Nekem se a szívem csücske Hemilton, de ettől függetlenül Webber is megéri a pénzét. A legjobb lett volna, ha mindketten kiesnek és akkor már rég örvendezhetnénk vala, hogy Alo vezeti a pontversenyt! :))
(Megjegyzem, hogy ez az év is kezd nagyon hasonlítani a tavalyira, amikor nem a legjobb, hanem a legkevesebbet hibázó lett a VB... persze ez valahol egy és ugyan az, de azért mégse...)
Forum >> Forma-1
Xixo05-10-2010 14:05:11 // 90192
Tom1205-10-2010 13:37:12 // 90191
A csapat meg már elég régen kipróbálta, csak azért írtam.:-)
Satti05-10-2010 13:29:18 // 90190
Mostani volt a cikk, gondolom azért, mert okt. 27.-én nyitja meg a kapuit, bár írják, hogy az igazi nyitás az decemberben lesz majd.
Tom1205-10-2010 13:24:34 // 90189
Tom1205-10-2010 13:16:09 // 90188
Nem magasztaltam, de így döntöttek, ezt kell elfogadni, mert szerintük /is/ így volt a legigazságosabb. Olyan döntés úgy sem lesz soha, hogy mindenki tapsoljon neki...
Biztos, hogy mi sem döntenénk mindig a legbölcsebben, sőt, ahogy elnézem az utóbbi esetet...:-))
Nem mondtam, hogy Webber kielégíti az igényeimet, de legalább "akar", látszik rajta, hogy nem mindegy neki, hogy 1., 5, vagy 10. Hamilton is akart, túlságosan is, ez lett a veszte. Legközelebb majd másképp csinálja. Talán úgy gondolták, hogy az ilyen döntésnek legalább valamiféle "nevelő szerepe" lesz Hamival szemben, talán legközelebb majd egy kicsit másképp /pl. türelmesebben/ csinálja.
...mert most mi lenne, ha ő megy tovább, úgy, hogy Webbert "lefejelte" volna? Kb. ez: "Peeersze, mert má megint Hami jött ki jól a kétes ügyből", meg hasonlók.
Szerintem jól van ez így, ahogy alakult...
Biztos, hogy mi sem döntenénk mindig a legbölcsebben, sőt, ahogy elnézem az utóbbi esetet...:-))
Nem mondtam, hogy Webber kielégíti az igényeimet, de legalább "akar", látszik rajta, hogy nem mindegy neki, hogy 1., 5, vagy 10. Hamilton is akart, túlságosan is, ez lett a veszte. Legközelebb majd másképp csinálja. Talán úgy gondolták, hogy az ilyen döntésnek legalább valamiféle "nevelő szerepe" lesz Hamival szemben, talán legközelebb majd egy kicsit másképp /pl. türelmesebben/ csinálja.
...mert most mi lenne, ha ő megy tovább, úgy, hogy Webbert "lefejelte" volna? Kb. ez: "Peeersze, mert má megint Hami jött ki jól a kétes ügyből", meg hasonlók.
Szerintem jól van ez így, ahogy alakult...
Satti05-10-2010 11:47:10 // 90186
Értem én a viccet, csak nem szeretem....:-))
Ferke05-10-2010 11:09:03 // 90185
Satti, vazz, tééleg ne vedd már mindig fel a poént:) Most egyébként tényleg sajnáltam Kimit, ennyire peches azért nem szokott lenni:)
mesa05-10-2010 10:21:38 // 90184
OFF
Milyen jó, hogy létezik a "super rallye" fogalma :))
Egyébként Mexikó, Japán és Franciaország még barátok közt is 3, nem kettő
Milyen jó, hogy létezik a "super rallye" fogalma :))
Egyébként Mexikó, Japán és Franciaország még barátok közt is 3, nem kettő
pb_05-10-2010 09:06:26 // 90183
Gondolom az sM VszS, hogy majd mindN vRsNYN összetört 1 autót.) Bár, ezt már +szok6tuk tőle.))
Kazes☻05-10-2010 09:02:08 // 90182
És mindig van aki 'ugrik' rá. :)))
Satti05-10-2010 08:38:25 // 90181
Nem igazán, régebben volt róla már szó, hogy most "fillérekért" versenyez, csak a rosszindulatúak szokták az ellenkezőjét állítani. A komoly pénzt most MS keresi a Mercedes-nél, na ő most valóban viszi a milliókat, nem is keveset, de biztos a Mercinek így is jó, vagy nem, de bevallani nem fogják.
Egyébként az idei szezonban ez csak a 2. verseny volt, amit nem sikerült befejezni, ez nem vészes, persze könnyű annak beállítani és élcelődni rajta, akinek ez kell a boldogsághoz, ám tegye, gratula hozzá. :-)
Egyébként az idei szezonban ez csak a 2. verseny volt, amit nem sikerült befejezni, ez nem vészes, persze könnyű annak beállítani és élcelődni rajta, akinek ez kell a boldogsághoz, ám tegye, gratula hozzá. :-)
mesa04-10-2010 22:16:53 // 90180
Én meg a gépékettes csapatokat száműzném az efegyből
Xixo04-10-2010 22:04:05 // 90179
A kis csapatok száműznék a kék zászlót... ám legyen, de akkor a lekörözöttek meg álljanak ki a boxba és fejezzék be a futamot... :)
Xixo04-10-2010 21:56:16 // 90178
Iniezione04-10-2010 21:26:10 // 90177
Az egyetlen újkori ferraris VB:)))))
Andy04-10-2010 21:17:21 // 90176
Mer aszongyák a csávó kilincsel középszerű F1-es csapatoknál. Gondoltam bemutatom nektek! :)))
Xixo04-10-2010 19:34:19 // 90175
De hogy jön ez az F1hez?? Van nekünk Pihentagyas toipcunk is! :))
Xixo04-10-2010 19:27:55 // 90174
Azért a versenybírókat se kéne az egekbe magasztalni az elmúlt 2-3 éves munkásságuk alapján. Nem egy olyan eset volt, ami felkavarta az indulatokat...
Az igényeidet meg nem tudom, hogy tudja Webber kielégíteni, mert amiket írtál, na pont olyanokat nem szokott ő csinálni... :))
Az igényeidet meg nem tudom, hogy tudja Webber kielégíteni, mert amiket írtál, na pont olyanokat nem szokott ő csinálni... :))
Tom1204-10-2010 18:15:05 // 90173
Kimi onnan is viszi a milliókat? :-DDD
szasza(SW)04-10-2010 17:51:52 // 90172
A Citroen anyagi gondok miatt kivonul a rallyból,nem kérdés ki miatt:)))
Tom1204-10-2010 17:50:18 // 90171
Zátonyra futott...:-)
szasza(SW)04-10-2010 17:40:48 // 90169
Ha meglesz szólj,mert náluk,ha nem vetítik(hírek szerint) akkor Kau-t meg kell kérni feliratozza:)
Andy04-10-2010 17:40:30 // 90168
Tom1204-10-2010 17:37:44 // 90167
Ja, azt még talán be sem fejezték...:-))
szasza(SW)04-10-2010 17:36:24 // 90166
Amit most csináltak a mozikba,arra célozgattam:)
Tom1204-10-2010 17:35:00 // 90165
Ja, bocs´, nincs, azt tegnap töröltem, de esetleg majd még feltölthetem, ha kell...
Tom1204-10-2010 17:33:58 // 90164
Melyik? Egy most is ott van még...;-)
...meg talán lesz /meg van/ az a bizonyos ´94-es Imolai futam /"LIVE"/, vagy a "Racing Is In My Blood"-ra gondoltál? /van több is :-)/
Az azt hiszem, angolul, meg magyarul is meg van...
...meg talán lesz /meg van/ az a bizonyos ´94-es Imolai futam /"LIVE"/, vagy a "Racing Is In My Blood"-ra gondoltál? /van több is :-)/
Az azt hiszem, angolul, meg magyarul is meg van...
szasza(SW)04-10-2010 17:27:51 // 90163
Engem csak a Senna film érdekel, az mikor lesz fen?:))
Tom1204-10-2010 17:22:46 // 90162
Az előző hozzászólásomban látható videó a "Sebességláz" című dokumentumfilmből való, amit rövidesen felrakok egy kis időre az Amórés FTP-re. Tommi mappájában lesz elérhető az érdeklődőknek.
Szerintem, akit egy kicsit is érdekel a F1, ezt a filmet nem szabad kihagyni, olyasmi, mint, mondjuk a Tőzsdecápák a brókereknek /kultuszfilm/...:-))
Jelenleg /tegnap raktam fel/ a "Gli Anni di Gilles Villeneuve" tölthető le, utána tölésre kerül.
Szerintem, akit egy kicsit is érdekel a F1, ezt a filmet nem szabad kihagyni, olyasmi, mint, mondjuk a Tőzsdecápák a brókereknek /kultuszfilm/...:-))
Jelenleg /tegnap raktam fel/ a "Gli Anni di Gilles Villeneuve" tölthető le, utána tölésre kerül.
Tom1204-10-2010 17:16:20 // 90161
Látod, már megint rendesen félreértettél...
Én azt írtam, hogy: "Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól..." stb.
...mert ezek szerint Todt-tól kezdve, Lauda, Christian Danner, a meghívott volt versenyzők /nem tudom ott pont ki volt/ és a többi döntéshozó mind az, mert nem látták rendesen azt a nyomorult félresiklott előzési kísérletet és nem Webbert húzták ott helyben karóba. Szerintem velük vegyétek fel a kapcsolatot és folytassátok a boncolgatást.
Szerintem, ha minden apró baleseten ilyen részletességgel rágták volna át magukat, nem beszélve az olyanokról, mint, mondjuk Ronnie Peterson monzai balesete ,78-ban, akkor még mindig csak valahol a 60-as évek végén járnának a "büntetgetésben". :-)
De legalább van egy nagy tanulsága is ennek az egész itt lezajlott vitának. Az, hogy szerintem azért jár még mindig előttünk fényévekre Európa nyugati fele, mert nem ragadnak le ilyen piti ügyeknél, hogy ki milyen íven, mikor fékezett, miért nem ott, miért itt, ki kire húzta az autót, hanem "bölcsen" úgy döntöttek, hogy nincs bűnös és pörögjenek tovább az események. Pl. ilyeneken kéne megtanulni nekünk is /úgy általában/ túllépni és lehet, hogy annyi lépésel már előbbre lennénk, de ez már egy más téma...
A másik, hogy világossá vált, hogy teljesen más dolgokat "várunk el" egy autóversenytől. Lehet, hogy mondjuk Neked izgalmas az, ha mindenki "betokozódik" a pozícióján a rajt utáni "lap osztást" követően és esetleg közben, ha valakinek "kedve szottyan" előzni, akkor illedelmesen előre kell engedni, biztos "ennek is meg van a bukéja", de még nem éreztem rá...
Én meg egy "adrenalinfüggő vadállat" vagyok, akinek kell az izgalom, a kimilliméterezett, szépen végrehajtott előzések, csata, harc a végsőkig... Ne is adja meg magát senki, mert akkor meghal a verseny...
Egyébként meg semilyen szakértői magasságokról nem volt szó /én is/ így láttam /mint ahogy a "szakértők"/ és kész.
Én azt írtam, hogy: "Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól..." stb.
...mert ezek szerint Todt-tól kezdve, Lauda, Christian Danner, a meghívott volt versenyzők /nem tudom ott pont ki volt/ és a többi döntéshozó mind az, mert nem látták rendesen azt a nyomorult félresiklott előzési kísérletet és nem Webbert húzták ott helyben karóba. Szerintem velük vegyétek fel a kapcsolatot és folytassátok a boncolgatást.
Szerintem, ha minden apró baleseten ilyen részletességgel rágták volna át magukat, nem beszélve az olyanokról, mint, mondjuk Ronnie Peterson monzai balesete ,78-ban, akkor még mindig csak valahol a 60-as évek végén járnának a "büntetgetésben". :-)
De legalább van egy nagy tanulsága is ennek az egész itt lezajlott vitának. Az, hogy szerintem azért jár még mindig előttünk fényévekre Európa nyugati fele, mert nem ragadnak le ilyen piti ügyeknél, hogy ki milyen íven, mikor fékezett, miért nem ott, miért itt, ki kire húzta az autót, hanem "bölcsen" úgy döntöttek, hogy nincs bűnös és pörögjenek tovább az események. Pl. ilyeneken kéne megtanulni nekünk is /úgy általában/ túllépni és lehet, hogy annyi lépésel már előbbre lennénk, de ez már egy más téma...
A másik, hogy világossá vált, hogy teljesen más dolgokat "várunk el" egy autóversenytől. Lehet, hogy mondjuk Neked izgalmas az, ha mindenki "betokozódik" a pozícióján a rajt utáni "lap osztást" követően és esetleg közben, ha valakinek "kedve szottyan" előzni, akkor illedelmesen előre kell engedni, biztos "ennek is meg van a bukéja", de még nem éreztem rá...
Én meg egy "adrenalinfüggő vadállat" vagyok, akinek kell az izgalom, a kimilliméterezett, szépen végrehajtott előzések, csata, harc a végsőkig... Ne is adja meg magát senki, mert akkor meghal a verseny...
Egyébként meg semilyen szakértői magasságokról nem volt szó /én is/ így láttam /mint ahogy a "szakértők"/ és kész.
Tom1204-10-2010 16:23:36 // 90160
Tom1204-10-2010 16:22:07 // 90159
Hívjuk aszellemirtókat, mert úgy látom, van valami "gonosz erő" mostanában a levegőben, több vonalon folyik az egymás "gyilkolászása", lásd: F1 topic, A jövő Alfái topic... :-))
Selmak04-10-2010 14:38:11 // 90158
Ferrari fanok, ti fosók! XD
Satti04-10-2010 14:20:12 // 90157
Webber is VB lesz? :-)
mesa04-10-2010 13:50:47 // 90156
Még valami:
Nem tifosik, hanem tifosók !
A tifosi eleve többes szám, csak a Palik-Czollneren nevelkedett F1 nézők ezt már így kapták örökségül
Nem tifosik, hanem tifosók !
A tifosi eleve többes szám, csak a Palik-Czollneren nevelkedett F1 nézők ezt már így kapták örökségül
mesa04-10-2010 13:40:42 // 90155
Nem tudom miről van szó, de senki sem fun,. kivétel aki bohócnak képzeli magát xD
Ellenben minden rajongó fan, ami nem ventillátor, hanem a fanatic rövidítése :))
Ellenben minden rajongó fan, ami nem ventillátor, hanem a fanatic rövidítése :))
Atesz198704-10-2010 13:39:53 // 90154
Ezek szerint a gázt soha semmilyen körülmények között nem szabad elvenni? Gyakorlatilag azt mondod, hogy nem számít mit csinál a másik, Te csak nyomd ki a szemét a vasnak, aztán lesz ami lesz... Gratula.
Ha ez így működne, akkor minden kanyarban ki lökhetnék egymást, hiszen szinte minden előzésnél fékeznie kell annak, akit lenyomtak. Vagy tévedek?
De mi nagyon hülyék vagyunk, és nem értjük, kár is velünk foglalkozni, mert nem nőhetünk olyan forma 1-es szakkomentátori, és szakértői magasságokba, mint ahol ti vagytok.
Ha ez így működne, akkor minden kanyarban ki lökhetnék egymást, hiszen szinte minden előzésnél fékeznie kell annak, akit lenyomtak. Vagy tévedek?
De mi nagyon hülyék vagyunk, és nem értjük, kár is velünk foglalkozni, mert nem nőhetünk olyan forma 1-es szakkomentátori, és szakértői magasságokba, mint ahol ti vagytok.
Ferke04-10-2010 13:33:01 // 90153
Nem annyira látom az összefüggést a redbull/webber-hamilton/meki párharc, valamint a Ferrari fun (nem fan, mert itt elvileg senkise ventillátor) vs. versenyszabályzat között.
Hogyatökben jön ide Ez már megint?:(
Ezek szerint lehet reagálni bármire bárhogy? Írjak olyanokat reakcióként, hogy milyen béna a 145/46, vagy milegyen?:)))
Hogyatökben jön ide Ez már megint?:(
Ezek szerint lehet reagálni bármire bárhogy? Írjak olyanokat reakcióként, hogy milyen béna a 145/46, vagy milegyen?:)))
mesa04-10-2010 13:19:33 // 90152
Jövőre az a csapat már nem is nevezett :)
Xixo04-10-2010 12:45:11 // 90150
És melyik győztes csapathoz? :))
mesa04-10-2010 12:42:20 // 90149
Szerintem Raikkönenn jövőre az F1-be visszatér!
Azért itt mégis csak VB lett, míg ott a hétvégi eredménye is azt támasztja alá, hogy messze még az elérhetetlen
Azért itt mégis csak VB lett, míg ott a hétvégi eredménye is azt támasztja alá, hogy messze még az elérhetetlen
Tom1204-10-2010 03:20:56 // 90148
...dehogy maláj, természetesen Szingapur akart lenni...:-)
Tom1204-10-2010 02:14:43 // 90147
Kösz´, hogy amíg nem voltam itt, átvetted a stafétát, de amint látod, nincs értelme...
Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól, Hamilton a f@sza gyerek, így kell/ezt csinálni/ előzni, nincs mit beszélni tovább róla...
Roncsderbi rulez.;-))
Jöhetne már a következő futam, de aztán minden résztvevő jól gondolja meg, hogy mikor, hol, milyen szituban, milyen íven kanyarodik, mer Qnagy balhét kavarnak itt...:-)
Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól, Hamilton a f@sza gyerek, így kell/ezt csinálni/ előzni, nincs mit beszélni tovább róla...
Roncsderbi rulez.;-))
Jöhetne már a következő futam, de aztán minden résztvevő jól gondolja meg, hogy mikor, hol, milyen szituban, milyen íven kanyarodik, mer Qnagy balhét kavarnak itt...:-)
Tom1204-10-2010 02:07:35 // 90146
"Webbernek csak a gázt kellett volna elvennie egy kicsit, és máris elfért volna Hamilton mögött"
Autóverseny, oohhh, yeeee... :-DDD
Én is "szemét vagyok", én sem engedtem volna el. Ez van.:-)
Na, mindegy, hagyjuk, reménytelen a dolog...
Tényleg befejeztem, ezentúl ignorálom a Webber vs. Hamilton / Malayzia 2010 témát, de lehet, hogy az egész topicot, mint már páran /ha nem vettétek volna észre/, pont az ilyen meddő viták miatt... :-/
Kinek van erre szüksége?
Autóverseny, oohhh, yeeee... :-DDD
Én is "szemét vagyok", én sem engedtem volna el. Ez van.:-)
Na, mindegy, hagyjuk, reménytelen a dolog...
Tényleg befejeztem, ezentúl ignorálom a Webber vs. Hamilton / Malayzia 2010 témát, de lehet, hogy az egész topicot, mint már páran /ha nem vettétek volna észre/, pont az ilyen meddő viták miatt... :-/
Kinek van erre szüksége?
Xixo04-10-2010 01:47:22 // 90145
Azt hittem, hogy én nagyon utálom Hemiltont, de már látom, hogy vannak sokkal elvakultabb gyűlölői is.
Webber meg lassan Kimi sorsára jut nálam...
Webber meg lassan Kimi sorsára jut nálam...
Selmak03-10-2010 19:36:33 // 90144


Felfogás beli probléma nálad lehet. Hol nem a pályán megy Webber? Akár hogy is csűröd, csavarod a két fehér vonal közötti rész a pálya. A kanyar bejárat előtt hami nem volt belső íven, max középen, a belső íven Webber volt, olyan szabály meg nincs hogy az ideális íven fordulót el kellene engedni.
Atesz198703-10-2010 18:57:23 // 90143
Nem, nem az Én látásommal, hanem a Te felfogásoddal van a baj. Hamilton van az elméleti belső íven. Webber olyan íven van, ami már nem is a pálya. Ott nem lehet elfordulni, ha tök egyedül van, akkor sem.
Úgy látszik nem érted. Hamilton választott egy ívet, amit Webber forma 1 pilóta lévén tudnia kellett, hogy merre vezet. Ennek ellenére az első pillanattól kezdve látszik, hogy Webber ott próbál majd elfordulni, ahol nem nagyon lehet, és eleve nem is lesz hely. Számomra mindent elmondd, hogy azt sem tudta ki tartotta fel. Számtalanszor leptek meg a pilóták, mikor az interjú szobában percről percre elmesélték éppen ki mellett, meg hogyan mentek el. Legyen az lekőrözés, vagy előzés. Webber azt sem tudta hol van, megzavarta a szituáció. Sutil sokkal ügyesebb volt, pedig Kubica ennél sokkal nagyobb arroganciával jött mögötte. Ezeknek a srácoknak nem akadály a gyors tempó közbeni döntés hozás. Webbert leszámítva...
Úgy látszik nem érted. Hamilton választott egy ívet, amit Webber forma 1 pilóta lévén tudnia kellett, hogy merre vezet. Ennek ellenére az első pillanattól kezdve látszik, hogy Webber ott próbál majd elfordulni, ahol nem nagyon lehet, és eleve nem is lesz hely. Számomra mindent elmondd, hogy azt sem tudta ki tartotta fel. Számtalanszor leptek meg a pilóták, mikor az interjú szobában percről percre elmesélték éppen ki mellett, meg hogyan mentek el. Legyen az lekőrözés, vagy előzés. Webber azt sem tudta hol van, megzavarta a szituáció. Sutil sokkal ügyesebb volt, pedig Kubica ennél sokkal nagyobb arroganciával jött mögötte. Ezeknek a srácoknak nem akadály a gyors tempó közbeni döntés hozás. Webbert leszámítva...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?