37 ? :-)
...vagy az 57 akar lenni, csak kicsi a kép? Akkor se vagy nagyon lemaradva...;-)
...vagy a LED-en a 280 ? Géppuskakezű button.:-))
csináltatok egy ilyen "izét" otthonra is, majd sokat gyakorolok és "jól lenyomom Buttont".:-))
Forum >> Forma-1
Tom1218-04-2011 13:46:27 // 95531
Tom1218-04-2011 13:41:34 // 95530
Ehhez sas szem kellett...:-D
Persze, ez nem olyan vicces... :-/
Persze, ez nem olyan vicces... :-/
Tom1218-04-2011 13:40:48 // 95529
OK, tudom én, meg kb. 1.5 éve itt is /hevesen/ részletesen kitárgyaltuk, a "Massával fejlesztették" is csak fikció volt, csak, hogy Soprano "vérnyomását egy kicsit helyre rakjam".;-)
...hogy teljes legyen a kép: Akkor a fő téma az volt, hogy azért nehéz fejleszteni a Ferrarit, mert a "szótlan Kimi" szinte semilyen visszajelzéssel nem szolgál a mérnökök részére, ami szerint változtathatnának, stb., stb., stb...
Mára kiderült, hogy nem csak Kimivel volt gubanc.:-I
...hogy teljes legyen a kép: Akkor a fő téma az volt, hogy azért nehéz fejleszteni a Ferrarit, mert a "szótlan Kimi" szinte semilyen visszajelzéssel nem szolgál a mérnökök részére, ami szerint változtathatnának, stb., stb., stb...
Mára kiderült, hogy nem csak Kimivel volt gubanc.:-I
Tommi18-04-2011 13:38:14 // 95528
Egy kicsit elkanyarodva a tegnapi futamtól :)
Néhány hete Londonban jártam és természetesen nem maradhatott ki a Tussauds panoptikum. A sportolók termében ki lehetett próbálni azt a "reakció-mérő" bigyót, amit a Forma-1 pilóták is használnak. Gondolom senkinek nem kell bemutatni mi ez, lámpa felvillan, le kell csapni, minél többször adott idő alatt :)
Többszöri próbálkozás után a legjobb eredményem 41 találat volt fél perc alatt. Összehasonlításképpen: olvassátok el a feliratot a kép tetején, hogy Button mennyit nyomott. Azt hiszem van még hová fejlődni :)))
Néhány hete Londonban jártam és természetesen nem maradhatott ki a Tussauds panoptikum. A sportolók termében ki lehetett próbálni azt a "reakció-mérő" bigyót, amit a Forma-1 pilóták is használnak. Gondolom senkinek nem kell bemutatni mi ez, lámpa felvillan, le kell csapni, minél többször adott idő alatt :)
Többszöri próbálkozás után a legjobb eredményem 41 találat volt fél perc alatt. Összehasonlításképpen: olvassátok el a feliratot a kép tetején, hogy Button mennyit nyomott. Azt hiszem van még hová fejlődni :)))
Xixo18-04-2011 13:38:05 // 95527
Csak emlegetni kell Montit
blablabla...
Elismerte, hogy kritikus a helyzet? Tényleg? Észre sem vettük...
blablabla...
Elismerte, hogy kritikus a helyzet? Tényleg? Észre sem vettük...
Xixo18-04-2011 13:34:10 // 95526
No csak azért mert azt vártuk tőle, hogy majd Rajjal ellentétben ő mindent tökéletesre fog fejleszteni, mert akkora ász. De akkor lehet, hogy nem csak a finn volt a hibás? :)
Tom1218-04-2011 13:33:41 // 95525
Talán ez a fő baj a politikával, úgy általában, hogy sokan azt hiszik, ha nem mennek úgy a dolgok, a saját házuk táján, ahogy szeretnék, elmennek politikusnak... Mi a garancia arra, hogy ahhoz jobban értenek? :-/
...de ez egy egész más téma.
Egyszerűen nem értem, hogy miért nem "csap szét már közöttük"? Nem talál jobbat?
...de ez egy egész más téma.
Egyszerűen nem értem, hogy miért nem "csap szét már közöttük"? Nem talál jobbat?
Gerion18-04-2011 13:33:29 // 95524
"Ezt az autót Massával fejlesztették, látszott is tegnap...:-))"
Alonso és Massa "csak" pilóták. Az autót a mérnökök és a technikai stáb fejleszti. A pilóta max a teszteken ad visszajelzést, ami segíthet többet vagy kevesebbet, de a "kicsit csúszik a háta a kettes kanyarban" kezdetű visszajelzéseket a mérnököknek kell lefordítani és használni. Plusz amióta alig vannak tesztek, a pilóták szerepe még kevesebb a fejlesztésben. A versenyhétvégén meg állítgathatják, ha xar a technikai alap, már nem ott fogják megváltani a világot.
Itt az ötlettelenné vált mérnöki háttér a fő probléma, akik folyamatosan csak mások után futnak. Márpedig aki csak másolni igyekszik, ritkán lesz első...
Alonso és Massa "csak" pilóták. Az autót a mérnökök és a technikai stáb fejleszti. A pilóta max a teszteken ad visszajelzést, ami segíthet többet vagy kevesebbet, de a "kicsit csúszik a háta a kettes kanyarban" kezdetű visszajelzéseket a mérnököknek kell lefordítani és használni. Plusz amióta alig vannak tesztek, a pilóták szerepe még kevesebb a fejlesztésben. A versenyhétvégén meg állítgathatják, ha xar a technikai alap, már nem ott fogják megváltani a világot.
Itt az ötlettelenné vált mérnöki háttér a fő probléma, akik folyamatosan csak mások után futnak. Márpedig aki csak másolni igyekszik, ritkán lesz első...
Tom1218-04-2011 13:27:57 // 95523
Ilyen "bandával"? :-/
Lehet, hogy Sumák is ezért döntött inkább a Mercedes mellet - utólag derült ki, hogy még Brawn sem tud csodát tenni - egyedül...
Lehet, hogy Sumák is ezért döntött inkább a Mercedes mellet - utólag derült ki, hogy még Brawn sem tud csodát tenni - egyedül...
Xixo18-04-2011 13:27:16 // 95522
Lassan ő is jobban tenné, ha politikai pályára lépne, mert csak nyilatkozni tud nagyokat mostanában, de tenni semmit... :(
Xixo18-04-2011 13:23:59 // 95521
Én meg arra céloztam -kevésbé burkoltan-, hogy amit Alotól vártunk, az se mind valósult meg sajnos... :(
Tom1218-04-2011 13:22:13 // 95520
Jó lenne, ha végre Monti is hisztis lenne és nem a TV-t, hanem az alkalmatlan embereket dobálná ki, vagy Alonso dobja ki őket? :-))
Tom1218-04-2011 13:18:30 // 95519
Majd év végén meglátjuk, mennyi jön össze, ha összejön...
Domenicali /+ "pareputtya"/ már akkor is csak kézifék volt a csapatnál... :-/
Domenicali /+ "pareputtya"/ már akkor is csak kézifék volt a csapatnál... :-/
Satti18-04-2011 13:12:29 // 95518
Ugyanez volt 2008-ban és 2009-ben is a Ferrarinál, amikor még más ült Alonso helyén, persze, hogy akkor se lehetett csodát tenni, mégis voltak dobogós helyezések is.
Tom1218-04-2011 13:06:05 // 95517
Ezt az autót Massával fejlesztették, látszott is tegnap...:-))
/Bocs´, gondoltam, dobok egy kis olajat a tűzre. ;-)/
Egyébként meg én nem látok "hisztit", csak burkoltan arra célzott, hogy sz@r autóval és még sz@rabb taktikával semmi jóra ne számítsunk... Abban meg van valami - sajnos. :-/
/Bocs´, gondoltam, dobok egy kis olajat a tűzre. ;-)/
Egyébként meg én nem látok "hisztit", csak burkoltan arra célzott, hogy sz@r autóval és még sz@rabb taktikával semmi jóra ne számítsunk... Abban meg van valami - sajnos. :-/
Xixo18-04-2011 12:51:43 // 95516
Alo egyre hisztisebb és még itt is.
(Ahhoz képest, hogy úgy érkezett a Ferrarihoz, hogy most aztán tökéletesre fejleszt majd mindent, mert akkora zseni.... hát ez még nem az az autó, amit vártunk többek között tőle is...)
(Ahhoz képest, hogy úgy érkezett a Ferrarihoz, hogy most aztán tökéletesre fejleszt majd mindent, mert akkora zseni.... hát ez még nem az az autó, amit vártunk többek között tőle is...)
GT Ɨ|ѯ18-04-2011 12:45:57 // 95515
Gerion18-04-2011 10:35:48 // 95514
Szerintem túlzottan nem is kell titkolni. A Ferrarinak is van pl a Ferrari Clienti nevü civil vállalkozása, ahol pár éves F1 géppel mehet, aki befizet rá. Na, de itt mitől biztos, hogy nem tesznek fel új, kísérleti alkatrészeket is, és megy valami félcivil tesztpilótájuk vele? Massa is ezzel tesztelt a balesete után, és talán Sch is, amikor felmerült a Ferrariba visszatérése szintén Felipe balesete után.
A gumihasználat ellenőrizhető, az kiesik, de amúgy sok minden pályára vihető így is, ha akarják. És gondolom, a többi csapat is megoldja valahogy.
A gumihasználat ellenőrizhető, az kiesik, de amúgy sok minden pályára vihető így is, ha akarják. És gondolom, a többi csapat is megoldja valahogy.
Tom1218-04-2011 09:42:24 // 95513
Hangszigetelt, fedett pályán, hogy "ne zavarják a környezetet".:-)
Tom1218-04-2011 09:34:01 // 95512
Én is, akkor egyre gondoltunk, csak Tőled akartam "hallani"... ;-))
Tom1218-04-2011 09:29:51 // 95511
Biztos így akart megspórolni egy garnitúra gumit, hogy a Red Bullosoktól "potyázott" volna, nagyon trükkös...:-))
...de mi lett volna, ha leszedik a kerekeket és aztán küldik a ...? :-D
...de mi lett volna, ha leszedik a kerekeket és aztán küldik a ...? :-D
GT Ɨ|ѯ18-04-2011 08:38:28 // 95510
Minden idők legnagyobb blamája:-)
de azért ( végre ) jobb futam volt mint az első kettő...
Domika és pereputtya kriminális, monnyjon le...PP
de azért ( végre ) jobb futam volt mint az első kettő...
Domika és pereputtya kriminális, monnyjon le...PP
M-GEGE18-04-2011 08:28:00 // 95509
Szerintem a "nem tesztelésr?l" ne legyen illúziótok, ez is kb olyan mint a kampánypénz... A sokszorosát költik el megfelel? módszerekkel. Szóval tuti, hogy eldugott helyeken noname offshore cégek F1-esre kísértetiesen hasonlító gépekkel köröznek kis tesztpályákon. Nyilván így nehezebb, de nem lehetetlen.
Xixo17-04-2011 21:13:45 // 95508
Meg igazából nem is a 4 évvel ezelőtthöz kell mérni a dolgokat, hanem a mostani riválisainkhoz!!
Lehet, hogy mi ugyan olyan jók vagyunk, mint 4 éve, csak a Rbull lett sokkal jobb? :))
Lehet, hogy mi ugyan olyan jók vagyunk, mint 4 éve, csak a Rbull lett sokkal jobb? :))
Xixo17-04-2011 21:10:36 // 95507
Azért azt is érdemes megnézni, hogy Todték honnan indultak... :)
Ha lehetne tesztelni... de nem lehet! Nem lehet a Mekinek sem meg a Rbullnak sem és a Mercinek sem és Rönyónak sem... mégis előttünk járnak vagy egy szinten vannak velünk.
Mégis volt F-csatorna, dupla difi, flexi-szárny... valami hasonlót nem lehetne? Miért csak másolunk mindenkit? Az év feléig összeollózzuk az autónkat és onnan kezdünk egy nagy hajrát... de ez sajnos ritkán elég... :(
Ha lehetne tesztelni... de nem lehet! Nem lehet a Mekinek sem meg a Rbullnak sem és a Mercinek sem és Rönyónak sem... mégis előttünk járnak vagy egy szinten vannak velünk.
Mégis volt F-csatorna, dupla difi, flexi-szárny... valami hasonlót nem lehetne? Miért csak másolunk mindenkit? Az év feléig összeollózzuk az autónkat és onnan kezdünk egy nagy hajrát... de ez sajnos ritkán elég... :(
Kriszo17-04-2011 20:45:58 // 95506
Így igaz..Csakhogy azt felejti el mindenki hogy a Todt érában hány évnek is kellett eltelnie mire minden összeállt?:)
Amugy meg persze 2008-ban is az egyik legjobb auto a ferkáé volt, csak azóta minden évbenvariálnak ide oda és megmondom őszintén ha lehetne idény közben is tesztelni hidd el nagyon hamar összeszednénk magunkat...A másik meg az hogy nem potyognak minden fáról olyan aero tervezők akik top autot tudnak építeni és ez nem domenicalli hibája..
Hozzák vissza az ész nélküli teszt lehetőséget, szerintem sokkal szorosabb lehetne, mindenki koppintana mindenkiről, és hamar kiderülne mi működik és mi nem..Nehéz már ezt a mai körülményeket összehasonlítani a 4 évvel ezelőttivel.
Amugy meg persze 2008-ban is az egyik legjobb auto a ferkáé volt, csak azóta minden évbenvariálnak ide oda és megmondom őszintén ha lehetne idény közben is tesztelni hidd el nagyon hamar összeszednénk magunkat...A másik meg az hogy nem potyognak minden fáról olyan aero tervezők akik top autot tudnak építeni és ez nem domenicalli hibája..
Hozzák vissza az ész nélküli teszt lehetőséget, szerintem sokkal szorosabb lehetne, mindenki koppintana mindenkiről, és hamar kiderülne mi működik és mi nem..Nehéz már ezt a mai körülményeket összehasonlítani a 4 évvel ezelőttivel.
pb_17-04-2011 20:31:44 // 95505
De ma legalább össze tudtak hozni 1 rNdS taktiKt.
Xixo17-04-2011 20:24:38 // 95504
(A mercinél meg valszeg nem Brawn és csapata felejtett el autót építeni, csak a nagy német precíz technikába nem fér bele az általuk képviselt innováció...)
Xixo17-04-2011 20:20:35 // 95503
Jelen esetben csak Alonzó taktikáján kellett volna változtatni, mert ott már tisztán látszott, hogy magától nem fog előrébb jutni...
Xixo17-04-2011 20:18:45 // 95502
Nem csak Dominak kell mennie, ez egyértelmű. De mint csapatvezető neki kéne minden területre a megfelelő embert megszereznie és mindenkiből a maximumot kihoznia. Ha meg szarban van a csapat, akkor vállalnia a felelősséget. 4 éve vezeti a csapatot. Az elsőben még javarészt Todt irányított, de már akkor se volt minden sima, utána egy évig még futott a szekér. 2009-től aztán sehol se vagyunk. A tavalyi év vége is csak a Rbullosok bénázásának volt köszönhető, de akkor is az év elejei formánk miatt buktuk a címet.
Hány esélyt kap még ez az ember?
Hány esélyt kap még ez az ember?
Kriszo17-04-2011 19:57:24 // 95501
Schumacher szerintem ment valaki mögött..
Most azért kicsit szurkoltam is neki mert elég pechesen jött ki a boxból mindig valami bojba esett..Ehhez képest a helyezése abszolut jó volt szerintem..!
Domenicallinak mennie kell??Oké kit raksz a helyére??Attól még nem lesz jobb a fejlesztői munka..Egyébként a taktika akár jól is elsülhetett volna ha csak egy kicsit bírják tovább a kemény gumik..Látod Vettel még jól ki is jött belőle, mert ha akkor kijön mikor a többiek, akkor a 3 merci mögé esett volna vissza, így csak egy előzte meg,Massa tempója meg okot adott arra hogy meghuzzák ezt...Jó nem jött be, de ha akkor kijön mikor a többi akkor is Rosberg és a két merci mögé esett volna vissza,Webber meg ígyis ugyis megelőzte volna..
Ide auto kell addig kár is arról beszélni kit kéne elküldeni...Ez kicsit olyan mint a futball, míg nicns épkézláb csapat lehet ide akármilyen edzőt hozni nem fog csodátművelni, élő példa erre A mostani Mercedes GP
Most azért kicsit szurkoltam is neki mert elég pechesen jött ki a boxból mindig valami bojba esett..Ehhez képest a helyezése abszolut jó volt szerintem..!
Domenicallinak mennie kell??Oké kit raksz a helyére??Attól még nem lesz jobb a fejlesztői munka..Egyébként a taktika akár jól is elsülhetett volna ha csak egy kicsit bírják tovább a kemény gumik..Látod Vettel még jól ki is jött belőle, mert ha akkor kijön mikor a többiek, akkor a 3 merci mögé esett volna vissza, így csak egy előzte meg,Massa tempója meg okot adott arra hogy meghuzzák ezt...Jó nem jött be, de ha akkor kijön mikor a többi akkor is Rosberg és a két merci mögé esett volna vissza,Webber meg ígyis ugyis megelőzte volna..
Ide auto kell addig kár is arról beszélni kit kéne elküldeni...Ez kicsit olyan mint a futball, míg nicns épkézláb csapat lehet ide akármilyen edzőt hozni nem fog csodátművelni, élő példa erre A mostani Mercedes GP
Xixo17-04-2011 18:46:44 // 95500
Xixo17-04-2011 18:45:06 // 95499
Ezzel a Frájal is sokkal előrébb vagyunk... balblabla...
Jó lenne ha a legalább a harmadik legjobb csapatnak lenni, mert onnan tudnánk előre lépni, de most még ezt se tudjuk elérni. :((
Jó lenne ha a legalább a harmadik legjobb csapatnak lenni, mert onnan tudnánk előre lépni, de most még ezt se tudjuk elérni. :((
Xixo17-04-2011 18:40:54 // 95498
Xixo17-04-2011 18:32:49 // 95497
Xixo17-04-2011 18:28:03 // 95496
És mellette végig fikázta a brazilt véber... pedig ma tényleg Alo előtt járt végig...
Satti17-04-2011 17:49:55 // 95495
Jó kis verseny volt, sok-sok akcióval, taktikával, végig lehetett izgulni. A Red Bull-ok megint jól odaértek, Lewis meg örülhet az első helynek, de most nagyon sokat számított a gumi taktika. Olvastam még délután, hogy Alonso szabálytalanul használta a nyitható szárnyat a futamon, ne tudom, ennek lesz-e vmi következménye.
Cro16617-04-2011 17:02:00 // 95494
Nagyon sokat számít a gumi...ez már vitathatatlan..1-2 kör alatt drasztikus változások mennek végbe.
Jó volt Webber valóban.Kár hogy nem tudta megenni Vettelt a végén:)
A Ferrarit nézve, egyre pesszimistább leszek:(
Jó volt Webber valóban.Kár hogy nem tudta megenni Vettelt a végén:)
A Ferrarit nézve, egyre pesszimistább leszek:(
Cro16617-04-2011 16:57:48 // 95493
Futam közben hogy levezették már a kommentátorok, hogy Massa nyerhet...végül is, csak a gumikopással nem számoltak a szakértő urak.Nem? .))
Cro16617-04-2011 16:56:03 // 95492
Csak azért volt vigyor, mert elképzeltem Grando elégedett arcát :)))
Fairlane17-04-2011 16:11:52 // 95491
Érdekelnek valakit 2007-2008as évi F1 Racing magazinok?
Ha igen, estig szóljon, különben megy a szemétbe.
Ha igen, estig szóljon, különben megy a szemétbe.
Xixo17-04-2011 13:35:54 // 95490
Alo nagyon elégedetlen... nem ok nélkül... :(
Xixo17-04-2011 13:25:32 // 95489
Sajnos a keményeken esélytelen volt mindkét pilótánk. :(
Massa végre jól ment, frusztráló lehetett, hogy így elfogyott a végén az autó.
Alonzót meg a következő három hétben ki sem engedném a szimulátorból, ahol a rajtot gyakoroltatnám vele!!! Most csak a brazil ment el mellette (ami mondjuk nem baj :) ), de ez épp elég volt ahhoz, hogy egy körrel később jöjjön a boxba, amivel el is úsztak a reményei... De hogy nála miért nem lehetett megpróbálni a 3 kiállást? Ott már tisztán látszott, hogy ha nem változtatnak, akkor bukovár...
Sajnos összességében a Ferrari még mindig messze van a dobogótól, a futamgyőzelemtől meg végképp. :(((
Massa végre jól ment, frusztráló lehetett, hogy így elfogyott a végén az autó.
Alonzót meg a következő három hétben ki sem engedném a szimulátorból, ahol a rajtot gyakoroltatnám vele!!! Most csak a brazil ment el mellette (ami mondjuk nem baj :) ), de ez épp elég volt ahhoz, hogy egy körrel később jöjjön a boxba, amivel el is úsztak a reményei... De hogy nála miért nem lehetett megpróbálni a 3 kiállást? Ott már tisztán látszott, hogy ha nem változtatnak, akkor bukovár...
Sajnos összességében a Ferrari még mindig messze van a dobogótól, a futamgyőzelemtől meg végképp. :(((
kzoli17-04-2011 13:21:30 // 95488
Azok a régi szép idök ...Todt,Brown,no meg a Suhamér...
Grando17-04-2011 13:14:46 // 95487
Nem lehet, hogy az öreg is épp rá volt tapadva vkire? :))
Ha meg nem, akkor: MI A TÚRÓ EZ AZ EGÉÉÉSZ? :DDD
Ha meg nem, akkor: MI A TÚRÓ EZ AZ EGÉÉÉSZ? :DDD
mesa17-04-2011 13:12:53 // 95486
Itt van. Jól látszik (nem mintha ezzel ment volna valamire, talán véletlen nyomta a gombot)
Ellenben Schumachernél többször láttam, hogy használta a DRS-t,pedig épp valaki üldözte...
Ellenben Schumachernél többször láttam, hogy használta a DRS-t,pedig épp valaki üldözte...
Grando17-04-2011 13:04:04 // 95485
Na ez érdekes. Hogy történhetett ilyen? Lett vmi következmény?
mesa17-04-2011 12:48:48 // 95484
Domenicallinak mennie kell!
Köze nincs a jó döntésekhez (évek óta)
És most még ez is: Alonso szabálytalanul használta a DRS-t.
Köze nincs a jó döntésekhez (évek óta)
És most még ez is: Alonso szabálytalanul használta a DRS-t.
Kriszo17-04-2011 12:12:14 // 95483
Jaja..)Már akkor a próféta szólt belőled.))
Grando17-04-2011 11:46:06 // 95482
Csak egyetérteni tudok. ;)))
(A rajttal kapcsolatban pedig igazam lett. :DD )
(A rajttal kapcsolatban pedig igazam lett. :DD )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?