Forum >> Forma-1
Selmak18-11-2012 07:59:38 // 101192
Ezzel az összeállítással 2014-ben se fognak labdába rúgni. Alonso a hisztivel és kipofázással van elfoglalva a vezetés helyett, Domenikáli nem tud rendet és normális légkört teremteni a csapatban.
Cro16618-11-2012 07:59:22 // 101191
A hajó már a Japán nagydíjon elúszott, amikor nullázott (ismét)Alo. :(
Selmak18-11-2012 07:34:18 // 101190
Annyiszor ment 150%-on hogy most már csak 50% maradt belőle. :)
A Massa -0.3 sec még mindig csak Raikönnen mögé lenne elég Webbertől több mint 1 másodpercet kapott.
A Massa -0.3 sec még mindig csak Raikönnen mögé lenne elég Webbertől több mint 1 másodpercet kapott.
pb_18-11-2012 00:22:14 // 101189
Ez a hajó Lúszott, ahogy a jövő évi is. Itt az 1. Sély 14ben lehet.
Kazes☻17-11-2012 23:59:31 // 101188
Woodoozzuk meg! :)
Xixo17-11-2012 23:54:29 // 101187
(Érdekes, hogy Alo pont most nem tudja hozni a 3 tizedet Massával szemben, pedig azzal most harmadikként indulhatna...)
Xixo17-11-2012 23:52:04 // 101186
Hát ha Vettel alatt nem áll meg megint a technika, akkor előfordulhat, hogy Brazíliába már tét nélkül érkezünk...
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:56:03 // 101185
én a hatosról beszélek mesélj :)
Selmak17-11-2012 21:48:33 // 101184
Persze, előtte volt a sorsolás XD
Kazes☻17-11-2012 21:25:57 // 101183
Most látom csak mi volt. :( RB-okat leradírozhatnák már vazzz...
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 21:25:36 // 101182
lottószámokat is tudod? :)
Selmak17-11-2012 20:27:38 // 101181
Max anyázzák majd a pinalogóst, de nem fog kiesni... :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 20:24:24 // 101180
s ha megint el kezd szivárogni a redbula és kiesik a kiskedvenced ők majd mit mondnak? azt hogy fejlesztik a 2014-re? :P
Selmak17-11-2012 20:23:47 // 101179
Selmak17-11-2012 20:17:28 // 101178
Massa hozott egy 6. helyet. ;)
Selmak17-11-2012 20:15:58 // 101177
Hogy ezt mivel magyarázzák?
Már a 2014-es autót fejlesztik. :)
Már a 2014-es autót fejlesztik. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2012 20:03:45 // 101176
hát Alonso elköszönhet az idei VB-től ma nagyon nem ment neki vagy az autója szar ...
droberto17-11-2012 20:02:27 // 101175
Hogy ezt mivel magyarázzák? GRRRRR!!!
Selmak17-11-2012 19:49:04 // 101174
Q2: Vettel, Webber, Massa, Hamilton, Grosjean, Maldonado, Hülkenberg, Schumacher, Alonso, Räikkönen – Senna, Button, Di Resta, Vergne, Pérez, Kobayashi, Rosberg.
Button valószínűleg a McLaren szoftveres, vagy elektronikai problémája miatt esett ki a Q2-ből.
Button valószínűleg a McLaren szoftveres, vagy elektronikai problémája miatt esett ki a Q2-ből.
Selmak17-11-2012 19:36:21 // 101173
Ricciardo, Glock, Pic, Petrov, Kovalainen, De la Rosa, Karthikeyan. 107%-on kívül.
Ilyen is régen volt.
Ilyen is régen volt.
Zoli198017-11-2012 13:09:53 // 101172
Úgy legyen...
Tommi17-11-2012 13:01:42 // 101171
Az Abu Dhabi futam előtt bejött a megérzés, íme a most hétvégi összeesküvés-elméletem :)
Vettelnek a futamon megint elő fog jönni a tegnapi problémája és ez erősen hátráltatni fogja, Alonso megint hozni fog rajta :)
Vettelnek a futamon megint elő fog jönni a tegnapi problémája és ez erősen hátráltatni fogja, Alonso megint hozni fog rajta :)
Selmak15-11-2012 13:14:26 // 101170
Alonso higadt...
Persze, higadtan ment nekik Raikönnennek és higadtan vonta felelősségre...
Hagyjuk már a spanyolánusz öblögetést.
Persze, higadtan ment nekik Raikönnennek és higadtan vonta felelősségre...
Hagyjuk már a spanyolánusz öblögetést.
Kazes☻15-11-2012 13:03:46 // 101169
Jaaaaa, ahhoz...! :)))
Xixo15-11-2012 12:58:47 // 101168
Mihez? Egy szubjektív vélemény megfogalmazásához? :-)
Kazes☻15-11-2012 12:03:25 // 101167
Nálunk egy hangyányit azért jobban ért hozzá, talán még nálad is! :)))
Xixo15-11-2012 11:55:16 // 101166
Ha vilnőv mondja, akkor biztos így van! :)
Kazes☻15-11-2012 09:10:51 // 101165
Kazes☻13-11-2012 09:33:55 // 101164
Akkor ez mázli a köbön! :)))
Jimmi T.13-11-2012 09:28:52 // 101163
bátor,akinek van az ebay-n regisztrált haverja,aki meg gyors :-)
Kazes☻12-11-2012 17:04:36 // 101162
Akkor kend mázlista! :)))
Jimmi T.12-11-2012 14:56:53 // 101161
Az utolsót most vettem meg az ebay-n. Ha minden igaz :-)
droberto10-11-2012 13:46:58 // 101160
A Lotus a lehető legjobban tette, hogy szerződtette Räikönnent.
Remélem jövőre olyan autót kap amit megérdemel, mert SZVSZ az F1 egyik legjobb pilótájáról beszélünk.
Remélem jövőre olyan autót kap amit megérdemel, mert SZVSZ az F1 egyik legjobb pilótájáról beszélünk.
Zoli198010-11-2012 12:02:11 // 101159
Kazes☻10-11-2012 11:29:48 // 101158
:DDD Mekkora már...! :D
Zoli198010-11-2012 11:28:01 // 101157
Saca08-11-2012 13:21:14 // 101156
Újságírója válogatja :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 13:13:07 // 101155
hm még is vissza jött volna év elején....akkor most mi az igaz? :)))
Kazes☻08-11-2012 12:53:12 // 101154
Kinek mi jön be. Pl. Massa jól érezheti magát, már jó pár éve ott van és nem is akaródzott neki menni. :)
Selmak08-11-2012 11:25:15 // 101153
Kazes☻08-11-2012 08:22:47 // 101152
Nem baj az, csak ez nekem most kimaradt. :)
Kazes☻08-11-2012 08:21:40 // 101151
Éljen, hurrá! :)))
Xixo08-11-2012 00:45:02 // 101150
pb_07-11-2012 23:23:01 // 101149
Valaki mindig vitat valamit.))
Kazes☻07-11-2012 15:42:14 // 101147
Valaki ezt vitatta? :)
Selmak07-11-2012 14:58:14 // 101146
Viszont engem igazol amikor azt írja hogy RB-ok általában időmérőre vannak optimalizálva és nem lehet velük előzni.
Abu-Dzabiban is: az időmérőn Vettel és Webber 311,4 illetve 311,2 km/h-val a legutolsó két helyet foglalta el a végsebességek listáján, miközben a két Williams 324 km/h fölé gyorsult, de még a Ferrarik is 320 körüli sebességet értek el.
A Red Bullnál ezért döntöttek úgy, hogy átállítják az autóját, ami azonban a parc fermé-szabályok megszegésének minősült, tehát automatikusan azzal járt, hogy a rajtrács végéről még hátrébb, a bokszkijárathoz száműzték Vettelt.
A Red Bull számítása bevált. Vettel a versenyen elért végsebességek listáján 321,0 km/h-val feljött a 23-adikról a 4. helyre, közvetlenül a Ferrarik elé, és - ami később fontosnak bizonyult - 7 km/h-t verve Button McLarenjére.
Abu-Dzabiban is: az időmérőn Vettel és Webber 311,4 illetve 311,2 km/h-val a legutolsó két helyet foglalta el a végsebességek listáján, miközben a két Williams 324 km/h fölé gyorsult, de még a Ferrarik is 320 körüli sebességet értek el.
A Red Bullnál ezért döntöttek úgy, hogy átállítják az autóját, ami azonban a parc fermé-szabályok megszegésének minősült, tehát automatikusan azzal járt, hogy a rajtrács végéről még hátrébb, a bokszkijárathoz száműzték Vettelt.
A Red Bull számítása bevált. Vettel a versenyen elért végsebességek listáján 321,0 km/h-val feljött a 23-adikról a 4. helyre, közvetlenül a Ferrarik elé, és - ami később fontosnak bizonyult - 7 km/h-t verve Button McLarenjére.
Kazes☻07-11-2012 14:22:09 // 101145
A szerencse foglya - Abu-dzabi Görbe Tükör
Kicsit mintha Vettel rajongó lenne, de nem akarom belemagyarázni... :)
Kicsit mintha Vettel rajongó lenne, de nem akarom belemagyarázni... :)
Kazes☻06-11-2012 21:06:08 // 101144
Vagy még nem vették észre és/vagy nem nyomták föl... :)
Zoli198006-11-2012 21:03:30 // 101143
A mai nap témája Wéber Gábor szemszögéből.
Nem akartam még betenni, de ez a mai nap slágere: a Red Bull orrkúpcseréje a hétvégéről. A sárga orr-részt figyeljétek, hogy fordul keresztbe - hozzáteszem, hogy ez volt a sérült első szárny, amivel elvitte a DRS táblát is.
Pro:
- az orr a szárnytartó pylonok előtt fordul el, azok nem mozognak,
- a Caterhamnek korábban állítólag volt már gumi orrkúp borítása a gyűrődő-zóna fölött, "ráhúzva" arra
- az autó átment a rugalmassági teszten
- túl rövid az orrkúp ahhoz, hogy bármilyen elmozdulása lényegesen befolyásolja a leszorítóerőt és a kameraházak is semlegesek aero szempontból
Kontra:
- Szingapúr óta az RB8 hosszabb orrkúpot használ
- ha nem lenne előnyös, nem mozogna ennyit
Mindentől függetlenül: a többiek megint elbújhatnak ötletek tekintetében, pedig a "programozott" flexibilitású anyagszerkezetek lassan harmadik éve van terítéken és mégsem tudja senki úgy használni, mint Newey-ék.
Szóval itt valami ki van találva, amit az FIA szentírása még enged.....
Nem akartam még betenni, de ez a mai nap slágere: a Red Bull orrkúpcseréje a hétvégéről. A sárga orr-részt figyeljétek, hogy fordul keresztbe - hozzáteszem, hogy ez volt a sérült első szárny, amivel elvitte a DRS táblát is.
Pro:
- az orr a szárnytartó pylonok előtt fordul el, azok nem mozognak,
- a Caterhamnek korábban állítólag volt már gumi orrkúp borítása a gyűrődő-zóna fölött, "ráhúzva" arra
- az autó átment a rugalmassági teszten
- túl rövid az orrkúp ahhoz, hogy bármilyen elmozdulása lényegesen befolyásolja a leszorítóerőt és a kameraházak is semlegesek aero szempontból
Kontra:
- Szingapúr óta az RB8 hosszabb orrkúpot használ
- ha nem lenne előnyös, nem mozogna ennyit
Mindentől függetlenül: a többiek megint elbújhatnak ötletek tekintetében, pedig a "programozott" flexibilitású anyagszerkezetek lassan harmadik éve van terítéken és mégsem tudja senki úgy használni, mint Newey-ék.
Szóval itt valami ki van találva, amit az FIA szentírása még enged.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
610
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?