Forum >> Forma-1
Kazes☻26-02-2010 10:23:55 // 79993
Csak így tovább és tartson ki egész évben, hisz VB.-t szeretnénk ünnepelni! :)))
Buksi26-02-2010 10:23:04 // 79992
Remélem, hogy a versenyeken is ilyen jól nyomja majd! ;-))))
Grando26-02-2010 10:18:12 // 79991
A5hu-n élő jegyzet:
"Alonso nem tréfál: 1:20.738. Aztán a következő körben 1:20.792. Hát, aki hiányolta a gyors köröket a Ferraritól, most megkapta..." :)))
"Alonso nem tréfál: 1:20.738. Aztán a következő körben 1:20.792. Hát, aki hiányolta a gyors köröket a Ferraritól, most megkapta..." :)))
Grando26-02-2010 10:15:45 // 79990
Most ez is a tervben szerepel, mint minden csapatnál. ;))
Kazes☻26-02-2010 10:13:48 // 79989
Azért nagyon ne dobják, dolgozzanak csak precízen tovább. :)))
Grando26-02-2010 09:59:36 // 79988
Alonso 5 körös etapjának átlaga 1:21.336. Jóóó! :)))
Grando26-02-2010 09:57:58 // 79987
Ja ja. Már én is. Most hétvégén már biztos, hogy a lovak közé dobják a gyeplőt. Szombat-vasárnap jönnek majd a legjobb idők valszeg, amikor már felgumizták és letakarították a pályát. Feltéve persze, hogy nem lesz eső, vagy legalábbis nem nagy. :)))
Grando26-02-2010 09:54:42 // 79986
És javít:
1. F. Alonso Ferrari F60 1:21.183 14 pit
1. F. Alonso Ferrari F60 1:21.183 14 pit
Andy26-02-2010 09:54:27 // 79985
Nem is baj ha javít. Tegnap kezdtem aggódni! :))
Cro16626-02-2010 09:51:25 // 79984
Az én véleményem szerint, a Ferrari sikereiből, f1 -ben létezéséből az egész olasz autóipar profitál. Sőt, az egész ország. Ez nemzeti kérdés. Aki Alfát,Fiatot, Lancia-t ,bármit vesz, tudat alatt úgyis a Ferrarira vizionál. Nem mérhető ez euróban, ez egy gondolkodás mód, ami sokak fejében létezik.És büszkébben ül pl. a kis Puntójában ha nyer a Ferrari :))
Erhard 242 (Pure Energy)26-02-2010 09:50:08 // 79983
pisztolyt szorítottak a fejéhez biztos :P
Grando26-02-2010 09:49:54 // 79982
Nyertem egy századdal! :DDD
Grando26-02-2010 09:49:12 // 79980
Alonso így kora délelőtt gyorsan lenyomta Webber tegnapi idejét. :)))

1. F. Alonso Ferrari F60 1:21.352 10
2. P. de la Rosa Sauber C29 1:22.629 +1.277 7
3. V. Liuzzi Force India VJM-03 1:23.857 +2.505 7 pit
4. J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:24.276 +2.924 6 pit
5. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:25.693 +4.341 8 pit
6. J. Trulli Lotus F1 T127 1:29.372 +8.020 6 pit
7. N. Hulkenberg Williams FW32 1:45.503 +24.151 5 pit

1. F. Alonso Ferrari F60 1:21.352 10
2. P. de la Rosa Sauber C29 1:22.629 +1.277 7
3. V. Liuzzi Force India VJM-03 1:23.857 +2.505 7 pit
4. J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:24.276 +2.924 6 pit
5. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:25.693 +4.341 8 pit
6. J. Trulli Lotus F1 T127 1:29.372 +8.020 6 pit
7. N. Hulkenberg Williams FW32 1:45.503 +24.151 5 pit
Ferke26-02-2010 09:40:35 // 79979
Az a baj, hogy nem az:P
misike7626-02-2010 09:39:31 // 79978
Ellopták a Ferrari csapat tagját? Ez mókás.
mesa26-02-2010 09:21:01 // 79977
Hehehe. Apró ferdítés. A Mergának '55 óta nem volt kocsija az F1-ben :P
Iniezione26-02-2010 07:20:08 // 79976
Ferrari bajnokát?Kölcsönbe kapták a mercitől anno:)))
Buksi26-02-2010 03:43:29 // 79975
Ez így akkor is csúnya! :-(
Xixo26-02-2010 02:43:06 // 79974
Még annyi, hogy ha a merciék egy picit is sportolni jöttek volna, akkor felépítettek volna egy saját csapatot, saját pilótákkal és nem csak megveszik a tavalyi VB csapatot és ellopják a Ferrari bajnokát...
Ezért is olyan végtelen ellenszenvesek...
Ezért is olyan végtelen ellenszenvesek...
Xixo26-02-2010 02:40:51 // 79973
Épp időben. Ha még ki is teszik őket, akkor is jól kibaxtak Stefiékkel. Még ha meg is kapják az indulási jogot, akkor se tudtak tesztelni egy percet se... :(
Xixo26-02-2010 02:38:26 // 79972
Nem hiszem, hogy lényegesen többet. És pont emiatt sokkal több a Ferrari bármi másnál, azt nem kell magyarázni...
Az alapvető különbség pedig az, hogy míg a merci azért van itt, hogy pénzt termeljen a sport révén, a kicsik közül pedig legtöbben azért termelnek pénzt hogy itt lehessenek.
(Szerintem)
Az alapvető különbség pedig az, hogy míg a merci azért van itt, hogy pénzt termeljen a sport révén, a kicsik közül pedig legtöbben azért termelnek pénzt hogy itt lehessenek.
(Szerintem)
Satti25-02-2010 20:13:20 // 79971
Mindjárt megyek megnézem. :-)
Nem régen a youtube-on találtam egy videót, ahol a hangját lehet hallani, ahogyan nyomják vele a pályán, csak a műszerfal látszik, csodásan muzsikál, lúdbóröztető a hangja. :-)
Nem régen a youtube-on találtam egy videót, ahol a hangját lehet hallani, ahogyan nyomják vele a pályán, csak a műszerfal látszik, csodásan muzsikál, lúdbóröztető a hangja. :-)
Grando25-02-2010 20:00:49 // 79970
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2010 19:44:52 // 79969
Szerinted Sumi fémjelzésével mennyivel több Ferrarit adtak el pl csak NO-ban?
Privát csapatok miért vannak ott? Neked van fogalmad hogy működik a reklámozás a sportban? mindjárt megsajnálom a kis csapatokat :P
Privát csapatok miért vannak ott? Neked van fogalmad hogy működik a reklámozás a sportban? mindjárt megsajnálom a kis csapatokat :P
Tommi25-02-2010 18:17:08 // 79968
Azt gondoltam :)
Te inkább nézz be az OFF-os verdák topicba, tettem fel pár saját fotót az új Ferrari 458 Itáliáról, voltam ma megnézni :)))
Te inkább nézz be az OFF-os verdák topicba, tettem fel pár saját fotót az új Ferrari 458 Itáliáról, voltam ma megnézni :)))
Satti25-02-2010 17:58:06 // 79967
Engem is meggyőzhetnének, egye fene, hagynám magam. :-))
Tommi25-02-2010 17:50:42 // 79965
Képalá:
"Remélem Börni bácsi, hogy neked is jó volt és Lewis még sokáig az F1-ben maradhat. De ha én nem lettem volna elég, legközelebb hívom az együttesem többi tagját is és megpróbálunk közös erővel meggyőzni" :)))
"Remélem Börni bácsi, hogy neked is jó volt és Lewis még sokáig az F1-ben maradhat. De ha én nem lettem volna elég, legközelebb hívom az együttesem többi tagját is és megpróbálunk közös erővel meggyőzni" :)))
Kazes☻25-02-2010 17:48:05 // 79964
Akkor mi lesz így, nem sokára kínai gumikon szaladnak az F1 kocsik, vagy mi?
Buksi25-02-2010 17:47:47 // 79963
Aham! Köszi a felhomályosítást! :-)
Kazes☻25-02-2010 17:47:02 // 79962

Belga25-02-2010 17:45:24 // 79961
Részben azért, mert a BS kénytelen átpozicionálni a személyautó gumigyártását a sok kinai olcsó szutyok gumi miatt. Pár éve még az UHP gumik eladásából remélték a nagyobb bevételt, de a válság miatt kénytelenek nyitni a Low-end kategóriák felé, és ahol csak lehet megvonni a támogatást, mert pld az F1 ebben a szegmensben már nem bír akkora marketing szereppel.
Buksi25-02-2010 17:21:56 // 79960
Nem értem miért nem akar maradni? :-/
Kazes☻25-02-2010 16:24:12 // 79959
Kazes☻25-02-2010 15:12:14 // 79958
Marasztalják a Bridgestonet, de az nem akar maradni. De hova menekülnek? Vagy ilyen rossz az F1-ben? Jöhetne a Pirelli, mondjuk, mint a Misi.
Kazes☻25-02-2010 14:22:17 // 79955
Kazes☻25-02-2010 14:20:51 // 79954
Barcelonában ma és szombaton eső várható
"Az utolsó kollektív teszten sem ússzák meg az esős napokat a csapatok.
Úgy tűnik, nincs szerencséje a tesztelő F1-es mezőnynek, a két esőáztatta jerezi teszt után Barcelonában is kell esővel. záporokkal számolniuk.
Elsősorban csütörtökön és szombaton várható eső, ez pedig rosszul érintheti Buttont és Rosberget, akik várhatóan ezen a két napon tesztelnek. Kicsit kevésbé lesz kellemetlen a a helyzet a Ferrari számára, hiszen ha az időjósok előrejelzése beválik mindkét pilótájuk tud egy napot száraz, egy napot pedig esős pályán tölteni.""
F1 csatorna
"Az utolsó kollektív teszten sem ússzák meg az esős napokat a csapatok.
Úgy tűnik, nincs szerencséje a tesztelő F1-es mezőnynek, a két esőáztatta jerezi teszt után Barcelonában is kell esővel. záporokkal számolniuk.
Elsősorban csütörtökön és szombaton várható eső, ez pedig rosszul érintheti Buttont és Rosberget, akik várhatóan ezen a két napon tesztelnek. Kicsit kevésbé lesz kellemetlen a a helyzet a Ferrari számára, hiszen ha az időjósok előrejelzése beválik mindkét pilótájuk tud egy napot száraz, egy napot pedig esős pályán tölteni.""
F1 csatorna
Selmak25-02-2010 12:50:35 // 79953
Friccek inkább a búvalb*szott CR csúcsokkal foglalkoznának hogy nem rohadjanak le a CDI motorok sorozatban.
Tommi25-02-2010 12:24:54 // 79952
A Ferrari 60 éve ott van és nála a sportsikerek kevésbé függenek össze az utcai értékesítéssel. Illetve összefügg, de nem úgy/annyira.
Egy milliárdos nem azért rohan Ferrarit venni hétfőn, mert vasárnap futamot nyertek vele :) A Ferrarinak nem nagyon szokta eladási gondjai lenni, sőt, inkább az a baj, hogy kevés autót gyárt még így is. Az utóbbi 10-20 évben szép lassan emelkedett a gyártási darabszám, de ez kb annyit jelent, hogy 4000-ről felment 6000-6500 környékére. A kereslet sokkal nagyobb, évi több tízezer autót is el tudnának adni, de Montezuzmó kifejtette egyszer, hogy akkor odalenne a' ekkluzivitás :))) És mindenki szépen várjon 1-1,5 évet, amíg megkapja a kicsi piros játékát :)))
A Merci kb egy évben több autót ad el, mint a Ferrari 10 év alatt :))) Egyébként meg a Forma-1 hosszútávú "befektetés", egy év alatt ne várjanak csodát. Amúgy meg nem értem ezt az egészet, a McLaren révén elég régóta benne vannak, pontosan tudják mire lehet számítani...
Na mindegy, ez csak az én véleményem :)))
Egy milliárdos nem azért rohan Ferrarit venni hétfőn, mert vasárnap futamot nyertek vele :) A Ferrarinak nem nagyon szokta eladási gondjai lenni, sőt, inkább az a baj, hogy kevés autót gyárt még így is. Az utóbbi 10-20 évben szép lassan emelkedett a gyártási darabszám, de ez kb annyit jelent, hogy 4000-ről felment 6000-6500 környékére. A kereslet sokkal nagyobb, évi több tízezer autót is el tudnának adni, de Montezuzmó kifejtette egyszer, hogy akkor odalenne a' ekkluzivitás :))) És mindenki szépen várjon 1-1,5 évet, amíg megkapja a kicsi piros játékát :)))
A Merci kb egy évben több autót ad el, mint a Ferrari 10 év alatt :))) Egyébként meg a Forma-1 hosszútávú "befektetés", egy év alatt ne várjanak csodát. Amúgy meg nem értem ezt az egészet, a McLaren révén elég régóta benne vannak, pontosan tudják mire lehet számítani...
Na mindegy, ez csak az én véleményem :)))
Xixo25-02-2010 12:13:52 // 79951
Szerintem kurvára nem csak a pénz miatt.
És a privát csapatok miért vannak ott? Akik alig bírják összeszedni a létezéshez elegendő pénzt... nem hiszem, hogy nekik akkora üzlet lenne ez.
Ezzel szemben a merci gusztustalanul csak a pénzre megy rá. A fócvágenről meg ne is beszéljünk, akiknek drága játék lenne ez...
És a privát csapatok miért vannak ott? Akik alig bírják összeszedni a létezéshez elegendő pénzt... nem hiszem, hogy nekik akkora üzlet lenne ez.
Ezzel szemben a merci gusztustalanul csak a pénzre megy rá. A fócvágenről meg ne is beszéljünk, akiknek drága játék lenne ez...
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2010 07:17:23 // 79950
nincs ezzel baj szerinted a Ferrari miért van ott? az a gusztustalan hogy már ennyire nyílt ez a játék ...
Atesz198725-02-2010 05:34:34 // 79949
Ez aztán a profi motiváció... Most biztos könnyebb lesz a csapatnak. :)
Buksi25-02-2010 03:47:12 // 79947
Sztem is hülyeség, hogy nem lehet fejleszteni! :-)
Buksi25-02-2010 03:45:27 // 79946
Tommi, ne add fel... :-DDD
Xixo25-02-2010 02:38:18 // 79945
Van baj a mercivezér fejében is...
"A Speedweek úgy tudja, hogy Zetsche figyelmeztette a Mercecdes sportigazgatóját, Norbert Haugot, hogy Schuminak és a csapatnak is úgy kell szerepelnie, hogy 2010-ben több autót értékesítsenek. Ellenkező esetben számolniuk kell a következményekkel."
Beteg germánok.... broáfff....
"A Speedweek úgy tudja, hogy Zetsche figyelmeztette a Mercecdes sportigazgatóját, Norbert Haugot, hogy Schuminak és a csapatnak is úgy kell szerepelnie, hogy 2010-ben több autót értékesítsenek. Ellenkező esetben számolniuk kell a következményekkel."
Beteg germánok.... broáfff....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
476
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?