 20. és 23. kör között a legjobb részidőt a pálya első szektorában, ahol az Eau Rouge van; még ha figyelembe is vesszük a KERS-t, ez a szakasz követeli a legnagyobb önbizalmat, s az ember azt hinné, neki éppen az hiányzott. Érthetetlen. Amúgy körönként átlagosan 2 másodpercet kapott Räikkönentől, úgyhogy csoda lenne, ha a Ferrari megtartaná Monzára. Ha valóban ennyire lassú volna, a tesztpilótai feladatok elvégzésére sem lenne alkalmas, úgyhogy valószínűleg a versenyzéssel járó pszichikai és fizikai terhelésre nem sikerült visszaszoknia, de a kifogások nem számítanak. Ahogy egy kíméletlen Ferrari-szurkoló fogalmazott az általa pingált transzparensen, "Lucánál még a nagymamám is gyorsabb lenne a Ferrariban. Szégyen!" Maranellóban nem engedhetik meg maguknak, hogy miközben az egyik autójuk megnyeri a versenyt, a másik 102 másodperccel később, még az utolsó előttihez képest is 48 másodperces hátrányban kullogjon át a célvonalon. Ez nem jó sem neki, sem a Ferrarinak. "
"És még egy apró részlet: szegény Luca Badoer ismét annyira lemaradt, hogy Kiminek össz-vissz két rosszabb köre volt az ő legjobb körénél (üzemanyag-korrigáltan pedig csak egy). Ennek fényében érthetetlen, hogy miként futhatta meg zsinórban négyszer, a 20. és 23. kör között a legjobb részidőt a pálya első szektorában, ahol az Eau Rouge van; még ha figyelembe is vesszük a KERS-t, ez a szakasz követeli a legnagyobb önbizalmat, s az ember azt hinné, neki éppen az hiányzott. Érthetetlen. Amúgy körönként átlagosan 2 másodpercet kapott Räikkönentől, úgyhogy csoda lenne, ha a Ferrari megtartaná Monzára. Ha valóban ennyire lassú volna, a tesztpilótai feladatok elvégzésére sem lenne alkalmas, úgyhogy valószínűleg a versenyzéssel járó pszichikai és fizikai terhelésre nem sikerült visszaszoknia, de a kifogások nem számítanak. Ahogy egy kíméletlen Ferrari-szurkoló fogalmazott az általa pingált transzparensen, "Lucánál még a nagymamám is gyorsabb lenne a Ferrariban. Szégyen!" Maranellóban nem engedhetik meg maguknak, hogy miközben az egyik autójuk megnyeri a versenyt, a másik 102 másodperccel később, még az utolsó előttihez képest is 48 másodperces hátrányban kullogjon át a célvonalon. Ez nem jó sem neki, sem a Ferrarinak. "
Satti02-09-2009 10:40:28 // 70412
Annak, aki nem akarná végigolvasni, itt a lényeg! :-)
"De azért ne higgyük, hogy rutinmunka volt megelőznie Fisit. Mostanában divatos egy kézlegyintéssel elintézni az Eau Rouge-t, mondván, a V8-as motorokkal már könnyedén padlógázos, ám aki már állt a kanyar előtti völgy alján, hitetlenkedve bámulva a tévéből lankásnak tűnő emelkedőt, amely testközelből szürke falként tornyosul előtte, tudja, hogy 300 km/órával nekihajtani egy függőleges falnak soha nem lesz a szívbajosak szórakozása. Noha ezt az autók felső légbeömlője mellett elhelyezett kamerák nem érzékeltetik, a versenyzők a domb teteje felé száguldva egy pillanatra csak az eget látják, aztán jobbról bevillan nekik a Radillon kerékvetőjének a csücske, és ahhoz igazodva kell megítélniük, hogy mikor rántsák balra a kormányt - vakon. Ez önmagában is hajmeresztő mutatvány, hát még akkor, ha az ember szorosan rátapad az előtte haladó autóra, és a szélárnyékban elfogy a leszorítóerő az első vezetőszárnyáról.
Kimi Ferrarija a dombtetőn alulkormányzottan lesodródott az ívről, de így is elég közel tudott maradni Fisi Force Indiájához, hogy aztán a Les Combes felé vágtázva elmenjen mellette. Talán nem ez volt az év legszebb előzése, az viszont biztos, hogy az egyik legvakmerőbb volt. A győzelem múlt rajta.
Akár úgyis mondhatnánk, hogy Kimi előzőleg, az eredeti rajtnál a "segítsd magadon, Isten is megsegít!" elvet alkalmazva hozta magát előnyös helyzetbe. Ahogy pillanatnyi tétovázás nélkül a La Source bukótere felé kormányozta Ferrariját, elkerülve a kanyar közepén kialakuló tumultust, az sokaknál kicsapta a biztosítékot. Noha utóbb, amint az várható volt, azt állította, hogy Jarno Trulli Toyotáját kikerülendő menekült le a rázókövön túlra, a manővere kétségkívül tervezettnek tűnt, vagy legalábbis olyannak, aminek a lehetőségére előre felkészült, és kapva kapott is a kínálkozó alkalmon. Bármit is mondjon, akármilyen hepehupás és poros ott az aszfalt, akármennyivel hosszabb utat kellett megtennie, biztosan előnyt szerzett a megmozdulással - erre egyértelmű bizonyíték, hogy két olyan autót, amely a rendes íven fordult el, simán megkerült. Sőt, ha beleszámoljuk Robert Kubicát is, akit szintén a korábbi kigyorsításnak köszönhetően ért utol az Eau Rouge tetején, hármat.
Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy az akciója szabálytalan volt. Ami azt illeti, a Nemzetközi Sportkódex L-függelékének V./2c) cikkelye szerint a "pályához" elvileg csak a két szélére felfestett fehér csíkok által határolt rész tartozik hozzá, ezért szigorú értelemben már az is megszegi a szabályokat, aki felmegy a rázókőre. Valójában csak az minősül pályaelhagyásnak, ha "az autó egyetlen része sem érintkezik a pályával" - ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy mind a négy kerekével átlépi valamelyik fehér csíkot.
Kimi ezt a rajt után megtette, csakhogy a pályaelhagyások konkrét megítélése sorozatról sorozatra, sőt, egy adott pályán még évről évre is változik. A kötelező versenyzői eligazításokon mondják el, hogy melyik kanyar melyik rázókövére vagy bukóterébe milyen feltételekkel lehet kimenni, és ha előzőleg valamelyik konkrét kanyarral probléma volt, megváltoztathatják az értelmezést - akár a nagydíjhétvége közben is, természetesen a pilóták tudtával. Ha valaki bármilyen okból elhagyja a pályát, a szabályzat szerint visszatérhet rá, "azonban csak akkor, amikor már biztonságos, és anélkül, hogy előnyt szerezne vele."
Amint láttuk, Kimi előnyt szerzett azzal, hogy átvágott a bukótéren, de az ilyen vétségek a rajt után rendszerint más elbírálás alá esnek, mint egyébként, a verseny "normális" szakaszában. Különösen, ha a pilótának volt rá védhető oka, hogy a menekülőutat használja. Kimi (egyébként nemcsak ő, hanem Jenson Button és Luca Badoer is a bukótérben fordult el) nyilván felismerte, hogy a Nick Heidfeld BMW-jén fennakadó Trulli elfogadható ürügy lesz, ezért azonnal reagált. Ez mindaddig nem csalás, hanem egyszerű versenyzői dörzsöltség, amíg az ember megússza büntetés nélkül. És az ellenfelek közül senki sem panaszkodott miatta (Martin Whitmarsh is csupán annyit jegyzett meg némi angolos túlzással, hogy "Kimi előnyös ívet választott"), amiből arra következtethetünk, hogy az eligazításon elhangzottak alapján - legalábbis a rajtot követően - az ütközés elkerülése érdekében szabad volt használni ott a bukóteret.
Ilyesmire az elmúlt években is többször volt példa; Fernando Alonso például a tavalyi szingapúri rajtnál szintén három autót előzött meg a sikán rázókövein átvágva, és szintén nem büntették meg. "
"De azért ne higgyük, hogy rutinmunka volt megelőznie Fisit. Mostanában divatos egy kézlegyintéssel elintézni az Eau Rouge-t, mondván, a V8-as motorokkal már könnyedén padlógázos, ám aki már állt a kanyar előtti völgy alján, hitetlenkedve bámulva a tévéből lankásnak tűnő emelkedőt, amely testközelből szürke falként tornyosul előtte, tudja, hogy 300 km/órával nekihajtani egy függőleges falnak soha nem lesz a szívbajosak szórakozása. Noha ezt az autók felső légbeömlője mellett elhelyezett kamerák nem érzékeltetik, a versenyzők a domb teteje felé száguldva egy pillanatra csak az eget látják, aztán jobbról bevillan nekik a Radillon kerékvetőjének a csücske, és ahhoz igazodva kell megítélniük, hogy mikor rántsák balra a kormányt - vakon. Ez önmagában is hajmeresztő mutatvány, hát még akkor, ha az ember szorosan rátapad az előtte haladó autóra, és a szélárnyékban elfogy a leszorítóerő az első vezetőszárnyáról.
Kimi Ferrarija a dombtetőn alulkormányzottan lesodródott az ívről, de így is elég közel tudott maradni Fisi Force Indiájához, hogy aztán a Les Combes felé vágtázva elmenjen mellette. Talán nem ez volt az év legszebb előzése, az viszont biztos, hogy az egyik legvakmerőbb volt. A győzelem múlt rajta.
Akár úgyis mondhatnánk, hogy Kimi előzőleg, az eredeti rajtnál a "segítsd magadon, Isten is megsegít!" elvet alkalmazva hozta magát előnyös helyzetbe. Ahogy pillanatnyi tétovázás nélkül a La Source bukótere felé kormányozta Ferrariját, elkerülve a kanyar közepén kialakuló tumultust, az sokaknál kicsapta a biztosítékot. Noha utóbb, amint az várható volt, azt állította, hogy Jarno Trulli Toyotáját kikerülendő menekült le a rázókövön túlra, a manővere kétségkívül tervezettnek tűnt, vagy legalábbis olyannak, aminek a lehetőségére előre felkészült, és kapva kapott is a kínálkozó alkalmon. Bármit is mondjon, akármilyen hepehupás és poros ott az aszfalt, akármennyivel hosszabb utat kellett megtennie, biztosan előnyt szerzett a megmozdulással - erre egyértelmű bizonyíték, hogy két olyan autót, amely a rendes íven fordult el, simán megkerült. Sőt, ha beleszámoljuk Robert Kubicát is, akit szintén a korábbi kigyorsításnak köszönhetően ért utol az Eau Rouge tetején, hármat.
Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy az akciója szabálytalan volt. Ami azt illeti, a Nemzetközi Sportkódex L-függelékének V./2c) cikkelye szerint a "pályához" elvileg csak a két szélére felfestett fehér csíkok által határolt rész tartozik hozzá, ezért szigorú értelemben már az is megszegi a szabályokat, aki felmegy a rázókőre. Valójában csak az minősül pályaelhagyásnak, ha "az autó egyetlen része sem érintkezik a pályával" - ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy mind a négy kerekével átlépi valamelyik fehér csíkot.
Kimi ezt a rajt után megtette, csakhogy a pályaelhagyások konkrét megítélése sorozatról sorozatra, sőt, egy adott pályán még évről évre is változik. A kötelező versenyzői eligazításokon mondják el, hogy melyik kanyar melyik rázókövére vagy bukóterébe milyen feltételekkel lehet kimenni, és ha előzőleg valamelyik konkrét kanyarral probléma volt, megváltoztathatják az értelmezést - akár a nagydíjhétvége közben is, természetesen a pilóták tudtával. Ha valaki bármilyen okból elhagyja a pályát, a szabályzat szerint visszatérhet rá, "azonban csak akkor, amikor már biztonságos, és anélkül, hogy előnyt szerezne vele."
Amint láttuk, Kimi előnyt szerzett azzal, hogy átvágott a bukótéren, de az ilyen vétségek a rajt után rendszerint más elbírálás alá esnek, mint egyébként, a verseny "normális" szakaszában. Különösen, ha a pilótának volt rá védhető oka, hogy a menekülőutat használja. Kimi (egyébként nemcsak ő, hanem Jenson Button és Luca Badoer is a bukótérben fordult el) nyilván felismerte, hogy a Nick Heidfeld BMW-jén fennakadó Trulli elfogadható ürügy lesz, ezért azonnal reagált. Ez mindaddig nem csalás, hanem egyszerű versenyzői dörzsöltség, amíg az ember megússza büntetés nélkül. És az ellenfelek közül senki sem panaszkodott miatta (Martin Whitmarsh is csupán annyit jegyzett meg némi angolos túlzással, hogy "Kimi előnyös ívet választott"), amiből arra következtethetünk, hogy az eligazításon elhangzottak alapján - legalábbis a rajtot követően - az ütközés elkerülése érdekében szabad volt használni ott a bukóteret.
Ilyesmire az elmúlt években is többször volt példa; Fernando Alonso például a tavalyi szingapúri rajtnál szintén három autót előzött meg a sikán rázókövein átvágva, és szintén nem büntették meg. "
Grando02-09-2009 09:34:23 // 70410
Mármint kik? palikék vagy a nézők? :DD
mesa02-09-2009 09:06:25 // 70409
De ez csak azért van, mert anti-ferrarista Palikék ezt sulykolták a nézők fejébe :)
Akik mint tudjuk, "értenek" az autósportozáshoz...
Akik mint tudjuk, "értenek" az autósportozáshoz...
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2009 08:43:57 // 70408
de bírom mikor az emberek eldöntik mások helyett hogy mit akartak szándékosan :D Szerintem Kimi a rajt előtt ezt gondolta: "áh ma első leszek, az a béna Bari úgy is beragad a rajtnál gyorsan kikerülöm balról aztán a két BMW kakaskodni fog egymással s mivel nincs bennük KERS ezért simán oda érek de kívülről ahol nem lesz hely majd úgy fordulok hogy a bírák azt lássák nincs hely és akkor a bukótérből jól elmegyek mellettük majd az Orouge után beszitálom a seggem hogy balesetet csináljak erre majd kijön a szévtikár s mivel Fizikó autójában nincs KERS majd jól megelőzöm mert máshogy nem menne"
GT Ɨ|ѯ02-09-2009 08:28:59 // 70407
el kell adni a sapeszokat:-)
Buksi02-09-2009 03:52:48 // 70406
Sztem már jövőre sem! :-(
Cro16602-09-2009 03:29:49 // 70405
Mit értesz szándékos alatt? Előre eltervezte? Ha egyedül fordult volna be a kanyarba, hidd el, nem megy ki :)
A szituáció igy adta ki, döntött és ment (helyesen,mert ha ragaszkodik az ívhez,balesetbe keveredik, és menne a vita, hogy ki nem hagyott elég helyet a másiknak, meg szegényebbek lennénk egy szép futamgyőzelemmel)...nyilván bátrabban használta azt a teret így , hogy használhatta.
szélkakas?= drukker v. szurkoló inkább :))
Az meg engedtessék már meg, hogy egy szurkoló a saját "szemüvegén" keresztül lássa az eseményeket, (pl Te is) mert rengeteg szituációt lehet felsorolni az élet területeiről, sportból, amikor nem egyformán látjuk, és hisszük a dolgokat.
A szituáció igy adta ki, döntött és ment (helyesen,mert ha ragaszkodik az ívhez,balesetbe keveredik, és menne a vita, hogy ki nem hagyott elég helyet a másiknak, meg szegényebbek lennénk egy szép futamgyőzelemmel)...nyilván bátrabban használta azt a teret így , hogy használhatta.
szélkakas?= drukker v. szurkoló inkább :))
Az meg engedtessék már meg, hogy egy szurkoló a saját "szemüvegén" keresztül lássa az eseményeket, (pl Te is) mert rengeteg szituációt lehet felsorolni az élet területeiről, sportból, amikor nem egyformán látjuk, és hisszük a dolgokat.
Xixo02-09-2009 01:06:54 // 70404
A Ferka belekezd az utánpótlás nevelésbe?
Nem hiszem. Nem igazán van rá szükségük. Hisz most is lenne jelentkező bőven. Meg ki ne akarna náluk vezetni? :))
Nem hiszem. Nem igazán van rá szükségük. Hisz most is lenne jelentkező bőven. Meg ki ne akarna náluk vezetni? :))
Xixo01-09-2009 23:53:45 // 70403
És akkor Badoert hogyhogy nem érted meg???
Valszeg nem véletlen van 10 éve a Ferkánál, ő is alázatos szolgája a csapatnak. Sőt ő még alázatosabb is, mert sosem csillogott....
Valszeg nem véletlen van 10 éve a Ferkánál, ő is alázatos szolgája a csapatnak. Sőt ő még alázatosabb is, mert sosem csillogott....
Kazes☻01-09-2009 23:51:24 // 70402
Xixo01-09-2009 23:42:03 // 70401
Lehet eddig is ezt gyakorolta!! :))
Hallottam, hogy jövőre olyan bukók lesznek, amiken nem lesz plexi, pont a Massás baleset miatt és ezért kezdte meg így a tesztelést Badoer! :)))))))
Hallottam, hogy jövőre olyan bukók lesznek, amiken nem lesz plexi, pont a Massás baleset miatt és ezért kezdte meg így a tesztelést Badoer! :)))))))
kesa01-09-2009 23:32:01 // 70400
Így már valóban egyértelmű a dolog. Ugyanakkor én sem voltam ott az eligazításon, ahogyan nyomoréko(mme)ntá(to)raink sem, ezért nem is tudhattam, hogy ez a megoldás szabályosnak lett minősítve.
Viszont itt megragadnám az alkalmat arra, kedves szakértő társaim, hogy újra átgondoljátok: NEM SZÁNDÉKOS MANŐVER VOLT? (DE...!) Mert itt sokan ezt is kétségbe vonták, most meg, hogy mint kiderült, szabályosan cselekedett, már arról van szó, milyen ügyesen kihasználta a szabályok adta lehetőséget. Sok itt a szélkakas :P!
Viszont itt megragadnám az alkalmat arra, kedves szakértő társaim, hogy újra átgondoljátok: NEM SZÁNDÉKOS MANŐVER VOLT? (DE...!) Mert itt sokan ezt is kétségbe vonták, most meg, hogy mint kiderült, szabályosan cselekedett, már arról van szó, milyen ügyesen kihasználta a szabályok adta lehetőséget. Sok itt a szélkakas :P!
Tom1201-09-2009 21:51:23 // 70399
Már előre örülök... :-/
:-)))
:-)))
Whiteskull01-09-2009 21:42:20 // 70398
Legalább nem unatkozunk majd. :)))))
A kételkedés meg különben is alapvető emberi jog. :)))))))))))
A kételkedés meg különben is alapvető emberi jog. :)))))))))))
Tom1201-09-2009 21:38:35 // 70397
Áááá, az nem az ő stílusuk, inkább majd még tovább szórják a kérdőjeleket...:-)))
Tom1201-09-2009 21:36:53 // 70396
Ja, ez is meg volt, még valaki? :-))
Satti01-09-2009 21:36:38 // 70395
Aki máshogy gondolja nnak szar lehet, mert savanyú a szőlő, na de az meg kit érdekel? :-))
Buksi01-09-2009 21:35:56 // 70394
Tulajdonképpen már minden pilótát szóbahoznak lassan a Ferrarival! :-D
Cro16601-09-2009 21:35:34 // 70393
Lehet..de gondolom már régen megóvták volna a versenyt páran, ha nem így lenne.
Reméljük a "szaGértő kommentátorok" is olvasnak pl F1hírek.hu t :))
Akár elnézést is kérhetnek a következő futamon:))
Reméljük a "szaGértő kommentátorok" is olvasnak pl F1hírek.hu t :))
Akár elnézést is kérhetnek a következő futamon:))
Taxi33™01-09-2009 21:31:05 // 70392
Satti01-09-2009 21:30:57 // 70391
Persze, hogy egyértelmű, csak az oylan barmok, mint a már korábban emlegetett, médiaakárkik, feltételeznek mást, de nem is kell vele foglalkoznunk, mert ez már tényleg túl van lihegve!
Tom1201-09-2009 21:29:29 // 70390
Majd azzal jönnek , hogy "Igen, de én nem voltam azon az eligazításon...", stb. :-)))
Tom1201-09-2009 21:27:03 // 70389
...ha világít a kis zöld LED a billentyűzeten,+ a monitoron mindenféle színes háttéren egy kis fehér nyíl futkos ide - oda, ha mozgatod az egeret, akkor biztos van benne áram.;-)))
Buksi01-09-2009 21:25:53 // 70388
Nagyon remélem! ;-)
Whiteskull01-09-2009 21:24:31 // 70387
Na, ez így egyértelmű. :)))
Cro16601-09-2009 21:23:49 // 70386
Ámen :)
Reméljük mások is így gondolják:)
Reméljük mások is így gondolják:)
Buksi01-09-2009 21:17:10 // 70385
Akkor nincs is már nem is kell ezen többet vitázni! :-))
Cro16601-09-2009 21:14:30 // 70384
bilon: "ha lehetne hivatalosan használni a bukóteret, mindenki úgy fordulna.."
Ezek szerint lehetett...:
"Szakmai megközelítésben azonban az a helyzet, hogy a nagydíjak előtti eligazításon Charlie Whiting versenyigazgató mindig kitér a pálya kényesebb pontjaira, kanyarjaira, hogy mi az, amit még tolerálni fog a versenybíróság, és mi az, amit már nem. Francorchamps-ban is így történt, és mivel a La Source-ban a pilóták véleménye szerint több versenyív is használatos, a versenyigazgató úgy döntött, hogy a rajtnál, illetve a biztonsági autó kiállása után, szükség esetén a pálya részeként használható a hajtűkanyar kifutófelülete. Ezen értelmezés szerint tehát a vasárnapi győztes Räikkönen nem jogosulatlan előnyt szerzett az első kanyar kiszélesítésével, hanem kihasználta a szabályok adta lehetőségeket."
elég egyértelmű ezek szerint a szituáció.
Ezek szerint lehetett...:
"Szakmai megközelítésben azonban az a helyzet, hogy a nagydíjak előtti eligazításon Charlie Whiting versenyigazgató mindig kitér a pálya kényesebb pontjaira, kanyarjaira, hogy mi az, amit még tolerálni fog a versenybíróság, és mi az, amit már nem. Francorchamps-ban is így történt, és mivel a La Source-ban a pilóták véleménye szerint több versenyív is használatos, a versenyigazgató úgy döntött, hogy a rajtnál, illetve a biztonsági autó kiállása után, szükség esetén a pálya részeként használható a hajtűkanyar kifutófelülete. Ezen értelmezés szerint tehát a vasárnapi győztes Räikkönen nem jogosulatlan előnyt szerzett az első kanyar kiszélesítésével, hanem kihasználta a szabályok adta lehetőségeket."
elég egyértelmű ezek szerint a szituáció.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
664
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?