Forum >> Forma-1
Andy02-02-2010 14:20:07 // 79031
Andy02-02-2010 14:16:26 // 79030
Ja azt hittem sose lesz vége! De most már legalább képbe kerültek. ;))
Tommi02-02-2010 13:39:24 // 79029
Kitöltöttem, tényleg jó sokat kérdeznek :) Remélem figyelembe is veszik a felmérés eredményét ott fenn az okosok (bár vannak kétségeim efelől :) ).
Andy02-02-2010 12:54:01 // 79027
Xixo02-02-2010 12:48:27 // 79026
Lehet, hogy dízel Audi motor lesz a Ferrarikba??? :)))
Grando02-02-2010 12:22:59 // 79025
Dízel Audis tapasztalatok a benzines F1 Ferrari V8-hoz? Hmmm... :))
Nyilván vmit összekavart a google spanyol-magyar webfordítója. :DDD
Nyilván vmit összekavart a google spanyol-magyar webfordítója. :DDD
Grando02-02-2010 12:21:06 // 79024
Na... A cikket meg kihagyom... Ehh...
Xixo02-02-2010 12:18:25 // 79023
Megveszem és visszarakom, mint eredeti F1-es relikviát! :))
Xixo02-02-2010 12:17:20 // 79022
Én pont tegnap olvastam, hogy a Merci mérnökei lepődtek meg, hogy még a vártnál is kevesebbet eszik a vas és tiszta öröm és bódogság van náluk. :)
Tommi02-02-2010 12:15:43 // 79021
A Shell több céggel is együtt dolgozik a különböző versenyágakban és nyilván az egyikben elért eredményeket felhasználják a másikban is.
Amúgy pont nemrég írtam, hogy a Ferrari az elmúlt években küzdött a fogyasztással, mert nem az ő autói voltak a legtakarékosabbak :)
Amúgy pont nemrég írtam, hogy a Ferrari az elmúlt években küzdött a fogyasztással, mert nem az ő autói voltak a legtakarékosabbak :)
Xixo02-02-2010 12:14:25 // 79020
Egyszerűbb lett volna azt visszahozni, csak gondolom Sumi visszatérése miatt nem merték. :))))
És így tényleg több inaktív eredményesebb pilóta eredményeit is meg fogják elég hamar dönteni, szal az eddigi statisztika mehet a kukába.
És így tényleg több inaktív eredményesebb pilóta eredményeit is meg fogják elég hamar dönteni, szal az eddigi statisztika mehet a kukába.
Grando02-02-2010 12:12:12 // 79019
Érdekes, ám erősen kacsagyanús hír - ismét a spanyol AS nyomán. Eszerint a Ferrari motor kevesebbet eszik a mercinél és a retyónál. Az biztos, hogy a shell nem xarral gurigázik, de hogy az Audi mérnökei hogy keveredtek ebbe bele, az számomra rejtély. Az addig rendben van, hogy Le Mans = Audi + Shell * dízel, na de ez most egy tök másik liga. :DDD
Na mindegy, a próféta szóljon belőlük! :)))
Na mindegy, a próféta szóljon belőlük! :)))
Xixo02-02-2010 12:10:31 // 79018
Nem értem én ezt se. Idén öljük bele a pénzt a difibe, amit jövőre úgyis kidobunk, hogy helyette költhessünk az idén tilos KERSre...
De azért válság van meg takarékosság. :)
De azért válság van meg takarékosság. :)
Grando02-02-2010 12:09:06 // 79017
Váá, mekkora király! :DDD
Xixo02-02-2010 12:06:41 // 79016
Grando02-02-2010 12:06:15 // 79015
Most olvasom az f1today-en, hogy ilyen tesztnapokon nemcsak az autókat próbálgatják, hanem a sisakgyártók is hozzák az új cuccokat. Most épp ezeket (is) tesztelik a pilóták... :)))
Andy02-02-2010 11:41:04 // 79014
tenkjú miszter! :)))
Andy02-02-2010 11:37:35 // 79012
Hol lehet követni a fejleményeket?
mesa02-02-2010 11:35:59 // 79011
Bónuszként javított eredményén :)
Grando02-02-2010 11:29:37 // 79010
Massa ma is az élen kezdte a napot. :)))
1.F. Massa Ferrari F10 1:11.722 18 kör
2.K. Kobayashi Sauber C29 1:12.384 +0.662 18 kör
3.N. Rosberg Mercedes GP W01 1:12.899 +1.177 17 kör
4.L. Hamilton McLaren MP4-25 1:13.161 +1.439 11 kör
5.R. Kubica Renault R30 1:14.714 +2.992 13 kör
6.S. Buemi Toro Rosso STR5 1:14.928 +3.206 19 kör
7.R. Barrichello Williams FW32 1:15.493 +3.771 12 kör
1.F. Massa Ferrari F10 1:11.722 18 kör
2.K. Kobayashi Sauber C29 1:12.384 +0.662 18 kör
3.N. Rosberg Mercedes GP W01 1:12.899 +1.177 17 kör
4.L. Hamilton McLaren MP4-25 1:13.161 +1.439 11 kör
5.R. Kubica Renault R30 1:14.714 +2.992 13 kör
6.S. Buemi Toro Rosso STR5 1:14.928 +3.206 19 kör
7.R. Barrichello Williams FW32 1:15.493 +3.771 12 kör
Whiteskull02-02-2010 11:28:40 // 79009
Teljesen korrekt hsz. és kép. :))))
Tommi02-02-2010 11:27:53 // 79008
Ezt mondom én is :)
Tommi02-02-2010 11:27:21 // 79007
Grando02-02-2010 11:27:11 // 79006
Vagy úgy is, hogy az kap több pontot, aki hátrébb végez. Na asszem lett volna előzés dögivel. :DDD
Tommi02-02-2010 11:25:05 // 79005
Komment:
"mert Hülkenbergnek is Villi Weber a szponzora , mint Scumachernek ott ez lesz a kifogás , ha elveri"
Gratulálunk a tájékozott kollégának :)
"mert Hülkenbergnek is Villi Weber a szponzora , mint Scumachernek ott ez lesz a kifogás , ha elveri"
Gratulálunk a tájékozott kollégának :)
Whiteskull02-02-2010 11:24:13 // 79004
Arányaiban akkor nagyobb volt a különbség. Igyekeztek is rendesen. :))))
Ferke02-02-2010 11:23:24 // 79003
Szerintem pont az volt a cél, hogy ne legyen biztonsági autózás, és hogy ne lehessen megnyerni matematikailag félidőben a vb-t. Bár könnyen lehet, hogy most meg így pont a visszájára sül el a dolog:)
Tommi02-02-2010 11:23:23 // 79002
Ez is igaz :)
De emlékezz vissza, régen 10-6 volt a rendszer, arányaiban akkor is nagy különbség volt a győzelem és második hely között.
De emlékezz vissza, régen 10-6 volt a rendszer, arányaiban akkor is nagy különbség volt a győzelem és második hely között.
Whiteskull02-02-2010 11:22:46 // 79001
MOst nézem, hogy most is többet ér. :DDD
Whiteskull02-02-2010 11:21:59 // 79000
Viszont így nagyobb értéke van a győzelemnek.
Eddig három 2. hely többet ért, mint két 1. :)))
Eddig három 2. hely többet ért, mint két 1. :)))
Ferke02-02-2010 11:21:40 // 78999
Komoly lesz ez, most már baromira nem mindegy, hoyg 1. vagy 2. hely:))
Whiteskull02-02-2010 11:20:28 // 78998
Tommi02-02-2010 11:18:50 // 78997
Ez érdekes lesz, mert eléggé radikális a változtatás, rengeteg korábbi - pontokkal kapcsolatos - statisztika és rekord megdőlhet/átíródhat. Lehetett volna úgyis, hogy első hely 10 pont, második 9 pont, stb... és a tizedik kap 1 pontot. Sokkal szorosabb lenne a pontverseny.
Grando02-02-2010 11:14:43 // 78995
Ma adták ki a hivatalos közleményt a pontrendszerről, és egyebekről. A 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 verzió mellett döntöttek.
Grando02-02-2010 09:16:53 // 78994
Áhá! Hihetően hangzik. Köszi! ;)))
mesa02-02-2010 08:23:11 // 78993
Antenna. A mugellói tesztpályán is fenn szokott lenni
Tesztelésen szabad a telemetriai adatok valós idejű vétele, versenyben csak a boxutca elhaladáskor - ha jól tudom.
Tesztelésen szabad a telemetriai adatok valós idejű vétele, versenyben csak a boxutca elhaladáskor - ha jól tudom.
GT Ɨ|ѯ02-02-2010 08:06:12 // 78992
Ez a sorrend korrekt lenne év végére is:-)
Tommi01-02-2010 22:39:24 // 78991
Köszi, hogy észrevetted a hozzászólásomat a sok okosság között :)))
Grando01-02-2010 20:02:11 // 78990
Az biztos, hogy csak egy autót engedélyez az FIA. Akm-t nem tudom, de sztem az is korlátozott.
Xixo01-02-2010 19:16:07 // 78989
Most a kilométer is be van határozva, amennyit mehetnek? Vagy miért nincs ott mindenki két autóval folyamatosan körözgetve?
Buksi01-02-2010 18:43:51 // 78987
Lehet nem is szamuráj kard! Inkább valami fordított kereszt! .-DD
Grando01-02-2010 18:43:05 // 78986
Az egy dolog, de mi a rák az? :DDD
A többieken is volt ilyen hosszabb antenna-izé, de egyik sem volt ennyire megdizányolva. Hiába... az olaszok... :)))
A többieken is volt ilyen hosszabb antenna-izé, de egyik sem volt ennyire megdizányolva. Hiába... az olaszok... :)))
Buksi01-02-2010 18:38:58 // 78985
De idétlen az a szamuráj kard! :-D
Grando01-02-2010 18:35:45 // 78984
A Ferrari oldalán olvasom (sommázva):
Ahogy megnyitották a pályát, Massa már hajtott is kifelé. Délelőtt 32 kört tett meg, a leggyorsabb ideje: 1.13.088. Az első benyomásai jók, bár még túl korai komolyabb következtetéseket levonni. Főleg az új autó alapbeállításainak meghatározásán dolgozott, és az új gumik viselkedésének elemzésén. Felipe összesen 102 kört tett meg, a leggyorsabb: 1.12.574.
A Scuderia holnap folytatja a munkát, ismét Felipe Massa-val a pályán.
:)))
Ja, és 19:30-tól chat Massával. :)))
Ahogy megnyitották a pályát, Massa már hajtott is kifelé. Délelőtt 32 kört tett meg, a leggyorsabb ideje: 1.13.088. Az első benyomásai jók, bár még túl korai komolyabb következtetéseket levonni. Főleg az új autó alapbeállításainak meghatározásán dolgozott, és az új gumik viselkedésének elemzésén. Felipe összesen 102 kört tett meg, a leggyorsabb: 1.12.574.
A Scuderia holnap folytatja a munkát, ismét Felipe Massa-val a pályán.
:)))
Ja, és 19:30-tól chat Massával. :)))
Buksi01-02-2010 18:19:54 // 78983
Abban nincs hiány! :-))
Andy01-02-2010 18:19:02 // 78982
Bízni kell, bízni... :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
733
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?