Nem igazán, régebben volt róla már szó, hogy most "fillérekért" versenyez, csak a rosszindulatúak szokták az ellenkezőjét állítani. A komoly pénzt most MS keresi a Mercedes-nél, na ő most valóban viszi a milliókat, nem is keveset, de biztos a Mercinek így is jó, vagy nem, de bevallani nem fogják.
Egyébként az idei szezonban ez csak a 2. verseny volt, amit nem sikerült befejezni, ez nem vészes, persze könnyű annak beállítani és élcelődni rajta, akinek ez kell a boldogsághoz, ám tegye, gratula hozzá. :-)
Forum >> Forma-1
Satti05-10-2010 08:38:25 // 90181
mesa04-10-2010 22:16:53 // 90180
Én meg a gépékettes csapatokat száműzném az efegyből
Xixo04-10-2010 22:04:05 // 90179
A kis csapatok száműznék a kék zászlót... ám legyen, de akkor a lekörözöttek meg álljanak ki a boxba és fejezzék be a futamot... :)
Xixo04-10-2010 21:56:16 // 90178
Iniezione04-10-2010 21:26:10 // 90177
Az egyetlen újkori ferraris VB:)))))
Andy04-10-2010 21:17:21 // 90176
Mer aszongyák a csávó kilincsel középszerű F1-es csapatoknál. Gondoltam bemutatom nektek! :)))
Xixo04-10-2010 19:34:19 // 90175
De hogy jön ez az F1hez?? Van nekünk Pihentagyas toipcunk is! :))
Xixo04-10-2010 19:27:55 // 90174
Azért a versenybírókat se kéne az egekbe magasztalni az elmúlt 2-3 éves munkásságuk alapján. Nem egy olyan eset volt, ami felkavarta az indulatokat...
Az igényeidet meg nem tudom, hogy tudja Webber kielégíteni, mert amiket írtál, na pont olyanokat nem szokott ő csinálni... :))
Az igényeidet meg nem tudom, hogy tudja Webber kielégíteni, mert amiket írtál, na pont olyanokat nem szokott ő csinálni... :))
Tom1204-10-2010 18:15:05 // 90173
Kimi onnan is viszi a milliókat? :-DDD
szasza(SW)04-10-2010 17:51:52 // 90172
A Citroen anyagi gondok miatt kivonul a rallyból,nem kérdés ki miatt:)))
Tom1204-10-2010 17:50:18 // 90171
Zátonyra futott...:-)
szasza(SW)04-10-2010 17:40:48 // 90169
Ha meglesz szólj,mert náluk,ha nem vetítik(hírek szerint) akkor Kau-t meg kell kérni feliratozza:)
Andy04-10-2010 17:40:30 // 90168
Tom1204-10-2010 17:37:44 // 90167
Ja, azt még talán be sem fejezték...:-))
szasza(SW)04-10-2010 17:36:24 // 90166
Amit most csináltak a mozikba,arra célozgattam:)
Tom1204-10-2010 17:35:00 // 90165
Ja, bocs´, nincs, azt tegnap töröltem, de esetleg majd még feltölthetem, ha kell...
Tom1204-10-2010 17:33:58 // 90164
Melyik? Egy most is ott van még...;-)
...meg talán lesz /meg van/ az a bizonyos ´94-es Imolai futam /"LIVE"/, vagy a "Racing Is In My Blood"-ra gondoltál? /van több is :-)/
Az azt hiszem, angolul, meg magyarul is meg van...
...meg talán lesz /meg van/ az a bizonyos ´94-es Imolai futam /"LIVE"/, vagy a "Racing Is In My Blood"-ra gondoltál? /van több is :-)/
Az azt hiszem, angolul, meg magyarul is meg van...
szasza(SW)04-10-2010 17:27:51 // 90163
Engem csak a Senna film érdekel, az mikor lesz fen?:))
Tom1204-10-2010 17:22:46 // 90162
Az előző hozzászólásomban látható videó a "Sebességláz" című dokumentumfilmből való, amit rövidesen felrakok egy kis időre az Amórés FTP-re. Tommi mappájában lesz elérhető az érdeklődőknek.
Szerintem, akit egy kicsit is érdekel a F1, ezt a filmet nem szabad kihagyni, olyasmi, mint, mondjuk a Tőzsdecápák a brókereknek /kultuszfilm/...:-))
Jelenleg /tegnap raktam fel/ a "Gli Anni di Gilles Villeneuve" tölthető le, utána tölésre kerül.
Szerintem, akit egy kicsit is érdekel a F1, ezt a filmet nem szabad kihagyni, olyasmi, mint, mondjuk a Tőzsdecápák a brókereknek /kultuszfilm/...:-))
Jelenleg /tegnap raktam fel/ a "Gli Anni di Gilles Villeneuve" tölthető le, utána tölésre kerül.
Tom1204-10-2010 17:16:20 // 90161
Látod, már megint rendesen félreértettél...
Én azt írtam, hogy: "Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól..." stb.
...mert ezek szerint Todt-tól kezdve, Lauda, Christian Danner, a meghívott volt versenyzők /nem tudom ott pont ki volt/ és a többi döntéshozó mind az, mert nem látták rendesen azt a nyomorult félresiklott előzési kísérletet és nem Webbert húzták ott helyben karóba. Szerintem velük vegyétek fel a kapcsolatot és folytassátok a boncolgatást.
Szerintem, ha minden apró baleseten ilyen részletességgel rágták volna át magukat, nem beszélve az olyanokról, mint, mondjuk Ronnie Peterson monzai balesete ,78-ban, akkor még mindig csak valahol a 60-as évek végén járnának a "büntetgetésben". :-)
De legalább van egy nagy tanulsága is ennek az egész itt lezajlott vitának. Az, hogy szerintem azért jár még mindig előttünk fényévekre Európa nyugati fele, mert nem ragadnak le ilyen piti ügyeknél, hogy ki milyen íven, mikor fékezett, miért nem ott, miért itt, ki kire húzta az autót, hanem "bölcsen" úgy döntöttek, hogy nincs bűnös és pörögjenek tovább az események. Pl. ilyeneken kéne megtanulni nekünk is /úgy általában/ túllépni és lehet, hogy annyi lépésel már előbbre lennénk, de ez már egy más téma...
A másik, hogy világossá vált, hogy teljesen más dolgokat "várunk el" egy autóversenytől. Lehet, hogy mondjuk Neked izgalmas az, ha mindenki "betokozódik" a pozícióján a rajt utáni "lap osztást" követően és esetleg közben, ha valakinek "kedve szottyan" előzni, akkor illedelmesen előre kell engedni, biztos "ennek is meg van a bukéja", de még nem éreztem rá...
Én meg egy "adrenalinfüggő vadállat" vagyok, akinek kell az izgalom, a kimilliméterezett, szépen végrehajtott előzések, csata, harc a végsőkig... Ne is adja meg magát senki, mert akkor meghal a verseny...
Egyébként meg semilyen szakértői magasságokról nem volt szó /én is/ így láttam /mint ahogy a "szakértők"/ és kész.
Én azt írtam, hogy: "Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól..." stb.
...mert ezek szerint Todt-tól kezdve, Lauda, Christian Danner, a meghívott volt versenyzők /nem tudom ott pont ki volt/ és a többi döntéshozó mind az, mert nem látták rendesen azt a nyomorult félresiklott előzési kísérletet és nem Webbert húzták ott helyben karóba. Szerintem velük vegyétek fel a kapcsolatot és folytassátok a boncolgatást.
Szerintem, ha minden apró baleseten ilyen részletességgel rágták volna át magukat, nem beszélve az olyanokról, mint, mondjuk Ronnie Peterson monzai balesete ,78-ban, akkor még mindig csak valahol a 60-as évek végén járnának a "büntetgetésben". :-)
De legalább van egy nagy tanulsága is ennek az egész itt lezajlott vitának. Az, hogy szerintem azért jár még mindig előttünk fényévekre Európa nyugati fele, mert nem ragadnak le ilyen piti ügyeknél, hogy ki milyen íven, mikor fékezett, miért nem ott, miért itt, ki kire húzta az autót, hanem "bölcsen" úgy döntöttek, hogy nincs bűnös és pörögjenek tovább az események. Pl. ilyeneken kéne megtanulni nekünk is /úgy általában/ túllépni és lehet, hogy annyi lépésel már előbbre lennénk, de ez már egy más téma...
A másik, hogy világossá vált, hogy teljesen más dolgokat "várunk el" egy autóversenytől. Lehet, hogy mondjuk Neked izgalmas az, ha mindenki "betokozódik" a pozícióján a rajt utáni "lap osztást" követően és esetleg közben, ha valakinek "kedve szottyan" előzni, akkor illedelmesen előre kell engedni, biztos "ennek is meg van a bukéja", de még nem éreztem rá...
Én meg egy "adrenalinfüggő vadállat" vagyok, akinek kell az izgalom, a kimilliméterezett, szépen végrehajtott előzések, csata, harc a végsőkig... Ne is adja meg magát senki, mert akkor meghal a verseny...
Egyébként meg semilyen szakértői magasságokról nem volt szó /én is/ így láttam /mint ahogy a "szakértők"/ és kész.
Tom1204-10-2010 16:23:36 // 90160
Tom1204-10-2010 16:22:07 // 90159
Hívjuk aszellemirtókat, mert úgy látom, van valami "gonosz erő" mostanában a levegőben, több vonalon folyik az egymás "gyilkolászása", lásd: F1 topic, A jövő Alfái topic... :-))
Selmak04-10-2010 14:38:11 // 90158
Ferrari fanok, ti fosók! XD
Satti04-10-2010 14:20:12 // 90157
Webber is VB lesz? :-)
mesa04-10-2010 13:50:47 // 90156
Még valami:
Nem tifosik, hanem tifosók !
A tifosi eleve többes szám, csak a Palik-Czollneren nevelkedett F1 nézők ezt már így kapták örökségül
Nem tifosik, hanem tifosók !
A tifosi eleve többes szám, csak a Palik-Czollneren nevelkedett F1 nézők ezt már így kapták örökségül
mesa04-10-2010 13:40:42 // 90155
Nem tudom miről van szó, de senki sem fun,. kivétel aki bohócnak képzeli magát xD
Ellenben minden rajongó fan, ami nem ventillátor, hanem a fanatic rövidítése :))
Ellenben minden rajongó fan, ami nem ventillátor, hanem a fanatic rövidítése :))
Atesz198704-10-2010 13:39:53 // 90154
Ezek szerint a gázt soha semmilyen körülmények között nem szabad elvenni? Gyakorlatilag azt mondod, hogy nem számít mit csinál a másik, Te csak nyomd ki a szemét a vasnak, aztán lesz ami lesz... Gratula.
Ha ez így működne, akkor minden kanyarban ki lökhetnék egymást, hiszen szinte minden előzésnél fékeznie kell annak, akit lenyomtak. Vagy tévedek?
De mi nagyon hülyék vagyunk, és nem értjük, kár is velünk foglalkozni, mert nem nőhetünk olyan forma 1-es szakkomentátori, és szakértői magasságokba, mint ahol ti vagytok.
Ha ez így működne, akkor minden kanyarban ki lökhetnék egymást, hiszen szinte minden előzésnél fékeznie kell annak, akit lenyomtak. Vagy tévedek?
De mi nagyon hülyék vagyunk, és nem értjük, kár is velünk foglalkozni, mert nem nőhetünk olyan forma 1-es szakkomentátori, és szakértői magasságokba, mint ahol ti vagytok.
Ferke04-10-2010 13:33:01 // 90153
Nem annyira látom az összefüggést a redbull/webber-hamilton/meki párharc, valamint a Ferrari fun (nem fan, mert itt elvileg senkise ventillátor) vs. versenyszabályzat között.
Hogyatökben jön ide Ez már megint?:(
Ezek szerint lehet reagálni bármire bárhogy? Írjak olyanokat reakcióként, hogy milyen béna a 145/46, vagy milegyen?:)))
Hogyatökben jön ide Ez már megint?:(
Ezek szerint lehet reagálni bármire bárhogy? Írjak olyanokat reakcióként, hogy milyen béna a 145/46, vagy milegyen?:)))
mesa04-10-2010 13:19:33 // 90152
Jövőre az a csapat már nem is nevezett :)
Xixo04-10-2010 12:45:11 // 90150
És melyik győztes csapathoz? :))
mesa04-10-2010 12:42:20 // 90149
Szerintem Raikkönenn jövőre az F1-be visszatér!
Azért itt mégis csak VB lett, míg ott a hétvégi eredménye is azt támasztja alá, hogy messze még az elérhetetlen
Azért itt mégis csak VB lett, míg ott a hétvégi eredménye is azt támasztja alá, hogy messze még az elérhetetlen
Tom1204-10-2010 03:20:56 // 90148
...dehogy maláj, természetesen Szingapur akart lenni...:-)
Tom1204-10-2010 02:14:43 // 90147
Kösz´, hogy amíg nem voltam itt, átvetted a stafétát, de amint látod, nincs értelme...
Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól, Hamilton a f@sza gyerek, így kell/ezt csinálni/ előzni, nincs mit beszélni tovább róla...
Roncsderbi rulez.;-))
Jöhetne már a következő futam, de aztán minden résztvevő jól gondolja meg, hogy mikor, hol, milyen szituban, milyen íven kanyarodik, mer Qnagy balhét kavarnak itt...:-)
Mindenki "hülye", kezdve az FIA versenybíráitól, Hamilton a f@sza gyerek, így kell/ezt csinálni/ előzni, nincs mit beszélni tovább róla...
Roncsderbi rulez.;-))
Jöhetne már a következő futam, de aztán minden résztvevő jól gondolja meg, hogy mikor, hol, milyen szituban, milyen íven kanyarodik, mer Qnagy balhét kavarnak itt...:-)
Tom1204-10-2010 02:07:35 // 90146
"Webbernek csak a gázt kellett volna elvennie egy kicsit, és máris elfért volna Hamilton mögött"
Autóverseny, oohhh, yeeee... :-DDD
Én is "szemét vagyok", én sem engedtem volna el. Ez van.:-)
Na, mindegy, hagyjuk, reménytelen a dolog...
Tényleg befejeztem, ezentúl ignorálom a Webber vs. Hamilton / Malayzia 2010 témát, de lehet, hogy az egész topicot, mint már páran /ha nem vettétek volna észre/, pont az ilyen meddő viták miatt... :-/
Kinek van erre szüksége?
Autóverseny, oohhh, yeeee... :-DDD
Én is "szemét vagyok", én sem engedtem volna el. Ez van.:-)
Na, mindegy, hagyjuk, reménytelen a dolog...
Tényleg befejeztem, ezentúl ignorálom a Webber vs. Hamilton / Malayzia 2010 témát, de lehet, hogy az egész topicot, mint már páran /ha nem vettétek volna észre/, pont az ilyen meddő viták miatt... :-/
Kinek van erre szüksége?
Xixo04-10-2010 01:47:22 // 90145
Azt hittem, hogy én nagyon utálom Hemiltont, de már látom, hogy vannak sokkal elvakultabb gyűlölői is.
Webber meg lassan Kimi sorsára jut nálam...
Webber meg lassan Kimi sorsára jut nálam...
Selmak03-10-2010 19:36:33 // 90144
Felfogás beli probléma nálad lehet. Hol nem a pályán megy Webber? Akár hogy is csűröd, csavarod a két fehér vonal közötti rész a pálya. A kanyar bejárat előtt hami nem volt belső íven, max középen, a belső íven Webber volt, olyan szabály meg nincs hogy az ideális íven fordulót el kellene engedni.
Atesz198703-10-2010 18:57:23 // 90143
Nem, nem az Én látásommal, hanem a Te felfogásoddal van a baj. Hamilton van az elméleti belső íven. Webber olyan íven van, ami már nem is a pálya. Ott nem lehet elfordulni, ha tök egyedül van, akkor sem.
Úgy látszik nem érted. Hamilton választott egy ívet, amit Webber forma 1 pilóta lévén tudnia kellett, hogy merre vezet. Ennek ellenére az első pillanattól kezdve látszik, hogy Webber ott próbál majd elfordulni, ahol nem nagyon lehet, és eleve nem is lesz hely. Számomra mindent elmondd, hogy azt sem tudta ki tartotta fel. Számtalanszor leptek meg a pilóták, mikor az interjú szobában percről percre elmesélték éppen ki mellett, meg hogyan mentek el. Legyen az lekőrözés, vagy előzés. Webber azt sem tudta hol van, megzavarta a szituáció. Sutil sokkal ügyesebb volt, pedig Kubica ennél sokkal nagyobb arroganciával jött mögötte. Ezeknek a srácoknak nem akadály a gyors tempó közbeni döntés hozás. Webbert leszámítva...
Úgy látszik nem érted. Hamilton választott egy ívet, amit Webber forma 1 pilóta lévén tudnia kellett, hogy merre vezet. Ennek ellenére az első pillanattól kezdve látszik, hogy Webber ott próbál majd elfordulni, ahol nem nagyon lehet, és eleve nem is lesz hely. Számomra mindent elmondd, hogy azt sem tudta ki tartotta fel. Számtalanszor leptek meg a pilóták, mikor az interjú szobában percről percre elmesélték éppen ki mellett, meg hogyan mentek el. Legyen az lekőrözés, vagy előzés. Webber azt sem tudta hol van, megzavarta a szituáció. Sutil sokkal ügyesebb volt, pedig Kubica ennél sokkal nagyobb arroganciával jött mögötte. Ezeknek a srácoknak nem akadály a gyors tempó közbeni döntés hozás. Webbert leszámítva...
Selmak03-10-2010 17:30:59 // 90142
Webber nem a belső íven volt. Hamilton volt a belső íven. .
Úgy látszik súlyos látászavarban szenvedsz, vagy a külső és belső fogalmakkal nem vagy tisztában.
Úgy látszik súlyos látászavarban szenvedsz, vagy a külső és belső fogalmakkal nem vagy tisztában.
Atesz198703-10-2010 13:32:22 // 90141
Pont nem jónak címzed, mert Én leszarom Alonsot ; Hamiltont, meg Webbert meg rühellem. Nekem egyáltalán nem tetszik, hogy ez a 3 pilóta vezeti a pontversenyt. Igazából, bár nem Button a legjobb, az elsők között Ő a legszimpatikusabb számomra.
Olyan nincs, hogy a hátulját ráhúzom valakire. :D Ne röhögtesd már ki magad. 300-nál nem változtatgatjuk csak úgy a kanyar ívünket... A kanyarba menet eldőlt már, hogy Hamilton melyik íven fog elfordulni. Tisztán látszik, hogy Webber meg sem próbál olyan pályát választani, ami nem keresztezi Hami útját. Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy Webber eleve el sem tudott volna fordulni, akkor sem, ha több hely marad ott. Mivel eleve a belső ív legszélén ment bele a kanyarba, egyértelmű, hogy ha nincs ott Hami, akkor a kanyar kijáratánál átsodródott volna a külső ívre. Azt a kanyart nem lehet bevenni a belsőívtől 10 centire. Webber nem a belső íven volt. Hamilton volt a belső íven. Webber olyan helyen akart elfordulni, amin eleve nem lehet.
Olyan nincs, hogy a hátulját ráhúzom valakire. :D Ne röhögtesd már ki magad. 300-nál nem változtatgatjuk csak úgy a kanyar ívünket... A kanyarba menet eldőlt már, hogy Hamilton melyik íven fog elfordulni. Tisztán látszik, hogy Webber meg sem próbál olyan pályát választani, ami nem keresztezi Hami útját. Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy Webber eleve el sem tudott volna fordulni, akkor sem, ha több hely marad ott. Mivel eleve a belső ív legszélén ment bele a kanyarba, egyértelmű, hogy ha nincs ott Hami, akkor a kanyar kijáratánál átsodródott volna a külső ívre. Azt a kanyart nem lehet bevenni a belsőívtől 10 centire. Webber nem a belső íven volt. Hamilton volt a belső íven. Webber olyan helyen akart elfordulni, amin eleve nem lehet.
Selmak03-10-2010 12:43:42 // 90140
Ha végre betiltják a duplafedelű diffúzort és az egyéb olyan aero elemeket amelyek megszünteti a mögötte érkező tapadását akkor látunk majd újra ilyen csatákat, addig csak vágyálom.
Satti03-10-2010 12:31:03 // 90139
Ez volt az igazi és korrekt csata, nem amit ezek most bemutattak.......Dijon 1979
Selmak03-10-2010 12:16:08 // 90138
Force India nem egy kategória a Kubica vezette Renault-val, esélye se lett volna Sutilnak a következő kanyarban. Kubica és Sutil vérmérséklete és vezetési stílusa se ugyanaz. Sutil jobbnak látta hogy elengedje Kubicát, Webber meg nem. Ha meg versenybírók szabályosnak látták akkor kár a szart tovább pofozni.
pb_03-10-2010 12:15:45 // 90137
+ új gumija is volt.
Selmak03-10-2010 12:10:37 // 90136
Belső íven volt, miért vette volna el a gázt, hami húzta rá a hátulját webberre. Ráfaragott. Persze a sok ferka fannak meg van őrülve hogy nem úgy csűrték csavarták a versenyszabályzatot hogy nekik jó legyen. Persze ha alonso csinálta volna ugyanezt akkor a világ legszabályosabb manővere lett volna. Kettős mérce.
Kriszo03-10-2010 12:10:31 // 90135
Persze..Sutil még előrébb is volt...Mégis feladta a pozicioját hogy elkerülje az ütközést..Kubica pontosan ugy vágta le a kanyar csúcsát mint Hamilton.Szikrányival sem hagyott több helyet..Megmagyarázni meg mindent meg lehet..
Selmak03-10-2010 12:06:42 // 90134
Force Indiát ne hosonlítsd össze már a Red Bullal. Sutil nem tudott volna olyan féktávot venni mint Webber, mert az autója alkalmatlan rá, Kubica meg hamarabb befejezte az előzést mint hami.
Kriszo03-10-2010 12:05:35 // 90133
Nem szarjuk le a versenyszabályzatot csak oltári nagy baromságokat mondtok itt mind a ketten...
Tom:Kit tolt le Hamilton vazze???Bement webber mellé az letolás????
Ezen a pályán ugyis annyi előzési pont van, hogy két hasonló auto a büdös életbe nem előzi meg egymást....Jó hogy megpróbálja ha beszorul egy lekörözött mellé..Mi ezen a Kamikaze akcio???
De tudod mit bátyja legyen igazatok..Hamilton Kötsög volt Webber meg egy isten a legjobb pilota akit valaha láttam..És nem nem ő volt a hibás hanem Hami mert próbált egyet előzni..Szerintem vegyék el az összes pontját hamár ilyen veszélyes dolgokat produkál és nem áll be autokázni más mögé..fuj....
Tom:Kit tolt le Hamilton vazze???Bement webber mellé az letolás????
Ezen a pályán ugyis annyi előzési pont van, hogy két hasonló auto a büdös életbe nem előzi meg egymást....Jó hogy megpróbálja ha beszorul egy lekörözött mellé..Mi ezen a Kamikaze akcio???
De tudod mit bátyja legyen igazatok..Hamilton Kötsög volt Webber meg egy isten a legjobb pilota akit valaha láttam..És nem nem ő volt a hibás hanem Hami mert próbált egyet előzni..Szerintem vegyék el az összes pontját hamár ilyen veszélyes dolgokat produkál és nem áll be autokázni más mögé..fuj....
Atesz198703-10-2010 12:02:57 // 90132
Hamilton ment neki? Ezt hogy érted? Ha valakinek megütik a hátsó kerekét, akkor érdekes feltételezés, hogy Ő ment neki a másiknak... Pont az általad kiszedett két utolsó képen látszik, hogy Webbernek csak a gázt kellett volna elvennie egy kicsit, és máris elfért volna Hamilton mögött. Hamilton nem hagyott neki helyet, az egy dolog. De ha nekem nem hagynak helyet, hogy elforduljak valahol, akkor ott nem fordulok el... Legfeljebb utána megbüntették volna Hamit, de akkor sem az a megoldás, hogy ha Ő bunkó, akkor Én meg kilököm. Ez mindent elmondd Webberről. Szerintem direkt csinálta.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?