Forum >> Forma-1
Satti16-10-2010 18:53:07 // 90781
A hajós sztori már kb. 3 évvel ezelőtt is volt itt az oldalon, az egyébként kb. 8 évvel ezelőtti történet, nem hiszem, hogy nagy jelentősége lenne. Ennyi erővel pl. MS 2003-ban részegen Suzukában a VB megnyerése után az éjjeli bulin, egy targoncával ródeózott, meg tv-ét hajigált ki az ablakon és akkor mi van, ha buli van, akkor buli van, ezt állandóan felhánytorgatni elég nagy faxság és egy kissé unalmas is már, agyonjátszott lemez itt ezen az oldalon..........
pb_16-10-2010 18:24:03 // 90780
Látszik még új MbR vagy itt, ne törd magad.)
Gerion16-10-2010 18:18:57 // 90779
Biztosan Te is láttad pl azt a Youtube videot, amikor raikkonen matarészegen egy yachton fejjel leesik az emeletről. Vagy a több eset, amikor tört-zúzott elit szórakozóhelyeken. Na, pl a hajós produkció:
http://vodpod.com/watch/2353930-kimi-raikkonen-falls-drunk-of-boat
Ha világszinten élsportoló lennél, aki 300millió eurót keres pár év alatt, akkor különösen el kéne gondolkoznod, hogy hány sörig nyomod az estéidet a haverokkal. Vagy ha már iszol is, legalább annyira tarts mértéket, hogy legalább a médiába ne ezzel a image-dzsel kerüj be.
Amúgy meg tökmindegy, mit irunk mi itt, a lényeg, hogy a Ferrari is igy látta a finn csodát, mert tőlük szokatlan módon idő előtt kirúgták, nagyon helyesen. Sok pénz, kevés eredmény, kirúgás.
http://vodpod.com/watch/2353930-kimi-raikkonen-falls-drunk-of-boat
Ha világszinten élsportoló lennél, aki 300millió eurót keres pár év alatt, akkor különösen el kéne gondolkoznod, hogy hány sörig nyomod az estéidet a haverokkal. Vagy ha már iszol is, legalább annyira tarts mértéket, hogy legalább a médiába ne ezzel a image-dzsel kerüj be.
Amúgy meg tökmindegy, mit irunk mi itt, a lényeg, hogy a Ferrari is igy látta a finn csodát, mert tőlük szokatlan módon idő előtt kirúgták, nagyon helyesen. Sok pénz, kevés eredmény, kirúgás.
Satti16-10-2010 18:04:23 // 90778
Tegnap este én is söröztem a haverokkal, meg volt egy kis unicum is, akkor én is alkesz vagyok, de sebaj, élni tudni kell! :-)))
pb_16-10-2010 17:59:15 // 90777
EZrt törte, ill töri az autókat.)
Speed16-10-2010 17:45:44 // 90776
Áááá dehogy. Hiszen én is ittam. Utoljára 15 éve, igaz. Ergo mai napig alkesz vagyok. :))))))))))
Satti16-10-2010 17:22:24 // 90775
Mennyi marhaságot tudtok összehordani! :-))
Speed16-10-2010 15:57:07 // 90774
Akkor biztos ezért állt minden versenyen hulla részegen rajthoz. Az F1-ben nem ismerik az alkoholszondát?
Gerion16-10-2010 14:10:39 // 90773
Kobayashi jó, és első perctől kezdve biztató, teljesen egyetértek Veled, nincs is itt vita ezen semmi! :) Talán annyi a különbség, hogy én még várnék vele egy évet akár a Saubernél, mielőtt végleg sztárrá avatom és nagycsapathoz viszem, de ki tudja, jó szem és bátorság is kell hozzá, végülis Hamilton is egyből a McLaren-nél kezdett.
Gerion16-10-2010 14:02:38 // 90772
Ráadásul raikkonen idei ralizgatását is a Ferrari fizette... Mármint tőlük kapta tovább a fizetést, hogy idő előtt átadta a helyét Alonsonak. Én a magam részéről egyáltalán nem bántam, hogy kirakták a csapattól, ebből a 300 millából már jut bőven vodkára élete végéig, más meg úgyse nagyon érdekli már.
Satti16-10-2010 09:35:53 // 90771
No, ezért nem haragszik Kimi a menedzserére. :-)
GT Ɨ|ѯ16-10-2010 05:50:51 // 90770
Köszönjük MSE:-))
Tom1216-10-2010 01:10:32 // 90769
"Satoru Nakajimával kezdve az elmúlt 21 évben annyi rossz (és csak rossz) japán F1 pilótát láttam, hogy már eleve bizalmatlan vagyok velük... :)"
Ezzel én is így voltam, már kezdtem azt hinni, hogy a japánok csak a F1-es gumikhoz, meg motorokhoz értenek...:-))
DE: Ennek ellenére páran innen már tavaly felfigyeltünk erre a Kobayashi gyerekre /vissza lehet böngészni/, pedig akkor még igazán nem mutatott nagy dolgokat, lehet, hogy belőlünk lenne jó csapatvezető.../?/:-))
Aztán rájöttem, hogy miben különbözik az eddigi japánoktól. Abban, hogy nem csak belemegy rizikós húzásokba, hanem "nyertesként" jön ki belőlük. A stílusáról nekem Alesi, G. Villeneuve, vagy mondjuk, Stefan Bellof ugrik be, van valami közös bennük, talán "a tűz"...:-)
"Ez a Szuzuka szép versenye volt, de még mutatnia kéne pár ilyet, mielőtt pirosba öltöztetik."
Biztos sokat dobott rajta a hazai pálya és biztos vagyok benne, hogy lesznek még olyan húzásai, amik megdobogtatják egy igazi F1 rajongó szívét.
...meg abban is biztos vagyok, hogy a F1-be sem csak az ismerettsége révén került, vagy símán bevásárolta volna magát, főleg most, hogy kicsit jobban átfutottam az eddigi karrierjét, pl:
"Kobajasi átlagos családból származik, apja szusiéttermet működtet.
1996-ban, kilencévesen kezdett gokartozni, s újoncként rögtön a harmadik helyen végzett az SL Takarazuka Tournament elnevezésű versenysorozat kadett kategóriájában.
A következő hét esztendőben összesen 4 bajnoki címet zsebelt be. Többek közt a Toyota szervezésében útjára indított japán bajnokságon sem talált legyőzőre a kadettek közt.
2001-ben lett a Toyota versenyzőképző akadémiájának tagja. 2003-ban teljesítette első együléses versenyautós szezonját, a Formula–Toyota sorozatban. A szezon végén másodikként zárt.
2004-től különböző európai sorozatokban versenyzett. Először az olasz Formula–Renault bajnokságban indult, ahol 17 futamon háromszor állhatott fel a dobogóra, ugyanennyiszer indult az első rajtkockából, két futamgyőzelem, valamint egy leggyorsabb kör szerepelt még neve mellett.
2005 hozta meg számára a várva várt áttörést. Egy Tatuus FR2000-es volánja mögött diadalmaskodott az olasz Formula–Renault-sorozatban. A 15 futamos sorozatban 11 alkalommal is dobogós lett, ebből hatszor nyerni tudott. 312 pontot szerzett, ami 46-tal volt több, mint amennyi a második helyezett Michael Ammermüller neve mellett szerepelt.
2006-ban-ban Európa első számú Formula–3-as sorozatába, a Formula–3 Euroseriesbe szerződött, a Sebastian Vettelt, Giedo van der Garde-ot és Paul di Restát is soraiban tudó ART Grand Prix-hez. Első szezonja jól sikerült, három dobogós helyezésével és 34 pontjával az összetett 8. helyén fejezte be a szezont, az újoncok között pedig ő végzett az első helyen.
2008-tól a GP2 Asia Seriesben folytatta pályafutását, az utánpótlás-kategóriákban rendkívül eredményes DAMS színeiben. A Sepangban és Szahírban rendezett sprintfutamokon győzni tudott, utóbbi helyszínen az első versenyen harmadik lett.
Ha nehezen is, de sikerült a szükséges pénzmennyiséget megszereznie, így a következő szezonban is maradhatott a francia istállónál. Az Asia Series-ben pályafutása során először szerzett komoly formaautós sorozatban végső győzelmet, a kevés versenyhez képest nagy, húszpontos különbséggel megelőzve d’Ambrosiót.
2007. november 16-án lett a Toyota teszt-, és egyben harmadik számú pilótája a távozó francia Franck Montagny helyett. 2008-ban és 2009-ben a téli és évközi teszteken segítette csapatát, illetve készen állt az azonnali beugrásra."
...a többit már tudjuk...:-)
Ezzel én is így voltam, már kezdtem azt hinni, hogy a japánok csak a F1-es gumikhoz, meg motorokhoz értenek...:-))
DE: Ennek ellenére páran innen már tavaly felfigyeltünk erre a Kobayashi gyerekre /vissza lehet böngészni/, pedig akkor még igazán nem mutatott nagy dolgokat, lehet, hogy belőlünk lenne jó csapatvezető.../?/:-))
Aztán rájöttem, hogy miben különbözik az eddigi japánoktól. Abban, hogy nem csak belemegy rizikós húzásokba, hanem "nyertesként" jön ki belőlük. A stílusáról nekem Alesi, G. Villeneuve, vagy mondjuk, Stefan Bellof ugrik be, van valami közös bennük, talán "a tűz"...:-)
"Ez a Szuzuka szép versenye volt, de még mutatnia kéne pár ilyet, mielőtt pirosba öltöztetik."
Biztos sokat dobott rajta a hazai pálya és biztos vagyok benne, hogy lesznek még olyan húzásai, amik megdobogtatják egy igazi F1 rajongó szívét.
...meg abban is biztos vagyok, hogy a F1-be sem csak az ismerettsége révén került, vagy símán bevásárolta volna magát, főleg most, hogy kicsit jobban átfutottam az eddigi karrierjét, pl:
"Kobajasi átlagos családból származik, apja szusiéttermet működtet.
1996-ban, kilencévesen kezdett gokartozni, s újoncként rögtön a harmadik helyen végzett az SL Takarazuka Tournament elnevezésű versenysorozat kadett kategóriájában.
A következő hét esztendőben összesen 4 bajnoki címet zsebelt be. Többek közt a Toyota szervezésében útjára indított japán bajnokságon sem talált legyőzőre a kadettek közt.
2001-ben lett a Toyota versenyzőképző akadémiájának tagja. 2003-ban teljesítette első együléses versenyautós szezonját, a Formula–Toyota sorozatban. A szezon végén másodikként zárt.
2004-től különböző európai sorozatokban versenyzett. Először az olasz Formula–Renault bajnokságban indult, ahol 17 futamon háromszor állhatott fel a dobogóra, ugyanennyiszer indult az első rajtkockából, két futamgyőzelem, valamint egy leggyorsabb kör szerepelt még neve mellett.
2005 hozta meg számára a várva várt áttörést. Egy Tatuus FR2000-es volánja mögött diadalmaskodott az olasz Formula–Renault-sorozatban. A 15 futamos sorozatban 11 alkalommal is dobogós lett, ebből hatszor nyerni tudott. 312 pontot szerzett, ami 46-tal volt több, mint amennyi a második helyezett Michael Ammermüller neve mellett szerepelt.
2006-ban-ban Európa első számú Formula–3-as sorozatába, a Formula–3 Euroseriesbe szerződött, a Sebastian Vettelt, Giedo van der Garde-ot és Paul di Restát is soraiban tudó ART Grand Prix-hez. Első szezonja jól sikerült, három dobogós helyezésével és 34 pontjával az összetett 8. helyén fejezte be a szezont, az újoncok között pedig ő végzett az első helyen.
2008-tól a GP2 Asia Seriesben folytatta pályafutását, az utánpótlás-kategóriákban rendkívül eredményes DAMS színeiben. A Sepangban és Szahírban rendezett sprintfutamokon győzni tudott, utóbbi helyszínen az első versenyen harmadik lett.
Ha nehezen is, de sikerült a szükséges pénzmennyiséget megszereznie, így a következő szezonban is maradhatott a francia istállónál. Az Asia Series-ben pályafutása során először szerzett komoly formaautós sorozatban végső győzelmet, a kevés versenyhez képest nagy, húszpontos különbséggel megelőzve d’Ambrosiót.
2007. november 16-án lett a Toyota teszt-, és egyben harmadik számú pilótája a távozó francia Franck Montagny helyett. 2008-ban és 2009-ben a téli és évközi teszteken segítette csapatát, illetve készen állt az azonnali beugrásra."
...a többit már tudjuk...:-)
Tom1216-10-2010 00:26:32 // 90768
Ki mennyit keresett eddigi pályafutása során az F1-ben?
A listán szereplő összegek kizárólag csak a fizetéseket tartalmazzák, prémiumok nélkül.
Kimi Räikkönen: 300.5 millió euró (2001-2009)
* Michael Schumacher : 253 millió euró (1991 óta)
* Fernando Alonso : 120 millió (2001)
* Jenson Button : 87 millió (2000)
* Rubens Barrichello : 79 millió (1993)
* Jarno Trulli : 58 millió (1997)
* Felipe Massa : 56 millió (2002)
* Lewis Hamilton : 45 millió (2007)
* Nick Heidfeld : 38 millió (2000)
* Mark Webber : 31.2 millió (2002)
* Robert Kubica : 20 millió (2006)
* Nico Rosberg : 18 millió (2006)
* Heikki Kovalainen : 10.5 millió (2007)
* Timo Glock : 5 millió (2008)
* Sébastian Vettel : 4.7 millió (2008)
* Tonio Liuzzi : 1.2 millió (2005)
* Sébastien Buemi : 0.8 millió (2009)
* Nico Hulkenberg : 0.7 millió (2010)
* Adrian Sutil : 0.6 millió (2009)
* Kamui Kobayashi : 0.5 millió (2009)
(f1-live.hu)
Kimi menedzsere tud a legjobban alkudni...;-DD
A listán szereplő összegek kizárólag csak a fizetéseket tartalmazzák, prémiumok nélkül.
Kimi Räikkönen: 300.5 millió euró (2001-2009)
* Michael Schumacher : 253 millió euró (1991 óta)
* Fernando Alonso : 120 millió (2001)
* Jenson Button : 87 millió (2000)
* Rubens Barrichello : 79 millió (1993)
* Jarno Trulli : 58 millió (1997)
* Felipe Massa : 56 millió (2002)
* Lewis Hamilton : 45 millió (2007)
* Nick Heidfeld : 38 millió (2000)
* Mark Webber : 31.2 millió (2002)
* Robert Kubica : 20 millió (2006)
* Nico Rosberg : 18 millió (2006)
* Heikki Kovalainen : 10.5 millió (2007)
* Timo Glock : 5 millió (2008)
* Sébastian Vettel : 4.7 millió (2008)
* Tonio Liuzzi : 1.2 millió (2005)
* Sébastien Buemi : 0.8 millió (2009)
* Nico Hulkenberg : 0.7 millió (2010)
* Adrian Sutil : 0.6 millió (2009)
* Kamui Kobayashi : 0.5 millió (2009)
(f1-live.hu)
Kimi menedzsere tud a legjobban alkudni...;-DD
Cro16614-10-2010 21:50:54 // 90767
Én is:) Szeretnék még párszor a fiammal kimenni..még csak idén voltunk először(együtt).
Kazes☻14-10-2010 20:03:25 // 90766
Remélem 'mi' még maradunk jó sokáig! :)
Tommi14-10-2010 19:21:30 // 90765
Régóta rebesgették már, szóval kb idő kérdése volt és ahogy írták, gondolom Petrov idei megjelenése is lendített a dolgon.
Egyébként Szocsiban óriási botrányok vannak a téli olimpia előkészületei miatt, korrupció, pénzek tűntek el, stb... A HVG többször írt már róluk.
A másik meg, hogy vajon melyik régebbi nagydíj rovására fog bekerülni az orosz...
Egyébként Szocsiban óriási botrányok vannak a téli olimpia előkészületei miatt, korrupció, pénzek tűntek el, stb... A HVG többször írt már róluk.
A másik meg, hogy vajon melyik régebbi nagydíj rovására fog bekerülni az orosz...
Satti14-10-2010 17:48:42 // 90764
Cro16614-10-2010 17:18:20 // 90763
Gerion14-10-2010 13:08:20 // 90762
Lehet, rosszul fogalmaztam... Kobayashi szerintem sem rossz, az a kérdés, hogy jó-e annyira, hogy máris a Ferrarival hozzák hírbe. Ez a Szuzuka szép versenye volt, de még mutatnia kéne pár ilyet, mielőtt pirosba öltöztetik.
Satoru Nakajimával kezdve az elmúlt 21 évben annyi rossz (és csak rossz) japán F1 pilótát láttam, hogy már eleve bizalmatlan vagyok velük... :) Egyébként aki emlékszik rá, a legendás autótörő Nakajimának is volt egy nagy versenye sok előzéssel, a 89-es ausztrál GP a zuhógó esőben. Persze annyi előnye azért volt, hogy talán egyedül a Lotusban volt ABS akkor.
Satoru Nakajimával kezdve az elmúlt 21 évben annyi rossz (és csak rossz) japán F1 pilótát láttam, hogy már eleve bizalmatlan vagyok velük... :) Egyébként aki emlékszik rá, a legendás autótörő Nakajimának is volt egy nagy versenye sok előzéssel, a 89-es ausztrál GP a zuhógó esőben. Persze annyi előnye azért volt, hogy talán egyedül a Lotusban volt ABS akkor.
Gerion14-10-2010 13:02:03 // 90761
Egyáltalán nem zavar. Mindketten tudjuk azonban, hogy nem a kérdéses harmatgyenge Arrows-ban volt VB, hanem egy világverő Williamsben, így az egyszeri Arrows fellángolást, mint "egy jó nap" hasonlatot, fenntartom. Hill innentől kezdve már csak felvillanni tudott, és végül a Jordanban visszavonulása előtt már csak törte az autókat és égette saját hírnevét.
Kazes☻14-10-2010 12:14:38 // 90760
Raikkönen bravúrjából merít erőt Hamilton
Bár ez csúnyaság, de reméljük neki nem fog úgy sikerülni. :)
Bár ez csúnyaság, de reméljük neki nem fog úgy sikerülni. :)
Kazes☻14-10-2010 12:11:32 // 90759
Kazes☻14-10-2010 12:09:25 // 90758
Kazes☻14-10-2010 11:14:11 // 90757
Hsz.90560. és vissza. :)
pb_14-10-2010 10:45:04 // 90756
A tavalyi szezonzárón is mutatott már valamit.
Selmak14-10-2010 10:43:54 // 90755
Damon Hill meg VB volt, de ne zavarjon.
Satti14-10-2010 10:35:10 // 90754
Igaza van, jól csinálja. :-)
Satti14-10-2010 10:32:55 // 90753
Kobayashi már többször megmutatta, ismeretlen pályákon is, mint pl. tavaly Braziliában, hogy jó versenyző és tud meglepetést okozni, mint akár ugyancsak tavaly még a Toyotával Abu Dzabiban is. Egyszóval nem csak egy mostani, hazai felvillanásról van szó.
Cro16614-10-2010 10:23:40 // 90752
Azért egynél több jó futama volt..
Gerion14-10-2010 10:18:44 // 90751
Azért túlzásba nem kéne esni. Oké, volt egy jó futama, előzött párat, de azért szentté egyből még ne avassuk. A Ferrari esett már ebbe a hibába többször is. Pl az egyik Ivan Capelli, akit 92-re szerződtettek. Ivan barátunknak is egy jó versenye volt, ahol a Ferrari felfigyelt rá, ez pedig a 90-es Francia GP volt, ahol Capelli egy xar autóval sokáig szépen vezetett, és a ferraris Prost csak a legvégén tudta megelőzni. Sajnos viszont ez nem egy nagy karrier kezdete volt, hanem csak egy jó nap. (Jó nap, kb mint az Arrows-nak a hovátűntdémonhill-es futama a Hungaroringen.)
Elég gáz, hogy a Forma-1 ott tart, hogyha egy pilóta előz párat, az máris világszám....
Elég gáz, hogy a Forma-1 ott tart, hogyha egy pilóta előz párat, az máris világszám....
Cro16614-10-2010 10:05:54 // 90750
Dávid S: Szamuráj született?
mesa14-10-2010 09:47:02 // 90749
Mondjuk, pont nem adja, hanem elvenni készül ...
Szerintem a másik pasi retro mikrofonjára vágyik :D
Szerintem a másik pasi retro mikrofonjára vágyik :D
GT Ɨ|ѯ14-10-2010 07:31:47 // 90748
Oda 4 kerék kell!:-D
GT Ɨ|ѯ14-10-2010 07:31:28 // 90747
Nem is ( lenne ) hülyeség:-)))
Buksi14-10-2010 03:51:24 // 90746
"Hmmm... azt hiszem valamibe beleültem!" :-))))
Buksi14-10-2010 03:48:57 // 90745
Mennek a találgatások! :-)
Xixo14-10-2010 01:26:35 // 90744
Most akkor mégse Kubica? :))
Tommi14-10-2010 00:51:20 // 90743
Képalá:
"Juuuj, lehet, hogy ezen nem így kéne ülni?" :)
"Juuuj, lehet, hogy ezen nem így kéne ülni?" :)
Kazes☻13-10-2010 23:58:43 // 90742
Dögös csajszi merészen terpeszt egy F1-es autón - Fotó!
Khmmm....., hát nem is tudom. Majd Buksi! :D
Khmmm....., hát nem is tudom. Majd Buksi! :D
Kazes☻13-10-2010 23:57:00 // 90741
Kazes☻13-10-2010 23:55:59 // 90740
Gerion13-10-2010 22:34:59 // 90739
De azért ezen a képen szó szerint is látszik, hogy ki adja Nick a szájába a szavakat... :) A szakállas a főnök.
GTPeti13-10-2010 20:19:50 // 90738
Hú bakker. Tud élni a csóka. :)
mesa13-10-2010 20:14:18 // 90737
Nem a tulajdonos mondta, hanem a csapatfőnök Nick Wirth.
Kicsit Mr Bean SZVSZ :)))
Kicsit Mr Bean SZVSZ :)))
Gerion13-10-2010 20:08:56 // 90736
Mekkora f.sz ez a Branson.... :) Nyomja itt a dumát, hogy náluk nincs félmeztelen felszolgáló, pedig biztos bejönne neki. Itt pl egy fotó róla, nem fotosop, de van még bőven hasonló a neten a Mesterről. :) Még a Brawn szponzoraként az ausztrál GP után a győzelmi banketten Button meg akarta verni, amikor Branson beszívva rámozdult a barátnőjére.
Satti13-10-2010 15:42:53 // 90735
Pedig Virgin is egy milliárdos cég, ( angol font-ban ), nyugodtan megtehetnék, de valószínűleg úgy vannak vele, hogy minek.
mesa13-10-2010 15:02:26 // 90734
Nem, most nem állt szándékomban ilyesmi. :) Csak megemlítettem, hogy az amatőr versenyek is érdekelnek, ahol nicns semmi média figyelem, így reklámból bevétel sem, tisztán kiadás, mégis működik
Az igaz, hogy nem ilyen költségvetéssel :)
De erre eszembe jutott a Virgines csapatfőnök dumája, hogy nekik nincs 3 szintes diszkó-lakóbuszuk félmeztelen felszolgálókkal, annyijuk van, amennyiből lehet versenyzni és nekik az is elég ;)
Az igaz, hogy nem ilyen költségvetéssel :)
De erre eszembe jutott a Virgines csapatfőnök dumája, hogy nekik nincs 3 szintes diszkó-lakóbuszuk félmeztelen felszolgálókkal, annyijuk van, amennyiből lehet versenyzni és nekik az is elég ;)
Tommi13-10-2010 14:00:27 // 90733
A Pirellinél minden csapat azonos bánásmódban részesül
De gondolom lesznek majd egyenlőbbek :)))))))))))))
De gondolom lesznek majd egyenlőbbek :)))))))))))))
Gerion13-10-2010 13:04:44 // 90732
Imola is azért alakult ki 94-ben (meg pl utánna Monaco, a köv. futamon a nagy baleset), mert ész nélkül variáltak a szabályokkal akkor is, és egycsapásra hirtelen kitiltottak szinte minden elektronikus segédeszközt a kocsikból. Mondjuk Senna kormánya konkrétan nem ezért tört el, de a nehezebb vezethetőségben és az év baleseteiben bőven benne volt.
"Azok az idők már soha nem jönnek vissza, mikor egy "garázsban" összedobtak egy vázat, egy jó futóművel, vettek bele egy...."
Dehogyisnem! Ezek az idők most is itt vannak! :) Csak nem Forma-1 a neve, hanem ilyen-olyan alacsonyabb géposztályok. A Forma-1 túlburjánzott. Ezt a vezetők is érzik, ezért az állandó útkeresés, csak éppen a nagy cselekvési kényszer káoszt eredményezett. Behívták az új "kiscsapatokat" is, oké, olcsó lesz az F-1, költségplafon, stb. Nagy nehezen kiizzadtak egy-egy pályára küldhető taligát, ami mára úgy-ahogy végigdöcög a versenytávon. De erre most 2013-tól jön a vadonatúj motorszabály (talán 1.6 turbós), így építhet mindenki új autót fehér papírról indulva, meg mehetnek az ugyancsak költséges alapkutatások már addig is. Nesze neked takarékosság.
"Azok az idők már soha nem jönnek vissza, mikor egy "garázsban" összedobtak egy vázat, egy jó futóművel, vettek bele egy...."
Dehogyisnem! Ezek az idők most is itt vannak! :) Csak nem Forma-1 a neve, hanem ilyen-olyan alacsonyabb géposztályok. A Forma-1 túlburjánzott. Ezt a vezetők is érzik, ezért az állandó útkeresés, csak éppen a nagy cselekvési kényszer káoszt eredményezett. Behívták az új "kiscsapatokat" is, oké, olcsó lesz az F-1, költségplafon, stb. Nagy nehezen kiizzadtak egy-egy pályára küldhető taligát, ami mára úgy-ahogy végigdöcög a versenytávon. De erre most 2013-tól jön a vadonatúj motorszabály (talán 1.6 turbós), így építhet mindenki új autót fehér papírról indulva, meg mehetnek az ugyancsak költséges alapkutatások már addig is. Nesze neked takarékosság.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?